Podobu třetího vydání Mazdy 3 už známe. Několik záznamů z premiér odhaluje praktické detaily konkurenta Golfu i ostatních zástupců nižší střední třídy.
Ludia prosim vas chcel by som sa spytat, dost sa diskutuje o mazdach v poslednej dobe ako o najlepsich a najoblubenejsich autach. Ze japonci porazaju kvalitou nemecke auta a dokonca aj nemci si to uvedomuju a priznavaju a ze nemci uz nie su to co byvali. Mam velku skusenost s nemeckymi autami v okoli, v ktorom zijem aj doma ale nie s japoncami a tato mazda je proste sexi mamasita. Vedel by sa k tomu niekto vyjadrit blizsie, lepsie a hlavne objektivnejsie? Ziadne nemecke zaslepene vyzary. Dakujem!
Souhlasím (výjimečně). Nějaký megaútok na Golf, který je dnes i cenově docela zajímavý, asi předpokládat nelze. Ceník typu Fluence se konat nebude i kdyby chtěli. A taky by to chtělo ten slabší diesel...Na druhou stranu věřím, že má šanci zaujmout více zákazníků než doposud.
Už se někde objevile zmínka o verzi GTA? Minulá generace měla 2.2D s 136kW.
A proč proboha ten pokles v dynamice při automatické převodovce? To je má mazda tak zlé nebo jen ty stupně špatně sedí, takže 0-100 vypadá špatně, ale celkově to je +- jako manuál?
Cílová skupina zákazníků je jiná, korejci jdou po kvalitě za nízkou cenu, ale Mazda po kvalitě bez šetření za víc peněz. MZD3 není o ceně od, ale kolik stojí se slušnou výbavou. Takže u nás se budou prodávat vyšší výbavy v ceně od 450000t.
ano, preklep. Presne toto si myslim aj ja - vyrabat priamo na mieste pre dany kontinent. Predsa vozit materialy do japonska, potom to tam vyrobit a vozit do Europy cez pol sveta je dost neefektivne a moze sa vyplatit tak od strednej triedy vyssie. Plus vykyvy kurzu yenu...
auto je to nadherne ale golf moze pokojne spavat.... dovoz z japonska ho neohrozi... a neohrozi ani kiu ceed.... pokial mazda nepostavi v eu vyrobny zavod tak nema sancu v eu porazit ani korejcov
1.5 benzin v zaklade za 170000, v cechach sa analogicky predpoklada 350000 a diesel 2,2 150 koni 23000, cize diesel bude okrajova zalezilost, teda aspon kym neponuknu slabsi diesel.
2.0 slabsi benzin sa ma ponukat az neskor, typicka mazda... pockajme este na vybavy atd.,
Tohle je snad nejhezčí auťák v dané třídě, vizuálně a technologicky se na to nechytá snad nic, co v současnosti v dané třídě jezdí. Jízdně to bude na úrovni prémie, ale vzhledem k tomu, jaké zklamání prožívali někteří testující s pomalým a nesmyslně řadícím automatem u běžného (ne AMG) A-čka od Mercedesu, tak si dovolím tvrdit, že se na to nebude chytat ani část prémie... Od Mazdy mimořádné překvapení a jasná trefa roku! :yes: