No tak že by se "zapomněla" se mi nezdá, asi by nenechal nakupující stažený okno, že... >:-[]
K autu: mně ta zelená nesedí, je to takový nemastný neslaný, modrá, červená a černá budou hezčí. A už vůbec mě z toho předobočního pohledu nějak neuchvátila ta silueta pátých dveří a boku... Ale jako auto proč ne, tahle parkoviště je přesně ten revír, kde bude OIIIRS honit body...
Promiň, ale lídl je asi nejlepší obchodní dům vyskytující se v česku. Kvalita potravin je tady velmi dobrá - z důvodu, že se vyrábí všechny potraviny pro všechny trhy zároveň. Minimálně, když už nic tak je krásně postavitelný vedle ostatních řetězců.
To možná. Jen mě ten stereotyp, že lídl je pro ,,socky,, apod. už nebaví. Jak by řekl Hannibal Lecter ,, jsem velmi citlivý na to co jím ,, a pokud chodím nakupovat do supermarketu, tak do Lídlu ze spousty důvodů, které bych mohl rozebrat. Ale tady je to o autech :-) takže off topic. :-)
Ne,tady fakt neslo o LIDL. Tady slo jen o to, ze i majitele takovych super tryskacu jezdeji do supermarketu. Tady byl Lidl jen jako zastupce vsech ostatnich. Spis slo o ty Eurodrzky, Eurobejcky a pod... Vsak on se ten, na kteryho to bylo mireno, objevi...
tak to sem se fakt zasmál >:D lidl je nejlepší obchodní dům >:D dyt tam nic nemají >:D spousta kravin "NO NAME" výrobky možná že to všechno stojů bůra ale sortiment je o ničem >:D sám se supermarketům celkem vyhýbám a chodím tady vedle do starý "komunistický" samošky kde sice zboží stojí o pár korun víc ale nakoupím tam všechno a hlavně kvalitu :-! JInak ze všech "super"marketů bych řekl že lídl je nejvíc póvl >:D
Nic nemají ... mám v okolí jen supermarkety kde mají stejný sortiment ( menší město ). Kdyby jsi trošku četl etikety tak by jsi mohl poznat, že ty ,,no name,, výrobky jsou kvalitnější a to někdy o hodně velký kus. Cenově bych řekl, že to levnější není. Nechci se nějak pouštět do hlubší diskuze.
Trochu mne mrzí pověst Lidlu, protože opravdu je to snad jediný supermarket, kde se dá hovořit o kvalitě :-) Bohužel, lidem co nakupují podle atraktivnosti reklam a obalu se to nedá moc vysvětlit.. ;-\
Zamysleli ste sa nado tou "kvalitou" niekedy? Ako môže stáť tá "kvalitná" Lidl šunka 3 euá za kilo, "kvalitná" čokoláda 40 centov či ten "kvalitný" Lidl Cabernet Sauvignon 2 eurá? Kvalita sa nedá ofajčiť, buď je ten obchod charita a dotuje vás zo svojich, alebo to s kvalitou nemá nič spoločné (leda tak "kvalitou made in Poland").
Ale mozes kupit aj sunku za 8 a je tam 87% masa, no a nie je vlhka ako starsia pani, ked sa dozvedela, ze ma byt premierkou ( vobec nemyslim tu cesku, ale inu... >:D ). Kym nakupim plny zoznam, obeham okrem clever vsetko ( berger parky v metre 8-s ), lebo jste to, co jite. A GTI je dnes asi na nakupe benzinu, zeleniny a ovocia v reichu . Vazne mu zavidim, pre nas je to uz trochu z ruky :-(
ses asi hodne mimo vid... Lidl totiz zasobuje stejne vsechny pobocky po evrope, nedela rozdily jako tesco... ty tvoje noname veci jsou nemecky znacky... a ne ty sracky co kupujes jinde od Unileveru, General mils atd.
Nemecky znacky, jasne a 70% napr syru v lidlu je polskejch, to je jak znamo kvalita. V lidlu se nakoupit da, ale musis cist chorvatsky popisky. Kde to neni chorvatsky tak to neberu, nebot vyrobky kde neni uveden vyrobce ze zasady nekupuju. A tam kde je proizvedeno v polsce taky ne, to jebrak nejvetsi
Mno poláci pokud vyrábí pro jiný trh než pro česko, tak umí. Například si zajeď do české a polské billy. Ta polská je spíše na způsob německé, zatímco ta česká vypadá jako clever ráj. Od poláků pravidelně kupuju zeleninu a ovoce + plus občas uzeniny. Nikdy jsem si nestěžoval. To, že je na ně občas nějaká aféra neznamená, že kvalitní potraviny neumějí. Ty nekvalitní jdou zejména na export -- čr
Sorry, ale to naprostý nesmysl. Všechny velké aféry kolem polského jídla se týkaly primárně domácí polské spotřeby. Dělají a žerou naprostý odpad, část z toho odpadu jde i sem. Poláky si nijak neidealizujte. Polské jídlo nebrat. Lidl nebrat - už kvůli stromům.
nejsem mimo . a německý značky mě nezajímají , proto říkám že chodím do samošky kde z 90% nakupuju made in czech od pečiva přes uzeniny až po toaleťák na záchod >:-[]:-!
A když už jedu do supermarketu koupím co se mě líbí a co znám a o čem vím že není nějakej poděl z německa polska a jinejch smetišť který si na českejch důchodcích mastí kapsy !!
Z určitých úhlů to tedy zrovna extra nevypadá, třeba na té tm. šedé focené zleva to vyniká. Barvy jsou zkreslené, ty fotky to chtělo upravit, ale moji favoritkou k těmto tvarům i tak zelená nebude. Nakonec se mi víc líbí obyč verze v té středně modré metle, viděl jsem v ní liftback a slušelo mu to. Také jsem u Lidlu >:D dnes viděl vystavený liftback v Petrol Blue. Ani ta se však už na novou Octu nehodí. Ale na RS by mohla být zajímavá, už jen proto, že takových moc nebude, pokud to vůbec půjde v této kombinaci objednat.
Si spíš myslím, že už žádný zázrak jménem Škoda Octavia RS nepřijde. Pan Híša nám totiž nafotil zřejmě konečnou fázi modelu připravenou k prodeji.
P.S. Ještě chybí cena. To možná bude ta bomba připravená do Goodwoodu.
Já si nemůžu pomoct asi jsem holt konzerva ale ty "Lambo" kola mě vůbec neberou, nejvíc se mi líbí ta šedá na druhém odkazu, F 5466, ještě tak tu červenou, ale větší extravagance už tomu moc nesluší.
No ona ta fotka o leccems vypovida, tady zrovna o tom, jak udelat z nudnyho auta auto celkem koukatelny, tak na me ty dve pusobi. Protoze RS, zrovna takhle zepredu, odstranuje jednu velkou blbost normalni OIII a to jsou ty velky mlhovky.
...octavia s pekným predným nárazníkom a svetlami v ňom :yes: takto mala vyzerať klasická verzia.
a tá zelená metalíza je famózna... za ňou sa otočí určite každá hlava ;-)
Ano, podla zvysku karoserie si dokazal urcit, ze to patri pod Skodu.
Teraz je vsak rozdiel iba v prednej a zadnej maske. Vsetko ostatne je takmer totozna alebo len mierne a v drobnych detailoch upravena unifikovana skatula.
Na liftbackovu O3 mozes nalepit Passatovu prednu masku a mas Passat NMS. Zadna cast je prerobena Audi A6. Jednoducho vychadzaju z predloh, ktore tu uz boli.
Napr. na tejto O3 mi predne svetla z Audi A4 Avant sadli uplne na chlp presne. Len maska Audi bola sfotena pod inym uhlom, preto je mierne kriva. Ale sedi aj horna linka masky chladica Audi, nebyt toho znaku Skody, ktory trci von. Presne sedi aj spodne "lizatko" narazinka, aj hmlovky su ulozene v presne rovnakom priestore.
Pravda, na Superba jsem zapomněl, to je úplná kopie... Ale i na Octavii je při pohledu zezadu vidět nápadná podobnost... S druhou generací se to zlepšilo, ale teď se to zase vrací
samozrejme ze to chce benzin a nielen do RSKy... ale do hocijakeho osobaku ;-):yes:
priznam sa mne sa O2 RS paci dizajnom podstatne viac ako tato nova audina pardon octavia.....
RS O2 posobi uz na pohlad ovela presvedcivejsie a elegantnejsie ako tato nova RSka v ktorej vidim vsetko mozne len nie skodovku... takisto emocionalne skoda v novej generacii poklesla .. lebo O2 vyvolala viac emocii jak uz v zaklade tak aj vo verzii RS... ako tato nova generacia octavie... je to len moj nazor nikto nemusi suhlasit....
v tej zelenej farbe je O3 skutocne zaujimava... ktovie ako by v tej farbe vyzerala O2
Už keď RS, tak jedine s benzínom. Je to najvýkonejšia octavia, tak by som ju nezhadzoval bežným výkonom 135 kW u TDi, ktorý má aj napr. hyundai ix35, či bmw1 120d.
Tak proč ne OIII s dieslem se 135 kW??? To bych neviděl jako špatnou volbu, kdo chce kam... Horší je to označení RS, to už k tomu moc nesedí... Tam by sedělo to GT. Ale ono říct: Já mám Octu eReSo, to už je pěkná masírka. Kdo má víc? A že těch pilotů znám... 8-s
Pod to se podepisuju. To GT by byl dobrý nápad. Ona je ostatně ostuda, že 1.8TSI je rychlejší než dieslové RSo... >:-[] Ale tak všichni tady víme, proč to Škoda dělá. Spousta prosťáčků chce "ereso v dýzlu" a je ochotna za to zaplatit... To označení GT by ale třeba taky akceptovali ;-)
Pravda - vidět výraz majitele RS TDI předjetého obyčejnou bílou oktávkou na ocelových kolech by bylo...k nezaplacení. >:-[] ....Tato kombinace je a byla trochu zvláštní (a matoucí), ale nepochybuji o tom, že u zákazníků oblíbená.
Tak tvůj přispěvek ukazuje, že si bud ten uhrovitý puberták a nebo totálně zabedněný jedinec, který neřídil nic než smradlovou naftu! Sebelepší nafta se nevyrovná vysokootáčkovému a kultivovanému benzínu!Já vím, já vím, máš diesla f čipu voe a tahá to pěkně vodspoda voe >:D:no:
Tak teď jsem se úplně vylekal, při představě jak jedu do práce v MR2 (W30) se staženou střechou a za mnou to dělá kadle kadle a k tomu to ještě váží o 50-100kg víc. Teď ji mám na týden jako náhradní vozidlo a málo co dokáže vykouzlit úsměv na tváři tak rychle, jako vytočenej vzteklej benzín v lehkym autě, ještě k tomu s motorem vzádu a náhonem na zadek. S naftou by to byl dobrej prů... Jinak Ádo, ano, jestli jsi kamioňák, souhlasím, diesel je lepší >:-[] , rozhodně tak tomu ale není u sportovních, či sportovně se tvářících vozů.
Vidíš, a já když jsem v servisu dostal jako náhradní vůz benzínovou mrchu, mohl jsem se úplně zbláznit, protože zrychlení toho zázraku bylo na úrovni mopedu Stadion :no::no:
Pod kapotu auta pro dospělé chlapy patří diesel! A basta!
To že neumíš řadit, to nedávej za vinu autu. Promiň, ale musel jsem ;-) Popřípadě, jestli jsi dostal nějakou vydechlou 1,4... V MR2 mám s atmo 1,8 0-100 pod 7s-neni zlý >:-[]
Dospělého chlapa myslíš rádobytunery s načipovaným TDI, kteří se táhnou vesnicí 40, aby to hned za značkou vohulili (myšleno doslova - z výfuku, moc to nejede) nebo spořílky, co se bojí na to šlápnout a jejich zrychlování je horší, než Fabia HTP na čtvrt plynu?
Ono pokud jsi tu "benzínovou mrchu" podtáčel, jak mají diesláci ve zvyku, tak se není čemu divit... To ti na volnoběžný otáčky fakt nepojede :D
No jo pravda, ale s nájezdy 50.000 km / rok je matematika spotřeby a ceny za PHM neúprosná. To tu sekundu zrychlení rád oželím.
Nebo pokud bude benzín brát při dálničních 140-150 kmh do 5,5 zvážím to.
1.6TDI je normální motor s dieselem při dálničních 140-150 kmh do 5,5 zvážím to ano :yes:
2.0TDI RS turbodiesel brát při dálničních 140-150 km/h do 7 až 8 l/100km :'-(
Slušný výkon nastupuje již brzy a vrcholí až kolem 4500 otáček kdy do kabiny začíná pronikat vyšší hladina hluku, to má za následek příliš plavnou jízdu, která mi k modelu 2.0TDI RS prostě nesedí. Trasu dokončuji za rovných 40 minut průměrnou rychlostí 74 km/h a spotřebou 9,7 l/100km.
octa III RS je pekne a vydarene auticko ale v ta zelena sa hodi len na fabiu RS a tiez len s ciernymi doplnkami. nepaci sa mi ani na octe II RS ...
ale v tej modrej .... parada.
a prosim... neporovnavajte octaviu RS s meganom RS a pod. je to uplne ina kategoria auta, ktora nema vo svojej triede konkurenciu ... rodinne, sportovo ladene, rychle a hlavne komfortne vozenie. ziadny ostry hot hatch ala megane rs...
No ona OIIIRS combi (budeme mluvit o combi, protože lift nemá konkurenci jen díky karoserii) tu konkurenci má, jen to nenese označení RS... Pokud se dobře rozhlédneš, uvidíš vedle totoho auta ještě Focus ST kombi a Renault Megane Grandtour GT... A najednou to škodovácký RSo tak bezkonkurenční není...
Ale je pravda, že srovnání s opravdovými HH s označením RS tahle OIIIRS nesnese... Ani liftback...
Někdo zapomíná, že je to jen GTI. Konkurence pro RS bude Golf R, který už jezdí a koncem roku bude v prodeji.
Kdy vlastně FoFoRS bude? Už je nějak dlouho ticho po pěšině.
Ford už avizoval, že RS bude a bude to normálny benzín (nie hybrid, ako hovorili rumours), bude to R4 s objemom vyše 2 litre a mal by byť predstavený v r. 2014.
A opäť sa Ham prejavil ako skalný fanúšik koncernu VW, o prebratí pubertálnej argumentácie tunajších simplexnejších diskutérov (natrhnutie *, s prstom v nose) nehovoriac.
Vieš mi ukázať jediný test, kde sa porovnáva nové GTI s ST? A kde GTI zvíťazilo nad ST? Pretože ja som zatiaľ nič také nenašiel, a to sa o to v poslednej dobe dosť zaujímam. :-!
Koukám, že skalní fanoušci Fordu neumí hledat na internetu, takových testů už je dost:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] to je video k testu na SportAuto, ten je velmi podrobný a stojí za přečtení
Tri zo 4 som videl a predstav si, nikde nenatrhlo GTI pr.el STčku (ak za to teda nepovažuješ fakt, že ST spravilo 1/4 míle za 14,4s a GTI za 14,2s).
P.S: Z čoho usudzuješ, že som skalný fanúšik Fordu? Bol by to pre Teba šok, ak by som povedal, že mám v garáži práve VW? ;-)
Tak si to shrneme, tvůj první výrok
"Vieš mi ukázať jediný test, kde sa porovnáva nové GTI s ST? A kde GTI zvíťazilo nad ST? Pretože ja som zatiaľ nič také nenašiel, a to sa o to v poslednej dobe dosť zaujímam. "
A když ti dám čtyři takové srovnávací testy kde GTI zvítězilo nad ST, tak následuje druhý výrok:
"Tri zo 4 som videl"
Asi už nerozumím slovenštině, když je možné, že jsi „nenašiel“, ale „videl“
A ve všech těch testech GTI vyhrálo s velkou převahou a ve všech disciplínách, počínaje komfortem, kabinou, přes podvozek, agilitu, handling, motor a konče třeba časem na Hockeheimu. A pokud ti jde jenom o zrychlení v přímce tak všude ST prohrálo a to jak se slabší tak silnější verzí GTI, v 0-200 o žádné desetiny ale o 3 sekundy, tedy o parník. A v celkových součtech GTI vyhrálo na poměry daných periodik dost drtivě, zkus se podívat jaké jsou běžně rozdíly v testech mezi auty na car and driver a porovnej to s výsledkem 226/202 nebo na AMuSu a porovnej to s výsledkem 536/467 nebo na AutoBildu s výsledkem 519/456, to jsou drtivé porážky. A ne kvůli velikosti kufru nebo měkčeným plastům na palubce, ale kvůli vítězství ve všech kategoriích vyjma ceny.
Co máš v garáži je mi celkem ukradené, já jsem se si místo diskuze o autech s nálepkováním nezačal.
Hľadal som hlavne video testy, nie tlačené periodiká (s písanou nemčinou sa trocha trápim). Ale opakujem, kde tu vidíš potvrdenie svojho simplexného výkriku, že GTI natrhne ST pr.del?
Napríklad ten odkaz na jazdu na Hockenheimringu má ukázať čo? Veď tam vôbec nie sú výsledné časy! Z toho si ako zistil výhru GTI? A ak by to tak i skutočne bolo, zatiaľ čo s GTI išiel šofér čistú stopu, pri jazde s ST tam spravil vážnu jazdeckú chybu (keď vybehol z trate, čo ho iste stálo cenné sekundy), čím sa stáva výsledok irelevantný.
Alebo ten článok na car&driver: výhra GTI na body 226 vs. 202 je drvivá? Je jasné, že akýkoľvek Golf (nielen GTI) bude bodovať oproti Focusu v kategórii "veľkosť kufra" či "miesto vzadu", pre mňa je to ale oveľa menej podstatná informácia ako napr. kategória "fun to drive", kde dali na prvé miesto ST. A ani tie merateľné kategórie nie sú nejak potvrdením tézy o natrhnutej zadnici, všade sú to desatinkové rozdiely, aj v zrýchlení na 110 mph (176 kmh) to bol rozdiel 0,4s: ST 17,8s vs. GTI 17,4s, čo teda za "drtivé" nepovažujem, naopak v pružnom zrýchlení ST dominovalo. Inak je zaujímavé, že c&d nameral na 176 kmh Focusu 17,8s a AMS nameral na 180 kmh až 19,8s, to je dosť veľký rozdiel.
Whatever, nejde o meranie si, kto ho má o milimeter dlhší, ja som každopádne rád, že GTI je po trochu bezpohlavnej minulej generácii konečne poriadny hotheč a teším sa, až sa s ním onedlho zveziem (ST som už jazdil). Len tie pubescentné výkriky o tom, ako GTI natrhne niekomu zadnú časť, mi prídu trochu mimo.
Edit: našiel som tie časy na Hockenheimringu: ST 1 min 18,4s, GTI Performance 1:18,0. Teda opäť zanedbateľný desatinkový rozdiel v rámci odchýlky merania.
Slova o natržení prdky jsem použil v reakci na EcoBastra, který použit stejnou formulaci. Nevím, proč bych měl na zjednodušující výkřik odpovídat jinak. Pokud s tím máš problém, tak si to přelož tak, že GTI vyhrává nad ST. Zajímavé je, že na kolegu za stejný výrok nereaguješ a mě napadáš za pubescentní výkřiky.
Nicméně vzhledem k tvému bagatelizování rozdílů v testech a jejich výsledcích je mi jasné, že u skalního fandy Fordu to nemůže být jinak.
No kolega EcoBastr je mladý, vekovo i diskusne, tak tam nemá zmysel sa nejak pohoršovať nad jeho slovníkom, tam treba len mávnuť rokou, ale u Teba, skúseného barda (vekovo i diskusne) mi to prišlo ako nevhodné, Ty si (mal by si byť) už niekde ďalej.
A testy nebagatelizujem, výsledok je očakávané víťazstvo Golfa na body, ktoré akceptujem, len mi vadí zjednodušovanie výsledkov a prehnaná interpretácia v štýle nakopávania zadku. Snáď si už konečne rozumieme. ;-)
On to má Vasil trochu popletené. Zvuk jako vysavač mají líné benzínové motory, které je nutno točit jako vysavač, aby to trochu jelo. Diesel má zvuk příjemného sametového bublání. ;-)
Sametové bublání myslíš dunění od soustavného podtáčení, klapání a chrochtání pod kapotou nebo vysavači podobné pištění poddimenzovaného turba? >:D
To ty to máš nějaký popletený, sametově bublá velkoobjemová benzínová V8...A jako vysavač zní možná tak modelářské motorky s 30k RPM, které jsou principem podobnější dieselům >:D
Tak přesné :no: , ale to jinak, ano je to atmosferický motor jako zvuk vysavač.
Navíc i přes o něco vyšší otáčky je TSI i při dálničních rychlostech zvukově příjemnější než TDI zvuk :no::no::no:
Šetři PROSÍM trochu toho Irvina Googlemajstra ..............
On by to nemusel vydýchat.
A rozhodně to nepochopí.
Z módních značek ............. jedině D I E S E L !!!!!!!!!!!!!!! >:D
NO ZKUS SI NECHAT NAŠÍT NA TRIKO ....... BENZÍN. tak to by asi nešlo.
Ale ještě pořád můžeš zkusit ........ PETROL ........... nebo GASOLINE ........
FURT TO TAK NĚJAK NENÍ ONO. :-)
Za básničku . :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Mno jednou před diskotéku přijeli poláci s mitsubishi 3000Gt, které bylo hodně amatérsky překopané na ferrari. Pokřikovali na holky a tůrovali motor. Oukej normální nementi jsem si řekl, ale když někdo z nich namísto ,,módní,, značky diesel vystoupil v kalhotách s takovým tím nápisem přes zadek - ,,benzin,, . Tak to radši fakt ten diesel >:D
chlapce so sto basenkou si zabil a mas pravdu a ten vykon na nase slovenske cesty uplne staci a na dialnici je to akurat ale keby som mohol tak zvisim vykon na tych 184 kw alebo 207 kw a na dieseloch by som dal tam vykon but 155 kw alebo takych 170 kw nech to trosku vyzera . :yes::yes::yes:
usedle, az nudne. Pro mne je nova Octavia velkym zklamanim. Projel jsem si jak Rapid, tak Octavii a Rapid povazuji za ganialni vytvor v pomeru k cene a v nevidim nejmensi duvod uprednostnit Octavii.
zaujimave je aj to ze rapid v zaklade vyzera dizajnom lepsie ako zakladna octavia... rapid vyzera dynamickejsie kompaktnejsie ..... ma krajsie a lepsie zapasovane predne svetla s maskou... zadne svetla svojim tvarom su tiez elegantnejsie ako hranate v O3..... skoda len ze rapid nebude RS... meno rapid by si zasluzilo sportovy model.... a nie takyto lowend... velka skoda....
Rozdil v prostoru jsem pocitil jen na sirku, coz nepovazuji za podstatny nedostatek.... Samozrejme 100 lidi / 100 nazoru, mne osobne Octavia neoslovila, nepresvedcila a za jeji nejvetsi konkurenci povazuji prave Rapida.
Ty auta jsou si opravdu velmi podobný, jak zvenku, tak zevnitř. Octavia má sice trochu lepší materiály v interieru, ale žádnej zázrak to přesto není a vzhledově je na první pohled i ten interier jen těžko od Rapida rozeznatelnej. Dokonce bych řekl, že pocitově Octavia i míň drncá >:D Ale tohle není otázka co je lepší, nýbrž spíše co je míň hrozný. Se Škodovkama se setkávám prakticky denně a jednoduše..... Simply never.
Na muj vkus jsou obe prilis tvrde. Rozdil kvality materialu v interieru sice je, ale nic drastickeho to neni. Pouze nevidim nejmensi duvod proc se zajimat o Octavii, kdyz Rapid "staci".
Zajímalo mě, jestli si s ním nějak vyhrajou. Výsledek je příliš fádní a nezajímavý, stejně jako běžné verze Octavie. Stále oholená palubka alá Rapid, sedačky od pohledu ani neurazí ani nenadchnou, těžko hodnotit když se do nich člověk neposadí. Ale ty dveře.... ty hnusný plastový dveře bez čalounění, to je vrchol, to nemá ani Leon. Co Leon, to nemá ani o třídu menší Polo, Corsa.... ba dokonce to neměl ani před 20 lety Favorit. Za tohle :no:
Sedačky jsou moc hezké a sedí se v nich parádně ;-) O3 je taková jakou jí cílová skupina zákazníků chce a zatím to škodě vychází. Dveře nejsou celé jen tvrdý plast, běž se na to auto někdy podívat :-)
Máme je v práci ve výbavě elegance.... a i přes nejvyšší stupeň výbavy je na dveřích stále jen plast. (ok, opomenul jsem trochu semiše v odkládací kapse).
Trochu bych to poupravil - Octavia je oholená do takové míry, do jaké je cílová skupina ochotná to akceptovat.
Exteriér není zlý, to nemůže nikdo popřít. Někomu linky kabaně nesedí, někdo z nich má naopak plný kaťata...
Ale interiér? Nešlo čekat divy, klasická výměna volantu, sportovnější sedačky, sportovní pedály... OK, nečekal jsem víc. Ale ta sedadla???
Tohle už začíná být klišé, ale Škoda prostě neumí (nebo nechce umět nebo ještě hůře nemá umět) sedadla. O tom, že podle mě postrádají protvarování v bederní části a po půl hodině budou bolet záda, o tom zatím můžu pouze spekulovat z fotografií. Stejně nulová opora v ramenech a naprosto nevýrazná podpora stehen... S hodnocením kvality sezení však zatím posečkám s tím, že očekávám nejhorší.
Ale ten styl čalounění? Červený pásek pod hlavovou integrovanou opěrkou, co se k ničemu nehodí? Naprosto nevkusné vyplnění střední části látkou s páskovým vzorem, které je naprosto bez ducha? Bez špetky emocí? Stačí zmínit nádherné kárované vzory z Golfu GTI...
A pokud je to jen prošití kůže, co tvoří pásky... Ať se ve Škodě podívají na interiéry Alfy-Romeo, jak atraktivně lze celokožené čalounění zvolit, přitom ani nemusí být červené prošití, které v případě Octavie vypadá víc lacině než vkusně.
No v kombinaci s celoplastovými dveřními výplněmi... Nedávno se tu nadávalo na interiéry korejců coby plastové království a přesně tohle nyní předvádí Škoda!
Za zvolený vzor čalounění interiéru :no::no::no:
Jinnak srovnání s Recarama z ST též jasně ukazuje, jak by to mělo vypadat. I když v odobě sedadel z ST to není ani tak o estetice, jako o dokonalé opoře a tvarování.
Já nepíšu o stejné třídě. Já zmiňuji to, že Octavia snese srovnání se 159. Koneckonců když proběhl srovnávací test Octavia vs. Passat a když Octavia rozměrově i cenově prakticky doběhla střední třídu, proč je nesrovnat? Jen proto, že Octavia není střednětřídní? To mi přijde jako celkem krátkozraké...
mne sa paci tato octavia hlavne tieto zaadne vyfuky pri kombiku to uplne pristane a intereier je celkom pekny sedadla sportove krasne a volant nadhera len keby sfotili tu vybavu tak to by sa my este lepsie hodnotilo :-);-) ale Octavia 3 RS je fakt dobra tote mercedesi a bmw a neviem co strasne maju vysoky vykon ne na nase svk cesty :'-( ale suhlasim mat vykon max. 300 kw ;-) inak my to nepasuje ale je fak pekna >:D:-);-):-!:yes::yes:
ani by som nepovedal ked sa budes starat o motor po 120 000 km budes menit remen po 15000menat olej precistovat chodit na kontrloly tak asi tazko ti skape tak caw :-!
ono to nie je také strašné ako to vyzerá, je to dvojprúdovka, dobrý povrch, rovinka, zákruta, rovinka, esíčko ( do esíčka treba spomaliť na 60, lebo tam pomáhajú a chránia . Premávka nie hustá a jazdím to denne. Predajcu - spolujazdca to vždy prekvapí ;-) ale to je všetko, čo môže robiť. Je to bezpečnejšie, ako 90 na ceste 1. triedy so štandardným povrchom :yes:. A ako testovaciu cestu to používa väčšina predajcov. No a ešte je tu spojovacia cesta JZD, tam sa tiež dá ...
Tak tohle je naprostá designová katastrofa! Jako, že Škodovky nejsou celkově designove žádný zázrak,ale O2RS i O2RS po FL vypadají pěkně, hlavně v té tmavě modré, ale tahle nová mi příjde jako autíčko z lega!Postrádá to jakoukoli dravost a zároven eleganci, prostě to nepůsobí ani jako RS!To se nepovedlo! :no:
To je přece jednoduchý: Nerezový pedály, červenou řadící páku a ruční brzdu, oranžovo žlutý sedáky s nápisem Rallye Sport TURBO, hliníkový koberečky a hlavně... chlupatej volant... červenej :-!
že tady každý dokáže debatovat o interiéru a exteriéru oktávky RS, řeší to s takovým zápalem, že by kdejaký vývojový tým záviděl, ale to podstatné, co dělá auto autem tu nikdo neřeší!!! Motor, podvozek a jízda.......
A tak nějak to jen potvrzuje, že český národ se uspokojí jen s kabátkem..... Prostě prodejní zboží.... Asi začínám chápat tu pointu alá LÍDL v předchozích komentářích!!!
Řeknu to na plnou hubu, češi jsou dgenárod, co po laciných věcech se můžou utlouct čepicema!!!! Přitom neví co kupují....
V oktávek to platí trojnásob, a viz diskuze ohledně interiéru a exteriáru dvacetinásob!!! ;-\
teď tu písničku o zázračných komponentech a sofistikované zadní nápravě, zázračnému motoru.... atpd....
koncepce RS je už dávno hotova... Tohle je jen žrádlo pro psy..... že ten marketing ještě někdo žere.... Ty scifi o bleskovém vývoji v automotive jsou k popukání.....
Podvozek už je dávno znám, motor taktéž, v rámci koncernu vcelku jednoduché.... A jestli mi tady někdo bude tvrdit, že jako oktávka bude s tím samým zázračně jiná, Asi vážně čtu portál alá LIDLAuto.cz .....
motor už dávno vyvinut je, podvozek taky z toho obojí už je na trhu.... A je úplně jedno jaké modelu VW koncernu porovnáváš, neboť všechny jezdí téměř shodně!!!!
O3RS nebude nic oslnivého!!! vy sami si z něj děláte něco víc!!!
Hmm, další reakce hodná "diskusního invalidy"...
Podle tvé "originální logiky" zřejmě není potřeba jízdně testovat žádné sportovnější mutace běžných modelů, např. Ceed GT, Focus ST, Golf GTI, Ma3 MPS atd.
Kuban naraza na fakt, ze vRS vychadza z auta, ktore je len priemerne, a dalej tvrdi, ze ked auto s prakticky rovnakou konstrukciou jazdi priemerne, tak Octavia s tou istou konstrukciou bude jazdit rovnako priemerne bez ohladu na to, ci ma znacku vRS alebo nie.
ST ci MPS vychadzaju z aut, ktore su co sa podvozku tyka na spicke triedy a ostre verzie ich len vylepsuju. Motor v MPS je iba v MPS.
Motory z vRS su absolutne koncernove tuctovky z absolutne tuctovych modelov.
Která jiná Škodovka má/bude mít 2.0 TSI/220PS? A které tuctové modely (mainstreamových) značek koncernu mají 2.0 TSI/220PS?
Kdyby byla Mazda součástí podobně velkého koncernu, jako je Škoda, tak taky nebude motor z Ma3MPS jen v ní.
Podívej se na minulé STéčko, to mělo přepracovaný starý motor rovnou z Volva, které svého času patřilo pod Ford. Takže to chce srovnávat srovnatelné. A Octavia RS je sportovnější mutací liftbacku/kombi Škody Octavia, podobně jako je třeba Golf GTI sportovnější mutací hb Golfu, který patří celkově nesporně na užší špičku kompaktních HH. Podvozek Golfu (hb, včetně GTI) není celkově o nic horší, než u Focusu, nebo Ma3, zkus mrknout na srovnávačky, včetně anglických.
Jediné co si svým příspěvkem dokázal je fakt, že máš nevymáchanou hubu a zakrněné myšlení. U auta, které ještě ani nebylo oficiálně představeno může chtít řešit "motor, podvozek, jízdu..." jen (minimálně "dvacetinásobně") "duševně retardovaný" jedinec. 8-s
P.S. Až vyjede s něčím podobným Fiat, tak se tu o tom taky může diskutovat, ale zatím drž své komplexy víc na uzdě. Když si podle tebe lidi, kteří si kupují laciné věci, kupují Oktávku, kdo si potom kupuje Stilo/Bravo? Snad ne lidi, co si kupují naopak věci drahé/hodnotné. :*) >:-[]
jestli jsem se zmínil o mlácení čepicemi, tak ty jsi ten kdo stojí v čele a drží rovnou přilbu :yes:
o nevymáchanosti huby pouvažuj z jiného úhlu pohledu, a to hned tím, že si po sobě ten svůj výtvor přečteš.... Ale pevně věřím, že tě osvěta mine. ;-) nicméně nevyvracím, že se z tebe někdy stane případ, se kterým se bude dát diskutovat :yes:
Těch 20-ti násobně, podle tebe, duševně retardovaných jedinců tady bude asi víc, stačí se podívat v diskusi trochu výš - motory (TDI vs.TSI), papírové zrychlení z 0 na 100, podvozek, aj. ... tady podle obrázků a né úplně povedeného článku, který je navíc o interiéru ORS, řeší každý druhý diskutující :-) . P.S.Nepochopil jsem tvé narážky (podle mě v této souvislosti mimo mísu) na Fiat, navíc si to dorazil zmínkou a porovnání nové ORS se Stilem, které se v Evropě již pár let nevyrábí. A ono ani to tebou zmíněné (taky už dost zastaralé) bravo komplexem RS, ST, GT atd. pokud vím, nikdy netrpělo a tyto ambice si nečinilo - něco mi v diskusích uniklo?
kde srovnávám novou O3 se Stilem nebo fiatem??? Halucinace??? nic ve zlém.... >:D
vidím, že ten avatar určité jedince irituje.... Mission successfull.
ale k věci, samozřejmě že se nevyjadřuji ke všem.... Debaty o zrychlení z 0-100 se záměrně vyhýbám... Další LIDL parametr, o kterém je zbytečné diskutovat....
point z mého komentu je možno vyčíst několik... Ale ta pravá skrytá myšlenka je v tom, že půlka tady si v duchu přejí (pokud už nejsou přesvědčeni) aby byla O3RS úspěšná.... Ale ona nebude a z toho má radost zase ta druhá půlka :-) A je jim jedno jaká je hlavička diskuze, neb to podstatné stejně neřeší a diskuze se vždy zvrhne úplně jiným směrem...
To "dvacetinásobně" jsem si vypůjčil od Kubana z jeho "inteligentního příspěvku. A nepochopil si toho víc. Proč Fiat a proč zrovna Stilo/Bravo? Protože nick který má značku Fiat v avataru a to Stilo v garáži k tomu, tady třepe něco o tom, že lidé kteří si kupují Oktávku si kupují laciné věci obecně. Takže příště pozorně čti i to, na co je reagováno.
Moze mi niekto vysvetlit preco Octavia, ktora je na obrazku pravdepodobne vo vrcholnej vybave, ma stale "prazdne tlacitka" na stredovom tunely nad radiacou pakou? :no::no:
No neviem, ale pride mi, ze davit slepe tlacitka pretoze niekedy nieco pride je dost pofiderne. Podobnou uvadou mohli dat do kazdej oktavie MaxiDot diplej s tym, ze ked si ho clovek neobjedna tak tam proste bude mat zaslepku na velku dieru. 8-s
Ked si ho neobjednam a diera tam nie je, tak preco musim mat x nefunkcnych tlacidiel ked si neobjednam total komplet vybavu? Ked si neobjednam ovladanie radia na volante budem tam mat nefunkcne tlacitka? Logika uplne mimo.
Ked si ho neobjednam a diera tam nie je, tak preco musim mat x nefunkcnych tlacidiel ked si neobjednam total komplet vybavu? Ked si neobjednam ovladanie radia na volante budem tam mat nefunkcne tlacitka? Logika uplne mimo.
Asi není ve vrcholné výbavě. Já například vidím, že chybí tlačítko kalibrace tlaku vzduch v pneu když je vůz vybaven sledováním tlaku v pneu (prostřední tlačítko v horní řadě).
Nevypada zle, 220 PS take na prvni pohled nevypada spatne, ale jak zname cenovou politiku skodovky, tak bude stat jako srovnatelne Mondeo 2.0 Ecoboost 200PS nebo 240PS a zkuste mi vymluvit, ze Octavia RS je lepsi volba. Mondeo je ve vsech parametrech vetsi, motor v silnejsi variante lepsi, podvozek lepsi a ecoboosty se zatim jevi jako mnohem spolehlivejsi.
Prosim nebavme se o subjektivnim designu.
A ted do me.
Fakt nechápu, že jakmile má automobilka kromě manuálu v nabídce také automatickou převodovku (v tomto případe DSG), na presových fotkách interiéru je téměř VŽDY verze s automatem. A tato má výtka se zdaleka netýká jen Škody Auto! Proč to takhle automobilky dělají? Vždyť je to hnusná diskriminace manuální převodovky, která stejně přináší mnohem více radosti z jídy a možnost, aby řidič více svým způsobem jízdy ovlivnil spotřebu! Co je proboha špatného na klasické řadicí páce? Až žije manuální převodovka a tři pedály, automat fuj!!! :yes::yes::yes:
Vždyť je to přeci jedno, co je na fotce. Řadící páka a volič automatické převodovky vypadá u Škody u nových modelů téměř stejně.
Navíc podobný názor, jaký píšete na automatické převodovky, tak já mám úplně identický na manuály. A mohl bych kontrovat tím, že zcela jistě v 21. století také perete v automatické pračce a ne na valše... ;-)
Tak každá automobilka chce asi ukázat to nejvíc, co umí, ne ? Mimochodem DSG funguje opravdu dobře a když zvolíš způsob manuálního řazení, je to taky super. Řadíš sekvenčně, nemusíš ubírat plyn, ani šlapat na spojku a když už tě to nebaví, tak to zas přehodíš na automat.Při běžné jízdě, pak můžeš v té volné ruce držet mobil, nebo hladit spolujezdkyni ....třeba kolínko >:D
Škodovka ostala verná konzervatívnemu dizajnu a to aj v najostrejšej verzii , možno to bol zámer urobiť rýchle delo , ktoré na prvý pohľad vyzerá celkom obyčajne .
Za seba hovorím , že sa trojka RS podarila , aj keď som si myslel že dizajnéri použijú trošku viac fantázie .
"Závodníci" na to nebudou mít. Ti budou jen kafrat jak je octávka auto pro socky, ačkoli jezdí třeba Fiatem Stilo. Nic proti Stilu ani těm, kteří třeba na top vůz nedosáhnou, protože je zcela normální, že každý si koupí to, co mu finanční situace dovolí a není to vůbec žádná hanba.
Ale když už by chtěl někdo něco kritizovat, měl by se držet při zdi nebo držet hubu - platí to stejně pro toho, kdo má BMW a bude ohrnovat nos na Fiatem 500 nebo obráceně.
Milý pane, koukněte se někdy do starých Audi, Transportérů (nejvíce nepředvídatelné auto jaké můžete na silnici potkat), normálních Octávií a zjistíte, že to není doména jenom vRS ;-):-!
Myslim, ze ty pruduchy v narazniku ma dost velke, kridlo ma dnes uz snad jen EVO a octavka, zadni vyfuky poradne masivni... Nevidim tam moc prostoru pro extravaganci. Jiste, da se ledacos [odkaz] [odkaz]
ale mně tady ty některé rádoby skoro vědecké diskuse nad eReSou připomínají slavnou větu Ivany Hlinky: "Já nejsem doktor přes levou kličku".
Diskuse např. o neobsazených tlačítkách (která jsou určena např. pro vypnutí
/zapnutí příplatkových asistenčních systémů) je toho zářným důkazem. Takový diskutér se snad včera probudil z věčného spánku a dneska viděl asi poprvé auto....
Tak konkrétně za tuhle RS bych tolik peněz nedal (a že bych je měl), pro mě motorově naprosto nezajímavé auto (i když vzhledově nevypadá špatně). Za tyhle prachy by se dalo sehnat auto a třídu výš, byť starší a ojeté. :-)
V posledních asi šesti číslech Auto Tipu furt dokola zkoumají Octávku versus XXXX Rapid versus XXXX . Embéčko vždycky vyhraje a já už to kupovat nebudu. A číst Auto.cz taky ne >:-[]
Nevím, jak se bude líbit vám, ale za mě určo palec nahoru
Dle mého názoru je nová OIII vRS velice vkusné a pohledné auto, velice se těším na to, až jej budou testovat (doufám, že dojde i na můj oblíbený TopGear). Decentní přední spoiler, jemně zamračený nárazník a také zadní křídlo (těžko říct jestli jenom na ozdobu).
Zase se jim to povedlo :yes:
PS: ŠKODA, že nezměnily "budíky" v přístrojové desce stačilo by tam decentní logo a bylo by to ještě lepší.
Re: Nevím, jak se bude líbit vám, ale za mě určo palec nahor
A na co jiného tam to křídlo asi je? ;-) Když by tam mělo být na něco jiného než na ozdobu, muselo by být odzkoušeno v aerodynamickém tunelu a ruku na srdce, to v tomhle případě asi nehrozí :-)