Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz A 45 AMG: První jízdní dojmy (+video)

První čtyřválcové AMG v historii značky nenechává ani milimetr prostoru k pochybám. Jedná se o neošizený, plnotučný produkt.
Zpět na článek
28. 6. 2013 12:30
28. 6. 2013 12:35
28. 6. 2013 12:38
28. 6. 2013 14:16
28. 6. 2013 14:40
28. 6. 2013 14:51
28. 6. 2013 15:00
28. 6. 2013 15:04
28. 6. 2013 15:08
28. 6. 2013 12:38
28. 6. 2013 12:57
28. 6. 2013 13:24
28. 6. 2013 13:35
28. 6. 2013 14:12
28. 6. 2013 14:12
28. 6. 2013 14:30
28. 6. 2013 19:22
28. 6. 2013 19:24
28. 6. 2013 20:00
28. 6. 2013 21:54
28. 6. 2013 13:06
28. 6. 2013 14:10
28. 6. 2013 14:20
28. 6. 2013 14:30
28. 6. 2013 16:41
28. 6. 2013 18:50
28. 6. 2013 19:35
28. 6. 2013 19:48
28. 6. 2013 21:39
29. 6. 2013 07:43
28. 6. 2013 14:30
28. 6. 2013 14:45
28. 6. 2013 21:40
28. 6. 2013 17:40
28. 6. 2013 20:00
28. 6. 2013 22:00
29. 6. 2013 10:53
29. 6. 2013 11:18
29. 6. 2013 14:18
29. 6. 2013 14:23
Avatar - -TEAC-
28. 6. 2013 12:30
přiznávám
tu zkušenost opravdu závidím :yes:
Rozbalit vlákno
3
28. 6. 2013 14:25
Re: přiznávám
Je to opravdu přiznávám benzín :yes: :-)
Avatar - escorpion
28. 6. 2013 18:40
Re: přiznávám
Závidieť sa nemá, ale pripájam sa :yes: :-)
Avatar - Ham.
28. 6. 2013 12:35
Pecka
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2013 12:38
no neviem
menej je niekedy viac a o to viac pri autach,
technicky je to spicka, o tom nieto pochyb.
Ale dizajnovo to vyzera ako od "jirdi z garaze".

mercedes ide v poslednych rokoch velmi zlym dizajnovym smerom, viac ku korei. U mna :no:
Rozbalit vlákno
7
28. 6. 2013 13:20
Re: no neviem
jj, gycove kridlo, pridlacne listy v prednom narazniku, polepy, folie...BOY RACER :no:
Avatar - CHerokee
28. 6. 2013 14:16
Re: no neviem
Polepy - příplatek, křídlo - příplatek, listy v předním nárazníku příplatek - aeropacket... nic z toho to auto nemusí být. Pak je daleko pěknější. Jako to v tom videu.
Avatar - cri-cri
28. 6. 2013 14:40
Re: no neviem
Je to otázka vkusu, ale mě se vice libý než 1er (tedy bez toho křídla). Pokud bys ale nemohl překousnot A, tak ti zbývá BMW 135 nebo Volvo V40 T5 HPC [odkaz] .
Avatar - AUDIRS6
28. 6. 2013 14:51
Re: no neviem
...alebo este RS3 ;-) - akosi tu nanho vsetci zabudli ;-\ - pritom identicke parametre vykonu, zrychlenia, aj pohonu malo prave RS3 ;-) ... takze kto je zakladatelom triedy "SuperHatch" ??? >:-[]
To, ze aj z novej generacie bude RS3, je uz davno jasne ;-) - to ze bude o dost lahsia ako predchodca - tiez, + nejake tie kobylky pod kapotu... ;-) - a vybavene ;-) ...aj ked neviem, ci sa im podari atakovat pohot. hmotnost 1,5 t......
Avatar - cri-cri
28. 6. 2013 15:00
Re: no neviem
ano máš pravdu, na audi jsem uplně zapoměl. Ale zakladatelem SuperHatch to podle mě ni to spíše Renault Clio V6 (ano je menší) nebo spíše Megane V6
Avatar - AUDIRS6
28. 6. 2013 15:04
Re: no neviem
...este maly edit : hmotnost novej bude bezpecne pod 1,5 t. ! - S3 vazi 1395 kg ;-) - a 1 valec navyse ;-) - viac ako par kg neurobi ;-)
k tomu Cliu V6 - LEGENDA !!! :yes: - ale trosku ina trieda ;-) - 1 z mala Renaultov, ktore som uznaval !!! 1 kamarat o nom svojho casu uvazoval, prave pre jeho jedinecnost - Hatch s motorom v strede...ale casom zvitazil rozum - Cayman... ;-)
Avatar - cri-cri
28. 6. 2013 15:08
Re: no neviem
Audi je hodně lehké. No zní to bláznivě, ale měl pravdu, když zvítězil rozum a pořidil si Porsche před Cliem V6. Dokonce ojete Clio V6 je dražší než Cayman.
Avatar - iudex
28. 6. 2013 12:38
Super-hatch
Tak radiť toto monštrum pod kategóriu hothatch ako GTI či ST by bolo urážkou AMGčka, je to vyššia liga, podobne ako spomínané STi či v nedávnej minulosti Focus RS500. Nech ma bežné Áčko necháva akokoľvek chladným, toto rozbúši srdce a rozklepe kolená. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
28. 6. 2013 12:57
JISTĚ
Jistě, že se mi líbí pojmenování super-hatch, zejména poté co se zcela přirozeně vžil, a to jak mezi odbornou, tak poučenou laickou veřejností termín Super-mainstream, avšak zejména poté, co jsem si přečetl horní super-testík. Ten text je tak dobrej, že jsem ho zprvu letěl vočima ob řádek a mělo to informační účinek jako když fakt fest roštuješ horní AMG. No a pak jsem si to dal ještě jednou a komfortně - kopyta na stůl, v pasážích o akceleraci jsem zakláněl hlavu... no musím napsat, že článek tohoto pololetí je zde :yes:

P.S. Díky :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - KANKUNEN
28. 6. 2013 13:24
Re: JISTĚ
Tobě to letí, každou chvíli tu máme tu máme nejlepší článek většího časového období.
28. 6. 2013 13:35
Re: JISTĚ
Ale tobě to nějak koktá >:D ;-)
28. 6. 2013 14:30
Re: JISTĚ
Super-mainstream >:D >:D >:D >:D >:D
28. 6. 2013 19:22
Re: JISTĚ
Tak je to správně, radost při vyslovení termínu supermainstream, vidím, že jsi učenlivý :yes:
28. 6. 2013 19:01
Re: JISTĚ
zapomels troubo napsat ze ma vicko nadrze na blby strane
28. 6. 2013 19:24
Re: JISTĚ
Pozor holdene, zde své rodinné návyky v oslovování nemůžeš uplatňovat, tohle je slušná diskuse. Samozřejmě, že jsem to zde nemusel psát, věděl jsem, že na to čekáš a vypálíš to tu rovnou od boku. Přesně :yes:
28. 6. 2013 20:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 21:54
Re: JISTĚ
Nehledám nic, na rozdíl od tebe tu však nepřiskakuji kolegům na záda, ale píši o výborném autě a výborném, vskutku jedinečném, článku.
Avatar - MarTin1
28. 6. 2013 13:06
No jo
Eisenmann (dodavatel laufů pro AMG, kromě BS které jsou od akrapoviče) prostě umí :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2013 13:25
Ano, konečně ano
Zde musím redakci složit poklonu za opravdu hodnotné první jízdní dojmy. :yes:
Takhle tedy ano. A AMGčko ? K tomu není moc co dodat. U zběsilosti tohoto ražení nepovažuji určitou dávku vizuální teatrálnosti za negativum. :yes:
Rozbalit vlákno
2
28. 6. 2013 13:35
Re: Ano, konečně ano
:-) :yes:
Avatar - Dinar
28. 6. 2013 14:29
Re: Ano, konečně ano
Souhlas, i s tou snahou o nový název, páč tohle má z hatchbacku už jen ten typ kastle. :yes:
28. 6. 2013 13:51
Asi jsem staromódní,
ale prskající hatchback s rychlýma pruhama a spoilerama, kterej vypadá, že si práve odskočil z RZ na nákup, mi prostě k Mercedesu nepasuje.

Nicméně auto to je jistě famózní, stejně jako horní text :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
28. 6. 2013 14:19
Re: Asi jsem staromódní,
Právě proto odečíst polepy, aero paket a křídlo a je to...nebo CLA 45 AMG.
28. 6. 2013 14:10
no ani ne
co je na tom zvuku jako uzasneho? ac se me nove Acko hodne libi a ještě vic se me libi nove CLA, tak chtit sportovnejsi verzi takto malého auta prez mego, tak raci sahnu po M135i kde dostanu 6 valec (a to ze je BMW ještě o asi 100 litru levnejsi nez nemá smysl resit)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - CHerokee
28. 6. 2013 14:20
Re: no ani ne
BMW M135 je dnes test v novém TopGearu časopisu. Dobře ho hodnotí. Cenovka stejná 1,2 mio. Nicméně parametry na tohle AMG nemá.
Avatar - Dinar
28. 6. 2013 14:30
Re: no ani ne
Kterými parametry?
Avatar - CHerokee
28. 6. 2013 16:41
Re: no ani ne
A45 AMG x BMW M135 X Drive

Váha: 1555 x 1590
Koně: 360 x 320
Zrychlení: 4,6 x 4,7
Spotřeba 7 x 7,8

ale

Počet válců: 4 x 6
Objem: 1991 x 2975

Tak tady prostě BMW zaspalo. Hlavní je ale z mého pohledu design. BMW se mi zezadu nelíbí. A nejsem si jistý, dělá se vůbec 5dvéřová varianta? Myslím, že ne a to je taky minus. Aspoň pro mě.
28. 6. 2013 18:50
Re: no ani ne
Dělá se i pětidveřák :-)
[odkaz]
28. 6. 2013 19:35
Re: no ani ne
Suchou řečí čísel je AMG skutečně lepší.
Nicméně: Těch 320 koní z eMka se dá upravit bez větších obtíží na 360 koní. Že šest je víc než čtyři a že řadový šestiválec je legenda, o tom není pochyb. Že bude mít větší životnost, o tom se nemusíme bavit. Že na přední kola orientovaný Haldex nemůže být z principu tak zábavný jako na zadní zaměřený Xdrive o tom taky žádná. Dvouspojka u AMG - no budiž, ale 8ZF u BMW bych určitě dal přednost.
Design? Áčko je krasavec! Ale nová jednička je taky hezká...
28. 6. 2013 19:48
Re: no ani ne
ta spotřeba je hodne vtipna, jo ta je v kategorii takovýchto aut dulezita "hele voe, jako sem si koupil to AMD a jako mam v papirech ze to jezdi za 7 woe" >:D ten kdo s tim bude jezdit za 7, tak si nemusi kupovat AMG, ale jako taky zvazuju ze si na Machac koupim nejakej rychlej clun, a třeba zrovna od AMG, doufam ze to nebude baštit vic nez 7 litru na 100 mil, sak to ma jen 1350 koni, to vic ani baštit nemuze [odkaz]
28. 6. 2013 21:39
Re: no ani ne
Ty si myslíš, že BMW není schopné vyrazit z oturbeného třílitru víc?

A ještě něco:
MB ví, že pokud chce udržet krok se zbytkem světa (= se zbytkem D3), tak potřebuje právě něco kolem 350 koní. Ale větší motor před předí osou je obecně problém, takže jim v podstatě ani nic jiného nezbylo, než nabouchat dvoulitr "co to jde".
Zní to možná blbě, ale ten motor je z nouze ctnost.
(tím nechci říct, že bych nedal půl princezny za svezení)
29. 6. 2013 07:43
Re: no ani ne
Samozřejmě, že se dělá pětidveřová verze. Stejně tak se dělá zadokolka, která je levnější a lehčí (a hlavně lepší, alespoň podle mne - asi největší tahák na 1er, osobně nevím, proč bych si jinak jedničku kupoval... no ještě je tu motor). Můžeš si vybrat mezi manuálem a automatem. Šest bude vždy lepší než čtyři. Nakonec, není to M, ale M Performance. Tedy dá se říct auto na úrovni S3, nikoli RS3 (nebo 45 AMG). I tak, z tohohle soft turba vymáčkneš nějakých 400 koní, pokud by ti o to šlo.
Avatar - Dinar
28. 6. 2013 14:45
Re: no ani ne
Bezva odkaz. ;-) Vypadá to, že s M2 se budou mnichovští hodně posnažit. A stejně z toho srovnání nejvíc trčí, že mezi HH reálného světa stále platí, the winner is - GTI. :yes:
28. 6. 2013 21:40
Re: no ani ne
KOlik toho člověk musí najezdit, aby uměl jezdit tak, jako Sutcliffe?
Aby si to auto dokázal takhle užít?
28. 6. 2013 14:52
Re: no ani ne
Kolegovi z Anglie bych všechno podepsal, navíc ještě neměl (nejspíš) performance podvozek a výfuk, jako jsme měli my.
28. 6. 2013 15:33
Není co dodat
Přesně tohle je můj šálek kávy (byť je poměrně široký, protože do něj spadá více různých vozů). 265kw, váha kolem jedné a půl tuny... zamiloval jsem se. Snad jen ten design áčka je trochu zženštilý, ale úprava AMG tomu hodně pomáhá. A ten zvuk při přeřazení... Tohle auto si zaslouží mít v názvu slovo "sport". Narozdíl od mnohých počinů ho však ani v názvu mít nemusí. Všichni vědí...
Rozbalit vlákno
8
28. 6. 2013 17:09
Re: Není co dodat
Caje. Rika se salek caje. :-)
28. 6. 2013 19:09
Re: Není co dodat
Já už jsem poameričtělej >:D
28. 6. 2013 21:39
Re: Není co dodat
>:-[] :yes:
29. 6. 2013 08:13
Re: Není co dodat
V Čechách slyším oboje. Angličané preferují čaj, Američané kávu, ale v USA uslyšíš obojí. Přenáší se myšlenka, nápoj si už doplní dle preference. ;-)
29. 6. 2013 21:47
Re: Není co dodat
Pokud vím, tak "cup of coffee" je idiom pro činnost provozovanou po desáté hodině večerní anebo pro označení krátkého časového období. :-)
Vždycky jsem se setkal jen s "cup of tea" - ale je možný, že jsem jen špatně poslouchal. Na druhou stranu, ta fráze pochází z BrE, tak bych ji tedy používal. I můj americký lektor používal tu s čajem. :-)
30. 6. 2013 20:24
Re: Není co dodat
Hele, také jsem měl za to, že i Američané používají čaj. Ale slyším víc kávu. Nebo mi to alespoň tak přijde. Mohl by být ještě rozdíl mezi východním a západním pobřežím. Teorie říká, že jde o výraz z Británie, kde se preferuje čaj, proto se říká šálek čaje. Setkal jsem se s různými parafrázemi, rozhodně ne jen kávou a čajem.
28. 6. 2013 21:53
Re: Není co dodat
Nejdřív jsem myslel, že to píšeš litevsky >:D
29. 6. 2013 21:48
Re: Není co dodat
To je litevsky? >:D
Psal jsem to nokiovsky, po samodomo úpravě mi nefunguje diakritika :-|
28. 6. 2013 16:00
Bezkonkurenční Mercedes
Myslím, že k tomuto AMGčku není co vytknout, ale ono vytýkat něco i ostatním Medourkům, to už chce odvahu.
U MB se sice nějaký ten peníz zaplatí navíc, ale člověk ví, že má 100% prémii, které může konkurovat občas i BMW, ale tím to hasne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
28. 6. 2013 17:40
tuzemské video
to tuzemské video: "hen nen nen nen neeeen - to je ale žrádlo" je takové slabší >:-[] pro ostatní třeba tady: [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
1
28. 6. 2013 18:05
Re: tuzemské video
Na pořádné tuzemské otestování, střízlivé a podrobné ohodnocení bez jakési "vyplesklosti" z něčeho lepšího než běžná produkce, musíme počkat na pana Jandu ;-)
Avatar - praděda7
28. 6. 2013 20:00
A 45 AMG
......H/H bez manuálu je jako revizor bez odznaku.....A 45 AMG :no: sorry....
Rozbalit vlákno
7
28. 6. 2013 20:32
Re: A 45 AMG
Máš pravdu, to je také jediná vada na Fabii RS. Naštěstí její automat je mimořádně kvalitní :yes:
Avatar - CHerokee
28. 6. 2013 22:00
Re: A 45 AMG
To je názor člověka, který auto s pořádným automatem ještě neřídil.
29. 6. 2013 09:13
Re: A 45 AMG
To je pravda, pořádné automaty jsou (mimo výjimky) jen ve vozech koncernu VW :-!
Avatar - praděda7
29. 6. 2013 10:53
Re: A 45 AMG
HAHAHA...já jezdil s automatem, když tvůj táta ješte s tebou očurával ploty....to ale nemění nic na tom, že automaty do sportovních nepatří....buď chci v autě sportovat a pak jen s manuálem anebo se jen líně vozit, no a na to je pak A/T O.K....
Avatar - CHerokee
29. 6. 2013 11:18
Re: A 45 AMG
To určitě. To jsou fakt hloupé bláboly... takže Ferarri není sportovní? Porsche není sportovní? AMG není sportovní? Když chci řadit, mám pádla pod volantem.

Líně? Dnešní automaty jsou rychlejší než manuály. Jezdil jsem s obojím. Není nad kvalitní automat. Ale samo lidi, co nezkusili, nebo na to nemají, budou do smrti tvrdit opak. Než jsem zkusil, taky jsem si to myslel. Ale s autem, co zrychlí z 0 - 100 za 4 sekundy je opravdu lepší mít ruce na volantu...
Avatar - praděda7
29. 6. 2013 14:18
Re: A 45 AMG
...řeč je o sportovní jízdě a k tomu nutně patří koordinace rukou a nohou. Buď se chci sportovně svést a pak do toho musím dát všechno anebo jsem líný a neschopný a chci jet jen rychle no a tak si dám nohu na footrest, zapálím si cigáro a hyjé.........
Avatar - praděda7
29. 6. 2013 14:23
Re: A 45 AMG
BTW, mám doma i auto s A/T, s tím ale jezdí většinou manželka a já jen sem tam, když jedu pro chleba nebo pro rohlíky....na to jsou auta s A/T nejlepší..... :-)
28. 6. 2013 20:31
Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
Hleďte na umělecké dílo a nejkrásnější hot hatch na tomto překrásném světě: [odkaz]
P.S. Na jaře přijde RS3, takže se máme na co těšit :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KANKUNEN
28. 6. 2013 21:54
Re: Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
Tobě patří za každý výgrc rána bičem.
Avatar - CHerokee
28. 6. 2013 22:00
Re: Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
:yes:
28. 6. 2013 22:02
Re: Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
Já ho chápu, ono ho to přejde.
29. 6. 2013 09:14
Re: Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
Násilí by Ti šlo ubožáku. Ale nic rozumného napsat neumíš ;-)
29. 6. 2013 16:04
Re: Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
To víš, každý čeká, až tu napíšeš něco rozumného ty. Přece by s tebou nediskutovali jako s inteligentem.
28. 6. 2013 22:48
Re: Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
No fuj. Co toje za nepovedenou červenou plechovku? To je nějaký čínský nepovedení paznecht?
29. 6. 2013 09:15
Re: Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
To je jeden z vrcholů krásy. Absolutní vrchol krásy je ovšem [odkaz]
Avatar - CHerokee
29. 6. 2013 11:20
Re: Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
Leda pro slepce... Golf je jistě skvělé auto. Ale krása, nápaditost, originalita a design nikdy nebyly jeho silnou stránkou.
Avatar - happy_driver
29. 6. 2013 12:34
Re: Mně to připomíná Captur, což je ošklivé auto
Kasli na uboziaka, holku nema, kredit na internet obmedzeny, IQ takisto......radsej povedz, kedy das testdrive. Ja som bol v salone, ale zatial clovek co chcel objednat nezlozil zalohu.Budem musiet pockat, alebo zlomit niekoho ineho >:-[] S tymto malym zihadlom by som mohol slusne poprehanat kamosove E500, predsa len moje 350CDI na to nestaci...
1. 7. 2013 09:36
Video Mercedes A 45 AMG vs BMW 135M vs Golf GTi
Porovnání Mercedes A 45 AMG vs BMW 135M vs Golf GTi tady ... :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0