Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští Škoda Superb se inspiruje iPhonem

Modernizovaná verze aktuální generace Superbu je na trhu jen pár týdnů, představitelé mladoboleslavské automobilky však již otevřené hovoří o jejím nástupci.
Zpět na článek
12. 7. 2013 10:53
12. 7. 2013 11:00
12. 7. 2013 11:05
12. 7. 2013 18:57
12. 7. 2013 12:37
12. 7. 2013 11:22
12. 7. 2013 11:28
12. 7. 2013 11:35
12. 7. 2013 11:40
12. 7. 2013 11:41
12. 7. 2013 11:44
12. 7. 2013 11:51
12. 7. 2013 11:38
13. 7. 2013 12:13
12. 7. 2013 12:36
12. 7. 2013 13:05
12. 7. 2013 16:52
12. 7. 2013 13:45
12. 7. 2013 13:52
12. 7. 2013 14:06
12. 7. 2013 20:27
12. 7. 2013 17:13
12. 7. 2013 10:53
...
"Přešly od designu s mnoha tlačítky k jednoduchému a funkčnímu stylu".
Ale houno. Odkdy je funkční to, že telefon nevydrží do večera, že nemůžu napsat SMS poslepu, že je na displeji prd vidět, že to sice umí milion funkcí - ale žádnou dobře a že je z telefonu taková placka, že to slovy lorda Flashhearta vypadá, jako bych měl v kapse kánoi.
Nejfunkčnější telefon všech dob byla E52, žádnej iPhone nebo Galaxy S4.
Rozbalit vlákno
13
12. 7. 2013 11:00
Re: ...
Mě zase zaujalo: "Na adresu nového Superbu slovenský designér tvrdí, že musí být beztřídní. „Musí zaujmout jak rodiny, tak bohaté zákazníky,“ říká Kabaň."
Takže to bude taková kur.ička, každému sice dá podle možností, ale láska to nikdy nebude :))))
12. 7. 2013 11:05
Re: ...
Kabaňovi by měl někdo z PR poradit, jak se vyjadřovat - tohle je bída. Je jasný, co chtěl říct, ale záměr se nějak nevydařil.
Pochybuju, že si kdokoli 'bohatý a bezdětný' koupí Superba, jakkoli dobře bude vypadat.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2013 18:57
Re: ...
To ti dám ránu - právě že mu radí a tyhle balónky co vypouští to je čistý PR >:-[]
Avatar - AUDIRS6
12. 7. 2013 12:37
Re: ...
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - PlumJelinek
12. 7. 2013 11:22
Re: ...
S tím souhlasím, taky se mi nelíbí éra dotykových telefonů, sám mám starou Nokii (myslím 6300) už 5 let a ještě jednu takovou mám v šuplíku nepoužitou, takže až tahle definitivně odejde...
Ale k věci. Iphone se dá docela dobře přirovnat ke Škodovkám od Kabaně už nyní - Jsou velké, větší než většina třídních konkurentů, mají jednoduchý čistý design, jsou všestranné v mnoha ohledech, ale v žádné věci nevynikají. Lidi je milujou protože je to fenomén, má to spoustu "simply clever" řešení, ale málokdo je všechny využije a naopak podstatnější věci postrádá. A hlavně - cenově zajímavé nejsou a cokoliv co je u nich navíc stojí nemalé peníze.
Avatar - kari.laz
12. 7. 2013 11:28
Re: ...
Možná by se to chtělo podívat na problém trochu hlouběji. S IV, HTC ONE, Xperia Z, Iphone V a podobně jsou Smartphone a telefonování a psaní SMS je jen jedna jejich vlastnost. Umí mnohem více, Takže ano. Mohli nechat klasickou koncepci telefonu, ale i s tím omezením, které skýtá. Pokud máš Smartphone a budeš ho používat jako tvůj "hloupý" telefon, tak vydrží taky na jedno nabití mnohem déle.
Jenže to by jsi mohl říct i o autech, že nejlepší je klasická P205 1,8D bez centrálu a jiných elektrických serepetiček. protože tam nahmatáš ty "dvě" tlačítka co to auto má i poslepu. Tolik asi k tomu, co jsi napsal.

Jinak doufám, že vzor v iphone bude jen ve vzhledu, respektive v jeho zjednodušení.
12. 7. 2013 11:35
Re: ...
Jenže jsi zapomněl na Blackberry ;-)
12. 7. 2013 11:40
Re: ...
No, pěkně. Já se smolím s příspěvkem na deset řádků a ty to samé řekneš šesti slovy. :yes:
12. 7. 2013 11:41
Re: ...
Tech slov tam je 5 a smajl ;-) >:D
12. 7. 2013 11:38
Re: ...
Já jsem nadšenec do notebooků, telefonů a podobných hraček, takže to mám docela prozkoumané.
V současnosti používám Nokii N9, iPhone 5 a právě tu E52 a kdybych si měl vybrat nejpoužitelnější z nich, bude to právě ta 'zastaralá' E52. Umí totiž vše, co N9/iP5 a navíc ještě dá tři dny na baterku. A to je pořád na netu, kvůli silné anténě ji často používám jako hotspot, neustále je online na Whatsappu, Viberu a na push mailu.
Funkcemi je tedy s moderními telefony porovnatelná, ale holt nemá tak hezký a barevný displej, internet není tak pohodlný, foťák bídný a esemesky se píšou nějak pomalu. Než s 205 bych to srovnal spíš s E46 nebo Passatem B5 - dnes už zastaralá auta, ale pořád umí současníkům solidně zatopit a v mnoha věcech je dokonce dokážou porazit (1.9TDI x 1.6TDI).
13. 7. 2013 12:13
Re: ...
Jenže tohle už nejsou primárně telefony. Je to spíš vývoj PDA než telefonů. Ve firmě podobné hračky nepoužíváme. Nevydrží a z bezpečnostního hlediska jsou jak cedník. Velký display nepotřebujeme, na Internet s tím půjdeme jen v nouzi, spíš oceníme možnost používat telefon i v rukavicích. Rozumné rozměry, aby se vešel do různých kapes. Fotoaparát nám slouží k čtení čárových a QR kódů.

Podobná zařízení bývají zkrátka navrhována s jinými prioritami.
12. 7. 2013 12:36
Nepochopen
Dámy a pánové, nevím, proč tu hovoříte o problémech s dotykovými displeji (mimochodem iPhone různých generací - momentálně 4 a čekám na 5S - používám už delší dobu a žádné problémy nemám), když pan Kabáň mluví výhradně o designu. Líbí se mu to, že iPhone má pouze jedno tlačítko a tento skvělý nápad (který pak bezostyšně zkopírovali snad všichni výrobci mobilů na světě a ještě měli tu drzost tvrdit, že s tím přišli dřív) přirovnal k tomu, co by si rád představoval v rámci designu Škody - tedy určitou simplicitu a uhlazenost. Diskuze na téma výdrže baterie nebo psaní SMS poslepu není ani mimo téma - ta je mimo tuto galaxii.
Rozbalit vlákno
3
12. 7. 2013 13:05
Re: Nepochopen
Esemesku poslepu nenapíšeš a baterka ti dva dny nedá. Jen o tom jsem psal.
To, že ten chlap myslel něco jinýho mi přece nebrání se vyjádřit k funkčnosti telefonů.
A taková N9 nemá žádné tlačítko a funguje to ještě líp. :-)
12. 7. 2013 13:20
Re: Nepochopen
Ne, to je jasný. Já si tvůj (a jiné) příspěvek vyložil tak, že se ti nezdá ta inspirace iPhonem správná proto, že vydrží krátce atd.

BTW. děláš úplný vybíjení? Nevim, jestli to je i v příručce na pětku nebo čtyřku, ale u 3GS z roku 2009, kde jsem ještě příručku četl, se psalo, že se má baterie jednou za měsíc vybít do úplného vypnutí telefonu a pak nabít na 100%. Prý to zabraňuje (zpomaluje) snižování kapacity baterie běžným provozem. Dneska už to ale myslim nefunguje, protože se po nějakém updatu můj iPhone 4 vybíjí úplně do nuly. Možná je to jenom u mně.
Avatar - peV
12. 7. 2013 16:52
Re: Nepochopen
iPhone 2 dny běžného používání dá, mužem se samozřejmě přít o to, co znamená bežné...Navic snad az na nejake trampovani (kde mobil stejne nechci mit zapnuty) je dnes zasuvka vsude a neni problem dodat stavu v restauraci nebo aute. A sms lze nadiktovat, bohužel ne teda česky, ale mnoho milionu lidi to použit muže.
Udělat "beztřídní" auto je podle mě hloupost a nepochopení podstaty věci, jelikož Kaban neni blbej, tak jsou to jen PR řeči. A inspirovat se zrovna chytrym telefonem...no já nevím 8-s Čistý a v dobrém slova smyslu osekany design děla dle mě audi, problemem je, jak znamo, ze jednotlive modely jsou skoro k nerozeznani a otázka je, jestli stejna strategie muze fungovat v případe typickeho mainstreemu, respektive jak dlouho.
Avatar - Choochoo
12. 7. 2013 12:37
Cokoli nadzbytecneho
"Křivky budoucích modelů Škoda tak mají postrádat cokoliv nadbytečného. Běžné verze vozů mladoboleslavské značky tak mají mít například ukryté koncovky výfuku."

Aby to nakonec nedopadlo az moc lacine, jako prolis kolem SPZ ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
12. 7. 2013 13:42
Re: Cokoli nadzbytecneho
pořád lepší něž dopadnou takto

[odkaz]

vs.

[odkaz]
Avatar - peV
12. 7. 2013 16:54
Re: Cokoli nadzbytecneho
Ta sedla >:-[]
12. 7. 2013 20:25
Re: Cokoli nadzbytecneho
U té Hondy mně tyto zrůdnosti obzvlášť štvou a je to čím dál tím horší. Jenom zabedněnec může tvrdit, jaká je to nádhera. Zrovna tenhle Civic je karikaturou předchůdce..... :yes:
12. 7. 2013 13:45
iPhone x Škoda
Takže příští superb bude vypadat asi takle?

Obrázek: [odkaz]
>:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cri-cri
12. 7. 2013 14:20
Re: iPhone x Škoda
Třeba jo >:D Ono placaté auto uz je [odkaz]
12. 7. 2013 13:52
slovo boží
Obecně mají být vozy Škoda zaměřeny na velký prostor a dobrý poměr ceny a výbavy. Podle Kabaně je toto důležitější, než aby předstíraly, že jsou sportovní automobily :yes: :yes: :yes: :yes:
S tým súhlasím, načo je dobré predstierať športové vlastnosti auta, keď to využije málokto, aj keď väčšina si na ceste myslí že je najväčší závodník a pritom v prvej rýchlejšej zákrute je z nich len závozník. Cieľová skupina priestor a dobrý pomer cena/výkon v prípade lepšej spoľahlivosti využije určite
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2013 14:06
Uvidíme
Facelift je velice povedený, ale jak to čtu tak to buď dopadne geniálně nebo to bude šedivé auto bez emocí.A já se domnivám že auto bez emocí je jako ženská bez zadku. >:D
Rozbalit vlákno
1
12. 7. 2013 20:27
Re: Uvidíme
Jistě jsi měl namysli ono slavné rčení o ženské bez p...e, která je jako víkend bez neděle :-)
Avatar - AnGeor
12. 7. 2013 17:13
:)
Nechci se panu ze Skody dotknout, ale nemyslim si, ze u nich pracuji kapacity a vizionari jako sveho casu byl Steve Jobs a Jon Ive.

Kdyby ano, uz nova Octavia a Rapid by vypadali jinak....

8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
12. 7. 2013 19:44
Superb by se měl inspirovat Oktávkou a né Iphonem,
nejenom proto že s Iphonem a celým Applem to jde z kopce,protože investoři ztrácejí důvěru v tuto značku, ale hlavně proto že staré dobré tlačítko nějaká debilní dotyková obrazovka nenahradí,která navíc nehorozně odpoutává pozornost od řízení,když chci pustit radio zmačknu knoflík a když chci přidat hlasitost otočím kolečkem a né že si ho najdu v menu přes x-tou podoodrážku a když ho najdu tak už to bude jedno protože budu v příkopě nechte nám tlačítka a s dotykovýma displejema běžte do p rdele
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2013 21:06
ukryté koncovky výfuku
"např. ukryté koncovky výfuku" => tlumič výfuku bude za příplatek. Standard bude surový řev motoru ala vesnický fichtl gang
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
12. 7. 2013 21:17
Jo a taky uděljte superba širšího
Ten současný vypadadá jako vagón,klidně lehce skrátit,výšku nechat ,nebo lehce snížit,ale hlavně šířka je achilovou patou superbu,vzadu je hodně místa směrem do předu ani na přední sedačku nedosáhnu, ale na šířku už je to horší,takže rozšířit,bude to hezčí, líp to pojede a víc uveze, prostě z toho udělejte levnou A6ku
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
12. 7. 2013 21:34
Vidím v tom minimalistický dizajn a intuitívne ovládanie
Ono nie je až tak zložité navrhnúť preplácaný dizajn s množstvom kudrlniek a kriviek. Oveľa väčším dizajnérskym problémom je ohlodať dizajn až na kosť a nechať na tom len to najjnutnejšie. Pričom každá krivka a jej uhol či rádius sa donekonečna testuje.
Druhým rysom Apple dizajnu je spôsob ovládania výrobku. Minimalizuje sa počet krokov, ktoré sú potrebné na dosiahnutie určitej funkcie. Napr. pri iPode sa užívateľ ku svojej skladbe musel dostať najneskôr po 3 krokoch. A ovládanie za Steva Jobsa muselo byť intuitívne. Ak na ovládanie nejakého prototypu S.Jobs potreboval návod, tak to dal okamžite prepracovať. (Často si na to spomeniem pri súčasných výrobkoch.)
Takto ja chápem applevský dizajn po prečítaní knihy o S.Jobsovi. A tieto 2 prvky - minimalistický dizajn a intuitívne ovládanie - budú to, na čom bude nový Superb založený. A nie na dotykovom ovládaní, ako som čítal na niektorom serveri.
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2013 13:38
je to otázka názoru..
jaký efekt tento čistý design bude mít na prodej do budoucna se uvidí, je to všechno otázka názoru, škodovky mi sice nikdy nepřipadaly krásné, ale ani ošklivé a neměl jsem s jejich vzhledem nikdy žádný problém a např v octavii II bych klidně jezdil. S Rapidem a Octavii III tento problém mám, prostě se mi ty auta vůbec nelibí a připadají mi doslova ošklivá a bez nápadu, jako od nějakého tunera z garáže, co dokáže z laminátu udělat jen ostrou hranu na nárazníku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
13. 7. 2013 14:54
takze pan kaban mal problem obsluhovat 9-15 tlacitdiel...
...na mobilnom telefone? >:D
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2013 10:16
Hlavně ať dají do pořádku proporce!
I sebekrásnější křivky a proslisy jsou k ničemu, když karoserie nemá v pořádku proporce. A škodovky tímto neduhem trpí už od počátku koncernové éry - Octavia I - zoufale nedostatečný rozvor, Fabia II - příliš úzká a vysoká - hrůza, Superb I i II - jezevčík - úzký a dlouhý.... Za další lapsusy, které už jsou ale naštěší minulostí považuji nestejně velká vznější zpětná zrcátka (u spolujezdce menší - hrůza!) a facelift Octavie II - to byl opravdový designový zločitn.
Skryté výfuky považuji za úlitbu současné eko-histerii - ukazovat výfuk je "politicky nekorektní" - úplná stupidita. A hlavně, až do nového Superbu nedávají elektrickou parkovací brzdu - tím by mu určitě nepomohli... P.S. Všimli jste si, že má Octavia III opět nedostatečně vysunutá kola směrem k blatníkům? Opět to chce podložky (které konec konců Škoda montovala na všechny své výstavní vozy na autosalonech i na reklamních snímcích..). Proč nemůže být Octavia III tak pěkně rozkročená, jako Octavia I?
Rozbalit vlákno
0