Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
marek.g
1
metla je moc pěkná :yes:
Misanick
1
se mi vůbec nelíbí. V té červené vypadá solidně :yes: .
3_diamanty
to vyzera zaujimavo..... ale stejne sa mi viac paci O2 RS [odkaz] ...
tak OII RS se mi nejvíc líbila v té modré metalíze a hlavně před korejským FL... [odkaz]
:-!
:-!
Futurista
No tak že by se "zapomněla" se mi nezdá, asi by nenechal nakupující stažený okno, že... >:-[]
K autu: mně ta zelená nesedí, je to takový nemastný neslaný, modrá, červená a černá budou hezčí. A už vůbec mě z toho předobočního pohledu nějak neuchvátila ta silueta pátých dveří a boku... Ale jako auto proč ne, tahle parkoviště je přesně ten revír, kde bude OIIIRS honit body...
K autu: mně ta zelená nesedí, je to takový nemastný neslaný, modrá, červená a černá budou hezčí. A už vůbec mě z toho předobočního pohledu nějak neuchvátila ta silueta pátých dveří a boku... Ale jako auto proč ne, tahle parkoviště je přesně ten revír, kde bude OIIIRS honit body...
i eurodrzci sedlající RS nakupují v LÍDLu >:D :yes: >:-[]
ti nakupují jenom v lídli >:D
Promiň, ale lídl je asi nejlepší obchodní dům vyskytující se v česku. Kvalita potravin je tady velmi dobrá - z důvodu, že se vyrábí všechny potraviny pro všechny trhy zároveň. Minimálně, když už nic tak je krásně postavitelný vedle ostatních řetězců.
Já myslím, že o LIDL vůbec nejde. :-) To byla narážka na jinej "materiál".
To možná. Jen mě ten stereotyp, že lídl je pro ,,socky,, apod. už nebaví. Jak by řekl Hannibal Lecter ,, jsem velmi citlivý na to co jím ,, a pokud chodím nakupovat do supermarketu, tak do Lídlu ze spousty důvodů, které bych mohl rozebrat. Ale tady je to o autech :-) takže off topic. :-)
tak to sem se fakt zasmál >:D lidl je nejlepší obchodní dům >:D dyt tam nic nemají >:D spousta kravin "NO NAME" výrobky možná že to všechno stojů bůra ale sortiment je o ničem >:D sám se supermarketům celkem vyhýbám a chodím tady vedle do starý "komunistický" samošky kde sice zboží stojí o pár korun víc ale nakoupím tam všechno a hlavně kvalitu :-! JInak ze všech "super"marketů bych řekl že lídl je nejvíc póvl >:D
Nic nemají ... mám v okolí jen supermarkety kde mají stejný sortiment ( menší město ). Kdyby jsi trošku četl etikety tak by jsi mohl poznat, že ty ,,no name,, výrobky jsou kvalitnější a to někdy o hodně velký kus. Cenově bych řekl, že to levnější není. Nechci se nějak pouštět do hlubší diskuze.
sice OT, ale :yes:
Trochu mne mrzí pověst Lidlu, protože opravdu je to snad jediný supermarket, kde se dá hovořit o kvalitě :-) Bohužel, lidem co nakupují podle atraktivnosti reklam a obalu se to nedá moc vysvětlit.. ;-\
Trochu mne mrzí pověst Lidlu, protože opravdu je to snad jediný supermarket, kde se dá hovořit o kvalitě :-) Bohužel, lidem co nakupují podle atraktivnosti reklam a obalu se to nedá moc vysvětlit.. ;-\
Zamysleli ste sa nado tou "kvalitou" niekedy? Ako môže stáť tá "kvalitná" Lidl šunka 3 euá za kilo, "kvalitná" čokoláda 40 centov či ten "kvalitný" Lidl Cabernet Sauvignon 2 eurá? Kvalita sa nedá ofajčiť, buď je ten obchod charita a dotuje vás zo svojich, alebo to s kvalitou nemá nič spoločné (leda tak "kvalitou made in Poland").
Ale mozes kupit aj sunku za 8 a je tam 87% masa, no a nie je vlhka ako starsia pani, ked sa dozvedela, ze ma byt premierkou ( vobec nemyslim tu cesku, ale inu... >:D ). Kym nakupim plny zoznam, obeham okrem clever vsetko ( berger parky v metre 8-s ), lebo jste to, co jite. A GTI je dnes asi na nakupe benzinu, zeleniny a ovocia v reichu . Vazne mu zavidim, pre nas je to uz trochu z ruky :-(
ses asi hodne mimo vid... Lidl totiz zasobuje stejne vsechny pobocky po evrope, nedela rozdily jako tesco... ty tvoje noname veci jsou nemecky znacky... a ne ty sracky co kupujes jinde od Unileveru, General mils atd.
Nemecky znacky, jasne a 70% napr syru v lidlu je polskejch, to je jak znamo kvalita. V lidlu se nakoupit da, ale musis cist chorvatsky popisky. Kde to neni chorvatsky tak to neberu, nebot vyrobky kde neni uveden vyrobce ze zasady nekupuju. A tam kde je proizvedeno v polsce taky ne, to jebrak nejvetsi
Mno poláci pokud vyrábí pro jiný trh než pro česko, tak umí. Například si zajeď do české a polské billy. Ta polská je spíše na způsob německé, zatímco ta česká vypadá jako clever ráj. Od poláků pravidelně kupuju zeleninu a ovoce + plus občas uzeniny. Nikdy jsem si nestěžoval. To, že je na ně občas nějaká aféra neznamená, že kvalitní potraviny neumějí. Ty nekvalitní jdou zejména na export -- čr
Sorry, ale to naprostý nesmysl. Všechny velké aféry kolem polského jídla se týkaly primárně domácí polské spotřeby. Dělají a žerou naprostý odpad, část z toho odpadu jde i sem. Poláky si nijak neidealizujte. Polské jídlo nebrat. Lidl nebrat - už kvůli stromům.
Ja vetsinou do Polska nakupovat nechodim, byt to mam blizko, ale kdyz uz, tak polske potraviny jsou nekde jinde (vyse) nez ten nas brak.
Je to tak. V Polsku jsem pár let žil. To, co se v českých supermarketech objeví z polských potravin, je často (ne vždy) "nur für export".
nejsem mimo . a německý značky mě nezajímají , proto říkám že chodím do samošky kde z 90% nakupuju made in czech od pečiva přes uzeniny až po toaleťák na záchod >:-[] :-!
A když už jedu do supermarketu koupím co se mě líbí a co znám a o čem vím že není nějakej poděl z německa polska a jinejch smetišť který si na českejch důchodcích mastí kapsy !!
A když už jedu do supermarketu koupím co se mě líbí a co znám a o čem vím že není nějakej poděl z německa polska a jinejch smetišť který si na českejch důchodcích mastí kapsy !!
Pekelná Micinka
Z určitých úhlů to tedy zrovna extra nevypadá, třeba na té tm. šedé focené zleva to vyniká. Barvy jsou zkreslené, ty fotky to chtělo upravit, ale moji favoritkou k těmto tvarům i tak zelená nebude. Nakonec se mi víc líbí obyč verze v té středně modré metle, viděl jsem v ní liftback a slušelo mu to. Také jsem u Lidlu >:D dnes viděl vystavený liftback v Petrol Blue. Ani ta se však už na novou Octu nehodí. Ale na RS by mohla být zajímavá, už jen proto, že takových moc nebude, pokud to vůbec půjde v této kombinaci objednat.
Starfighter
Počítám, že v Goodwoodu se RS ukáže v plné parádě, tedy s černě eloxovaným rámem masky a "Lambo" koly. Tohle je jen demoverze :-!
[odkaz] vs [odkaz] :yes:
[odkaz] vs [odkaz] :yes:
Si spíš myslím, že už žádný zázrak jménem Škoda Octavia RS nepřijde. Pan Híša nám totiž nafotil zřejmě konečnou fázi modelu připravenou k prodeji.
P.S. Ještě chybí cena. To možná bude ta bomba připravená do Goodwoodu.
P.S. Ještě chybí cena. To možná bude ta bomba připravená do Goodwoodu.
Já si nemůžu pomoct asi jsem holt konzerva ale ty "Lambo" kola mě vůbec neberou, nejvíc se mi líbí ta šedá na druhém odkazu, F 5466, ještě tak tu červenou, ale větší extravagance už tomu moc nesluší.
No ona ta fotka o leccems vypovida, tady zrovna o tom, jak udelat z nudnyho auta auto celkem koukatelny, tak na me ty dve pusobi. Protoze RS, zrovna takhle zepredu, odstranuje jednu velkou blbost normalni OIII a to jsou ty velky mlhovky.
flexo
...octavia s pekným predným nárazníkom a svetlami v ňom :yes: takto mala vyzerať klasická verzia.
a tá zelená metalíza je famózna... za ňou sa otočí určite každá hlava ;-)
a tá zelená metalíza je famózna... za ňou sa otočí určite každá hlava ;-)
Makovnik
Jednoznacne lepsia maska, nez u standardnej civilnej verzie, zmizla disproporcnost spodnej mrezovanej casti s hmlovkami voci svetlam a maske chladica.
Tak ci onak, Skoda stratila svoju povodnu identitu svojho mena, je z toho len unifikovany kocernovy vyrobok.
Tazko predpokladat, ze toto Kaban chcel.
Je z toho Audi pre socky [odkaz]
Tak ci onak, Skoda stratila svoju povodnu identitu svojho mena, je z toho len unifikovany kocernovy vyrobok.
Tazko predpokladat, ze toto Kaban chcel.
Je z toho Audi pre socky [odkaz]
"Skoda stratila svoju povodnu identitu svojho mena, je z toho len unifikovany kocernovy vyrobok"
Ono to někdy pod VW bylo jiné?
Ono to někdy pod VW bylo jiné?
Ano, podla zvysku karoserie si dokazal urcit, ze to patri pod Skodu.
Teraz je vsak rozdiel iba v prednej a zadnej maske. Vsetko ostatne je takmer totozna alebo len mierne a v drobnych detailoch upravena unifikovana skatula.
Na liftbackovu O3 mozes nalepit Passatovu prednu masku a mas Passat NMS. Zadna cast je prerobena Audi A6. Jednoducho vychadzaju z predloh, ktore tu uz boli.
Napr. na tejto O3 mi predne svetla z Audi A4 Avant sadli uplne na chlp presne. Len maska Audi bola sfotena pod inym uhlom, preto je mierne kriva. Ale sedi aj horna linka masky chladica Audi, nebyt toho znaku Skody, ktory trci von. Presne sedi aj spodne "lizatko" narazinka, aj hmlovky su ulozene v presne rovnakom priestore.
Teraz je vsak rozdiel iba v prednej a zadnej maske. Vsetko ostatne je takmer totozna alebo len mierne a v drobnych detailoch upravena unifikovana skatula.
Na liftbackovu O3 mozes nalepit Passatovu prednu masku a mas Passat NMS. Zadna cast je prerobena Audi A6. Jednoducho vychadzaju z predloh, ktore tu uz boli.
Napr. na tejto O3 mi predne svetla z Audi A4 Avant sadli uplne na chlp presne. Len maska Audi bola sfotena pod inym uhlom, preto je mierne kriva. Ale sedi aj horna linka masky chladica Audi, nebyt toho znaku Skody, ktory trci von. Presne sedi aj spodne "lizatko" narazinka, aj hmlovky su ulozene v presne rovnakom priestore.
Já si myslím, že tohle už začalo s první octávií - zezadu je až podezřele podobná soudobému Passatu..
To skor myslis Superb I., ten je hotova kopia s inou maskou. Zadne svetla s lahkou obmenou proti Passatu B5.
Pravda, na Superba jsem zapomněl, to je úplná kopie... Ale i na Octavii je při pohledu zezadu vidět nápadná podobnost... S druhou generací se to zlepšilo, ale teď se to zase vrací
Znal jsem týpka, co si na B5 passata kombi nandal čumák ze superba a měl superba kombi >:-[] Nic se neřezalo, všechno tam sedlo jak pr.. na hrnec.
-------
Silnější benzinové 2.0 TSI RS o výkonu 162 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,8 sekundy a 248 km/h :yes:
2.0 TDI RS o výkonu 135 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 8,1 sekundy :no:
1,8 TSI není RS o výkonu 132 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy :yes:
Já nikdy nekoupím turbodiesel RS s vysavačem :no:
2.0 TDI RS o výkonu 135 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 8,1 sekundy :no:
1,8 TSI není RS o výkonu 132 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy :yes:
Já nikdy nekoupím turbodiesel RS s vysavačem :no:
samozrejme ze to chce benzin a nielen do RSKy... ale do hocijakeho osobaku ;-) :yes:
priznam sa mne sa O2 RS paci dizajnom podstatne viac ako tato nova audina pardon octavia.....
RS O2 posobi uz na pohlad ovela presvedcivejsie a elegantnejsie ako tato nova RSka v ktorej vidim vsetko mozne len nie skodovku... takisto emocionalne skoda v novej generacii poklesla .. lebo O2 vyvolala viac emocii jak uz v zaklade tak aj vo verzii RS... ako tato nova generacia octavie... je to len moj nazor nikto nemusi suhlasit....
v tej zelenej farbe je O3 skutocne zaujimava... ktovie ako by v tej farbe vyzerala O2
priznam sa mne sa O2 RS paci dizajnom podstatne viac ako tato nova audina pardon octavia.....
RS O2 posobi uz na pohlad ovela presvedcivejsie a elegantnejsie ako tato nova RSka v ktorej vidim vsetko mozne len nie skodovku... takisto emocionalne skoda v novej generacii poklesla .. lebo O2 vyvolala viac emocii jak uz v zaklade tak aj vo verzii RS... ako tato nova generacia octavie... je to len moj nazor nikto nemusi suhlasit....
v tej zelenej farbe je O3 skutocne zaujimava... ktovie ako by v tej farbe vyzerala O2
tak ona Octavia RS má označení RS, protože každej chce mít přece "oktávku rally sport" nebo ideálně wrc >:D >:D
Když se na Octavii RS nahlíží jako na vrcholný model určený pro rychlé přesuny s velkým kufrem, tak se jedná o slušné auto :-)
Když se na Octavii RS nahlíží jako na vrcholný model určený pro rychlé přesuny s velkým kufrem, tak se jedná o slušné auto :-)
Přesně, už teď doplňujou v Auto Kelly znáčky vRS na prodejny. To bude na silnicích zase RSek... . Jako při Octavia Cupu. >:D
Už keď RS, tak jedine s benzínom. Je to najvýkonejšia octavia, tak by som ju nezhadzoval bežným výkonom 135 kW u TDi, ktorý má aj napr. hyundai ix35, či bmw1 120d.
Tak proč ne OIII s dieslem se 135 kW??? To bych neviděl jako špatnou volbu, kdo chce kam... Horší je to označení RS, to už k tomu moc nesedí... Tam by sedělo to GT. Ale ono říct: Já mám Octu eReSo, to už je pěkná masírka. Kdo má víc? A že těch pilotů znám... 8-s
Pod to se podepisuju. To GT by byl dobrý nápad. Ona je ostatně ostuda, že 1.8TSI je rychlejší než dieslové RSo... >:-[] Ale tak všichni tady víme, proč to Škoda dělá. Spousta prosťáčků chce "ereso v dýzlu" a je ochotna za to zaplatit... To označení GT by ale třeba taky akceptovali ;-)
Pravda - vidět výraz majitele RS TDI předjetého obyčejnou bílou oktávkou na ocelových kolech by bylo...k nezaplacení. >:-[] ....Tato kombinace je a byla trochu zvláštní (a matoucí), ale nepochybuji o tom, že u zákazníků oblíbená.
Prosťáčci jen kvůli tomu, že chtějí octávku se silným dieselem ve výbavě RS... Zajímavé :-O
Když porovnám zrychlení u naftové O3 RS s výkonem 135 kW s BMW řady 3 s výkonem 135 kW, hádejte, kdo má rychlejší zrychlení, a o dost?? >:-[] >:-[]
Benzínový motor pod kapotou preferují především uhrovití puberťáci. Dospělý chlap ví, že auto s dieselem je lepší. :-!
Tak tvůj přispěvek ukazuje, že si bud ten uhrovitý puberták a nebo totálně zabedněný jedinec, který neřídil nic než smradlovou naftu! Sebelepší nafta se nevyrovná vysokootáčkovému a kultivovanému benzínu!Já vím, já vím, máš diesla f čipu voe a tahá to pěkně vodspoda voe >:D :no:
Chlapče, s benzínovým motorem jsem najezdil téměř 900 tisíc km. A na můj věk se podívej na moji registrační kartu :-!
Tak teď jsem se úplně vylekal, při představě jak jedu do práce v MR2 (W30) se staženou střechou a za mnou to dělá kadle kadle a k tomu to ještě váží o 50-100kg víc. Teď ji mám na týden jako náhradní vozidlo a málo co dokáže vykouzlit úsměv na tváři tak rychle, jako vytočenej vzteklej benzín v lehkym autě, ještě k tomu s motorem vzádu a náhonem na zadek. S naftou by to byl dobrej prů... Jinak Ádo, ano, jestli jsi kamioňák, souhlasím, diesel je lepší >:-[] , rozhodně tak tomu ale není u sportovních, či sportovně se tvářících vozů.
Vidíš, a já když jsem v servisu dostal jako náhradní vůz benzínovou mrchu, mohl jsem se úplně zbláznit, protože zrychlení toho zázraku bylo na úrovni mopedu Stadion :no: :no:
Pod kapotu auta pro dospělé chlapy patří diesel! A basta!
Pod kapotu auta pro dospělé chlapy patří diesel! A basta!
To že neumíš řadit, to nedávej za vinu autu. Promiň, ale musel jsem ;-) Popřípadě, jestli jsi dostal nějakou vydechlou 1,4... V MR2 mám s atmo 1,8 0-100 pod 7s-neni zlý >:-[]
Dospělého chlapa myslíš rádobytunery s načipovaným TDI, kteří se táhnou vesnicí 40, aby to hned za značkou vohulili (myšleno doslova - z výfuku, moc to nejede) nebo spořílky, co se bojí na to šlápnout a jejich zrychlování je horší, než Fabia HTP na čtvrt plynu?
Ono pokud jsi tu "benzínovou mrchu" podtáčel, jak mají diesláci ve zvyku, tak se není čemu divit... To ti na volnoběžný otáčky fakt nepojede :D
Ono pokud jsi tu "benzínovou mrchu" podtáčel, jak mají diesláci ve zvyku, tak se není čemu divit... To ti na volnoběžný otáčky fakt nepojede :D
No jo pravda, ale s nájezdy 50.000 km / rok je matematika spotřeby a ceny za PHM neúprosná. To tu sekundu zrychlení rád oželím.
Nebo pokud bude benzín brát při dálničních 140-150 kmh do 5,5 zvážím to.
Nebo pokud bude benzín brát při dálničních 140-150 kmh do 5,5 zvážím to.
1.6TDI je normální motor s dieselem při dálničních 140-150 kmh do 5,5 zvážím to ano :yes:
2.0TDI RS turbodiesel brát při dálničních 140-150 km/h do 7 až 8 l/100km :'-(
Slušný výkon nastupuje již brzy a vrcholí až kolem 4500 otáček kdy do kabiny začíná pronikat vyšší hladina hluku, to má za následek příliš plavnou jízdu, která mi k modelu 2.0TDI RS prostě nesedí. Trasu dokončuji za rovných 40 minut průměrnou rychlostí 74 km/h a spotřebou 9,7 l/100km.
2.0TDI RS turbodiesel brát při dálničních 140-150 km/h do 7 až 8 l/100km :'-(
Slušný výkon nastupuje již brzy a vrcholí až kolem 4500 otáček kdy do kabiny začíná pronikat vyšší hladina hluku, to má za následek příliš plavnou jízdu, která mi k modelu 2.0TDI RS prostě nesedí. Trasu dokončuji za rovných 40 minut průměrnou rychlostí 74 km/h a spotřebou 9,7 l/100km.
Lubosss1
Jedno vozidlo je pootvarane ale nezda sa mi, zeby pri vozidle niekto bol..... fakt nahoda ?
Biest
octa III RS je pekne a vydarene auticko ale v ta zelena sa hodi len na fabiu RS a tiez len s ciernymi doplnkami. nepaci sa mi ani na octe II RS ...
ale v tej modrej .... parada.
a prosim... neporovnavajte octaviu RS s meganom RS a pod. je to uplne ina kategoria auta, ktora nema vo svojej triede konkurenciu ... rodinne, sportovo ladene, rychle a hlavne komfortne vozenie. ziadny ostry hot hatch ala megane rs...
ale v tej modrej .... parada.
a prosim... neporovnavajte octaviu RS s meganom RS a pod. je to uplne ina kategoria auta, ktora nema vo svojej triede konkurenciu ... rodinne, sportovo ladene, rychle a hlavne komfortne vozenie. ziadny ostry hot hatch ala megane rs...
No ona OIIIRS combi (budeme mluvit o combi, protože lift nemá konkurenci jen díky karoserii) tu konkurenci má, jen to nenese označení RS... Pokud se dobře rozhlédneš, uvidíš vedle totoho auta ještě Focus ST kombi a Renault Megane Grandtour GT... A najednou to škodovácký RSo tak bezkonkurenční není...
Ale je pravda, že srovnání s opravdovými HH s označením RS tahle OIIIRS nesnese... Ani liftback...
Ale je pravda, že srovnání s opravdovými HH s označením RS tahle OIIIRS nesnese... Ani liftback...
Tak kdyýž to vezne člověk kolem a kolem tak Focus III ST Octávce natrhne * tak nebo tak >:D a to je Octavka vrcholová verze RS ;)
Octavia je rychlý lift/kombajn a ne naháněč hatchbacků. Na natržení prdky FoFo ST je tady Golf GTI a ten to zvládá s prstem v nose.
Někdo zapomíná na to že je to jen ST že RS teprve příjde a potom to nebude mět golf GTI tak jednoduché ;)
Někdo zapomíná, že je to jen GTI. Konkurence pro RS bude Golf R, který už jezdí a koncem roku bude v prodeji.
Kdy vlastně FoFoRS bude? Už je nějak dlouho ticho po pěšině.
Kdy vlastně FoFoRS bude? Už je nějak dlouho ticho po pěšině.
Ford už avizoval, že RS bude a bude to normálny benzín (nie hybrid, ako hovorili rumours), bude to R4 s objemom vyše 2 litre a mal by byť predstavený v r. 2014.
A opäť sa Ham prejavil ako skalný fanúšik koncernu VW, o prebratí pubertálnej argumentácie tunajších simplexnejších diskutérov (natrhnutie *, s prstom v nose) nehovoriac.
Vieš mi ukázať jediný test, kde sa porovnáva nové GTI s ST? A kde GTI zvíťazilo nad ST? Pretože ja som zatiaľ nič také nenašiel, a to sa o to v poslednej dobe dosť zaujímam. :-!
Vieš mi ukázať jediný test, kde sa porovnáva nové GTI s ST? A kde GTI zvíťazilo nad ST? Pretože ja som zatiaľ nič také nenašiel, a to sa o to v poslednej dobe dosť zaujímam. :-!
Koukám, že skalní fanoušci Fordu neumí hledat na internetu, takových testů už je dost:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] to je video k testu na SportAuto, ten je velmi podrobný a stojí za přečtení
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] to je video k testu na SportAuto, ten je velmi podrobný a stojí za přečtení
Tri zo 4 som videl a predstav si, nikde nenatrhlo GTI pr.el STčku (ak za to teda nepovažuješ fakt, že ST spravilo 1/4 míle za 14,4s a GTI za 14,2s).
P.S: Z čoho usudzuješ, že som skalný fanúšik Fordu? Bol by to pre Teba šok, ak by som povedal, že mám v garáži práve VW? ;-)
P.S: Z čoho usudzuješ, že som skalný fanúšik Fordu? Bol by to pre Teba šok, ak by som povedal, že mám v garáži práve VW? ;-)
Tak si to shrneme, tvůj první výrok
"Vieš mi ukázať jediný test, kde sa porovnáva nové GTI s ST? A kde GTI zvíťazilo nad ST? Pretože ja som zatiaľ nič také nenašiel, a to sa o to v poslednej dobe dosť zaujímam. "
A když ti dám čtyři takové srovnávací testy kde GTI zvítězilo nad ST, tak následuje druhý výrok:
"Tri zo 4 som videl"
Asi už nerozumím slovenštině, když je možné, že jsi „nenašiel“, ale „videl“
A ve všech těch testech GTI vyhrálo s velkou převahou a ve všech disciplínách, počínaje komfortem, kabinou, přes podvozek, agilitu, handling, motor a konče třeba časem na Hockeheimu. A pokud ti jde jenom o zrychlení v přímce tak všude ST prohrálo a to jak se slabší tak silnější verzí GTI, v 0-200 o žádné desetiny ale o 3 sekundy, tedy o parník. A v celkových součtech GTI vyhrálo na poměry daných periodik dost drtivě, zkus se podívat jaké jsou běžně rozdíly v testech mezi auty na car and driver a porovnej to s výsledkem 226/202 nebo na AMuSu a porovnej to s výsledkem 536/467 nebo na AutoBildu s výsledkem 519/456, to jsou drtivé porážky. A ne kvůli velikosti kufru nebo měkčeným plastům na palubce, ale kvůli vítězství ve všech kategoriích vyjma ceny.
Co máš v garáži je mi celkem ukradené, já jsem se si místo diskuze o autech s nálepkováním nezačal.
"Vieš mi ukázať jediný test, kde sa porovnáva nové GTI s ST? A kde GTI zvíťazilo nad ST? Pretože ja som zatiaľ nič také nenašiel, a to sa o to v poslednej dobe dosť zaujímam. "
A když ti dám čtyři takové srovnávací testy kde GTI zvítězilo nad ST, tak následuje druhý výrok:
"Tri zo 4 som videl"
Asi už nerozumím slovenštině, když je možné, že jsi „nenašiel“, ale „videl“
A ve všech těch testech GTI vyhrálo s velkou převahou a ve všech disciplínách, počínaje komfortem, kabinou, přes podvozek, agilitu, handling, motor a konče třeba časem na Hockeheimu. A pokud ti jde jenom o zrychlení v přímce tak všude ST prohrálo a to jak se slabší tak silnější verzí GTI, v 0-200 o žádné desetiny ale o 3 sekundy, tedy o parník. A v celkových součtech GTI vyhrálo na poměry daných periodik dost drtivě, zkus se podívat jaké jsou běžně rozdíly v testech mezi auty na car and driver a porovnej to s výsledkem 226/202 nebo na AMuSu a porovnej to s výsledkem 536/467 nebo na AutoBildu s výsledkem 519/456, to jsou drtivé porážky. A ne kvůli velikosti kufru nebo měkčeným plastům na palubce, ale kvůli vítězství ve všech kategoriích vyjma ceny.
Co máš v garáži je mi celkem ukradené, já jsem se si místo diskuze o autech s nálepkováním nezačal.
Hľadal som hlavne video testy, nie tlačené periodiká (s písanou nemčinou sa trocha trápim). Ale opakujem, kde tu vidíš potvrdenie svojho simplexného výkriku, že GTI natrhne ST pr.del?
Napríklad ten odkaz na jazdu na Hockenheimringu má ukázať čo? Veď tam vôbec nie sú výsledné časy! Z toho si ako zistil výhru GTI? A ak by to tak i skutočne bolo, zatiaľ čo s GTI išiel šofér čistú stopu, pri jazde s ST tam spravil vážnu jazdeckú chybu (keď vybehol z trate, čo ho iste stálo cenné sekundy), čím sa stáva výsledok irelevantný.
Alebo ten článok na car&driver: výhra GTI na body 226 vs. 202 je drvivá? Je jasné, že akýkoľvek Golf (nielen GTI) bude bodovať oproti Focusu v kategórii "veľkosť kufra" či "miesto vzadu", pre mňa je to ale oveľa menej podstatná informácia ako napr. kategória "fun to drive", kde dali na prvé miesto ST. A ani tie merateľné kategórie nie sú nejak potvrdením tézy o natrhnutej zadnici, všade sú to desatinkové rozdiely, aj v zrýchlení na 110 mph (176 kmh) to bol rozdiel 0,4s: ST 17,8s vs. GTI 17,4s, čo teda za "drtivé" nepovažujem, naopak v pružnom zrýchlení ST dominovalo. Inak je zaujímavé, že c&d nameral na 176 kmh Focusu 17,8s a AMS nameral na 180 kmh až 19,8s, to je dosť veľký rozdiel.
Whatever, nejde o meranie si, kto ho má o milimeter dlhší, ja som každopádne rád, že GTI je po trochu bezpohlavnej minulej generácii konečne poriadny hotheč a teším sa, až sa s ním onedlho zveziem (ST som už jazdil). Len tie pubescentné výkriky o tom, ako GTI natrhne niekomu zadnú časť, mi prídu trochu mimo.
Edit: našiel som tie časy na Hockenheimringu: ST 1 min 18,4s, GTI Performance 1:18,0. Teda opäť zanedbateľný desatinkový rozdiel v rámci odchýlky merania.
Napríklad ten odkaz na jazdu na Hockenheimringu má ukázať čo? Veď tam vôbec nie sú výsledné časy! Z toho si ako zistil výhru GTI? A ak by to tak i skutočne bolo, zatiaľ čo s GTI išiel šofér čistú stopu, pri jazde s ST tam spravil vážnu jazdeckú chybu (keď vybehol z trate, čo ho iste stálo cenné sekundy), čím sa stáva výsledok irelevantný.
Alebo ten článok na car&driver: výhra GTI na body 226 vs. 202 je drvivá? Je jasné, že akýkoľvek Golf (nielen GTI) bude bodovať oproti Focusu v kategórii "veľkosť kufra" či "miesto vzadu", pre mňa je to ale oveľa menej podstatná informácia ako napr. kategória "fun to drive", kde dali na prvé miesto ST. A ani tie merateľné kategórie nie sú nejak potvrdením tézy o natrhnutej zadnici, všade sú to desatinkové rozdiely, aj v zrýchlení na 110 mph (176 kmh) to bol rozdiel 0,4s: ST 17,8s vs. GTI 17,4s, čo teda za "drtivé" nepovažujem, naopak v pružnom zrýchlení ST dominovalo. Inak je zaujímavé, že c&d nameral na 176 kmh Focusu 17,8s a AMS nameral na 180 kmh až 19,8s, to je dosť veľký rozdiel.
Whatever, nejde o meranie si, kto ho má o milimeter dlhší, ja som každopádne rád, že GTI je po trochu bezpohlavnej minulej generácii konečne poriadny hotheč a teším sa, až sa s ním onedlho zveziem (ST som už jazdil). Len tie pubescentné výkriky o tom, ako GTI natrhne niekomu zadnú časť, mi prídu trochu mimo.
Edit: našiel som tie časy na Hockenheimringu: ST 1 min 18,4s, GTI Performance 1:18,0. Teda opäť zanedbateľný desatinkový rozdiel v rámci odchýlky merania.
Slova o natržení prdky jsem použil v reakci na EcoBastra, který použit stejnou formulaci. Nevím, proč bych měl na zjednodušující výkřik odpovídat jinak. Pokud s tím máš problém, tak si to přelož tak, že GTI vyhrává nad ST. Zajímavé je, že na kolegu za stejný výrok nereaguješ a mě napadáš za pubescentní výkřiky.
Nicméně vzhledem k tvému bagatelizování rozdílů v testech a jejich výsledcích je mi jasné, že u skalního fandy Fordu to nemůže být jinak.
Nicméně vzhledem k tvému bagatelizování rozdílů v testech a jejich výsledcích je mi jasné, že u skalního fandy Fordu to nemůže být jinak.
No kolega EcoBastr je mladý, vekovo i diskusne, tak tam nemá zmysel sa nejak pohoršovať nad jeho slovníkom, tam treba len mávnuť rokou, ale u Teba, skúseného barda (vekovo i diskusne) mi to prišlo ako nevhodné, Ty si (mal by si byť) už niekde ďalej.
A testy nebagatelizujem, výsledok je očakávané víťazstvo Golfa na body, ktoré akceptujem, len mi vadí zjednodušovanie výsledkov a prehnaná interpretácia v štýle nakopávania zadku. Snáď si už konečne rozumieme. ;-)
A testy nebagatelizujem, výsledok je očakávané víťazstvo Golfa na body, ktoré akceptujem, len mi vadí zjednodušovanie výsledkov a prehnaná interpretácia v štýle nakopávania zadku. Snáď si už konečne rozumieme. ;-)
Kazdy si kupi to co mu vyhovuje. Obidve varianty ci uz TDI, alebo TSI su vydarene. :yes:
RS vyhovuje je TSI :yes:
Nevyhovuje TDI s vysavačem :no:
Nevyhovuje TDI s vysavačem :no:
TDI mělo někdy zvuk jako vysavač?
TDI motor s PDF (filtr pevných částic) podobně jako vysavač zátěž :-( .
Doporučujeme Vám často odstraňovat prach pomocí hadříku nebo vysavače >:D
:yes: TSI je příjemně utlumený zvuk než TDI :no:
Doporučujeme Vám často odstraňovat prach pomocí hadříku nebo vysavače >:D
:yes: TSI je příjemně utlumený zvuk než TDI :no:
On to má Vasil trochu popletené. Zvuk jako vysavač mají líné benzínové motory, které je nutno točit jako vysavač, aby to trochu jelo. Diesel má zvuk příjemného sametového bublání. ;-)
Sametové bublání myslíš dunění od soustavného podtáčení, klapání a chrochtání pod kapotou nebo vysavači podobné pištění poddimenzovaného turba? >:D
To ty to máš nějaký popletený, sametově bublá velkoobjemová benzínová V8...A jako vysavač zní možná tak modelářské motorky s 30k RPM, které jsou principem podobnější dieselům >:D
To ty to máš nějaký popletený, sametově bublá velkoobjemová benzínová V8...A jako vysavač zní možná tak modelářské motorky s 30k RPM, které jsou principem podobnější dieselům >:D
Tak přesné :no: , ale to jinak, ano je to atmosferický motor jako zvuk vysavač.
Navíc i přes o něco vyšší otáčky je TSI i při dálničních rychlostech zvukově příjemnější než TDI zvuk :no: :no: :no:
Navíc i přes o něco vyšší otáčky je TSI i při dálničních rychlostech zvukově příjemnější než TDI zvuk :no: :no: :no:
igorvrazic
Takto by mala vyzerat bezna Oktavka III a bolo by to trochu aspon zaujimavejsie! nie jak teraz ..po tyzdni už len nuda...
3_diamanty
ja novej O3 rozhodne verim:
[odkaz]
>:D :yes:
[odkaz]
>:D :yes:
rohYpnol
Jedinou pravou
Octavií RS,
zrychlení nech stranou,
je značková DIESEL.
Burani z vesnice,
ocení ji nejvíce.
Do kufru brambory,
erzeta do stodoly.
Šamponi pak ocení,
odlišnost při focení.
Na fejsbukovém profilu,
vystaví jí mohylu.
Miluj Rychlost,
miluj Styl.
Octavia RS,
dokonalé dílo,
že by konečně
bylo?
V metle Rally Green,
zastíníš Temelín.
Ekologické ambice,
s ní splníš nejvíce.
Neber Golfa GTI,
převezeš jen konfety.
Neber Cupru nemá styl,
co Kabaň okusil.
S Octavií zvládneš,
co snem si umaneš.
Nejrychlej vystěhovat tchýni svou,
s veškerou výbavou.
Octavia RS
DIESEL
jedině DIESEL :yes: :yes: :yes:
Octavií RS,
zrychlení nech stranou,
je značková DIESEL.
Burani z vesnice,
ocení ji nejvíce.
Do kufru brambory,
erzeta do stodoly.
Šamponi pak ocení,
odlišnost při focení.
Na fejsbukovém profilu,
vystaví jí mohylu.
Miluj Rychlost,
miluj Styl.
Octavia RS,
dokonalé dílo,
že by konečně
bylo?
V metle Rally Green,
zastíníš Temelín.
Ekologické ambice,
s ní splníš nejvíce.
Neber Golfa GTI,
převezeš jen konfety.
Neber Cupru nemá styl,
co Kabaň okusil.
S Octavií zvládneš,
co snem si umaneš.
Nejrychlej vystěhovat tchýni svou,
s veškerou výbavou.
Octavia RS
DIESEL
jedině DIESEL :yes: :yes: :yes:
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Ak to bolo myslené ironicky tak :yes: :yes: :yes: :yes:
Šetři PROSÍM trochu toho Irvina Googlemajstra ..............
On by to nemusel vydýchat.
A rozhodně to nepochopí.
Z módních značek ............. jedině D I E S E L !!!!!!!!!!!!!!! >:D
NO ZKUS SI NECHAT NAŠÍT NA TRIKO ....... BENZÍN. tak to by asi nešlo.
Ale ještě pořád můžeš zkusit ........ PETROL ........... nebo GASOLINE ........
FURT TO TAK NĚJAK NENÍ ONO. :-)
Za básničku . :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
On by to nemusel vydýchat.
A rozhodně to nepochopí.
Z módních značek ............. jedině D I E S E L !!!!!!!!!!!!!!! >:D
NO ZKUS SI NECHAT NAŠÍT NA TRIKO ....... BENZÍN. tak to by asi nešlo.
Ale ještě pořád můžeš zkusit ........ PETROL ........... nebo GASOLINE ........
FURT TO TAK NĚJAK NENÍ ONO. :-)
Za básničku . :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Tak vidím že sa ozval ten správny Diesel... >:D
WinDiesel se zbláznil ...... volejte Chocholouška >:-[]
Ovšem sportovní s benzínem se zase mnohem lépe jezdí :-!
Ovšem sportovní s benzínem se zase mnohem lépe jezdí :-!
Mno jednou před diskotéku přijeli poláci s mitsubishi 3000Gt, které bylo hodně amatérsky překopané na ferrari. Pokřikovali na holky a tůrovali motor. Oukej normální nementi jsem si řekl, ale když někdo z nich namísto ,,módní,, značky diesel vystoupil v kalhotách s takovým tím nápisem přes zadek - ,,benzin,, . Tak to radši fakt ten diesel >:D
chlapce so sto basenkou si zabil a mas pravdu a ten vykon na nase slovenske cesty uplne staci a na dialnici je to akurat ale keby som mohol tak zvisim vykon na tych 184 kw alebo 207 kw a na dieseloch by som dal tam vykon but 155 kw alebo takych 170 kw nech to trosku vyzera . :yes: :yes: :yes:
marianek
usedle, az nudne. Pro mne je nova Octavia velkym zklamanim. Projel jsem si jak Rapid, tak Octavii a Rapid povazuji za ganialni vytvor v pomeru k cene a v nevidim nejmensi duvod uprednostnit Octavii.
zaujimave je aj to ze rapid v zaklade vyzera dizajnom lepsie ako zakladna octavia... rapid vyzera dynamickejsie kompaktnejsie ..... ma krajsie a lepsie zapasovane predne svetla s maskou... zadne svetla svojim tvarom su tiez elegantnejsie ako hranate v O3..... skoda len ze rapid nebude RS... meno rapid by si zasluzilo sportovy model.... a nie takyto lowend... velka skoda....
Z určitého uhla pohľadu je to pravda. Malý rebrinák je vždy šikovnejší ako väčší. Aj tých 105 hormónmi nadopovaných koní s ním bude mať menej roboty.
Rozdil v prostoru jsem pocitil jen na sirku, coz nepovazuji za podstatny nedostatek.... Samozrejme 100 lidi / 100 nazoru, mne osobne Octavia neoslovila, nepresvedcila a za jeji nejvetsi konkurenci povazuji prave Rapida.
Ty auta jsou si opravdu velmi podobný, jak zvenku, tak zevnitř. Octavia má sice trochu lepší materiály v interieru, ale žádnej zázrak to přesto není a vzhledově je na první pohled i ten interier jen těžko od Rapida rozeznatelnej. Dokonce bych řekl, že pocitově Octavia i míň drncá >:D Ale tohle není otázka co je lepší, nýbrž spíše co je míň hrozný. Se Škodovkama se setkávám prakticky denně a jednoduše..... Simply never.
Na muj vkus jsou obe prilis tvrde. Rozdil kvality materialu v interieru sice je, ale nic drastickeho to neni. Pouze nevidim nejmensi duvod proc se zajimat o Octavii, kdyz Rapid "staci".
Těžko rozeznatelný? Tak to musíš mít vážně velkou slepotu :-) Tohle nerozeznat, to je teda výkon kamaráde :no:
PlumJelinek
Zajímalo mě, jestli si s ním nějak vyhrajou. Výsledek je příliš fádní a nezajímavý, stejně jako běžné verze Octavie. Stále oholená palubka alá Rapid, sedačky od pohledu ani neurazí ani nenadchnou, těžko hodnotit když se do nich člověk neposadí. Ale ty dveře.... ty hnusný plastový dveře bez čalounění, to je vrchol, to nemá ani Leon. Co Leon, to nemá ani o třídu menší Polo, Corsa.... ba dokonce to neměl ani před 20 lety Favorit. Za tohle :no:
Sedačky jsou moc hezké a sedí se v nich parádně ;-) O3 je taková jakou jí cílová skupina zákazníků chce a zatím to škodě vychází. Dveře nejsou celé jen tvrdý plast, běž se na to auto někdy podívat :-)
Máme je v práci ve výbavě elegance.... a i přes nejvyšší stupeň výbavy je na dveřích stále jen plast. (ok, opomenul jsem trochu semiše v odkládací kapse).
Trochu bych to poupravil - Octavia je oholená do takové míry, do jaké je cílová skupina ochotná to akceptovat.
Trochu bych to poupravil - Octavia je oholená do takové míry, do jaké je cílová skupina ochotná to akceptovat.
Jsem spíš myslel to jakési polstrování co je v místě kde se dotýká loket. Ale pravda, že tohle by mohlo být uděláno mnohem lépe, no šetří se...
M6-MZR
Fuj, nechutne auto...
Chápu, že pro někoho nezajímavé, ale nechutné?
nechutne u nas = skarede alebo odporne alebo nezaujimave ako pises, ale jednoducho vsetkymi castami nudne... skratka cele zle...
Neodsuzuj to. Ten kombik s benzínem musí být parádní svezení. Jen škoda, že ho Škoda zabije cenovkou...
Ty zadní výfuky by měly být starndard :-)
Ty zadní výfuky by měly být starndard :-)
rohYpnol
Exteriér není zlý, to nemůže nikdo popřít. Někomu linky kabaně nesedí, někdo z nich má naopak plný kaťata...
Ale interiér? Nešlo čekat divy, klasická výměna volantu, sportovnější sedačky, sportovní pedály... OK, nečekal jsem víc. Ale ta sedadla???
Tohle už začíná být klišé, ale Škoda prostě neumí (nebo nechce umět nebo ještě hůře nemá umět) sedadla. O tom, že podle mě postrádají protvarování v bederní části a po půl hodině budou bolet záda, o tom zatím můžu pouze spekulovat z fotografií. Stejně nulová opora v ramenech a naprosto nevýrazná podpora stehen... S hodnocením kvality sezení však zatím posečkám s tím, že očekávám nejhorší.
Ale ten styl čalounění? Červený pásek pod hlavovou integrovanou opěrkou, co se k ničemu nehodí? Naprosto nevkusné vyplnění střední části látkou s páskovým vzorem, které je naprosto bez ducha? Bez špetky emocí? Stačí zmínit nádherné kárované vzory z Golfu GTI...
A pokud je to jen prošití kůže, co tvoří pásky... Ať se ve Škodě podívají na interiéry Alfy-Romeo, jak atraktivně lze celokožené čalounění zvolit, přitom ani nemusí být červené prošití, které v případě Octavie vypadá víc lacině než vkusně.
No v kombinaci s celoplastovými dveřními výplněmi... Nedávno se tu nadávalo na interiéry korejců coby plastové království a přesně tohle nyní předvádí Škoda!
Za zvolený vzor čalounění interiéru :no: :no: :no:
Jako vzor posílám do Boleslavi tohle:
[odkaz]
Ale interiér? Nešlo čekat divy, klasická výměna volantu, sportovnější sedačky, sportovní pedály... OK, nečekal jsem víc. Ale ta sedadla???
Tohle už začíná být klišé, ale Škoda prostě neumí (nebo nechce umět nebo ještě hůře nemá umět) sedadla. O tom, že podle mě postrádají protvarování v bederní části a po půl hodině budou bolet záda, o tom zatím můžu pouze spekulovat z fotografií. Stejně nulová opora v ramenech a naprosto nevýrazná podpora stehen... S hodnocením kvality sezení však zatím posečkám s tím, že očekávám nejhorší.
Ale ten styl čalounění? Červený pásek pod hlavovou integrovanou opěrkou, co se k ničemu nehodí? Naprosto nevkusné vyplnění střední části látkou s páskovým vzorem, které je naprosto bez ducha? Bez špetky emocí? Stačí zmínit nádherné kárované vzory z Golfu GTI...
A pokud je to jen prošití kůže, co tvoří pásky... Ať se ve Škodě podívají na interiéry Alfy-Romeo, jak atraktivně lze celokožené čalounění zvolit, přitom ani nemusí být červené prošití, které v případě Octavie vypadá víc lacině než vkusně.
No v kombinaci s celoplastovými dveřními výplněmi... Nedávno se tu nadávalo na interiéry korejců coby plastové království a přesně tohle nyní předvádí Škoda!
Za zvolený vzor čalounění interiéru :no: :no: :no:
Jako vzor posílám do Boleslavi tohle:
[odkaz]
alfa jej nekonkuruje, ale tieto sedacky uz ano... ;-) [odkaz]
proč by Alfa 159 nekonkurovala?
Jinnak srovnání s Recarama z ST též jasně ukazuje, jak by to mělo vypadat. I když v odobě sedadel z ST to není ani tak o estetice, jako o dokonalé opoře a tvarování.
Jinnak srovnání s Recarama z ST též jasně ukazuje, jak by to mělo vypadat. I když v odobě sedadel z ST to není ani tak o estetice, jako o dokonalé opoře a tvarování.
ak porovnavas iba sedacky, tak je porovnanie s AR ok. ale to potom mozme porovnavat sedacky AR ci v ST so sedackami v koenigseggu a to je ina liga...
moment, neodpověděl jsi mi, proč by Octavia RS nesnesla srovnání se 159kou?
Pretoze 159 je ina trieda, nova sa uz hadam neda ani kupit. A cenou bola tiez inde.
Já nepíšu o stejné třídě. Já zmiňuji to, že Octavia snese srovnání se 159. Koneckonců když proběhl srovnávací test Octavia vs. Passat a když Octavia rozměrově i cenově prakticky doběhla střední třídu, proč je nesrovnat? Jen proto, že Octavia není střednětřídní? To mi přijde jako celkem krátkozraké...
No minimálně z toho důvodu, že 159 stála 2x - 3x tolik co Octavia, čemuž logicky musí odpovídat kvalita materiálu, výbavy, designu aj.
janyc
mne sa paci tato octavia hlavne tieto zaadne vyfuky pri kombiku to uplne pristane a intereier je celkom pekny sedadla sportove krasne a volant nadhera len keby sfotili tu vybavu tak to by sa my este lepsie hodnotilo :-) ;-) ale Octavia 3 RS je fakt dobra tote mercedesi a bmw a neviem co strasne maju vysoky vykon ne na nase svk cesty :'-( ale suhlasim mat vykon max. 300 kw ;-) inak my to nepasuje ale je fak pekna >:D:-) ;-) :-! :yes: :yes:
janyc
ja odkazujem do Ml.Boleslavi ze by mohli zabojovat o zvisenie vykonu Octavie RS :-!
kazdy lepsi tuner ti tu octu poladi na nejakych 280k...
ale sa ti valce neprevaria ? Ale potom ti skape cely motor , ci :-|
jamp
ano, jazdil som dsg, ano aj rychlo ( 190 na ceste 3. Triedy ) a zbytocne sa predvadza, kolko ma stupnov...
190 na okresce III. třídy? Tak si JAMPni radši dobrovolně ze skály než někoho zabiješ... :no:
ono to nie je také strašné ako to vyzerá, je to dvojprúdovka, dobrý povrch, rovinka, zákruta, rovinka, esíčko ( do esíčka treba spomaliť na 60, lebo tam pomáhajú a chránia . Premávka nie hustá a jazdím to denne. Predajcu - spolujazdca to vždy prekvapí ;-) ale to je všetko, čo môže robiť. Je to bezpečnejšie, ako 90 na ceste 1. triedy so štandardným povrchom :yes:. A ako testovaciu cestu to používa väčšina predajcov. No a ešte je tu spojovacia cesta JZD, tam sa tiež dá ...
i-Vtec
Tak tohle je naprostá designová katastrofa! Jako, že Škodovky nejsou celkově designove žádný zázrak,ale O2RS i O2RS po FL vypadají pěkně, hlavně v té tmavě modré, ale tahle nová mi příjde jako autíčko z lega!Postrádá to jakoukoli dravost a zároven eleganci, prostě to nepůsobí ani jako RS!To se nepovedlo! :no:
Mě to tak nepřijde, když se na to auto dívám tak se mi líbí, jak exteriér tak interiér. Přijde mi povedený a jistě o něj bude zájem.
Ozzman
Dnes sem ji potkal na Hradecký dálnici. Červený liftback s černou střechou. Vypadala dobře, líp než sériová klasika :-)
Xawier
...dávám za 1 dvakrát podtrženou! :yes:
Najdi pět rozdílů v interiéru oproti "klasice" ;-)
Myslím, že to chtělo trošku větší odvaz uvnitř....
Myslím, že to chtělo trošku větší odvaz uvnitř....