Opel Mokka vstoupil mezi kompaktní SUV s bojovně vystrčenou bradou, jenže styl nebo atraktivní ceny mu na snadné vítězství nestačí. Jak dopadne v náročném klání s konkurenčními benzinovými čtyřkolkami Škodou Yeti a Nissanem Qashqai?
V podstatě se tomu ani nedivím. Yeti je velmi dobré auto a jedno z nejlepších u Škodovky obecně, nabídka motorů, pohonů, výbav, příplatků společně se zajímavými cenami, z toho auta dělá kandidáta na přední příčky.
U Nissanu mám problém hlavně se vzhledem, který mi vůbec nic neříká, zpracování interiéru taktéž nic moc a nabídka motorů tristní.
Opel je v tom srovnání jen do počtu, sice novinka, ale celkově může bodovat jen designem a to jen u toho, kdo zrovna tomuto stylu holduje. Motory není vůbec z čeho vybírat.
Vidím, že tebe víc zajímá teoretická spolehlivost, než jaký ten motor v reálu je, jak jede, jaký má průběh Mk, kolik toho sežere atp. Myslím, že jsem tě odhadl naprosto přesně. :-!
Ano, je mi jasné, že ty jsi přesně ten typ člověka, který by raději trpěl ve chcíplém užraném autě, které by mohlo mít lepší spolehlivost, než aby si užíval jízdu v prcizně zpracovaném a uživatelsky přívětivém voze. Co kdyby, že???
Nelži si tu do kapsy, každý normální člověk, který už něco projel, ví, že takový 1.8TSI strčí ten nissanův dvoulitr do kapsy aji s chlupama a ve spojení s DSG k tomu nissan neřekne ani Bé.
A to, že má škodovka preciznější zpracování než Nissan, to tu ví taky každý, kdo tu píše z vlastních zkušeností a ne z plakátu.
Qashqai byl absolutně nekonkurenceschopný už v době svého příchdu na trh. Jízdní vlastnosti,řazení,řízení,brzdy,zpracován… a materiály v interiéru ne o třídu, ale o tři třídy pod Yetim.
Ty si zaujimavy clovek, v prvom prispevku das na prve miesto Nissan a potom o nizsie hovoris, ako je Nissan o 5 tried nizsie...
Aj preto niektore diskusie vyzeraju ako vyzeraju, proste potreba reagovat akokolvek na cokolvek....
Pokud někdo naživo porovnával tyto 2 vozy, tak by v životě nemohl napsat větu, že tam je rozdíl 3 třídy - to je prostě nesmysl. Reakce 5 tříd je proto v kontextu naprostá absurdita.
Nutné si ovšem uvědomit, že QQ je městské vozítko, které zvládne i terén, zatímco Yeti je především SUV, které zvládne i město.
Tak co tu vykládáš o tom, že interiér je stejný, ba dokonce lepší? Není. Tady se není dál o čem bavit. Buď sis to nevyzkoušel, nebo lžeš. Jiné vysvětlení není.
Ja urcite nie som privrzencom koncernu ale ak chcem byt objektivny, tak Skoda je podla mna pred Nissanom a to skoro vo vsetkych oblastiach. Mame vo firme Kaskaja a az donedavna sme mali i Yeti, tak som sa viac krat viezol v oboch...zvlast spracovanie interierú je Kaskaja ubohe. A navyse s 30-tich aut, ktore mame vo firme neboli s nijakym take problemy ako s Nissanom.
To je ryze subjektivní věc, mě zase přijde, že Yeti společně s Fabií aspirují na nejohavnější přístrojovou desku, co je dnes k sehnání. Trochu jim sekunduje Golf Plus a Tiguan, ovšem např. Passat je na druhém konci, tedy jedna z nejpovedenějších.
Jel si quashqaiem nekdy? Já se projel všemi motorizacemi a je to velmi šikovné a schopné autíčko na svojí třídu. Jen nesmíš zapomínat, že Quashqai není tak uplně SUV, ale spíše vyšší kombík/hatchback. Je to takový crossover. Pro mě by to byla nej volba z těchto vozů, protože Yeti je dle mě nejošklivější auto co škoda vyrábí, Mokka je taková divně malá uvnitř, velká zvneku. Jasně, Quashquai je uvnitř plastovější, ale co si budem nalhávat. V základní výbavě je Yeti stejně ošklivej a plastovej....
Tak si nic nenalhávej, protože zatímco Yeti možná o něco plastovější v základní výbavě je, ale Nissan je plastovej stejně v úplně každé výbavě i v té nejvyšší. :-!
Já si něco nalhávám, nebo ty neumíš číst? Však to píšu, že Quasqai je plastovější, pro tebe teda ještě jednou. Ano i v nejvyšší výbavě je Quashquai plastový, lepší ?:D Jen, ten Yeti v základu je dost podobný..
No nic, zkusil jsem to.
Mimoto, Yetiho v základu jsem snad nikdy ani neviděl. Kaškaj je plastový vždycky, takže výsledný dojem hraje jen pro škodovku a nějaké tvoje konstrukce o výbavě Easy jsou zcela mimo realitu. :-!
Já jo, ale zas za 290 tisíc, co ho měly vystavený na Kladně u Dealera jako roční vůz, ale s nulovým nájezdem a motorem 1.2TSI 77kw bych to zkousl, jen uvnitř to opravdu nevypadalo hezky.
Qaushqai je plastový vždy, ale narozdíl od korejců mi to nepřijde uvnitř tak kýčovité, pokud na to někdo nehraje, určitě bude spokojen, alespoň Quashqai neni tak smutně a monotóně šedý.
A nic vykunstroovaného, jdi se někdy podívat ven na ty Yetiny, jak jezdí :D I u Dealerů jsou k vidění. Nic na tom nemění, že v lepších výbavách jsou uvnitř o dost lepší, než Quashqai..
Já v těch autech seděl a jel, nevim jak ty. Tak nevím, kdo je plakát a jak reálnější bys chtěl srovnání. Nenapsal sem nic co by nebyla pravda a názor máme stejný ( o interiéru), to zas ty hledáš jen mermomocí nějakej důvod k rozepři jak je u tebe zvykem :-) Tak si hledej... To, že se mi Qashqai víc líbí a je mi sympatičtější i jízdně příjemný, než Yeti je můj názor a byl bych si za to ochotný i připlatit, stejně jako někdo za Oktávku třeba.... :-) Měj se hezky.
To ti nikdo nebere, ale jak ti mam vysvětlit, že mi je Quashquai sympatičtější vzhledově i jízdně :D. Yeti mi přijde nejošklivějším SUV na trhu a to bez nadsázky, pokud projde faceliften a bude vypadat tak, jako to tu bylo začátkem týdne, nebo podobně ( To SUV od škody), hned by si získal mé sympatie...
Hele, je zcela zbytečné tu srovnávat interiéry Yetiho a Kaškaje.
Pokud si někdy v nějakém Nissanu seděl, víš, že je to interiérově typický japonec. Bídné slícování, prapodivný design a tvrdé plasty kam se podíváš a šáhneš.
A to nepíšu o tom, že Yeti je tu v tom základu o více jak 130 tis levnějc než Kaškaj.
Pokud se týká designu, tak jednoznačně vítězí Qashqai, tady není co řešit. Pokud se týká auta do terénu, tak není co řešit, bude to Yeti. Pokud auta do města - tady vítězí Qashqai se svojí nabídkou 360, konkurence Yetiho je pouze v benzínových motorech, pokud diesel - neohrozitelná 1,6 dCi.
Když někdo vyhraje prestižní mezinárodní cenu za design, tak s tím chceš udělat co?
Jistě, je to škodovka, je to koncern, musíme si plivnout, kopnout a zahlásit něco v tom smyslu, že je stejně hnusná.
Jak říkám já, vkus není něco, co by se dalo naučit. Někdo jej má, jinej ne. A věř tomu, že lidi z oboru, co sedí v té komisi, jej určitě od přírody mají. Naopak o zdejších diskutérech mohu s úspěchem pochybovat. :-!
Jossalito, koukám, že stále vedeš nějaký boje. A nedovedeš uznat chybu, natož uznat jinej názor. Já s tebou debatoval, minule Gilgit, dnes další, ale furt meleš svou. Ty jsi prostě nejlepšííííí. >:-[]
ja som ti dal len protiotazku, nemusel si sa unuvat odpovedat.. Ja neplujem na skodovku ani na koncern ale na takych zadubenych fanusikov ako si ty. A plujem aj na zarytych fanusikov bmw, ktori maju doma v garazi staru E46 alebo E36 a ktori kritizuju vsetko co nema RWD. Cize chce to trochu nadhladu.
Co sa tyka tvojho nazoru na vkus, zakopal si sa tou poslednou vetou. Ked sa niekomu pacia len blondiny a inemu brunety, tiez je to podla teba chory nevkus? Z ktorej strany? Iste, Yeti si tu cenu zasluzi, no keby vyhrala i40 tak sa tu rozkrajas, aki su to magori v tej komisii. Cize tato diskusia nie je o tom, aka je anketa ale aki su diskuteri ;-)
Hele, mezi námi je propastný rozdíl v tom, a už jsme se tu o tom spolu bavili, že já k tomu umění mám setsakra blíže než ty.
Taky vím, že je tu tradiční sport, plivat na koncernový značky a škodovku obecně. A že se to děje v drtivé většině jen z důvodu přízemní nenávisti a nikoliv objektivity, to ti snad došlo taky.
Nějaké blábolení o blondýnách či brunetách je zcela mimo mísu. Protože i umění se dá a taky reálně hodnotí dle objektivních kritérií. Jenže tohle je tu pro mnohé diskutéry tak obtížně uchopitelné, že to prostě nezvládnou a raději začnou něco plácat o tom, že někomu se líbí to a druhýmu zas todle. Jistě, mají pravdu, ale rozdíl je v tom, že jeden ten vkus má a ten druhej už tak moc ne.
PS: Nikdy jsem nikoho nekritizoval za v designu získanou cenu. To si mne opět s někým pleteš, a na tuto obdobnou věc, tě upozorňuji již podruhé. A opět ti napíšu, máš li ten dojem, že jsem tak někde činil, nalinkuj to. Nicméně, jestli si chceš ušetřit moře času, hledáním tohoto nesmyslu, věz, že to stejně nikde nenajdeš.
původně jsem si říkal, že již nebudu reagovat na tvoje demagogický bláboly, ale možná by jsi si měl změnit nick na jelito. jinak to fakt říci nemůžu. každého napadáš, že nepíše k tématu, ale hlavně ty jsi mimo..
hawgh
Chlapče, naposledy se tě ptám, ukaž mi jediný argument, který by měl nějakou váhu.
Ty si tady jen cucáš nesmysly z prstů a nejsi schopen reálně zhodnotit stav věci. A mé argumenty, které jsou podpořeny čísly a fakty budeš označovat za demagogii?
Bohajeho, podívej se na sebe!!! To je k zblití, co tu předvádíš. A ještě máš tu drzost, mi komolit nick. Ubohé! Ale chápu, když už není odkud brát, tak i todle je pro prosťáčky dobré. 8-s:no:
"Qashqai byl absolutně nekonkurenceschopný už v době svého příchodu na trh." Místo blábolů prodejce Škodovky snad budou stačit evropské prodeje za rok 2012:
Nissan Qashqai 218,755
Škoda Yeti 62,685 :-)
Především nemá smysl testovat ty vozy s motory, které si koupí jen osoba mentálně retardovaná.
Neposuzuji detaily, nicméně Yeti svým čistým designem působí mezi těmi obludami jako závan svěžího vánku :yes::yes: Kvaškaje s motorem od rendlíku s naprogramovanou poruchovostí bych nekoupil nikdy, Opel Mokka jsem zatím nejezdil, nemohu se vyjádřit. Přesto bych jednoznačně dal přednost Yetimu!
Jen je smutné, že Škoda ten vůz zatím ještě stále nedotáhla k dokonalosti:
- především by měl být na trhu volitelně v prodloužené verzi (taková verze se prodává v Asii)
- na ložné ploše v kufru po vyjmutí sedaček by neměl být ten schod
- autu by slušel klasický šíbr, ne ta šílená skleněná střecha se síťkou proti komárům
- na palubce by moc slušelo, pokud by zmizely kelímky, tachometr a otáčkoměr by již neměl čísla vzhůru nohama a rádio by umělo přijímat i dlouhé vlny.
Jasně.. Výrobci budou v 21. století dávat dlouhou anténu a komplikovat přijímač jen kvůli tomu, že si chce Áda při výletu do Polska za levným jídlem s posypovou solí poslechnout zprávy o bábě pod kořenem... To dává perfektní smysl
Vlastním škoda yeti 2,0tdi 4x2 a jsem sním velmi spokojen.
Nevím ale mám pocit žě nějakým mentálním postižením netrpím ,ale raději se poptám
kamarádů nejsem si moc jistý...... >:D >:D >:D