No vida, je tu třetí generace jediného auta, které se dokázalo svého času prodávat v Japonsku úspěšněji, než Toyota Prius. A došlo k větším změnám, než jsme asi čekali. Z roztomilého vozítka je agresivně vyhlížející žrout malých dětí.
Podobnost s Civicem vyžaduje zapojení opravdu velkého množství fantazie, vlastně Jazz spíše ukazuje, že designérské řešení Civicu se ocitlo na vedlejší koleji, Jazz je kombinace mnohem staršího Insightu a Accordu a novějšího CR-V a Urban SUV.
Pozitivní je, že Honda lépe využije potenciálu koncepce karoserie a mantinelů segmentu B, o centimetr menší, než Polo, s nesrovnatelně větším interiérem a obrovským kufrem. Auto, které dnes nemá ve třídě konkurenci, tak bude ještě silnější.
Konečně by se měl také ukázat potenciál nové generace atmosférických motorů Earth Dreams s přímým vstřikováním, DOHC rozvodem a pseudoatkinsonovým cyklem, které mají být odpovědí na přísné emisní limity i na nástup turbodownsizingu.
Mám rád ostře řezaný design, takže se mi zatím líbí a musím říct, že se opravdu nemohu dočkat, až ho vyzkouším. :-):yes: