Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dacia Logan MCV jde do prodeje, zatím ve Francii

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 2. 7. 2013 • 18:39
28
51
Zobrazit náhledy (28)
Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan Dacia Logan
Po nových generacích hatchbacku Sandero a sedanu Logan přichází Dacia s kombi MCV. Objednávat jej mohou zatím Francouzi.

Logan MCV jsme viděli již v Ženevě. Místo stejnojmenného předchůdce nabídne jen pětimístné uspořádání, ale vypadá také konečně jako kombi. Předchozí „jezevčík“ byl spíše dodávkou s geny MPV. Tuto roli však u Dacie převzal model Dokker odvozený z minivanu Lodgy.

Čtveřici agregátů pod kapotami již dobře známe. Zážehová čtyřventilová dvanáctistovka má 75 koní, tedy 55 kW. Tříválec 0,9 TCe s turbodmychadlem nabídne 66 kW (90 k). Dva přeplňované diesely 1,5 dCi disponují 55 kW (75 k), respektive 66 kW (90 k). Jsou pochopitelně také nejúspornější, žádají jen 3,8 l nafty na 100 km. Přeplňovaný tříválec TCe spálí na stejnou vzdálenost rovných 5 l benzinu, zážehový čtyřválec 1,2 l vyžaduje o 0,8 l více.

Francouzské ceny začínají na 8.990 eurech, což je necelých 234 tisíc korun. Základní výbava se jmenuje prostě a jednoduše Logan, druhá Ambiance, třetí Lauréate a nejvyšší Prestige. Ve standardu nejlevnější specifikace najdeme posilovač řízení, povinné ESC, čelní a boční airbagy. Zadní třímístná lavice je asymetricky dělená a sklopná a ani Logan MCV, za který dá klient nejméně peněz, nevypadá chudě, má totiž lakované nárazníky.

Základní komfortní prvky však obsahuje až Ambiance: dálkové centrální zamykání, přední elektrická okna a systém Dacia Plug&Radio, který zahrnuje přehrávač CD a MP3, Bluetooth, vstupní AUX jack i USB zdířku. Ovládat se dá přímo na volantu. Na střeše už najdeme černé nosiče. Dražší Lauréate je má pro změnu chromované, vpředu svítí mlhovky a elektrická zrcátka nepostrádají vyhřívání. V interiéru je ještě bohatší o klimatizaci, palubní počítač a výškově stavitelné pásy, sedačku řidiče i volant.

Prestige nabídne další výbavu jako navigaci Media Nav, tempomat s omezovačem rychlosti, elektrická zadní okna, zadní parkovací čidla a konečně patnáctipalcová litá kola, zbylé verze jezdí totiž pouze na ocelových. Záruka je tříletá, ale zároveň omezená 100 tisíci kilometry. V České republice se nové kombi od Dacie objeví až v září, naši chalupáři tak budou muset vydržet. Cena základního modelu by se mohla pohybovat kolem dvousettisícové hranice, ale jedná se pouze o odhad redakce auto.cz.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
3. 7. 2013 18:41
Re: V této třídě je objektivně jasná volba...
Číst umím, psal jsi ZÁKLADNÍ. Focus má taky v základu 63 kW resp. 77kW (sice 1,6) ale má. Astra má opravdu těch 74 kW v 1,4 v základu. ;-)
3. 7. 2013 10:15
Re: MCV
Paleta motorů,že je rozsáhlá? To si děláš srandu.
Avatar - chetoos
3. 7. 2013 08:19
MCV
Vidím tady další malou revoluci v podobě levné Dacie. Možná se zase budeme dočítat, že Dacia nestíhá vyrábět nové Logany neboť poptávka převyšuje nabídku jak tomu bylo u Dusteru. Nové MCV je velice povedené. Vypadá jako kombi než nějaká hranatá krabice. Tvary jsou uhlazené a auto působí velice elegantním dojmem. I interiér působí docela dobře, i když je z tvrdých plastů. Paleta motorů je rovněž rozsáhlá. Moc Dacii fandím a když nasadí cenovku všem zarytým čechům, kteří chtějí velký kufr spadne brada. Škodovka až se de zahrabat s nějakým Rapidem. Osobně bych neměl problém si Dacii pořídit.
3. 7. 2013 08:13
Re: V této třídě je objektivně jasná volba...
Kdybys uměl číst, tak bys věděl, že jsem psal:
"77 KW kvůli Focusu který k 63 KW nemá konkurenční motor"
3. 7. 2013 00:33
Re: ?
Já myslím, že střední třídu tady definoval Adam Novák >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku