Zkušenosti ze závodní trati se většinou promítnou i do produkčních modelů a nejinak je tomu i u nového Volkswagenu Scirocco R. Ten přichází jako nejvýkonnější verze své modelové řady.
tak tenhle drzek z Vlkohradu vám panstvo vytáhne i tu pověstnou nudli z nosu.
Takže kovbojové, pemprsku doporučuju jako povinnou výbavu. Bravo VW... ;-)
teda pokud si srovnam S3ku a scirocco R... no S3ka mi prijde na pohled jak chudej pribuznej. to scirocco proste sala silu, dynamiku ! A pokud bude levnejsi (coz predpokladam) nez S3 tak ani nevidim duvod S3ku dal prodovat >:D
To si nás zase všechny překvapil, že bys o jiném autě než o Fordu ani na chvíli neuvažoval...to je jen další důkaz tvého rozhledu a nadhledu... ;-)
Jsi omezený hlavně sám sebou... :no:
ty se radsi ani nevyjadruj. zacinas mi pripadat vetsi maniak do fordu nez GTI do VW. ten totiz aspon zmíní ty ostatní značky. pro tebe je dobrej jenom ford a to ikdyž je to nějaká plečka.
Tak Focus RS bude určitě rychlejší na okruhu, ale tím to končí. Na každý den je jednoznačně Široko daleko vhodnější. :-) A pokud nepřestřelí cena základu výrazně 900k, tak není co řešit, za ty peníze si dobře situovaný single nadšenec přes rychlý kola asi těžko může kopit něco jinýho. :yes:
Focus RS skutečně spíš pro závodníky, co tráví víkendy na trati.
Na denní ježdění je ST a hlavně díky 5 dveřím. Na denní ježdění je víc Síro, než RS, ale u něj je ta "praktičnost" horší, než u RS. Od VW bych volil Golfa s dsg v 5 dveřích, nebo ST, kdyby mělo automat.
Na denníí ježdění z klasických HH určitě GTI s DSG a adapt. podvozkem...viz poslední testy, kde celkově poráží i FoST hodně velkým rozdílem...
Z opravdu ostrých HH bych momentálně volil FoRS, ale určitě ne na denní ježděni...
Psal jsem na první pohled... ST mě nikdy nějak zvlášť nebralo, ani v té oranžově perleťové...
To FoRS má jiné grády i v bílé a nemyslím teď zrovna výkon...! :-!
Na Grand Canary má ST i jedna půjčovna! sice stojí, jako A6 holobyt, ale máš šanci si jí půjčit, což pochvaluju. Jenže já tam jedu zásadně ty scéniky... >:D >:-[]
Však nedělám, jsem ortodoxní podpantofelník. >:-[] Dovedeš si představit mojí manželku, kdyby tam stálo rodinný ST v 3 dveřích? Dva haranty v náručích, kočárek, kufr paštik z Hamé, slunečník a čtyři nafukovací lehátka? :-O
Já mám 193 a taky nejsem žádný štíhloun, ale třeba do Golfu
i Fokusu (až na výšku sedáku) se vlezu v pohodě...navíc kombík ti zrovna v tomhle nepomůže...
O autech toho ví určitě mnohem víc než 80% diskutujících tady...už ve dvou letech poznal přímo určité typy aut třeba jen podle světla konkrétního modelu... :yes:8-s;-):-!
akoze nie, ved si napisal:
Na denníí ježdění z klasických HH určitě GTI s DSG a adapt. podvozkem...viz poslední testy, kde celkově poráží i FoST hodně velkým rozdílem...
No a, ze ST by si nebral a GTI pocitam trojdveraka.
ten zvuk je famozní :-) vzdycky sem si rikal, forda nikdy. a pak tohle vidis/slysis a rikas si ja toho forda tak chciii ! >:D ikdyz ruku na srdce, je to jeste ford ? :-) pro me je to focus RS :-) jeden jediny model, jeden jediny motor :-)
Tak teď si mi docela promluvil z (automobilové) "duše"...
Opravdu jediná a jedinečná součásná "srdcovka" s modrým oválem...
Jinak, snad ještě kromě S-Maxu, bych momentálně od Fordu také
o ničem ani neuvažoval... :-!
no asi som uz prepracovany a Ty ma chces zjavne zase dostat, tak von s tym.
Ved on pisal, ze nevidi ziadnu velku vyhodu Rocca voci RS na kazdy den a ja som si myslel, ze Ti mas nazor, ze je tam vacsi rozdiel.
Alebo si nesuhlasil uplne s tou jeho prvou vetou?
Kdesi jsem viděl video kde proti sobě postavili na okruhu nový Scirocco a starej Melkus RS 1000. Dobrej byl komentář: Scirocco vypadá jako kdyby se daly 2 Melkusy na sebe. Bohužel podobně to vypadá i s hmotností: Melkus má jen 690 kilo, Scirocco víc než 2x tolik. Takže další rádoby sporťák sice se silným motorem, ale hmotností stejnou jako velká limuzína a stejně tak výškou.
Je pravda že Scirocco má papírově vysoký výkon, ale pro rychlost průjezdu zatáčkou je důležitá spíš nízká hmotnost. Proto asi nepřekvapí že Melkus projel okruh rychleji, i když je to trapně zastaralá dvoutaktní plečka s motorem z Wartburgu ;-)
Takže uvidíme jestli tuhle super novinku v reálu na okruhu nedostane i nějaký starý CRX >:D
Tak to je opravdu megareakce...
Není nad to srovnávat nesrovnatelné a honit se za "rekordy" na okruhu... a Šíro je prý hrozně vysoké..., zase nám v těch testech lhali...
Asi by to mělo Šíro na trhu rovnou zabalit, když vlastně "nemá" ani na ten Melkus
s motorem z Warťase...který by si jistě "hravě poradil" i s tímhle eRkem :no::-!
Dokud VW nepostaví kompakt s novým přeplňovaným motorem 2.5T, kterého se asi nejdřív dočkáme až v nové generaci AudiA3 za cca 2 roky, tak bude pořád jednička FocusRS (a od listopadu do března samozřejmě STI, abych se náhodou někoho nedotknul >:-[]
simson - jaká byla jízda v RSu a v ,,šíru,,?...předpokládám,že jsi oba kousky řídil,když už máš jasno!Pokud je znáš pouze z obrázků a videí tak tady ze sebe nedělej,s prominutím,trapáka :no:
Á, další kádrovák na auto.cz, vždycky mě potěší tyhle příspěvky ve stylu, tenhle názor mít smíš, tenhle ne. FocusRS jsem neřídil, Scirocco ano, samozřejmě že ne ve verzi R, ale to tady asi řídil málokdo, takže tvůj kvalifikační předpoklad, abych tady mohl napsat svůj názor určitě nesplňuju... >:-[]
Na svojí obhajobu bych snad jako bídný trapák ještě uvedl, že jsem řídil STčko, TypeR, WRX, GTI DSG, jedničkové hatchbacky bmw, ale to mi asi jako polehčující okolnost moc nepomůže. Prostě volant FocusuRS jsem v ruce neměl tak musím držet h.u.b.u. , tečka.
simson - zas tak jsem to nemyslel ;-) ..jsi na sebe zbytečně přísnej a věřím,že jsi v těch ostatních seděl.Promiň ale někdy mě to vytočí tak jako když někdo napíše že auto je nebo není zábavné - to vylítávám z kůže..jak někdo může takovou zhovadilost napsat to nechápu.Zkrátka uvidíme po oficiálních testech kdo je na tom lépe (rocco mám,ale RS je dost velká pecka).Takže ti přeji vše dobré a omlouvám se za trochu nevhodnou reakci...bráním si své autíčko >:D >:D
Dobrý už to smažem, jinak já mám GTI DSG a odejít od VW k Fordu se taky nechystám:-) Ale rozhodně nemám problém s tím uznat, že na FocusRS pokud jde o jízdní zážitky momentálně VW nemá žádnou adekvátní odpověď a SciroccoR jí rozhodně nebude, to je technika S3 v jiném kabátě a bez quattra.