Novinky
Jistě přijde dříve Mazda3 Hybrid s 1.5 s elektromotorem a protože se vážně uvažuje o kombinaci wankelu 16X s elektromotorem pro nový sporťák, může být nové MPS teoreticky i hybridní ala Infiniti M, nebo BMW 3er - v případě Mazdy kombinace vyladěného atmosférického čtyřválce a elektromotoru.
O 16X už se toho napsalo skoro tolik, jako o nových Alfách... osobně to vidím tak 50:50 (bude / nebude).
Mazda není na hybridy příliš vysazená, bez toho modelu bych se klidně obešel.
Mazda není na hybridy příliš vysazená, bez toho modelu bych se klidně obešel.
Mazda možná na hybridy vysazená není, ale 3 hybrid je za rohem.
O 16X se toho napsalo hodně, ale jeho vývoj pokračuje směrem k přímému vstřiku (s ohledem na emisní limity). Navíc v minulosti neměla Mazda peníze na vývoj, které jí teď poplynou z dobrých prodejů CX-5, 6 a 3 se Skyactiv technologiemi.
O 16X se toho napsalo hodně, ale jeho vývoj pokračuje směrem k přímému vstřiku (s ohledem na emisní limity). Navíc v minulosti neměla Mazda peníze na vývoj, které jí teď poplynou z dobrých prodejů CX-5, 6 a 3 se Skyactiv technologiemi.
Hybrid jako hybrid je jedna věc, ale hybrid jako sportovní model? Tomu moc nevěřím.
Pokud za dva tři roky vyjede nová RX-7, ať už se bude jmenovat jakkoliv, je dost dobře možné, že bude mít pod kapotou 16X s elektrickým dopingem, ať už tomu říkáš sporťák nebo ne.
Možné to samozřejmě je, ale moc smysl mi to nedává. Wankel se svou žíznivostí není ideální pro podobné ekologické e😜erimenty. Ne že by RX-8 neprospěla troška krouťáku navíc, ale podle mě by zvýšená hmotnost a složitost poznamenaly prožitek z jízdy. Zkrátka budu rád, když podobné e😜erimenty Mazda přenechá Hondě a její CR-Z... a pak si možná nějakou RX-7 koupím 😄 .
Ve statech bude k dispozici i 2.5l ten ma nejakejch 185 koni a ze by MPS mela jen 200 mi prijde dost divny
Sprava sa odvolava na jediny nemenovany zdroj, vsetci k tomu pristupuju opatrne, len auto.cz ma titulok, ze ide o hotovu vec....
Inak, odporucam sledovat autoblog.com - auto.cz pride do par hodin s rovnakym clankom.
Inak, odporucam sledovat autoblog.com - auto.cz pride do par hodin s rovnakym clankom.
tipuji ze vysledkem 2.0 s turbem.. ve vykonovem rozsahu 210-225koni..no uvidime😊
MPS stejně asi nebude. Spoléhat na to, že inženýři by rádi, že v autoe😜resu se zmínili - no nevím. Když Mitsu bylo schopno pohřbít Evo, tak proč by Mazda nemohla - a to není zdaleka taková ikona jako Evo...Jedna věc je co technici chtějí, co chce auto fanda, jaké jsou teoret. možnosti osazení čímkoliv a druhá věc je čistě ekonomická.
Moc bych MPS Mazdě (nám) přál, ale vidím to hodně skepticky.
Moc bych MPS Mazdě (nám) přál, ale vidím to hodně skepticky.
Nejde vo to ostrou verzi přát, ale kupovat! No a lidi nekupujou..
Lenže to je problem poslednej trojky ako takej. Tú nekupovali ani v slabších motorizáciách ako MPS, lebo bola strašne čudná designovo. Vo verzii MPS bola tá čudnosť ešte doplnená čudnými prvkami na nárazníku a kde kade.
V tomto designe, čo je teraz, by MPS išlo na predaj určite lepšie. A ešte lepšie by šla 6-ka MPS.
V tomto designe, čo je teraz, by MPS išlo na predaj určite lepšie. A ešte lepšie by šla 6-ka MPS.
1) Mazda se v EU moc neprodává. V ČR bída.
2) EU emisní zákony vylučují atmosféru a vysoký výkon
3) Mazda nemá peníze na vývoj 2.0 L s turbem.
2) EU emisní zákony vylučují atmosféru a vysoký výkon
3) Mazda nemá peníze na vývoj 2.0 L s turbem.
Jestli je dvoulitr málo nebo ne je otázka úhlu pohledu... 2.0TSI to v přímce konkurovat nebude, na druhou stranu, dlouhej táhlej není všechno.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale to vies, automobilovy web pre niektorych konci na auto.cz....
Spíš bych viděl problém v něčem jiném - 2,0 sky je od začátku vytvářen do nízkých otáček, vysoký kompresní poměr, krouťák dole. A teď se přijde se sportovní verzí a snahou dostat výkon nahoře a v otáčkách, protože samozřejmě jinde to nejde. To mají v Hirošimě trošku protichůdné zájmy.
Dvestopatdesiat koni a siroke gumy este z kompaktu zabavne auto nerobia. Rychle ano, ale nie automaticky zabavne.
(ale samozrejme, jestli rozdil ve vaze motoru udela par kil a rozdil ve vykonu pak bude velmi znat, pak to smysl ma a ja s tim nadale souhlasim. nejsem zastancem aut s malym vykonem, jen nemam rad vykon za cenu omezovani hravosti auta, coz je dneska, zda se mi, trend 😄 )