Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan Qashqai vs. Škoda Yeti vs. Opel Mokka

Opel Mokka vstoupil mezi kompaktní SUV s bojovně vystrčenou bradou, jenže styl nebo atraktivní ceny mu na snadné vítězství nestačí. Jak dopadne v náročném klání s konkurenčními benzinovými čtyřkolkami Škodou Yeti a Nissanem Qashqai?
Zpět na článek
11. 7. 2013 09:33
11. 7. 2013 09:42
11. 7. 2013 09:59
11. 7. 2013 09:59
11. 7. 2013 10:11
11. 7. 2013 10:34
11. 7. 2013 14:46
11. 7. 2013 16:09
11. 7. 2013 14:03
11. 7. 2013 15:44
11. 7. 2013 18:28
11. 7. 2013 18:31
11. 7. 2013 18:51
11. 7. 2013 18:57
11. 7. 2013 21:03
12. 7. 2013 10:04
11. 7. 2013 10:08
11. 7. 2013 10:13
11. 7. 2013 10:19
11. 7. 2013 10:45
11. 7. 2013 11:01
11. 7. 2013 11:24
11. 7. 2013 11:41
11. 7. 2013 11:57
11. 7. 2013 12:00
11. 7. 2013 12:05
11. 7. 2013 12:14
11. 7. 2013 12:34
11. 7. 2013 13:02
11. 7. 2013 13:22
11. 7. 2013 10:22
11. 7. 2013 10:49
11. 7. 2013 12:01
11. 7. 2013 10:50
11. 7. 2013 11:10
11. 7. 2013 11:16
11. 7. 2013 11:25
11. 7. 2013 11:30
11. 7. 2013 11:38
11. 7. 2013 11:58
11. 7. 2013 12:01
11. 7. 2013 12:03
11. 7. 2013 14:07
11. 7. 2013 11:29
11. 7. 2013 11:37
11. 7. 2013 11:38
11. 7. 2013 11:39
11. 7. 2013 11:58
11. 7. 2013 11:49
11. 7. 2013 11:58
11. 7. 2013 12:06
11. 7. 2013 12:07
11. 7. 2013 12:12
11. 7. 2013 14:09
11. 7. 2013 14:54
11. 7. 2013 15:53
11. 7. 2013 16:46
11. 7. 2013 19:17
12. 7. 2013 10:12
12. 7. 2013 10:59
12. 7. 2013 18:32
11. 7. 2013 14:11
11. 7. 2013 15:58
11. 7. 2013 18:25
11. 7. 2013 18:30
11. 7. 2013 18:52
11. 7. 2013 18:58
11. 7. 2013 21:00
12. 7. 2013 10:14
12. 7. 2013 10:58
12. 7. 2013 11:15
12. 7. 2013 11:33
12. 7. 2013 11:35
12. 7. 2013 11:52
12. 7. 2013 18:37
13. 7. 2013 12:55
11. 7. 2013 16:24
11. 7. 2013 18:53
11. 7. 2013 10:58
11. 7. 2013 14:15
11. 7. 2013 21:11
11. 7. 2013 09:33
POŘADÍ
1. NISSAN
2. ŠKODA
3. OPEL
Rozbalit vlákno
79
11. 7. 2013 09:42
Re: POŘADÍ
1.Nissan
2.Opel
3. Raději Renault jak Škodovka.
11. 7. 2013 09:59
Re: POŘADÍ
V teste ovsem vyhral Yeti (za nim Mokka, a posledny Qashqai):
[odkaz]
11. 7. 2013 10:11
Re: POŘADÍ
V podstatě se tomu ani nedivím. Yeti je velmi dobré auto a jedno z nejlepších u Škodovky obecně, nabídka motorů, pohonů, výbav, příplatků společně se zajímavými cenami, z toho auta dělá kandidáta na přední příčky.

U Nissanu mám problém hlavně se vzhledem, který mi vůbec nic neříká, zpracování interiéru taktéž nic moc a nabídka motorů tristní.

Opel je v tom srovnání jen do počtu, sice novinka, ale celkově může bodovat jen designem a to jen u toho, kdo zrovna tomuto stylu holduje. Motory není vůbec z čeho vybírat.
Avatar - dal
11. 7. 2013 10:34
Re: POŘADÍ
Až na ty motory u Škodovky s tebou souhlasím. Motory jsou spolu s arogancí největší slabinou Škodovky.
11. 7. 2013 14:46
Re: POŘADÍ
Slabinou?
Můžeš to nějak rozvést?
Nejsem sice fanda Škodovky, ale nabídku motorů u ní zrovna kritizovat nelze a to prakticky v žádné modelové řadě.
Avatar - dal
11. 7. 2013 16:09
Re: POŘADÍ
Myslel jsem spolehlivost.
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 14:03
Re: POŘADÍ
1.6 dCi je jeden z nej na trhu, tak co je na tom trstní
11. 7. 2013 15:44
Re: POŘADÍ
V testu se srovnávají benzíny. Tak se zaměř na ně a pak mi sem třeba napiš, jaký máš dojem ze dvou (!) benzínových motorů v nabídce.
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 18:28
Re: POŘADÍ
tak například benzínový dvoulitr mr 20 je legendarní.fakt je ten, že již není novinka,ale spolehlivostí jistě překonává tsi
11. 7. 2013 18:31
Re: POŘADÍ
Vidím, že tebe víc zajímá teoretická spolehlivost, než jaký ten motor v reálu je, jak jede, jaký má průběh Mk, kolik toho sežere atp. Myslím, že jsem tě odhadl naprosto přesně. :-!
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 18:51
Re: POŘADÍ
no, má poznámka je reálná a praktická :-!
11. 7. 2013 18:57
Re: POŘADÍ
Ano, je mi jasné, že ty jsi přesně ten typ člověka, který by raději trpěl ve chcíplém užraném autě, které by mohlo mít lepší spolehlivost, než aby si užíval jízdu v prcizně zpracovaném a uživatelsky přívětivém voze. Co kdyby, že???
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 21:03
Re: POŘADÍ
od kdy je dvoulitr chcílplý a od kdy je škoda precizní a uživatelsky přívětivá :-!
12. 7. 2013 10:04
Re: POŘADÍ
Nelži si tu do kapsy, každý normální člověk, který už něco projel, ví, že takový 1.8TSI strčí ten nissanův dvoulitr do kapsy aji s chlupama a ve spojení s DSG k tomu nissan neřekne ani Bé.
A to, že má škodovka preciznější zpracování než Nissan, to tu ví taky každý, kdo tu píše z vlastních zkušeností a ne z plakátu.

:-!
11. 7. 2013 10:08
Re: POŘADÍ
1.Škoda
2.Opel...
dlouho,dlouho nic...
3.Nissan

Qashqai byl absolutně nekonkurenceschopný už v době svého příchdu na trh. Jízdní vlastnosti,řazení,řízení,brzdy,zpracován… a materiály v interiéru ne o třídu, ale o tři třídy pod Yetim.
11. 7. 2013 10:13
Re: POŘADÍ
Rozdíl tam bude minimálně 5 tříd:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - sargis
11. 7. 2013 10:19
Re: POŘADÍ
Ty si zaujimavy clovek, v prvom prispevku das na prve miesto Nissan a potom o nizsie hovoris, ako je Nissan o 5 tried nizsie...
Aj preto niektore diskusie vyzeraju ako vyzeraju, proste potreba reagovat akokolvek na cokolvek....
11. 7. 2013 10:45
Re: POŘADÍ
Pokud někdo naživo porovnával tyto 2 vozy, tak by v životě nemohl napsat větu, že tam je rozdíl 3 třídy - to je prostě nesmysl. Reakce 5 tříd je proto v kontextu naprostá absurdita.

Nutné si ovšem uvědomit, že QQ je městské vozítko, které zvládne i terén, zatímco Yeti je především SUV, které zvládne i město.
11. 7. 2013 11:01
Re: POŘADÍ
tady ještě ke zpracování, která z venku nevidíš:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
11. 7. 2013 11:18
Re: POŘADÍ
Jo, Kvaškaj je hodně špatný :no: :no:
11. 7. 2013 11:24
Re: POŘADÍ
Jak jsi rychle dopsal Kvaškaj, co? >:D

Zřejmě jsi si spletl obrázky. >:D
11. 7. 2013 11:41
Re: POŘADÍ
Svým zpracováním se opravdu se škodovkou rovnat nemůže. To je prostý a nezvratitelný fakt. :-!
11. 7. 2013 11:57
Re: POŘADÍ
Však ten "nezvratitelný" fakt lze vidět na těch připojených fotkách. :-! :-! :-!
11. 7. 2013 12:00
Re: POŘADÍ
Zkus si ty auta osahat osobně. Pak si budeš sypat popel na hlavu. ;-)
11. 7. 2013 12:05
Re: POŘADÍ
Já byl, já koupil - OSOBNĚ!!!!
11. 7. 2013 12:14
Re: POŘADÍ
Tak co tu vykládáš o tom, že interiér je stejný, ba dokonce lepší? Není. Tady se není dál o čem bavit. Buď sis to nevyzkoušel, nebo lžeš. Jiné vysvětlení není.
11. 7. 2013 12:34
Re: POŘADÍ
Lepší? Kde jsem to napsal?
11. 7. 2013 13:02
Re: POŘADÍ
Tak o čem se tu přeme? 8-s
11. 7. 2013 13:22
Re: POŘADÍ
Ja urcite nie som privrzencom koncernu ale ak chcem byt objektivny, tak Skoda je podla mna pred Nissanom a to skoro vo vsetkych oblastiach. Mame vo firme Kaskaja a az donedavna sme mali i Yeti, tak som sa viac krat viezol v oboch...zvlast spracovanie interierú je Kaskaja ubohe. A navyse s 30-tich aut, ktore mame vo firme neboli s nijakym take problemy ako s Nissanom.
11. 7. 2013 10:22
Re: POŘADÍ
Nikdy se mi nissan nelíbil ,ale že je tak hnusnej uvnitř to jsem nevěděl. 8-s
11. 7. 2013 10:49
Re: POŘADÍ
To je ryze subjektivní věc, mě zase přijde, že Yeti společně s Fabií aspirují na nejohavnější přístrojovou desku, co je dnes k sehnání. Trochu jim sekunduje Golf Plus a Tiguan, ovšem např. Passat je na druhém konci, tedy jedna z nejpovedenějších.
11. 7. 2013 12:01
Re: POŘADÍ
Palubní deska mi připomíná logana a ten volant..... >:D hodně laciné. :no:
Avatar - Ozzman
11. 7. 2013 10:50
Re: POŘADÍ
Jel si quashqaiem nekdy? Já se projel všemi motorizacemi a je to velmi šikovné a schopné autíčko na svojí třídu. Jen nesmíš zapomínat, že Quashqai není tak uplně SUV, ale spíše vyšší kombík/hatchback. Je to takový crossover. Pro mě by to byla nej volba z těchto vozů, protože Yeti je dle mě nejošklivější auto co škoda vyrábí, Mokka je taková divně malá uvnitř, velká zvneku. Jasně, Quashquai je uvnitř plastovější, ale co si budem nalhávat. V základní výbavě je Yeti stejně ošklivej a plastovej....
11. 7. 2013 11:10
Re: POŘADÍ
Tak si nic nenalhávej, protože zatímco Yeti možná o něco plastovější v základní výbavě je, ale Nissan je plastovej stejně v úplně každé výbavě i v té nejvyšší. :-!
Avatar - Ozzman
11. 7. 2013 11:16
Re: POŘADÍ
Já si něco nalhávám, nebo ty neumíš číst? Však to píšu, že Quasqai je plastovější, pro tebe teda ještě jednou. Ano i v nejvyšší výbavě je Quashquai plastový, lepší ?:D Jen, ten Yeti v základu je dost podobný..
11. 7. 2013 11:25
Re: POŘADÍ
No nic, zkusil jsem to.
Mimoto, Yetiho v základu jsem snad nikdy ani neviděl. Kaškaj je plastový vždycky, takže výsledný dojem hraje jen pro škodovku a nějaké tvoje konstrukce o výbavě Easy jsou zcela mimo realitu. :-!
Avatar - Ozzman
11. 7. 2013 11:30
Re: POŘADÍ
Já jo, ale zas za 290 tisíc, co ho měly vystavený na Kladně u Dealera jako roční vůz, ale s nulovým nájezdem a motorem 1.2TSI 77kw bych to zkousl, jen uvnitř to opravdu nevypadalo hezky.

Qaushqai je plastový vždy, ale narozdíl od korejců mi to nepřijde uvnitř tak kýčovité, pokud na to někdo nehraje, určitě bude spokojen, alespoň Quashqai neni tak smutně a monotóně šedý.

A nic vykunstroovaného, jdi se někdy podívat ven na ty Yetiny, jak jezdí :D I u Dealerů jsou k vidění. Nic na tom nemění, že v lepších výbavách jsou uvnitř o dost lepší, než Quashqai..
11. 7. 2013 11:38
Re: POŘADÍ
Argumentuješ tu jako plakát a ne jako člověk, který reálně srovnává dva vozy. Viz dole. :-!
Avatar - Ozzman
11. 7. 2013 11:58
Re: POŘADÍ
Já v těch autech seděl a jel, nevim jak ty. Tak nevím, kdo je plakát a jak reálnější bys chtěl srovnání. Nenapsal sem nic co by nebyla pravda a názor máme stejný ( o interiéru), to zas ty hledáš jen mermomocí nějakej důvod k rozepři jak je u tebe zvykem :-) Tak si hledej... To, že se mi Qashqai víc líbí a je mi sympatičtější i jízdně příjemný, než Yeti je můj názor a byl bych si za to ochotný i připlatit, stejně jako někdo za Oktávku třeba.... :-) Měj se hezky.
11. 7. 2013 12:01
Re: POŘADÍ
Když si dovybavím toho Yetiho o těch 130 tis navrch, tak se může jít Kaškaj leda klouzat. To je realita.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2013 12:03
Re: POŘADÍ
To ti nikdo nebere, ale jak ti mam vysvětlit, že mi je Quashquai sympatičtější vzhledově i jízdně :D. Yeti mi přijde nejošklivějším SUV na trhu a to bez nadsázky, pokud projde faceliften a bude vypadat tak, jako to tu bylo začátkem týdne, nebo podobně ( To SUV od škody), hned by si získal mé sympatie...
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 14:07
Re: POŘADÍ
to ale plácáš jako plakát a akorát si lžeš do kapsy a to je fakt
11. 7. 2013 11:29
Re: POŘADÍ
A Yeti plasty nemá? Můžeš mi prosím napsat (zhruba) poměr materiálů? (např. 10% plast, 30% měkčený plast /pokud jej vůbec má/, 20% hliník, ...)
11. 7. 2013 11:37
Re: POŘADÍ
Hele, je zcela zbytečné tu srovnávat interiéry Yetiho a Kaškaje.

Pokud si někdy v nějakém Nissanu seděl, víš, že je to interiérově typický japonec. Bídné slícování, prapodivný design a tvrdé plasty kam se podíváš a šáhneš.

A to nepíšu o tom, že Yeti je tu v tom základu o více jak 130 tis levnějc než Kaškaj.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2013 11:38
Re: POŘADÍ
S tou cenou je to bohužel fakt, ale i přesto se mi kaškaj víc líbí :-)
11. 7. 2013 11:39
Re: POŘADÍ
A mi ne, je to beztvará hrouda bez nápadu a aspoň jedné vodící designové linky.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2013 11:58
Re: POŘADÍ
Já ti to nenutim >:D
11. 7. 2013 11:49
Re: POŘADÍ
Pokud se týká designu, tak jednoznačně vítězí Qashqai, tady není co řešit. Pokud se týká auta do terénu, tak není co řešit, bude to Yeti. Pokud auta do města - tady vítězí Qashqai se svojí nabídkou 360, konkurence Yetiho je pouze v benzínových motorech, pokud diesel - neohrozitelná 1,6 dCi.
11. 7. 2013 11:58
Re: POŘADÍ
Design a kaškaj? To si snad děláš srandu. Ani zvenku, ani zevnitř. >:D
11. 7. 2013 12:06
Re: POŘADÍ
Design a Yeti? To si snad děláš srandu. Ani zvenku a už vůbec ne zevnitř. >:-[]
Avatar - Ozzman
11. 7. 2013 12:07
Re: POŘADÍ
Uvnitř neni zlej... Zvenku se mi ale nelíbí
11. 7. 2013 12:12
Re: POŘADÍ
Vzhledem k tomu, že Yeti má za design cenu Red Dot, jeho design tedy asi nebude tak špatný, jak se snažíš tvrdit. ;-)
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 14:09
Re: POŘADÍ
jéty je prostě tragická parodie na suv :-!
11. 7. 2013 14:54
Re: POŘADÍ
fiat 500 vyhral auto roka a tiez sa vam to tu koncernakom nepacilo tak kde je teraz pravda? :-)
11. 7. 2013 15:53
Re: POŘADÍ
Když někdo vyhraje prestižní mezinárodní cenu za design, tak s tím chceš udělat co?

Jistě, je to škodovka, je to koncern, musíme si plivnout, kopnout a zahlásit něco v tom smyslu, že je stejně hnusná.
Jak říkám já, vkus není něco, co by se dalo naučit. Někdo jej má, jinej ne. A věř tomu, že lidi z oboru, co sedí v té komisi, jej určitě od přírody mají. Naopak o zdejších diskutérech mohu s úspěchem pochybovat. :-!
11. 7. 2013 16:46
Re: POŘADÍ
Jasně, Obama dostal nobelovku za mír... >:D

Jossalito, koukám, že stále vedeš nějaký boje. A nedovedeš uznat chybu, natož uznat jinej názor. Já s tebou debatoval, minule Gilgit, dnes další, ale furt meleš svou. Ty jsi prostě nejlepšííííí. >:-[]
11. 7. 2013 19:17
Re: POŘADÍ
ja som ti dal len protiotazku, nemusel si sa unuvat odpovedat.. Ja neplujem na skodovku ani na koncern ale na takych zadubenych fanusikov ako si ty. A plujem aj na zarytych fanusikov bmw, ktori maju doma v garazi staru E46 alebo E36 a ktori kritizuju vsetko co nema RWD. Cize chce to trochu nadhladu.

Co sa tyka tvojho nazoru na vkus, zakopal si sa tou poslednou vetou. Ked sa niekomu pacia len blondiny a inemu brunety, tiez je to podla teba chory nevkus? Z ktorej strany? Iste, Yeti si tu cenu zasluzi, no keby vyhrala i40 tak sa tu rozkrajas, aki su to magori v tej komisii. Cize tato diskusia nie je o tom, aka je anketa ale aki su diskuteri ;-)
12. 7. 2013 10:12
Re: POŘADÍ
Hele, mezi námi je propastný rozdíl v tom, a už jsme se tu o tom spolu bavili, že já k tomu umění mám setsakra blíže než ty.
Taky vím, že je tu tradiční sport, plivat na koncernový značky a škodovku obecně. A že se to děje v drtivé většině jen z důvodu přízemní nenávisti a nikoliv objektivity, to ti snad došlo taky.
Nějaké blábolení o blondýnách či brunetách je zcela mimo mísu. Protože i umění se dá a taky reálně hodnotí dle objektivních kritérií. Jenže tohle je tu pro mnohé diskutéry tak obtížně uchopitelné, že to prostě nezvládnou a raději začnou něco plácat o tom, že někomu se líbí to a druhýmu zas todle. Jistě, mají pravdu, ale rozdíl je v tom, že jeden ten vkus má a ten druhej už tak moc ne.

PS: Nikdy jsem nikoho nekritizoval za v designu získanou cenu. To si mne opět s někým pleteš, a na tuto obdobnou věc, tě upozorňuji již podruhé. A opět ti napíšu, máš li ten dojem, že jsem tak někde činil, nalinkuj to. Nicméně, jestli si chceš ušetřit moře času, hledáním tohoto nesmyslu, věz, že to stejně nikde nenajdeš.
12. 7. 2013 10:59
Re: POŘADÍ
Vsichni jsme laici, jen ty jsi odbornik na design, mozna primo umelec >:-[]
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 14:11
Re: POŘADÍ
v terénu na kaštánka určitě nemá.už je rozdíl ve světlé výšce
11. 7. 2013 15:58
Re: POŘADÍ
Tohle nejsou auta do nějakého drsného terénu. A tam, kde se s tím normální člověk odváží, jsou ty auta prakticky stejná. :-!
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 18:25
Re: POŘADÍ
vzhledem k pověsti nissanu v terénu tak rozhodně ne.nissan má rozhodně navrch
11. 7. 2013 18:30
Re: POŘADÍ
V předmětném testu není Patrol, ale malý crossover. :-!
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 18:52
Re: POŘADÍ
tak malý cross je juke, ale i qashqai je jistojistě lepší,nežli... >:-[]
11. 7. 2013 18:58
Re: POŘADÍ
Hlavně, že za crossover ho považuje sám ... Nissan... :-!

A lepší v čem? Už tady reálné srovnání napsal i Augustin, který zrovna škodovku vůbec nemusí. Takže toliko realita...
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 21:00
Re: POŘADÍ
a máňa říkala že je to směroplatný
12. 7. 2013 10:14
Re: POŘADÍ
Jó, co říkala máňa v knajpě, to tu předvádíš od začátku ty... :-!
12. 7. 2013 10:58
Re: POŘADÍ
Asi neznas ceskou klasiku, ta Mana nebyla v zadne knajpe ;-)
12. 7. 2013 11:15
Re: POŘADÍ
Ale o to tady vůbec nejde... 8-s

Jestli chceš diskutovat, zkus něco k tématu, neb zase začínáš naprosto obráceně.
12. 7. 2013 11:33
Re: POŘADÍ
Tak netahej Manu do knajpy 8-s
12. 7. 2013 11:35
Re: POŘADÍ
Aha, takže k tématu tradičně nic. Nazdar.
12. 7. 2013 11:52
Re: POŘADÍ
Zdar soudruhu veliteli >:D
Avatar - pelikoš
12. 7. 2013 18:37
Re: POŘADÍ
původně jsem si říkal, že již nebudu reagovat na tvoje demagogický bláboly, ale možná by jsi si měl změnit nick na jelito. jinak to fakt říci nemůžu. každého napadáš, že nepíše k tématu, ale hlavně ty jsi mimo..
hawgh
13. 7. 2013 12:55
Re: POŘADÍ
Chlapče, naposledy se tě ptám, ukaž mi jediný argument, který by měl nějakou váhu.

Ty si tady jen cucáš nesmysly z prstů a nejsi schopen reálně zhodnotit stav věci. A mé argumenty, které jsou podpořeny čísly a fakty budeš označovat za demagogii?

Bohajeho, podívej se na sebe!!! To je k zblití, co tu předvádíš. A ještě máš tu drzost, mi komolit nick. Ubohé! Ale chápu, když už není odkud brát, tak i todle je pro prosťáčky dobré. 8-s :no:
11. 7. 2013 16:24
Re: POŘADÍ
"Qashqai byl absolutně nekonkurenceschopný už v době svého příchodu na trh." Místo blábolů prodejce Škodovky snad budou stačit evropské prodeje za rok 2012:
Nissan Qashqai 218,755
Škoda Yeti 62,685 :-)
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 18:53
Re: POŘADÍ
tomu se říká uhodit hřebíček na hlavičku... :yes: ;-)
16. 7. 2013 20:55
Re: POŘADÍ
Takhle to má Nissan u všech svých modelů od nepaměti....
11. 7. 2013 10:58
som s toho mimo
tak ake je vlastne poradie? Kto vyhral? ;-\ ;-\ :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
11. 7. 2013 11:15
Yeti + TDI !
Především nemá smysl testovat ty vozy s motory, které si koupí jen osoba mentálně retardovaná.

Neposuzuji detaily, nicméně Yeti svým čistým designem působí mezi těmi obludami jako závan svěžího vánku :yes: :yes: Kvaškaje s motorem od rendlíku s naprogramovanou poruchovostí bych nekoupil nikdy, Opel Mokka jsem zatím nejezdil, nemohu se vyjádřit. Přesto bych jednoznačně dal přednost Yetimu!

Jen je smutné, že Škoda ten vůz zatím ještě stále nedotáhla k dokonalosti:

- především by měl být na trhu volitelně v prodloužené verzi (taková verze se prodává v Asii)
- na ložné ploše v kufru po vyjmutí sedaček by neměl být ten schod
- autu by slušel klasický šíbr, ne ta šílená skleněná střecha se síťkou proti komárům
- na palubce by moc slušelo, pokud by zmizely kelímky, tachometr a otáčkoměr by již neměl čísla vzhůru nohama a rádio by umělo přijímat i dlouhé vlny.
Rozbalit vlákno
6
11. 7. 2013 11:23
Re: Yeti + TDI !
dlouhé vlny? Žiješ snad v 50. letech minulého století? >:D
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2013 01:37
Re: Yeti + TDI !
Chlapče, když se budeš pohybovat celý týden někde po EU, tak oceníš, když si cestou poslechneš české zprávy na 270kHz... :-!
13. 7. 2013 02:00
Re: Yeti + TDI !
Jasně.. Výrobci budou v 21. století dávat dlouhou anténu a komplikovat přijímač jen kvůli tomu, že si chce Áda při výletu do Polska za levným jídlem s posypovou solí poslechnout zprávy o bábě pod kořenem... To dává perfektní smysl
11. 7. 2013 13:22
Re: Yeti + TDI !
Vlastním škoda yeti 2,0tdi 4x2 a jsem sním velmi spokojen.
Nevím ale mám pocit žě nějakým mentálním postižením netrpím ,ale raději se poptám
kamarádů nejsem si moc jistý...... >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
11. 7. 2013 14:43
Re: Yeti + TDI !
A ladíš dlouhé vlny?:D
11. 7. 2013 16:09
Re: Yeti + TDI !
Jasně .Jedině dlouhý. >:D
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 14:15
qashqai 2
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
11. 7. 2013 21:11
a ještě
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0