Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Audi vyplatí každému zaměstnanci odměnu 5300 Euro

71 komentářů

Avatar - Ondore
Ondore
Nic im nezavidim, ale sa mi paci tato ekonomika - padne mi odbyt, padne mi zisk, ja rozdam odmeny a stat pomahaj, dtto manazeri bank...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hmmm - to JSOU ale EKONOMické BUBOSTi! 8-s
PS: Carl Menger se jistoJISTĚ v HROBĚ otáčí a "na čelo" si KLEPE KAMpak jsme to "dospěli" ;-\ :no:
PPS: Trochu ZJEDNODUŠENĚ, tohle všechno jsou kroky jak krizi ŽIVIT posílit prodloužit (ekonomiku "narušit"/ekonomickou stabilitu "poškodit") - asi s ním SOUHLASím ;-\
I tak: Pěkný den 😄
LLLukas
Pěkné odpoledne, chci tě poprosit o používání méně caps locku a trochu víc se soustřeď na obsah. Taky bych chtěl trošku dovysvětlit tvůj předchozí příspěvek... Jsem taky ekonom😊 ještě mi ani diplom nezaschl, ale to s tím Mengerem nechápu. Rakouská škola se řekněme vymyká mainstreamu a svými vyhraněně liberálními názory ji předčí jen Hayek. A řekněme si to na rovinu liberální názory (deregulace hypotečního trhu, slabá regulace ratingových agentur, podcenění rizik, lehce přístupné spotřební úvěry, slabá regulace fin. trhu - různé nepřehledné fin. deriváty hedge fondy atd.) vedly k této krizi. Zkus zabrouzdat tak o sto let později a přečíst si názory nějakého Hymana Minského. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dle mého "rozoumku" Minsky JEN (v dobrém!) sleduje a (správně!) popisuje/vidí současný stav (vývoj) - kdybychom se vrátili k PODSTATĚ (a "fungovali" dle rakouské školy - onoho Menger(a), o němž jsem se zmínila) - NIC podobného současné krizi by se vůbec NEstalo ... TAK nějak jsem to mylela, TAK nějak to vidím já 😉
PS: A kdyby bylo "po mém" NEmuseli bychom dnes "rozebírat" jestli o fous větší vliv na "vznik" PROBLÉMu měly hedgeové fondy či přehnaně optimistický hypoteční trh atd. - ale "žít/být/fungovat" dle Mengera (rakouské školy) by se POLITIKŮM asi NEchtělo ... TAM je (dle mne) ten PROBLÉM (v POLITICíCH, neb ti vlastně "z principu" NEmohou dělat věci "správně", oni "musí" dělat věci aby se líbily většině = VOLIČům (a VĚTŠINA VOLIČů asi spíše NEmá vysokoškolské ekonomické vzdělání a VĚTŠINU VOLIČů asi zajímá spíš slíbený "vrabeček v hrsti", než možná perspektiva HOLUBA - ale až za pár let ... v česku je jeden takový SKVĚLÝ PŘÍKLAD - Jirka ROVINA CHLAP P. - udělá COKOLIV co chce "dav" = a to bývá většinou ŠPATNĚ = dříve či později budeme OPĚT v .... já bych např. GM už dáááávno nechala PADNOU .. a dnes bychom byli DÁL ... JAKÉKOLIV "umělé" zásahy považuji za ZHOUBU a dříve či později se nám VŽDY "vrátí")
PPS: Prostě JEDINÁ cesta jsou JASNÁ a JEDNODUCHÁ (široká, ale s VÝRAZNĚ vymezenými HRANICEmi!) pravidla hry (zhruba PRAVÝ OPAK třeba těch českých - čím "složitěji/NEprůhledněji" atp. tím LÉPE) a oč by byly JEDNODUŠŠí/PŘEHLEDNĚJŠí, o to DŮSLEDNĚji hlídat jejich dodržovaní ... což zní docela "SNADNOproveditelně", že? 😉
PPS: "Vyhraněně liberální" NÁZORy - to jsem celá CELÁ já 😄
Pěkný den 😄
LLLukas
Jsem taky pro jednoduchost, ovšem nesouhlasím tak úplně se všemi názory tohoto proudu na řešení krize. Vyhraněný liberalismus také znamená čím méně regulace tím lépe - a s tím já nesouhlasím. Řekněme si to na rovinu pokud by byla tato pravidla pro regulace dostatečně tvrdá a byla zajištěna jejich vynutitelnost a instituce by fungovaly jak mají, tak se tohle nestalo. Taky přeji pěkné odpoledne
LubošC3 Picasso
Kilie, ty jsi odkud? Nevím, jestli se někdy čteš, ale to je humus co píšeš. Nechápu jak skládáš věty a nebo to, jestli si dostatečně schopná porovnat si myšlenky před tím, než je dáš na papír. Pokud jsi z ciziny pak to chápu a oceňuji tvoji snahu zapojit se do diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Citroën GTi? Ten já NEznat - to JAKÝ model má být? 😉
Já "uznávat" třeba Citroën SM a za VÝBORNÝ považovat současný Citroën C6 (a zvědava být na new 3.0 HDi velké + malé turbo!) a já celkem SPOKOJENĚ jezdit v C5 V6 3.0 ... atd. ...
... ale tak jako Citroën GTi já NEznat, tak já NEvědět kdo ta ona "kilie" být ..
Těšilo mne LUBOŠi, já se jmenuji Kylie 😉
Pěkný den 😄
Vasut74
Kajli - Vzdyt treba BX GTi ne ? 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu ANO - to je ale model "BX" ... "Citroën GTi" samo "o sobě" - TO mi přišlo takové "nedostatečné" 😉
Pěkný den 😄
Vasut74
A samozrejme kdyz BX tak uz 4TC 😄
Avatar - skejpa
skejpa
to neřeš. už se to tu řešilo milionkrát. pokud tady nebude nějaký moderátor, co by to čistil, tak je myslím zbytečné se tady dohadovat a lepší bude nereagovat... ono se na to stejně skoro reagovat nedá >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že by někdo VYMAZÁVAL příspěvky, kde je "gramatická chyba"? To by to tu možná HODNĚ "prořídlo"... 😉
Pěkný den 😄
Avatar - skejpa
skejpa
ne, ze by promazaval prispevky typu SPAM nebo prispevky, které se nedaji cist (z hlediska prehlednosti - ne obsahu), coz jsou vetsinou tvoje prispevky kylie 😉
Pěkný den 😄
GTI
>😁 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
8-s :no:
Avatar - T613
T613
Kylie píše takzvanou "debilštinou" oblíbenou mezi pubertálními dívčinami. Prostě jen krize středního věku. Chlap si koupí motorku, ženská začne psát "debilštinou"
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak nějak SOUDíM, že mnoho "pubertáních" dívek asi NEznáte 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Velké písmeno s čárkou (nebo háčkem) se píše tak, že se nejprve stiskne klávesa pro čárku (nebo háček, tzn. ta samá při podržení shiftu) a potom se stiskne dané písmeno opět současně s držením shiftu. Druhou možností je odblokovat "Caps Lock" - ta klávesa hned nad levým shiftem - a psát ty znaky jako by byly malé (pomocí kláve v řadě čísel/znaků s dikaritikou). Lze tak snadno napsat například ono SOUDÍM.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Oceňuji váš VYČERPÁVAJíCí příspěvek na téma "ťukání písmenek", ale já "ťukám" cca 4-5 písmenek za vteřinu, takže na to můj mozešek asi NEstihne "myslet" 😉
Pěkný den 😄
Avatar - gld
gld
>😁
Avatar - misoo
misoo
Kylie ty budes bud tazka pubiska, alebo mas komplex menejcennosti... inac to nevidim. Chce to odbornu pomoc, drzim palce! :yes: 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Můj Buřtík říká, že mu MOC vyhovuje, když jsem PRÁVĚ TAKová jaká jsem .. 😉
PS: k-k-k-k-omplexy moc NEtrpím a vzhledem k věku - mám pro vás DĚSIVOU zprávu - já TAKová už asi ZŮSTANU 😄
Pěkný den
Avatar - T613
T613
mám pro tebe špatnou zprávu (nebo pro nás?): s věkem se to bude zhoršovat
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Máte PRAVDU - film LEPŠí UŽ TO NEBUDE se mi MOC líbil :yes: 😉
Pěkný den 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Jenže tam to nakonec lepší bylo, u tebe bych na to nevsadil. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už jste někdy VYHRÁL, nebo to "se mnou" bude STEJNÉ jako vždycky ...? 😄
Avatar - white label
white label
Bude to stejné...vyhraje Dinar jako vždycky, navíc s tvým falešným pocitem vlastního vítězství... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No PŘESVĚDČUJTE se o tom .. 😄
PS: NiC jiného vám asi NEzbývá 😉
Avatar - white label
white label
Pozdě...dávno už se stalo... 😉
Avatar - white label
white label
:yes: >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Tak, taková "komorovka" tu už dlouho nebyla. >😁 :yes: :yes:
Navtech
To jsou ty nemoci šlechty 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😉
Pokud to v německu chodí jak u nás ,tak dělník dostane 100€ a ti nahoře ten zbytek 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Milý xxsonicxx(u)! Pokud vím, ani za (socialistického) KOMUNISMu to NEbylo jinak (byť se to tak "tvářilo") 😉
No ještě že 5300€ NEberou dělníci a 100€ "ti nahoře", že? Nebo myslíte, že tak by to "fungovalo" lépe? Mne učili, že VŠECHNY levicové pokusy na této planetě - od Vladimira Iljiče po ... Hugo Chaves(e) končí EKONOMICKÝM KRACHem - BEZ výjimky, i ten dělník i CELÁ infrastruktura státu jde "do háje" ... (také se tomu říká: "Cesta do PEKEL je dlážděna dobrými úmysly") - ehm já AUTÍČKOfanynka, ale profesí EKONOMka 😉
Pěkný den 😄
Avatar - Falco
Falco
Spokojený a loajální zaměstnanec - investice, která se vyplatí! Alespoň u nás ve firmě to funguje.

Vaše liberální názory mi jsou velice sympatické 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Děkuji! 😉
PS: Nápodobně!
PPS: Ráda potkám (názorově) "spřízněnou duši" 😄
Avatar - skejpa
skejpa
nedělal bych z komára velblouda. průměr 5300e. je to preci jen prumer takze koncovy dělňas zase tolik nedostane 😄 manazeri a vrcholovi zamestnanci vubec jim z toho kapku uberou. ale to je samozrejme spravné - jen by to chtelo prezentovat trochu realističtěji, než že dělníci v audi dostanou 150 tisíc za odměny 😄
GTI
Vedle pláčou tatrováci za šedesát procent, tady se vyplácí statisíce. Takový je svět. Tatrovákům přeju ať se to zlepší. Co přát do AUDI? No, především je třeba gratulovat, neb vedle těch prémií se jim v posledních pěti letech daří tak, jako snad nikomu. Modelová smršť je neuvěřitelná. A pak... vždyť AUDI stvořilo ikonu silnic v tom snad nejpřitažlivějším segmentu - Raketu 8... zhmotnění supersnu.

BRAVWO AUDI :yes:
Vasut74
R8 je zhmotnenej supersen ?
GTI
No to si piš. Podíváme-li se nazpět tak dvacet let, nic mimo R8 v daném segmentu tak neohromilo svou jedinečností, jako R8.

R8 je designová lahůdka, absolutní styl. R8 spolutvoří designově svojí dobu. A nejen to, on tu dobu posouvá dále. Kdykoliv R8 spatřím, až se mi z té dokonalé krásy zatají dech.
Avatar - skejpa
skejpa
a videl si to video (je na youtube) jak veyron dela z R8 stojiciho trabanta ? 😄 pokud neco ohromilo svet, pak to byl veyron a ne jen galardo se slabsim motorem (puvodne) a prepracovanou karoserii.
boze to su nazory. :no:
Avatar - skejpa
skejpa
co je na nem spatneho ? podle me R8 nicim svet neohromila. mozna tak LED svetlama a celkem hezkou karoserii. jinak nic noveho ani zajimaveho. tim spis, ze je to pod zastitou "normalni" znacky. kdybych mel volit, beru to gallardo. nejen ze se mi vic libi ale je to zaroven lamborghini a to zni preci jen lip nez audi 😄
Vasut74
To jsi s cenovkou uz nekde jinde - bohuzel.

JInak pokud bych byl nekdy postaven pred volbu co v teto hladine - ne ze by to bylo aktualni 😉 - tak 911 je samozrejma volba v porovnani timle prehypovanym VW
Zase niekto komu sa rozum blokne a prestane racionalne rozmyslat, ked zbada napis VW group.
Inak R8 nema technicky s VW nic spolocne, len patri do skupiny VW a to je tak vsetko a osobne ja v tom nevidim ziadny problem, ved aj Vami ospevovany VEYRON patri do tejto skupiny.
Vasut74
OK tak aby te nerusila ta VW group tak si ji odmysli a sam si odpovez zdali bys radeji utratil penize za R8 nebo 911
no ked Ti mam povedat pravdu tak by som bral PORSCHE, ale R8 mu je vyrovnanym superom, ale pre mna je srdcovka PORSCHE.
Vasut74
No to je prave ono - verim, ze to je auto na nejvyssi technicke urovni (pravdepodobne jako ostatni 4kruhate) ale jaksi neni jina cast tela krome chladneho rozumu, ktera by velela ke koupi - nevim nevim nejak ta aura vzrusujicich vyrobku se kolem toho nevyskytuje 😉
Avatar - skejpa
skejpa
me VW koncern sam o sobe nevadi. vubec nechapu proc se o tom vubec bavime. tema bylo auto co oslnilo svet. a veyron rozhodne oslnil svet nejvic za posledni dlouhou dobu, o tom zadna. muzete protestovat, muzete rikat, ze to neni pravda ale to je tak vse co proti tomu muzete delat >😒]
Ale ohromila svet a velmi, ked si, len zoberies, ze v supersporte je to uplny novacik a natiera to vo vela testoch sportovej ikone PORSCHE, tak klobuk dole.
A neplet sem prosim Ta auta ako VEYRON a aj galardo, ved to nema logiku.
Vidiet, ze posudzujes subjektivne a napis AUDI ty zastiera rozum a realny pohlad na vec. :no:
Avatar - skejpa
skejpa
ze je to novacek nikoho nezajima. ty pises ze ohromil svet. cim ? tim, ze pouzili techniku gallarda a pojmenovali to audi ? ne, R8 nicim svet neohromila.

a veyron ohromil. o cene se nebavime. piseme, co ohromilo svet a ja rikam jednoznacne NE er osmicce a jednoznacne ANO veyronu.
Vasut74
Nechcete porovnavat porovnatelne ?
Avatar - skejpa
skejpa
proc ? auto jako auto... nebavime se o cenove nebo jine kategorii. bavime se o tom co ohromilo svet. proc do toho klidne nezatahnout daewoo matiz jakozto zacatecnika mini aut. o cene se preci nebavime. bavime se preci o tom jak ktery vuz ohromil svet...
Ohromila svet svojimi jazdnymi vlastnostami a designom.Nemozeme porovnavat VEYRONA do ktoreho sa pri vyvoji investovali nenormalne peniaze a ktory ani nie je seriovkou.
Navyse vykon nie je vsetko, ked pojdu spolu na technicku trat, tak R8 to VEYRONU nalozi.
U VEYRONA skor ohromili investicie do vyvoja, maximalna rychlost, zrychlenie a obstaravacia cena auta, ale toto auto same o sebe, len predstavuje kam az daleko sa moze vyrobca dostat, da sa povedat az niekam do nerealneho sveta.
Avatar - skejpa
skejpa
po tom, co jsem videl jizdni vlastnosti a obrovskou vykonostni mezeru mezi obema auti bych si nic takoveho "nelajsknul" tvrdit. podle me by veyron na okruhu s prumernym mnozstvim rovinek a zatacek vyhral.
Avatar - white label
white label
Skejpo jednoznačně dávám tentokrát za pravdu Maxovi...
Obě tyto auta jednoznačně ohromily automobilový svět...
Čím Veyron určitě víš...
A Audi R8 šokolvalo např. redakci Autocaru, nebo TopGearu tak, že to pro ně byla opravdová "historická" událost...navíc porazit v několika testech 911 samo o sobě říká dost...
Napsat tady, že R8 je Gallardo se slabším motorem
a přepracovanou karoserií je na "ručník"...
Proti tomu je i přebouchaný DS z Brouku jen čajíček... 😄
Navíc Lambo patří pod Audi, takže můžeš tvrdit i opačně, že Gallardo má techniku od Audi, ale to není vůbec podstatné tak jako výsledný produkt samotný...
R8 a Veyron nejsou srovnatelná absolutně ničím...
Veyron byl dělán hlavně jako velmi drahá koncernová výkladní skříň pro rekordy dosažitelné téměř "s prstem v nose"...
a R8 je jedinečný supersport pro řidiče použitelný relativně velmi snadno i v běžném provozu, případně i na téměř denní ježdění...
Vasut74
Nic neprebije DS jako predelaneho Brouka 😉 Vetsi perla neexistuje hehe
Avatar - white label
white label
No jo... neboj, to byla jen nadsázka... 😉
Avatar - skejpa
skejpa
ale dyt i gallardo ma stejne vlastnosti jako R8. v cem se tak odlisuje R8 od gallarda ?

jak si jiz psal, je to auto, ktere muze dosahovat uctihodnych vykonu "s prtem v nose" a to je podle me duvod proc ho taky tak obdivovat. mimoto motor samotny... W16 !!! ... to je neco co musi ohromit svet ikdyby se tomu zuby nehty branil. povedeny sportak od audi se tomu tedy opravdu rovnat nemuze. ocividne na to mame uplne jiny nazor a tim bych to i zakoncil. je videt, ze kazdy si hajime tu svou pravdu a minimalne ja v tomhle prohru nepriznam. pro me je veyron prulomovym autem, neco co je na mile vzdaleno od R8, ac je to auto vynikajicich kvalit. stejne tak bych mohl psat, ze byl prulomovy novy nissan GT-R ale neni. veyron, to je ikona...
Avatar - white label
white label
Skejpo proč tady pořád motáš toho Veyrona, já jsem ti snad oponoval, že Veyron není něčím o čem jsi psal...? Já jsem ti napsal, že R8 není srovnatelná s Veyronem ničím, tak dej konečně Vayerona k ledu a řeš R8...
Nebo mi chceš tvrdit, že svět ohromily pouze auta dělaná prvoplánově pro rekordy...
Samozřejmě že svět ohromila i R8, podobně jako kdysi 911, nebo teď Nissan GT-R...
Nebo podle tebe svět po Veyronu už může ohromit pouze auto např. s vyšší maximálkou než má Veyron...?
Můžem se přít o míře "ohromení", ale pokud čteš třeba autočasopisy, určitě si musel zaregistrovat senzaci kterou tam auta jako R8, nebo i GT-R způsobily...
Mimochodem v testech R8 se velmi často objevuje poznámka o nečekaně charakterově úplně! jiném autě než je právě Gallardo a to
i přes (jen) určitou technickou příbuznost...
Avatar - gld
gld
to sú zase diskusie >😁

páni snažíte sa "zmerať ohromenie sveta"

znie to debilne keď sa to tak narovinu napíše, všakáno? No lebo to * je ;-\
Avatar - white label
white label
Stejně tak jako se "ohromení" nedá změřit, stejně tak se nedá ani srovnávat, proto považuju za "blbost" jakkoli i v tomto směru srovnávat např. Veyron s ostatní produkcí...
Avatar - gld
gld
prečo nie...nezáleží či je blbosť alebo blbosť na druhú..

lebo audi má 857 ohromenia a bugatti 1021? 😲
Avatar - white label
white label
No vidíš nakonec jsi to dokázal sám změřit...
:-!
V jakých to je jednotkách...?...v "ohromeních"... 😉
Avatar - gld
gld
pfúú, asi ohrommetre (skratka ohrm) 😉
Avatar - white label
white label
Navrhuju zůstat u Skejpovy jednotky "wow"... je to ještě kratší
a mnohem víc "světové"... 😉
Navíc "ohrm" evokuje spíš "efekt" odporu (ohm), i když ten způsobuje mnohdy "ohromení" ještě větší... 😉
Avatar - skejpa
skejpa
tak trochu bych se paradoxne priklonil k wow efektu. celej ten muj nazor je odvozenej prave od neho. podle me prave veyron (promin ze ho zase zminuju) zpusobil nejvetsi wow efekt a prave proto sem ho tady preferoval jako auto co nejvic ohromilo svet. to, ze je R8 dobra, GT-R jakbysmet je jasna vec. ctu autocasopisy a vidim to. jen si myslim, ze prave nejvetsi wow je po rizeni veyrona. a to i ted po tech letech... taky se s tebou nehadam, ze v R8 udelaji wow taky 😄 jen si myslim, ze procentualne bude z veyrona wow vetsi >😒] uz je to dost slozity co ? >😒] radsi pudu spat...

EDIT: prostě takhle: [odkaz] nejde tady jen o tu rychlost ale o ten rozdil. ta technika. a to vse v pouzitelnym aute...
Avatar - white label
white label
Já věděl, že se nakonec "domluvíme"... 😉
Jedinečnost Veyronu je nezpochybnitelná a pochybovat tady o ní může snad jen tetička s "modrou" krví... Kylie! 😉

P.S. Odkazem si mi zas připomněl jak moc chybí Chris Harris
v AUTOCARU...
Avatar - skejpa
skejpa
:yes:
Vasut74
Aha 😉 tak yo