Testy
Vše, jak má být! Elegantní vzhled, motor 2.0TDI, 4motion, světlá výška, rovná ložná plocha. Žádné obludné vlny, záhyby, kelímky, žádné tahání břicha po zemi, žádné padělané motory. Auto pro 21.století! BraVWo! :yes:
"...dvoulitr se může spolehnout na svých 30 Newtonmetrů navíc a výhody spojené s větším zdvihovým objemem."
Že by to už opět pochopili, že objem ničím nenahradíš...? 😉
Že by to už opět pochopili, že objem ničím nenahradíš...? 😉
Takže ho mám chápat jako možného nástupce pro Outlandera?
P.S. Těch palců si nevšímej, tvých názorů si velice cením.
P.S. Těch palců si nevšímej, tvých názorů si velice cením.
Ne, asi ne, čekám na nové větší SUV od Škody, které by mělo být příští rok, pokud to nebude ono, asi půjdu do toho nového Outlandera. Rok ještě vydržím s tím, co mám, normální auta se začínají sypat až tak po 1/4 milionu km. 😄
To SUV od Škody má přijít v roce 2016. A od koho pochází ten motor 2,2 DI-D?
To je originál motor od Mitsu. Žádný francouzský šrot. Už si ho chlapci v Jokohamě vychytali. Tenhle japonský motor byl k dispozici už v závěru výroby toho modelu Outlandera, kterého mám s variabilním časováním ventilů. Od toho Mitsu z důvodu dlouhodobé spolehlivosti později ustoupil a namísto toho použil nové turbo. Sice trochu poklesnul výkon, ale zvednul se krouticí moment na 380Nm a rozšířil se k ještě nižším otáčkám, tak, jak to u správného dieselu má být. Takže toho motoru bych se nebál. Jezdil jsem s tím a paráda. Ten současný 2.0 TDI mám sice naladěný také na 380Nm, ale ten nový zatahuje subjektivně trochu lépe. Možná je to tím, že nový Outlander je lehčí. Ten motor je podobný 2,2 od Mazdy, jen nemá 2 turba, ale jen jedno. To je dobře, protože co v autě není, to se nemůže porouchat 😉
Jinak s tím nájezdem km do prodeje auta: vždysky jsem auto prodával po 100 tis mílích, potom jsem ale měl Passata B5.5, který byl furt dobrý, furt dobrý - až ho místo prodeje zdědil syn, který ho chtěl. Má dnes 280 tis a nebýt potřeby výměny ozubeného řemene a předních kotoučů, nic se do něj doteď nemuselo za celou dobu investovat - snad jen repase turba za 8 tis. Kč ve 200 tis km a "kosti" přední nápravy - jsou tam ze Superba za 14 tis kč. To víš, není to žádný francouzský šmejd.
Kdyby tohle měl s tak nízkými servisními náklady vydržet rendlík, muselo by v pekle sněžit! >😁
Jinak s tím nájezdem km do prodeje auta: vždysky jsem auto prodával po 100 tis mílích, potom jsem ale měl Passata B5.5, který byl furt dobrý, furt dobrý - až ho místo prodeje zdědil syn, který ho chtěl. Má dnes 280 tis a nebýt potřeby výměny ozubeného řemene a předních kotoučů, nic se do něj doteď nemuselo za celou dobu investovat - snad jen repase turba za 8 tis. Kč ve 200 tis km a "kosti" přední nápravy - jsou tam ze Superba za 14 tis kč. To víš, není to žádný francouzský šmejd.
Kdyby tohle měl s tak nízkými servisními náklady vydržet rendlík, muselo by v pekle sněžit! >😁
Ale ale Ádo, dost dlouho Mitsubishi u minulé generace Outlandera odebíralo ropácký motor o objemu 2,2 l od PSA -> ten "geniální" ropák od VW byl docela průser především v Grandisu, kde byl pochopitelně napadán za tragickou kulturu chodu, atd . Ten Tvůj ropák od VW máš upravený - myslím, že to dělal Ralliart, respektive to možná bylo upravováno ve spolupráci s ním. Nahoru šel výkon i točivý moment .
Každopádně Myšák má relativně nové své diesely, a ony jsou někde jinde než ty od VW, a to jak velmi povedený 1,8, tak novější 2,2 aktuálně přepracovaný v nové generaci Outlandera, do níž je dodáván ve dvou výkonových verzích ...
S tím francouzkým šrotem jsi už nechutný provokatér a demagog ... Do svého auta jsi tady opakovaně před časem x - kráte kopal jako do hajtry, a teď přesmyčka ???
Říká se tomu pokrytectví ...
Každopádně Myšák má relativně nové své diesely, a ony jsou někde jinde než ty od VW, a to jak velmi povedený 1,8, tak novější 2,2 aktuálně přepracovaný v nové generaci Outlandera, do níž je dodáván ve dvou výkonových verzích ...
S tím francouzkým šrotem jsi už nechutný provokatér a demagog ... Do svého auta jsi tady opakovaně před časem x - kráte kopal jako do hajtry, a teď přesmyčka ???
Říká se tomu pokrytectví ...
Kdepak. V závěru výroby Outlanderu předchozí generace, kterého mám, byl už k dispozici diesel od Mitsu (Miwec) s variabilním časováním ventilů. 2,2 HDI tam dávali předtím a byl to docela průser, jak už to u francouzských motorů známe (lámají se vačky, příliš velká spotřeba, atd). 2.0 TDI PD se dávalo do toho vozu v r. 2008 a bohužel v tom Mitsubishi nepokračoval. Důvodem bylo to, že VW už nebyl schopen ty motory kvůli přechodu na Euro5 nadále dodávat. Jinak je vidět, že s Outlanderem jsi nikdy nejezdil, protože bys věděl, že vestavba toho motoru je tak povedená, že nejvíce kritizovaný hluk a vibrace dieselu nejsou v tom voze prakticky cítit (ve srovnání třeba 1,9 TDI PD ve Fabii a 2.0 TDI PD v Octavii). Problémem bylo nepříliš povedené naladění motoru, který (m.j. aby se nemusela přidávat pro splnění Euro4 močovina) byl naladěn tak, že začínal zatahovat až od 2200RPM, což bylo pro ctitele dieselu dost nepříjemné. Stejně se choval koprocesor od Raliartu, který sice zvednul výkon a krouťák, ale zachoval původní nepříjemnýprůběh, kdy motor byl pod 2000RPM subjektivně tupý. Naštěstí se to podařilo vyřešit instalací SW od VW, potom ten motor má (stejně jako v Passatu) 125 kW a 385Nm už od 1750 RPM (měřeno). Chybou nového dieselu od Mitsu je tragicky nízká komprese kvůli Euro5 (a potencielně Euro6), která vede ke zvýšení měrné spotřeby (ztráta energetické účinnosti). Motor se potom pochopitelně trochu ztiší, ale platí se za to vyšší měrnou spotřebou a do vozu se musí použít motor o vyšším objemu, než dříve.
Samozřejmě k japonským vozům mám nadále spoustu výhrad a za vším, co jsem v recenzi svého vozu napsal, si stoprocentně stojím! Ale také jsem tam, viz [odkaz] napsal, že hodnotím ten vůz (v roce 200😄 jako "...nejlepsi vyber z vozu SUV na trhu. Myslim tim pro nas optimalni kompromis mezi cenou, kvalitou, vybavenim, velikosti, chovanim na silnici, spotrebou atd." A za tím si stojím i dnes, o 5 let později.
Upřednostňuji dále vozy koncernu VW pro jejich design, "vychytanost", spolehlivost, variabilitu a zejména možnost individualizace. Bohužel třeba nové výrobky VW nemají některé výhody dřívějších typů, výrobce snížil u motorů kompresní poměr, pod tlakem ekonomů poněkud poklesla kvalita, není k dispozici ruční brzda a dokonce se u některých vozů objevila ta zrůdnost, že po složení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha, což je pro uživatele, jako jsem já, zcela nepřijatelné. Naproti tomu to (narozdíl od předchozího modelu) nabídnul nový Outlander a proto se v mém žebříčku možných variant pro koupi nového vozu posunul hodně vpřed. Ale jak už jsem napsal, počkám na nový model většího SUV od koncernu VW (většího než Tiguan a menšího než Touareg) a uvidíme.
Takže pokud je někdo pokrytec, já to tedy nejsem!
Samozřejmě k japonským vozům mám nadále spoustu výhrad a za vším, co jsem v recenzi svého vozu napsal, si stoprocentně stojím! Ale také jsem tam, viz [odkaz] napsal, že hodnotím ten vůz (v roce 200😄 jako "...nejlepsi vyber z vozu SUV na trhu. Myslim tim pro nas optimalni kompromis mezi cenou, kvalitou, vybavenim, velikosti, chovanim na silnici, spotrebou atd." A za tím si stojím i dnes, o 5 let později.
Upřednostňuji dále vozy koncernu VW pro jejich design, "vychytanost", spolehlivost, variabilitu a zejména možnost individualizace. Bohužel třeba nové výrobky VW nemají některé výhody dřívějších typů, výrobce snížil u motorů kompresní poměr, pod tlakem ekonomů poněkud poklesla kvalita, není k dispozici ruční brzda a dokonce se u některých vozů objevila ta zrůdnost, že po složení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha, což je pro uživatele, jako jsem já, zcela nepřijatelné. Naproti tomu to (narozdíl od předchozího modelu) nabídnul nový Outlander a proto se v mém žebříčku možných variant pro koupi nového vozu posunul hodně vpřed. Ale jak už jsem napsal, počkám na nový model většího SUV od koncernu VW (většího než Tiguan a menšího než Touareg) a uvidíme.
Takže pokud je někdo pokrytec, já to tedy nejsem!
... tohoto auta je jeho cena. Cross Caddy vypadá i po těch letech skvěle, je velmi praktická (máme ve firmě kombi verzi) a neváhal bych ho vyměnit za svoji 5008, nicméně ne za tyto peníze. Akční cena 612k? To si dělají pr*el? Přecejen je to pořád jenom zkulturněná dodávka >😁
Navíc aby to mělo nějakou slušnou výbavu musí se připlácet, připlácet a připlácet 😄
Zkusil jsem konfiguraci aby to mělo alespoň podobnou výpavu a byl jsem přes 700k.
Pokud by byla cena kolem 500k za 2WD a do 550 4WD, tak neni co řešit.
Jinak Cross Caddy :yes:
Navíc aby to mělo nějakou slušnou výbavu musí se připlácet, připlácet a připlácet 😄
Zkusil jsem konfiguraci aby to mělo alespoň podobnou výpavu a byl jsem přes 700k.
Pokud by byla cena kolem 500k za 2WD a do 550 4WD, tak neni co řešit.
Jinak Cross Caddy :yes:
Tak Clio RS za dve hviezdy a vyfintená krabica s tuhou zadnou nápravou vpohode za štyri. Tak tomu hovorím nestranný a nezaujatý pohľad, a nepreferovanie značiek.
To se nemůžeš divit. Ohyzdný rendlíček nemůže dostat tolik hvězdiček jako Auto. 😉
Jestli to nebude spíš tím, že Clio RS nesplnilo očekávání a stalo se tuctovým výkonnějším malým vozem minimálně odlišeným od běžného hatchbacku. Naproti tomu Caddy je na poměry dodávek fajn kára s jednou nevýhodou - přemrštěnou cenou 😄 . Za těch 690tis bych radši koupil většího Transita.
To záleží na tom, aké boli očakávania. Pri neprimerane veľkých požiadavkách budeš sklamaný vždy, pri nízkych budeš nadšený. A ak si vopred povieš, aký bude záver, môže byť auto aké chce, počet hviezd nezáleží na jeho kvalitách.
Cliu RS by ke splnění očekávání stačilo, kdyby bylo aspoň tolik zábavné jako předchůdce a více odlišené od základního modelu. I taková Fabia RS proti němu vypadá jak pravý charismatický hot-hatch (navíc je levnější).
[odkaz]
vs
[odkaz]
:yes:
[odkaz]
vs
[odkaz]
:yes:
"Zábavnost" R CS nemá smysl řešit, neb na rozdíl od zdejších závěrů jiní soudí jinak, což se prezentovalo pod testem onoho R CS. Ovšem tvrdit, že Fabie RS vypadá jako "charismatický" hot hatch ( a dle Tebe více odlišené od základního modelu ) , je docela zábavné >😒] ... To vše okořeněno klasickou metodou, kdy proti továrnímu propagačnímu vyumělkovanému fotu pošleš civilní foto ... Kupodivu nedopadlo C RS špatně ...
K tomu odlišení: sedadla Fabie RS jsou na rozdíl od Clia RS skutečně sportovní, uvnitř má hodnotněji provedené úpravy než Clio, jízdním projevem se více odlišuje od obyčejných verzí ...Fabia má jinou klientelu než nové Clio RS - její jízdní vlastnosti jsou sportovnější, navíc má chlapácký design. Clio RS si spíš koupí nějaký šampónek lpící na nejnovějších trendech.
[odkaz]
Podle mě to vypadá, vzhledem k požehnanému věku, stále velmi dobře a sportovně. Kdybych si vybíral auto pro zábavu do půl milionu, Fabia RS by byla mezi hlavními kandidáty.
[odkaz]
Předek mohutnej jak z dodávky, divné prolisy na bocích, malá boční okna, k tomu všemu obrovský kosočtverec uprostřed masky chladiče ... ne, nelíbí. O vyváženosti bočního profilu radši ani nemluvím ...
😉
[odkaz]
Podle mě to vypadá, vzhledem k požehnanému věku, stále velmi dobře a sportovně. Kdybych si vybíral auto pro zábavu do půl milionu, Fabia RS by byla mezi hlavními kandidáty.
[odkaz]
Předek mohutnej jak z dodávky, divné prolisy na bocích, malá boční okna, k tomu všemu obrovský kosočtverec uprostřed masky chladiče ... ne, nelíbí. O vyváženosti bočního profilu radši ani nemluvím ...
😉
Tak s Cliem RS jsem zatím neměl to dočinění, tudíž sedačky jsou k porovnání pouze z fotek . Ta z Fabie vypadají, že mají delší sedák a vyšší bočnice u sedáku. Po tom, co bylo na adresu podvozku nového Clia RS napsáno jinde než tady ), bych vážil co je sportovnější - tím nemyslím závěry z místního tzv. testu , a rozhodně budu věřit R.Chvalovi o rychlosti, kvalitě podvozku nového RS, včetně toho. že C RS standartně nabízí verze s podvozkem upraveným jak pro okruh, tak civilnější ... Tudíž o jízdní odlišnosti obavy být nemusí ...
Budu opakovat to co tu už bylo , viz.: [odkaz]
Jeden místní, dle mne odfláknutý, test C RS z Fabie nějakého bijce nedělá .
Vnímání designu je věc individuální ( já preferuji období nadvlády Patricka Le Quémenta, ale to je už minulost ) , a že by zrovna Fabie byla něco chlapáckého , tak to je spíše vtip >😒] .
Řekl bych, že největším problémem je ten "kosočtverec" , diamant na kapotě, že ??? >😁
Budu opakovat to co tu už bylo , viz.: [odkaz]
Jeden místní, dle mne odfláknutý, test C RS z Fabie nějakého bijce nedělá .
Vnímání designu je věc individuální ( já preferuji období nadvlády Patricka Le Quémenta, ale to je už minulost ) , a že by zrovna Fabie byla něco chlapáckého , tak to je spíše vtip >😒] .
Řekl bych, že největším problémem je ten "kosočtverec" , diamant na kapotě, že ??? >😁
Co se tak dívám kolem sebe, ve Fabiích vídám častěji muže než ženy, u nového Clia naopak. Jak říkám - Clio bylo stvořeno jako stylovka, Fabia jako praktičtěji založené auto. Taková Fabia RS Kombi je podle mě tím nejkomplexnějším vozem za cenu kolem půl milionu - rychlá, zábavná, prostorná, hezká, držící se hodnotu - co víc si přát? 😄
Renaulty se mi dříve líbily snad všechny, po představení nového Clia, Capturu, faceliftovaného Fluencu si ale myslím, že designéři Renaultu šlápli vedle. Nechci vidět, jak zprasí nové generace Mégana a Laguny.
Kde jsou ty časy skutečně krásných aut od Renaultu ...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Něco modernějšího, ale stále moc pěkného.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rok 2013 ....
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
😉
Renaulty se mi dříve líbily snad všechny, po představení nového Clia, Capturu, faceliftovaného Fluencu si ale myslím, že designéři Renaultu šlápli vedle. Nechci vidět, jak zprasí nové generace Mégana a Laguny.
Kde jsou ty časy skutečně krásných aut od Renaultu ...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Něco modernějšího, ale stále moc pěkného.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rok 2013 ....
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
😉
Díky za přidání té aplikace hodnocení jednotlivých příspěvků! Dobrý nápad! :yes: :yes:
Autor testu opět odlišný od osoby, která se prezentuje na videu... Což o to, někdy i tohle může být zajímavé, zkrátka jiný pohled.
Jenže co nám autor videa chtěl sdělit? Stojí za to si video vůbec pustit? Dozvěděli jsme se, že zadní dveře jdou poněkud ztuha... Bravo 8-s 8-s 8-s
Přitom k testu psanému nemám příliš co vytknout. Jednoduchý, strohý, tak jak bývá zvykem. Nicméně základní myšlenka, tedy že u konkurence tohle zkrátka nekoupíte, je zcela v pořádku. Proto i hodnocení 4* dává smysl...
To video si ale redakce mohla odpustit, v téhle podobě podle mě nemá význam.
Jenže co nám autor videa chtěl sdělit? Stojí za to si video vůbec pustit? Dozvěděli jsme se, že zadní dveře jdou poněkud ztuha... Bravo 8-s 8-s 8-s
Přitom k testu psanému nemám příliš co vytknout. Jednoduchý, strohý, tak jak bývá zvykem. Nicméně základní myšlenka, tedy že u konkurence tohle zkrátka nekoupíte, je zcela v pořádku. Proto i hodnocení 4* dává smysl...
To video si ale redakce mohla odpustit, v téhle podobě podle mě nemá význam.
.... zajímavé auto, určitě je fajn že má VW v nabídce něco, co nikdo jiný.... Dokonce musím říct že ač obecně design VW moc nemusím tak tohle se mi líbí.
Závidím ovšem pánům testérům jejich velkorysé abstrahování od parametru "cena".... Protože dát za tohle 680 tyček může jen naprostý blázen nebo velký fanda modelové řady Caddy. Čistě racionálně je totiž ta cena dokonale absurdní.... :😉
Jinak toto: [odkaz] je naprostý humáč a divím se, že v testu není zmíněno toto: [odkaz] - to jako pánové od VW neumí zajistit aretaci sklopených sedaček jinak než tyčkama, které zasahují 30 cm do nákladu? to je podle mě dost o ničem.... zvlášť když se teda bavíme o dodávce, která se právě kvůli té praktičnosti kupuje..... :no:
Závidím ovšem pánům testérům jejich velkorysé abstrahování od parametru "cena".... Protože dát za tohle 680 tyček může jen naprostý blázen nebo velký fanda modelové řady Caddy. Čistě racionálně je totiž ta cena dokonale absurdní.... :😉
Jinak toto: [odkaz] je naprostý humáč a divím se, že v testu není zmíněno toto: [odkaz] - to jako pánové od VW neumí zajistit aretaci sklopených sedaček jinak než tyčkama, které zasahují 30 cm do nákladu? to je podle mě dost o ničem.... zvlášť když se teda bavíme o dodávce, která se právě kvůli té praktičnosti kupuje..... :no:
Ono teoreticky jako fajn...
Ale jel jsi někdy s prázdným Caddy po D1? Díky zadní tuhé nápravě tomu naprosto příšerně poskakuje zadek. Ne, to není svezení jako v normálním autě. A už vůbec ne v autě za 7 stováků (vím, reálně to bude méně, ale i tak). Tvrzení, že ona "traverza" odpružená listovými pery - [odkaz] - v podání VW v klídku nahradí jiná, sofistikovanější řešení, je absolutní blbost. A zde na ACZ je tato "blbost" již ve třetím testu...
Proto Caddy vždy zůstane dodávkou, užitkáčem - a velmi dobrým užitkáčem. Ne, není to SUV, není to MPV a nelze to s těmito vozy ani srovnávat. Kdo tvrdí opak, lže si do kapsy. A pan Vaverka si nelže do kapsy poprvé.
Jinak palec nahoru VW za onu možnost individualizace (ač pak mohou vzniknout nesmyslné, drahé modely jako je testovaný vůz).
Vzhled - mno, pokud se někomu líbí krabice (tato konkrétní pěkně zelená, o tom žádná), OK. Dle mého dokázali jiní výrobci udělat originálnější užitkáče, na stranu druhou je to u dodávky tak nějak jedno.
A nakonec - chtěl jsem původně napsat, že pro majitele horské chaty či profesionálního lesáka pracujícího v horách, tzn. lidi, kteří drtivou většinu času jezdí s autem pracovně, v horších podmínkách a jen občas někam jedou s rodinou, je Caddy 4x4 možná onen ideál. Jenže, pánové a dámy, za ty "prachy" je k mání např. Defender. A to už je jiná káva...
Ale jel jsi někdy s prázdným Caddy po D1? Díky zadní tuhé nápravě tomu naprosto příšerně poskakuje zadek. Ne, to není svezení jako v normálním autě. A už vůbec ne v autě za 7 stováků (vím, reálně to bude méně, ale i tak). Tvrzení, že ona "traverza" odpružená listovými pery - [odkaz] - v podání VW v klídku nahradí jiná, sofistikovanější řešení, je absolutní blbost. A zde na ACZ je tato "blbost" již ve třetím testu...
Proto Caddy vždy zůstane dodávkou, užitkáčem - a velmi dobrým užitkáčem. Ne, není to SUV, není to MPV a nelze to s těmito vozy ani srovnávat. Kdo tvrdí opak, lže si do kapsy. A pan Vaverka si nelže do kapsy poprvé.
Jinak palec nahoru VW za onu možnost individualizace (ač pak mohou vzniknout nesmyslné, drahé modely jako je testovaný vůz).
Vzhled - mno, pokud se někomu líbí krabice (tato konkrétní pěkně zelená, o tom žádná), OK. Dle mého dokázali jiní výrobci udělat originálnější užitkáče, na stranu druhou je to u dodávky tak nějak jedno.
A nakonec - chtěl jsem původně napsat, že pro majitele horské chaty či profesionálního lesáka pracujícího v horách, tzn. lidi, kteří drtivou většinu času jezdí s autem pracovně, v horších podmínkách a jen občas někam jedou s rodinou, je Caddy 4x4 možná onen ideál. Jenže, pánové a dámy, za ty "prachy" je k mání např. Defender. A to už je jiná káva...
Jestli tvrdíš, že Vaverka je mimo a pak sám napíšeš, že za 700 papírů je už k mání Defender 8-s 8-s , tak upřímně nekompromisně dokazuješ, kdo je tu opravdu mimo >😒]
Ano, Caddy je "dodávka", resp. osobní provedení dodávky, ale velmi dobré. Těžko ale někdo bude vybírat mezi Defíkem a Caddy, to je prostě těžce mimo. S Caddy se dá běžně existovat, až na zhoršený komfort tlumení nepředstavuje žádné omezení. Defender je užitkový každým coulem, řidič má vyosené pedály, volant průměru autobusu, odhlučnění... to vše prostě nedává možnost pohodlně cestovat. A kdo potřebuje průchodnost Defendera, o Caddy opravdu nezavadí ani pohledem.
Ano, Caddy je "dodávka", resp. osobní provedení dodávky, ale velmi dobré. Těžko ale někdo bude vybírat mezi Defíkem a Caddy, to je prostě těžce mimo. S Caddy se dá běžně existovat, až na zhoršený komfort tlumení nepředstavuje žádné omezení. Defender je užitkový každým coulem, řidič má vyosené pedály, volant průměru autobusu, odhlučnění... to vše prostě nedává možnost pohodlně cestovat. A kdo potřebuje průchodnost Defendera, o Caddy opravdu nezavadí ani pohledem.
ad tvůj první odstavec - [odkaz]
ještě něco?
ad 2: - ježíš majrá, to byl jen jeden specifický příklad (právě v onom specifickém případě onoho majitele horské boudy či lesáka) co jiného lze za ty peníze koupit. Je to tak strašně těžké z mého příspěvku pochopit? 😉
Jo a ještě mi nikdo nikdy nevysvětlil v čem je Caddy tak super, aby to ospravednilo jeho o tolik vyšší cenu oproti konkurenci. A to jsem s ním chvíli sám jezdil. A trvám na tom že kvůli konstrukci podvozku se k onomu "osobnímu provedení" prostě nehodí - toť má osobní zkušenost s tímto vozem.
ještě něco?
ad 2: - ježíš majrá, to byl jen jeden specifický příklad (právě v onom specifickém případě onoho majitele horské boudy či lesáka) co jiného lze za ty peníze koupit. Je to tak strašně těžké z mého příspěvku pochopit? 😉
Jo a ještě mi nikdo nikdy nevysvětlil v čem je Caddy tak super, aby to ospravednilo jeho o tolik vyšší cenu oproti konkurenci. A to jsem s ním chvíli sám jezdil. A trvám na tom že kvůli konstrukci podvozku se k onomu "osobnímu provedení" prostě nehodí - toť má osobní zkušenost s tímto vozem.
Je fakt, že tahle část testu mi také uvízla v paměti - je to tvrdé jako prkno, na velkých kolech ještě tvrdší a s čtyřkolkou ještě tvrdší... a v důsledku to poskakuje jako koza. Takhle si tedy rodinné auto nepředstavuju...
proc pro lesaka...
Bydlime na horach, mame male deti a mam moznost zene poridit auto, ktere bude vyhovovat mym i jejim narokum.- Krabice do ktere se vse vleze- kola, kocar, vozik za kolo....., ma soupacky- coz je uzasna vec, muze mit xenony, automat, 4x4- nejsou nutnosti, ale je to moznost, kterou nikdo jiny nema v dane kategorii, uveze dost na kouli a hlavne, to auto chvili funguje. Ne ze bych co do kvality vychvaloval koncern, ale tezko se hleda lepe v dane kategorii.
Myslis, ze by zena radeji jezdila v Defenderu??? Uz vidim jak tam cpe ISO fix sedacky a po dalnici to zene na Usti za 7 litru😊 o nakladovem prostoru a pohodli na palube nemluve. Ano, To auto drnca a je nedotlumene, ale vzhledemk uzitnym vlastnostem to lze snest. Octavii III ktera by mela byt vzhledem ke koncepci a zamereni o parnik dal to neodpustim- protoze neni dal ani o nafukovaci clun!!!!
Bydlime na horach, mame male deti a mam moznost zene poridit auto, ktere bude vyhovovat mym i jejim narokum.- Krabice do ktere se vse vleze- kola, kocar, vozik za kolo....., ma soupacky- coz je uzasna vec, muze mit xenony, automat, 4x4- nejsou nutnosti, ale je to moznost, kterou nikdo jiny nema v dane kategorii, uveze dost na kouli a hlavne, to auto chvili funguje. Ne ze bych co do kvality vychvaloval koncern, ale tezko se hleda lepe v dane kategorii.
Myslis, ze by zena radeji jezdila v Defenderu??? Uz vidim jak tam cpe ISO fix sedacky a po dalnici to zene na Usti za 7 litru😊 o nakladovem prostoru a pohodli na palube nemluve. Ano, To auto drnca a je nedotlumene, ale vzhledemk uzitnym vlastnostem to lze snest. Octavii III ktera by mela byt vzhledem ke koncepci a zamereni o parnik dal to neodpustim- protoze neni dal ani o nafukovaci clun!!!!
Ale to co popisuješ je přeci jiný příklad než jsem popisoval já. Takže to napíši ještě jednou - popisoval jsem velmi specifický, až extrémní, příklad. Domníval jsem se, že na jeho základě bude pochopeno co všechno si může zákazník za sedmset pořídit. Zjevně jsem se spletl.
Za ceníkových sedmset můžeš mít (pozor, nadsázka) téměř vše. Vybírat v situaci jakou popisuješ mezi (pozor, pouze příklad) OIII a Caddym je, mírně řečeno (pozor, humor, nebrat vážně) pitomé. 😉
Za ceníkových sedmset můžeš mít (pozor, nadsázka) téměř vše. Vybírat v situaci jakou popisuješ mezi (pozor, pouze příklad) OIII a Caddym je, mírně řečeno (pozor, humor, nebrat vážně) pitomé. 😉
Jsem tuhle verzi Caddyho očekával dřív. Praktické auto s praktickým podvozkem a navíc to podle mně vypadá velmi dobře. Pro jedince kteří žijí aktivním životem je to ideální společník.
Daleko víc než záběry koncernového rádia na n+1 způsob by mě zajímaly třeba fotky té zadní nápravy. Nebo fotka s paletou v kufru (jo, vím že jsou problémem zadní dveře). Nebo informace o počtu různých schránek v kabině a snadnosti vyndavání sedadel... ;-\
Auto jinak až na tu Medusu pod kapotou pěkný. A palec pro koncern za to, že pořád nabízí širokou paletu hezkých barev.
V téhle zelené je fešák, ale stejně když už prostorné auto, tak ideál pro mně by byl VW Transporter nebo něco na ten způsob.
Bohužel nedokáže nabídnout verzi s pohonem všech kol. Není to samozřejmě nutnost, ale ta možnost volby zde je a to se počítá.
Náklad vezmeš do teplejch, přeložíš ho na paletu v kufru. Na náklad položíš původní paletu. Dojedeš domů a postup zopakuješ v opačnym gardu. Profit.
Oh, wait.
Odkládacích míst je uvnitř habaděj, obrovské schránky nad hlavou řidiče a spolujezdce, šuplíky pod předními sedačkami, prostory v podlaze u zadních sedaček.
Na autě bych vyzdvihnul hlavně velký vnitřní prostor, po roce ježdění s caddym si připadám v každém jiném autě (snad kromě Scanie či MANu 😄 ) jako v plechovce od sardinek...
Jinak je jasné, že prioritou tohoto auta opravdu převážení europalet není.
Aha, tak ne. Chyba, nejde mi reagovat na "loopinga"
Pokud má auto sloužit pro podnikání, určitě bych si tedy připlatil
Caddy vypadá moc dobře, bohužel je často překážkou cena.