Novinky
ZdeněkSvoboda
0
Číst umím, psal jsi ZÁKLADNÍ. Focus má taky v základu 63 kW resp. 77kW (sice 1,6) ale má. Astra má opravdu těch 74 kW v 1,4 v základu. 😉
Přejít do diskuze
Vidím tady další malou revoluci v podobě levné Dacie. Možná se zase budeme dočítat, že Dacia nestíhá vyrábět nové Logany neboť poptávka převyšuje nabídku jak tomu bylo u Dusteru. Nové MCV je velice povedené. Vypadá jako kombi než nějaká hranatá krabice. Tvary jsou uhlazené a auto působí velice elegantním dojmem. I interiér působí docela dobře, i když je z tvrdých plastů. Paleta motorů je rovněž rozsáhlá. Moc Dacii fandím a když nasadí cenovku všem zarytým čechům, kteří chtějí velký kufr spadne brada. Škodovka až se de zahrabat s nějakým Rapidem. Osobně bych neměl problém si Dacii pořídit.
Kdybys uměl číst, tak bys věděl, že jsem psal😒br />
"77 KW kvůli Focusu který k 63 KW nemá konkurenční motor"
Jestli se nepletu, tak základní model golfu je 1,2 TSI 63kW...takže hned u výkonu je golf v píííp >😁
Ty v tom máš větší bordel než jsem si myslel.... zajímalo by mě, jak jsi k takovým nesmyslům konkrétně došel. Malibu (levnější varianta Insignie) a Optima (stejná technika jako i40, jen jiná značka) spadají do střední třídy, stejně jako Superb nebo Passat.
Jj sirka se zrcatky je mnohem dulezitejsi parametr nez sirka bez nich, alespon pro troubu >😒]
Takže Octavia je konkurentem Superbu, Mondea, Insignie, Bmw 3, Audi A4 nebo třeba Passatu?
V teto tride spise bude jasna volba ta Dacia. Velka (na svou tridu) a zaroven za dobrou cenu (aspon predpokladam). Zaklad by mohl/mel byt pod 200 tisic.
Bravo DACIA :yes:
Bravo DACIA :yes:
Takhle nejak bych si predstavoval primeho nastupce Felicie. Prostorne a jednoduche. Ale snad uz to nebude rezivet 😄
Skoda, ze tam nemontuji 1.2 Tce nebo radeji 1.6 atmo. 1.2 bez turba mne prijde leniva a trivalec s turbem ve mne nevzbuzuje duveru (podmotorovane - prilis vysoka zatez - castejsi poruchy - kratsi zivotnost motoru?).
Jinak je to fajn auto. Snad bude (docela) spolehlive jako minula verze😒br /> [odkaz]
Jinak je to fajn auto. Snad bude (docela) spolehlive jako minula verze😒br /> [odkaz]
A ve které třídě, smím vědět? Číst už, zdá se, umíš, psát taky, ale chápaní ti ještě nejde. Tipuju to na třetí maximálně...
Srovnání Golf Variant a a Astra Tourer😒br />
1. šířka bez zrcátek - G = 1.799, A = 1.814
(0 - 1)
2. rozvor náprav - G = 2.635, A = 2.685
(0 - 2)
3. výška vozu - G = 1.481, A = 1.535
(0 - 3)
4. nejvýkonější benzín - G = 103kW, A = 132kW
(0 - 4)
5. nejvýkonější diesel - G = 110kW, A = 143kW
(0 - 5)
6. nabídka benzínových motorů - G = 4, A = 6
(0 - 6)
7. nabídka dieselových motorů - G = 2, A = 5
(0 - 7)
atd.
Bravo Opel, jasná volba >😁
1. šířka bez zrcátek - G = 1.799, A = 1.814
(0 - 1)
2. rozvor náprav - G = 2.635, A = 2.685
(0 - 2)
3. výška vozu - G = 1.481, A = 1.535
(0 - 3)
4. nejvýkonější benzín - G = 103kW, A = 132kW
(0 - 4)
5. nejvýkonější diesel - G = 110kW, A = 143kW
(0 - 5)
6. nabídka benzínových motorů - G = 4, A = 6
(0 - 6)
7. nabídka dieselových motorů - G = 2, A = 5
(0 - 7)
atd.
Bravo Opel, jasná volba >😁
Není snad pro tebe v nižší střední třídě jasnou volbou spíš Octavia ty šoumene? Najednou je ti Golf dobrej, ikdyž nad logikou tvého srovnávání se samozřejmě nemá smysl jakkoli hlouběji pozastavovat.
Přemýšlím, zda vůbec má smysl reagovat.. Porovnávat Logan a Golf je trošku mimo mísu >😒] .Každý míří na jiný segment zákazníků a navzájem si tedy nekonkurují. Pochybuji, že zákazník Dacie se bude také dívat po Golfu... 😄 Ty tvé porovnávací mechanismy jsou trošku úsměvné 😄. Že vůbec mrháš čas tu psát...
Ano tak to i je. Proto má také ovládání na dveřích řidiče 2 ovladače. (i pro dveře spolujezdce)
Řekl bych, že u nižších stupňů výbavy ty tlačítka na palubce slouží jako ovládání předních oken, u nejvyššího stupně výbavy tato tlačítka ovládají zadní okna, přičemž přední se ovládají ze dveří. Je to tedy jen tip...
Otevírání oken, no tady je vše jasné, na dveřích😒br />
[odkaz]
Ale u dalších dvou výbav nevidím švihadla, takže počítám, že to budou ta tlačítka s šipkami pod ovládáním ventilace😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Ty tam má ale ona nejvyšší specifikace také. To má zdvojené ovládání? Kdyby tam byly záslepky, počítám že by to bylo bez symbolu šipek.
Jinak auto nevypadá špatně, ale na víku kufru to mohli trochu více otapetovat😒br /> [odkaz]
Ale u dalších dvou výbav nevidím švihadla, takže počítám, že to budou ta tlačítka s šipkami pod ovládáním ventilace😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Ty tam má ale ona nejvyšší specifikace také. To má zdvojené ovládání? Kdyby tam byly záslepky, počítám že by to bylo bez symbolu šipek.
Jinak auto nevypadá špatně, ale na víku kufru to mohli trochu více otapetovat😒br /> [odkaz]
veľmi hodnotný test auta je na tejto adrese
[odkaz]
páči sa mi, že autor bez emócií píše o pozitívach a aj negatívach novej generácie Loganu. veľa zo sedanu bude platiť aj pri kombi
[odkaz]
páči sa mi, že autor bez emócií píše o pozitívach a aj negatívach novej generácie Loganu. veľa zo sedanu bude platiť aj pri kombi
Octavia je konkurentem všech zmiňovaných kromě Superbu. Superb je konkurencí pro Malibu, Optimu, A6, BMW 5, MB E, nebo třeba Volvo S80 :-!
...Volkswagen Golf Variant. Bohužel ho zatím nemůžeme porovnat s Loganem MCV, protože nejsou známy všechny parametry. Porovnáme tedy základní model (1,2 TSI 77 KW Trendline, 77 KW kvůli Focusu který k 63 KW nemá konkurenční motor) Golfu Variant (dále jen G) se dvěma největšími konkurenty, Fordem Focusem (1,0 Ecoboost 74 KW Trend) kombi (dále jen F), a Opelem Astrou (1,4 Essentia) kombi (dále jen A).
1. Šířka se zrcátky - G = 2027, F = 2010, A = 2013
(1 - 0 - 0)
2. Místo v interiéru podélné - G = 150, F = 145, A = 146
(2 - 0 - 0)
3. Šířka vpředu max. - G = 152, F = 146, A = 149
(3 - 0 - 0)
4. Šířka vpředu min. - G = 134, F = 133, A = 133
(4 - 0 - 0)
5. Výška v 2. řadě sedadel - G = 100, F = 98, A = 99
(5 - 0 - 0)
6. Kufr - G = 605, F = 476, A = 500
(6 - 0 - 0)
7. Výkon - G = 77, F = 74, A = 74
(7 - 0 - 0)
8. Točivý moment - G = 175, F = 170, A = 130
(8 - 0 - 0)
9. Zrychlení 0 - 100 km/h - G = 10,7; F = 12,7; A = 14,5
(9 - 0 - 0)
10. Max. rychlost - G = 193, F = 185, A = 175
V 10 základních parametrech Golf drtivě vyhrál, a vězte, že porazí i Logan MCV. Toť naprosto objektivní porovnání. Co dodat? Snad jen, BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
1. Šířka se zrcátky - G = 2027, F = 2010, A = 2013
(1 - 0 - 0)
2. Místo v interiéru podélné - G = 150, F = 145, A = 146
(2 - 0 - 0)
3. Šířka vpředu max. - G = 152, F = 146, A = 149
(3 - 0 - 0)
4. Šířka vpředu min. - G = 134, F = 133, A = 133
(4 - 0 - 0)
5. Výška v 2. řadě sedadel - G = 100, F = 98, A = 99
(5 - 0 - 0)
6. Kufr - G = 605, F = 476, A = 500
(6 - 0 - 0)
7. Výkon - G = 77, F = 74, A = 74
(7 - 0 - 0)
8. Točivý moment - G = 175, F = 170, A = 130
(8 - 0 - 0)
9. Zrychlení 0 - 100 km/h - G = 10,7; F = 12,7; A = 14,5
(9 - 0 - 0)
10. Max. rychlost - G = 193, F = 185, A = 175
V 10 základních parametrech Golf drtivě vyhrál, a vězte, že porazí i Logan MCV. Toť naprosto objektivní porovnání. Co dodat? Snad jen, BRAVWO VOLKSWAGEN :yes: