Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Cross Caddy 4Motion – Po práci legraci

Dodávka jako stylový automobil, za kterým se každý otočí? Proč ne, když má i pohon 4x4, dáváme ji zelenou!
Zpět na článek
3. 7. 2013 14:41
To ma podrž...
Tak Clio RS za dve hviezdy a vyfintená krabica s tuhou zadnou nápravou vpohode za štyri. Tak tomu hovorím nestranný a nezaujatý pohľad, a nepreferovanie značiek.
Avatar - grifith
3. 7. 2013 16:57
Re: To ma podrž...
to nemůžeš myslet vážně... ani jako sranda už to nepobaví.
4. 7. 2013 08:49
Ono teoreticky jako fajn...
Ono teoreticky jako fajn...

Ale jel jsi někdy s prázdným Caddy po D1? Díky zadní tuhé nápravě tomu naprosto příšerně poskakuje zadek. Ne, to není svezení jako v normálním autě. A už vůbec ne v autě za 7 stováků (vím, reálně to bude méně, ale i tak). Tvrzení, že ona "traverza" odpružená listovými pery - [odkaz] - v podání VW v klídku nahradí jiná, sofistikovanější řešení, je absolutní blbost. A zde na ACZ je tato "blbost" již ve třetím testu...

Proto Caddy vždy zůstane dodávkou, užitkáčem - a velmi dobrým užitkáčem. Ne, není to SUV, není to MPV a nelze to s těmito vozy ani srovnávat. Kdo tvrdí opak, lže si do kapsy. A pan Vaverka si nelže do kapsy poprvé.

Jinak palec nahoru VW za onu možnost individualizace (ač pak mohou vzniknout nesmyslné, drahé modely jako je testovaný vůz).

Vzhled - mno, pokud se někomu líbí krabice (tato konkrétní pěkně zelená, o tom žádná), OK. Dle mého dokázali jiní výrobci udělat originálnější užitkáče, na stranu druhou je to u dodávky tak nějak jedno.

A nakonec - chtěl jsem původně napsat, že pro majitele horské chaty či profesionálního lesáka pracujícího v horách, tzn. lidi, kteří drtivou většinu času jezdí s autem pracovně, v horších podmínkách a jen občas někam jedou s rodinou, je Caddy 4x4 možná onen ideál. Jenže, pánové a dámy, za ty "prachy" je k mání např. Defender. A to už je jiná káva...
Avatar - Ada je zase tady
3. 7. 2013 16:39
Vzkaz redakci!!!
Díky za přidání té aplikace hodnocení jednotlivých příspěvků! Dobrý nápad! :yes: :yes:
Avatar - Ada je zase tady
3. 7. 2013 16:36
Re: To ma podrž...
To se nemůžeš divit. Ohyzdný rendlíček nemůže dostat tolik hvězdiček jako Auto. ;-)
Avatar - Andromeda
4. 7. 2013 19:32
Re: Paráda!
Ale ale Ádo, dost dlouho Mitsubishi u minulé generace Outlandera odebíralo ropácký motor o objemu 2,2 l od PSA -> ten "geniální" ropák od VW byl docela průser především v Grandisu, kde byl pochopitelně napadán za tragickou kulturu chodu, atd . Ten Tvůj ropák od VW máš upravený - myslím, že to dělal Ralliart, respektive to možná bylo upravováno ve spolupráci s ním. Nahoru šel výkon i točivý moment .
Každopádně Myšák má relativně nové své diesely, a ony jsou někde jinde než ty od VW, a to jak velmi povedený 1,8, tak novější 2,2 aktuálně přepracovaný v nové generaci Outlandera, do níž je dodáván ve dvou výkonových verzích ...
S tím francouzkým šrotem jsi už nechutný provokatér a demagog ... Do svého auta jsi tady opakovaně před časem x - kráte kopal jako do hajtry, a teď přesmyčka ???
Říká se tomu pokrytectví ...
3. 7. 2013 18:29
Re: To ma podrž...
Jestli to nebude spíš tím, že Clio RS nesplnilo očekávání a stalo se tuctovým výkonnějším malým vozem minimálně odlišeným od běžného hatchbacku. Naproti tomu Caddy je na poměry dodávek fajn kára s jednou nevýhodou - přemrštěnou cenou :-) . Za těch 690tis bych radši koupil většího Transita.
3. 7. 2013 09:42
...
Já vím, že si furt jenom stěžuju, ale nedá mi to.
Daleko víc než záběry koncernového rádia na n+1 způsob by mě zajímaly třeba fotky té zadní nápravy. Nebo fotka s paletou v kufru (jo, vím že jsou problémem zadní dveře). Nebo informace o počtu různých schránek v kabině a snadnosti vyndavání sedadel... ;-\
Auto jinak až na tu Medusu pod kapotou pěkný. A palec pro koncern za to, že pořád nabízí širokou paletu hezkých barev.
3. 7. 2013 10:40
Re: ...
jojo, a občas jede i 160, jak píše VaVWerka. Trochu moc peněz za málo muziky. Jak píše ericn níže, každý si rozmyslí, jestli potřebuje dát o čtvrt mega navíc, aby mohl převážet europaletu (a ještě si dát bacha, aby na ní nebylo nic těžkýho).
3. 7. 2013 20:04
Re: To ma podrž...
Predpokladam, ze byt prasteny rendlikem urcite boli dost >:D
Avatar - Andromeda
3. 7. 2013 19:33
Re: To ma podrž...
Ádo, jak se žije s "rendlíkovským" postižením ??? Nebolí to moc ??? ;-)
3. 7. 2013 18:50
Re: To ma podrž...
Cliu RS by ke splnění očekávání stačilo, kdyby bylo aspoň tolik zábavné jako předchůdce a více odlišené od základního modelu. I taková Fabia RS proti němu vypadá jak pravý charismatický hot-hatch (navíc je levnější).

[odkaz]
vs
[odkaz]

:yes:
3. 7. 2013 16:45
Re: Paráda!
Ničím? Vážně? Proč tedy mají turbomotory větší výkon, než stejně objemné atmosféry? >:D
3. 7. 2013 18:34
Re: To ma podrž...
To záleží na tom, aké boli očakávania. Pri neprimerane veľkých požiadavkách budeš sklamaný vždy, pri nízkych budeš nadšený. A ak si vopred povieš, aký bude záver, môže byť auto aké chce, počet hviezd nezáleží na jeho kvalitách.
Avatar - rohYpnol
3. 7. 2013 16:48
Prázdninový vodrb
Autor testu opět odlišný od osoby, která se prezentuje na videu... Což o to, někdy i tohle může být zajímavé, zkrátka jiný pohled.

Jenže co nám autor videa chtěl sdělit? Stojí za to si video vůbec pustit? Dozvěděli jsme se, že zadní dveře jdou poněkud ztuha... Bravo 8-s 8-s 8-s

Přitom k testu psanému nemám příliš co vytknout. Jednoduchý, strohý, tak jak bývá zvykem. Nicméně základní myšlenka, tedy že u konkurence tohle zkrátka nekoupíte, je zcela v pořádku. Proto i hodnocení 4* dává smysl...

To video si ale redakce mohla odpustit, v téhle podobě podle mě nemá význam.
Avatar - Ada je zase tady
3. 7. 2013 10:29
Paráda!
Vše, jak má být! Elegantní vzhled, motor 2.0TDI, 4motion, světlá výška, rovná ložná plocha. Žádné obludné vlny, záhyby, kelímky, žádné tahání břicha po zemi, žádné padělané motory. Auto pro 21.století! BraVWo! :yes:
4. 7. 2013 07:13
jako dobrý....
.... zajímavé auto, určitě je fajn že má VW v nabídce něco, co nikdo jiný.... Dokonce musím říct že ač obecně design VW moc nemusím tak tohle se mi líbí.

Závidím ovšem pánům testérům jejich velkorysé abstrahování od parametru "cena".... Protože dát za tohle 680 tyček může jen naprostý blázen nebo velký fanda modelové řady Caddy. Čistě racionálně je totiž ta cena dokonale absurdní.... :*)

Jinak toto: [odkaz] je naprostý humáč a divím se, že v testu není zmíněno toto: [odkaz] - to jako pánové od VW neumí zajistit aretaci sklopených sedaček jinak než tyčkama, které zasahují 30 cm do nákladu? to je podle mě dost o ničem.... zvlášť když se teda bavíme o dodávce, která se právě kvůli té praktičnosti kupuje..... :no:
Avatar - Andromeda
3. 7. 2013 20:51
Re: ...
Pak nechápu , proč je vzadu to auto tvrdé... A že je, což se samozřejmě potichu přechází, respektive se to s "pochopením", zdejšímu stylu testů už daným , komentuje coby "mírné zhoršení komfortu pérování" :-) ... On i Touran není na středové řadě žádná hitparáda , jenže je to Touran, že ... >:-[]
3. 7. 2013 10:34
Nejvetším problémem...
... tohoto auta je jeho cena. Cross Caddy vypadá i po těch letech skvěle, je velmi praktická (máme ve firmě kombi verzi) a neváhal bych ho vyměnit za svoji 5008, nicméně ne za tyto peníze. Akční cena 612k? To si dělají pr*el? Přecejen je to pořád jenom zkulturněná dodávka >:D

Navíc aby to mělo nějakou slušnou výbavu musí se připlácet, připlácet a připlácet :-)
Zkusil jsem konfiguraci aby to mělo alespoň podobnou výpavu a byl jsem přes 700k.
Pokud by byla cena kolem 500k za 2WD a do 550 4WD, tak neni co řešit.

Jinak Cross Caddy :yes:
3. 7. 2013 10:26
Re: ...
Ještě je mezi malými slušný Grand Scénic, ten má taky místo kufru jeskyni. :-)
Avatar - KANKUNEN
3. 7. 2013 10:25
Re: ...
Na autě nejvíc hodnotím vnitřní hluk na dálnici, je tato dodávka stejně odhlučněná jako MPV, která jsou dělaná pro lidi a ne paletu.
3. 7. 2013 09:56
Re: ...
Tenhle caddy vypadá, že na zadku listová pera nemá, to by se mi taky líbilo. Europaleta se do něj vejde, ale jenom napodél, ne na šířku (prakticky vyzkoušeno). Přitom se musí zadní sedadla překlopit vpřed. Při zátěži nějakých 300-400 kg vzadu se začínají v kopci nebezpečně nadlehčovat přední kola a autu se moc nechce zatáčet (rovněž ověřeno :-) )

V téhle zelené je fešák, ale stejně když už prostorné auto, tak ideál pro mně by byl VW Transporter nebo něco na ten způsob.
Avatar - Andromeda
3. 7. 2013 20:30
Re: To ma podrž...
"Zábavnost" R CS nemá smysl řešit, neb na rozdíl od zdejších závěrů jiní soudí jinak, což se prezentovalo pod testem onoho R CS. Ovšem tvrdit, že Fabie RS vypadá jako "charismatický" hot hatch ( a dle Tebe více odlišené od základního modelu ) , je docela zábavné >:-[] ... To vše okořeněno klasickou metodou, kdy proti továrnímu propagačnímu vyumělkovanému fotu pošleš civilní foto ... Kupodivu nedopadlo C RS špatně ...
Avatar - Andromeda
3. 7. 2013 20:03
Re: To ma podrž...
Že se divíš ... ;-) Ovládání audia i oken bylo tak jak má být ... >:-[]
3. 7. 2013 16:06
Re: ...
no ta zadní lavice nebude žádným příjemným spočinutím na dlouhé cesty. Jen mi přijde prostě trochu ujetý caddy za cenu touranu.
Avatar - grifith
3. 7. 2013 10:42
Re: ...
Musíš správně pochopit zacílení modelu, mírně ti napovím, europalety to fakt nebudou...
3. 7. 2013 21:39
Re: To ma podrž...
K tomu odlišení: sedadla Fabie RS jsou na rozdíl od Clia RS skutečně sportovní, uvnitř má hodnotněji provedené úpravy než Clio, jízdním projevem se více odlišuje od obyčejných verzí ...Fabia má jinou klientelu než nové Clio RS - její jízdní vlastnosti jsou sportovnější, navíc má chlapácký design. Clio RS si spíš koupí nějaký šampónek lpící na nejnovějších trendech.

[odkaz]
Podle mě to vypadá, vzhledem k požehnanému věku, stále velmi dobře a sportovně. Kdybych si vybíral auto pro zábavu do půl milionu, Fabia RS by byla mezi hlavními kandidáty.

[odkaz]
Předek mohutnej jak z dodávky, divné prolisy na bocích, malá boční okna, k tomu všemu obrovský kosočtverec uprostřed masky chladiče ... ne, nelíbí. O vyváženosti bočního profilu radši ani nemluvím ...

;-)
3. 7. 2013 16:11
Re: ...
Když jsem si před pár měsíci zkusil zadní "lavici", na delší cestu je snesitelná jedině s dětskou sedačkou. Je fakt, že v tomto směru není ani Touran žádná hitparáda. 8-s
3. 7. 2013 14:02
Re: ...
právě pro to "zacílení" je ta užitná hodnota kubíku v kufru na úkor posádky hodně předražená....
3. 7. 2013 12:50
Re: Paráda!
padělané motory by nevadili, ale podělané motory vadííííí >:D
3. 7. 2013 10:04
Re: ...
nevím, přijde mi trochu ujeté dát třičtvrtě mega za (mini)dodávku, abych se strachoval, jestli se mi tam vejde europaleta. A pokud si chci koupit rodinné auto (čemuž by odpovídal interiér), tak v této cenové relaci je rozhodně z čeho vybírat. Koupit si auto za ty prachy abych v něm vozil tvárnice? A koupit si ho jako rodinný vůz? Za ty peníze se dá pořídit daleko víc muziky, než tohle... Občas nechápu smysl některých aut.
5. 7. 2013 09:54
Re: Ono teoreticky jako fajn...
Ale to co popisuješ je přeci jiný příklad než jsem popisoval já. Takže to napíši ještě jednou - popisoval jsem velmi specifický, až extrémní, příklad. Domníval jsem se, že na jeho základě bude pochopeno co všechno si může zákazník za sedmset pořídit. Zjevně jsem se spletl.

Za ceníkových sedmset můžeš mít (pozor, nadsázka) téměř vše. Vybírat v situaci jakou popisuješ mezi (pozor, pouze příklad) OIII a Caddym je, mírně řečeno (pozor, humor, nebrat vážně) pitomé. ;-)
4. 7. 2013 17:56
Re: Ono teoreticky jako fajn...
No právě. Ten podvozek to sráží - v případě použití coby osobáku, či, slovy testéra, použití coby mixu MPV a SUV. V případě využtí Caddyho coby užitkáče nevidím problém.
4. 7. 2013 17:53
Re: Ono teoreticky jako fajn...
ad tvůj první odstavec - [odkaz]
ještě něco?

ad 2: - ježíš majrá, to byl jen jeden specifický příklad (právě v onom specifickém případě onoho majitele horské boudy či lesáka) co jiného lze za ty peníze koupit. Je to tak strašně těžké z mého příspěvku pochopit? ;-)

Jo a ještě mi nikdo nikdy nevysvětlil v čem je Caddy tak super, aby to ospravednilo jeho o tolik vyšší cenu oproti konkurenci. A to jsem s ním chvíli sám jezdil. A trvám na tom že kvůli konstrukci podvozku se k onomu "osobnímu provedení" prostě nehodí - toť má osobní zkušenost s tímto vozem.
Avatar - Emel
4. 7. 2013 17:29
Re: Ono teoreticky jako fajn...
Je fakt, že tahle část testu mi také uvízla v paměti - je to tvrdé jako prkno, na velkých kolech ještě tvrdší a s čtyřkolkou ještě tvrdší... a v důsledku to poskakuje jako koza. Takhle si tedy rodinné auto nepředstavuju...
Avatar - boost.
4. 7. 2013 10:56
Re: Paráda!
Vlastní výroba Mitsu, pokud se nepletu. Nahradil právě TDI.
4. 7. 2013 10:34
Re: Paráda!
To SUV od Škody má přijít v roce 2016. A od koho pochází ten motor 2,2 DI-D?
4. 7. 2013 09:45
Re: jako dobrý....
Kdyz on se tester vyzival v projizdeni kaluzi >:D
Avatar - flyboyeda
3. 7. 2013 23:30
Tuhle zelenou barvu miluju
Tahle barva ukrutně sluší Lamborghini

Ferrari je červené

Lamborghini zelené
3. 7. 2013 13:09
Re: ...
Ale ne všude je mají - teda je to spíš výjimka...
3. 7. 2013 12:15
Re: ...
Právě proto mi uniká výhoda naložení palety, když jí stejně nenakládá VZV ;-)
3. 7. 2013 11:03
Re: ...
Akorát nevim, jak tam tu EURopaletu naložíš, když máš zadní dveře výklopný nahoru >:-[]
Avatar - Emel
4. 7. 2013 17:32
Re: Paráda!
Zato to po silnici poskakuje jako žebřiňák...
Avatar - grifith
3. 7. 2013 14:51
Re: ...
Kam chodíš na ten názor, že ten kubík prostoru je na úkor posádky?
3. 7. 2013 14:00
Re: ...
Je toho spousta, záleží, jestli chceš vozit rodinu nebo europalety. Přijde mi úchylné vozit sebou kubík vzduchu v kufru na úkor cestujících v autě. Já tedy jezdím po horách stále, v podstatě na nich napůl bydlím, čtyřkolku nemám a za posledních 15 let se mi ještě nestalo, že bych někde zůstal, něco nevyjel, měl nějaké problémy. Jednou jsem musel nasadit řetězy (stejně ale dopadli i 4x4, jen to ten trubec dělal až v kopci, neb byl přesvědčen, že když má čtyřkolu, tak vyjede všechno) a jednou jsem se musel otočit (metr vysokou a 4 metry širokou návěj neprojede ani 4x4). Chápu, že 4x4 ti ulehčí život a vyžaduje k ježdení za špatných podmínek méně řidičských dovedností, ale jak říkám, zatím mě to nijak neomezilo. Musíš se přizpůsobit podmínkám, dát si pozor jak zaparkuješ, abys pak vyjel, mít s sebou v zimě lopatu, ale to stejně platí i pro čtyřkolku, když ti pře auto pluh vyhrne půlmetrovou závěj, která zmrzne, stejně dojde na lopatu, 4x4 nepomůže...
Avatar - Ada je zase tady
4. 7. 2013 10:58
Re: Paráda!
To je originál motor od Mitsu. Žádný francouzský šrot. Už si ho chlapci v Jokohamě vychytali. Tenhle japonský motor byl k dispozici už v závěru výroby toho modelu Outlandera, kterého mám s variabilním časováním ventilů. Od toho Mitsu z důvodu dlouhodobé spolehlivosti později ustoupil a namísto toho použil nové turbo. Sice trochu poklesnul výkon, ale zvednul se krouticí moment na 380Nm a rozšířil se k ještě nižším otáčkám, tak, jak to u správného dieselu má být. Takže toho motoru bych se nebál. Jezdil jsem s tím a paráda. Ten současný 2.0 TDI mám sice naladěný také na 380Nm, ale ten nový zatahuje subjektivně trochu lépe. Možná je to tím, že nový Outlander je lehčí. Ten motor je podobný 2,2 od Mazdy, jen nemá 2 turba, ale jen jedno. To je dobře, protože co v autě není, to se nemůže porouchat ;-)

Jinak s tím nájezdem km do prodeje auta: vždysky jsem auto prodával po 100 tis mílích, potom jsem ale měl Passata B5.5, který byl furt dobrý, furt dobrý - až ho místo prodeje zdědil syn, který ho chtěl. Má dnes 280 tis a nebýt potřeby výměny ozubeného řemene a předních kotoučů, nic se do něj doteď nemuselo za celou dobu investovat - snad jen repase turba za 8 tis. Kč ve 200 tis km a "kosti" přední nápravy - jsou tam ze Superba za 14 tis kč. To víš, není to žádný francouzský šmejd.

Kdyby tohle měl s tak nízkými servisními náklady vydržet rendlík, muselo by v pekle sněžit! >:D
Avatar - Ada je zase tady
4. 7. 2013 10:31
Re: Paráda!
Ne, asi ne, čekám na nové větší SUV od Škody, které by mělo být příští rok, pokud to nebude ono, asi půjdu do toho nového Outlandera. Rok ještě vydržím s tím, co mám, normální auta se začínají sypat až tak po 1/4 milionu km. :-)
4. 7. 2013 09:24
Re: To ma podrž...
Co se tak dívám kolem sebe, ve Fabiích vídám častěji muže než ženy, u nového Clia naopak. Jak říkám - Clio bylo stvořeno jako stylovka, Fabia jako praktičtěji založené auto. Taková Fabia RS Kombi je podle mě tím nejkomplexnějším vozem za cenu kolem půl milionu - rychlá, zábavná, prostorná, hezká, držící se hodnotu - co víc si přát? :-)

Renaulty se mi dříve líbily snad všechny, po představení nového Clia, Capturu, faceliftovaného Fluencu si ale myslím, že designéři Renaultu šlápli vedle. Nechci vidět, jak zprasí nové generace Mégana a Laguny.

Kde jsou ty časy skutečně krásných aut od Renaultu ...

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Něco modernějšího, ale stále moc pěkného.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Rok 2013 ....

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

;-)
Avatar - Andromeda
3. 7. 2013 23:11
Re: To ma podrž...
Tak s Cliem RS jsem zatím neměl to dočinění, tudíž sedačky jsou k porovnání pouze z fotek . Ta z Fabie vypadají, že mají delší sedák a vyšší bočnice u sedáku. Po tom, co bylo na adresu podvozku nového Clia RS napsáno jinde než tady ), bych vážil co je sportovnější - tím nemyslím závěry z místního tzv. testu , a rozhodně budu věřit R.Chvalovi o rychlosti, kvalitě podvozku nového RS, včetně toho. že C RS standartně nabízí verze s podvozkem upraveným jak pro okruh, tak civilnější ... Tudíž o jízdní odlišnosti obavy být nemusí ...
Budu opakovat to co tu už bylo , viz.: [odkaz]
Jeden místní, dle mne odfláknutý, test C RS z Fabie nějakého bijce nedělá .
Vnímání designu je věc individuální ( já preferuji období nadvlády Patricka Le Quémenta, ale to je už minulost ) , a že by zrovna Fabie byla něco chlapáckého , tak to je spíše vtip >:-[] .
Řekl bych, že největším problémem je ten "kosočtverec" , diamant na kapotě, že ??? >:D
3. 7. 2013 13:49
Re: ...
nedokážu pochopit poměr cena výkon. Buď potřebuju dodávku 4x4, to chápu, nebo rodinné auto 4x4 a tam nepotřebuju místo pro europaletu ale pro 4lidi a zavazadla, kde mohu mít za podobné peníze Touran nebo Alteu Freetrack či menšího Yetiho, pokud mám zůstat u koncernu.
Avatar - Hittman
3. 7. 2013 11:34
Re: Paráda!
"...dvoulitr se může spolehnout na svých 30 Newtonmetrů navíc a výhody spojené s větším zdvihovým objemem."
Že by to už opět pochopili, že objem ničím nenahradíš...? ;-)
Avatar - grifith
3. 7. 2013 10:41
Re: ...
Takže jen nedokážeš překousnout cenovku, je to tak?
4. 7. 2013 10:16
Re: Paráda!
Takže ho mám chápat jako možného nástupce pro Outlandera?
P.S. Těch palců si nevšímej, tvých názorů si velice cením.
6. 7. 2013 13:37
Osobně
Jsem tuhle verzi Caddyho očekával dřív. Praktické auto s praktickým podvozkem a navíc to podle mně vypadá velmi dobře. Pro jedince kteří žijí aktivním životem je to ideální společník.
4. 7. 2013 23:55
Re: ...
tohle auto je ale mnohem vetsi nez kompaktni MPV rady touran a tez do nej nalozis mnohem vice nez do S maxu, Sharanu apod. Pri baleni zavazadel nejde jen o kufry a tasky, aktivni lide/rodiny vozi kola, sekacky, jebacky, kocarky a v tomto pripade jsou tato auta bezkonkurencni- caddy se svoji moznosti indivdidualizace nema primeho konkurenta a bohuzel si to nechaji zaplatit.....
4. 7. 2013 23:48
Re: Ono teoreticky jako fajn...
proc pro lesaka...
Bydlime na horach, mame male deti a mam moznost zene poridit auto, ktere bude vyhovovat mym i jejim narokum.- Krabice do ktere se vse vleze- kola, kocar, vozik za kolo....., ma soupacky- coz je uzasna vec, muze mit xenony, automat, 4x4- nejsou nutnosti, ale je to moznost, kterou nikdo jiny nema v dane kategorii, uveze dost na kouli a hlavne, to auto chvili funguje. Ne ze bych co do kvality vychvaloval koncern, ale tezko se hleda lepe v dane kategorii.
Myslis, ze by zena radeji jezdila v Defenderu??? Uz vidim jak tam cpe ISO fix sedacky a po dalnici to zene na Usti za 7 litru:) o nakladovem prostoru a pohodli na palube nemluve. Ano, To auto drnca a je nedotlumene, ale vzhledemk uzitnym vlastnostem to lze snest. Octavii III ktera by mela byt vzhledem ke koncepci a zamereni o parnik dal to neodpustim- protoze neni dal ani o nafukovaci clun!!!!
4. 7. 2013 16:21
Re: ...
Raději 500 km na zadní lavici v Caddy než 80 km na předních sedadlech v BMW 3 GT... vlastní zkušenost, Bohužel....
Avatar - grifith
3. 7. 2013 16:53
Re: ...
Nedomnívám se, že by to měla být nějaká tragédie. Není pro to žádný důvod. Jinak to je právě ta možnost výběru, líbí se ti víc Touran, jdeš do něj. Chceš víc prostoru, Caddy je pro tebe jak stvořenej. :-)
Avatar - grifith
3. 7. 2013 14:47
Re: ...
Psal jsem to výše, jsou i lidi, kterým ten jeden kubík zavazadlového prostoru pomalu nebude stačit a zcela určitě to není na úkor v prostoru pro cestující. Netvrdím, že nejsou i jiné nabídky, ale stále zde bude Cady Cross vyčnívat.
3. 7. 2013 14:18
Re: ...
Díky za doplnění - já cílovka rozhodně nejsem, ale kolem sebe mám živnostníků a podnikatelů dost a ti se na mě občas s výběrem auta obracejí. Mělo to být v testu...
Pokud má auto sloužit pro podnikání, určitě bych si tedy připlatil

Caddy vypadá moc dobře, bohužel je často překážkou cena.
3. 7. 2013 13:13
Re: ...
double post
Aha, tak ne. Chyba, nejde mi reagovat na "loopinga"
3. 7. 2013 12:46
Re: ...
Já v tom vezl paletu mnohokrát, naložená byla samozřejmě pomocí VZV, jenže to chce připlatit ještě asi 4500 Kč za zadní otevírací dvoudílné dveře do stran. Pak to není problém. Ještě k Odanovi, jak se ptal na systém vyndavání zadních sedaček: jednou se zatáhne za páčku, sedadla se sklopí. Potom se zatáhne za poutko, odblokuje se zadní úchyt sedaček a ty se překlopí (už složené) vpřed. Zatáhnete do třetice, sedačka vyskočí z úchytu komplet.

Odkládacích míst je uvnitř habaděj, obrovské schránky nad hlavou řidiče a spolujezdce, šuplíky pod předními sedačkami, prostory v podlaze u zadních sedaček.

Na autě bych vyzdvihnul hlavně velký vnitřní prostor, po roce ježdění s caddym si připadám v každém jiném autě (snad kromě Scanie či MANu :-) ) jako v plechovce od sardinek...

Jinak je jasné, že prioritou tohoto auta opravdu převážení europalet není.
Avatar - grifith
3. 7. 2013 10:36
Re: ...
Samozřejmě Grand Scenic za sebou vozí také pěknou jeskyni ;-)
Bohužel nedokáže nabídnout verzi s pohonem všech kol. Není to samozřejmě nutnost, ale ta možnost volby zde je a to se počítá.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 7. 2013 21:28
po práci legraci? V pohřebáku?! Není to morbidní...?
ještěže to má hezkou barvu...
:-!
3. 7. 2013 11:58
Re: ...
Normálka, složíš ji vedle auta, do auta dáš druhou.
Náklad vezmeš do teplejch, přeložíš ho na paletu v kufru. Na náklad položíš původní paletu. Dojedeš domů a postup zopakuješ v opačnym gardu. Profit.
Oh, wait.
Avatar - grifith
3. 7. 2013 10:19
Re: ...
Naopak já bych Caddy Cross právě dokázal pochopit. Základem však je odprostění se od schopnosti převážet europalety. Toto není dodávka ve svém původním smyslu slova, ale o opravdu velký stylový vůz, postavený na "dodávkovém" základu. V naší kotlině je obyvklé převážet půl domácnosti a aktuálně prakticky neexistuje v dané velikosti rodinně orientované auto s větším kufrem. :-)
Avatar - Ada je zase tady
8. 7. 2013 20:30
Re: Paráda!
Kdepak. V závěru výroby Outlanderu předchozí generace, kterého mám, byl už k dispozici diesel od Mitsu (Miwec) s variabilním časováním ventilů. 2,2 HDI tam dávali předtím a byl to docela průser, jak už to u francouzských motorů známe (lámají se vačky, příliš velká spotřeba, atd). 2.0 TDI PD se dávalo do toho vozu v r. 2008 a bohužel v tom Mitsubishi nepokračoval. Důvodem bylo to, že VW už nebyl schopen ty motory kvůli přechodu na Euro5 nadále dodávat. Jinak je vidět, že s Outlanderem jsi nikdy nejezdil, protože bys věděl, že vestavba toho motoru je tak povedená, že nejvíce kritizovaný hluk a vibrace dieselu nejsou v tom voze prakticky cítit (ve srovnání třeba 1,9 TDI PD ve Fabii a 2.0 TDI PD v Octavii). Problémem bylo nepříliš povedené naladění motoru, který (m.j. aby se nemusela přidávat pro splnění Euro4 močovina) byl naladěn tak, že začínal zatahovat až od 2200RPM, což bylo pro ctitele dieselu dost nepříjemné. Stejně se choval koprocesor od Raliartu, který sice zvednul výkon a krouťák, ale zachoval původní nepříjemnýprůběh, kdy motor byl pod 2000RPM subjektivně tupý. Naštěstí se to podařilo vyřešit instalací SW od VW, potom ten motor má (stejně jako v Passatu) 125 kW a 385Nm už od 1750 RPM (měřeno). Chybou nového dieselu od Mitsu je tragicky nízká komprese kvůli Euro5 (a potencielně Euro6), která vede ke zvýšení měrné spotřeby (ztráta energetické účinnosti). Motor se potom pochopitelně trochu ztiší, ale platí se za to vyšší měrnou spotřebou a do vozu se musí použít motor o vyšším objemu, než dříve.

Samozřejmě k japonským vozům mám nadále spoustu výhrad a za vším, co jsem v recenzi svého vozu napsal, si stoprocentně stojím! Ale také jsem tam, viz [odkaz] napsal, že hodnotím ten vůz (v roce 2008) jako "...nejlepsi vyber z vozu SUV na trhu. Myslim tim pro nas optimalni kompromis mezi cenou, kvalitou, vybavenim, velikosti, chovanim na silnici, spotrebou atd." A za tím si stojím i dnes, o 5 let později.

Upřednostňuji dále vozy koncernu VW pro jejich design, "vychytanost", spolehlivost, variabilitu a zejména možnost individualizace. Bohužel třeba nové výrobky VW nemají některé výhody dřívějších typů, výrobce snížil u motorů kompresní poměr, pod tlakem ekonomů poněkud poklesla kvalita, není k dispozici ruční brzda a dokonce se u některých vozů objevila ta zrůdnost, že po složení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha, což je pro uživatele, jako jsem já, zcela nepřijatelné. Naproti tomu to (narozdíl od předchozího modelu) nabídnul nový Outlander a proto se v mém žebříčku možných variant pro koupi nového vozu posunul hodně vpřed. Ale jak už jsem napsal, počkám na nový model většího SUV od koncernu VW (většího než Tiguan a menšího než Touareg) a uvidíme.

Takže pokud je někdo pokrytec, já to tedy nejsem!
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2013 14:16
Re: Ono teoreticky jako fajn...
Jestli tvrdíš, že Vaverka je mimo a pak sám napíšeš, že za 700 papírů je už k mání Defender 8-s 8-s , tak upřímně nekompromisně dokazuješ, kdo je tu opravdu mimo >:-[]

Ano, Caddy je "dodávka", resp. osobní provedení dodávky, ale velmi dobré. Těžko ale někdo bude vybírat mezi Defíkem a Caddy, to je prostě těžce mimo. S Caddy se dá běžně existovat, až na zhoršený komfort tlumení nepředstavuje žádné omezení. Defender je užitkový každým coulem, řidič má vyosené pedály, volant průměru autobusu, odhlučnění... to vše prostě nedává možnost pohodlně cestovat. A kdo potřebuje průchodnost Defendera, o Caddy opravdu nezavadí ani pohledem.
3. 7. 2013 12:47
Re: ...
a čo by si v našej kotline v 4x4 a podobnej veľkosti doporučil, aby to bolo menej, ako 30.000 EUR >:D . Ja 4x4 využívam a preto neexistuje snehová kalamita, keď na sídlisku stoja mŕtve dvojkolky pod snehom - preto neradiť dvojkolku, iba štvorkolky :-!