Novinky
Sakra, však to vyzerá lepšie jak Octavia... >😁
Nevypadá, Škoda Octavia je v současnosti nejhezčí vůz na světě :-!
Kam se hrabe Porsche, Octavia to je luxusní zbožíčko.... >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Otevírání oken, no tady je vše jasné, na dveřích😒br />
[odkaz]
Ale u dalších dvou výbav nevidím švihadla, takže počítám, že to budou ta tlačítka s šipkami pod ovládáním ventilace😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Ty tam má ale ona nejvyšší specifikace také. To má zdvojené ovládání? Kdyby tam byly záslepky, počítám že by to bylo bez symbolu šipek.
Jinak auto nevypadá špatně, ale na víku kufru to mohli trochu více otapetovat😒br /> [odkaz]
Ale u dalších dvou výbav nevidím švihadla, takže počítám, že to budou ta tlačítka s šipkami pod ovládáním ventilace😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Ty tam má ale ona nejvyšší specifikace také. To má zdvojené ovládání? Kdyby tam byly záslepky, počítám že by to bylo bez symbolu šipek.
Jinak auto nevypadá špatně, ale na víku kufru to mohli trochu více otapetovat😒br /> [odkaz]
Řekl bych, že u nižších stupňů výbavy ty tlačítka na palubce slouží jako ovládání předních oken, u nejvyššího stupně výbavy tato tlačítka ovládají zadní okna, přičemž přední se ovládají ze dveří. Je to tedy jen tip...
...Volkswagen Golf Variant. Bohužel ho zatím nemůžeme porovnat s Loganem MCV, protože nejsou známy všechny parametry. Porovnáme tedy základní model (1,2 TSI 77 KW Trendline, 77 KW kvůli Focusu který k 63 KW nemá konkurenční motor) Golfu Variant (dále jen G) se dvěma největšími konkurenty, Fordem Focusem (1,0 Ecoboost 74 KW Trend) kombi (dále jen F), a Opelem Astrou (1,4 Essentia) kombi (dále jen A).
1. Šířka se zrcátky - G = 2027, F = 2010, A = 2013
(1 - 0 - 0)
2. Místo v interiéru podélné - G = 150, F = 145, A = 146
(2 - 0 - 0)
3. Šířka vpředu max. - G = 152, F = 146, A = 149
(3 - 0 - 0)
4. Šířka vpředu min. - G = 134, F = 133, A = 133
(4 - 0 - 0)
5. Výška v 2. řadě sedadel - G = 100, F = 98, A = 99
(5 - 0 - 0)
6. Kufr - G = 605, F = 476, A = 500
(6 - 0 - 0)
7. Výkon - G = 77, F = 74, A = 74
(7 - 0 - 0)
8. Točivý moment - G = 175, F = 170, A = 130
(8 - 0 - 0)
9. Zrychlení 0 - 100 km/h - G = 10,7; F = 12,7; A = 14,5
(9 - 0 - 0)
10. Max. rychlost - G = 193, F = 185, A = 175
V 10 základních parametrech Golf drtivě vyhrál, a vězte, že porazí i Logan MCV. Toť naprosto objektivní porovnání. Co dodat? Snad jen, BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
1. Šířka se zrcátky - G = 2027, F = 2010, A = 2013
(1 - 0 - 0)
2. Místo v interiéru podélné - G = 150, F = 145, A = 146
(2 - 0 - 0)
3. Šířka vpředu max. - G = 152, F = 146, A = 149
(3 - 0 - 0)
4. Šířka vpředu min. - G = 134, F = 133, A = 133
(4 - 0 - 0)
5. Výška v 2. řadě sedadel - G = 100, F = 98, A = 99
(5 - 0 - 0)
6. Kufr - G = 605, F = 476, A = 500
(6 - 0 - 0)
7. Výkon - G = 77, F = 74, A = 74
(7 - 0 - 0)
8. Točivý moment - G = 175, F = 170, A = 130
(8 - 0 - 0)
9. Zrychlení 0 - 100 km/h - G = 10,7; F = 12,7; A = 14,5
(9 - 0 - 0)
10. Max. rychlost - G = 193, F = 185, A = 175
V 10 základních parametrech Golf drtivě vyhrál, a vězte, že porazí i Logan MCV. Toť naprosto objektivní porovnání. Co dodat? Snad jen, BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
Golf mají jen lidé bez fantazie >😒]
Ovšem teď jsem dokázal, že je to jasná volba!!!
Přemýšlím, zda vůbec má smysl reagovat.. Porovnávat Logan a Golf je trošku mimo mísu >😒] .Každý míří na jiný segment zákazníků a navzájem si tedy nekonkurují. Pochybuji, že zákazník Dacie se bude také dívat po Golfu... 😄 Ty tvé porovnávací mechanismy jsou trošku úsměvné 😄. Že vůbec mrháš čas tu psát...
Není snad pro tebe v nižší střední třídě jasnou volbou spíš Octavia ty šoumene? Najednou je ti Golf dobrej, ikdyž nad logikou tvého srovnávání se samozřejmě nemá smysl jakkoli hlouběji pozastavovat.
Ovšem Octavia je o třídu výš než Golf 😉
Takže Octavia je konkurentem Superbu, Mondea, Insignie, Bmw 3, Audi A4 nebo třeba Passatu?
Octavia je konkurentem všech zmiňovaných kromě Superbu. Superb je konkurencí pro Malibu, Optimu, A6, BMW 5, MB E, nebo třeba Volvo S80 :-!
Srovnání Golf Variant a a Astra Tourer😒br />
1. šířka bez zrcátek - G = 1.799, A = 1.814
(0 - 1)
2. rozvor náprav - G = 2.635, A = 2.685
(0 - 2)
3. výška vozu - G = 1.481, A = 1.535
(0 - 3)
4. nejvýkonější benzín - G = 103kW, A = 132kW
(0 - 4)
5. nejvýkonější diesel - G = 110kW, A = 143kW
(0 - 5)
6. nabídka benzínových motorů - G = 4, A = 6
(0 - 6)
7. nabídka dieselových motorů - G = 2, A = 5
(0 - 7)
atd.
Bravo Opel, jasná volba >😁
1. šířka bez zrcátek - G = 1.799, A = 1.814
(0 - 1)
2. rozvor náprav - G = 2.635, A = 2.685
(0 - 2)
3. výška vozu - G = 1.481, A = 1.535
(0 - 3)
4. nejvýkonější benzín - G = 103kW, A = 132kW
(0 - 4)
5. nejvýkonější diesel - G = 110kW, A = 143kW
(0 - 5)
6. nabídka benzínových motorů - G = 4, A = 6
(0 - 6)
7. nabídka dieselových motorů - G = 2, A = 5
(0 - 7)
atd.
Bravo Opel, jasná volba >😁
A ve které třídě, smím vědět? Číst už, zdá se, umíš, psát taky, ale chápaní ti ještě nejde. Tipuju to na třetí maximálně...
V teto tride spise bude jasna volba ta Dacia. Velka (na svou tridu) a zaroven za dobrou cenu (aspon predpokladam). Zaklad by mohl/mel byt pod 200 tisic.
Bravo DACIA :yes:
Bravo DACIA :yes:
Jestli se nepletu, tak základní model golfu je 1,2 TSI 63kW...takže hned u výkonu je golf v píííp >😁
Kde jsou rozměry Loganu? :-!
Skoda, ze tam nemontuji 1.2 Tce nebo radeji 1.6 atmo. 1.2 bez turba mne prijde leniva a trivalec s turbem ve mne nevzbuzuje duveru (podmotorovane - prilis vysoka zatez - castejsi poruchy - kratsi zivotnost motoru?).
Jinak je to fajn auto. Snad bude (docela) spolehlive jako minula verze😒br /> [odkaz]
Jinak je to fajn auto. Snad bude (docela) spolehlive jako minula verze😒br /> [odkaz]
Takhle nejak bych si predstavoval primeho nastupce Felicie. Prostorne a jednoduche. Ale snad uz to nebude rezivet 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vidím tady další malou revoluci v podobě levné Dacie. Možná se zase budeme dočítat, že Dacia nestíhá vyrábět nové Logany neboť poptávka převyšuje nabídku jak tomu bylo u Dusteru. Nové MCV je velice povedené. Vypadá jako kombi než nějaká hranatá krabice. Tvary jsou uhlazené a auto působí velice elegantním dojmem. I interiér působí docela dobře, i když je z tvrdých plastů. Paleta motorů je rovněž rozsáhlá. Moc Dacii fandím a když nasadí cenovku všem zarytým čechům, kteří chtějí velký kufr spadne brada. Škodovka až se de zahrabat s nějakým Rapidem. Osobně bych neměl problém si Dacii pořídit.
[odkaz]
páči sa mi, že autor bez emócií píše o pozitívach a aj negatívach novej generácie Loganu. veľa zo sedanu bude platiť aj pri kombi