Polepy - příplatek, křídlo - příplatek, listy v předním nárazníku příplatek - aeropacket... nic z toho to auto nemusí být. Pak je daleko pěknější. Jako to v tom videu.
Je to otázka vkusu, ale mě se vice libý než 1er (tedy bez toho křídla). Pokud bys ale nemohl překousnot A, tak ti zbývá BMW 135 nebo Volvo V40 T5 HPC [odkaz] .
...alebo este RS3 ;-) - akosi tu nanho vsetci zabudli ;-\ - pritom identicke parametre vykonu, zrychlenia, aj pohonu malo prave RS3 ;-) ... takze kto je zakladatelom triedy "SuperHatch" ??? >:-[]
To, ze aj z novej generacie bude RS3, je uz davno jasne ;-) - to ze bude o dost lahsia ako predchodca - tiez, + nejake tie kobylky pod kapotu... ;-) - a vybavene ;-) ...aj ked neviem, ci sa im podari atakovat pohot. hmotnost 1,5 t......
...este maly edit : hmotnost novej bude bezpecne pod 1,5 t. ! - S3 vazi 1395 kg ;-) - a 1 valec navyse ;-) - viac ako par kg neurobi ;-)
k tomu Cliu V6 - LEGENDA !!! :yes: - ale trosku ina trieda ;-) - 1 z mala Renaultov, ktore som uznaval !!! 1 kamarat o nom svojho casu uvazoval, prave pre jeho jedinecnost - Hatch s motorom v strede...ale casom zvitazil rozum - Cayman... ;-)
Audi je hodně lehké. No zní to bláznivě, ale měl pravdu, když zvítězil rozum a pořidil si Porsche před Cliem V6. Dokonce ojete Clio V6 je dražší než Cayman.
Tak radiť toto monštrum pod kategóriu hothatch ako GTI či ST by bolo urážkou AMGčka, je to vyššia liga, podobne ako spomínané STi či v nedávnej minulosti Focus RS500. Nech ma bežné Áčko necháva akokoľvek chladným, toto rozbúši srdce a rozklepe kolená. >:D:yes:
Jistě, že se mi líbí pojmenování super-hatch, zejména poté co se zcela přirozeně vžil, a to jak mezi odbornou, tak poučenou laickou veřejností termín Super-mainstream, avšak zejména poté, co jsem si přečetl horní super-testík. Ten text je tak dobrej, že jsem ho zprvu letěl vočima ob řádek a mělo to informační účinek jako když fakt fest roštuješ horní AMG. No a pak jsem si to dal ještě jednou a komfortně - kopyta na stůl, v pasážích o akceleraci jsem zakláněl hlavu... no musím napsat, že článek tohoto pololetí je zde :yes:
Pozor holdene, zde své rodinné návyky v oslovování nemůžeš uplatňovat, tohle je slušná diskuse. Samozřejmě, že jsem to zde nemusel psát, věděl jsem, že na to čekáš a vypálíš to tu rovnou od boku. Přesně :yes:
Zde musím redakci složit poklonu za opravdu hodnotné první jízdní dojmy. :yes:
Takhle tedy ano. A AMGčko ? K tomu není moc co dodat. U zběsilosti tohoto ražení nepovažuji určitou dávku vizuální teatrálnosti za negativum. :yes:
co je na tom zvuku jako uzasneho? ac se me nove Acko hodne libi a ještě vic se me libi nove CLA, tak chtit sportovnejsi verzi takto malého auta prez mego, tak raci sahnu po M135i kde dostanu 6 valec (a to ze je BMW ještě o asi 100 litru levnejsi nez nemá smysl resit)
Váha: 1555 x 1590
Koně: 360 x 320
Zrychlení: 4,6 x 4,7
Spotřeba 7 x 7,8
ale
Počet válců: 4 x 6
Objem: 1991 x 2975
Tak tady prostě BMW zaspalo. Hlavní je ale z mého pohledu design. BMW se mi zezadu nelíbí. A nejsem si jistý, dělá se vůbec 5dvéřová varianta? Myslím, že ne a to je taky minus. Aspoň pro mě.
Suchou řečí čísel je AMG skutečně lepší.
Nicméně: Těch 320 koní z eMka se dá upravit bez větších obtíží na 360 koní. Že šest je víc než čtyři a že řadový šestiválec je legenda, o tom není pochyb. Že bude mít větší životnost, o tom se nemusíme bavit. Že na přední kola orientovaný Haldex nemůže být z principu tak zábavný jako na zadní zaměřený Xdrive o tom taky žádná. Dvouspojka u AMG - no budiž, ale 8ZF u BMW bych určitě dal přednost.
Design? Áčko je krasavec! Ale nová jednička je taky hezká...
ta spotřeba je hodne vtipna, jo ta je v kategorii takovýchto aut dulezita "hele voe, jako sem si koupil to AMD a jako mam v papirech ze to jezdi za 7 woe" >:D ten kdo s tim bude jezdit za 7, tak si nemusi kupovat AMG, ale jako taky zvazuju ze si na Machac koupim nejakej rychlej clun, a třeba zrovna od AMG, doufam ze to nebude baštit vic nez 7 litru na 100 mil, sak to ma jen 1350 koni, to vic ani baštit nemuze [odkaz]
Ty si myslíš, že BMW není schopné vyrazit z oturbeného třílitru víc?
A ještě něco:
MB ví, že pokud chce udržet krok se zbytkem světa (= se zbytkem D3), tak potřebuje právě něco kolem 350 koní. Ale větší motor před předí osou je obecně problém, takže jim v podstatě ani nic jiného nezbylo, než nabouchat dvoulitr "co to jde".
Zní to možná blbě, ale ten motor je z nouze ctnost.
(tím nechci říct, že bych nedal půl princezny za svezení)
Samozřejmě, že se dělá pětidveřová verze. Stejně tak se dělá zadokolka, která je levnější a lehčí (a hlavně lepší, alespoň podle mne - asi největší tahák na 1er, osobně nevím, proč bych si jinak jedničku kupoval... no ještě je tu motor). Můžeš si vybrat mezi manuálem a automatem. Šest bude vždy lepší než čtyři. Nakonec, není to M, ale M Performance. Tedy dá se říct auto na úrovni S3, nikoli RS3 (nebo 45 AMG). I tak, z tohohle soft turba vymáčkneš nějakých 400 koní, pokud by ti o to šlo.
Bezva odkaz. ;-) Vypadá to, že s M2 se budou mnichovští hodně posnažit. A stejně z toho srovnání nejvíc trčí, že mezi HH reálného světa stále platí, the winner is - GTI. :yes:
Přesně tohle je můj šálek kávy (byť je poměrně široký, protože do něj spadá více různých vozů). 265kw, váha kolem jedné a půl tuny... zamiloval jsem se. Snad jen ten design áčka je trochu zženštilý, ale úprava AMG tomu hodně pomáhá. A ten zvuk při přeřazení... Tohle auto si zaslouží mít v názvu slovo "sport". Narozdíl od mnohých počinů ho však ani v názvu mít nemusí. Všichni vědí...
Pokud vím, tak "cup of coffee" je idiom pro činnost provozovanou po desáté hodině večerní anebo pro označení krátkého časového období. :-)
Vždycky jsem se setkal jen s "cup of tea" - ale je možný, že jsem jen špatně poslouchal. Na druhou stranu, ta fráze pochází z BrE, tak bych ji tedy používal. I můj americký lektor používal tu s čajem. :-)
Hele, také jsem měl za to, že i Američané používají čaj. Ale slyším víc kávu. Nebo mi to alespoň tak přijde. Mohl by být ještě rozdíl mezi východním a západním pobřežím. Teorie říká, že jde o výraz z Británie, kde se preferuje čaj, proto se říká šálek čaje. Setkal jsem se s různými parafrázemi, rozhodně ne jen kávou a čajem.
Myslím, že k tomuto AMGčku není co vytknout, ale ono vytýkat něco i ostatním Medourkům, to už chce odvahu.
U MB se sice nějaký ten peníz zaplatí navíc, ale člověk ví, že má 100% prémii, které může konkurovat občas i BMW, ale tím to hasne.
Na pořádné tuzemské otestování, střízlivé a podrobné ohodnocení bez jakési "vyplesklosti" z něčeho lepšího než běžná produkce, musíme počkat na pana Jandu ;-)
HAHAHA...já jezdil s automatem, když tvůj táta ješte s tebou očurával ploty....to ale nemění nic na tom, že automaty do sportovních nepatří....buď chci v autě sportovat a pak jen s manuálem anebo se jen líně vozit, no a na to je pak A/T O.K....
To určitě. To jsou fakt hloupé bláboly... takže Ferarri není sportovní? Porsche není sportovní? AMG není sportovní? Když chci řadit, mám pádla pod volantem.
Líně? Dnešní automaty jsou rychlejší než manuály. Jezdil jsem s obojím. Není nad kvalitní automat. Ale samo lidi, co nezkusili, nebo na to nemají, budou do smrti tvrdit opak. Než jsem zkusil, taky jsem si to myslel. Ale s autem, co zrychlí z 0 - 100 za 4 sekundy je opravdu lepší mít ruce na volantu...
...řeč je o sportovní jízdě a k tomu nutně patří koordinace rukou a nohou. Buď se chci sportovně svést a pak do toho musím dát všechno anebo jsem líný a neschopný a chci jet jen rychle no a tak si dám nohu na footrest, zapálím si cigáro a hyjé.........
BTW, mám doma i auto s A/T, s tím ale jezdí většinou manželka a já jen sem tam, když jedu pro chleba nebo pro rohlíky....na to jsou auta s A/T nejlepší..... :-)
Kasli na uboziaka, holku nema, kredit na internet obmedzeny, IQ takisto......radsej povedz, kedy das testdrive. Ja som bol v salone, ale zatial clovek co chcel objednat nezlozil zalohu.Budem musiet pockat, alebo zlomit niekoho ineho >:-[] S tymto malym zihadlom by som mohol slusne poprehanat kamosove E500, predsa len moje 350CDI na to nestaci...