Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ondris
Milion kilometrů v PéDéčku? Tak to máte asi nepřesný přepis rozhovoru😒br />
"Popopopokud auto vyvyvyvyvdrží – a s tím popopopočítám – bubububudu momoci hlásit i dadadadalší rerekord."
>😁 Zrovna včera jsem si poseděl cca 1 hodinu v nastartovaném policejním transportéru a málem mě z toho hluku trefil šlak. To možná i ta hodina čekání na dešti než přijeli byla příjemnější 😉
Čo, chytili Ťa s pikom či háčkom? >😒]
Ne, trefil jsem na jinak naprosto bezproblémový silnici výmol a rozštípnul 17´´ ráfek na MR2 😒 Tak potřebuju protokol, aby to šlo za správcem komunikace. Přeci jen díra hluboká 12cm 8-s je moc a dokud je někdo (já) nebude prudit, tak ji neopraví. Pravda, dnes ráno už byla opravená... zaházená drny, fakt nekecám >😁
PS: Háčko jsem dal policajtum jako úplatek, aby na mě nepráskli, že jsem byl nalitej 😉 >😒]
PS: Háčko jsem dal policajtum jako úplatek, aby na mě nepráskli, že jsem byl nalitej 😉 >😒]
georg63
Mám ve firmě to samé auto s motorem SDI , najeto přes 400 tis. a zatím vše OK. 😉
Chudák vodič, ktorý dostal hladký dízel, asi za trest. >😒]
"Nevadí, že to neťahá, hlavne, že to hučí!" >😁
"Nevadí, že to neťahá, hlavne, že to hučí!" >😁
peter222
Myslím ,že nejedna automobilka by teraz menila so škodou ,aby sa takto písalo o ich modele. :yes:
pochcana kosile
Druha rada zprava stojici: Xawier, jossalito, GTI, miromen
VWrofl
Kvalita německých cest, paliv, zápaďáckých olejů (i úroveň servisů) je úplně někde jinde než u nás. Navíc odhaduji, že provoz byl hodně po dálnicích a tudíž kilometry jen letí. Každopádně gratuluji a přeji mnoho dalších spokojených kilometrů bez nehod :yes:
To je pravda. Okrem toho, 1.9TDI-PD/74kW bol "priskrteny" motor ktory sa prakticky bez zmeny mechanickych casti od vyroby ladil na vykony od 60 do 110 (alebo 118?)kW. V malickej Fabii nemal vela prace a vdaka nizsiemu vykonu nebol velmi namahany.
Okrem toho, to boli casy ked motory este neboli az tak "do*urvene" kadejakymi dpf-filtrami, egr-ventilmi, alebo katalyzatormi a skrtiacimi klapkami, atd. Samozrejme tym nijako neznizujem ten skvely vysledok! Milion km, to uz je fakt nieco. Inak vychadza to priemer vyse 200km, kazducky den, po celych 13 rokov. To sa teda nabehal...
Okrem toho, to boli casy ked motory este neboli az tak "do*urvene" kadejakymi dpf-filtrami, egr-ventilmi, alebo katalyzatormi a skrtiacimi klapkami, atd. Samozrejme tym nijako neznizujem ten skvely vysledok! Milion km, to uz je fakt nieco. Inak vychadza to priemer vyse 200km, kazducky den, po celych 13 rokov. To sa teda nabehal...
Kde/kedy malo TDI PD 60 kw??
A milión km spravíš aj na dnenšom diesli. Dlhé trate, jazdecký štýl klobúk, poctivo meniť kvalitné oleje a si tam. Nehovoriac, že väčšina 10-15 ročných dieslov má dnes nabehanú polovicu "rekordu". Len ti to bazárnici nepriznajú.
A milión km spravíš aj na dnenšom diesli. Dlhé trate, jazdecký štýl klobúk, poctivo meniť kvalitné oleje a si tam. Nehovoriac, že väčšina 10-15 ročných dieslov má dnes nabehanú polovicu "rekordu". Len ti to bazárnici nepriznajú.
Tak to je veeelmi diskutabilne ci by to zvladol aj dnesny bezny diesel! Jednak taka vec ako DPF milion km nevydrzi, a dalej, downsizing sa na zivotnosti nepriaznivo prejavi. To si este dlho budeme musiet pockat na to, aby sme videli ci milion km zvladne aj 1.6TDI-CR...
Na CR vstreky a DPF filter by som nestavil, ale v ideálnych podmienkach vydrží aj dnešný diesel prekvapivo veľa. Ľuďom sa serú moderné diesle príliš skoro preto, že ich používajú nesprávnym spôsobom na nesprávne účely.
Aké účely? Ja som myslel, že autá sa už storočie používajú hlavne za účelom jazdenia. >😒]
Myslíš, že v minulosti jazdili dlhšie trasy a teraz len poskakujú po meste, či ako si to myslel?
Myslíš, že v minulosti jazdili dlhšie trasy a teraz len poskakujú po meste, či ako si to myslel?
Áno, myslel som najmä skákanie po meste. DPF filter furt zapchatý a rapídne znížená jeho životnosť, prerušené cykly regenerácie riedia motorový olej naftou atď. Ale v tabuľke to jazdí za 3,5 litra a predajca to tlačí každému lebo z drahšieho auta idú vyššie zisky. O zlatej servisnej bani ani nehovoriac.
Tak vstřikovače, nebo DPF nemají co dělat s životností motoru. Stejně jako třeba olej, žárovky, nebo obligátní rozvody mají omezenou životnost a musíš se o to starat. Nebo snad rekordy mohou tvořit jen motory, které to zvládnou pouze s výměnou oleje a olejového filtru? 😄
spacek.petr
Tak a další téma.... pán to zvládl se spotřebou 3,68 litrů nafty... veříte?
[odkaz]
[odkaz]
Proč ne? Když se v pohodě dalo s Octavií jezdit za 5l, proč by se s o 2 třídy menším modelem nedalo zajet lehkou jízdou 3,68l? Každopádně, je to PAN řidič. :yes:
O dvě třídy od Oktávky je Škoda Citigo.... Fabia je o třídu níž, tzn segment B.
Octavia je segment D 😉
Leda v tvym vlhkym snu chlapečku >😁
Jaj >😁 to je diskuse panečku >😁 já vím že octávie je segment O a fábie segment G... není to trochu jedno?😁 stejně nechápu kdo tohle vymejšlí... co je nissan juke? hečbek nebo suv? cross? aha... takže superb má taky svoji třídu jako třeba F jo?😁 a pak třeba menší trojka baworák se dozvím že je ve stejný třídě jako sup... bawor je menší a luxusnější a superb větší a levnější a teď mi řekněte co je na ních stejnýho? je to kravina a vymysleli to nějaký chorý mozky aby mohli terorizovat západní svět!
Nauč se něco o dělení tříd (to se naučíš zejména z mých příspěvků a portal.sda-cia.cz) a pak sem piš 😉
Nene. Je to masochista. Jako auto do města je Fabie OK. Ale najet s ní milion km, tak to fakt ne.
2,0 TDI 103kw rv 2006 a dle počitadla při jízda na spotřebu při vzdálenosti 30 km spotřeba 4,0 L >😒]
Já mám tu samou, mám najeto pouze 444 000 km ale nechápu jak jezdí, protože mám dlouhodobej průměr 4,2 l/100km a to jezdím dost úsporně i když polovinu po Praze.[odkaz]
moje videa😒odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
moje videa😒odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ten priemer okolo 3,7 dajme tomu,jazdil sám,dlhšie trasy,pianko-môže byť.Našiel som tam jeden zapis zo 2.11.2008-739km len podiaľnici so spotrebou 2,84l-tak to je trocha mimo.Možno je to jeden z tých extremistov,čo jazdia na tempomate 5m za kamionom vo veternom štíte 😲 Osobne si myslím,že každé dnešné auto zvládne 500tkm bez problémov,len treba jazdiť veľa.Vraví sa,že jeden studený zimný štart pri teplote pod -10C. je také zaťaženie pre motor ako 30km po diaľnici
S tím přirovnáním se startem v -10C jsi podle mě ještě optimista, klidně bych dal při šetrném tempu na dálnici odpovídajícímu výkonu motoru klidně i 80 km na jeden studený start, i více...
Adam Novák
P.S. Jen čekám, kdy přiběhne ten kašpar "Irvin Gordon", který Irvin Gordon není, a začne řvát, že on s benzínem ujel 5 mil. km >😁
Ak ma pamäť neklame, rekord najazdených km má benzínové volvo.
Tuším klasická atmosféra 2,4 R5.
Ha!
Klasickou atmosféru R5 2,4 mám taky a najezdila jen necelých 90 tisíc >😁
(pokud teda tím R5 nemyslíš Renault 5 >😁 )
Klasickou atmosféru R5 2,4 mám taky a najezdila jen necelých 90 tisíc >😁
(pokud teda tím R5 nemyslíš Renault 5 >😁 )
Tak to si prvý, čo počujem, že mal nejaké problémy so životnosťou atmobenzínu 2,4 vo Volve (to bol motor "built to last", preto na druhej strane neoslňoval výkonom).
To je skôr zásluha motoru 1,9TDI (VW) , to bol fakt dobrý diesel ! 😉
No, u PD jde v dlouhodobém horizontu taky o štěstí na kus. Některé motory zakukají okolo 250 tkm a jiné jsou nesmrtelné.
A to jsou ta auta vyrobena třeba týden po sobě...
A to jsou ta auta vyrobena třeba týden po sobě...
Co je na tom pravdy, že systém TDI vyvinul Fiat a pak ho prodal VW? Někde jsem to četl, ale zajímalo by mě, má-li někdo o tom více informací, které sem může vložit. Díky.
Co si představuješ pod "TDI"?
Common Rail byl vyvinut ve Švýcarsku. První produkční nasazení si připsali Japonci, konkrétně Denso. Magneti Marelli s Fiatem systém vylepšili o řídící jednotku, pokud vím. Fiat neměl peníze, projekt koupil Bosch a dokončil vývoj. Bosch dodává kde komu.
Pokud jde o první přeplňované naftové motory s přímým vstřikováním, tak ten měl první Fiat. Ale třeba čerpadlo jim dělal Bosch. Až o něco později přišlo Audi s pětiválcem s rotačním čerpadlem. Dále tu máme Pumpe-Düse, to se díváme někam před první světovou válku. Bosch je zodpovědný za variantu pro osobní a užitkové automobily, kterou vyvinul pro VW.
To jen takové drobné shrnutí. Snad tam není nějaká bota.
Common Rail byl vyvinut ve Švýcarsku. První produkční nasazení si připsali Japonci, konkrétně Denso. Magneti Marelli s Fiatem systém vylepšili o řídící jednotku, pokud vím. Fiat neměl peníze, projekt koupil Bosch a dokončil vývoj. Bosch dodává kde komu.
Pokud jde o první přeplňované naftové motory s přímým vstřikováním, tak ten měl první Fiat. Ale třeba čerpadlo jim dělal Bosch. Až o něco později přišlo Audi s pětiválcem s rotačním čerpadlem. Dále tu máme Pumpe-Düse, to se díváme někam před první světovou válku. Bosch je zodpovědný za variantu pro osobní a užitkové automobily, kterou vyvinul pro VW.
To jen takové drobné shrnutí. Snad tam není nějaká bota.
Jen doplním, CR je opravdu produktem Fiatu a Bosche, to, co vyvinuli ve Švýcarsku nebo použilo Denso mělo k současné podobě opravdu daleko. Těžko jim to ale mít za zlé, Švýcaři tu budoucnost u osobáků asi neviděli.
Princip je ale stejný, to je fakt.
Jinak common rail (tedy zásobník ze kterého se upouští solenoidama palivo) se u pomaloběžných motorů používá asi osmdesát let.
Princip je ale stejný, to je fakt.
Jinak common rail (tedy zásobník ze kterého se upouští solenoidama palivo) se u pomaloběžných motorů používá asi osmdesát let.
Hodně myšlenek je celkem starých. Jen dnes umíme vyrábět relativně levně a přesně. A máme počítače.
djmetla
Cca 77 000 km ročne. To je celkom diaľka 😄 ten v tom aute musí tráviť hodne času a na jeho povolanie ak je teda účetní tam toho trávi dosť >😁 Možno pracuje ako mobilný účtovník >😁
No v německu je celkem normální jezdit do 100 km (jedna cesta), navíc obvykle pracovní cesty jedou svým autem. Já třeba jezdím deně 50km (tam a zpět) a za rok to dělá +/- 17.000 km (s pojižďkama) + ostatní cesty a jsem na nějakých min. 25.000. Takž e77.000 za rok nevidím u něj jako účetního nereálné.
strýček BOB
Docela rád bych věděl co všechno a kdy se na autě muselo měnit. Kotouče, desky, tlumiče, ramena a tak.
Jinak Škodě gratuluji, dobrá práce :yes:
Jinak Škodě gratuluji, dobrá práce :yes:
Ozzman
Škoda, že málokdo tohle zopakuje s jakýmkoliv vozem. ( Respektive takových možná jezdí hodně, jen to jejich majitelé ani neví😁) a bojím se, že nové koncernovwé a jakékoliv jiné produkty už s tímhle budou mít problém. Škoda starých TDIček... 😄
Na druhou stranu znám stejně staré TDI v Alhambře, které se ve 200 tis totálně rozpadlo, kliková hřídel, pak turbo, váha vzduchu, nakonec se muselo vyhodit..
Na druhou stranu znám stejně staré TDI v Alhambře, které se ve 200 tis totálně rozpadlo, kliková hřídel, pak turbo, váha vzduchu, nakonec se muselo vyhodit..
Nám se rozpadl motor v Sharanu po 300tisících, ježděn byl šetrně a jak to dopadlo. Dva písty praskly, vydřená vačka, krivé ojnice, blok KO.
Můj nevlastní strejda má Alhambru, r.v. nevím přesně ale zhruba stejně staré, 1,9 TDI, má najeto cca 400 000 a nechala ho ve štychu jenom jednou 😉
Já neřekl, že sou všechny špatný, jenže až budeš mít řidičák a jezdit auty, uvidíš, že je to kus od kusu. Kamarád měl Renault Lagunu 1 a vubec se o něj nestaral.. ujel taky 400, pak ho dal do šrotu, protože ho nabural.. Takže nějaká lepší či horší kvalita u koncernu se nekoná. A dnes už to platí o to víc.. někdy si pročti statistiky spolehlivosti a vypočti si jak velky sou rozdíly mezi pořadím vozů ( ne rozdíl v poloze, ale rozdíl v hodnotě). Až budeš starší a budeš brát statistiku, pochopíš.
Arese
Fabia I. generace byla extrémně robustní a důkladně postavené auto. Hlavně to platí pro ty první ročníky výroby, pak se Škodovka snažila snižovat výrobní náklady, aby z Fabie měla vyšší zisk a z auta pak každý modelový rok "nenápadně" mizely některé prvky nebo byly nahrazovány levnějšími díly (mám na mysli třeba výplně podběhů, chromování parabol světlometů nebo některé díly v interiéru - např. výplně dveří atd, atd.).
Škoda, že takto kvalitně se už malá auta nikde nestaví, dnes jde hlavně o nízké výrobní náklady. Další problém u současné naftové Fabie byl při takovém kiometrovém proběhu byl dnes již povinný filtr pevných částic, který by jistě bylo třeba několikrát měnit. Je už holt jiná doba, a rozhodně se nezměnila k lepšímu... :no:
P.S. Pan majitel má rozum, že čeká na Fabku III. generace, která bude určitě vypadat podstatně lépe než ta současná úzká a vysoká krabice...
Škoda, že takto kvalitně se už malá auta nikde nestaví, dnes jde hlavně o nízké výrobní náklady. Další problém u současné naftové Fabie byl při takovém kiometrovém proběhu byl dnes již povinný filtr pevných částic, který by jistě bylo třeba několikrát měnit. Je už holt jiná doba, a rozhodně se nezměnila k lepšímu... :no:
P.S. Pan majitel má rozum, že čeká na Fabku III. generace, která bude určitě vypadat podstatně lépe než ta současná úzká a vysoká krabice...
Skodovky uz nie su, co byvali. Ciel splinili - dobre sa zapisat do povedomia pri budovani znacky a z toho sa da par rokov vyzit. Sucasne modely uz su cisty "lovkost", stara platforma a stare motory Fabie, vlecka v Oktavii, trojvalec(bez turba) v Rapide,...
No nevím. Z venku rozhodně robustně působí, ale co vím, tak podvozky toho moc nevydržely. Zlatá Felda :😉
Tak nějak - moje Fabie poface (možná to má něco společného se snižováním nákladů) má najeto 157 tisíc převážně mimoměstského provozu a obzvlášť předek už je dost za zenitem.
STK to prošlo před měsícem v pohodě, ale je cítit, že už to nezatáčí jako zamlada. Naklání se jak parník a hlavně začíná uskakovat. A to je to jen lehká čtrnáctistovka s malými koly.
Zatím to neřeším, auto stejně už jezdí jen po městě.
STK to prošlo před měsícem v pohodě, ale je cítit, že už to nezatáčí jako zamlada. Naklání se jak parník a hlavně začíná uskakovat. A to je to jen lehká čtrnáctistovka s malými koly.
Zatím to neřeším, auto stejně už jezdí jen po městě.
flyboyeda
😉 , to jsem si jenom tak rýpnul
když se na to podívám ale konstruktivně,tak 1 000 000 na auto by mělo být standardem
jedině tak ušetříme životní prostředí,vymění se jenom ty součástky co odejdou a ty které drží se používají dál
A né jako Francouzi co po 50 000kilometrech jsou tak zralí do šrotu
když se na to podívám ale konstruktivně,tak 1 000 000 na auto by mělo být standardem
jedině tak ušetříme životní prostředí,vymění se jenom ty součástky co odejdou a ty které drží se používají dál
A né jako Francouzi co po 50 000kilometrech jsou tak zralí do šrotu
A jak by ta ekonomika vypadala, kdybychom používali výrobky po celou dobu jejich fyzické životnosti? >😒]
Na životní prostředí ti každej kašle, nikdo jej nevymění za prázdnou šrajtofli a nestabilní ekonomiku.
Na životní prostředí ti každej kašle, nikdo jej nevymění za prázdnou šrajtofli a nestabilní ekonomiku.
Ekonomika tak jak je nastavená je dlouhodobě neudržitelná a do pár století příjde kolabs, Ekonomiku vem čert, lidi zachraňujou Ekonomiku , tím že drancujou Planetu a vyčerpávají neobnovitelné zdroje, nejsem žádnej zelenej ani ekolog ,jenom používám zdravý selský rozum, až dojdou neobnovitelné zdroje pád Ekonomiky bude ten nejmenší problém
A kolik francouzských vozů jste měl? Jaké s nimi máte konkrétní zkušenosti Vy? Pro své tvrzení máte jistě pádné důkazy, argumenty.
A kolik německých(D5 (BMW,Mercedes,Audi,VW a Škoda) vozů jste měl? Jaké s nimi máte konkrétní zkušenosti Vy? Pro svou otázku máte jistě pádné argumenty.
Takže jste akorát projížděl kolem autosalonu, chápu. Chabý pokus, ale když nemáte co jiného říct... :no: :no:
P.S: Mám osobní zkušenost se třemi francouzi, žádný se po 50.000 km nerozpadl a ani se k tomu nechystal. A garantuji vám, že mé zkušenosti s německými vozy na jejich životnost neměly absolutně žádný vliv... 😉
P.S: Mám osobní zkušenost se třemi francouzi, žádný se po 50.000 km nerozpadl a ani se k tomu nechystal. A garantuji vám, že mé zkušenosti s německými vozy na jejich životnost neměly absolutně žádný vliv... 😉
Já ( já sám, rodina a její širší zázemí) s nimi mám celkem bohaté zkušenosti ( koncern mimo Audi) a že by byly převážně kladné, to fakt ne, ale jsem líný to tu vypisovat, už sem to udělal mockrát. Stejně tak i s Francouzi ( +lidé v okolí) a taky to není nic extra špatného. Nemají si co vyčítat.. U obou značek, turba, elektrika, podvozky, u koncernu motory, brzdové soustavy... Vozy od roku 2000, v 90% od nova zakoupené .... Nevybereš si a jestli si myslíš že jo, jsi naivní >😁
P.S. Já bych to obrátil. Ty naše koncernové vozy vykazovaly to "rozpadnutí" né po 50, ale už po 30-35 tisících... Kdežto Francouzi až kolem 150-200tis.
P.S. Já bych to obrátil. Ty naše koncernové vozy vykazovaly to "rozpadnutí" né po 50, ale už po 30-35 tisících... Kdežto Francouzi až kolem 150-200tis.
No jezdím octaviaII (2006) a ta má aktuálně 410.000, mimochodem také ve stavu jak vyjela z továrny (myslím turbo, výfuk, váha, motor, karoserie). Zrovna tak náš otloukánek Clio (2007) má v této chvíli 100.000 a mimo oleje, destiček a dvou čepů jiný servis nepoznalo.
Nezdá se mi tedy že by francouzi po 50.000km byly zralí do šrotu. nevěřte tomu co Fanda říkal že kolega v práci má známého který ... . A když už tak takové informace jsou relevantní u lidí kteří to auto koupili nové, ti co mají bazarové nikdy nevědí kolik to mělo najeto předtím.
Nezdá se mi tedy že by francouzi po 50.000km byly zralí do šrotu. nevěřte tomu co Fanda říkal že kolega v práci má známého který ... . A když už tak takové informace jsou relevantní u lidí kteří to auto koupili nové, ti co mají bazarové nikdy nevědí kolik to mělo najeto předtím.
rmt
Pan si zaznamenaval vsechny podrobnosti, ale kolik motoru tam mel to si nezapsal >😁
Že máš v garáži shnilého japončíka?? 😄
MirekGTA
Takových aut je a nejen od škodovky, možná že někdo z vás má i takový auto doma a ani o tom neví - kamarád chtěl koupit asi 12let starýho Sharana s 250000km a když zjišťoval skutečné km, tak zjistil že v roce 2005 měl na tachometru 850000km 😄 Ta fábie by měla můj obdiv, kdyby bylo jasně naspáno co je původní a jaký servis byl za celou dobu udělán, protože teoreticky dokud ho nesežere koroze, tak se dá vyměňovat a vyměňovat a najezdit libovolný počet km. A proč si myslím že je to skrytá reklama? Protože najel ten milion v mladé boleslavi a ten údaj co je původní chybí - škoda, kdyby ten údaj nechyběl, třeba bych řekl že je to fakt slušnej výkon. někdo tu psal o Francouzích, že se rozpadnou po 50tis, ale pamatuju si na podobný případ, kdy 206tka měla taky mega v hrbu
myslím,že to byla 206 nějakého nakladatelství a byl o tom článek v SM. s tím nájezdem co denně dělali jezdili na garančky pomalu každý měsíc a na olej každý týden >😒]
Důvod té MB je tam napsaný - po 500 000 se rozhodl "slavit" další rekordy na mimořádných místech a navíc byl již několik let v kontaktu se Škodou DE.
Myslím že jsi se projevil jako závistivý člověk, nemyslím si že je to s údržbou nemožné, nebyl ani první a nebude ani poslední.
mužeš mi říct, co je na tom jako závistivého??? Já jen tvrdím že aut milionářů je spousty, akorát o tom nikdo nepíše a díky stáčení tachometru ani neví. Věřím tomu, že kdybych si koupil jakékoliv běžné auto na trhu jako nové, tak že bych s ním těch milion udělal taky - za předpokladu že bych měl samozřejmě důvod to auto každý den používat k nájezdu dostatečného počtu km - otázkou je, co vše by se na tom autě pokazilo a v jakém stavu to auto po milionu je a pokud to nemá být skrytá reklama, tak bych považoval za korektní to uvést, protože např turbo na Tdi, které by vydrželo milion km jsem fakt ještě neviděl.
Vzhledem k spotřebě na springmonitoru mám pocit, že tenhle konkrétní motor si možná ještě ani nevšiml, že turbem vůbec disponuje... 😉
Turbo už od 200 tisíc KM to auto nemá... >😁
Kamárd měl takové Vento. V 250ti odešlo Turbo, tak se dál jezdilo bez něj... zvládlo 650 a pak bylo zralý akorát tak na hození ze skály >😁
Kamárd měl takové Vento. V 250ti odešlo Turbo, tak se dál jezdilo bez něj... zvládlo 650 a pak bylo zralý akorát tak na hození ze skály >😁
XSpeed345
Škodovky přestávaj počítat po milionu kilometrů? Hehe, firemní Ducata přestávaj už při 400 tisících, jako by někdo předvídal... >😁
Eskort končil na 99 999 >😁 Pak jel odznova, proto se dnes pořád dají koupit kusy, co maj jen 10 tisíc najeto😁
Když mi bylo 18 a přemýšlel sem živě o jetém Eskortu pán prodavač v bazaru mi takový kousek představoval a tvrdil jak je to po důchodci 😁
Když mi bylo 18 a přemýšlel sem živě o jetém Eskortu pán prodavač v bazaru mi takový kousek představoval a tvrdil jak je to po důchodci 😁
JFK
Zajímavé je, že intranet automobilky informuje o kdejaké senzaci spjaté se škodovkou, ale tohle vůbec nezmiňuje.. asi proto, že tak kvlitní řadu jako 240 už asi nevyrobí
shark11
Ak sa zjaví náhodou v našich krajoch táto Fábia v atobazári tak rátam, že bude mať na tachometri maximálne 130 tis. km .... >😁
(menej by to bolo už predsa len dosť okaté) ....
A teda to bude nový "rekord" v počte stočených km 😉
(menej by to bolo už predsa len dosť okaté) ....
A teda to bude nový "rekord" v počte stočených km 😉
Kneblis
Hezké, ale i kdyby tu bylo stovky článků jak škodovka či jiné vozidlo z koncernu VW najelo tolik km, tak si tyto vozy stejně nepořídím. Když si kupuji nový vůz musí ve mě vyvolat nějaké emoce, musí to být prostě láska na první pohled.
Skipper
Zajímalo by mě, jak to auto vypadá uvnitř. Celkem by to stálo za to porovnat s interiéry aut napr. na sauto.cz...
Fotky jsem nikde nenašel, ale při 865 tkm prý měnil sedačky protože mu praskl výplet v sedáku.
Mně spíš zaujalo toto😒br /> [odkaz]
Nic proti zajímavým článkům, ale převzaté texty be se měly označovat, ne?
Mně spíš zaujalo toto😒br /> [odkaz]
Nic proti zajímavým článkům, ale převzaté texty be se měly označovat, ne?
Opotřebení interiéru je dost specifický proces, který strašně závisí na tom, jak se k autu člověk chová. Já mám např nyní 180tisíc najeto a auto je uvnitř jak nové až na lehce odřenou kůži na řadící páce. Starám se, uklízim, leštim. Pak se podívej na některá služební auta po dělnících, co mají 100 tisíc, co na to kašlou, jelikož tam jezdí v montérkách a vozí nářadí ( což je logické k jejich profesi) a ta m to vypada jak po výbuchu 😄 Když to přeženu i přítelkyně má v dvouletym autě s 35 tisíci najeto větší spoušť 😄
peter_ko
Mňa by zaujímalo či už pán Peter Kirchhoff ze Sprockhövelu u Wuppertalu riešil problém s prehnitým káblovým zväzkom...
Picklenose
Jestlipak by to zvládl i slavný tříválec HTP >😒]
Th0r
Zrovna ve čtvrtek se mi hned po najetí na dálnici u MB rozsvítila kontrolka diagnostiky motoru. Asi se to taky načasovalo. PD má najeto cca 110 000 km. Tímto děkuji servisu Laureta v MB, že jsem alespoň odjel. I bez Zlatého volantu. A co na to říká pan Dr. Hrdlička? Já tak jako on jsem z toho happy nebyl :no:
v kazdom pripade milion km - moj respekt !!