Mnohé unikátní vozy stojí dlouhá léta v garážích a tiše čekají, jak roste jejich cena. Někteří majitelé se však nebojí je provětrat, jako třeba kytarista Eric Clapton.
Já myslím, že stejně, jako je pan Clapton výjimečný kytarista, skladatel a zpěvák, pasuje k němu stejně výjimečný auto. A zatímco "obyčejné" 458 budou ztrácet na ceně, jeho auto jako naprostej unikát s výjimečným majitelem bude svou cenu držet. :-)
A pokud on má ze svého auta radost, nezbejvá, než mu popřát spoustu pohodových kilometrů. ;-)
Podľa mňa je naopak SP12 EC krajšie. Italia mi príde taká obyčajná, moderná, je to výborné auto ale toto sa mi páči viac. Vidím v tom čosi zo starej Testarosy...
Tohle má taky něco do sebe, ale nesedí tam ta světla z Enza. Jako 3 miliony liber a oni nejsou schopni nechat vyrobit zakázkově nějaká extra? Navrhnout, vyfrézovat, ozkoušet, certifikovat, udělat 5 párů do zásoby. Kolik, 10 tisíc liber?
Jako investice by to auto byla dobrá volba,jestli ho Clapton vůbec pustí a záleží za kolik,
nicméně vzhled je věc subjektivní, mě se Claptnovo Ferrari vůbec nelíbí ano připomíná mi trochu Testarosu,ale Testarosa to není ta je hezčí, inu někdy jsou lepší obyčejné věci neupravené a to je příklad 458ky
Víš o tom že odhadem stojí 90 miliónů korun, za Ferrari,které vypadá hůř jak originál bych ty peníze rozhodně neutratil, dejme tomu že klasická 458 příjde na 5 mega,tak je tenhle né zrovna moc povedený Clapton Tuning 18x dražší.
No, tak ja v Goodwoodu byl v patek. Auto jsem videl jet nahoru a dolu a pak jsem si ho sel jeste prohlednout do paddocku a osobne se mi teda taky nejak zvlast nelibi. Nastesti tam krome tohoto stroje byly stovky dalsich a nektere jeste exkluzivnejsi a skutecne prekrasne. Napriklad Peugeot Onyx atd...