Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dacia Logan MCV jde do prodeje, zatím ve Francii

51 komentářů

Avatar - nalimer
nalimer
veľmi hodnotný test auta je na tejto adrese
[odkaz]
páči sa mi, že autor bez emócií píše o pozitívach a aj negatívach novej generácie Loganu. veľa zo sedanu bude platiť aj pri kombi
Janodzvonu
Lakované nárazníky jsou leda ke zlosti. >😒]
Klaudius
Sakra, však to vyzerá lepšie jak Octavia... >😁
Janodzvonu
Ale lepší to není.Pouze levnější. Což je ovšem podstatné.
Adam Novák
Nevypadá, Škoda Octavia je v současnosti nejhezčí vůz na světě :-!
Avatar - grifith
grifith
Kam se hrabe Porsche, Octavia to je luxusní zbožíčko.... >😁
Adam Novák
Neříkám, že je lepší, to bych nejprve musel porovnat, každopádně je hezčí 😉
Avatar - grifith
grifith
Proti gustu...
Avatar - pumpkin
pumpkin
Človeče, už aby ti začal letný tábor. 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Otevírání oken, no tady je vše jasné, na dveřích😒br /> [odkaz]
Ale u dalších dvou výbav nevidím švihadla, takže počítám, že to budou ta tlačítka s šipkami pod ovládáním ventilace😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Ty tam má ale ona nejvyšší specifikace také. To má zdvojené ovládání? Kdyby tam byly záslepky, počítám že by to bylo bez symbolu šipek.
Jinak auto nevypadá špatně, ale na víku kufru to mohli trochu více otapetovat😒br /> [odkaz]
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Řekl bych, že u nižších stupňů výbavy ty tlačítka na palubce slouží jako ovládání předních oken, u nejvyššího stupně výbavy tato tlačítka ovládají zadní okna, přičemž přední se ovládají ze dveří. Je to tedy jen tip...
Janodzvonu
Ano tak to i je. Proto má také ovládání na dveřích řidiče 2 ovladače. (i pro dveře spolujezdce)
Adam Novák
...Volkswagen Golf Variant. Bohužel ho zatím nemůžeme porovnat s Loganem MCV, protože nejsou známy všechny parametry. Porovnáme tedy základní model (1,2 TSI 77 KW Trendline, 77 KW kvůli Focusu který k 63 KW nemá konkurenční motor) Golfu Variant (dále jen G) se dvěma největšími konkurenty, Fordem Focusem (1,0 Ecoboost 74 KW Trend) kombi (dále jen F), a Opelem Astrou (1,4 Essentia) kombi (dále jen A).
1. Šířka se zrcátky - G = 2027, F = 2010, A = 2013
(1 - 0 - 0)
2. Místo v interiéru podélné - G = 150, F = 145, A = 146
(2 - 0 - 0)
3. Šířka vpředu max. - G = 152, F = 146, A = 149
(3 - 0 - 0)
4. Šířka vpředu min. - G = 134, F = 133, A = 133
(4 - 0 - 0)
5. Výška v 2. řadě sedadel - G = 100, F = 98, A = 99
(5 - 0 - 0)
6. Kufr - G = 605, F = 476, A = 500
(6 - 0 - 0)
7. Výkon - G = 77, F = 74, A = 74
(7 - 0 - 0)
8. Točivý moment - G = 175, F = 170, A = 130
(8 - 0 - 0)
9. Zrychlení 0 - 100 km/h - G = 10,7; F = 12,7; A = 14,5
(9 - 0 - 0)
10. Max. rychlost - G = 193, F = 185, A = 175
V 10 základních parametrech Golf drtivě vyhrál, a vězte, že porazí i Logan MCV. Toť naprosto objektivní porovnání. Co dodat? Snad jen, BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
Janodzvonu
Golf mají jen lidé bez fantazie >😒]
Adam Novák
Ovšem teď jsem dokázal, že je to jasná volba!!!
Janodzvonu
žádný důkaz nevidím
Adam Novák
Těch 10 kritérií 😉
Matuji
Přemýšlím, zda vůbec má smysl reagovat.. Porovnávat Logan a Golf je trošku mimo mísu >😒] .Každý míří na jiný segment zákazníků a navzájem si tedy nekonkurují. Pochybuji, že zákazník Dacie se bude také dívat po Golfu... 😄 Ty tvé porovnávací mechanismy jsou trošku úsměvné 😄. Že vůbec mrháš čas tu psát...
Janodzvonu
Novák má 3 Golfy. Minimálně
Klaudius
To je jasné. Jeden angličák, druhý so zotrvačníkom a tretí na plagáte nad posteľou. 😉
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Není snad pro tebe v nižší střední třídě jasnou volbou spíš Octavia ty šoumene? Najednou je ti Golf dobrej, ikdyž nad logikou tvého srovnávání se samozřejmě nemá smysl jakkoli hlouběji pozastavovat.
Adam Novák
Ovšem Octavia je o třídu výš než Golf 😉
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Takže Octavia je konkurentem Superbu, Mondea, Insignie, Bmw 3, Audi A4 nebo třeba Passatu?
Adam Novák
Octavia je konkurentem všech zmiňovaných kromě Superbu. Superb je konkurencí pro Malibu, Optimu, A6, BMW 5, MB E, nebo třeba Volvo S80 :-!
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Ty v tom máš větší bordel než jsem si myslel.... zajímalo by mě, jak jsi k takovým nesmyslům konkrétně došel. Malibu (levnější varianta Insignie) a Optima (stejná technika jako i40, jen jiná značka) spadají do střední třídy, stejně jako Superb nebo Passat.
Saab
Srovnání Golf Variant a a Astra Tourer😒br />
1. šířka bez zrcátek - G = 1.799, A = 1.814
(0 - 1)

2. rozvor náprav - G = 2.635, A = 2.685
(0 - 2)

3. výška vozu - G = 1.481, A = 1.535
(0 - 3)

4. nejvýkonější benzín - G = 103kW, A = 132kW
(0 - 4)

5. nejvýkonější diesel - G = 110kW, A = 143kW
(0 - 5)

6. nabídka benzínových motorů - G = 4, A = 6
(0 - 6)

7. nabídka dieselových motorů - G = 2, A = 5
(0 - 7)

atd.

Bravo Opel, jasná volba >😁
novice
:yes:
Adam Novák
Ovšem to rozhodně nejsou směrodatné parametry :no:
novice
Jj sirka se zrcatky je mnohem dulezitejsi parametr nez sirka bez nich, alespon pro troubu >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A ve které třídě, smím vědět? Číst už, zdá se, umíš, psát taky, ale chápaní ti ještě nejde. Tipuju to na třetí maximálně...
Adam Novák
Nižší střední 😉
novice
V teto tride spise bude jasna volba ta Dacia. Velka (na svou tridu) a zaroven za dobrou cenu (aspon predpokladam). Zaklad by mohl/mel byt pod 200 tisic.

Bravo DACIA :yes:
Adam Novák
Ovšem to jsou v její třídě velice nepodstatné parametry 😉
novice
Naopak, jedny z nejdulezitejsich 😉
Adam Novák
V žádném případě.
ZdeněkSvoboda
Jestli se nepletu, tak základní model golfu je 1,2 TSI 63kW...takže hned u výkonu je golf v píííp >😁
Adam Novák
Kdybys uměl číst, tak bys věděl, že jsem psal😒br /> "77 KW kvůli Focusu který k 63 KW nemá konkurenční motor"
ZdeněkSvoboda
Číst umím, psal jsi ZÁKLADNÍ. Focus má taky v základu 63 kW resp. 77kW (sice 1,6) ale má. Astra má opravdu těch 74 kW v 1,4 v základu. 😉
Janodzvonu
Kde jsou rozměry Loganu? :-!
Janodzvonu
Logan patří do malých aut,i když je velký. Golf je nižší střední až střední.
Klaudius
Golf má do strednej ďaleko. Triedu nedefinujú púhe rozmery.
Matuji
Já myslím, že střední třídu tady definoval Adam Novák >😒]
tomkite
Skoda, ze tam nemontuji 1.2 Tce nebo radeji 1.6 atmo. 1.2 bez turba mne prijde leniva a trivalec s turbem ve mne nevzbuzuje duveru (podmotorovane - prilis vysoka zatez - castejsi poruchy - kratsi zivotnost motoru?).

Jinak je to fajn auto. Snad bude (docela) spolehlive jako minula verze😒br /> [odkaz]
h.onzyk
:yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tomkite
Takhle nejak bych si predstavoval primeho nastupce Felicie. Prostorne a jednoduche. Ale snad uz to nebude rezivet 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chetoos
chetoos
Vidím tady další malou revoluci v podobě levné Dacie. Možná se zase budeme dočítat, že Dacia nestíhá vyrábět nové Logany neboť poptávka převyšuje nabídku jak tomu bylo u Dusteru. Nové MCV je velice povedené. Vypadá jako kombi než nějaká hranatá krabice. Tvary jsou uhlazené a auto působí velice elegantním dojmem. I interiér působí docela dobře, i když je z tvrdých plastů. Paleta motorů je rovněž rozsáhlá. Moc Dacii fandím a když nasadí cenovku všem zarytým čechům, kteří chtějí velký kufr spadne brada. Škodovka až se de zahrabat s nějakým Rapidem. Osobně bych neměl problém si Dacii pořídit.
Janodzvonu
Paleta motorů,že je rozsáhlá? To si děláš srandu.