Ekonomika
Kilie, ty jsi odkud? Nevím, jestli se někdy čteš, ale to je humus co píšeš. Nechápu jak skládáš věty a nebo to, jestli si dostatečně schopná porovnat si myšlenky před tím, než je dáš na papír. Pokud jsi z ciziny pak to chápu a oceňuji tvoji snahu zapojit se do diskuse.
Citroën GTi? Ten já NEznat - to JAKÝ model má být? 😉
Já "uznávat" třeba Citroën SM a za VÝBORNÝ považovat současný Citroën C6 (a zvědava být na new 3.0 HDi velké + malé turbo!) a já celkem SPOKOJENĚ jezdit v C5 V6 3.0 ... atd. ...
... ale tak jako Citroën GTi já NEznat, tak já NEvědět kdo ta ona "kilie" být ..
Těšilo mne LUBOŠi, já se jmenuji Kylie 😉
Pěkný den 😄
Já "uznávat" třeba Citroën SM a za VÝBORNÝ považovat současný Citroën C6 (a zvědava být na new 3.0 HDi velké + malé turbo!) a já celkem SPOKOJENĚ jezdit v C5 V6 3.0 ... atd. ...
... ale tak jako Citroën GTi já NEznat, tak já NEvědět kdo ta ona "kilie" být ..
Těšilo mne LUBOŠi, já se jmenuji Kylie 😉
Pěkný den 😄
to neřeš. už se to tu řešilo milionkrát. pokud tady nebude nějaký moderátor, co by to čistil, tak je myslím zbytečné se tady dohadovat a lepší bude nereagovat... ono se na to stejně skoro reagovat nedá >😁
Jako že by někdo VYMAZÁVAL příspěvky, kde je "gramatická chyba"? To by to tu možná HODNĚ "prořídlo"... 😉
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
Kylie píše takzvanou "debilštinou" oblíbenou mezi pubertálními dívčinami. Prostě jen krize středního věku. Chlap si koupí motorku, ženská začne psát "debilštinou"
Tak nějak SOUDíM, že mnoho "pubertáních" dívek asi NEznáte 😉
Velké písmeno s čárkou (nebo háčkem) se píše tak, že se nejprve stiskne klávesa pro čárku (nebo háček, tzn. ta samá při podržení shiftu) a potom se stiskne dané písmeno opět současně s držením shiftu. Druhou možností je odblokovat "Caps Lock" - ta klávesa hned nad levým shiftem - a psát ty znaky jako by byly malé (pomocí kláve v řadě čísel/znaků s dikaritikou). Lze tak snadno napsat například ono SOUDÍM.
Kylie ty budes bud tazka pubiska, alebo mas komplex menejcennosti... inac to nevidim. Chce to odbornu pomoc, drzim palce! :yes: 😉
Můj Buřtík říká, že mu MOC vyhovuje, když jsem PRÁVĚ TAKová jaká jsem .. 😉
PS: k-k-k-k-omplexy moc NEtrpím a vzhledem k věku - mám pro vás DĚSIVOU zprávu - já TAKová už asi ZŮSTANU 😄
Pěkný den
PS: k-k-k-k-omplexy moc NEtrpím a vzhledem k věku - mám pro vás DĚSIVOU zprávu - já TAKová už asi ZŮSTANU 😄
Pěkný den
mám pro tebe špatnou zprávu (nebo pro nás?): s věkem se to bude zhoršovat
Máte PRAVDU - film LEPŠí UŽ TO NEBUDE se mi MOC líbil :yes: 😉
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
Jenže tam to nakonec lepší bylo, u tebe bych na to nevsadil. 😉
Už jste někdy VYHRÁL, nebo to "se mnou" bude STEJNÉ jako vždycky ...? 😄
Pokud to v německu chodí jak u nás ,tak dělník dostane 100€ a ti nahoře ten zbytek 😄
Milý xxsonicxx(u)! Pokud vím, ani za (socialistického) KOMUNISMu to NEbylo jinak (byť se to tak "tvářilo") 😉
No ještě že 5300€ NEberou dělníci a 100€ "ti nahoře", že? Nebo myslíte, že tak by to "fungovalo" lépe? Mne učili, že VŠECHNY levicové pokusy na této planetě - od Vladimira Iljiče po ... Hugo Chaves(e) končí EKONOMICKÝM KRACHem - BEZ výjimky, i ten dělník i CELÁ infrastruktura státu jde "do háje" ... (také se tomu říká: "Cesta do PEKEL je dlážděna dobrými úmysly") - ehm já AUTÍČKOfanynka, ale profesí EKONOMka 😉
Pěkný den 😄
No ještě že 5300€ NEberou dělníci a 100€ "ti nahoře", že? Nebo myslíte, že tak by to "fungovalo" lépe? Mne učili, že VŠECHNY levicové pokusy na této planetě - od Vladimira Iljiče po ... Hugo Chaves(e) končí EKONOMICKÝM KRACHem - BEZ výjimky, i ten dělník i CELÁ infrastruktura státu jde "do háje" ... (také se tomu říká: "Cesta do PEKEL je dlážděna dobrými úmysly") - ehm já AUTÍČKOfanynka, ale profesí EKONOMka 😉
Pěkný den 😄
nedělal bych z komára velblouda. průměr 5300e. je to preci jen prumer takze koncovy dělňas zase tolik nedostane 😄 manazeri a vrcholovi zamestnanci vubec jim z toho kapku uberou. ale to je samozrejme spravné - jen by to chtelo prezentovat trochu realističtěji, než že dělníci v audi dostanou 150 tisíc za odměny 😄
Vedle pláčou tatrováci za šedesát procent, tady se vyplácí statisíce. Takový je svět. Tatrovákům přeju ať se to zlepší. Co přát do AUDI? No, především je třeba gratulovat, neb vedle těch prémií se jim v posledních pěti letech daří tak, jako snad nikomu. Modelová smršť je neuvěřitelná. A pak... vždyť AUDI stvořilo ikonu silnic v tom snad nejpřitažlivějším segmentu - Raketu 8... zhmotnění supersnu.
BRAVWO AUDI :yes:
BRAVWO AUDI :yes:
R8 je zhmotnenej supersen ?
No to si piš. Podíváme-li se nazpět tak dvacet let, nic mimo R8 v daném segmentu tak neohromilo svou jedinečností, jako R8.
R8 je designová lahůdka, absolutní styl. R8 spolutvoří designově svojí dobu. A nejen to, on tu dobu posouvá dále. Kdykoliv R8 spatřím, až se mi z té dokonalé krásy zatají dech.
R8 je designová lahůdka, absolutní styl. R8 spolutvoří designově svojí dobu. A nejen to, on tu dobu posouvá dále. Kdykoliv R8 spatřím, až se mi z té dokonalé krásy zatají dech.
a videl si to video (je na youtube) jak veyron dela z R8 stojiciho trabanta ? 😄 pokud neco ohromilo svet, pak to byl veyron a ne jen galardo se slabsim motorem (puvodne) a prepracovanou karoserii.
boze to su nazory. :no:
co je na nem spatneho ? podle me R8 nicim svet neohromila. mozna tak LED svetlama a celkem hezkou karoserii. jinak nic noveho ani zajimaveho. tim spis, ze je to pod zastitou "normalni" znacky. kdybych mel volit, beru to gallardo. nejen ze se mi vic libi ale je to zaroven lamborghini a to zni preci jen lip nez audi 😄
To jsi s cenovkou uz nekde jinde - bohuzel.
JInak pokud bych byl nekdy postaven pred volbu co v teto hladine - ne ze by to bylo aktualni 😉 - tak 911 je samozrejma volba v porovnani timle prehypovanym VW
JInak pokud bych byl nekdy postaven pred volbu co v teto hladine - ne ze by to bylo aktualni 😉 - tak 911 je samozrejma volba v porovnani timle prehypovanym VW
Zase niekto komu sa rozum blokne a prestane racionalne rozmyslat, ked zbada napis VW group.
Inak R8 nema technicky s VW nic spolocne, len patri do skupiny VW a to je tak vsetko a osobne ja v tom nevidim ziadny problem, ved aj Vami ospevovany VEYRON patri do tejto skupiny.
Inak R8 nema technicky s VW nic spolocne, len patri do skupiny VW a to je tak vsetko a osobne ja v tom nevidim ziadny problem, ved aj Vami ospevovany VEYRON patri do tejto skupiny.
OK tak aby te nerusila ta VW group tak si ji odmysli a sam si odpovez zdali bys radeji utratil penize za R8 nebo 911
no ked Ti mam povedat pravdu tak by som bral PORSCHE, ale R8 mu je vyrovnanym superom, ale pre mna je srdcovka PORSCHE.
Ale ohromila svet a velmi, ked si, len zoberies, ze v supersporte je to uplny novacik a natiera to vo vela testoch sportovej ikone PORSCHE, tak klobuk dole.
A neplet sem prosim Ta auta ako VEYRON a aj galardo, ved to nema logiku.
Vidiet, ze posudzujes subjektivne a napis AUDI ty zastiera rozum a realny pohlad na vec. :no:
A neplet sem prosim Ta auta ako VEYRON a aj galardo, ved to nema logiku.
Vidiet, ze posudzujes subjektivne a napis AUDI ty zastiera rozum a realny pohlad na vec. :no:
ze je to novacek nikoho nezajima. ty pises ze ohromil svet. cim ? tim, ze pouzili techniku gallarda a pojmenovali to audi ? ne, R8 nicim svet neohromila.
a veyron ohromil. o cene se nebavime. piseme, co ohromilo svet a ja rikam jednoznacne NE er osmicce a jednoznacne ANO veyronu.
a veyron ohromil. o cene se nebavime. piseme, co ohromilo svet a ja rikam jednoznacne NE er osmicce a jednoznacne ANO veyronu.
Nechcete porovnavat porovnatelne ?
proc ? auto jako auto... nebavime se o cenove nebo jine kategorii. bavime se o tom co ohromilo svet. proc do toho klidne nezatahnout daewoo matiz jakozto zacatecnika mini aut. o cene se preci nebavime. bavime se preci o tom jak ktery vuz ohromil svet...
Ohromila svet svojimi jazdnymi vlastnostami a designom.Nemozeme porovnavat VEYRONA do ktoreho sa pri vyvoji investovali nenormalne peniaze a ktory ani nie je seriovkou.
Navyse vykon nie je vsetko, ked pojdu spolu na technicku trat, tak R8 to VEYRONU nalozi.
U VEYRONA skor ohromili investicie do vyvoja, maximalna rychlost, zrychlenie a obstaravacia cena auta, ale toto auto same o sebe, len predstavuje kam az daleko sa moze vyrobca dostat, da sa povedat az niekam do nerealneho sveta.
Navyse vykon nie je vsetko, ked pojdu spolu na technicku trat, tak R8 to VEYRONU nalozi.
U VEYRONA skor ohromili investicie do vyvoja, maximalna rychlost, zrychlenie a obstaravacia cena auta, ale toto auto same o sebe, len predstavuje kam az daleko sa moze vyrobca dostat, da sa povedat az niekam do nerealneho sveta.
Skejpo jednoznačně dávám tentokrát za pravdu Maxovi...
Obě tyto auta jednoznačně ohromily automobilový svět...
Čím Veyron určitě víš...
A Audi R8 šokolvalo např. redakci Autocaru, nebo TopGearu tak, že to pro ně byla opravdová "historická" událost...navíc porazit v několika testech 911 samo o sobě říká dost...
Napsat tady, že R8 je Gallardo se slabším motorem
a přepracovanou karoserií je na "ručník"...
Proti tomu je i přebouchaný DS z Brouku jen čajíček... 😄
Navíc Lambo patří pod Audi, takže můžeš tvrdit i opačně, že Gallardo má techniku od Audi, ale to není vůbec podstatné tak jako výsledný produkt samotný...
R8 a Veyron nejsou srovnatelná absolutně ničím...
Veyron byl dělán hlavně jako velmi drahá koncernová výkladní skříň pro rekordy dosažitelné téměř "s prstem v nose"...
a R8 je jedinečný supersport pro řidiče použitelný relativně velmi snadno i v běžném provozu, případně i na téměř denní ježdění...
Obě tyto auta jednoznačně ohromily automobilový svět...
Čím Veyron určitě víš...
A Audi R8 šokolvalo např. redakci Autocaru, nebo TopGearu tak, že to pro ně byla opravdová "historická" událost...navíc porazit v několika testech 911 samo o sobě říká dost...
Napsat tady, že R8 je Gallardo se slabším motorem
a přepracovanou karoserií je na "ručník"...
Proti tomu je i přebouchaný DS z Brouku jen čajíček... 😄
Navíc Lambo patří pod Audi, takže můžeš tvrdit i opačně, že Gallardo má techniku od Audi, ale to není vůbec podstatné tak jako výsledný produkt samotný...
R8 a Veyron nejsou srovnatelná absolutně ničím...
Veyron byl dělán hlavně jako velmi drahá koncernová výkladní skříň pro rekordy dosažitelné téměř "s prstem v nose"...
a R8 je jedinečný supersport pro řidiče použitelný relativně velmi snadno i v běžném provozu, případně i na téměř denní ježdění...
Nic neprebije DS jako predelaneho Brouka 😉 Vetsi perla neexistuje hehe
ale dyt i gallardo ma stejne vlastnosti jako R8. v cem se tak odlisuje R8 od gallarda ?
jak si jiz psal, je to auto, ktere muze dosahovat uctihodnych vykonu "s prtem v nose" a to je podle me duvod proc ho taky tak obdivovat. mimoto motor samotny... W16 !!! ... to je neco co musi ohromit svet ikdyby se tomu zuby nehty branil. povedeny sportak od audi se tomu tedy opravdu rovnat nemuze. ocividne na to mame uplne jiny nazor a tim bych to i zakoncil. je videt, ze kazdy si hajime tu svou pravdu a minimalne ja v tomhle prohru nepriznam. pro me je veyron prulomovym autem, neco co je na mile vzdaleno od R8, ac je to auto vynikajicich kvalit. stejne tak bych mohl psat, ze byl prulomovy novy nissan GT-R ale neni. veyron, to je ikona...
jak si jiz psal, je to auto, ktere muze dosahovat uctihodnych vykonu "s prtem v nose" a to je podle me duvod proc ho taky tak obdivovat. mimoto motor samotny... W16 !!! ... to je neco co musi ohromit svet ikdyby se tomu zuby nehty branil. povedeny sportak od audi se tomu tedy opravdu rovnat nemuze. ocividne na to mame uplne jiny nazor a tim bych to i zakoncil. je videt, ze kazdy si hajime tu svou pravdu a minimalne ja v tomhle prohru nepriznam. pro me je veyron prulomovym autem, neco co je na mile vzdaleno od R8, ac je to auto vynikajicich kvalit. stejne tak bych mohl psat, ze byl prulomovy novy nissan GT-R ale neni. veyron, to je ikona...
Skejpo proč tady pořád motáš toho Veyrona, já jsem ti snad oponoval, že Veyron není něčím o čem jsi psal...? Já jsem ti napsal, že R8 není srovnatelná s Veyronem ničím, tak dej konečně Vayerona k ledu a řeš R8...
Nebo mi chceš tvrdit, že svět ohromily pouze auta dělaná prvoplánově pro rekordy...
Samozřejmě že svět ohromila i R8, podobně jako kdysi 911, nebo teď Nissan GT-R...
Nebo podle tebe svět po Veyronu už může ohromit pouze auto např. s vyšší maximálkou než má Veyron...?
Můžem se přít o míře "ohromení", ale pokud čteš třeba autočasopisy, určitě si musel zaregistrovat senzaci kterou tam auta jako R8, nebo i GT-R způsobily...
Mimochodem v testech R8 se velmi často objevuje poznámka o nečekaně charakterově úplně! jiném autě než je právě Gallardo a to
i přes (jen) určitou technickou příbuznost...
Nebo mi chceš tvrdit, že svět ohromily pouze auta dělaná prvoplánově pro rekordy...
Samozřejmě že svět ohromila i R8, podobně jako kdysi 911, nebo teď Nissan GT-R...
Nebo podle tebe svět po Veyronu už může ohromit pouze auto např. s vyšší maximálkou než má Veyron...?
Můžem se přít o míře "ohromení", ale pokud čteš třeba autočasopisy, určitě si musel zaregistrovat senzaci kterou tam auta jako R8, nebo i GT-R způsobily...
Mimochodem v testech R8 se velmi často objevuje poznámka o nečekaně charakterově úplně! jiném autě než je právě Gallardo a to
i přes (jen) určitou technickou příbuznost...
to sú zase diskusie >😁
páni snažíte sa "zmerať ohromenie sveta"
znie to debilne keď sa to tak narovinu napíše, všakáno? No lebo to * je ;-\
páni snažíte sa "zmerať ohromenie sveta"
znie to debilne keď sa to tak narovinu napíše, všakáno? No lebo to * je ;-\
Stejně tak jako se "ohromení" nedá změřit, stejně tak se nedá ani srovnávat, proto považuju za "blbost" jakkoli i v tomto směru srovnávat např. Veyron s ostatní produkcí...
prečo nie...nezáleží či je blbosť alebo blbosť na druhú..
lebo audi má 857 ohromenia a bugatti 1021? 😲
lebo audi má 857 ohromenia a bugatti 1021? 😲
No vidíš nakonec jsi to dokázal sám změřit...
:-!
V jakých to je jednotkách...?...v "ohromeních"... 😉
:-!
V jakých to je jednotkách...?...v "ohromeních"... 😉
tak trochu bych se paradoxne priklonil k wow efektu. celej ten muj nazor je odvozenej prave od neho. podle me prave veyron (promin ze ho zase zminuju) zpusobil nejvetsi wow efekt a prave proto sem ho tady preferoval jako auto co nejvic ohromilo svet. to, ze je R8 dobra, GT-R jakbysmet je jasna vec. ctu autocasopisy a vidim to. jen si myslim, ze prave nejvetsi wow je po rizeni veyrona. a to i ted po tech letech... taky se s tebou nehadam, ze v R8 udelaji wow taky 😄 jen si myslim, ze procentualne bude z veyrona wow vetsi >😒] uz je to dost slozity co ? >😒] radsi pudu spat...
EDIT: prostě takhle: [odkaz] nejde tady jen o tu rychlost ale o ten rozdil. ta technika. a to vse v pouzitelnym aute...
EDIT: prostě takhle: [odkaz] nejde tady jen o tu rychlost ale o ten rozdil. ta technika. a to vse v pouzitelnym aute...
PS: Carl Menger se jistoJISTĚ v HROBĚ otáčí a "na čelo" si KLEPE KAMpak jsme to "dospěli" ;-\ :no:
PPS: Trochu ZJEDNODUŠENĚ, tohle všechno jsou kroky jak krizi ŽIVIT posílit prodloužit (ekonomiku "narušit"/ekonomickou stabilitu "poškodit") - asi s ním SOUHLASím ;-\
I tak: Pěkný den 😄
PS: A kdyby bylo "po mém" NEmuseli bychom dnes "rozebírat" jestli o fous větší vliv na "vznik" PROBLÉMu měly hedgeové fondy či přehnaně optimistický hypoteční trh atd. - ale "žít/být/fungovat" dle Mengera (rakouské školy) by se POLITIKŮM asi NEchtělo ... TAM je (dle mne) ten PROBLÉM (v POLITICíCH, neb ti vlastně "z principu" NEmohou dělat věci "správně", oni "musí" dělat věci aby se líbily většině = VOLIČům (a VĚTŠINA VOLIČů asi spíše NEmá vysokoškolské ekonomické vzdělání a VĚTŠINU VOLIČů asi zajímá spíš slíbený "vrabeček v hrsti", než možná perspektiva HOLUBA - ale až za pár let ... v česku je jeden takový SKVĚLÝ PŘÍKLAD - Jirka ROVINA CHLAP P. - udělá COKOLIV co chce "dav" = a to bývá většinou ŠPATNĚ = dříve či později budeme OPĚT v .... já bych např. GM už dáááávno nechala PADNOU .. a dnes bychom byli DÁL ... JAKÉKOLIV "umělé" zásahy považuji za ZHOUBU a dříve či později se nám VŽDY "vrátí")
PPS: Prostě JEDINÁ cesta jsou JASNÁ a JEDNODUCHÁ (široká, ale s VÝRAZNĚ vymezenými HRANICEmi!) pravidla hry (zhruba PRAVÝ OPAK třeba těch českých - čím "složitěji/NEprůhledněji" atp. tím LÉPE) a oč by byly JEDNODUŠŠí/PŘEHLEDNĚJŠí, o to DŮSLEDNĚji hlídat jejich dodržovaní ... což zní docela "SNADNOproveditelně", že? 😉
PPS: "Vyhraněně liberální" NÁZORy - to jsem celá CELÁ já 😄
Pěkný den 😄