Nevedel by som sa teraz rozhodnuť, túto Kugu alebo už doma CX-5. Mazda je v pohode,ale dosť veľa deckých nedostatkov už som bol na dvoch zvolávačkách a ešte ma jedna čaká...treba počkať aspoň rok pokiaľ vychytajú všetký chyby,ešte že sa Japonci starajú... ;-\ ;-):-)
Prečo? mazda je v pohode,keď vychytajú muchy,lepšie auto v tejto triede nebude.Dnes som vyskúšal túto Kugu ono žiaden zázrak to neni,CX-5 má určite lepšie jazdné vlastnosti,lepší motor aj celkový dojem z mazdy je lepší...takže nebanujem :yes::yes: >:-[]
tak tam sa predavaju hlavne duster pod znackou renault... potom kia sportage....niva.... tiguan ci kaskaj .... ford tam zrovna s SUVeckami nehraje prve husle ;-) ... kia ho tam prevalcuje obycajnym sportagom na celej ciare :yes:
Pred 3ma rokmi zacali dizajnovu rosadu a odvtedy stale padaju (mimo USA a Cinu) hlavne teda v EU. Kedy im dojde, ze v EU sa ten ich gycovy excetricky dizajn z USA nikdy nepresadi. Fajn, teraz setria globalnym vyvojom modelov, co ale z toho, ked EU neprijme americky dizajn a opacne. Pokial viem, okrem Ferrari neexistuje auto, ktore by sa predavalo rovnako dobre na vsetkych trhoch. Teraz im este okasle EU ich Ecoboosty a pri najblizsej obmene Focusu v Americanoch skrsne myslienka dat tam torzsku z Mustangu, 20" gumy a rovnako velku obrazovky s Windows Sync 9 a v EU mozu rovno zatvarat. Bmax tazky (tazky doslova) pruser. Cmax a Focus to iste. Doteraz sa smejem ich zameru predavat za ceny Golfu. Fiesta celkom ok, ale facelift KO. Ka konci uz nadobro, Mondeo cisty americky burak do druhotriednej kriminalky, uz len cakam, ako dos* rodinny klenot Smax a Galaxy.
Naprosto souhlasim. Mel jsem dvojkovyho focuse,se kterym jsem byl spokojeny. Ted jsem mel moznost se svezt v novym focusoj a je to teda tragedie,absolutne neprakticky auto,malej kufr, intterier jak z cinsky fabriky na hracky. Cely me to prislo hrozne laciny...
jj, novy focus je strasny crep, hlavne v porovnani s ffii, ktora ma interier z jogurtovych kelimkov, v nizsich vybavach nulovu hlukovu izolaciu... ale hlavne ze to ma o 10 litrov vacsi kufor. nebolo by lepsie kupit octaviu kombi? ta ma kufor jak stodola...
Já teď jezdím dvojkovou octávií combi a jsem spokojenej ;) Pes se do kufru krásně vejde a s ním ještě dost věcí, interiér má kvalitní zpracování a perfektní ergonomii. K tomu spousta odkládacích míst na drobnosti. Ve focusojIII si nemáš ani kam dát brejle. Sedíš tam jak v tanku, od motoru se line docela kravál, no nevim, Ford by se měl nad sebou zamyslet. Tohle auto se může líbit jedině teenagerům.
Souhlas. Focus II byl jízdně obdivuhodný. Design o dost horší než FoFo I, špatné odhlučnění, koroze.
FoFo III je krok vedle. Ergonomie kabiny je v řadě detailů otřesná a ten kdo prosadil odklon od stylu kabiny FoFo I by zasloužil. Teď až to hoši vylepší těmi novými čumáky tak bych se s tím styděl mezi lidi.
Zas tak spatne se jim nedari....v Evrope jsou porad 2jkou co do prodeju :-)
B-Max se rozjel taky k sympatickym prodejum Kuga to tahne, Focus holt nema uplne super prodeje, ale technologicky je na spici.
A Fiesta? vzdyt je to druhe nejprodavanejsi auto v Evrope :D:D
Uvidime, ako sa jej bude darit s faceliftom o ktorom pisem. Sympaticke predaje neviem co su, ale aj magement bol v obavach pri spusteni predaja. Mozno sa to teraz rozjelo, mozno znizili cenu. Neviem. Som zvedavy na Kugu. Jastera ale urcite neda dole, snad aspon predbehne MK1. Zatial su dvojka, asi len vdaka UK trhu, ktory ako jeden z mala v EU rastol a tam je Ford doma, ale je vidno, ze dizajn Focusu je moc uz aj pre Anglicana a v urcite mesiace som videl na prvych prieckach uz aj Vauxhall, ak si dobre pamatam.
Podla tohoto si moze Ford chrochtat blahom:
[odkaz]
Kugy vyrobil tolko, co Skoda Octavok!!!(co na to nasa mala kotlina?) a Focus sa takmer stal najpredavanejsim autom sveta!!! (vdaka Cine)