a) nevím jak teď, ale nové TDI není zatím odskoušeno, takže nevíme, co nás čeká na to, že je to nový motor "od podlahy", jinak mám doma TDI 2,0 rv. 2006 A3 a musím říci, nejhorší TDI co jsem měl (je s PDF). Žere jako kráva a nejede, jak by měl. Zlaté 1,9TDI 96 kW....
b) Když už u MB degradují auta a dávají tak také 4-válcové hnoje, nechápu, proč nepoužili 1,6 DCI třeba i se sníženým výkonem...
presne toto ma napadlo ako prve :-!
vsetci vychvaluju 1.6 DCi ako hadam najlepsiu naftovu 1,6 na svete, a cudujme sa - Medvede dostanu staru "rarohu" 1,5 >:D8-s >:-[]
...hovoril som, ze to spojenie sa s Renaultom nebol stastny tah...a zacina sa to potvrdzovat.
Pritom zrovna po FL E-klassy som sa uz zacinal vazne bat, ze Medvede sa dostavaju opat do formy...AMG verzie s pohonom 4x4 - dalsi dokaz pokrokoveho rozmyslania...a zrazu toto... 8-s:-!
No co uz, tak to mam jednoduchsie :
jediny Mercedes, ktoremu drzim palce je ten, ktory ma cislo 9 a za volantom Nica Rosberga ;-):yes::yes::yes:
hmm :-! - tak Teba som si doteraz diskusne vazil...
nepaci sa Ti moja logika? - alebo mas Ty nejake skoly na to aby si mi moje -zatial opodstatnene obavy- vyvratil?
To si píš, že sa mi nepáči. A čo keď medveď? On ten 1.5 dCi nie je nijak zlý motor. Mám ho vo verzii 105k so šesťkvaltom, a vyskúšal som si aj slabšiu verziu v Dacii, a to rozhodne to nebolo poddimenzované auto. Nejak ste chlapci spyšneli, na motory 1.3 vo Feldách už ste zabudli, aj na to, že ich história siahala 30 rokov do minulosti.
1.5 dCi je schopný motor, overený rokmi praktickej prevádzky, žiadne posmešky si nezaslúži. Najviac kričia tí, čo majú problém slušne zvládnuť aj menšiu porciu koní... Hlavne že sú všetci športovci a pretekári. Kde beriete presvedčenie, že s naftovým základom chce Mercedes trhať nejaké rekordy? Ak budeš chcieť Mercedes a budeš na to mať, neboj sa, dostaneš ho aj s prebytkom výkonu - bežným ľuďom na bežné jazdenie môže postačiť aj menší motor. Určite prémiovosť nedefinuje stádo koní pod kapotou.
posledna veta - stado koni pod kapotou nedefinuje premiovost >:D >:-[]:yes:
..hmm, no, ako by som zacal...?asi tak ako som zacinal - na T613 ;-) , hned 4 ks ;-) , potom A8 3,7, potom 4,2, potom A6 4,2, a este S6 4,2...pomedzi to ( situacie ked bolo niektore z tychto nepojazdne - ci uz bezny servis, alebo nejaky ten tunning light...alebo len cakanie na nastupcu ) boli aj nejaka ta felda, coctavka, C´eed :yes: P 605 3.0 V6, a aj ine priblizovadla... - vymenoval som moje auta, na vsetky si uz ani nespominam, auta na ktorych som mal tu cest na viac ako 1000 km (znamy + ludia, ktory ma brali za osobneho sofera na ich autach) ani neratam ;-)
v kazdom pripade viem, ze 150 k / tonu je pre mna minimalny akceptovatelny parameter + Quattro ! ;-)
+ velkost vyssej strednej triedy= aktivna aj pasivna bezpecnost vybavena ;-)
takze tak, ja sa len snazim povedat, ze Medved sice berem ako relevantneho konkurenta, ale tymto spojenim sa s Renaultom si nielen imidzovo pohorsil :no: - a nieje to len moj nazor, ale aj ludi v mojom okloli, ktori ho donedavna sedlali...
Nevím, kdo to je. Adama Nováka neznám. Jeho vyjádření však prokazují, že s výjimkou několika rendlíkovských pomatenců naše názory odrážejí zkušenosti široké motoristické veřejnosti :-!
Nazdárek Ado,
už jsem se lekl, že by jsi zůstal nezapojen do diskuze... >:-[] Jestli sám sebe a Adama Nováka považuješ za zkušenou ŠIROKOU motoristickou veřejnost, tak dovol abych Tě upozornil na fakt, že v ČR žije něco málo přes 10 miliónů obyvatel.....Máš dost úzký rozhled... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]... Tak se měj krásně....užívej sluníčka a třeba Tě zase napadne něco k Rendlíku a všechny nás pobavíš..... >:D >:D >:D >:D >:D
Pane redaktore, prosím prostudujte si ceník nebo web mercedesu, než pošlete do světa takové nepřesné informace. Díky.
P.S. Několikrát sem si dovolil slušně upozornit, že máte faktické chyby v článcích, ale ani jednou nedošlo k opravě. Je to zajímavý přístup... :no:
Nevím proč "novináři" neustále svým štědrým nadpisem odsuzuji něco co nemusí být pravda a zmiňují neustále že mercedes bude mít motor "jen" od renaultu. Co když se na něm podílel Mercedes od začátku a bude to dobrá jednotka když si tak věří a nasazují ho víc a víc. 2.0TDI je propadák celým koncernem vč. Mitsubishi a všude kde se objevil a...? je to VW tak je to přece dobré. Počkejme na zkušenosti těch co si jej koupí.
Nesmysl. Spolehlivých motorů 2.0 TDI jezdí miliony. To, že se občas některý z nich pokazí, je logické. Stává se to zejména těm řidičům, kteří neumí s dieselem zacházet a myslí si, že mají pod kapotou zážehový agregát.
Ádo, o "spolehlivosti" motorů 2,0 TDI se už básní. Ty jsou tak spolehlivé, až jejich majitele přechází zrak při pohledu na účty za porouchaná turbodmychadla, prasklé hlavy motorů, specialisté pak zírají nevěříc vlastním očím na použité konstrukční metody (např. drobné šroubení přímo do hliníku) atd atd.
Být Tebou našel bych si něco jiného na vychvalování. Začínáš být hodně odseparován od reality, někdo by mohl třeba i říci, že žiješ v nějakém ústavu ............. k internetu mají dnes přístup i chovanci, zvláště jestli se dobře chovají ........... :-):-):-)
Tak popořádku: turbodmychadla Garett tlačí vzduch u motorů všech výrobců. Nejsou výrobkem fy VW. Jejich poruchovost je ovšem vidět nejvíce u motorů 2.0 TDI právě proto, že jich je v provozu nejvíce. O způsobu zacházení s turbem tady bylo popsáno dost místa a nebudu se proto opakovat. Prostě se s takovým motorem nesmí zacházet jako s benzínovou mrchou.
Problémy s praskající hlavou a strženým pohonem olejového čerpadla se objevily jen u prvních sérií 16-ti ventilového 2.0 TDI a byly vyřešeny přepracováním dotčených dílů v roce 2006. Dřívější 8-mi ventilový motor 2.0 TDI, ani 16-ti ventilové motory TDI vyráběné po roce 2007 tyhle problémy nepronásledují a většina z nich má dnes již najeto statisíce km. Narozdíl od dieselů jiných značek u těchto motorů například nebývají žádné problémy se vstřiky. Rovněž poruchovost novějších verzí 2.0 TDI se drží nízko, i když s nejnovějšími motory zatím nejsou dlouhodobé zkušenosti.
Ve srovnání s 2.0 TDI je například poruchovost francouzských dieselů tragická. Rendlíkovský 2.0 DCI je jedna velká tragédie, u 2,2 HDI praskají vačky, což vede k totální havárii motoru, vychvalovaný 1,5 DCI obvykle nepřežije své turbo...
Takže na tvůj výpad bych odpověděl něco ve smyslu vyjádření strýce Pepina, že jsi zřejmě chabrus na nervy a měl by sis ho omývat vlažnó vodó...
Čili k praskání hlav už například u 2,0 TDi-PD, dodávaných do druhé generace Superbu nedocházelo? A sladění s DPF bylo prakticky dokonalé? Netvrdím, že by dvoulitrová TDi byly apriori špatné, každopádně jej jako relativně spolehlivé lze označit až po implementaci CR.
No a ja mam zase zase cca 170 tkm na tachometru sveho rendliku s 1.5 dCi ;-)
Takze jsme na tom oba priblizne stejne, jestli dobre ci spatne to nevim >:D
Vidím, že oba (Windiesel s Ádou) jsou nedorozumění jako chovat puberťáka, tím více hádka (Diesel proti diesel) >:D
Áda nemá rád motory DCI, HDI a tak dále. Áda má rád pouze motory 2,0TDI!
PS:- Pod kapotou osobního vozů patří benzín :-!
Ano spolehlivých motorů jen 1,9 TDI jezdí miliony, ne 2,0TDI jsou pořad poruchové :no:
Ten ruský chlapec, vystupující tady z přemíry testosteronu hned pod dvěma různými nicky, neví co píše, nebo na to Google translátor nestači, hehe.
Ve skutečnosti je to tak, že považuji motor 2.0 TDI za jeden z průměrně kvalitních komerčních motorů na trhu. Jsou pochopitelně i jiné slušné motory, například 3.0TDI nebo motory od BMW, MB, či pětiválec od Volva. A rovněž jsou na trhu motory o dost horší, například francouzské.
Nebo diesely od K/H, které nemají výkon a krouťák, který je deklarován výrobcem, či od Fordu, u kterého doslova hoří vstřiky, atd, atd. V tomhle porovnání vychází VW docela dobře a rozhodně by neměl být zesměšňován zdejšími uhrovatými mládenci, kteří neujeli ani prvních 100 tisíc km. Nicméně je třeba přiznat, že i u VW občas šlápli vedle. Třeba 2,5 TDI z prvních let 21 století se moc nepovedl.
Jsi dědeček :no: Ada je zase tady :no:
Vím, že je to diesel, ale stejně se mi to moc nelíbí - tak si to chci jen TDI, ale často je to problém s většinou dieselovým motorem pro osobní vozy :no:
Dieselový motor pod kapotou preferují především uhrovití puberťáci [odkaz]
ja to vidim tak ze ten zakladny diesel budu volit prevazne firmy pre svoje firemne referentske vozy kde ide najma o nizku spotrebu a cenovku "od" ...... je uplne zrejme ze sukromny zakaznik ktoru chce mercedes si ho nekupi s motorom od renaultu.... takze tento dieslovy zaklad bude jednoznacne preferovany firmami a taxikmi autoskolami a inymi nicitelmi aut..... realny sukromny zakaznik pojde do mercedesa s motorom mercedes s patricnym a dostojnym vykonom... vsetko je to o biznise... mercedesu sa neoplati vyvijat maly diesel pre jedno dve auta v ponuke.... navyse vie ze s tym zakladnym motorom to bude zvacsa firemne auto a v tomto je jedno ci mate motor z renaultu alebo z mahindry.......
inak ked som tvrdil ze CLA sa mi ako medak moc nepozdava pritom mercedesy mam rad ... mnohi namietali aka je to pecka.... skuste tento test..... tester je moj clovek... vidim to s tym autom rovnako:
[odkaz]
konecne niekto kto tuto neprakticku hracku nemal problem skritizovat aj ked podla mna ju tester este dost setril ;-)
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
Už jsi se díval na prodeji ve Francii? Tvoje předpovědi a teorie o tom, proč bude P2008 a P208 drtit Clio s Capturem nějak nevyšly. Dvojspojka a motory asi nebudou slabinou Renaultu. Spíše naopak. :-)
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
drtit asi nie.... to som netvrdil ale cakal som viac... ono P208 chyba kombik.... a 2008 sarozbieha neskor po capture tam by sa to mohlo zlepsit... velka skoda kombika... to by 208 clio prevalcovala ... este si pockajme na mesacne predaje v celej europe... tam by 208 mohla clio opat potrapit.... kedze v maji bola pred cliom ;-) [odkaz] :yes:
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
P208 v poslední době neskutecne pomaha reklamni kampan (musim se pochválit, podilel jsem se nani >:D ) do které Peugeot nalil neskutecny peníze, a otázkou je, jestli se jim to nakonec vyplati, kdyby bezny smrtelnik vedel jak sileny sumy to jsou, i pomysleni nad sumou co padla na tak bezvyznamnej trh jako je CR, by tu spoustu lidi dostalo do komatu >:D
takze je otázkou, co se stane az reklamni masaz skonci?
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
To by 2008 esmel byť tak hnusný, snáď aj Roomster vyzerá lepšie. S P208 som si kratšiu trasu skúsil, vzhľadom na to, že druhé auto v rodine máme Yaris 1.0, tak teiž s litríkom, ale bola to tagédia. Zdochnuté, uhrkané. Každá jamka, kamienok, nedajbože retardér, všetko sa ti dostane pod kožu, vždy cítiš aj počuješ priam bolestivý náraz. Hlboké sklamanie. Clio je niekde celkom inde.
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
Rekl bych, ze prumerny zajemce o tyto modely nebute tusit, ze to ma motor od renaultu. Tato auta si vetsinou kupuji manzelky na vozeni deti do skol a na nakupy. A jelikoz je dieselova propaganda mocna a jeste k tomu to nezere, tak klidne sahnou po renaultackem motoru.
už si konečně uvědomte, že RENAULT byl, je, a vždy bude francouzským mercedesem! U Daimlera to ví, a proto s ním spolupracují čím dál více... Za chvíli bude Renault Sport F1 dodávat motory i pro Mercedes F1 >:D
:yes: souhlasím... Mercedes se s Renaultem zahazuje a riskuje svou pověst, ale je to v době ekonomické recese asi nutnost a cesta jak snížit náklady...
Audi udělalo A3 a svět se nezbořil. Naopak. Audi se daří a nikomu technika VW nevadí. Spolupráce Mercedesu a Renaultu také není jen o motorech. Stejně jako u Audi a VW půjde o celá auta.
Moc by se nebál, pane kolego, ten motor je opravdu hodně přepracovaný. A nejde tady ani tak o láci jako o emise, ano, ty proklaté emise, které má Mercedes hodně vysoké.
Díky 1,5 dCi budou moci i nadále existovat nadupané Mercedesy.
Budiž poděkováno motoru 1,5 dCi a Renaultu, že tomuto bude napomáhat.
A navíc, je to Exchange deal - za 1,5 dCi budou měněny 2,2 CDI do vozů Infiniti a také benzínové motory - a bude jich opravdu hodně a to nejen v Evropě.
Bravo Renault, Bravo Daimler-Benz.
Za celý ten rok jsem se zeptal asi desetkrát, nikdy mi nikdo neodpověděl.
V čem (kromě příruby, silentbloků a věcí daných dodavatelským řetězcem) je ten motor odlišný?
"Zahlreiche Teile sind Mercedes-spezifisch: So besitzt der OM 607 die Motorlager vom Benzinmotor M 270 und ein spezielles Zweimassenschwungrad. Der am Getriebe angeflanschte Anlasser, der Generator sowie der Kältemittelverdichter stammen ebenso aus dem Mercedes-Modulbaukasten und werden durch einen Riemen mit sechs Rillen angetrieben.
Wie alle Mercedes-Motoren muss der OM 607 das umfangreiche Aggregate-Testprogramm auf Prüfständen und im Fahrzeugdauerlauf absolvieren. Der Applikationsaufwand, den Mercedes-Benz beim OM 607 betrieben hat, ist
hoch. In einem gemeinsamen Projektteam mit Mercedes- und Renault-Mitarbeitern wurde der Motor besonders in den Bereichen NVH und Fahrbarkeit optimiert. Abstimmungsarbeit floss ebenso in die Umsetzung der serienmäßigen ECO Start-Stopp-Funktion. Zum Beispiel arbeitet diese Mercedes-spezifisch auch bei Temperaturen im Bereich von bis zu minus 10 Grad Celsius und kann so häufiger zur Verbrauchsminderung beitragen."
ved dobre - ale len potvrdzujes moje slova:
klima-kompresor, 2hmotovy zotrvak, starter,alternator, loziska-ulozenia motora...-ano, to vsetko su veci, ktore sa dali cakat, ze pouziju vlastne...
ale "gro" motora je Renault ;-)
Ano vím, že má vlastní ale jistě tušíš, který motor v F1 má poslední tituly ;-) A Mercedes bude chtít taky vyhrávat ;-) a nové V6 turbo od Renaultu bude zase nejlepší !!!
Ale prd, ve formuli nerozhoduje motor, ale šasi ... aerodynamika. Kdo něco o formuli ví, tak mi dá za pravdu. Mecedes dodává své motory i dalším stájím. A pokud vím, stáj Renault na tom není bůhvíjak ... měli co dělat sehnat peníze na sezónu.
Ne motory mají tak přísná pravidla, že jsou velmi vyrovnané. Ale 2 auta se stejným motorem tvoří obrovský rozdíl - Mercedes x McLaren. Jenže to byste se na tu formuli museli dívat děcka :-)
Přesně tak to je, šéfkonstruktér RB Newey řekl, že dobrý motor je potřeba pro účast v F1, ale vítězství je o šasi a dnes především o aerodynamice. Je to vidět přímo na týmu Mercedesu, pokud chtějí být první, tak musí makat především na aerodynamice a na šasí. Na stejných motorech jsou dnes ačkové týmy (Ferrari) stejně jako béčkové (Sauber také s motorem Ferrari). Motor F1 byl a bude vždy interesantní dílo, ale o vítězství se dnes rozhoduje v aerodynamickém tunelu.
Jasně, o motorech to vůbec není... >:D >:D >:D >:D Kdyby vítězné motory nebyly od Renaultu, tak by to jimi bylo.....jděte už všichni rovně....proč asi se Renault pořád drží na trhu?? Že by tím, jaké dělají šroty? Že by tím, že se to vůbec neprodává? Myslím si, že motory od Renaultu asi nebudou to nejhorší na trhu....a jen tak mimochodem...co nejvíc odcházelo na dCi? já myslím, že common railové vstřikovače a ty zrovna nebyly výrobek Renaultu.... Nebyly náhodou od Německých společností....?
Určitě na tom je něco pravda, ale musíte uznat že prodeje Renaultu nejsou zrovna propadákem....jestli já za sebe koupím auto, tak asi proto že s tou značkou mám nějaké zkušenosti a je mi vcelku jedno, jestli to stát dotuje horem spodem.....myslím, že kupec na tento fakt nekouká...mám dobré zkušenosti se Škodou, koupím škodu, mám dobré zkušenosti s Renaultem, Pegeotem, Kiou, koupím toto....je mi jedno, jestli to je státní nebo ne... nemám pravdu?
No tak ty nerozumíš ani tomu Renaultu, natož F1. Stát má v Renaultu 15% a nic samozřejmě nedotuje. Třeba VW je víc státní než ten tvůj státní Renault. Ale člověk, který ze sebe děla odborníka na F1 a přitom žije v domnění, že Renault má v F1 nějaký tým, asi může všechno.
Dovolil bych si nesouhlasit.
Momentálně je motor Renault velmi dobrý, ale Mercedes je o chlup lepší.
A kdo bude lepší v následující sezóně, to ví jen pánbů.
byl bych velmi opatrný s jakýmikoli předčasnými vyjádřeními.
:yes::yes: přesně tak to je, donedávna to praktikovalo i BMW... AUDI má výhodu v koncernu, kterej to dělá... MB nikoho takového nemá.
Vývoj těch motorů spolyká totiž takovejch milionů EUR, že se to v jejich objemu prodejů MB nevyplatí, protože největší procento prodejů jsou motory v rozmezi 2 - 3 Litry.... samozřejmě v dieslu. Nějaký 1.4 až 1,8 jsou stejně okrajovou záležitostí jako V12 z modelů 600 či 65 AMG.
úprimne? to, čo som očakával od MB B bol dízel pre mesto - ich vlastný 1,8 s 90kW. v aute to jediné, čo mi najviac vyhovuje (pre jazdu v meste a v okolí dostačujúce, dobrá akcelerácia, spokojnosť).
hold, MB to kazí, kde sa dá. škoda.
To sú somariny - nie je jedno, od koho ten motor je? Kupuješ auto Mercedes, záruku Mercedes, aj servis Mercedes. Nejaký problém? Beztak okrem samotnej karosérie máločo pochádza z Nemecka, ani o tom nevieš. A trápi to niekoho? Trápi ťa to?
Dobré jméno MB, budované desítky let, vezme během krátké doby za své. Je evidentní, že firmu MB řídí ekonomové, pro které je nejdůležitější zisk na konci jednoho účetního období. Potom může přijít potopa, ekonomové se přesunou jinam a přivedou do bankrotu další firmu :no::no::no:
naděláte, no co tak kupujou "dětský motory" aby se snížil průměr CO2. Pokud je ten motor dobrej jako že asi jo no tak co?? 80% z Vás nikdy žádnej mercedes neměl a nikdy mít nebude, takže jsou to jen plky místních odborníků.
Ano proč by Daimler neřídili ekonomové?? Dyť je to firma jako každá jiná a pokud mají firmě zajistit dalších 100 let tak se prostě musí dělat rozhodnutí... vy si myslíte, že kdyby česká modla BMW zůstala "staré pravé BMW" tak je dneska tam kde je?? Kecy.... těch "srdcařů" je hrstka a většinou jsou to lidi co na ty auta jen koukaj ale pro BMW nejsou ekonomicky důležití... Zákon trhu prostě, prodávat to po čem je poptávka a ne to o čem se sní....
Zpět k MB, pokud má značka obětovat něco ze své "prestiže" a udělá to ve prospěch toho, že jí ušetřené peníze z vývoje vlastní malé jednotky umožní aby dále vyráběla V8 a V12, účastnila se F1,DTM..... tak já to jen kvituju. Já vám říkám, že MB bude poslední značka z D3, která bude za x let nabízet V12 a atmosferické motory... Už nyní nabízí V12 v nejširším spektru aut.... CL S SL
kolik zde bylo prohlaseni jak je natom Renault spatne, a jak nevyhnutelne krachuje, jak ma spatnou povest a extremne poruchove vozi? spousta spousta
přitom Renaultu se evidentne dari, jeho soucasne modely se pravidelne umistuji dosti vysoko v hodnoceni spolehlivosti a mezi dieselama je krom A.cz a par diskuteru povazovan za momentalne jednoho z nejlepších vyrobcu na trhu, mezi elektromobili patri momentalne taky k leaderum, takze v tom Mercedesu jsou to desny tupci, ze se rozhodli s nima spolupracovat, měli radsi sahnout po necem od VW prece >:D
v Daimleru moc dobře vedi, ze nejdulezitejsi trhy EU jsou Nemecko a Francie, a tam se taky proda nejvic těchto aut
No, co se týká kvality zpracování a životnosti elektroinstalace u Renaultu víme všichni i bez hodnocení auto.cz >:-[]
Např. v auto7 článek KIA Carens x Renault Scénic (mám dojem) byla poznámka autora, že novému renaultu vrže střešní okno a palubní deska. Ano, konstrukčně je to auto staré deset let, ale možná právě proto by to měli mít vychytané. A jinak se zeptejte automechaniků na jejich názory na renaulty, ať si uděláte obrázek. Nechci nikoho hanit, ale prostě to má daleko do kvality německých vozů, a to je fakt. Jinak se podívejme na prodeje jednotlivých modelů a vidíme, v jakých výbavách a motorizacích se prodávají. Prostě v těch nejlevnějších, jelikož si je lidé kupují jako vozítko z místa A do místa B z důvodu dotované ceny, která se pak vybere na servisu, a né z důvodu radosti z jízdy.
no jako bejvalej majitel 2 Renaultu a 2 koncernových VW bych taky mohl vypravet >:D
zivotnost elektroinstalace byla u starych Renaultu asi spatna, otázkou je, je spatna idnes u novich Renaultu?
a názory automechaniku? ja znam názor jen jednoho, a tomu Renaulty nijak nevadili stejne jako jakakoliv jina auta, davam si k nemu servisovat auta jiz cca 16 let
Audi nebo Škodovky okolo přelomu tisíciletí si neměly s Renaulty co do spolehlivosti elektroinstalace moc co vyčítat...
A BMW na tom není o moc líp, to moje má v elektrice takových much, že bych to nejraději hodil ze skály.
vlastne 3, na Golfa jsem uplne zapomel kdys jsem to psal >:D tedy Golf 3 2 litr 110kW (GTI) a bohužel jedno z nejporuchovějších aut co jsem kdy mel, proto jsem ho mel jen kratce, necelej rok, Audi A6 C5 2.7T 169kW a Audi A6 C5 2.4 121kW (naopak jedno z nejlepších aut co jsem kdy mel, minimalni investice a jezdi me vpohode jiz 5 rokem a najezdem k téměř 700tisicum km, ac teda zacina ted trosku haprovat elektrika, blbej kontakt v pacce tempomatu, a pak občas vypadava palubni pocitac, cos bude taky jen nejakym kontaktem, pac na diagnostice je komfortni jednotka v poradku, funguje hlavne kdys je teplo a vlhko, proto je domenka v kontaktu :-) )
z Renaultu jsem mel obe první generace Clia, první generace bylo auto z povodni, a zazilo semnou hodne krusne chvile, tohle auto odeme dostalo asi největší kapky, proste levnej zelenej prcek kterého jsem doslova utahal k smrti, vcetne toho ze se me podarilo domej natankovat naftu a nasledne s tim odjet ještě asi 100km do servisu >:D a druhé Clio Sport z druhé generace (co se Sportu tyce, tak první generace, nakonec vyhralo nad zvazovanym Williamsem), nebejt toho ze jsem ho rozflakal, tak to bylo auto zcela bez zavad, život u me mu holt skončil na cca 120 tisicich km, kde je mu dnes konec netusim, ale z bazaru zmizelo celkem rychle i presto ze bylo bourane a za docela nadsazenou cenu, je pravda ze Sportu a navíc s paketem MTV asi mnoho nebylo, a tim ze byl rozflakanej jen predek, tak to asi někdo rysknul
v rodine mame i dve Laguny, identickej rok a jedna je naprosto v poradku bez zavad a druha zese uplnej srot, ale elektrika kupodivu v poradku, spis se rozpada jinde >:D
Renault Scénic je dle skoro všech statistik nejspolehlivější MPV. A o kvalitě zpracování leccos vypovídá test Autobildu na 100 000 km nebo nedávný český test na 50 000 km. Výsledek je celkem jasný. Interiér bez známek opotřebení, nikde nic neveže. Auto celkově úplně v pohodě. Už jen titulek Autobildu "Pevný jako skála" je snad celkem jasný. Ale asi se shodneme v tom, že Renault je na tom dnes lépe než německá mainstreamová produkce. :-)
>:-[] >:-[]
Snažím se být objektivní, jelikož vyrobené šmejdy jsou všude, jen je otázkou, kolik jich je celkem.
Upřímně, v celkovém počtu vyrobených aut procentuálně si myslím na tom vychází lépe němci než frantíci. Asi měli v autobildu štěstí, že narazili na jeden z mála dobrých kusů. Jinak neznám renaulta, kde nic nevrže či nepraská. Viděl jsem octavii po 500 tis km, klobou dolů, na to zacházení a počet km byla v luxusu. Pošlete mi někdo fotku rencka po 500 000 km a pak můžeme spekulovat, jak na tom to auto je.
Pravda je, že by to teoretiky vydrželo každé auto, otázkou je, kolik čeho za těch kilometrů se na tom autě vymění. Na některém stačí pár dílů (neberu standardní spotřební materiál), jiné vyměníte téměř celé mimo karosérii. To jsou ty rozdíly.
Tak tohle je brutální zářez.
V zemi, kde je 90 procent aut stočených je tohle opravdu nesmysl řešit. Navíc se vsadím, že tam těch Pašíků bude desetkrát víc, než Lagun - a pak nám ten poměr vychází de facto stejně, že?
Pokud se bavím o nájezdu km a pokud tedy mají pašíci stočený km, tak to pro ně vychází ba ještě lépe, jelikož skučný nájezd auta je vyšší, než deklarovaný, tím pádem toho passat dokáže najet vícero jak laguna, která se rozpadá o dost dříve >:-[]
ty vis v jakym stavu ty auta jsou? ja to teda z fotek nejakyho tipcars fakt nepoznam, ono si staci projit bazary a zjistis ze na fotkách vonavka, muze bejt z technického hlediska vrak ;-) i taxik co ma nadreno k milionu se da nablýskat tak, ze bys mu uveril i 50k km na tachu >:D
kolik z tech Passatu budou bejvale firemni vozi co maj tesne před smrti? Renaulty si kupuji v CR spise soukromi lide, a ti casto auta nestridaj co 2-4 roky tak jako firmy, aneb statisticky vpodstate nic neříkající udaje otom co je nebo není spolehlive :-)
dalo by se nato nahlížet i tak, ze tech Passatu se lidi radsi zbavujou, ale jak jsem psal vejs, spise to budou firemni auta
Jak píšeš, sourkomí lidé, kteří toho na té laguně také tolik nenalítají jako zkoušený firemní passat s maniakem, kterému je jasné, že řídí firemní a né své auto. Takže na toto je to pro passaty si myslím dobrý výsledek. Proč jsem zatím nikde neviděl firmení flotilu Lagun v nějaké významné firmě..?
Měl jsem B5 2003 a tomu autu tehdy ve dané konkurenci nesahalo nic ani po paty, to se na mne nezlob. Další generace se dle mého bohužel zhoršila celkově, možná ten dnes prodávaný facelift už má chyby vychytané, ovšem i to mě nechává klidným, že by ho stávající Laguna v kvalitě a spol nějak chytala za zadek...to si asi budeš muset počkat na novou generaci Laguny, s čím se Renault předvede. V Latitude toho nepředvedl zhola nic. Jasně, řekopaný Samsung, tam nebylo čeho moc vymýšlet.
Počet vybehaných Passatov na trhu nevypovedá o ničom - iba ak o pokrivenosti myslenia zákazníckej verejnosti, nechcem použiť síce priliehavejší, ale ostrejší výraz...
Firemné flotily nie sú o kvalite áut, firemné flotily sú o "image" (v úvodzovkách, lebo image Volkswagenov v našich končinách je chorý) a o peniazoch. Fantazíruješ.
Tak mi tedy podej tvoje vysvětlení, proč u nás je podíl prodejů aut takový jaký je, nehledě na to, že většina flotil je vw nebo škoda, možná už dnes kia či hyunday, ale renaulty jsem zatím nepostřehl. Jo, ještě fa KVK používají peugeoty >:-[]
zaprvé, o tech autech někdo rozhoduje, a cesto je to clovek kteremu je naprosto putna jak kvalitni to auto je, delal jsem pro firmu kde maj cca 300 firemních aut pro obchodaky, a ten kdo tam rozhoduje o koupi tech aut, je schnilej dement co ma za kamarady snad kdejakého vlastnika autosalonu/servisu v okoli te firmy, no a schvalne cim myslis ze se v te firme jezdi, ano 8 ruznejma znackama aut, a nejzajimavejsi v te firme bylo zjisteni, ze nejmíň poruchova auta z flotili jsou benzinaky v LPG s automatem i presto ze mají největší najezdy, no a schvalne co bys řekl ze se za poslední 4 roky kupuje v te firme za auta? ano diesely s manuálem >:D
je to proste jen o penezich k nekomu do kapsy, a nedelam si iluze ze tak to funguje u spousty firem co maj vetsi flotyli, vcetne tech statnich/polostátních, viz třeba kauza Prazske policie kde vydirali majitele autoservisu :-)
zaslepenost nekterych jedincu, ze VW je uzasne jen proto ze jich je hromada je dosti k smichu, je jich hromada protože jsou oblibene prave jako flotilove vozi které se proste toci a často jsou o dům dal po 2 letech, dnes i po 4-6, nic vic a nic min, cos dosti často zkresluje vidiny nekterych co si takove auto od firmy odkoupej za super cenu, no kdo by si sam posobe nekoupil auto za zlomek ceny a pak ho nevychvaloval?
No ty jsi nabyl dojmu, že ostatní dealeři či distributoři se necpou do firemních flotil a neuplácejí? Že to dělá jen vw??
Já znám tedy jeden rakouský koncern, kde u nás mají finanční limit na auto, kde si mohou teoreticky koupit co chtějí do výše určené částky a to si určují lidé, kteří v tom autě budou jezdit. Je pravda, že obchoďáci dostali kie ceed první generace, která se firmě osvědčila v poruchovovosti a drahém servisu tak, že to bylo poprvé a naposled, kdy je pořídili. Např. výměna předního skla u autotorizovaného servisu Kie vyšlo o 6 tis dráž než u servisu škodovky, takže sklo na kie nakonec vyměnili ve škodovce.
A pokud jsi takový optimista, že největší úplatky dává vw a že třeba korejci se na to jen dívají, tak si tvrdě na omylu.
Koupil jsem do své firmy nový trafic cca před 6ti lety. Do 20tis přestal chodit pás u řidiče, nastavování zpětných zrcátek a hučelo ložisko, které ovšem technik hučet neslyšel...a to se při 100km/h nedalo v autě bavit mezi sebou bez řvaní.
Já nikdy neříkal, že vw je svatý a nebo že dělá super auta a bůh ví co. Kdepak. Ale realita je taková, že německá auta jsou kvalitativně stále nad francouzskými, dnes bych řekl že i ti korejci je předběhli >:-[]
A co se týče obyč lidí, tak a) nemají tolik peněz, aby si koupili např. vw v plné palbě, tak jdou za levnějšíma francouzama, kteří si zbytek ceny vytáhnou v servisu. b) myslíš, že když si někdo kupuje auto, běží hned za vw?? Já takového neznám, větši si vyzkouší dost aut, než se rozhodnou.
Pokud chceš být trochu objektivní, tak zapomeň na svoje dojmy a podívej se trochu podrobněji do statistik. Pokud však sleduješ 10 let stará auta v bazarech, tak ti tvé dojmy vyvracet nebudu.
To stavá docela často, že ti slabší se snaží trochu víc než ti lepší. Žádná firma nezůstane na vrcholu věčně. Vždyť i ten Renault byl ještě docela nedávno před VW. A třeba zase bude. :-)
spis VW zustava porad na svém a Renault se během let zlepsil natolik ze je proste dohnal, ostatne to není nic výjimečného, proste se jeden model nepovede (U renaultu to byla druha generace Laguny před faceliftem) a tak kdys se pak další generace povedla, tak byli lidi proste prekvapeny
Včera jsem se v jednom Áčku 200CDI Sport vozil a silně si mě získalo.
Překvapivě je uvnitř dost místa, jak vepředu, tak vzadu, jen zadní cestující se musí poskládat jak do tanku nevelkými dveřmi.
Fantastické kožené "skořepiny" a spousta krásných designových doplňků.
Motor tradičně na spodku mrtvý, ale když se to rozhýbe jede moc pěkně, tiše a mimořádně kultivovaně.
Vadil mi pouze start/stop systém, za který ale auto nemůže, a nepřiliš vkusné je tvrdé oplastování zadní strany předních sedaček.
Dlouho jsem mu přicházel na chuť ale po osobním setkání se tiše klaním. Premiant třídy! :yes:
Diskuze se nemusí ani čist a je jasné že opět někteří zasněni jedinci vidí Renault jak nejlepší a nejspolehlivější. A samozřejmě se opět najde i nabíječ co tu nezapomene vzpomenout F1.
A to píše tvrdý fans koncernu >:-[] ... Nedej bože, kdyby koncern figuroval v F1, tak s tím místní motyka klub všechny x-kráte denně doslova mlátí přes hlavu , a o tom, kdo všechno by to byl, netřeba pochybovat , že ... Nemyslím teď zrovna A.Nováka >:-[] ...
Kde bereš že jsem nějaký TVRDY fans koncernu ? A kterého vůbec myslíš ? Že já se tak hloupě ptám vždyť je přece jasné že je to ten který zde mnoha diskutérům způsobuje jisté nevole.
Kolik z Vás doopravdy vlastnilo, nebo dlouhodobě užívalo vůz značky Renault? Mnoho příspěvků vychází z omylů, polopravd a mýtů. Ale neobsahují nic věcného. Osobně vůz Renault vlastním a nemohu říct ani slova po bezmála 60 tis. km. A to není nový. O Renaultu tu mnozí mluví jako o výrobci struhadel. Vážení, mluvíme o světovém tvůrci automobilů, kterému jsme vděčni za soudobé vozy (tvar, techniku, výbavu ap.). Namátkou - hatchback R16, MPV Espace 84, malé MPV Scénic 96, první vůz s 5* EURONCAP Renault Laguna 2001, karoserie liftback R 20/30 ze 70. let. Konečně také R Fuego 1981 první vůz sériově vybavený dálkovým centrálním zamykáním. Nejen toto je dílo Renaultovo. Víte, že turbo vynalezl Louis Renault r. 1902? Nevím, proč tu propuká hysterie ohledně spolupráce s MB. Renault má již několik let vyhlášen plán kvality, který dlouhodobě plní, což je potvrzeno ADAC a dalšími. Zamysleme se: budu spolupracovat s někým, kdo mi zničí pověst? Vy to uděláte ve svém životě? Jistě, že ne. Vás bude zajímat, od koho je ten či onen motor? Krom toho vozy Mercedes budou pro většinu nedosažitelné, pokud se nerozhodnou jinak.
Asi ta choroba nebyla tak vazna, kdyz tu jeste jsi ;-)
Leda by to "jen" zanechalo nasledky - na dusi nebo tele, ta tvoje ruka je divna (v pomeru ke zbytku tela), neni to ono? 8-s