Testy
-TEAC-
0
tu zkušenost opravdu závidím :yes:
CHerokee
0
Já taky...
-------
0
Je to opravdu přiznávám benzín :yes: 😄
escorpion
0
Závidieť sa nemá, ale pripájam sa :yes: 😄
menej je niekedy viac a o to viac pri autach,
technicky je to spicka, o tom nieto pochyb.
Ale dizajnovo to vyzera ako od "jirdi z garaze".
mercedes ide v poslednych rokoch velmi zlym dizajnovym smerom, viac ku korei. U mna :no:
technicky je to spicka, o tom nieto pochyb.
Ale dizajnovo to vyzera ako od "jirdi z garaze".
mercedes ide v poslednych rokoch velmi zlym dizajnovym smerom, viac ku korei. U mna :no:
jj, gycove kridlo, pridlacne listy v prednom narazniku, polepy, folie...BOY RACER :no:
Je to otázka vkusu, ale mě se vice libý než 1er (tedy bez toho křídla). Pokud bys ale nemohl překousnot A, tak ti zbývá BMW 135 nebo Volvo V40 T5 HPC [odkaz] .
...alebo este RS3 😉 - akosi tu nanho vsetci zabudli ;-\ - pritom identicke parametre vykonu, zrychlenia, aj pohonu malo prave RS3 😉 ... takze kto je zakladatelom triedy "SuperHatch" ??? >😒]
To, ze aj z novej generacie bude RS3, je uz davno jasne 😉 - to ze bude o dost lahsia ako predchodca - tiez, + nejake tie kobylky pod kapotu... 😉 - a vybavene 😉 ...aj ked neviem, ci sa im podari atakovat pohot. hmotnost 1,5 t......
To, ze aj z novej generacie bude RS3, je uz davno jasne 😉 - to ze bude o dost lahsia ako predchodca - tiez, + nejake tie kobylky pod kapotu... 😉 - a vybavene 😉 ...aj ked neviem, ci sa im podari atakovat pohot. hmotnost 1,5 t......
ano máš pravdu, na audi jsem uplně zapoměl. Ale zakladatelem SuperHatch to podle mě ni to spíše Renault Clio V6 (ano je menší) nebo spíše Megane V6
...este maly edit : hmotnost novej bude bezpecne pod 1,5 t. ! - S3 vazi 1395 kg 😉 - a 1 valec navyse 😉 - viac ako par kg neurobi 😉
k tomu Cliu V6 - LEGENDA !!! :yes: - ale trosku ina trieda 😉 - 1 z mala Renaultov, ktore som uznaval !!! 1 kamarat o nom svojho casu uvazoval, prave pre jeho jedinecnost - Hatch s motorom v strede...ale casom zvitazil rozum - Cayman... 😉
k tomu Cliu V6 - LEGENDA !!! :yes: - ale trosku ina trieda 😉 - 1 z mala Renaultov, ktore som uznaval !!! 1 kamarat o nom svojho casu uvazoval, prave pre jeho jedinecnost - Hatch s motorom v strede...ale casom zvitazil rozum - Cayman... 😉
Tak radiť toto monštrum pod kategóriu hothatch ako GTI či ST by bolo urážkou AMGčka, je to vyššia liga, podobne ako spomínané STi či v nedávnej minulosti Focus RS500. Nech ma bežné Áčko necháva akokoľvek chladným, toto rozbúši srdce a rozklepe kolená. >😁 :yes:
Jistě, že se mi líbí pojmenování super-hatch, zejména poté co se zcela přirozeně vžil, a to jak mezi odbornou, tak poučenou laickou veřejností termín Super-mainstream, avšak zejména poté, co jsem si přečetl horní super-testík. Ten text je tak dobrej, že jsem ho zprvu letěl vočima ob řádek a mělo to informační účinek jako když fakt fest roštuješ horní AMG. No a pak jsem si to dal ještě jednou a komfortně - kopyta na stůl, v pasážích o akceleraci jsem zakláněl hlavu... no musím napsat, že článek tohoto pololetí je zde :yes😒br />
P.S. Díky :yes:
P.S. Díky :yes:
Tobě to letí, každou chvíli tu máme tu máme nejlepší článek většího časového období.
Super-mainstream >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
zapomels troubo napsat ze ma vicko nadrze na blby strane
Pozor holdene, zde své rodinné návyky v oslovování nemůžeš uplatňovat, tohle je slušná diskuse. Samozřejmě, že jsem to zde nemusel psát, věděl jsem, že na to čekáš a vypálíš to tu rovnou od boku. Přesně :yes:
Eisenmann (dodavatel laufů pro AMG, kromě BS které jsou od akrapoviče) prostě umí :yes: :yes: :yes: :yes:
Zde musím redakci složit poklonu za opravdu hodnotné první jízdní dojmy. :yes:
Takhle tedy ano. A AMGčko ? K tomu není moc co dodat. U zběsilosti tohoto ražení nepovažuji určitou dávku vizuální teatrálnosti za negativum. :yes:
Takhle tedy ano. A AMGčko ? K tomu není moc co dodat. U zběsilosti tohoto ražení nepovažuji určitou dávku vizuální teatrálnosti za negativum. :yes:
ale prskající hatchback s rychlýma pruhama a spoilerama, kterej vypadá, že si práve odskočil z RZ na nákup, mi prostě k Mercedesu nepasuje.
Nicméně auto to je jistě famózní, stejně jako horní text :yes:
Nicméně auto to je jistě famózní, stejně jako horní text :yes:
co je na tom zvuku jako uzasneho? ac se me nove Acko hodne libi a ještě vic se me libi nove CLA, tak chtit sportovnejsi verzi takto malého auta prez mego, tak raci sahnu po M135i kde dostanu 6 valec (a to ze je BMW ještě o asi 100 litru levnejsi nez nemá smysl resit)
BMW M135 je dnes test v novém TopGearu časopisu. Dobře ho hodnotí. Cenovka stejná 1,2 mio. Nicméně parametry na tohle AMG nemá.
Kterými parametry?
A45 AMG x BMW M135 X Drive
Váha: 1555 x 1590
Koně: 360 x 320
Zrychlení: 4,6 x 4,7
Spotřeba 7 x 7,8
ale
Počet válců: 4 x 6
Objem: 1991 x 2975
Tak tady prostě BMW zaspalo. Hlavní je ale z mého pohledu design. BMW se mi zezadu nelíbí. A nejsem si jistý, dělá se vůbec 5dvéřová varianta? Myslím, že ne a to je taky minus. Aspoň pro mě.
Váha: 1555 x 1590
Koně: 360 x 320
Zrychlení: 4,6 x 4,7
Spotřeba 7 x 7,8
ale
Počet válců: 4 x 6
Objem: 1991 x 2975
Tak tady prostě BMW zaspalo. Hlavní je ale z mého pohledu design. BMW se mi zezadu nelíbí. A nejsem si jistý, dělá se vůbec 5dvéřová varianta? Myslím, že ne a to je taky minus. Aspoň pro mě.
Suchou řečí čísel je AMG skutečně lepší.
Nicméně: Těch 320 koní z eMka se dá upravit bez větších obtíží na 360 koní. Že šest je víc než čtyři a že řadový šestiválec je legenda, o tom není pochyb. Že bude mít větší životnost, o tom se nemusíme bavit. Že na přední kola orientovaný Haldex nemůže být z principu tak zábavný jako na zadní zaměřený Xdrive o tom taky žádná. Dvouspojka u AMG - no budiž, ale 8ZF u BMW bych určitě dal přednost.
Design? Áčko je krasavec! Ale nová jednička je taky hezká...
Nicméně: Těch 320 koní z eMka se dá upravit bez větších obtíží na 360 koní. Že šest je víc než čtyři a že řadový šestiválec je legenda, o tom není pochyb. Že bude mít větší životnost, o tom se nemusíme bavit. Že na přední kola orientovaný Haldex nemůže být z principu tak zábavný jako na zadní zaměřený Xdrive o tom taky žádná. Dvouspojka u AMG - no budiž, ale 8ZF u BMW bych určitě dal přednost.
Design? Áčko je krasavec! Ale nová jednička je taky hezká...
ta spotřeba je hodne vtipna, jo ta je v kategorii takovýchto aut dulezita "hele voe, jako sem si koupil to AMD a jako mam v papirech ze to jezdi za 7 woe" >😁 ten kdo s tim bude jezdit za 7, tak si nemusi kupovat AMG, ale jako taky zvazuju ze si na Machac koupim nejakej rychlej clun, a třeba zrovna od AMG, doufam ze to nebude baštit vic nez 7 litru na 100 mil, sak to ma jen 1350 koni, to vic ani baštit nemuze [odkaz]
Ty si myslíš, že BMW není schopné vyrazit z oturbeného třílitru víc?
A ještě něco😒br /> MB ví, že pokud chce udržet krok se zbytkem světa (= se zbytkem D3), tak potřebuje právě něco kolem 350 koní. Ale větší motor před předí osou je obecně problém, takže jim v podstatě ani nic jiného nezbylo, než nabouchat dvoulitr "co to jde".
Zní to možná blbě, ale ten motor je z nouze ctnost.
(tím nechci říct, že bych nedal půl princezny za svezení)
A ještě něco😒br /> MB ví, že pokud chce udržet krok se zbytkem světa (= se zbytkem D3), tak potřebuje právě něco kolem 350 koní. Ale větší motor před předí osou je obecně problém, takže jim v podstatě ani nic jiného nezbylo, než nabouchat dvoulitr "co to jde".
Zní to možná blbě, ale ten motor je z nouze ctnost.
(tím nechci říct, že bych nedal půl princezny za svezení)
Samozřejmě, že se dělá pětidveřová verze. Stejně tak se dělá zadokolka, která je levnější a lehčí (a hlavně lepší, alespoň podle mne - asi největší tahák na 1er, osobně nevím, proč bych si jinak jedničku kupoval... no ještě je tu motor). Můžeš si vybrat mezi manuálem a automatem. Šest bude vždy lepší než čtyři. Nakonec, není to M, ale M Performance. Tedy dá se říct auto na úrovni S3, nikoli RS3 (nebo 45 AMG). I tak, z tohohle soft turba vymáčkneš nějakých 400 koní, pokud by ti o to šlo.
[odkaz]
Bezva odkaz. 😉 Vypadá to, že s M2 se budou mnichovští hodně posnažit. A stejně z toho srovnání nejvíc trčí, že mezi HH reálného světa stále platí, the winner is - GTI. :yes:
Přesně tohle je můj šálek kávy (byť je poměrně široký, protože do něj spadá více různých vozů). 265kw, váha kolem jedné a půl tuny... zamiloval jsem se. Snad jen ten design áčka je trochu zženštilý, ale úprava AMG tomu hodně pomáhá. A ten zvuk při přeřazení... Tohle auto si zaslouží mít v názvu slovo "sport". Narozdíl od mnohých počinů ho však ani v názvu mít nemusí. Všichni vědí...
Caje. Rika se salek caje. 😄
Já už jsem poameričtělej >😁
V Čechách slyším oboje. Angličané preferují čaj, Američané kávu, ale v USA uslyšíš obojí. Přenáší se myšlenka, nápoj si už doplní dle preference. 😉
Pokud vím, tak "cup of coffee" je idiom pro činnost provozovanou po desáté hodině večerní anebo pro označení krátkého časového období. 😄
Vždycky jsem se setkal jen s "cup of tea" - ale je možný, že jsem jen špatně poslouchal. Na druhou stranu, ta fráze pochází z BrE, tak bych ji tedy používal. I můj americký lektor používal tu s čajem. 😄
Vždycky jsem se setkal jen s "cup of tea" - ale je možný, že jsem jen špatně poslouchal. Na druhou stranu, ta fráze pochází z BrE, tak bych ji tedy používal. I můj americký lektor používal tu s čajem. 😄
Hele, také jsem měl za to, že i Američané používají čaj. Ale slyším víc kávu. Nebo mi to alespoň tak přijde. Mohl by být ještě rozdíl mezi východním a západním pobřežím. Teorie říká, že jde o výraz z Británie, kde se preferuje čaj, proto se říká šálek čaje. Setkal jsem se s různými parafrázemi, rozhodně ne jen kávou a čajem.
Myslím, že k tomuto AMGčku není co vytknout, ale ono vytýkat něco i ostatním Medourkům, to už chce odvahu.
U MB se sice nějaký ten peníz zaplatí navíc, ale člověk ví, že má 100% prémii, které může konkurovat občas i BMW, ale tím to hasne.
U MB se sice nějaký ten peníz zaplatí navíc, ale člověk ví, že má 100% prémii, které může konkurovat občas i BMW, ale tím to hasne.
to tuzemské video: "hen nen nen nen neeeen - to je ale žrádlo" je takové slabší >😒] pro ostatní třeba tady: [odkaz] 😉
......H/H bez manuálu je jako revizor bez odznaku.....A 45 AMG :no: sorry....
Máš pravdu, to je také jediná vada na Fabii RS. Naštěstí její automat je mimořádně kvalitní :yes:
To je názor člověka, který auto s pořádným automatem ještě neřídil.
HAHAHA...já jezdil s automatem, když tvůj táta ješte s tebou očurával ploty....to ale nemění nic na tom, že automaty do sportovních nepatří....buď chci v autě sportovat a pak jen s manuálem anebo se jen líně vozit, no a na to je pak A/T O.K....
To určitě. To jsou fakt hloupé bláboly... takže Ferarri není sportovní? Porsche není sportovní? AMG není sportovní? Když chci řadit, mám pádla pod volantem.
Líně? Dnešní automaty jsou rychlejší než manuály. Jezdil jsem s obojím. Není nad kvalitní automat. Ale samo lidi, co nezkusili, nebo na to nemají, budou do smrti tvrdit opak. Než jsem zkusil, taky jsem si to myslel. Ale s autem, co zrychlí z 0 - 100 za 4 sekundy je opravdu lepší mít ruce na volantu...
Líně? Dnešní automaty jsou rychlejší než manuály. Jezdil jsem s obojím. Není nad kvalitní automat. Ale samo lidi, co nezkusili, nebo na to nemají, budou do smrti tvrdit opak. Než jsem zkusil, taky jsem si to myslel. Ale s autem, co zrychlí z 0 - 100 za 4 sekundy je opravdu lepší mít ruce na volantu...
...řeč je o sportovní jízdě a k tomu nutně patří koordinace rukou a nohou. Buď se chci sportovně svést a pak do toho musím dát všechno anebo jsem líný a neschopný a chci jet jen rychle no a tak si dám nohu na footrest, zapálím si cigáro a hyjé.........
Hleďte na umělecké dílo a nejkrásnější hot hatch na tomto překrásném světě: [odkaz]
P.S. Na jaře přijde RS3, takže se máme na co těšit :yes:
P.S. Na jaře přijde RS3, takže se máme na co těšit :yes:
Tobě patří za každý výgrc rána bičem.
No fuj. Co toje za nepovedenou červenou plechovku? To je nějaký čínský nepovedení paznecht?
To je jeden z vrcholů krásy. Absolutní vrchol krásy je ovšem [odkaz]
Leda pro slepce... Golf je jistě skvělé auto. Ale krása, nápaditost, originalita a design nikdy nebyly jeho silnou stránkou.
Kasli na uboziaka, holku nema, kredit na internet obmedzeny, IQ takisto......radsej povedz, kedy das testdrive. Ja som bol v salone, ale zatial clovek co chcel objednat nezlozil zalohu.Budem musiet pockat, alebo zlomit niekoho ineho >😒] S tymto malym zihadlom by som mohol slusne poprehanat kamosove E500, predsa len moje 350CDI na to nestaci...