Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes A 160 CDI: Nový základ od Renaultu nabídne výkon 66 kW

Nové základní verze přeplňovaného vznětového čtyřválce se dočkala také třída B. V jejím případě známe i českou cenu - 545.000 korun.
Zpět na článek
2. 7. 2013 09:05
2. 7. 2013 09:13
2. 7. 2013 09:14
2. 7. 2013 10:39
2. 7. 2013 12:01
2. 7. 2013 13:12
2. 7. 2013 17:03
2. 7. 2013 20:55
4. 7. 2013 17:41
2. 7. 2013 13:53
2. 7. 2013 17:00
2. 7. 2013 17:04
2. 7. 2013 19:22
2. 7. 2013 21:25
3. 7. 2013 08:35
3. 7. 2013 08:33
2. 7. 2013 10:59
2. 7. 2013 10:59
2. 7. 2013 11:45
2. 7. 2013 11:19
2. 7. 2013 13:24
2. 7. 2013 08:59
Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
To budou koukat, až se jim to rozsype po 100 000 km >:D Pak zjistí, že měli koupit Audi s fantastickým TDI :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 09:02
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
a) nevím jak teď, ale nové TDI není zatím odskoušeno, takže nevíme, co nás čeká na to, že je to nový motor "od podlahy", jinak mám doma TDI 2,0 rv. 2006 A3 a musím říci, nejhorší TDI co jsem měl (je s PDF). Žere jako kráva a nejede, jak by měl. Zlaté 1,9TDI 96 kW....
b) Když už u MB degradují auta a dávají tak také 4-válcové hnoje, nechápu, proč nepoužili 1,6 DCI třeba i se sníženým výkonem...
2. 7. 2013 11:17
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
Aj bohatí šetria. Dôvodom bude pravdepodobne cenový rozdiel medzi 1,5 dCi a 1,6 dCi.
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2013 14:20
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
presne toto ma napadlo ako prve :-!
vsetci vychvaluju 1.6 DCi ako hadam najlepsiu naftovu 1,6 na svete, a cudujme sa - Medvede dostanu staru "rarohu" 1,5 >:D 8-s >:-[]
...hovoril som, ze to spojenie sa s Renaultom nebol stastny tah...a zacina sa to potvrdzovat.
Pritom zrovna po FL E-klassy som sa uz zacinal vazne bat, ze Medvede sa dostavaju opat do formy...AMG verzie s pohonom 4x4 - dalsi dokaz pokrokoveho rozmyslania...a zrazu toto... 8-s :-!
No co uz, tak to mam jednoduchsie :
jediny Mercedes, ktoremu drzim palce je ten, ktory ma cislo 9 a za volantom Nica Rosberga ;-) :yes: :yes: :yes:
2. 7. 2013 22:05
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
To sú drísty toto...máš na ne nejaké školy...?
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2013 22:27
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
hmm :-! - tak Teba som si doteraz diskusne vazil...
nepaci sa Ti moja logika? - alebo mas Ty nejake skoly na to aby si mi moje -zatial opodstatnene obavy- vyvratil?
2. 7. 2013 22:45
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
To si píš, že sa mi nepáči. A čo keď medveď? On ten 1.5 dCi nie je nijak zlý motor. Mám ho vo verzii 105k so šesťkvaltom, a vyskúšal som si aj slabšiu verziu v Dacii, a to rozhodne to nebolo poddimenzované auto. Nejak ste chlapci spyšneli, na motory 1.3 vo Feldách už ste zabudli, aj na to, že ich história siahala 30 rokov do minulosti.
1.5 dCi je schopný motor, overený rokmi praktickej prevádzky, žiadne posmešky si nezaslúži. Najviac kričia tí, čo majú problém slušne zvládnuť aj menšiu porciu koní... Hlavne že sú všetci športovci a pretekári. Kde beriete presvedčenie, že s naftovým základom chce Mercedes trhať nejaké rekordy? Ak budeš chcieť Mercedes a budeš na to mať, neboj sa, dostaneš ho aj s prebytkom výkonu - bežným ľuďom na bežné jazdenie môže postačiť aj menší motor. Určite prémiovosť nedefinuje stádo koní pod kapotou.
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2013 23:16
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
posledna veta - stado koni pod kapotou nedefinuje premiovost >:D >:-[] :yes:
..hmm, no, ako by som zacal...?asi tak ako som zacinal - na T613 ;-) , hned 4 ks ;-) , potom A8 3,7, potom 4,2, potom A6 4,2, a este S6 4,2...pomedzi to ( situacie ked bolo niektore z tychto nepojazdne - ci uz bezny servis, alebo nejaky ten tunning light...alebo len cakanie na nastupcu ) boli aj nejaka ta felda, coctavka, C´eed :yes: P 605 3.0 V6, a aj ine priblizovadla... - vymenoval som moje auta, na vsetky si uz ani nespominam, auta na ktorych som mal tu cest na viac ako 1000 km (znamy + ludia, ktory ma brali za osobneho sofera na ich autach) ani neratam ;-)
v kazdom pripade viem, ze 150 k / tonu je pre mna minimalny akceptovatelny parameter + Quattro ! ;-)
+ velkost vyssej strednej triedy= aktivna aj pasivna bezpecnost vybavena ;-)
takze tak, ja sa len snazim povedat, ze Medved sice berem ako relevantneho konkurenta, ale tymto spojenim sa s Renaultom si nielen imidzovo pohorsil :no: - a nieje to len moj nazor, ale aj ludi v mojom okloli, ktori ho donedavna sedlali...
3. 7. 2013 06:35
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
Ďalší pretekár... ;-\
2. 7. 2013 09:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2013 14:22
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
>:D :yes:
...ale nebudme hned zly, mozno dnes bude mat lepsie zastruhanu ceruzku... ;-)
2. 7. 2013 10:02
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
hele Ádo, to ze sis zalozil novej ucet jako Adam Novák tu mnoho lidi nezpate ;-)
2. 7. 2013 10:08
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
Adámek je jeho vnuk. Správná výchova se nezapře. Teď jde o to vydržet a nevzdat to. Toho si na Adolfovi nejvíc cením.
Avatar - Ada je zase tady
2. 7. 2013 10:21
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
Nevím, kdo to je. Adama Nováka neznám. Jeho vyjádření však prokazují, že s výjimkou několika rendlíkovských pomatenců naše názory odrážejí zkušenosti široké motoristické veřejnosti :-!
2. 7. 2013 11:22
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
Nazdárek Ado,
už jsem se lekl, že by jsi zůstal nezapojen do diskuze... >:-[] Jestli sám sebe a Adama Nováka považuješ za zkušenou ŠIROKOU motoristickou veřejnost, tak dovol abych Tě upozornil na fakt, že v ČR žije něco málo přes 10 miliónů obyvatel.....Máš dost úzký rozhled... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]... Tak se měj krásně....užívej sluníčka a třeba Tě zase napadne něco k Rendlíku a všechny nás pobavíš..... >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Andromeda
2. 7. 2013 13:14
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
Dva jsou široká veřejnost ??? Sakra sakra >:-[]
Avatar - Andromeda
2. 7. 2013 13:16
Re: Kupci Mercedesu "se mají na co těšit"
Těch 100 000 km možná nevydrží ani Tvůj angličák na koberci , stratégu >:-[]
2. 7. 2013 09:05
Fakta
Pane redaktore, prosím prostudujte si ceník nebo web mercedesu, než pošlete do světa takové nepřesné informace. Díky.
P.S. Několikrát sem si dovolil slušně upozornit, že máte faktické chyby v článcích, ale ani jednou nedošlo k opravě. Je to zajímavý přístup... :no:
Rozbalit vlákno
1
2. 7. 2013 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 09:14
fakta
Nevím proč "novináři" neustále svým štědrým nadpisem odsuzuji něco co nemusí být pravda a zmiňují neustále že mercedes bude mít motor "jen" od renaultu. Co když se na něm podílel Mercedes od začátku a bude to dobrá jednotka když si tak věří a nasazují ho víc a víc. 2.0TDI je propadák celým koncernem vč. Mitsubishi a všude kde se objevil a...? je to VW tak je to přece dobré. Počkejme na zkušenosti těch co si jej koupí.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Ada je zase tady
2. 7. 2013 10:24
Re: fakta
Nesmysl. Spolehlivých motorů 2.0 TDI jezdí miliony. To, že se občas některý z nich pokazí, je logické. Stává se to zejména těm řidičům, kteří neumí s dieselem zacházet a myslí si, že mají pod kapotou zážehový agregát.
Avatar - WinDiesel
2. 7. 2013 10:39
Re: fakta
Ádo, o "spolehlivosti" motorů 2,0 TDI se už básní. Ty jsou tak spolehlivé, až jejich majitele přechází zrak při pohledu na účty za porouchaná turbodmychadla, prasklé hlavy motorů, specialisté pak zírají nevěříc vlastním očím na použité konstrukční metody (např. drobné šroubení přímo do hliníku) atd atd.
Být Tebou našel bych si něco jiného na vychvalování. Začínáš být hodně odseparován od reality, někdo by mohl třeba i říci, že žiješ v nějakém ústavu ............. k internetu mají dnes přístup i chovanci, zvláště jestli se dobře chovají ........... :-) :-) :-)
Avatar - Ada je zase tady
2. 7. 2013 11:03
Re: fakta
Tak popořádku: turbodmychadla Garett tlačí vzduch u motorů všech výrobců. Nejsou výrobkem fy VW. Jejich poruchovost je ovšem vidět nejvíce u motorů 2.0 TDI právě proto, že jich je v provozu nejvíce. O způsobu zacházení s turbem tady bylo popsáno dost místa a nebudu se proto opakovat. Prostě se s takovým motorem nesmí zacházet jako s benzínovou mrchou.

Problémy s praskající hlavou a strženým pohonem olejového čerpadla se objevily jen u prvních sérií 16-ti ventilového 2.0 TDI a byly vyřešeny přepracováním dotčených dílů v roce 2006. Dřívější 8-mi ventilový motor 2.0 TDI, ani 16-ti ventilové motory TDI vyráběné po roce 2007 tyhle problémy nepronásledují a většina z nich má dnes již najeto statisíce km. Narozdíl od dieselů jiných značek u těchto motorů například nebývají žádné problémy se vstřiky. Rovněž poruchovost novějších verzí 2.0 TDI se drží nízko, i když s nejnovějšími motory zatím nejsou dlouhodobé zkušenosti.

Ve srovnání s 2.0 TDI je například poruchovost francouzských dieselů tragická. Rendlíkovský 2.0 DCI je jedna velká tragédie, u 2,2 HDI praskají vačky, což vede k totální havárii motoru, vychvalovaný 1,5 DCI obvykle nepřežije své turbo...

Takže na tvůj výpad bych odpověděl něco ve smyslu vyjádření strýce Pepina, že jsi zřejmě chabrus na nervy a měl by sis ho omývat vlažnó vodó...
Avatar - grifith
2. 7. 2013 12:01
Re: fakta
Čili k praskání hlav už například u 2,0 TDi-PD, dodávaných do druhé generace Superbu nedocházelo? A sladění s DPF bylo prakticky dokonalé? Netvrdím, že by dvoulitrová TDi byly apriori špatné, každopádně jej jako relativně spolehlivé lze označit až po implementaci CR.
Avatar - Andromeda
2. 7. 2013 13:12
Re: fakta
Doufám, že Ty ve svém Japíkovi máš motor koncernu, a ne ten, co donedávna dodávalo PSA ... :-! Nebo se pletu ???
Avatar - Ada je zase tady
2. 7. 2013 16:29
Re: fakta
Samozřejmě. Užívám si spolehlivosti svého 2.0TDI PD (dnes asi 170 tis.km) :-)
2. 7. 2013 17:03
Re: fakta
To je málo jsi spolehlivosti 2.0TDI PD (dnes asi 170 tis.km) :no:

Ale já jsem za něj moc směje se >:D >:D >:D
2. 7. 2013 20:55
Re: fakta
No a ja mam zase zase cca 170 tkm na tachometru sveho rendliku s 1.5 dCi ;-)
Takze jsme na tom oba priblizne stejne, jestli dobre ci spatne to nevim >:D
4. 7. 2013 17:41
Re: fakta
Napis mi pla systemove nedostatky motora 2,0dci, kedze o nom pises ako o tragickom. Podla mna len trepes totalne bludy.
2. 7. 2013 13:53
Re: fakta
Vidím, že oba (Windiesel s Ádou) jsou nedorozumění jako chovat puberťáka, tím více hádka (Diesel proti diesel) >:D
Áda nemá rád motory DCI, HDI a tak dále. Áda má rád pouze motory 2,0TDI!

PS:- Pod kapotou osobního vozů patří benzín :-!
Ano spolehlivých motorů jen 1,9 TDI jezdí miliony, ne 2,0TDI jsou pořad poruchové :no:
Avatar - Ada je zase tady
2. 7. 2013 16:30
Re: fakta
Kolik stovek tisíc km jsi s motorem 2.0 TDI už najezdil Vasile? >:-[] >:-[] >:-[]
2. 7. 2013 17:00
Re: fakta
2.0TDI s motorem do stovek tisíc km :no: málo

:-! [odkaz] :-!
2. 7. 2013 19:22
Re: fakta
"Áda nemá rád motory DCI, HDI a tak dále. Áda má rád pouze motory 2,0 TDI!" Přesně to jsem Ti napsal já >:-[] :no:
Avatar - Ada je zase tady
2. 7. 2013 21:10
Re: fakta
Ten ruský chlapec, vystupující tady z přemíry testosteronu hned pod dvěma různými nicky, neví co píše, nebo na to Google translátor nestači, hehe.

Ve skutečnosti je to tak, že považuji motor 2.0 TDI za jeden z průměrně kvalitních komerčních motorů na trhu. Jsou pochopitelně i jiné slušné motory, například 3.0TDI nebo motory od BMW, MB, či pětiválec od Volva. A rovněž jsou na trhu motory o dost horší, například francouzské.

Nebo diesely od K/H, které nemají výkon a krouťák, který je deklarován výrobcem, či od Fordu, u kterého doslova hoří vstřiky, atd, atd. V tomhle porovnání vychází VW docela dobře a rozhodně by neměl být zesměšňován zdejšími uhrovatými mládenci, kteří neujeli ani prvních 100 tisíc km. Nicméně je třeba přiznat, že i u VW občas šlápli vedle. Třeba 2,5 TDI z prvních let 21 století se moc nepovedl.
2. 7. 2013 21:25
Re: fakta
Jsi dědeček :no: Ada je zase tady :no:
Vím, že je to diesel, ale stejně se mi to moc nelíbí - tak si to chci jen TDI, ale často je to problém s většinou dieselovým motorem pro osobní vozy :no:

Dieselový motor pod kapotou preferují především uhrovití puberťáci [odkaz]

Pod kapotou osobního vozů patří benzín :yes:
3. 7. 2013 08:35
Re: fakta
Jak kterých. Pod kapotu některých patří benzín, pod kapotu jiných patří diesel.
P.S. Ty se tu předvádíš jako uhrovitý puberťák. Víš vůbec co to je?
Avatar - grifith
2. 7. 2013 10:59
Re: fakta
Kdepak jsi na tomto nesmyslu byl? >:D :no:
Avatar - 3_diamanty
2. 7. 2013 09:33
zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
ja to vidim tak ze ten zakladny diesel budu volit prevazne firmy pre svoje firemne referentske vozy kde ide najma o nizku spotrebu a cenovku "od" ...... je uplne zrejme ze sukromny zakaznik ktoru chce mercedes si ho nekupi s motorom od renaultu.... takze tento dieslovy zaklad bude jednoznacne preferovany firmami a taxikmi autoskolami a inymi nicitelmi aut..... realny sukromny zakaznik pojde do mercedesa s motorom mercedes s patricnym a dostojnym vykonom... vsetko je to o biznise... mercedesu sa neoplati vyvijat maly diesel pre jedno dve auta v ponuke.... navyse vie ze s tym zakladnym motorom to bude zvacsa firemne auto a v tomto je jedno ci mate motor z renaultu alebo z mahindry.......

inak ked som tvrdil ze CLA sa mi ako medak moc nepozdava pritom mercedesy mam rad ... mnohi namietali aka je to pecka.... skuste tento test..... tester je moj clovek... vidim to s tym autom rovnako:

[odkaz]
konecne niekto kto tuto neprakticku hracku nemal problem skritizovat aj ked podla mna ju tester este dost setril
;-)
Rozbalit vlákno
8
2. 7. 2013 09:47
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
Už jsi se díval na prodeji ve Francii? Tvoje předpovědi a teorie o tom, proč bude P2008 a P208 drtit Clio s Capturem nějak nevyšly. Dvojspojka a motory asi nebudou slabinou Renaultu. Spíše naopak. :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 7. 2013 10:06
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
drtit asi nie.... to som netvrdil ale cakal som viac... ono P208 chyba kombik.... a 2008 sarozbieha neskor po capture tam by sa to mohlo zlepsit... velka skoda kombika... to by 208 clio prevalcovala ... este si pockajme na mesacne predaje v celej europe... tam by 208 mohla clio opat potrapit.... kedze v maji bola pred cliom ;-) [odkaz] :yes:
2. 7. 2013 10:11
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
O 927 ks. :-)
2. 7. 2013 11:12
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
P208 v poslední době neskutecne pomaha reklamni kampan (musim se pochválit, podilel jsem se nani >:D ) do které Peugeot nalil neskutecny peníze, a otázkou je, jestli se jim to nakonec vyplati, kdyby bezny smrtelnik vedel jak sileny sumy to jsou, i pomysleni nad sumou co padla na tak bezvyznamnej trh jako je CR, by tu spoustu lidi dostalo do komatu >:D

takze je otázkou, co se stane az reklamni masaz skonci?
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2013 12:33
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
Vidíš, jak sám s radostí používáš "oktávkové" argumenty... >:-[]
2. 7. 2013 22:14
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
To by 2008 esmel byť tak hnusný, snáď aj Roomster vyzerá lepšie. S P208 som si kratšiu trasu skúsil, vzhľadom na to, že druhé auto v rodine máme Yaris 1.0, tak teiž s litríkom, ale bola to tagédia. Zdochnuté, uhrkané. Každá jamka, kamienok, nedajbože retardér, všetko sa ti dostane pod kožu, vždy cítiš aj počuješ priam bolestivý náraz. Hlboké sklamanie. Clio je niekde celkom inde.
2. 7. 2013 11:03
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
Rekl bych, ze prumerny zajemce o tyto modely nebute tusit, ze to ma motor od renaultu. Tato auta si vetsinou kupuji manzelky na vozeni deti do skol a na nakupy. A jelikoz je dieselova propaganda mocna a jeste k tomu to nezere, tak klidne sahnou po renaultackem motoru.
2. 7. 2013 22:46
Re: zbytocny humbuk .. vsetko ma svoje opodstatnenie
:yes:
Avatar - moreczech
2. 7. 2013 09:36
Čeští bijci diamantu,
už si konečně uvědomte, že RENAULT byl, je, a vždy bude francouzským mercedesem! U Daimlera to ví, a proto s ním spolupracují čím dál více... Za chvíli bude Renault Sport F1 dodávat motory i pro Mercedes F1 >:D
Rozbalit vlákno
31
Avatar - 3_diamanty
2. 7. 2013 09:42
Re: Čeští bijci diamantu,
mercedes F1 ma vlastny motor ktory je najlepsi v F1..... a najlepsi bude aj o rok ked sa prejde na V6 turba ..... uvidis :yes:
Avatar - CHerokee
2. 7. 2013 09:52
Re: Čeští bijci diamantu,
:yes: souhlasím... Mercedes se s Renaultem zahazuje a riskuje svou pověst, ale je to v době ekonomické recese asi nutnost a cesta jak snížit náklady...
Avatar - moreczech
2. 7. 2013 09:55
Re: Čeští bijci diamantu,
vzdej se toho českého maloměšťáctví.....
2. 7. 2013 09:56
Re: Čeští bijci diamantu,
Audi udělalo A3 a svět se nezbořil. Naopak. Audi se daří a nikomu technika VW nevadí. Spolupráce Mercedesu a Renaultu také není jen o motorech. Stejně jako u Audi a VW půjde o celá auta.
Avatar - WinDiesel
2. 7. 2013 10:34
Re: Čeští bijci diamantu,
Moc by se nebál, pane kolego, ten motor je opravdu hodně přepracovaný. A nejde tady ani tak o láci jako o emise, ano, ty proklaté emise, které má Mercedes hodně vysoké.
Díky 1,5 dCi budou moci i nadále existovat nadupané Mercedesy.
Budiž poděkováno motoru 1,5 dCi a Renaultu, že tomuto bude napomáhat.
A navíc, je to Exchange deal - za 1,5 dCi budou měněny 2,2 CDI do vozů Infiniti a také benzínové motory - a bude jich opravdu hodně a to nejen v Evropě.
Bravo Renault, Bravo Daimler-Benz.
2. 7. 2013 11:42
Re: Čeští bijci diamantu,
Za celý ten rok jsem se zeptal asi desetkrát, nikdy mi nikdo neodpověděl.
V čem (kromě příruby, silentbloků a věcí daných dodavatelským řetězcem) je ten motor odlišný?
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2013 14:31
Re: Čeští bijci diamantu,
a ani Ti nikto, kto by to chcel obhajivat pravdivo, neodpovie >:D
- lebo mas pravdu - zakladny harware bude rovnaky, to si klamat nebudeme ;-)
Avatar - boost.
2. 7. 2013 15:10
Re: Čeští bijci diamantu,
"Zahlreiche Teile sind Mercedes-spezifisch: So besitzt der OM 607 die Motorlager vom Benzinmotor M 270 und ein spezielles Zweimassenschwungrad. Der am Getriebe angeflanschte Anlasser, der Generator sowie der Kältemittelverdichter stammen ebenso aus dem Mercedes-Modulbaukasten und werden durch einen Riemen mit sechs Rillen angetrieben.

Wie alle Mercedes-Motoren muss der OM 607 das umfangreiche Aggregate-Testprogramm auf Prüfständen und im Fahrzeugdauerlauf absolvieren. Der Applikationsaufwand, den Mercedes-Benz beim OM 607 betrieben hat, ist
hoch. In einem gemeinsamen Projektteam mit Mercedes- und Renault-Mitarbeitern wurde der Motor besonders in den Bereichen NVH und Fahrbarkeit optimiert. Abstimmungsarbeit floss ebenso in die Umsetzung der serienmäßigen ECO Start-Stopp-Funktion. Zum Beispiel arbeitet diese Mercedes-spezifisch auch bei Temperaturen im Bereich von bis zu minus 10 Grad Celsius und kann so häufiger zur Verbrauchsminderung beitragen."

Tohle je přímo od Daimleru.
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2013 15:18
Re: Čeští bijci diamantu,
ved dobre - ale len potvrdzujes moje slova:
klima-kompresor, 2hmotovy zotrvak, starter,alternator, loziska-ulozenia motora...-ano, to vsetko su veci, ktore sa dali cakat, ze pouziju vlastne...
ale "gro" motora je Renault ;-)
2. 7. 2013 15:48
Re: Čeští bijci diamantu,
No vida, díky :-)
Takže přepracovali kulový.
Avatar - boost.
2. 7. 2013 17:30
Re: Čeští bijci diamantu,
Yep. Nevím, odkud mají ty zaručené informace, že to určitě je předělaný, že GTI. >:-[]
2. 7. 2013 19:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - moreczech
2. 7. 2013 09:54
Re: Čeští bijci diamantu,
Ano vím, že má vlastní ale jistě tušíš, který motor v F1 má poslední tituly ;-) A Mercedes bude chtít taky vyhrávat ;-) a nové V6 turbo od Renaultu bude zase nejlepší !!!

RENAULT toujours !
Avatar - CHerokee
2. 7. 2013 10:09
Re: Čeští bijci diamantu,
Ale prd, ve formuli nerozhoduje motor, ale šasi ... aerodynamika. Kdo něco o formuli ví, tak mi dá za pravdu. Mecedes dodává své motory i dalším stájím. A pokud vím, stáj Renault na tom není bůhvíjak ... měli co dělat sehnat peníze na sezónu.

Mercedes už několik let vyvíjí motor nový...
2. 7. 2013 10:12
Re: Čeští bijci diamantu,
Kdo něco o F1 ví, tak nepíše nesmysly jako ty. :-)
Avatar - aproximus
2. 7. 2013 10:40
Re: Čeští bijci diamantu,
:yes:
Avatar - aproximus
2. 7. 2013 10:39
Re: Čeští bijci diamantu,
>:D >:D no jasně motor vůbec nerozhoduje, ty monoposty jsou vlastně šlapací >:D >:D :no:
Avatar - CHerokee
2. 7. 2013 13:18
Re: Čeští bijci diamantu,
Ne motory mají tak přísná pravidla, že jsou velmi vyrovnané. Ale 2 auta se stejným motorem tvoří obrovský rozdíl - Mercedes x McLaren. Jenže to byste se na tu formuli museli dívat děcka :-)
Avatar - Ham.
2. 7. 2013 16:30
Re: Čeští bijci diamantu,
Přesně tak to je, šéfkonstruktér RB Newey řekl, že dobrý motor je potřeba pro účast v F1, ale vítězství je o šasi a dnes především o aerodynamice. Je to vidět přímo na týmu Mercedesu, pokud chtějí být první, tak musí makat především na aerodynamice a na šasí. Na stejných motorech jsou dnes ačkové týmy (Ferrari) stejně jako béčkové (Sauber také s motorem Ferrari). Motor F1 byl a bude vždy interesantní dílo, ale o vítězství se dnes rozhoduje v aerodynamickém tunelu.
Avatar - CHerokee
2. 7. 2013 17:40
Re: Čeští bijci diamantu,
Tak tak, ale tady diskutují a polemizují lidi, co se na formuli nedívají a nebo jí vůbec nerozumí (pogo26 a aproximus a moreczech).
2. 7. 2013 11:33
Re: Čeští bijci diamantu,
Jasně, o motorech to vůbec není... >:D >:D >:D >:D Kdyby vítězné motory nebyly od Renaultu, tak by to jimi bylo.....jděte už všichni rovně....proč asi se Renault pořád drží na trhu?? Že by tím, jaké dělají šroty? Že by tím, že se to vůbec neprodává? Myslím si, že motory od Renaultu asi nebudou to nejhorší na trhu....a jen tak mimochodem...co nejvíc odcházelo na dCi? já myslím, že common railové vstřikovače a ty zrovna nebyly výrobek Renaultu.... Nebyly náhodou od Německých společností....?
2. 7. 2013 11:37
Re: Čeští bijci diamantu,
Ty common-rail vstřikovače neodcházeli jen u VW, protože je neměl. Ale ty problémové nebyly německé, ale od Delphi. Dnes tam jsou už samozřejmě jiné.
Avatar - CHerokee
2. 7. 2013 13:19
Re: Čeští bijci diamantu,
Žeby tím, že je to státní firma, kterou Francie opakovaně dotuje - myslete ;-)
2. 7. 2013 13:54
Re: Čeští bijci diamantu,
Určitě na tom je něco pravda, ale musíte uznat že prodeje Renaultu nejsou zrovna propadákem....jestli já za sebe koupím auto, tak asi proto že s tou značkou mám nějaké zkušenosti a je mi vcelku jedno, jestli to stát dotuje horem spodem.....myslím, že kupec na tento fakt nekouká...mám dobré zkušenosti se Škodou, koupím škodu, mám dobré zkušenosti s Renaultem, Pegeotem, Kiou, koupím toto....je mi jedno, jestli to je státní nebo ne... nemám pravdu?
2. 7. 2013 23:04
Re: Čeští bijci diamantu,
No tak ty nerozumíš ani tomu Renaultu, natož F1. Stát má v Renaultu 15% a nic samozřejmě nedotuje. Třeba VW je víc státní než ten tvůj státní Renault. Ale člověk, který ze sebe děla odborníka na F1 a přitom žije v domnění, že Renault má v F1 nějaký tým, asi může všechno.
Avatar - WinDiesel
2. 7. 2013 10:46
Re: Čeští bijci diamantu,
Dovolil bych si nesouhlasit.
Momentálně je motor Renault velmi dobrý, ale Mercedes je o chlup lepší.
A kdo bude lepší v následující sezóně, to ví jen pánbů.
byl bych velmi opatrný s jakýmikoli předčasnými vyjádřeními.
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 11:01
Re: Čeští bijci diamantu,
Chlapče, mercedes kolaboruje s Renaultem také z důvodu toho, že PSA spolupracují s BMW a potažmo se rýsuje i GM.
Avatar - CHerokee
2. 7. 2013 13:20
Re: Čeští bijci diamantu,
Chlapče oslovujte chlapce. Mercedes jde do toho z toho důvodu, že malé motory nechce vyvíjet,ale potřebuje je i z hlediska ekologických limitů ;-)
Avatar - MarTin1
2. 7. 2013 15:06
Re: Čeští bijci diamantu,
:yes: :yes: přesně tak to je, donedávna to praktikovalo i BMW... AUDI má výhodu v koncernu, kterej to dělá... MB nikoho takového nemá.

Vývoj těch motorů spolyká totiž takovejch milionů EUR, že se to v jejich objemu prodejů MB nevyplatí, protože největší procento prodejů jsou motory v rozmezi 2 - 3 Litry.... samozřejmě v dieslu. Nějaký 1.4 až 1,8 jsou stejně okrajovou záležitostí jako V12 z modelů 600 či 65 AMG.
Avatar - CHerokee
2. 7. 2013 16:02
Re: Čeští bijci diamantu,
:yes: i když teď z toho nového benzínu (1991 objem) umí vymáčknout hodně...360 koní.
Avatar - nalimer
2. 7. 2013 09:55
pohľad majiteľa
úprimne? to, čo som očakával od MB B bol dízel pre mesto - ich vlastný 1,8 s 90kW. v aute to jediné, čo mi najviac vyhovuje (pre jazdu v meste a v okolí dostačujúce, dobrá akcelerácia, spokojnosť).
hold, MB to kazí, kde sa dá. škoda.
Rozbalit vlákno
1
2. 7. 2013 22:21
Re: pohľad majiteľa
To sú somariny - nie je jedno, od koho ten motor je? Kupuješ auto Mercedes, záruku Mercedes, aj servis Mercedes. Nejaký problém? Beztak okrem samotnej karosérie máločo pochádza z Nemecka, ani o tom nevieš. A trápi to niekoho? Trápi ťa to?
Avatar - Ada je zase tady
2. 7. 2013 10:31
Rozhodování ekonomů MB zabije
Dobré jméno MB, budované desítky let, vezme během krátké doby za své. Je evidentní, že firmu MB řídí ekonomové, pro které je nejdůležitější zisk na konci jednoho účetního období. Potom může přijít potopa, ekonomové se přesunou jinam a přivedou do bankrotu další firmu :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
2. 7. 2013 10:42
Re: Rozhodování ekonomů MB zabije
Ádo, kdes sehnal tak dobrej matroš? Poděl se s kamarády .......... >:D
2. 7. 2013 10:55
Re: Rozhodování ekonomů MB zabije
Ádo, ber to z té lepší stránky. Je to sice motor od Rendlíka, ale je to diesel!
2. 7. 2013 11:25
Re: Rozhodování ekonomů MB zabije
Zaujímavé, že na rozhodovaní ekonómov VW Group rastie...
Avatar - Ada je zase tady
2. 7. 2013 16:37
Re: Rozhodování ekonomů MB zabije
Roste, ale pod vedením ekonomů klesá kvalita. I když je stále lepší, než u konkurence, VW to škodí.
2. 7. 2013 22:22
Re: Rozhodování ekonomů MB zabije
To je trochu omyl. Nie je lepší jak konkurencia. Len obchodníci od VW sú lepší. A práve o to ide.
Avatar - MarTin1
2. 7. 2013 10:59
Vy toho
naděláte, no co tak kupujou "dětský motory" aby se snížil průměr CO2. Pokud je ten motor dobrej jako že asi jo no tak co?? 80% z Vás nikdy žádnej mercedes neměl a nikdy mít nebude, takže jsou to jen plky místních odborníků.

Ano proč by Daimler neřídili ekonomové?? Dyť je to firma jako každá jiná a pokud mají firmě zajistit dalších 100 let tak se prostě musí dělat rozhodnutí... vy si myslíte, že kdyby česká modla BMW zůstala "staré pravé BMW" tak je dneska tam kde je?? Kecy.... těch "srdcařů" je hrstka a většinou jsou to lidi co na ty auta jen koukaj ale pro BMW nejsou ekonomicky důležití... Zákon trhu prostě, prodávat to po čem je poptávka a ne to o čem se sní....

Zpět k MB, pokud má značka obětovat něco ze své "prestiže" a udělá to ve prospěch toho, že jí ušetřené peníze z vývoje vlastní malé jednotky umožní aby dále vyráběla V8 a V12, účastnila se F1,DTM..... tak já to jen kvituju. Já vám říkám, že MB bude poslední značka z D3, která bude za x let nabízet V12 a atmosferické motory... Už nyní nabízí V12 v nejširším spektru aut.... CL S SL
Rozbalit vlákno
1
2. 7. 2013 11:45
Re: Vy toho
Přesně tak...
Lancii a Alfu řídili po x let strojaři a jak to dopadlo... >:D
2. 7. 2013 11:03
diamanty jsou vecne
kolik zde bylo prohlaseni jak je natom Renault spatne, a jak nevyhnutelne krachuje, jak ma spatnou povest a extremne poruchove vozi? spousta spousta

přitom Renaultu se evidentne dari, jeho soucasne modely se pravidelne umistuji dosti vysoko v hodnoceni spolehlivosti a mezi dieselama je krom A.cz a par diskuteru povazovan za momentalne jednoho z nejlepších vyrobcu na trhu, mezi elektromobili patri momentalne taky k leaderum, takze v tom Mercedesu jsou to desny tupci, ze se rozhodli s nima spolupracovat, měli radsi sahnout po necem od VW prece >:D

v Daimleru moc dobře vedi, ze nejdulezitejsi trhy EU jsou Nemecko a Francie, a tam se taky proda nejvic těchto aut
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 11:12
Re: diamanty jsou vecne
No, co se týká kvality zpracování a životnosti elektroinstalace u Renaultu víme všichni i bez hodnocení auto.cz >:-[]
Např. v auto7 článek KIA Carens x Renault Scénic (mám dojem) byla poznámka autora, že novému renaultu vrže střešní okno a palubní deska. Ano, konstrukčně je to auto staré deset let, ale možná právě proto by to měli mít vychytané. A jinak se zeptejte automechaniků na jejich názory na renaulty, ať si uděláte obrázek. Nechci nikoho hanit, ale prostě to má daleko do kvality německých vozů, a to je fakt. Jinak se podívejme na prodeje jednotlivých modelů a vidíme, v jakých výbavách a motorizacích se prodávají. Prostě v těch nejlevnějších, jelikož si je lidé kupují jako vozítko z místa A do místa B z důvodu dotované ceny, která se pak vybere na servisu, a né z důvodu radosti z jízdy.
2. 7. 2013 11:19
Re: diamanty jsou vecne
no jako bejvalej majitel 2 Renaultu a 2 koncernových VW bych taky mohl vypravet >:D

zivotnost elektroinstalace byla u starych Renaultu asi spatna, otázkou je, je spatna idnes u novich Renaultu?

a názory automechaniku? ja znam názor jen jednoho, a tomu Renaulty nijak nevadili stejne jako jakakoliv jina auta, davam si k nemu servisovat auta jiz cca 16 let
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 11:24
Re: diamanty jsou vecne
A jaké byla ty dvě koncernová auta? Typ a r.v. Díky
2. 7. 2013 11:47
Re: diamanty jsou vecne
Audi nebo Škodovky okolo přelomu tisíciletí si neměly s Renaulty co do spolehlivosti elektroinstalace moc co vyčítat...
A BMW na tom není o moc líp, to moje má v elektrice takových much, že bych to nejraději hodil ze skály.
2. 7. 2013 11:52
Re: diamanty jsou vecne
vlastne 3, na Golfa jsem uplne zapomel kdys jsem to psal >:D tedy Golf 3 2 litr 110kW (GTI) a bohužel jedno z nejporuchovějších aut co jsem kdy mel, proto jsem ho mel jen kratce, necelej rok, Audi A6 C5 2.7T 169kW a Audi A6 C5 2.4 121kW (naopak jedno z nejlepších aut co jsem kdy mel, minimalni investice a jezdi me vpohode jiz 5 rokem a najezdem k téměř 700tisicum km, ac teda zacina ted trosku haprovat elektrika, blbej kontakt v pacce tempomatu, a pak občas vypadava palubni pocitac, cos bude taky jen nejakym kontaktem, pac na diagnostice je komfortni jednotka v poradku, funguje hlavne kdys je teplo a vlhko, proto je domenka v kontaktu :-) )

z Renaultu jsem mel obe první generace Clia, první generace bylo auto z povodni, a zazilo semnou hodne krusne chvile, tohle auto odeme dostalo asi největší kapky, proste levnej zelenej prcek kterého jsem doslova utahal k smrti, vcetne toho ze se me podarilo domej natankovat naftu a nasledne s tim odjet ještě asi 100km do servisu >:D a druhé Clio Sport z druhé generace (co se Sportu tyce, tak první generace, nakonec vyhralo nad zvazovanym Williamsem), nebejt toho ze jsem ho rozflakal, tak to bylo auto zcela bez zavad, život u me mu holt skončil na cca 120 tisicich km, kde je mu dnes konec netusim, ale z bazaru zmizelo celkem rychle i presto ze bylo bourane a za docela nadsazenou cenu, je pravda ze Sportu a navíc s paketem MTV asi mnoho nebylo, a tim ze byl rozflakanej jen predek, tak to asi někdo rysknul
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 12:36
Re: diamanty jsou vecne
No jo, ale Laguna je na elektroniku trošku bohatší než clio, které má pár drátků...nehledě na A6.
2. 7. 2013 16:10
Re: diamanty jsou vecne
v rodine mame i dve Laguny, identickej rok a jedna je naprosto v poradku bez zavad a druha zese uplnej srot, ale elektrika kupodivu v poradku, spis se rozpada jinde >:D
2. 7. 2013 11:23
Re: diamanty jsou vecne
Renault Scénic je dle skoro všech statistik nejspolehlivější MPV. A o kvalitě zpracování leccos vypovídá test Autobildu na 100 000 km nebo nedávný český test na 50 000 km. Výsledek je celkem jasný. Interiér bez známek opotřebení, nikde nic neveže. Auto celkově úplně v pohodě. Už jen titulek Autobildu "Pevný jako skála" je snad celkem jasný. Ale asi se shodneme v tom, že Renault je na tom dnes lépe než německá mainstreamová produkce. :-)
Avatar - Charger
2. 7. 2013 11:25
Re: diamanty jsou vecne
Katování kostů je neúprosné, co bylo kdysi již po faceliftu být nemusí ;-)
2. 7. 2013 11:29
Re: diamanty jsou vecne
Tak to jo. Ale pokud je např. ten Scénic snad ve všech statistikách mezi nejlepšími (briských, německých, francouzských), tak na tom asi něco bude.
Avatar - Charger
2. 7. 2013 11:33
Re: diamanty jsou vecne
Jo, to neříkám, jen to co bývalo již nemusí být nyní
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 11:29
Re: diamanty jsou vecne
>:-[] >:-[]
Snažím se být objektivní, jelikož vyrobené šmejdy jsou všude, jen je otázkou, kolik jich je celkem.
Upřímně, v celkovém počtu vyrobených aut procentuálně si myslím na tom vychází lépe němci než frantíci. Asi měli v autobildu štěstí, že narazili na jeden z mála dobrých kusů. Jinak neznám renaulta, kde nic nevrže či nepraská. Viděl jsem octavii po 500 tis km, klobou dolů, na to zacházení a počet km byla v luxusu. Pošlete mi někdo fotku rencka po 500 000 km a pak můžeme spekulovat, jak na tom to auto je.
Pravda je, že by to teoretiky vydrželo každé auto, otázkou je, kolik čeho za těch kilometrů se na tom autě vymění. Na některém stačí pár dílů (neberu standardní spotřební materiál), jiné vyměníte téměř celé mimo karosérii. To jsou ty rozdíly.
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 11:33
Re: diamanty jsou vecne
TiPCARS.cz.
Passat bez omezezí r.v. od 250 tis. km. V nabídce 107 vozů.
Laguna bez omezení r.v. od 250 tis. km. V nabídce 18 vozů.

Toto možná také o něčem vypovídá....třeba že se tu neprodá či nedoveze dolik Lagun a nebo to asi do 250tis km ty auta nevydrží a rozpadnou se >:-[]
2. 7. 2013 11:37
Re: diamanty jsou vecne
No to je strašně relevantní statistika. Kolik je čeho k prodeji na Tipcars. No co, alespoň známe tvé oblíbené stránky. >:D
2. 7. 2013 11:49
Re: diamanty jsou vecne
Tak tohle je brutální zářez.
V zemi, kde je 90 procent aut stočených je tohle opravdu nesmysl řešit. Navíc se vsadím, že tam těch Pašíků bude desetkrát víc, než Lagun - a pak nám ten poměr vychází de facto stejně, že?
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 12:38
Re: diamanty jsou vecne
Pokud se bavím o nájezdu km a pokud tedy mají pašíci stočený km, tak to pro ně vychází ba ještě lépe, jelikož skučný nájezd auta je vyšší, než deklarovaný, tím pádem toho passat dokáže najet vícero jak laguna, která se rozpadá o dost dříve >:-[]
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2013 14:39
Re: diamanty jsou vecne
>:D >:-[] :yes:
3. 7. 2013 09:34
Re: diamanty jsou vecne
ty vis v jakym stavu ty auta jsou? ja to teda z fotek nejakyho tipcars fakt nepoznam, ono si staci projit bazary a zjistis ze na fotkách vonavka, muze bejt z technického hlediska vrak ;-) i taxik co ma nadreno k milionu se da nablýskat tak, ze bys mu uveril i 50k km na tachu >:D
2. 7. 2013 12:00
Re: diamanty jsou vecne
kolik z tech Passatu budou bejvale firemni vozi co maj tesne před smrti? Renaulty si kupuji v CR spise soukromi lide, a ti casto auta nestridaj co 2-4 roky tak jako firmy, aneb statisticky vpodstate nic neříkající udaje otom co je nebo není spolehlive :-)

dalo by se nato nahlížet i tak, ze tech Passatu se lidi radsi zbavujou, ale jak jsem psal vejs, spise to budou firemni auta
Avatar - grifith
2. 7. 2013 12:08
Re: diamanty jsou vecne
Naprostý souhlas ;-) :yes:
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 12:46
Re: diamanty jsou vecne
Jak píšeš, sourkomí lidé, kteří toho na té laguně také tolik nenalítají jako zkoušený firemní passat s maniakem, kterému je jasné, že řídí firemní a né své auto. Takže na toto je to pro passaty si myslím dobrý výsledek. Proč jsem zatím nikde neviděl firmení flotilu Lagun v nějaké významné firmě..?
Měl jsem B5 2003 a tomu autu tehdy ve dané konkurenci nesahalo nic ani po paty, to se na mne nezlob. Další generace se dle mého bohužel zhoršila celkově, možná ten dnes prodávaný facelift už má chyby vychytané, ovšem i to mě nechává klidným, že by ho stávající Laguna v kvalitě a spol nějak chytala za zadek...to si asi budeš muset počkat na novou generaci Laguny, s čím se Renault předvede. V Latitude toho nepředvedl zhola nic. Jasně, řekopaný Samsung, tam nebylo čeho moc vymýšlet.
2. 7. 2013 22:30
Re: diamanty jsou vecne
Počet vybehaných Passatov na trhu nevypovedá o ničom - iba ak o pokrivenosti myslenia zákazníckej verejnosti, nechcem použiť síce priliehavejší, ale ostrejší výraz...
Firemné flotily nie sú o kvalite áut, firemné flotily sú o "image" (v úvodzovkách, lebo image Volkswagenov v našich končinách je chorý) a o peniazoch. Fantazíruješ.
Avatar - Hittman
3. 7. 2013 08:53
Re: diamanty jsou vecne
Tak mi tedy podej tvoje vysvětlení, proč u nás je podíl prodejů aut takový jaký je, nehledě na to, že většina flotil je vw nebo škoda, možná už dnes kia či hyunday, ale renaulty jsem zatím nepostřehl. Jo, ještě fa KVK používají peugeoty >:-[]
3. 7. 2013 09:43
Re: diamanty jsou vecne
zaprvé, o tech autech někdo rozhoduje, a cesto je to clovek kteremu je naprosto putna jak kvalitni to auto je, delal jsem pro firmu kde maj cca 300 firemních aut pro obchodaky, a ten kdo tam rozhoduje o koupi tech aut, je schnilej dement co ma za kamarady snad kdejakého vlastnika autosalonu/servisu v okoli te firmy, no a schvalne cim myslis ze se v te firme jezdi, ano 8 ruznejma znackama aut, a nejzajimavejsi v te firme bylo zjisteni, ze nejmíň poruchova auta z flotili jsou benzinaky v LPG s automatem i presto ze mají největší najezdy, no a schvalne co bys řekl ze se za poslední 4 roky kupuje v te firme za auta? ano diesely s manuálem >:D

je to proste jen o penezich k nekomu do kapsy, a nedelam si iluze ze tak to funguje u spousty firem co maj vetsi flotyli, vcetne tech statnich/polostátních, viz třeba kauza Prazske policie kde vydirali majitele autoservisu :-)

zaslepenost nekterych jedincu, ze VW je uzasne jen proto ze jich je hromada je dosti k smichu, je jich hromada protože jsou oblibene prave jako flotilove vozi které se proste toci a často jsou o dům dal po 2 letech, dnes i po 4-6, nic vic a nic min, cos dosti často zkresluje vidiny nekterych co si takove auto od firmy odkoupej za super cenu, no kdo by si sam posobe nekoupil auto za zlomek ceny a pak ho nevychvaloval?
Avatar - Hittman
3. 7. 2013 11:12
Re: diamanty jsou vecne
No ty jsi nabyl dojmu, že ostatní dealeři či distributoři se necpou do firemních flotil a neuplácejí? Že to dělá jen vw??
Já znám tedy jeden rakouský koncern, kde u nás mají finanční limit na auto, kde si mohou teoreticky koupit co chtějí do výše určené částky a to si určují lidé, kteří v tom autě budou jezdit. Je pravda, že obchoďáci dostali kie ceed první generace, která se firmě osvědčila v poruchovovosti a drahém servisu tak, že to bylo poprvé a naposled, kdy je pořídili. Např. výměna předního skla u autotorizovaného servisu Kie vyšlo o 6 tis dráž než u servisu škodovky, takže sklo na kie nakonec vyměnili ve škodovce.
A pokud jsi takový optimista, že největší úplatky dává vw a že třeba korejci se na to jen dívají, tak si tvrdě na omylu.
Koupil jsem do své firmy nový trafic cca před 6ti lety. Do 20tis přestal chodit pás u řidiče, nastavování zpětných zrcátek a hučelo ložisko, které ovšem technik hučet neslyšel...a to se při 100km/h nedalo v autě bavit mezi sebou bez řvaní.
Já nikdy neříkal, že vw je svatý a nebo že dělá super auta a bůh ví co. Kdepak. Ale realita je taková, že německá auta jsou kvalitativně stále nad francouzskými, dnes bych řekl že i ti korejci je předběhli >:-[]
A co se týče obyč lidí, tak a) nemají tolik peněz, aby si koupili např. vw v plné palbě, tak jdou za levnějšíma francouzama, kteří si zbytek ceny vytáhnou v servisu. b) myslíš, že když si někdo kupuje auto, běží hned za vw?? Já takového neznám, větši si vyzkouší dost aut, než se rozhodnou.
3. 7. 2013 14:21
Re: diamanty jsou vecne
precti si to ještě jednou, ona znacka VW pokrejva 8 znacek s beznyma autama nižší stredni a stredni tridy?
2. 7. 2013 11:33
Re: diamanty jsou vecne
Pokud chceš být trochu objektivní, tak zapomeň na svoje dojmy a podívej se trochu podrobněji do statistik. Pokud však sleduješ 10 let stará auta v bazarech, tak ti tvé dojmy vyvracet nebudu.
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 11:36
Re: diamanty jsou vecne
Že by se renalt tak rapidně zlepšil a vw usnul na vavřínech a nic pro kvalitu vozů nedělal? ;-)
2. 7. 2013 11:39
Re: diamanty jsou vecne
To stavá docela často, že ti slabší se snaží trochu víc než ti lepší. Žádná firma nezůstane na vrcholu věčně. Vždyť i ten Renault byl ještě docela nedávno před VW. A třeba zase bude. :-)
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 11:43
Re: diamanty jsou vecne
Já bych byl jenom rád, když tady bude ke koncernovým vozům i nějaké alternativa v dané třídě, abych si je pořád nemusel kupovat >:-[]
2. 7. 2013 11:56
Re: diamanty jsou vecne
Pokud si nic jiného nekoupíš, tak dál budeš žít svůj sen. :-)
2. 7. 2013 12:04
Re: diamanty jsou vecne
spis VW zustava porad na svém a Renault se během let zlepsil natolik ze je proste dohnal, ostatne to není nic výjimečného, proste se jeden model nepovede (U renaultu to byla druha generace Laguny před faceliftem) a tak kdys se pak další generace povedla, tak byli lidi proste prekvapeny
2. 7. 2013 11:19
A-Klasa
Včera jsem se v jednom Áčku 200CDI Sport vozil a silně si mě získalo.
Překvapivě je uvnitř dost místa, jak vepředu, tak vzadu, jen zadní cestující se musí poskládat jak do tanku nevelkými dveřmi.
Fantastické kožené "skořepiny" a spousta krásných designových doplňků.
Motor tradičně na spodku mrtvý, ale když se to rozhýbe jede moc pěkně, tiše a mimořádně kultivovaně.

Vadil mi pouze start/stop systém, za který ale auto nemůže, a nepřiliš vkusné je tvrdé oplastování zadní strany předních sedaček.

Dlouho jsem mu přicházel na chuť ale po osobním setkání se tiše klaním. Premiant třídy! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
2. 7. 2013 13:24
Re: A-Klasa
JJ, moc dobré auto. Start stop se dá jedním tlačítkem vypnout. Ale v městě to něco ušetří.
Avatar - miromen
2. 7. 2013 11:41
Nejlepší,nejspolehlivější....F1
Diskuze se nemusí ani čist a je jasné že opět někteří zasněni jedinci vidí Renault jak nejlepší a nejspolehlivější. A samozřejmě se opět najde i nabíječ co tu nezapomene vzpomenout F1.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hittman
2. 7. 2013 11:44
Re: Nejlepší,nejspolehlivější....F1
..a zapomene dodat, že Renalt v F1 a Renalt pro masy je asi takový rozdíl, jako den a noc ;-)
Avatar - Andromeda
2. 7. 2013 13:05
Re: Nejlepší,nejspolehlivější....F1
A to píše tvrdý fans koncernu >:-[] ... Nedej bože, kdyby koncern figuroval v F1, tak s tím místní motyka klub všechny x-kráte denně doslova mlátí přes hlavu , a o tom, kdo všechno by to byl, netřeba pochybovat , že ... Nemyslím teď zrovna A.Nováka >:-[] ...
Avatar - CHerokee
2. 7. 2013 13:22
Re: Nejlepší,nejspolehlivější....F1
:yes:
Avatar - miromen
2. 7. 2013 13:34
Re: Nejlepší,nejspolehlivější....F1
Kde bereš že jsem nějaký TVRDY fans koncernu ? A kterého vůbec myslíš ? Že já se tak hloupě ptám vždyť je přece jasné že je to ten který zde mnoha diskutérům způsobuje jisté nevole.
Avatar - Andromeda
2. 7. 2013 16:36
Re: Nejlepší,nejspolehlivější....F1
Nic ve zlém kolego ;-) ... Fandou jsi, a věřím, že u toho "mlácení", by nebyl ani zdaleka sám ...
2. 7. 2013 22:31
Re: Nejlepší,nejspolehlivější....F1
Trafená hus zagága...
2. 7. 2013 22:31
Re: Nejlepší,nejspolehlivější....F1
:yes:
2. 7. 2013 22:56
Co je to za hysterii?
Kolik z Vás doopravdy vlastnilo, nebo dlouhodobě užívalo vůz značky Renault? Mnoho příspěvků vychází z omylů, polopravd a mýtů. Ale neobsahují nic věcného. Osobně vůz Renault vlastním a nemohu říct ani slova po bezmála 60 tis. km. A to není nový. O Renaultu tu mnozí mluví jako o výrobci struhadel. Vážení, mluvíme o světovém tvůrci automobilů, kterému jsme vděčni za soudobé vozy (tvar, techniku, výbavu ap.). Namátkou - hatchback R16, MPV Espace 84, malé MPV Scénic 96, první vůz s 5* EURONCAP Renault Laguna 2001, karoserie liftback R 20/30 ze 70. let. Konečně také R Fuego 1981 první vůz sériově vybavený dálkovým centrálním zamykáním. Nejen toto je dílo Renaultovo. Víte, že turbo vynalezl Louis Renault r. 1902? Nevím, proč tu propuká hysterie ohledně spolupráce s MB. Renault má již několik let vyhlášen plán kvality, který dlouhodobě plní, což je potvrzeno ADAC a dalšími. Zamysleme se: budu spolupracovat s někým, kdo mi zničí pověst? Vy to uděláte ve svém životě? Jistě, že ne. Vás bude zajímat, od koho je ten či onen motor? Krom toho vozy Mercedes budou pro většinu nedosažitelné, pokud se nerozhodnou jinak.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
2. 7. 2013 23:59
Re: Co je to za hysterii?
Já jsem tu francouzskou chorobu měl. A pokud mám o ní mluvit, tak žádná slušná slova mne nenapadají :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
3. 7. 2013 01:22
Re: Co je to za hysterii?
Asi ta choroba nebyla tak vazna, kdyz tu jeste jsi ;-)
Leda by to "jen" zanechalo nasledky - na dusi nebo tele, ta tvoje ruka je divna (v pomeru ke zbytku tela), neni to ono? 8-s