Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat zvýšil svůj podíl v Chrysleru. O 3,3 %...

Fiat je zase o kousek blíž k plnému převzetí koncernu Chrysler. Nejnověji navýšil svůj podíl v americké automobilce o 3,3 %. Dolar k dolaru a bude to doma...
Zpět na článek
9. 7. 2013 13:51
9. 7. 2013 14:09
9. 7. 2013 14:30
9. 7. 2013 15:13
9. 7. 2013 15:14
9. 7. 2013 15:58
9. 7. 2013 16:58
9. 7. 2013 17:05
9. 7. 2013 19:30
10. 7. 2013 12:32
10. 7. 2013 12:51
9. 7. 2013 15:12
9. 7. 2013 21:37
10. 7. 2013 09:41
9. 7. 2013 14:25
9. 7. 2013 14:48
9. 7. 2013 15:11
9. 7. 2013 18:00
9. 7. 2013 14:29
9. 7. 2013 17:56
10. 7. 2013 10:31
9. 7. 2013 13:37
Fiat to dělá podobně
jako naši uhlobaroni. Chrysler si koupí za peníze, které mu Chrysler vydělává. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bristol
9. 7. 2013 13:52
Re: Fiat to dělá podobně
přesně tak :yes:
Avatar - WinDiesel
9. 7. 2013 14:23
Re: Fiat to dělá podobně
Bohužel Chrysler nevydělává dost, tak to jde pomalu.....
FIAT fuj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2013 14:46
Re: Fiat to dělá podobně
Jaký fuj? Tohle je naprosto normální a v pořádku! Uhlobaroni kradli, tady dou vydělaný peníze většinovýmu vlastníku. Myslíš že když VW koupil nejdřív část škodovky a po letech doplatil zbytek že to dělal jinak? >:D
9. 7. 2013 19:28
Re: Fiat to dělá podobně
Stejně jako můžeš ze zisků z podnikání vyplatit společníka. Na tom není nic špatného. Peníze jako peníze.
11. 7. 2013 22:36
Re: Fiat to dělá podobně
presne tak, biznis storocia. Take biznisy sa robia uz len na Slovensku, treba byt len kamarat toho spravneho cloveka.
Avatar - Bristol
9. 7. 2013 13:51
FIAT
myslím že toto je velmi dobrý krok a Fiat vlastně postupuje velice podobně jako Renault-sám je ve velké ztrátě ale vydělává mu Lada a Dacia-případně Nissan a Datsun, Fiat momentálně žije na zisku Chrysleru, kterému se v USA docela daří a tím zalepuje ztráty v Evropě a má čas restrukturalizovat problematickou Alfu Romeo a Lancii, jediné v co doufám je, že ani Lancia ani Alfa nebude muset umřít-to by mne velmi mrzelo :'-(
Rozbalit vlákno
20
Avatar - cri-cri
9. 7. 2013 14:09
Re: FIAT
Lancia, to je kdo, jo to je ten tuningový uprvace chrysleru a fiatu?
Avatar - Barrichello
9. 7. 2013 14:30
Re: FIAT
LOL

Jo to sou ti garážisti co na to dávaj jiný loga a nárazníky
Avatar - Bristol
9. 7. 2013 15:13
Re: FIAT
štve mne to uplně stejně jako tobe...ne že by mne těšilo že se z lancie stal takový italský vauxhall... :no:
Avatar - cri-cri
9. 7. 2013 15:14
Re: FIAT
Vážně dávají jiné nárazníky? neni to zbytečně pracne? Však už aj blbé mřížkovaní místo svylého dali vodorovné jen aby měli mín práce.

PS: nemám nic proti Lancii, však jsem měl Kappu V5, ale v současti beru Lancii važně už jen jako tuningového upravce ;-\
Avatar - Barrichello
9. 7. 2013 15:58
Re: FIAT
No jo je. Ale asi jim přišlo blbý lepit jen jiný loga no, kdž tjůůning tak pořádnej ne. >:D
Avatar - euro89
9. 7. 2013 16:58
Re: FIAT
Která Kappa měla motor "V5"? Znám jen Kappy s řadovými pětiválci. :-!
Avatar - cri-cri
9. 7. 2013 17:05
Re: FIAT
vlastne jo R5 ( 114 kW)
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2013 19:30
Re: FIAT
To si trochu poplet, jeden z nejblbějších motorů V5 2.3 si měl leda tak v Boře nebo do jakýho krámu se to dávalo >:D
Kappa bylo výborný auto se 4 válcema (2.0 Turbo 151 kW měl Havel - tehdy to bylo fakt supr auto) 5ti válcem 2,4 129 kW (že bys měl ten?) a 3litrovou V6. Nafta R5 2,4 taky nebyla marná, ale do Lancie patří benzín
Avatar - cri-cri
10. 7. 2013 12:32
Re: FIAT
popletl jsem to, měl jsem R5 2.0 litru se 114 kW, stejný motor se dával jeste do Lybry a Fiat Coupe. A jen tak vrocholná verze nebyla 4 valcová 2.0 Turbo 151 kW, ani V6, ale R5 2.0 litr s turbem, ted nevým kolik přesně měla ale mám dojem že 168 kW, stejný se dával i do Fiat Coupe
Avatar - Hammunasakra
10. 7. 2013 12:51
Re: FIAT
Maximum byl R5 2litr turbo 160 kW/220 PS. Jo to byly časy :yes:
Avatar - Bristol
9. 7. 2013 15:12
Re: FIAT
bohužel nějak tak...ovšem bývali doby kdy vedle Lancie vypadali i vozy Mercedesu jako hračky pro slabomyslné...
Avatar - Ja Prvni 123
9. 7. 2013 21:37
Re: FIAT
jo... zatím co fau vé předvádí mistrné sdílení technolgií mezi značkami... a proto se Toledy vyrábí na stejné lince s Rapidem... to už je normálně na diagnózu.
>:-[]
10. 7. 2013 09:41
Re: FIAT
Co bolo, to bolo, terazky kraluju Nemci ;-)
Avatar - WinDiesel
9. 7. 2013 14:25
Re: FIAT
Tvoje chápání světa je tedy zhruba takové, že pánové co dostali trafiky od Nečase nic nespáchali a je tam jen morální-etický problém. :-)
Nicméně je třeba dodat že podělali si to Američani sami.
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2013 14:48
Re: FIAT
Taky že jo. Morálně slabý, ale trestněprávně leda.. >:-[]
To bys musel zavřít všechny politiky a na doživotí Klause se Zemanem, ty na rozdělení trafik měli dokonce smlouvu. Řikali jí opoziční >:D
Avatar - Bristol
9. 7. 2013 15:11
Re: FIAT
o morálce a etice jsem neřekl ani slovo...jen říkám že to byl rozumný krok nic víc
9. 7. 2013 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
9. 7. 2013 14:29
Re: FIAT
to daření je vlemi dočasné....Když srovnáš meziroční hodnoty tak Jeep rostě o čtvrt procenta, chrysler o procento.....

Nebýt RAMu a Dodge tak výsledky nic moc a bez masivních investic do nových modelů mohou být do budoucna pouze horší a horší...
9. 7. 2013 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
10. 7. 2013 10:31
Re: FIAT
Aby ses s tou Ladou nepletl, loni měli dost výrazný zisk.....
Avatar - Ja Prvni 123
9. 7. 2013 21:40
jo - Fiat předvádí to, co by měli dělat VŠICHNI!
kupuje to, na co má peníze... a vyrábí auta, která člověk potřebuje.
;-)

Potřebuju odvézt... bezpečně a pohodlně.
Všechno ostaní je jen nadstavba, kterou si můžu dovolit, jenom když na ni mám... Evropa je nemocná = nemá na to.
Hotovo... vymalované!
:-!
Rozbalit vlákno
0