Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic 1.6 i-DTEC – Opravdový úsporňák

Nový Civic konečně dostal ten správný motor. Turbodiesel 1.6 i-DTEC/88 kW je dostatečně silný a nečekaně úsporný.
Zpět na článek
28. 6. 2013 10:18
28. 6. 2013 10:22
28. 6. 2013 10:29
28. 6. 2013 10:45
28. 6. 2013 11:01
28. 6. 2013 11:09
28. 6. 2013 11:49
28. 6. 2013 15:50
28. 6. 2013 11:15
28. 6. 2013 11:18
28. 6. 2013 11:24
28. 6. 2013 12:06
28. 6. 2013 12:12
28. 6. 2013 17:05
28. 6. 2013 11:19
28. 6. 2013 11:13
28. 6. 2013 11:25
28. 6. 2013 11:35
28. 6. 2013 12:39
28. 6. 2013 12:57
28. 6. 2013 13:51
28. 6. 2013 14:19
28. 6. 2013 14:24
28. 6. 2013 14:58
28. 6. 2013 15:22
28. 6. 2013 16:04
28. 6. 2013 17:21
28. 6. 2013 17:55
28. 6. 2013 19:44
28. 6. 2013 20:24
28. 6. 2013 21:39
28. 6. 2013 21:54
28. 6. 2013 22:06
29. 6. 2013 07:08
28. 6. 2013 19:46
28. 6. 2013 15:05
28. 6. 2013 15:13
28. 6. 2013 17:26
28. 6. 2013 19:02
29. 6. 2013 07:12
28. 6. 2013 12:00
28. 6. 2013 12:23
28. 6. 2013 12:45
28. 6. 2013 12:48
28. 6. 2013 13:18
28. 6. 2013 13:36
28. 6. 2013 13:58
28. 6. 2013 14:52
28. 6. 2013 16:59
28. 6. 2013 17:45
28. 6. 2013 17:49
28. 6. 2013 17:37
28. 6. 2013 17:56
28. 6. 2013 18:28
28. 6. 2013 19:24
28. 6. 2013 20:20
28. 6. 2013 21:21
28. 6. 2013 22:03
28. 6. 2013 13:57
28. 6. 2013 14:15
28. 6. 2013 14:27
28. 6. 2013 14:58
28. 6. 2013 16:05
28. 6. 2013 17:16
28. 6. 2013 18:00
28. 6. 2013 18:14
28. 6. 2013 18:34
28. 6. 2013 20:00
28. 6. 2013 20:59
28. 6. 2013 21:56
28. 6. 2013 18:07
28. 6. 2013 19:31
28. 6. 2013 21:16
28. 6. 2013 20:32
28. 6. 2013 21:01
28. 6. 2013 21:19
28. 6. 2013 22:05
29. 6. 2013 11:42
30. 6. 2013 15:50
29. 6. 2013 06:34
28. 6. 2013 13:37
28. 6. 2013 14:16
28. 6. 2013 15:18
28. 6. 2013 15:29
28. 6. 2013 16:54
28. 6. 2013 17:18
28. 6. 2013 20:02
28. 6. 2013 13:31
28. 6. 2013 13:56
30. 6. 2013 16:00
30. 6. 2013 19:20
30. 6. 2013 19:32
30. 6. 2013 23:23
30. 6. 2013 23:49
1. 7. 2013 10:07
1. 7. 2013 10:39
1. 7. 2013 11:35
1. 7. 2013 12:07
28. 6. 2013 11:47
28. 6. 2013 12:04
28. 6. 2013 12:10
28. 6. 2013 12:25
28. 6. 2013 12:28
28. 6. 2013 12:37
28. 6. 2013 12:42
28. 6. 2013 12:55
28. 6. 2013 15:21
28. 6. 2013 12:44
28. 6. 2013 15:46
28. 6. 2013 16:23
29. 6. 2013 07:01
30. 6. 2013 19:11
28. 6. 2013 13:14
28. 6. 2013 13:33
28. 6. 2013 13:46
28. 6. 2013 14:08
30. 6. 2013 10:03
28. 6. 2013 14:42
28. 6. 2013 13:55
28. 6. 2013 14:20
28. 6. 2013 14:58
28. 6. 2013 15:06
28. 6. 2013 15:17
28. 6. 2013 15:24
28. 6. 2013 15:20
28. 6. 2013 15:30
28. 6. 2013 15:33
28. 6. 2013 15:38
28. 6. 2013 16:21
28. 6. 2013 16:32
28. 6. 2013 16:36
28. 6. 2013 16:46
28. 6. 2013 14:59
28. 6. 2013 19:04
28. 6. 2013 14:59
28. 6. 2013 15:55
28. 6. 2013 16:02
28. 6. 2013 16:22
28. 6. 2013 16:51
28. 6. 2013 17:08
28. 6. 2013 17:22
28. 6. 2013 17:38
28. 6. 2013 18:03
28. 6. 2013 21:57
30. 6. 2013 16:21
28. 6. 2013 14:36
28. 6. 2013 15:00
28. 6. 2013 19:31
28. 6. 2013 14:52
28. 6. 2013 15:11
28. 6. 2013 15:27
28. 6. 2013 15:39
28. 6. 2013 16:18
28. 6. 2013 16:30
28. 6. 2013 17:05
28. 6. 2013 17:09
28. 6. 2013 15:15
28. 6. 2013 15:18
28. 6. 2013 15:31
28. 6. 2013 19:01
29. 6. 2013 12:44
28. 6. 2013 20:31
3. 7. 2013 15:35
28. 6. 2013 14:53
30. 6. 2013 10:15
30. 6. 2013 11:15
28. 6. 2013 16:39
28. 6. 2013 16:46
28. 6. 2013 20:25
28. 6. 2013 20:29
29. 6. 2013 09:07
29. 6. 2013 09:30
29. 6. 2013 10:17
1. 7. 2013 12:57
28. 6. 2013 21:22
29. 6. 2013 09:07
1. 7. 2013 13:00
28. 6. 2013 18:07
28. 6. 2013 20:30
28. 6. 2013 21:15
28. 6. 2013 21:24
28. 6. 2013 21:46
29. 6. 2013 06:26
2. 7. 2013 19:00
Avatar - iudex
28. 6. 2013 10:18
Konečne
Že sa nový malý dízel Honde vydaril, bolo zrejmé už z predošlých ohlasov. To je presne to, čo Civic (ale i iní Japonci) v Európe potrebujú: maloobjemový úsporný dízel modernej konštrukcie.
Inak kto by si to bol pomyslel, že Honda, autor legendárnych benzínov VTEC, ako najlepšiu voľbu v Civicu ponúkne... dízel. ;-)
Rozbalit vlákno
2
28. 6. 2013 10:22
Re: Konečne
Sice som este Hondu za cely moj zivot neriadil (len raz som sa v Acorde viezol), ale zatial pocuvam len chvalu, i jeden z poslednych video-testov to potvrdzuje [odkaz] len skoda tej ceny. Inac vemi dobry test, odporucam pre tych, ktori ho este nevideli.
28. 6. 2013 10:29
Re: Konečne
Ta auta obecně nejsou špatná. Pocit z řízení, brzd, řazení, to vše funguje. Jen je bohužel znát ignorace evropského trhu a jeho požadavků, resp. nepriorita.
28. 6. 2013 10:27
Dieslová špička
Nejdříve zmíním to, co mne okamžitě praštilo do očí během prvních pár vět. Honda nabízí benzínovou atmosférickou 1.6 ? OK, stane se (nemělo by) >:D
Doufal jsem, že by 1.6 nafta v podání Hondy takhle nějak mohla dopadnout. Z mého pohledu dnes nejlepší volba motorizace pro Civic. Sakra. Super. Nafta. (?)
O to víc si říkám a tajně přeji, aby Honda nasadila turbo i v benzínových motorizacích. A to i mimo připravovaný Type-R. Ukazují, že motor naladit umí. U současných atmosférických motorů je motor sám o sobě ale přidušen převodovkou, protože Brusel.
Design ponechávám stranou, resp. to, že mne osobně nijak zásadně neoslovuje ještě neznamená, že mé oko definuje celosvětovou univerzální pravdu.
Tedy za motor :yes: :yes: . Za dnešní Civic obecně ;-\
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
28. 6. 2013 10:34
Re: Dieslová špička
Vetu: "Design ponechávám stranou, resp. to, že mne osobně nijak zásadně neoslovuje ještě neznamená, že mé oko definuje celosvětovou univerzální pravdu." tesať do kameňa! :yes: Respektíve by mala byť na začiatku každej diskusie. ;-)
Inak sa stotožňujem aj s ostatným obsahom príspevku.
28. 6. 2013 10:51
Re: Dieslová špička
Díky :yes: ;-)
Avatar - Dinar
28. 6. 2013 10:35
Re: Dieslová špička
Psal jsem to pod jazze, skalní páchají sebevraždy, páč akt. nejlepší motor hondy pro menší modely má TURBO a navíc je to DÝZL. To je na mašli. :-) ;-)

Jinak test je takové to obvyklé řikání pana Vaverky, obecně nijaké, plus občas nějaké to klišátko navrch, nepamatuju třeba test čtyřválcového dýzlu z posledních let, u kterého by se redaktor "nedivil" a "neradoval" nad tím, že táhne do čtyř tisíc a umí se dotočit i ke čtyřem a půl. :-!
28. 6. 2013 10:51
Re: Dieslová špička
Navíc mám osobně pocit, že s příchodem turbobenzínů s nižším objemem se zájem o benzín jako palivo zase zvedl.
Ano, test by se dal napsat "pohledem do oblak a z okna" od stolu.
28. 6. 2013 10:52
Re: Dieslová špička
Hlavně se mi zdá, že se test psal s vydatnou inspirací od konkurence, která to samé auto testovala před pár týdny.
28. 6. 2013 12:16
Re: Dieslová špička
:yes:
Až na spotřebu, klasicky jen odečtenou, nebo vycucanou z prstu.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
28. 6. 2013 13:03
Re: Dieslová špička
Třeba 2,0 CDTI od Opelu... ale něco na tom, co píšete, bude, díky
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
28. 6. 2013 12:59
Re: Dieslová špička
Za tu šestnáctistovku bnezin se omlouvám, řádil nám tu šotek
Avatar - grifith
28. 6. 2013 10:45
U:FON
Honda již od předvedení minulé generace nabídla zajímavou alternativu zavedené konkurenci. Svěží, neokoukaný, i když pro mnohé hůře stravitelný design vesmírné lodi Enterprise, se snoubil s velkým vnitřním prostorem a to jak pro posádku, tak pro zavazadla. Aktuálnímu designu by se dala vyknout snad a přehnaně "vypíchnutá" hrazda zadních světel., která byla u předchozí verze lépe zakomponována do celku. O design si jako vždy udělá názor každý sám. Nic to ale nemění na faktu, že užitné vlastnosti zůstaly na skvělé úrovni. :yes:
S příchodem malého dieselového motoru se Civic může dostat mnohem "blíže" k zákazníkům, jelikož nabídka benzínových motorů není nijak slavá a v podstatě jedinou vhodnou alternativou byl motor 2,2 i-DTEC. A musíme uznat, že se maloobjemový diesel Hondě opravdu povedl a lze jej spolu s Reaulťáckou 1,6 dCi označit za současné vrcholy motorářského mění dané kategorie.
Cena, ač se na první pohled může zdát přehnanou, jde v obvyklých stopách této kategorie. S cenou "již od" 464 tisíc to až tak hrozné není.
Gratulace Hondě k povedenému modelu :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
11
28. 6. 2013 11:01
Re: U:FON
Před pár minutami jsem na ni v reálu potkal. Minulá generace civicu vyvolávala designově smíšené pocity. Ale mě se líbila. Futuristická, avantgardní se spoustou nápadů a zajímavých linií. Jasně, o technice žádná, honda nevypustí paskvil, který bude ladit první generace uživatelů. Z mého pohledu mám k designu jen jednu větu "Hjůndaj je proti tomuhle krasavec..."
Avatar - grifith
28. 6. 2013 11:09
Re: U:FON
Mě se právě předchozí generace líbila více než ta současná, i když ani proti té nemá příliš výhrad. Zejména v interiéru došlo ke zlepšení, 3 displeje nemají každý jiný font a nepůsobí to tak zvláštně. Design je opravdu subjektivní, jednomu se líbí to a druhému ono. Ano, Civic působí jak zjevení z jinéo století, ale není právě to ta zajímavá možnost volby? Buďme rádi, že tu je :-) Aktuální designový jazyk korejských automobilek je pravda také zajímavý ;-)
28. 6. 2013 11:49
Re: U:FON
Mě se minulý civic taky líbil, tenhle ne. Zadní skřipec ze světel a vepředu plastová držka, hjůndaj ji aspoň nalakoval. Kiu jakž takž zkousnu. Asijský design mě vždycky překvapí a vyděsí, když už si říkám, že to snad už ani nejde. Prostě ten evropský, americký, každý je jiný, má svoje zákonitosti, leckde jej jde smíchat. Ale když se smíchá asijský s evropským, je z toho hjůndaj a když je to jen asijský, až na výjimky mě to vyděsí. Každopádně se předpokládá, že víc času tráví majitel uvnitř a tam se z "hifivěží" stávají velice slušná, dobře sladěná auta, tak proč ne. Technika pod kapotou tohoto vozu za to určitě stojí.
28. 6. 2013 15:50
Re: U:FON
Různé fonty, podsvícení atp. jsou asi japonský folklór. Moc mi to hlava nebere.
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2013 11:15
Re: U:FON
A zde se zřejmě znovu potvrzuje subjektivita vnímání designu. Já mám na poslední generace opačný názor. :-)
Avatar - grifith
28. 6. 2013 11:24
Re: U:FON
Přesně tak, sto lidí, sto chutí a sto názorů. ;-)
28. 6. 2013 12:06
Re: U:FON
Tak já, pokud BYCH chtěl namíchat japonskej koktejl, vzaj BYCH novou Mazdu 3 v té vínové metle na devatenáctkách, dal do ní tenhle hondí dýzl a možná bych pak i překousnul zkopírovaný interiér a šel to projet.
To by mohl bejt asijskej prodejní kombajn :-)
Avatar - grifith
28. 6. 2013 12:12
Re: U:FON
Proč ne, také bych si dal tento koktejl "namíchat" ;-)
Avatar - Emel
28. 6. 2013 17:05
Re: U:FON
Pevně věřím ve schopnost Mazdy přijít s vlastní špičkovou 1.6 Sky-D... takže pak ji půjdeš projet :-)?
28. 6. 2013 11:19
Re: U:FON
Mám 8.g a jako na služebáka si dělám zálusk na 9.g s 1,6. Ideální by bylo ty dvě auta skombinovat. Design 8.g, motory z 8.g+1,6 a podvozek a zpracování z 9.g. Interiér je u 8 mnohem praktičtější a přehlednější, 9 už na mě působí dojmem naprosto běžného auta ;-\
28. 6. 2013 10:46
1,6 ky v naftě
Tak koukám, že v kubatuře 1,6 l diesel se rozrostla rodinka. Proč by ne? Výkonově kolem 85-96 kW jsou ty motory naprosto dostačující pro nižší střední. Jen jsem zvědavej, jak zareaguje koncern se svojí TDI 77 kW s pětikvaltem na konkurenci, která v tomto ujíždí koncernu raketovou rychlostí.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - guze
28. 6. 2013 11:54
Re: 1,6 ky v naftě
Takovej alibismus, ale TDi 77kW má reálnej výkon kolem 85kW, ovšem s pětikvaltem, který už je dneska slabota....
Avatar - Ham.
28. 6. 2013 12:04
Re: 1,6 ky v naftě
No já myslím, že škála 77kW, 110kW, 135kW, s manuálem, s dsg, se 4x4 (i tu 1.6 můžeš mít s 6st. manuálem když na tom budeš jo trvat) sice není nic moc, ale v mainstreamu docela bohatě stačí.
28. 6. 2013 16:10
Re: 1,6 ky v naftě
Můžu se zeptat, kde seženu motor 1,6 TDI se 135 kW??? Já psal, že se rozrostla rodina 1,6tek v dieslu, a mi napíšeš, že u koncernu škála 77,110 a 135 kW stačí... Hm. Začneme vypisovat dvoulitry u konkurence??? Ach jo... A že tu 1,6 TDI můžu mít i s šestikvaltem? No teď už asi jo, já jezdil Superbem !!! 1,6 TDI s pětikvaltem. No... Hrůza.
Avatar - Ham.
28. 6. 2013 16:48
Re: 1,6 ky v naftě
Nikde. Zákazníka zajímá výkon a ne z jakého je objemu. A když ho objem zajímá tak je to pár jedinců kteří ti nejspíš řeknou, že čím větší objem u stejného výkonu, tím lepší.
28. 6. 2013 17:19
Re: 1,6 ky v naftě
No já si myslím, že zákazník (beru sebe) si vybírá typ a značku vozidla. Teprve pak by mě zajímala paleta motorů, a pokud bych měl volit, raději silnější 1,6ku než slabší 2,0. Ať už jde o povinný ručení nebo hmotnost motoru...
Pravda je, že koncern dokáže pokrýt u Golfa širokou škálu výkonu, ale zrovna koncernová 1,6 TDI je v dnešní době už dost za zenitem, co se srovnání s konkurencí týče. Nehledě na 5ti kvalt. A jak jsem psal, měl jsem možnost jezdit se Superbem s novou 1,6 TDI 77 kW s 5ti kvaltem, a tento motor a převodovka, nezlob se na mě, do takovýho auta nepatří... Malinko to teď napravili 6ti kvaltem, ale stejně... A řeči typu "to stačí, je to dobře odstupňovaný, atd..." jsou jen kecy. No nic. ;-)
Avatar - Ham.
28. 6. 2013 17:25
Re: 1,6 ky v naftě
BMW ještě nedávno pokrývalo vše pomocí 2.0d a nikomu to plíce netrhalo, naopak, každý měl raději podladěný dvoulitr než vyhoněnou 1.6 o které všichni vědí, že je to jen úlitba BMW evropským úředníkům. A je řada zemí (těch rozvinutých) kde se pojištění a daně platí podle výkonu a ne podle objemu. Nakonec i to je důvod proč třeba BMW nabízí verzi, která je ještě pod 77kW. Ale pokud máš rád malé objemy tak proti gustu žádný.....
28. 6. 2013 17:33
Re: 1,6 ky v naftě
Pravda je, že si nemusím honit triko objemem. :-) A s dětma v autě nezávodím. Takže mi stačí výkonná 1,6 (v mém případě dCi 96kW), než (na svůj objem) podladěnej dvoulitr. Ale mám dojem, že si i rozumíme, co mám na mysli.
28. 6. 2013 18:00
Re: 1,6 ky v naftě
Malé diesely jdou mimo mě, ale těžko se o tom diskutuje, když jednotlivé 1,6 TDI ani nerozlišuješ. Nejnovější provedení je asi rok staré a po stránce výkonu se nic nezměnilo. Takže změnu v blízké době neočekávám.
28. 6. 2013 20:28
Re: 1,6 ky v naftě
Máš pravdu, nerozlišuju. Ani se o to nezajímám, protože mě jako zákazníka nezajímá, co je na motoru novýho, ale jak jede, jak táhne, kolik má kW, spotřebu, zvuk a cenu. A z toho mi vychází, že i když má koncern novou 1,6 TDI, tak je to nejmíň muziky za dost peněz. Věř mi, že jsem s tím jel. O 5ti kvaltu snad nemá cenu psát.

A proto si dovolím napsat, že konkurence nabízí víc. A vhledem k tomu, že mám rodinu, je pro mě lepší dát míň peněz za plně vybavený auto se silnějším motorem a delší zárukou, než zaplatit majlant za TéDéÍ a pak machrovat v hospodě, jakej je to trhač asfaltů, kterej má daleko víc kW, než se píše, a že si to čipnu, páč kdo nečipuje TDI, ten nemá v levym pruhu co dělat. >:-[] A že takových závodníků znám...

Tím bych to z mojí strany ukončil, nechci se hádat.
28. 6. 2013 22:04
Re: 1,6 ky v naftě
Věřím, že 1,6 TDI není na špičce. Ale třeba Superb myslím aktuální 1,6 nemá. O to mi šlo. Nejezdím ani dvoulitrové nafty, jen opravdu výjimečně, porovnávat tedy nemohu, ani neporovnávám a porovnávat se nechystám.
28. 6. 2013 23:09
Re: 1,6 ky v naftě
No ten superb je vyrobenej v únoru 2013. 1,6 TDI 77 kW 5ti kvalt. Oproti 1,9 TDI určitě kultivovanější, ale pocitově slabší, línější... Můj pocit z jízdy. A kamarád, jehož to je služebák, to vyměnil za OII FL 1,9 TDI, a má stejnej názor. Ale služební auto nežere... A vo tom to je. :-)
29. 6. 2013 08:21
Re: 1,6 ky v naftě
Je úplně jedno, kdy byl vyroben. Koncern montuje třeba tři generace jednoho motoru najednou (čistě pro Evropu). A že auto prošlo faceliftem, ještě neznamená, že dostalo nejnovější motory. Superb nové motory čekají až v nové generaci.

O 1,6 jsem to neslyšel, ale o posledním dvoulitru se říká, že není tak živý (a přesvědčivý) jako předchozí.
28. 6. 2013 16:10
Re: 1,6 ky v naftě
Jasně, TDI 77 kW má reálnej výkon 85 kW, u konkurence si naopak přidávaj. Chápu. 8-s
28. 6. 2013 18:58
Re: 1,6 ky v naftě
Třeba taková Kia je papírovými výkony, které jaksi nefungují v praxi, pověstná. Takže ano, je i konkurence, která si přidává výkon, který nemá.
Avatar - guze
28. 6. 2013 23:31
Re: 1,6 ky v naftě
A kdo říká že přidávají, koncern prostě oficiálně napíše 77kW, ale motor je výkonnější, konkurence naopak napíše opravdový výkon, nehledej v tom žádný záludnosti, takhle to prostě je...
Avatar - Katikakus
29. 6. 2013 12:39
Re: 1,6 ky v naftě
jj, tyhle pohadky jsou koncernofilu hodne oblibene. Pak jeste ta, ze nemecky kW je silnejsi nez japonsky, francouzsky, italsky a korejsky dohromady... >:-[]
1. 7. 2013 11:48
Re: 1,6 ky v naftě
Bavme se o papírových hodnotách. Ne o přáních. To je jako psát, že ta že Honda má papírových 88 kW, ale reálných 95 kW >:D
28. 6. 2013 15:56
Re: 1,6 ky v naftě
Uvidíme u Passatu, ale řekl bych, že nezareaguje. Pojede si tu svou. Možná se dočkáme dvoulitru někde mezi 80 a 90 kW. Takové najdeš v jiných modelech koncernu. U malých TSI také neupravili výkony; očividně jsou spokojení s tím, co mají.
28. 6. 2013 10:50
Motor usadit v jiným autě...
...vůbec nezpochybňuju, že je motor špičkovej, ale i kdyby jezdil za litr na sto, tak bych si Civic nekoupil, ten vzhled je tristní. Neumím to, je mi líto.
Rozbalit vlákno
9
28. 6. 2013 11:06
Re: Motor usadit v jiným autě...
Chcel som povedať presne to isté. Ten motor treba dať do iného auta, resp. radšej by toto auto malo dostať inú skriňu... ;-) No ale dobrý motor a podvozok sa cení, rovnako priestor, ergonómia, atď... Dizajn je pre niekoho zásadná vec, ale pre niekoho možno nie, alebo naopak sa mu páči.
28. 6. 2013 12:03
Re: Motor usadit v jiným autě...
:yes:
28. 6. 2013 11:14
Re: Motor usadit v jiným autě...
Někdy se svezte. Vevnitř je to trochu neortodoxní, ale velmi rychle si člověk zvykne a nehce jinak (rychloměr v zorném poli, ovladače pěkně po ruce). Zvenku - jasně, to je o vkusu. Ale když jste vevnitř, nemusíte se na to auto dívat zvenku >:D
(Jasně, jsem zaujatý - já má Civivc 8g (ufo), rodiče právě tenhle nový 9g.)
28. 6. 2013 13:29
Re: Motor usadit v jiným autě...
Ale musíš k tomu autu přijít... :-)
28. 6. 2013 13:58
Re: Motor usadit v jiným autě...
Musím souhlasit, ten rychloměr je silně návykovej. V autech s normálním rychloměrem vždy tápu, tedy spíš ostřim oko. Ale člověk si to uvědomí opravdu až po té, co si displej v zorném poli vyzkouší
Avatar - Dinar
28. 6. 2013 14:06
Re: Motor usadit v jiným autě...
A co třeba startování oběma rukama? Taky už nechceš jinak?

Vzhled auta u mně není prioritou, na druhou stranu nevzhlednost pak musí něco vyvažovat, u civicu to bývaly jízdní vlastnosti, svébytné motory a skvělé převodovky. Zbyly jen převodovky, a to je dost málo i v případě, že by to auto dobře vypadalo, což nevypadá. Jistě, jsou tací, co vzývají "svěží UFO design lodi Enterprise", (jakkoliv je takový příměr konina, jak vzhledem k pozemskému původu Enterprise tak vzhledem k svěžesti, páč jde o design ze 70. let :-) ), ale pro oko Evropana nezatíženého placením ročních příspěvků Hondaklubu, je to prostě těžko stravitelné. ;-)
Avatar - Emel
28. 6. 2013 17:08
Re: Motor usadit v jiným autě...
Mně se 8G taky líbí... 9G už méně.

Pozitiva jsou slušný prostor, slušný motor...
Avatar - Katikakus
28. 6. 2013 13:43
Re: Motor usadit v jiným autě...
Civic potrebuje spravnou barvu. Navic neni fotogenicky - ve skutecnosti vypada mnohem lip nez na fotkach.
29. 6. 2013 22:01
Re: Motor usadit v jiným autě...
tak tak! velká pravda. Na fotkách tragédie, ale v reálu to je svým způsobem "sexy auto".
28. 6. 2013 11:09
Extravagantní design je mínus?
To, že je design hodně subjektivní věc je asi každému jasný ;-) o to víc mě ale zaráží, že "pan redaktor", který by měl napsat článek možná co nejvíc objektivně, si extravagantní design dovolí napsat mezi mínusy vozu... :no: :no: :no: 8-s 8-s 8-s Opravdu přestávám mít slov.... proč třeba strohý nezajímavý design u VW Golf mezy mínusy taky nenapíše?? >:D
Jinak Hondě patří pochvala :-) :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - King
28. 6. 2013 11:16
Re: Extravagantní design je mínus?
Zajímavý postřeh :-)
Avatar - miromen
28. 6. 2013 11:30
Re: Extravagantní design je mínus?
Extravagantní nepovedeny design vs konzervativní povedeny.
28. 6. 2013 15:53
Re: Extravagantní design je mínus?
Opat, co pisal Tomik - je to iba tvoj chybny pohlad.
Redaktor nesmie davat dizajn medzi plusy alebo minusy, kedze to nie je objektivne testom hodnotitelne kriterium.
Avatar - Emel
28. 6. 2013 17:10
Re: Extravagantní design je mínus?
Redaktor se ovšem nikde nezavázal hodnotit pouze na základě přesně měřitelných kritérií. Pokud design Civicu vnímá jako mínus, tak to také jako mínus uvede. Pokud chceš tabulkové hodnoty, nepotřeboval bys vůbec redaktory.
28. 6. 2013 20:47
Re: Extravagantní design je mínus?
Přesně tak, když projede kolem tebe Civic, vždy se ohlídneš, je extravagantní ale také zajímavý. Pokud projede nový Golf, ani nevíš jestli to byl poslední model či jiné auto, splývá v záplavě šedi jako nudné auto.
Avatar - miromen
28. 6. 2013 21:22
Re: Extravagantní design je mínus?
Ano já se taky po novem Civicu ohlédnu ale ne z důvodu že by se mi líbil ale abych mu dal šanci. Bohužel pokaždé se přesvědčím že se v Japonsku někdo zbláznil. U Golfa je vidět že vzhledem k zadáni a účelu dělali design lidi co mají vkus.
28. 6. 2013 11:10
..ach ta cestina..
"Kvalita zpracovani vnitrniho prostoru"??.. jak muze byt prostor zpracovan kvalitne??.. :-)
Rozbalit vlákno
3
28. 6. 2013 11:24
Re: ..ach ta cestina..
Protože měřítko kvality může být od slícování materiálů, přes využití prostoru až po celkový dojem z designu. ;-)
28. 6. 2013 12:37
Re: ..ach ta cestina..
Asi jste me nepochopil. Prostor jako takovy nemuze byt "kvalitni". Interier, slicovani, material..to vsechno muze byt kvalitni, protoze je to hmatatelny, ale prostor?.Jak by jste definoval kvalitni anebo nekvalitni prostor? Prostor muze byt veliky, nebo maly..atd. Je to podobna blbost, jak casto slycham ve zpravach od redaktoru, typu: nejoptimalnejsi, nejdokonalejsi..coz jsou ve svy podstate nesmyslne vyrazy.
28. 6. 2013 13:49
Re: ..ach ta cestina..
Kvalitní prostor je ten, který je dobře obestavěný, dobře vyřešený, ergonomický, že se v něm člověk cítí dobře.
Protože můžeš udělat dva stejně objemné prostory, ve kterých se bude člověk cítit naprosto odlišně, stačí mu změnit poměry. ;-)
Avatar - King
28. 6. 2013 11:13
Špatná zpráva
...pro eurobejčky. Zjevně nikoli jen v sushibarech si myslí, že Civic je špičkové, všestranně vyspělé auto, a ne ostuda Hondy, jak je všem podsouváno Dinarem, whitelabelem, mariachim a dalšími členy německého tvrdého jádra. V tomto případě navíc s motorem, z něhož bude evropská zákazník učůrávat blahem, někteří dokonce tvrdí, že to je nejlepší motor pro Civic vůbec. ;-) Tak snad se ti zmínění (i další), z nichž většina Civic patrně viděla pouze na fotkách, z toho šoku brzo vzpamatují.

Co se testu týče, pár věcí bych uvedl na pravou míru. Benziňák opravdu není objem 1,6 l, byť nezastírám, že 1.6/142 k by byla motorizace vpravdě honďácká, ale v tomto případě se určitě hodí trošku toho točáku osmnáctistovky navíc. :-)

Za poměrně velkou minelu považuji info, že 1.6 vychází z 2.2. Není tomu tak, vše je úplně jiné a to včetně bloku, jenž se i vyrábí jiným způsobem, nyní se už unikátní polotuhé lití bloku do pískové formy nevyužívá. I přesto je i-DTEC jako pírko. Zmínil bych také perličku - i přes neuvěřitelnou kultivovanost chodu nemá 1.6 vyvažovací hřídele, proto se tak pěkně vytáčí.

Auto, s nímž jsem jezdil já, řadilo téměř jako benziňák, zvláštní, že toto je hodnoceno hůř.

S ohledem na text mě překvapilo jen čtyřhvězdičkové hodnocení. >:D :yes: ..a chválím perfektní fotky.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - miromen
28. 6. 2013 11:31
Re: Špatná zpráva
4 hvězdy protože jsou třeba ve třidě lepši ?
28. 6. 2013 12:01
Re: Špatná zpráva
Lepší než CIVIC?!
Nesmysl, tomu tady nevěří ani uklízečka.
28. 6. 2013 11:54
Re: Špatná zpráva
No a ještě horší zpráva pro hentaibejčky! Nejlepší motor od Hondy je TURBO diesel! :-)

Honda zde popřela sama sebe! A udělala jednoznačně dobře!!! Nebýt toho scifi vesmírného designu, věřím, že by se to i skvěle prodávalo. Takhle postavila výborný produkt, ale nikdo nebude mít šanci to zjistit jinak, než z psaného textu...
28. 6. 2013 14:43
Re: Špatná zpráva
S "wesmírným" designem bych si hlavu nedělal, když vidím jak frčej třeba hjůndaje. Spíš to zase narazí na typickou japonskost v sekci výbava, aneb výbava 1, výbava 2, výbava 3. Vyhovuje ti výbava 1 ale chtěl bys parkovací kameru, nebo elektrochromatický zpětný zrcátko.... Tůdle, kup si výbavu 3 za dalších 150tis. Anebo běž ke konkurenci... Což se většinou stane. Proč by se měli smiřovat s tím, že za prvek výbavy který chtějí (ať k tomu mají jakýkoliv důvod) zaplatí 150tis navíc? Korejec už pochopil, že v Evropě to tak prostě je. A Japonci je to zatím jedno... Nějaké Evropa, nezájem...
28. 6. 2013 11:58
Re: Kam vítr, tam plášť
Jo, Kingu, je fakt, že sivik je brko největší a s s jednašestkou dýzlem v podstatě vymazal konkurenci... Ale kdeže loňské adorace nejtočivějších benzíňáků historie jsou, že? Naše máma hondička teď frčí na naftě, tak budem kopat za nafťáky. A příští tejden už hondaklubu nebude dělat vrásky ani ten turbobenzín, to bude řečí, že dvoulitr byl dělo, ale teď je to teprve ten správnej vítr... A samozřejmě s dvojspojkou, jak jinak, na co taky ňákej pitomej manuál, že? :yes:
Avatar - King
28. 6. 2013 13:17
Re: Kam vítr, tam plášť
Hele, já vím, že ti bylo hned od začátku jasné, že tenhle výpotek nemá šanci na úspěch, ale tak alespoň bych měl dát :yes: za vytrvalé trolování v diskuzích pod Hondou. Ovšem na druhou stranu musím ocenit, že to není taková haluz, jako v přídadě Dinara pod Jazzem, to bylo na ten váš Ventilek, nebo jak tomu tady říkáte. ;-)

Ovšem je tu spousta společných faktorů. Takže:

Také ty bys měl vědět, že Honda už má nafťáky 10 let - a představ si to - svět se nezbořil. Víš proč? No, ukázalo se totiž, že Honda dokáže udělat naftu stejně dobře jako benzin. A oproti tvým předpokladům ani 10 let od prvního dieselu není z hondaclubu dieselpowerlover.cz. Ti lidé jednoduše vědí, proč Honda musí rozšířit nabídku pro evropské po rakovině zalevno bažícím stádečko a pochopitelně oceňují jeho kvality, většinou se ale fandy kyselého smradu a čoudu nestali.

Chápu, že když Honda nedělala diesely, bylo to špatně, zatímco když je dělat začala, bylo to pro změnu špatně, ale diskuzním trolům se prostě nezavděčíš.

Nejlepší benzinové atmosféry v daných kubaturách zůstávají a až přijde dvoulitrové turbo s 305 k v nejrychlejší předokolce na Nordschleife, tak si buď jistý, že to fakt bude správnej vítr.

Teď se hondaclub může chlubit nejen tím, že jejich značka dělá špičkové atmosféry, ale také nejlepší diesely a za dva roky i nejlepší turbomotory. Není to super? :-)
Avatar - Individualita
28. 6. 2013 17:32