Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia RS: Oficiální fotografie interiéru + nové foto kombi

Po prvních fotografiích interiéru nyní přinášíme oficiální snímky interiéru nové Octavie RS, jejíž premiéra je naplánována na 10. července.
Zpět na článek
29. 6. 2013 14:47
29. 6. 2013 15:38
2. 7. 2013 18:30
30. 6. 2013 09:42
30. 6. 2013 21:34
29. 6. 2013 16:01
29. 6. 2013 17:00
29. 6. 2013 17:11
29. 6. 2013 18:24
29. 6. 2013 18:28
30. 6. 2013 09:03
30. 6. 2013 11:05
30. 6. 2013 11:14
30. 6. 2013 16:46
30. 6. 2013 16:44
30. 6. 2013 17:30
30. 6. 2013 17:47
30. 6. 2013 18:32
30. 6. 2013 21:07
30. 6. 2013 22:32
1. 7. 2013 10:38
29. 6. 2013 17:44
29. 6. 2013 18:58
neregistrovaný "JohnST"
29. 6. 2013 19:54
29. 6. 2013 20:49
30. 6. 2013 17:35
30. 6. 2013 08:30
30. 6. 2013 08:43
30. 6. 2013 09:13
30. 6. 2013 10:36
30. 6. 2013 14:15
4. 7. 2013 18:00
5. 7. 2013 01:01
30. 6. 2013 10:43
30. 6. 2013 12:21
30. 6. 2013 12:30
30. 6. 2013 12:47
4. 7. 2013 17:59
30. 6. 2013 17:26
30. 6. 2013 18:57
1. 7. 2013 17:23
2. 7. 2013 14:55
2. 7. 2013 23:49
3. 7. 2013 12:28
3. 7. 2013 16:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 7. 2013 15:49
3. 7. 2013 16:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 7. 2013 18:33
3. 7. 2013 23:58
4. 7. 2013 10:42
4. 7. 2013 17:51
4. 7. 2013 08:55
Avatar - marek.g
29. 6. 2013 14:47
ta zelená
metla je moc pěkná :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Misanick
29. 6. 2013 15:50
Re: ta zelená
se mi vůbec nelíbí. V té červené vypadá solidně :yes: .
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2013 14:47
v tej zelenej farbe
to vyzera zaujimavo..... ale stejne sa mi viac paci O2 RS [odkaz] ...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - marek.g
29. 6. 2013 15:05
Re: v tej zelenej farbe
tak OII RS se mi nejvíc líbila v té modré metalíze a hlavně před korejským FL... [odkaz]
:-!
29. 6. 2013 15:10
Re: v tej zelenej farbe
Tos teda vybral dobrou fotku 8-s
Avatar - marek.g
29. 6. 2013 15:16
Re: v tej zelenej farbe
nemám čas googlit ty správné fotky. stejně všichni víme o kterou barvu jde ;-)
Avatar - twistedTSD
29. 6. 2013 16:26
Re: v tej zelenej farbe
:yes: souhlas
29. 6. 2013 19:51
Re: v tej zelenej farbe
Myslím si právě, že na ten facelift budem ještě v dobrém vzpomínat....zvlášť při pohledu na O3....
Avatar - cri-cri
29. 6. 2013 19:34
Re: v tej zelenej farbe
jo O2 RS je krásná, jen bych dal přednost vyladěním od Milotocu [odkaz] Uvidíme ještě jak bude vypadat O3 od Milotecu
Avatar - kosmonaut
29. 6. 2013 20:03
Re: v tej zelenej farbe
To je ale hnus :no: Zlatá série!
Avatar - iudex
29. 6. 2013 21:40
Re: v tej zelenej farbe
Áno, Milotec, známy tiež ako vietnamská tuzingová pomsta. >:-[]
29. 6. 2013 15:05
Další z náhod
No tak že by se "zapomněla" se mi nezdá, asi by nenechal nakupující stažený okno, že... >:-[]

K autu: mně ta zelená nesedí, je to takový nemastný neslaný, modrá, červená a černá budou hezčí. A už vůbec mě z toho předobočního pohledu nějak neuchvátila ta silueta pátých dveří a boku... Ale jako auto proč ne, tahle parkoviště je přesně ten revír, kde bude OIIIRS honit body...
Rozbalit vlákno
21
Avatar - marek.g
29. 6. 2013 15:18
Re: Další z náhod
i eurodrzci sedlající RS nakupují v LÍDLu >:D :yes: >:-[]
Avatar - JDM
29. 6. 2013 17:08
Re: Další z náhod
ti nakupují jenom v lídli >:D
29. 6. 2013 19:57
Re: Další z náhod
Promiň, ale lídl je asi nejlepší obchodní dům vyskytující se v česku. Kvalita potravin je tady velmi dobrá - z důvodu, že se vyrábí všechny potraviny pro všechny trhy zároveň. Minimálně, když už nic tak je krásně postavitelný vedle ostatních řetězců.
29. 6. 2013 20:01
Re: Další z náhod
Já myslím, že o LIDL vůbec nejde. :-) To byla narážka na jinej "materiál".
29. 6. 2013 20:33
Re: Další z náhod
To možná. Jen mě ten stereotyp, že lídl je pro ,,socky,, apod. už nebaví. Jak by řekl Hannibal Lecter ,, jsem velmi citlivý na to co jím ,, a pokud chodím nakupovat do supermarketu, tak do Lídlu ze spousty důvodů, které bych mohl rozebrat. Ale tady je to o autech :-) takže off topic. :-)
29. 6. 2013 20:49
Re: Další z náhod
Ne,tady fakt neslo o LIDL. Tady slo jen o to, ze i majitele takovych super tryskacu jezdeji do supermarketu. Tady byl Lidl jen jako zastupce vsech ostatnich. Spis slo o ty Eurodrzky, Eurobejcky a pod... Vsak on se ten, na kteryho to bylo mireno, objevi...
Avatar - JDM
29. 6. 2013 21:56
Re: Další z náhod
tak to sem se fakt zasmál >:D lidl je nejlepší obchodní dům >:D dyt tam nic nemají >:D spousta kravin "NO NAME" výrobky možná že to všechno stojů bůra ale sortiment je o ničem >:D sám se supermarketům celkem vyhýbám a chodím tady vedle do starý "komunistický" samošky kde sice zboží stojí o pár korun víc ale nakoupím tam všechno a hlavně kvalitu :-! JInak ze všech "super"marketů bych řekl že lídl je nejvíc póvl >:D
29. 6. 2013 23:07
Re: Další z náhod
Nic nemají ... mám v okolí jen supermarkety kde mají stejný sortiment ( menší město ). Kdyby jsi trošku četl etikety tak by jsi mohl poznat, že ty ,,no name,, výrobky jsou kvalitnější a to někdy o hodně velký kus. Cenově bych řekl, že to levnější není. Nechci se nějak pouštět do hlubší diskuze.
30. 6. 2013 00:53
Re: Další z náhod
sice OT, ale :yes:

Trochu mne mrzí pověst Lidlu, protože opravdu je to snad jediný supermarket, kde se dá hovořit o kvalitě :-) Bohužel, lidem co nakupují podle atraktivnosti reklam a obalu se to nedá moc vysvětlit.. ;-\
Avatar - iudex
30. 6. 2013 16:51
Re: Další z náhod
Zamysleli ste sa nado tou "kvalitou" niekedy? Ako môže stáť tá "kvalitná" Lidl šunka 3 euá za kilo, "kvalitná" čokoláda 40 centov či ten "kvalitný" Lidl Cabernet Sauvignon 2 eurá? Kvalita sa nedá ofajčiť, buď je ten obchod charita a dotuje vás zo svojich, alebo to s kvalitou nemá nič spoločné (leda tak "kvalitou made in Poland").
30. 6. 2013 19:32
Re: Další z náhod
Ale mozes kupit aj sunku za 8 a je tam 87% masa, no a nie je vlhka ako starsia pani, ked sa dozvedela, ze ma byt premierkou ( vobec nemyslim tu cesku, ale inu... >:D ). Kym nakupim plny zoznam, obeham okrem clever vsetko ( berger parky v metre 8-s ), lebo jste to, co jite. A GTI je dnes asi na nakupe benzinu, zeleniny a ovocia v reichu . Vazne mu zavidim, pre nas je to uz trochu z ruky :-(
Avatar - JDM
1. 7. 2013 03:09
Re: Další z náhod
:yes: to bohužel důchodcům nevysvětlíš
Avatar - Flash666
29. 6. 2013 23:23
Re: Další z náhod
ses asi hodne mimo vid... Lidl totiz zasobuje stejne vsechny pobocky po evrope, nedela rozdily jako tesco... ty tvoje noname veci jsou nemecky znacky... a ne ty sracky co kupujes jinde od Unileveru, General mils atd.
Avatar - Barrichello
30. 6. 2013 09:16
Re: Další z náhod
Nemecky znacky, jasne a 70% napr syru v lidlu je polskejch, to je jak znamo kvalita. V lidlu se nakoupit da, ale musis cist chorvatsky popisky. Kde to neni chorvatsky tak to neberu, nebot vyrobky kde neni uveden vyrobce ze zasady nekupuju. A tam kde je proizvedeno v polsce taky ne, to jebrak nejvetsi
30. 6. 2013 10:44
Re: Další z náhod
Mno poláci pokud vyrábí pro jiný trh než pro česko, tak umí. Například si zajeď do české a polské billy. Ta polská je spíše na způsob německé, zatímco ta česká vypadá jako clever ráj. Od poláků pravidelně kupuju zeleninu a ovoce + plus občas uzeniny. Nikdy jsem si nestěžoval. To, že je na ně občas nějaká aféra neznamená, že kvalitní potraviny neumějí. Ty nekvalitní jdou zejména na export -- čr
30. 6. 2013 20:18
Re: Další z náhod
Sorry, ale to naprostý nesmysl. Všechny velké aféry kolem polského jídla se týkaly primárně domácí polské spotřeby. Dělají a žerou naprostý odpad, část z toho odpadu jde i sem. Poláky si nijak neidealizujte. Polské jídlo nebrat. Lidl nebrat - už kvůli stromům.
2. 7. 2013 18:28
Re: Další z náhod
Ja vetsinou do Polska nakupovat nechodim, byt to mam blizko, ale kdyz uz, tak polske potraviny jsou nekde jinde (vyse) nez ten nas brak.
Avatar - Ada je zase tady
3. 7. 2013 16:44
Re: Další z náhod
Je to tak. V Polsku jsem pár let žil. To, co se v českých supermarketech objeví z polských potravin, je často (ne vždy) "nur für export".
Avatar - JDM
1. 7. 2013 03:06
Re: Další z náhod
nejsem mimo . a německý značky mě nezajímají , proto říkám že chodím do samošky kde z 90% nakupuju made in czech od pečiva přes uzeniny až po toaleťák na záchod >:-[] :-!
A když už jedu do supermarketu koupím co se mě líbí a co znám a o čem vím že není nějakej poděl z německa polska a jinejch smetišť který si na českejch důchodcích mastí kapsy !!
Avatar - Emel
29. 6. 2013 22:08
Re: Další z náhod
Přesně, taky mi to z toho úhlu přijde nějaké podivné...
Avatar - Pekelná Micinka
29. 6. 2013 15:36
Šrekův pysk
Z určitých úhlů to tedy zrovna extra nevypadá, třeba na té tm. šedé focené zleva to vyniká. Barvy jsou zkreslené, ty fotky to chtělo upravit, ale moji favoritkou k těmto tvarům i tak zelená nebude. Nakonec se mi víc líbí obyč verze v té středně modré metle, viděl jsem v ní liftback a slušelo mu to. Také jsem u Lidlu >:D dnes viděl vystavený liftback v Petrol Blue. Ani ta se však už na novou Octu nehodí. Ale na RS by mohla být zajímavá, už jen proto, že takových moc nebude, pokud to vůbec půjde v této kombinaci objednat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Starfighter
29. 6. 2013 15:38
Goodwood
Počítám, že v Goodwoodu se RS ukáže v plné parádě, tedy s černě eloxovaným rámem masky a "Lambo" koly. Tohle je jen demoverze :-!

[odkaz] vs [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - King of the road.
29. 6. 2013 23:54
Re: Goodwood
Si spíš myslím, že už žádný zázrak jménem Škoda Octavia RS nepřijde. Pan Híša nám totiž nafotil zřejmě konečnou fázi modelu připravenou k prodeji.
P.S. Ještě chybí cena. To možná bude ta bomba připravená do Goodwoodu.
2. 7. 2013 18:30
Re: Goodwood
Neni to avtohisa spis autodum? >:D
30. 6. 2013 09:42
Re: Goodwood
Já si nemůžu pomoct asi jsem holt konzerva ale ty "Lambo" kola mě vůbec neberou, nejvíc se mi líbí ta šedá na druhém odkazu, F 5466, ještě tak tu červenou, ale větší extravagance už tomu moc nesluší.
30. 6. 2013 21:34
Re: Goodwood
No ona ta fotka o leccems vypovida, tady zrovna o tom, jak udelat z nudnyho auta auto celkem koukatelny, tak na me ty dve pusobi. Protoze RS, zrovna takhle zepredu, odstranuje jednu velkou blbost normalni OIII a to jsou ty velky mlhovky.
29. 6. 2013 16:01
konečne....
...octavia s pekným predným nárazníkom a svetlami v ňom :yes: takto mala vyzerať klasická verzia.
a tá zelená metalíza je famózna... za ňou sa otočí určite každá hlava ;-)
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2013 16:24
PREDBEHLA STANDARDNU VERZIU
Jednoznacne lepsia maska, nez u standardnej civilnej verzie, zmizla disproporcnost spodnej mrezovanej casti s hmlovkami voci svetlam a maske chladica.

Tak ci onak, Skoda stratila svoju povodnu identitu svojho mena, je z toho len unifikovany kocernovy vyrobok.
Tazko predpokladat, ze toto Kaban chcel.

Je z toho Audi pre socky [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
29. 6. 2013 17:41
Re: PREDBEHLA STANDARDNU VERZIU
>:D :yes:
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2013 19:26
Re: PREDBEHLA STANDARDNU VERZIU
DYK aka pekna Afdyna >:D !!!
29. 6. 2013 19:29
Re: PREDBEHLA STANDARDNU VERZIU
"Skoda stratila svoju povodnu identitu svojho mena, je z toho len unifikovany kocernovy vyrobok"

Ono to někdy pod VW bylo jiné?
30. 6. 2013 01:48
Re: PREDBEHLA STANDARDNU VERZIU
Ano, podla zvysku karoserie si dokazal urcit, ze to patri pod Skodu.
Teraz je vsak rozdiel iba v prednej a zadnej maske. Vsetko ostatne je takmer totozna alebo len mierne a v drobnych detailoch upravena unifikovana skatula.
Na liftbackovu O3 mozes nalepit Passatovu prednu masku a mas Passat NMS. Zadna cast je prerobena Audi A6. Jednoducho vychadzaju z predloh, ktore tu uz boli.

Napr. na tejto O3 mi predne svetla z Audi A4 Avant sadli uplne na chlp presne. Len maska Audi bola sfotena pod inym uhlom, preto je mierne kriva. Ale sedi aj horna linka masky chladica Audi, nebyt toho znaku Skody, ktory trci von. Presne sedi aj spodne "lizatko" narazinka, aj hmlovky su ulozene v presne rovnakom priestore.
30. 6. 2013 11:53
Re: PREDBEHLA STANDARDNU VERZIU
Já si myslím, že tohle už začalo s první octávií - zezadu je až podezřele podobná soudobému Passatu..
30. 6. 2013 16:53
Re: PREDBEHLA STANDARDNU VERZIU
To skor myslis Superb I., ten je hotova kopia s inou maskou. Zadne svetla s lahkou obmenou proti Passatu B5.
30. 6. 2013 17:45
Re: PREDBEHLA STANDARDNU VERZIU
Pravda, na Superba jsem zapomněl, to je úplná kopie... Ale i na Octavii je při pohledu zezadu vidět nápadná podobnost... S druhou generací se to zlepšilo, ale teď se to zase vrací
2. 7. 2013 14:50
Re: PREDBEHLA STANDARDNU VERZIU
Znal jsem týpka, co si na B5 passata kombi nandal čumák ze superba a měl superba kombi >:-[] Nic se neřezalo, všechno tam sedlo jak pr.. na hrnec.
29. 6. 2013 16:35
Pod kapotou patří benzín !
Silnější benzinové 2.0 TSI RS o výkonu 162 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,8 sekundy a 248 km/h :yes:

2.0 TDI RS o výkonu 135 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 8,1 sekundy :no:
1,8 TSI není RS o výkonu 132 kW, zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy :yes:

Já nikdy nekoupím turbodiesel RS s vysavačem :no:
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2013 17:02
Re: Pod kapotou patří benzín !
samozrejme ze to chce benzin a nielen do RSKy... ale do hocijakeho osobaku ;-) :yes:

priznam sa mne sa O2 RS paci dizajnom podstatne viac ako tato nova audina pardon octavia.....
RS O2 posobi uz na pohlad ovela presvedcivejsie a elegantnejsie ako tato nova RSka v ktorej vidim vsetko mozne len nie skodovku... takisto emocionalne skoda v novej generacii poklesla .. lebo O2 vyvolala viac emocii jak uz v zaklade tak aj vo verzii RS... ako tato nova generacia octavie... je to len moj nazor nikto nemusi suhlasit....

v tej zelenej farbe je O3 skutocne zaujimava... ktovie ako by v tej farbe vyzerala O2
Avatar - JDM
29. 6. 2013 17:12
Re: Pod kapotou patří benzín !
:yes:
OII rs v téhle barvě u nás jezdí a vypadá taky parádně . :yes:
29. 6. 2013 17:43
Re: Pod kapotou patří benzín !
tak ona Octavia RS má označení RS, protože každej chce mít přece "oktávku rally sport" nebo ideálně wrc >:D >:D

Když se na Octavii RS nahlíží jako na vrcholný model určený pro rychlé přesuny s velkým kufrem, tak se jedná o slušné auto :-)
29. 6. 2013 18:27
Re: Pod kapotou patří benzín !
Přesně, už teď doplňujou v Auto Kelly znáčky vRS na prodejny. To bude na silnicích zase RSek... . Jako při Octavia Cupu. >:D
Avatar - escorpion
29. 6. 2013 18:35
Re: Pod kapotou patří benzín !
Už keď RS, tak jedine s benzínom. Je to najvýkonejšia octavia, tak by som ju nezhadzoval bežným výkonom 135 kW u TDi, ktorý má aj napr. hyundai ix35, či bmw1 120d.
29. 6. 2013 18:39
Re: Pod kapotou patří benzín !
Tak proč ne OIII s dieslem se 135 kW??? To bych neviděl jako špatnou volbu, kdo chce kam... Horší je to označení RS, to už k tomu moc nesedí... Tam by sedělo to GT. Ale ono říct: Já mám Octu eReSo, to už je pěkná masírka. Kdo má víc? A že těch pilotů znám... 8-s
Avatar - escorpion
29. 6. 2013 19:13
Re: Pod kapotou patří benzín !
Označenie RS pri 135 kW je komické. Ako bežná motorizácia ok, ale RS ?
Avatar - skejpa
30. 6. 2013 10:48
Re: Pod kapotou patří benzín !
Pod to se podepisuju. To GT by byl dobrý nápad. Ona je ostatně ostuda, že 1.8TSI je rychlejší než dieslové RSo... >:-[] Ale tak všichni tady víme, proč to Škoda dělá. Spousta prosťáčků chce "ereso v dýzlu" a je ochotna za to zaplatit... To označení GT by ale třeba taky akceptovali ;-)
30. 6. 2013 10:57
Re: Pod kapotou patří benzín !
Presne tak :yes: , 1.8TSI je rychlejší než dieslové RSo :no:
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2013 15:18
Re: Pod kapotou patří benzín !
Pravda - vidět výraz majitele RS TDI předjetého obyčejnou bílou oktávkou na ocelových kolech by bylo...k nezaplacení. >:-[] ....Tato kombinace je a byla trochu zvláštní (a matoucí), ale nepochybuji o tom, že u zákazníků oblíbená.
30. 6. 2013 15:25
Re: Pod kapotou patří benzín !
Prosťáčci jen kvůli tomu, že chtějí octávku se silným dieselem ve výbavě RS... Zajímavé :-O
Avatar - Hittman
29. 6. 2013 22:09
Re: Pod kapotou patří benzín !
Když porovnám zrychlení u naftové O3 RS s výkonem 135 kW s BMW řady 3 s výkonem 135 kW, hádejte, kdo má rychlejší zrychlení, a o dost?? >:-[] >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
30. 6. 2013 18:37
Re: Pod kapotou patří benzín !
Benzínový motor pod kapotou preferují především uhrovití puberťáci. Dospělý chlap ví, že auto s dieselem je lepší. :-!
1. 7. 2013 17:32
Re: Pod kapotou patří benzín !
Tak tvůj přispěvek ukazuje, že si bud ten uhrovitý puberták a nebo totálně zabedněný jedinec, který neřídil nic než smradlovou naftu! Sebelepší nafta se nevyrovná vysokootáčkovému a kultivovanému benzínu!Já vím, já vím, máš diesla f čipu voe a tahá to pěkně vodspoda voe >:D :no:
Avatar - Ada je zase tady
3. 7. 2013 16:47
Re: Pod kapotou patří benzín !
Chlapče, s benzínovým motorem jsem najezdil téměř 900 tisíc km. A na můj věk se podívej na moji registrační kartu :-!
2. 7. 2013 15:05
Re: Pod kapotou patří benzín !
Tak teď jsem se úplně vylekal, při představě jak jedu do práce v MR2 (W30) se staženou střechou a za mnou to dělá kadle kadle a k tomu to ještě váží o 50-100kg víc. Teď ji mám na týden jako náhradní vozidlo a málo co dokáže vykouzlit úsměv na tváři tak rychle, jako vytočenej vzteklej benzín v lehkym autě, ještě k tomu s motorem vzádu a náhonem na zadek. S naftou by to byl dobrej prů... Jinak Ádo, ano, jestli jsi kamioňák, souhlasím, diesel je lepší >:-[] , rozhodně tak tomu ale není u sportovních, či sportovně se tvářících vozů.
Avatar - Ada je zase tady
3. 7. 2013 16:50
Re: Pod kapotou patří benzín !
Vidíš, a já když jsem v servisu dostal jako náhradní vůz benzínovou mrchu, mohl jsem se úplně zbláznit, protože zrychlení toho zázraku bylo na úrovni mopedu Stadion :no: :no:

Pod kapotu auta pro dospělé chlapy patří diesel! A basta!
3. 7. 2013 17:00
Re: Pod kapotou patří benzín !
To že neumíš řadit, to nedávej za vinu autu. Promiň, ale musel jsem ;-) Popřípadě, jestli jsi dostal nějakou vydechlou 1,4... V MR2 mám s atmo 1,8 0-100 pod 7s-neni zlý >:-[]
3. 7. 2013 17:27
Re: Pod kapotou patří benzín !
Dospělého chlapa myslíš rádobytunery s načipovaným TDI, kteří se táhnou vesnicí 40, aby to hned za značkou vohulili (myšleno doslova - z výfuku, moc to nejede) nebo spořílky, co se bojí na to šlápnout a jejich zrychlování je horší, než Fabia HTP na čtvrt plynu?

Ono pokud jsi tu "benzínovou mrchu" podtáčel, jak mají diesláci ve zvyku, tak se není čemu divit... To ti na volnoběžný otáčky fakt nepojede :D
3. 7. 2013 20:05
Re: Pod kapotou patří benzín !
No jo pravda, ale s nájezdy 50.000 km / rok je matematika spotřeby a ceny za PHM neúprosná. To tu sekundu zrychlení rád oželím.
Nebo pokud bude benzín brát při dálničních 140-150 kmh do 5,5 zvážím to.
3. 7. 2013 21:33
Re: Pod kapotou patří benzín !
1.6TDI je normální motor s dieselem při dálničních 140-150 kmh do 5,5 zvážím to ano :yes:
2.0TDI RS turbodiesel brát při dálničních 140-150 km/h do 7 až 8 l/100km :'-(

Slušný výkon nastupuje již brzy a vrcholí až kolem 4500 otáček kdy do kabiny začíná pronikat vyšší hladina hluku, to má za následek příliš plavnou jízdu, která mi k modelu 2.0TDI RS prostě nesedí. Trasu dokončuji za rovných 40 minut průměrnou rychlostí 74 km/h a spotřebou 9,7 l/100km.
29. 6. 2013 17:00
hmm
Jedno vozidlo je pootvarane ale nezda sa mi, zeby pri vozidle niekto bol..... fakt nahoda ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Biest
29. 6. 2013 17:11
...
octa III RS je pekne a vydarene auticko ale v ta zelena sa hodi len na fabiu RS a tiez len s ciernymi doplnkami. nepaci sa mi ani na octe II RS ...

ale v tej modrej .... parada.

a prosim... neporovnavajte octaviu RS s meganom RS a pod. je to uplne ina kategoria auta, ktora nema vo svojej triede konkurenciu ... rodinne, sportovo ladene, rychle a hlavne komfortne vozenie. ziadny ostry hot hatch ala megane rs...
Rozbalit vlákno
13
29. 6. 2013 18:24
Re: ...
No ona OIIIRS combi (budeme mluvit o combi, protože lift nemá konkurenci jen díky karoserii) tu konkurenci má, jen to nenese označení RS... Pokud se dobře rozhlédneš, uvidíš vedle totoho auta ještě Focus ST kombi a Renault Megane Grandtour GT... A najednou to škodovácký RSo tak bezkonkurenční není...

Ale je pravda, že srovnání s opravdovými HH s označením RS tahle OIIIRS nesnese... Ani liftback...
29. 6. 2013 18:28
Re: ...
Tak kdyýž to vezne člověk kolem a kolem tak Focus III ST Octávce natrhne * tak nebo tak >:D a to je Octavka vrcholová verze RS ;)
Avatar - Ham.
30. 6. 2013 09:03
Re: ...
Octavia je rychlý lift/kombajn a ne naháněč hatchbacků. Na natržení prdky FoFo ST je tady Golf GTI a ten to zvládá s prstem v nose.
30. 6. 2013 11:05
Re: ...
Někdo zapomíná na to že je to jen ST že RS teprve příjde a potom to nebude mět golf GTI tak jednoduché ;)
Avatar - Ham.
30. 6. 2013 11:14
Re: ...
Někdo zapomíná, že je to jen GTI. Konkurence pro RS bude Golf R, který už jezdí a koncem roku bude v prodeji.
Kdy vlastně FoFoRS bude? Už je nějak dlouho ticho po pěšině.
Avatar - iudex
30. 6. 2013 16:46
Re: ...
Ford už avizoval, že RS bude a bude to normálny benzín (nie hybrid, ako hovorili rumours), bude to R4 s objemom vyše 2 litre a mal by byť predstavený v r. 2014.
Avatar - iudex
30. 6. 2013 16:44
Re: ...
A opäť sa Ham prejavil ako skalný fanúšik koncernu VW, o prebratí pubertálnej argumentácie tunajších simplexnejších diskutérov (natrhnutie *, s prstom v nose) nehovoriac.
Vieš mi ukázať jediný test, kde sa porovnáva nové GTI s ST? A kde GTI zvíťazilo nad ST? Pretože ja som zatiaľ nič také nenašiel, a to sa o to v poslednej dobe dosť zaujímam. :-!
Avatar - Ham.
30. 6. 2013 17:30
Re: ...
Koukám, že skalní fanoušci Fordu neumí hledat na internetu, takových testů už je dost:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] to je video k testu na SportAuto, ten je velmi podrobný a stojí za přečtení
Avatar - iudex
30. 6. 2013 17:47
Re: ...
Tri zo 4 som videl a predstav si, nikde nenatrhlo GTI pr.el STčku (ak za to teda nepovažuješ fakt, že ST spravilo 1/4 míle za 14,4s a GTI za 14,2s).
P.S: Z čoho usudzuješ, že som skalný fanúšik Fordu? Bol by to pre Teba šok, ak by som povedal, že mám v garáži práve VW? ;-)
Avatar - Ham.
30. 6. 2013 18:32
Re: ...
Tak si to shrneme, tvůj první výrok
"Vieš mi ukázať jediný test, kde sa porovnáva nové GTI s ST? A kde GTI zvíťazilo nad ST? Pretože ja som zatiaľ nič také nenašiel, a to sa o to v poslednej dobe dosť zaujímam. "
A když ti dám čtyři takové srovnávací testy kde GTI zvítězilo nad ST, tak následuje druhý výrok:
"Tri zo 4 som videl"
Asi už nerozumím slovenštině, když je možné, že jsi „nenašiel“, ale „videl“
A ve všech těch testech GTI vyhrálo s velkou převahou a ve všech disciplínách, počínaje komfortem, kabinou, přes podvozek, agilitu, handling, motor a konče třeba časem na Hockeheimu. A pokud ti jde jenom o zrychlení v přímce tak všude ST prohrálo a to jak se slabší tak silnější verzí GTI, v 0-200 o žádné desetiny ale o 3 sekundy, tedy o parník. A v celkových součtech GTI vyhrálo na poměry daných periodik dost drtivě, zkus se podívat jaké jsou běžně rozdíly v testech mezi auty na car and driver a porovnej to s výsledkem 226/202 nebo na AMuSu a porovnej to s výsledkem 536/467 nebo na AutoBildu s výsledkem 519/456, to jsou drtivé porážky. A ne kvůli velikosti kufru nebo měkčeným plastům na palubce, ale kvůli vítězství ve všech kategoriích vyjma ceny.
Co máš v garáži je mi celkem ukradené, já jsem se si místo diskuze o autech s nálepkováním nezačal.
Avatar - iudex
30. 6. 2013 21:07
Re: ...
Hľadal som hlavne video testy, nie tlačené periodiká (s písanou nemčinou sa trocha trápim). Ale opakujem, kde tu vidíš potvrdenie svojho simplexného výkriku, že GTI natrhne ST pr.del?
Napríklad ten odkaz na jazdu na Hockenheimringu má ukázať čo? Veď tam vôbec nie sú výsledné časy! Z toho si ako zistil výhru GTI? A ak by to tak i skutočne bolo, zatiaľ čo s GTI išiel šofér čistú stopu, pri jazde s ST tam spravil vážnu jazdeckú chybu (keď vybehol z trate, čo ho iste stálo cenné sekundy), čím sa stáva výsledok irelevantný.
Alebo ten článok na car&driver: výhra GTI na body 226 vs. 202 je drvivá? Je jasné, že akýkoľvek Golf (nielen GTI) bude bodovať oproti Focusu v kategórii "veľkosť kufra" či "miesto vzadu", pre mňa je to ale oveľa menej podstatná informácia ako napr. kategória "fun to drive", kde dali na prvé miesto ST. A ani tie merateľné kategórie nie sú nejak potvrdením tézy o natrhnutej zadnici, všade sú to desatinkové rozdiely, aj v zrýchlení na 110 mph (176 kmh) to bol rozdiel 0,4s: ST 17,8s vs. GTI 17,4s, čo teda za "drtivé" nepovažujem, naopak v pružnom zrýchlení ST dominovalo. Inak je zaujímavé, že c&d nameral na 176 kmh Focusu 17,8s a AMS nameral na 180 kmh až 19,8s, to je dosť veľký rozdiel.
Whatever, nejde o meranie si, kto ho má o milimeter dlhší, ja som každopádne rád, že GTI je po trochu bezpohlavnej minulej generácii konečne poriadny hotheč a teším sa, až sa s ním onedlho zveziem (ST som už jazdil). Len tie pubescentné výkriky o tom, ako GTI natrhne niekomu zadnú časť, mi prídu trochu mimo.
Edit: našiel som tie časy na Hockenheimringu: ST 1 min 18,4s, GTI Performance 1:18,0. Teda opäť zanedbateľný desatinkový rozdiel v rámci odchýlky merania.
Avatar - Ham.
30. 6. 2013 22:32
Re: ...
Slova o natržení prdky jsem použil v reakci na EcoBastra, který použit stejnou formulaci. Nevím, proč bych měl na zjednodušující výkřik odpovídat jinak. Pokud s tím máš problém, tak si to přelož tak, že GTI vyhrává nad ST. Zajímavé je, že na kolegu za stejný výrok nereaguješ a mě napadáš za pubescentní výkřiky.
Nicméně vzhledem k tvému bagatelizování rozdílů v testech a jejich výsledcích je mi jasné, že u skalního fandy Fordu to nemůže být jinak.
Avatar - iudex
1. 7. 2013 10:38
Re: ...
No kolega EcoBastr je mladý, vekovo i diskusne, tak tam nemá zmysel sa nejak pohoršovať nad jeho slovníkom, tam treba len mávnuť rokou, ale u Teba, skúseného barda (vekovo i diskusne) mi to prišlo ako nevhodné, Ty si (mal by si byť) už niekde ďalej.
A testy nebagatelizujem, výsledok je očakávané víťazstvo Golfa na body, ktoré akceptujem, len mi vadí zjednodušovanie výsledkov a prehnaná interpretácia v štýle nakopávania zadku. Snáď si už konečne rozumieme. ;-)
Avatar - lexi
29. 6. 2013 17:44
předpremiéra
:yes: :yes: dobrý marketing
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JohnST"
29. 6. 2013 18:58
Octavia III
Kazdy si kupi to co mu vyhovuje. Obidve varianty ci uz TDI, alebo TSI su vydarene. :yes:
Rozbalit vlákno
12
29. 6. 2013 19:11
Re: Octavia III
RS vyhovuje je TSI :yes:
Nevyhovuje TDI s vysavačem :no:
Avatar - escorpion
29. 6. 2013 19:39
Re: Octavia III
Presne tak :yes:
29. 6. 2013 19:54
Re: Octavia III
TDI mělo někdy zvuk jako vysavač?
29. 6. 2013 20:10
Re: Octavia III
TDI motor s PDF (filtr pevných částic) podobně jako vysavač zátěž :-( .
Doporučujeme Vám často odstraňovat prach pomocí hadříku nebo vysavače >:D

:yes: TSI je příjemně utlumený zvuk než TDI :no:
Avatar - Ada je zase tady
30. 6. 2013 18:38
Re: Octavia III
Vasjo, zase ta čeština... :no:
30. 6. 2013 20:33
Re: Octavia III
Ty jako dědeček :no: takže to se nejen v tomhle případě mýlíš.
Avatar - Ada je zase tady
30. 6. 2013 18:41
Re: Octavia III
On to má Vasil trochu popletené. Zvuk jako vysavač mají líné benzínové motory, které je nutno točit jako vysavač, aby to trochu jelo. Diesel má zvuk příjemného sametového bublání. ;-)
30. 6. 2013 20:00
Re: Octavia III
Sametové bublání myslíš dunění od soustavného podtáčení, klapání a chrochtání pod kapotou nebo vysavači podobné pištění poddimenzovaného turba? >:D

To ty to máš nějaký popletený, sametově bublá velkoobjemová benzínová V8...A jako vysavač zní možná tak modelářské motorky s 30k RPM, které jsou principem podobnější dieselům >:D
30. 6. 2013 20:34
Re: Octavia III
:yes: :yes: :yes:
30. 6. 2013 20:38
Re: Octavia III
Tak přesné :no: , ale to jinak, ano je to atmosferický motor jako zvuk vysavač.
Navíc i přes o něco vyšší otáčky je TSI i při dálničních rychlostech zvukově příjemnější než TDI zvuk :no: :no: :no:
30. 6. 2013 19:53
Re: Octavia III
Jo, turbo u sposty spořivých majitelů tak opravdu zní >:D
29. 6. 2013 20:49
OIII
Takto by mala vyzerat bezna Oktavka III a bolo by to trochu aspon zaujimavejsie! nie jak teraz ..po tyzdni už len nuda...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2013 21:00
skodovky su rychle auta
ja novej O3 rozhodne verim:

[odkaz]

>:D :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Rubb
29. 6. 2013 21:16
Re: skodovky su rychle auta
Ten by tu Corvettu udělal, ikdyby ještě táhl Kiu na laně... muhehehe >:D :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
29. 6. 2013 21:28
Re: skodovky su rychle auta
>:D no ono rozjet, to by ještě šlo, ale měl bych strach, že skončí v tom jeteli za dráhou
Avatar - rohYpnol
29. 6. 2013 21:33
Jedině značková
Jedinou pravou
Octavií RS,
zrychlení nech stranou,
je značková DIESEL.

Burani z vesnice,
ocení ji nejvíce.
Do kufru brambory,
erzeta do stodoly.

Šamponi pak ocení,
odlišnost při focení.
Na fejsbukovém profilu,
vystaví jí mohylu.

Miluj Rychlost,
miluj Styl.

Octavia RS,
dokonalé dílo,
že by konečně
bylo?

V metle Rally Green,
zastíníš Temelín.
Ekologické ambice,
s ní splníš nejvíce.

Neber Golfa GTI,
převezeš jen konfety.
Neber Cupru nemá styl,
co Kabaň okusil.

S Octavií zvládneš,
co snem si umaneš.
Nejrychlej vystěhovat tchýni svou,
s veškerou výbavou.

Octavia RS
DIESEL

jedině DIESEL :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
23
29. 6. 2013 21:47
Re: Jedině značková
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
29. 6. 2013 22:52
Re: Jedině značková
Smradlavý diesel :'-(

:yes: Benzín vs Diesel :no:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - bigsoul
30. 6. 2013 10:34
Re: Jedině značková
toto je hovadina s tou ochcavkou.. Určite by dala na šprinte corvetu
Avatar - MichalSVK
29. 6. 2013 22:05
Re: Jedině značková
Ak to bolo myslené ironicky tak :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - WinDiesel
29. 6. 2013 22:18
Re: Jedině značková
To Irvinovi Google překladač nevysvětlí ...... >:D >:D >:D
On je a zůstane mimoň.
Avatar - MichalSVK
29. 6. 2013 22:21
Re: Jedině značková
>:D >:D >:D
29. 6. 2013 22:38
Re: Jedině značková
:yes: :yes:
29. 6. 2013 22:38
Re: Jedině značková
:yes: :yes:
Avatar - WinDiesel
29. 6. 2013 22:16
Re: Jedině značková
Šetři PROSÍM trochu toho Irvina Googlemajstra ..............
On by to nemusel vydýchat.
A rozhodně to nepochopí.

Z módních značek ............. jedině D I E S E L !!!!!!!!!!!!!!! >:D
NO ZKUS SI NECHAT NAŠÍT NA TRIKO ....... BENZÍN. tak to by asi nešlo.
Ale ještě pořád můžeš zkusit ........ PETROL ........... nebo GASOLINE ........
FURT TO TAK NĚJAK NENÍ ONO. :-)
Za básničku . :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - MichalSVK
29. 6. 2013 22:22
Re: Jedině značková
Tak vidím že sa ozval ten správny Diesel... >:D
29. 6. 2013 22:37
Re: Jedině značková
Podobně vidím že se řekl ten správný Diesel patří do svinstvo.... >:D :yes:
29. 6. 2013 22:44
Re: Jedině značková
WinDiesel se zbláznil ...... volejte Chocholouška >:-[]

Ovšem sportovní s benzínem se zase mnohem lépe jezdí :-!
29. 6. 2013 23:10
Re: Jedině značková
Mno jednou před diskotéku přijeli poláci s mitsubishi 3000Gt, které bylo hodně amatérsky překopané na ferrari. Pokřikovali na holky a tůrovali motor. Oukej normální nementi jsem si řekl, ale když někdo z nich namísto ,,módní,, značky diesel vystoupil v kalhotách s takovým tím nápisem přes zadek - ,,benzin,, . Tak to radši fakt ten diesel >:D
30. 6. 2013 12:27
Re: Jedině značková
Kup jsi příště ?
29. 6. 2013 22:36
Re: Jedině značková
chlapce so sto basenkou si zabil a mas pravdu a ten vykon na nase slovenske cesty uplne staci a na dialnici je to akurat ale keby som mohol tak zvisim vykon na tych 184 kw alebo 207 kw a na dieseloch by som dal tam vykon but 155 kw alebo takych 170 kw nech to trosku vyzera . :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
29. 6. 2013 23:25
Re: Jedině značková
mistr Cimbu posvětí,
DIESELové prokletí ;-)
30. 6. 2013 10:39
Re: Jedině značková
Trapné :no:
Avatar - Invert
30. 6. 2013 13:53
Re: Jedině značková
Jako ty ... :yes:
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2013 16:20
Re: Jedině značková
nemusíš být ke svému příspěvku na MACZ až tak kritický >:-[] 8-s
2. 7. 2013 14:58
Re: Jedině značková
Ty jo tady to zase bublá, nj škoda má tu moc odhalit to nejlepší z nás, důkaz je pod každým článkem >:-[]
29. 6. 2013 22:41
PRILIS KONZERVATIVNI
usedle, az nudne. Pro mne je nova Octavia velkym zklamanim. Projel jsem si jak Rapid, tak Octavii a Rapid povazuji za ganialni vytvor v pomeru k cene a v nevidim nejmensi duvod uprednostnit Octavii.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2013 22:54
Re: PRILIS KONZERVATIVNI
zaujimave je aj to ze rapid v zaklade vyzera dizajnom lepsie ako zakladna octavia... rapid vyzera dynamickejsie kompaktnejsie ..... ma krajsie a lepsie zapasovane predne svetla s maskou... zadne svetla svojim tvarom su tiez elegantnejsie ako hranate v O3..... skoda len ze rapid nebude RS... meno rapid by si zasluzilo sportovy model.... a nie takyto lowend... velka skoda....
29. 6. 2013 23:12
Re: PRILIS KONZERVATIVNI
Souhlasim se vsim co jsi napsal. :yes:
Avatar - Doval
29. 6. 2013 23:01
Re: PRILIS KONZERVATIVNI
Z určitého uhla pohľadu je to pravda. Malý rebrinák je vždy šikovnejší ako väčší. Aj tých 105 hormónmi nadopovaných koní s ním bude mať menej roboty.
29. 6. 2013 23:11
Re: PRILIS KONZERVATIVNI
Rozdil v prostoru jsem pocitil jen na sirku, coz nepovazuji za podstatny nedostatek.... Samozrejme 100 lidi / 100 nazoru, mne osobne Octavia neoslovila, nepresvedcila a za jeji nejvetsi konkurenci povazuji prave Rapida.
Avatar - PlumJelinek
30. 6. 2013 00:28
Re: PRILIS KONZERVATIVNI
Ty auta jsou si opravdu velmi podobný, jak zvenku, tak zevnitř. Octavia má sice trochu lepší materiály v interieru, ale žádnej zázrak to přesto není a vzhledově je na první pohled i ten interier jen těžko od Rapida rozeznatelnej. Dokonce bych řekl, že pocitově Octavia i míň drncá >:D Ale tohle není otázka co je lepší, nýbrž spíše co je míň hrozný. Se Škodovkama se setkávám prakticky denně a jednoduše..... Simply never.
30. 6. 2013 00:43
Re: PRILIS KONZERVATIVNI
Na muj vkus jsou obe prilis tvrde. Rozdil kvality materialu v interieru sice je, ale nic drastickeho to neni. Pouze nevidim nejmensi duvod proc se zajimat o Octavii, kdyz Rapid "staci".
Avatar - Invert
30. 6. 2013 09:00
Re: PRILIS KONZERVATIVNI
Těžko rozeznatelný? Tak to musíš mít vážně velkou slepotu :-) Tohle nerozeznat, to je teda výkon kamaráde :no:
Avatar - PlumJelinek
30. 6. 2013 11:15
Re: PRILIS KONZERVATIVNI
Netvrdím že nejde rozeznat, ale že jsou si až příliš podobný, tvar palubky je na pár drobností téměř totožný. Ani Audi to takto nemá.
Avatar - Invert
30. 6. 2013 13:54
Re: PRILIS KONZERVATIVNI
Audi není Škoda >:D Mistr Kabaň si to namaloval tak, jak se mu to líbí.. Mně se to ovšem líbí také, ale rozhodně je Octavia hezčí :yes:
Avatar - PlumJelinek
30. 6. 2013 00:22
Byl jsem zvědavý na interier
Zajímalo mě, jestli si s ním nějak vyhrajou. Výsledek je příliš fádní a nezajímavý, stejně jako běžné verze Octavie. Stále oholená palubka alá Rapid, sedačky od pohledu ani neurazí ani nenadchnou, těžko hodnotit když se do nich člověk neposadí. Ale ty dveře.... ty hnusný plastový dveře bez čalounění, to je vrchol, to nemá ani Leon. Co Leon, to nemá ani o třídu menší Polo, Corsa.... ba dokonce to neměl ani před 20 lety Favorit. Za tohle :no:
Rozbalit vlákno
3
30. 6. 2013 10:35
Re: Byl jsem zvědavý na interier
Sedačky jsou moc hezké a sedí se v nich parádně ;-) O3 je taková jakou jí cílová skupina zákazníků chce a zatím to škodě vychází. Dveře nejsou celé jen tvrdý plast, běž se na to auto někdy podívat :-)
Avatar - PlumJelinek
30. 6. 2013 11:12
Re: Byl jsem zvědavý na interier
Máme je v práci ve výbavě elegance.... a i přes nejvyšší stupeň výbavy je na dveřích stále jen plast. (ok, opomenul jsem trochu semiše v odkládací kapse).

Trochu bych to poupravil - Octavia je oholená do takové míry, do jaké je cílová skupina ochotná to akceptovat.
30. 6. 2013 15:23
Re: Byl jsem zvědavý na interier
Jsem spíš myslel to jakési polstrování co je v místě kde se dotýká loket. Ale pravda, že tohle by mohlo být uděláno mnohem lépe, no šetří se...
30. 6. 2013 08:30
OIII RS
Fuj, nechutne auto...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2013 10:36
Re: OIII RS
Chápu, že pro někoho nezajímavé, ale nechutné?
30. 6. 2013 14:15
Re: OIII RS
nechutne u nas = skarede alebo odporne alebo nezaujimave ako pises, ale jednoducho vsetkymi castami nudne... skratka cele zle...
Avatar - kokot
4. 7. 2013 18:00
Re: OIII RS
takže nezajímavé se ve slovenské republice = nechutné ? .... bože kam to od toho rozpadu spějete? 8-s
5. 7. 2013 01:01
Re: OIII RS
:yes: Nechutné u něj znamená, že na ně nikdy mít nebude a tak nechutně slintá...
Avatar - skejpa
30. 6. 2013 10:43
Re: OIII RS
Neodsuzuj to. Ten kombik s benzínem musí být parádní svezení. Jen škoda, že ho Škoda zabije cenovkou...
Ty zadní výfuky by měly být starndard :-)
Avatar - Ozzman
30. 6. 2013 12:21
Re: OIII RS
Parádní svezení bych označil třeba v Maserati, ale jo, určitě pojede slušně a mě se také celkem líbí.
Avatar - skejpa
30. 6. 2013 12:30
Re: OIII RS
Myslím parádní svezení na to, že je to Octavka...
Avatar - kokot
4. 7. 2013 17:59
Re: OIII RS
fuj nechutný příspěvek :-)
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2013 16:47
Místo emocí pouze nemoci
Exteriér není zlý, to nemůže nikdo popřít. Někomu linky kabaně nesedí, někdo z nich má naopak plný kaťata...

Ale interiér? Nešlo čekat divy, klasická výměna volantu, sportovnější sedačky, sportovní pedály... OK, nečekal jsem víc. Ale ta sedadla???

Tohle už začíná být klišé, ale Škoda prostě neumí (nebo nechce umět nebo ještě hůře nemá umět) sedadla. O tom, že podle mě postrádají protvarování v bederní části a po půl hodině budou bolet záda, o tom zatím můžu pouze spekulovat z fotografií. Stejně nulová opora v ramenech a naprosto nevýrazná podpora stehen... S hodnocením kvality sezení však zatím posečkám s tím, že očekávám nejhorší.

Ale ten styl čalounění? Červený pásek pod hlavovou integrovanou opěrkou, co se k ničemu nehodí? Naprosto nevkusné vyplnění střední části látkou s páskovým vzorem, které je naprosto bez ducha? Bez špetky emocí? Stačí zmínit nádherné kárované vzory z Golfu GTI...

A pokud je to jen prošití kůže, co tvoří pásky... Ať se ve Škodě podívají na interiéry Alfy-Romeo, jak atraktivně lze celokožené čalounění zvolit, přitom ani nemusí být červené prošití, které v případě Octavie vypadá víc lacině než vkusně.

No v kombinaci s celoplastovými dveřními výplněmi... Nedávno se tu nadávalo na interiéry korejců coby plastové království a přesně tohle nyní předvádí Škoda!
Za zvolený vzor čalounění interiéru :no: :no: :no:

Jako vzor posílám do Boleslavi tohle:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Atlis
30. 6. 2013 17:32
Re: Místo emocí pouze nemoci
alfa jej nekonkuruje, ale tieto sedacky uz ano... ;-) [odkaz]
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2013 17:39
Re: Místo emocí pouze nemoci
proč by Alfa 159 nekonkurovala?

Jinnak srovnání s Recarama z ST též jasně ukazuje, jak by to mělo vypadat. I když v odobě sedadel z ST to není ani tak o estetice, jako o dokonalé opoře a tvarování.
Avatar - Atlis
30. 6. 2013 18:35
Re: Místo emocí pouze nemoci
ak porovnavas iba sedacky, tak je porovnanie s AR ok. ale to potom mozme porovnavat sedacky AR ci v ST so sedackami v koenigseggu a to je ina liga...
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2013 20:09
Re: Místo emocí pouze nemoci
moment, neodpověděl jsi mi, proč by Octavia RS nesnesla srovnání se 159kou?
Avatar - Atlis
30. 6. 2013 20:38
Re: Místo emocí pouze nemoci
Pretoze 159 je ina trieda, nova sa uz hadam neda ani kupit. A cenou bola tiez inde.
Avatar - rohYpnol
30. 6. 2013 21:29
Re: Místo emocí pouze nemoci
Já nepíšu o stejné třídě. Já zmiňuji to, že Octavia snese srovnání se 159. Koneckonců když proběhl srovnávací test Octavia vs. Passat a když Octavia rozměrově i cenově prakticky doběhla střední třídu, proč je nesrovnat? Jen proto, že Octavia není střednětřídní? To mi přijde jako celkem krátkozraké...
Avatar - Atlis
30. 6. 2013 21:48
Re: Místo emocí pouze nemoci
Tebe to pripada ok, mne nie.
3. 7. 2013 12:11
Re: Místo emocí pouze nemoci
No minimálně z toho důvodu, že 159 stála 2x - 3x tolik co Octavia, čemuž logicky musí odpovídat kvalita materiálu, výbavy, designu aj.
30. 6. 2013 17:26
pecka
mne sa paci tato octavia hlavne tieto zaadne vyfuky pri kombiku to uplne pristane a intereier je celkom pekny sedadla sportove krasne a volant nadhera len keby sfotili tu vybavu tak to by sa my este lepsie hodnotilo :-) ;-) ale Octavia 3 RS je fakt dobra tote mercedesi a bmw a neviem co strasne maju vysoky vykon ne na nase svk cesty :'-( ale suhlasim mat vykon max. 300 kw ;-) inak my to nepasuje ale je fak pekna >:D :-) ;-) :-! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2013 17:30
odkaz do Ml. Boleslavy
ja odkazujem do Ml.Boleslavi ze by mohli zabojovat o zvisenie vykonu Octavie RS :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Atlis
30. 6. 2013 17:33
Re: odkaz do Ml. Boleslavy
kazdy lepsi tuner ti tu octu poladi na nejakych 280k...
30. 6. 2013 18:43
Re: odkaz do Ml. Boleslavy
ale sa ti valce neprevaria ? Ale potom ti skape cely motor , ci :-|
Avatar - Atlis
30. 6. 2013 18:56
Re: odkaz do Ml. Boleslavy
nic ti neskape. normalne s tym budes jazdit ako clovek a autu sa nic nestane.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 6. 2013 22:12
Re: odkaz do Ml. Boleslavy
to skape stejně... takže to máš jedno.
;-)
1. 7. 2013 13:04
Re: odkaz do Ml. Boleslavy
ani by som nepovedal ked sa budes starat o motor po 120 000 km budes menit remen po 15000menat olej precistovat chodit na kontrloly tak asi tazko ti skape tak caw :-!
30. 6. 2013 18:57
dik
tak to je pecka dik za radu :-) :-) :-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
30. 6. 2013 19:36
hlavne aby tam nebolo to DSG
ano, jazdil som dsg, ano aj rychlo ( 190 na ceste 3. Triedy ) a zbytocne sa predvadza, kolko ma stupnov...
Rozbalit vlákno
2
1. 7. 2013 07:02
Re: hlavne aby tam nebolo to DSG
190 na okresce III. třídy? Tak si JAMPni radši dobrovolně ze skály než někoho zabiješ... :no:
1. 7. 2013 08:40
Re: hlavne aby tam nebolo to DSG
ono to nie je také strašné ako to vyzerá, je to dvojprúdovka, dobrý povrch, rovinka, zákruta, rovinka, esíčko ( do esíčka treba spomaliť na 60, lebo tam pomáhajú a chránia . Premávka nie hustá a jazdím to denne. Predajcu - spolujazdca to vždy prekvapí ;-) ale to je všetko, čo môže robiť. Je to bezpečnejšie, ako 90 na ceste 1. triedy so štandardným povrchom :yes:. A ako testovaciu cestu to používa väčšina predajcov. No a ešte je tu spojovacia cesta JZD, tam sa tiež dá ...
1. 7. 2013 10:37
V této třídě...
...je ale jasná volba [odkaz]%3A%3B9q8g1zX…
Rozbalit vlákno
0
1. 7. 2013 17:23
Hrůza
Tak tohle je naprostá designová katastrofa! Jako, že Škodovky nejsou celkově designove žádný zázrak,ale O2RS i O2RS po FL vypadají pěkně, hlavně v té tmavě modré, ale tahle nová mi příjde jako autíčko z lega!Postrádá to jakoukoli dravost a zároven eleganci, prostě to nepůsobí ani jako RS!To se nepovedlo! :no:
Rozbalit vlákno
1
2. 7. 2013 14:55
Re: Hrůza
Mě to tak nepřijde, když se na to auto dívám tak se mi líbí, jak exteriér tak interiér. Přijde mi povedený a jistě o něj bude zájem.
Avatar - Ozzman
2. 7. 2013 23:49
Nevypadá zle
Dnes sem ji potkal na Hradecký dálnici. Červený liftback s černou střechou. Vypadala dobře, líp než sériová klasika :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2013 12:28
Nejhezčí Octavia...
...dávám za 1 dvakrát podtrženou! :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hittman
3. 7. 2013 14:38
Re: Nejhezčí Octavia...
Najdi pět rozdílů v interiéru oproti "klasice" ;-)
Myslím, že to chtělo trošku větší odvaz uvnitř....
3. 7. 2013 14:49
Re: Nejhezčí Octavia...
Ä co by jsis tak představoval? >:D
3. 7. 2013 16:56
Re: Nejhezčí Octavia...
To je přece jednoduchý: Nerezový pedály, červenou řadící páku a ruční brzdu, oranžovo žlutý sedáky s nápisem Rallye Sport TURBO, hliníkový koberečky a hlavně... chlupatej volant... červenej :-!
Avatar - Ozzman
4. 7. 2013 08:42
Re: Nejhezčí Octavia...
Takvejhle RSek jezdí po silnicích tuny. Zapoměl si na podsvícení a spoiler až do nebe:D
Avatar - Kuban
3. 7. 2013 12:28
zaráží mne
že tady každý dokáže debatovat o interiéru a exteriéru oktávky RS, řeší to s takovým zápalem, že by kdejaký vývojový tým záviděl, ale to podstatné, co dělá auto autem tu nikdo neřeší!!! Motor, podvozek a jízda.......

A tak nějak to jen potvrzuje, že český národ se uspokojí jen s kabátkem..... Prostě prodejní zboží.... Asi začínám chápat tu pointu alá LÍDL v předchozích komentářích!!!

Řeknu to na plnou hubu, češi jsou dgenárod, co po laciných věcech se můžou utlouct čepicema!!!! Přitom neví co kupují....

V oktávek to platí trojnásob, a viz diskuze ohledně interiéru a exteriáru dvacetinásob!!! ;-\
Rozbalit vlákno
15
3. 7. 2013 13:52
Re: zaráží mne
A jak maji resit motor, podvozek a jizdu, kdyz s tim jeste nikdo nejel? Ty jsi chudacek...
Avatar - Kuban
3. 7. 2013 15:49
Re: zaráží mne
ach ta lacinost.....

teď tu písničku o zázračných komponentech a sofistikované zadní nápravě, zázračnému motoru.... atpd....

koncepce RS je už dávno hotova... Tohle je jen žrádlo pro psy..... že ten marketing ještě někdo žere.... Ty scifi o bleskovém vývoji v automotive jsou k popukání.....

Podvozek už je dávno znám, motor taktéž, v rámci koncernu vcelku jednoduché.... A jestli mi tady někdo bude tvrdit, že jako oktávka bude s tím samým zázračně jiná, Asi vážně čtu portál alá LIDLAuto.cz .....

motor už dávno vyvinut je, podvozek taky z toho obojí už je na trhu.... A je úplně jedno jaké modelu VW koncernu porovnáváš, neboť všechny jezdí téměř shodně!!!!

O3RS nebude nic oslnivého!!! vy sami si z něj děláte něco víc!!!
Avatar - white label
3. 7. 2013 16:29
Re: zaráží mne
Hmm, další reakce hodná "diskusního invalidy"...
Podle tvé "originální logiky" zřejmě není potřeba jízdně testovat žádné sportovnější mutace běžných modelů, např. Ceed GT, Focus ST, Golf GTI, Ma3 MPS atd.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 7. 2013 16:47
Re: zaráží mne
Kuban naraza na fakt, ze vRS vychadza z auta, ktore je len priemerne, a dalej tvrdi, ze ked auto s prakticky rovnakou konstrukciou jazdi priemerne, tak Octavia s tou istou konstrukciou bude jazdit rovnako priemerne bez ohladu na to, ci ma znacku vRS alebo nie.

ST ci MPS vychadzaju z aut, ktore su co sa podvozku tyka na spicke triedy a ostre verzie ich len vylepsuju. Motor v MPS je iba v MPS.

Motory z vRS su absolutne koncernove tuctovky z absolutne tuctovych modelov.
Avatar - white label
3. 7. 2013 23:43
Re: zaráží mne
Která jiná Škodovka má/bude mít 2.0 TSI/220PS? A které tuctové modely (mainstreamových) značek koncernu mají 2.0 TSI/220PS?
Kdyby byla Mazda součástí podobně velkého koncernu, jako je Škoda, tak taky nebude motor z Ma3MPS jen v ní.
Podívej se na minulé STéčko, to mělo přepracovaný starý motor rovnou z Volva, které svého času patřilo pod Ford. Takže to chce srovnávat srovnatelné. A Octavia RS je sportovnější mutací liftbacku/kombi Škody Octavia, podobně jako je třeba Golf GTI sportovnější mutací hb Golfu, který patří celkově nesporně na užší špičku kompaktních HH. Podvozek Golfu (hb, včetně GTI) není celkově o nic horší, než u Focusu, nebo Ma3, zkus mrknout na srovnávačky, včetně anglických.
4. 7. 2013 10:57
Re: zaráží mne
Polo R, Golf GTI, něco se najde. ;-) Do budoucna určitě Passat a Superb. Jde o obyčejný motor. Ale to není nic neobvyklého.
Avatar - white label
5. 7. 2013 11:14
Re: zaráží mne
Polo R je vrcholná a poměrně velmi okrajová verze nad Polem GTI. Ptal jsem se na přítomnost, co bude (o třídu výš) bude... ;-)
4. 7. 2013 10:51
Re: zaráží mne
Že neděláš něco, co ani dělat nemůžeš, tě skutečně lepším nedělá.
Avatar - white label
3. 7. 2013 13:59
Re: zaráží mne
Jediné co si svým příspěvkem dokázal je fakt, že máš nevymáchanou hubu a zakrněné myšlení. U auta, které ještě ani nebylo oficiálně představeno může chtít řešit "motor, podvozek, jízdu..." jen (minimálně "dvacetinásobně") "duševně retardovaný" jedinec. 8-s

P.S. Až vyjede s něčím podobným Fiat, tak se tu o tom taky může diskutovat, ale zatím drž své komplexy víc na uzdě. Když si podle tebe lidi, kteří si kupují laciné věci, kupují Oktávku, kdo si potom kupuje Stilo/Bravo? Snad ne lidi, co si kupují naopak věci drahé/hodnotné. :*) >:-[]
Avatar - Kuban
3. 7. 2013 15:35
Re: zaráží mne
jestli jsem se zmínil o mlácení čepicemi, tak ty jsi ten kdo stojí v čele a drží rovnou přilbu :yes:

o nevymáchanosti huby pouvažuj z jiného úhlu pohledu, a to hned tím, že si po sobě ten svůj výtvor přečteš.... Ale pevně věřím, že tě osvěta mine. ;-) nicméně nevyvracím, že se z tebe někdy stane případ, se kterým se bude dát diskutovat :yes:
Avatar - white label
3. 7. 2013 16:22
Re: zaráží mne
Až začneš slušně a racionálně diskutovat, pak začnu i já adekvátně reagovat a diskutovat. ;-)
3. 7. 2013 15:49
Re: zaráží mne
Těch 20-ti násobně, podle tebe, duševně retardovaných jedinců tady bude asi víc, stačí se podívat v diskusi trochu výš - motory (TDI vs.TSI), papírové zrychlení z 0 na 100, podvozek, aj. ... tady podle obrázků a né úplně povedeného článku, který je navíc o interiéru ORS, řeší každý druhý diskutující :-) . P.S.Nepochopil jsem tvé narážky (podle mě v této souvislosti mimo mísu) na Fiat, navíc si to dorazil zmínkou a porovnání nové ORS se Stilem, které se v Evropě již pár let nevyrábí. A ono ani to tebou zmíněné (taky už dost zastaralé) bravo komplexem RS, ST, GT atd. pokud vím, nikdy netrpělo a tyto ambice si nečinilo - něco mi v diskusích uniklo?
Avatar - Kuban
3. 7. 2013 15:50
Re: zaráží mne
kde srovnávám novou O3 se Stilem nebo fiatem??? Halucinace??? nic ve zlém.... >:D

vidím, že ten avatar určité jedince irituje.... Mission successfull.

ale k věci, samozřejmě že se nevyjadřuji ke všem.... Debaty o zrychlení z 0-100 se záměrně vyhýbám... Další LIDL parametr, o kterém je zbytečné diskutovat....

point z mého komentu je možno vyčíst několik... Ale ta pravá skrytá myšlenka je v tom, že půlka tady si v duchu přejí (pokud už nejsou přesvědčeni) aby byla O3RS úspěšná.... Ale ona nebude a z toho má radost zase ta druhá půlka :-) A je jim jedno jaká je hlavička diskuze, neb to podstatné stejně neřeší a diskuze se vždy zvrhne úplně jiným směrem...
Avatar - white label
3. 7. 2013 16:35
Re: zaráží mne
Šetři střelným prachem, to byla reakce na mě, ale asi nebude náhoda, žes to tak ochotně vztáhl na sebe... :*) >:-[]
Avatar - white label
3. 7. 2013 16:19
Re: zaráží mne
To "dvacetinásobně" jsem si vypůjčil od Kubana z jeho "inteligentního příspěvku. A nepochopil si toho víc. Proč Fiat a proč zrovna Stilo/Bravo? Protože nick který má značku Fiat v avataru a to Stilo v garáži k tomu, tady třepe něco o tom, že lidé kteří si kupují Oktávku si kupují laciné věci obecně. Takže příště pozorně čti i to, na co je reagováno.
3. 7. 2013 14:20
Tlacitka nad radiacou pakou
Moze mi niekto vysvetlit preco Octavia, ktora je na obrazku pravdepodobne vo vrcholnej vybave, ma stale "prazdne tlacitka" na stredovom tunely nad radiacou pakou? :no: :no:
Rozbalit vlákno
15
3. 7. 2013 14:37
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Jistě i výbava RS bude mít své rezervy, tak to že to má odznáček RS neznamená, že je to max výbava.
3. 7. 2013 14:52
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Vybava elegance je tam tom so slepymi tlacitkami rovnako.
3. 7. 2013 15:08
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Až přijde Scout, tak tlačítka pro režimy 4x4 aj. dáš kam?
Avatar - Ham.
3. 7. 2013 15:13
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Ano, tlačítko pro pomalé sjíždění svahů se tam určitě objeví.
3. 7. 2013 15:32
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
No neviem, ale pride mi, ze davit slepe tlacitka pretoze niekedy nieco pride je dost pofiderne. Podobnou uvadou mohli dat do kazdej oktavie MaxiDot diplej s tym, ze ked si ho clovek neobjedna tak tam proste bude mat zaslepku na velku dieru. 8-s
3. 7. 2013 17:31
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
A když si Maxidot neobjednáš, tak je tam co? Díra na silnici?
3. 7. 2013 17:42
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Ked si ho neobjednam a diera tam nie je, tak preco musim mat x nefunkcnych tlacidiel ked si neobjednam total komplet vybavu? Ked si neobjednam ovladanie radia na volante budem tam mat nefunkcne tlacitka? Logika uplne mimo.
4. 7. 2013 18:25
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Protože vyrábět záslepky je mnohem levnější než vyrábět stovky, nebo i tisíce variací jednoho panelu. Myslíš si, že to třeba BMW dělá jinak?
5. 7. 2013 00:59
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Tyto lidi nazývá GTI velmi výstižnou formulací - "garážový prosťáček"
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 7. 2013 16:50
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Standartna vybava: Predpriprava na tlacidlo 4x4... ?

Len sa pytam.
3. 7. 2013 17:42
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Ked si ho neobjednam a diera tam nie je, tak preco musim mat x nefunkcnych tlacidiel ked si neobjednam total komplet vybavu? Ked si neobjednam ovladanie radia na volante budem tam mat nefunkcne tlacitka? Logika uplne mimo.
3. 7. 2013 17:43
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
sorry, reagoval na prispevok vyssie
3. 7. 2013 15:18
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Tvoje problémy bych chtěl mít >:D
Avatar - Ham.
3. 7. 2013 15:06
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
Asi není ve vrcholné výbavě. Já například vidím, že chybí tlačítko kalibrace tlaku vzduch v pneu když je vůz vybaven sledováním tlaku v pneu (prostřední tlačítko v horní řadě).
Avatar - Kuban
3. 7. 2013 15:57
Re: Tlacitka nad radiacou pakou
RS neznamená vrcholná výbava.
Avatar - Hombre_71
3. 7. 2013 16:38
Nuda, nuda...
..šeď, šeď. Jak praví klasik ;-)
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2013 18:33
lepsi volba ?
Nevypada zle, 220 PS take na prvni pohled nevypada spatne, ale jak zname cenovou politiku skodovky, tak bude stat jako srovnatelne Mondeo 2.0 Ecoboost 200PS nebo 240PS a zkuste mi vymluvit, ze Octavia RS je lepsi volba. Mondeo je ve vsech parametrech vetsi, motor v silnejsi variante lepsi, podvozek lepsi a ecoboosty se zatim jevi jako mnohem spolehlivejsi.
Prosim nebavme se o subjektivnim designu.
A ted do me.
Rozbalit vlákno
1
3. 7. 2013 22:56
Re: lepsi volba ?
Měla by stát kolem 640 tis. v základu.
3. 7. 2013 19:05
Fotografická diskriminace manuálu!
Fakt nechápu, že jakmile má automobilka kromě manuálu v nabídce také automatickou převodovku (v tomto případe DSG), na presových fotkách interiéru je téměř VŽDY verze s automatem. A tato má výtka se zdaleka netýká jen Škody Auto! Proč to takhle automobilky dělají? Vždyť je to hnusná diskriminace manuální převodovky, která stejně přináší mnohem více radosti z jídy a možnost, aby řidič více svým způsobem jízdy ovlivnil spotřebu! Co je proboha špatného na klasické řadicí páce? Až žije manuální převodovka a tři pedály, automat fuj!!! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
3. 7. 2013 21:34
Re: Fotografická diskriminace manuálu!
Vždyť je to přeci jedno, co je na fotce. Řadící páka a volič automatické převodovky vypadá u Škody u nových modelů téměř stejně.

Navíc podobný názor, jaký píšete na automatické převodovky, tak já mám úplně identický na manuály. A mohl bych kontrovat tím, že zcela jistě v 21. století také perete v automatické pračce a ne na valše... ;-)

Každému vyhovuje něco jiného...
4. 7. 2013 14:06
Re: Fotografická diskriminace manuálu!
Tak každá automobilka chce asi ukázat to nejvíc, co umí, ne ? Mimochodem DSG funguje opravdu dobře a když zvolíš způsob manuálního řazení, je to taky super. Řadíš sekvenčně, nemusíš ubírat plyn, ani šlapat na spojku a když už tě to nebaví, tak to zas přehodíš na automat.Při běžné jízdě, pak můžeš v té volné ruce držet mobil, nebo hladit spolujezdkyni ....třeba kolínko >:D
Avatar - Aladeen
3. 7. 2013 19:11
Nenápadné žihadlo
Škodovka ostala verná konzervatívnemu dizajnu a to aj v najostrejšej verzii , možno to bol zámer urobiť rýchle delo , ktoré na prvý pohľad vyzerá celkom obyčajne .
Za seba hovorím , že sa trojka RS podarila , aj keď som si myslel že dizajnéri použijú trošku viac fantázie .
Rozbalit vlákno
7
3. 7. 2013 19:45
Re: Nenápadné žihadlo
Delo? Ale no taak, trosku strizliveji bych prosil ;)
Vypada solidne, to kazdopadne.
Avatar - Aladeen
3. 7. 2013 19:49
Re: Nenápadné žihadlo
Viem že to GT-R nie je >:D Ale nič lepšie ma nenapadlo .. ;-)
3. 7. 2013 20:52
Re: Nenápadné žihadlo
Achjo, to zase na silnici přibude "závodníků" 8-s
Avatar - Aladeen
3. 7. 2013 21:29
Re: Nenápadné žihadlo
To je pravda , čo Octavia RS , to deb*l .. Česť výnimkám , ak nejaká existuje :yes: :yes: :yes:
3. 7. 2013 23:19
Re: Nenápadné žihadlo
"Závodníci" na to nebudou mít. Ti budou jen kafrat jak je octávka auto pro socky, ačkoli jezdí třeba Fiatem Stilo. Nic proti Stilu ani těm, kteří třeba na top vůz nedosáhnou, protože je zcela normální, že každý si koupí to, co mu finanční situace dovolí a není to vůbec žádná hanba.
Ale když už by chtěl někdo něco kritizovat, měl by se držet při zdi nebo držet hubu - platí to stejně pro toho, kdo má BMW a bude ohrnovat nos na Fiatem 500 nebo obráceně.
Avatar - kokot
4. 7. 2013 17:56
Re: Nenápadné žihadlo
Milý pane, koukněte se někdy do starých Audi, Transportérů (nejvíce nepředvídatelné auto jaké můžete na silnici potkat), normálních Octávií a zjistíte, že to není doména jenom vRS ;-) :-!
3. 7. 2013 21:24
Re: Nenápadné žihadlo
Myslim, ze ty pruduchy v narazniku ma dost velke, kridlo ma dnes uz snad jen EVO a octavka, zadni vyfuky poradne masivni... Nevidim tam moc prostoru pro extravaganci. Jiste, da se ledacos [odkaz] [odkaz]
3. 7. 2013 23:07
Nemůžu si pomoct,
ale mně tady ty některé rádoby skoro vědecké diskuse nad eReSou připomínají slavnou větu Ivany Hlinky: "Já nejsem doktor přes levou kličku".
Diskuse např. o neobsazených tlačítkách (která jsou určena např. pro vypnutí
/zapnutí příplatkových asistenčních systémů) je toho zářným důkazem. Takový diskutér se snad včera probudil z věčného spánku a dneska viděl asi poprvé auto....
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2013 23:58
Škodovka
Škodovka = vyhozené peníze
Rozbalit vlákno
3
4. 7. 2013 10:42
Re: Škodovka
přesně tak. Od první oktávky to vypadá pořád stejně ;-\
Avatar - kokot
4. 7. 2013 17:51
Re: Škodovka
no takhle by se to dalo říci o každé automobilce ... záleží na tom, co zrovna Vy preferujete ;-)
5. 7. 2013 12:02
Re: Škodovka
Tak konkrétně za tuhle RS bych tolik peněz nedal (a že bych je měl), pro mě motorově naprosto nezajímavé auto (i když vzhledově nevypadá špatně). Za tyhle prachy by se dalo sehnat auto a třídu výš, byť starší a ojeté. :-)
4. 7. 2013 08:55
.
. (zapomněl jsem, že už jsem přispíval)
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2013 11:02
Tak vy s tím embéčkem nedáte pokoj,
V posledních asi šesti číslech Auto Tipu furt dokola zkoumají Octávku versus XXXX Rapid versus XXXX . Embéčko vždycky vyhraje a já už to kupovat nebudu. A číst Auto.cz taky ne >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kokot
4. 7. 2013 17:50
Re: Tak vy s tím embéčkem nedáte pokoj,
jaké Embéčko ? :-!
4. 7. 2013 13:57
To zas nebude mít ve světě konkurenta
>:-[] Už se těším na srovnávací testy - Škoda RS vs. Ferrari, Porsche, Maserati atd.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kokot
4. 7. 2013 17:49
Nevím, jak se bude líbit vám, ale za mě určo palec nahoru
Dle mého názoru je nová OIII vRS velice vkusné a pohledné auto, velice se těším na to, až jej budou testovat (doufám, že dojde i na můj oblíbený TopGear). Decentní přední spoiler, jemně zamračený nárazník a také zadní křídlo (těžko říct jestli jenom na ozdobu).

Zase se jim to povedlo :yes:

PS: ŠKODA, že nezměnily "budíky" v přístrojové desce stačilo by tam decentní logo a bylo by to ještě lepší.
Rozbalit vlákno
1
5. 7. 2013 12:07
Re: Nevím, jak se bude líbit vám, ale za mě určo palec nahor
A na co jiného tam to křídlo asi je? ;-) Když by tam mělo být na něco jiného než na ozdobu, muselo by být odzkoušeno v aerodynamickém tunelu a ruku na srdce, to v tomhle případě asi nehrozí :-)