Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
del42sa
spíš to bude zase nějaký šotek v redakci 😉 Zcela určitě se vzdají nejprodávanějšího segmentu, aby se mohli vrhnout na "samý spodní okraj mainstreamu" :yes:
upřímně řečeno si taky nemyslím že by tohle PSA udělalo.... vždyť té C3 musí prodat aspoň 150.000ks ročně, spíš více..... to by bylo absurdní C3 zrušit....
Dnes to bude možná méně, ale prodávalo se ho dokonce skoro 2-násobek. NE že by mne zrovna tohle auto "jakkoli" zajímalo, ale SKONČIT jeho [odkaz] výrobu - to mi příjde jako docela ŠOKující informace 😐
Nareem
Jenom v prvním odstavci je chyb jak máku. Úroveň rovna nule :no: :no: :no😒br />
Je to takový blesk systém, ,,Je jedno jak, hlavně první,, bez ohledu na kvalitu i zpracování.
Je to takový blesk systém, ,,Je jedno jak, hlavně první,, bez ohledu na kvalitu i zpracování.
TĚŽKO říci s jakými pracovali představami (analýzami trhu) - CO si "představovali". Na probíhající ZMĚNY na evropském trhu automobilů upozorňovaly už před lety "běžně dostupné" analýzy. Vleklá krize to sice ještě trochu "urychlila", ale toť vše. Všichni se spojují do větších (VELKÝCH) celků - PSA relativně dost spolupracuje s Mitsubishi = asi dááávno měli začít sdílet techniku, nebo se rovnou spojit po vzoru Renault-Nissan, prostě NĚCO. NEchce se mi věřit (NEDÁ se věřit) že natrvalo počítali že převážně evropská výroba těch ca 3 milionů kusů ročně bude stačit. UNIKÁ mi tam nějaký "dlouhodobý plán/strategie"
PS: Doby (skvělých) vozů jako bylo Saxo 1.6 (nebo "nezničitelný" 1.5D) jsou asi definitivně PRYČ (a nejen u CITROËNu 😐
Slušná (byť samozřejmě dražší) alternativa je DS3 a v preciznosti konstrukce je slušným (a myslím že HODNĚ PODceňovaným) následovníkem 1,5D současný 1.4 HDi (výměna rozvodů až po 240.000 km, pár zdokumentovaných případů se statisícovými nájezdy + jeden s MILIONem km :yes: 😄
Co se týče DS3, tak jsem se díval na ceník a ten je totálně mimo. Ani se nedivím, že jsem DS3 (a asi žádný jiný model řady DS) ještě neviděl.
To je opravdu DOST! Chápala bych to jako příplatkovou možnost, v sérii je to (na jednu stranu sice "bezva", ale) snad až "příliš"
Dle karty NEní poznat odkud jste, ale DS3 je (v Rakousku, Německu..) vidět poměrně DOST. Když jsem byla naposled v Itálii (letos na "brzkém" jaře) snad až překvapivě často tam vidíte DS4 (naprostou většinu v té "hnědozlatoatraktivní" barvě v které je vůz většinou presentován.. 😄
PS: Ta cena DS3 to je bohužel dnešní realita pro dobře postavené, kvalitními materiály vybavené malé auto. Na jednu stranu dobrý povedený nástupce Saxo, cenově (a byť kvalitativně VÝŠE) bohužel trochu "mimo" (je to spíš soupeř Mini a audi A1). NEprodává se špatně (myslím že se blíží ke 400.000 ks), ale na masové rozšíření to NEní..
Já jsem z oblasti "ocelového srdce republiky", tady řadě DS nikdy pšenka nepokvete, stejně jako jiným malým "imageovkám". A co se týče ceny, tak DS3 je opravdu mimo ... ve srovnatelných motorizacích (THP 155, HDi 115) totiž stojí víc než C5 Tourer. Ale tento článek ukazuje, že u PSA pochopili, že tudy cesta nevede a že Citroen bude muset dělat i jednoduchá praktická auta.