Vážně? Co takhle Ferrari, nebo Aston Martin? Osobně mezi velkými roadstery preferuji právě SL, ale to je dané preferencemi - mám u nich rád relativní pohodlí. Vzhled mě sice neodradí, ale radost mi rozhodně také nedělá.
>:D Jel si vůbec někdy v nějakym? >:-[]
Že je zrovna ty nemáš rád je naprosto nepodstatný. Nic víc a exkluzivnějšího neexistuje a klidně spekuluj že bys kdybys takbys. Jiný auto si za podobný peníze klidně koupit můžeš, s tím lépe na sebe jen prozrazuješ že ani vzdáleně netušíš vo co go a proč je SL tak uznávaný a samozřejmě i drahý >:D
Na názor máš sice právo, ale zatažení R8 do diskuze vo SL je kravina. To že se je dál a dál snažíš srovnávat je blbost, a jak srovnáváš hlavně jejich kufry je už úplně mimo >:-[]
Gallardo R8 je dost zastaralej model a tomu odpovídá jeho výbava (fakt nemá eště ani boční airbagy, něco jako inteligentní ostřik stěr), tady je SL vo světelný roky napřed. Když ale zůstanu u soupeřů R8, tak ho porážela už minulá generace 911, kterou bych ve třídě preferoval já a McLaren a 458 jsou prostě lepší, naprosto mimo možnosti současnýho přestrárlýho Gallarda.
Jedinou vopravdovou konkurencí SL byl pokud si vzpomínám ten Lexus, kterej byl sice docela hezkej ale na SL neměl a japonci to v další generaci radši vzdali.
Tvý "jezdit se staženou střechou je taky vopruz" bych navrhnul na Zlatej ventilek, to se hned tak nevidí >:D >:-[]
R8 nějak dramaticky nezaostává za MP 4 12C a za 458 tak moc ne,jsou rychlejší to je jasný,ale R8 je na naše cesty až moc dobrá
Mě SL nějak nenadchlo je GT s nadupaným motorem,ale na můj vkus je moc předražený
kufr je zoufale malý,což bývá přednost GTéček a jezdit s staženou střechou je taky voprus,lidi co jezdí se staženou střechou budou mít zdravotní potíže,takže to není žádná výhra
R8 je jiná typová kategorie,ale stejná cenová kategorie a do 4,7 mega se vleze a kdybych se měl rozhodovat jestli si koupit R8,nebo SL,rozhodně bych se rozhodl pro R8 a lidi co říkají že R8 je pro holky,tak v tom nikdy nejeli,navíc R8 má větší kufr jak SL a na kterékoli okresce, okruhu a úseku kde jsou zatáčky i to nejnabušenější SL roztrhá R8 na kusy
Blbosti tu vod začátku meleš ty. Gallardo neni pro SL žádnej soupeř. Seš v úplně jiný kategorii! Konkurentem snad byl Lexus SC. Audi ani BMW žádnýho přímýho konkurenta SL nedělaj, SL je liga sama pro sebe :yes:
Mně přijde R8 jako holčičí verze Gallarda. Když už pro chlapa tak jako auto pro metrosexuály. Lepší než R8 byla už minulá 911, jasně lepší volba. A to nemluvim o vopravdovejch sportech jako je McLaren nebo 458 Italia. Navíc je na R8 už dost znát věk, s novinkama jako je SL se nemůže srovnávat ani bezpečností (myslim že nemá ani boční airbagy, nebo už jo?) ani asistenčníma systémama.
Máš tam eště nějakej blbej fór vo práškách, nebo uznáš že s tim trogloditem a bláznem si napsal totální blbost. U nezkušenýho neznalýho jako seš asi ty je šance že dospěje a přestane bejt zamilovanej do hezký hračky R8 a posune se dál. Šance že majitel SL 63 nebo 65 AMG svůj vůz prodává a mění ho na R8 je >:-[]
Vím že SL je GT a R8 supersport,to pro mě není žádná novinka,špatně jsi to pochopil,proč kupovat předražené GT v podobě SL,Když za tu stejnou cenu seženeš supersport R8
Jenom blázen a troglodit by dal přednost SL před R8
Novinář z Primy si vo SL 63 AMG nebo Californii může nechat leda tak zdát. Takže by neměl plácat kraviny a šířit poplašný zprávy vo servise každejch 5000 km >:D
Podle testů to vypadá že Ghibli se povedlo a Maserati má zdá se docela našlápnuto. Taky jim docela fandim
Dělají luxusní auta - Bentley, Porsche, Maserati, Ferarri atp. No oni jich tu moc neprodali, ale pořád opravují. Navíc s Italy ani v rodině nemají dobré zkušenosti - Fiat, Alfa, Lancia to nejsou zrovna držáky. A když i v testu na primě by novinář raděj vzal SL 63 AMG než Californii, s kterou by prý co 5000 km byl v servise tak na tom asi něco bude.
Ale jinak se mi Maserati opravdu vždycky moc líbilo. Takové uhlazenější než Ferarri. Fandím jim!
Protože bydlím 500 m od prodejny, kde je prodávají a servisují (AR Cars) a mám občas pocit, že více stojí než jezdí... a i podle statistik Ferarri a Maserati nejsou spolehlivostí zrovna jedničky.
ten design je opravdu mimo mísu. Nevím na kolikátý pohled se mi to auto zalíbí...snad to bude nadčasové a za 2 roky to bude pořád působit svěže.
Nicméně mi nedá napsat, že bych za tuhle cenu kupoval taky jinde. California by za 4 mega sice nebyla nová, ale počítám, že by mi udělala větší radost. A Granturismo s fantastickým zvukem a designem by stálo ještě o milión méně.
AMG verze je docela šílená. Podvozek je dobrý, ale daleko za možnostmi motoru. Pokud se jede se střechou, člověk si po okreskách musí dát pozor. Necítí tolik rychlost a může to rychle skončit špatně. Chce to už zkušeného řidiče. A lepší cesty než jsou u nás.
Tam kde se jich víc prodá se jich bude i víc servisovat a tudíž je větší šance, že tomu tam někdo bude rozumět. A že to tak ve Vídni je, o tom se asi nemusíme bavit. S motorkou od BMW jsem v brněnském Renocaru byl odsouzený čekat na servis 6 týdnů. Mají jednoho mechanika a ještě jen v sezóně. Ve Vídni nebyl problém do týdne.
Jnak já nevěřím skoro ničemu, co ta paní povídá. Navíc, usuzovat podle ukřivděného zákazníka mi nepřijde dostatečně validní.
S chutí jsem se začetl a paráda, nemám sice projetej vrcholnej model, ale jak V6 tak V8 jsou působivý a jsou přesně definicí sportovního GT. Pohodlný i dravý.
Souhlasím i s nepříliš vzhlednými světly přední části, jinak auto nemá chybu! :yes:
Edo, jel jsi někdy s těmi auty? Člověk co si koupí SL nikdy nebude zvažovat R8... To jen principiálně. A tvůj pubertální výkřik co je lepší si nech pro vrstevníky.
Až se něčím podobným projedeš rád si tě vyslechnu.
Najít slušnej servis je problém a i venku sou mezi nima rozdíly. No já narozdíl vod tebe neřešim jestli řídila ona nebo její starej. Info že vídeňskej Mercedes neni žádnej zázrak mi ale uvízla a spíš tomu věřim, tim píš jestli to řiká von. A že to určitě neni vo tom kde se prodá víc, to ti prozradim rovnou. Ale že je s takovym autem lepší jezdit někam ven to se shodneme
Ne ona tam nejezdila, jezdil tam její "nevímjaktopojmenovat" no řekněme její Buřtík.
osobně bych jezdil s exkluzivním autem tam, kde se jich prodá víc a mají více zkušeností s jejich servisem. A kde nemají cukání vyměnit 2/3 olejových náplní /a méně/.
Takže nejtuctovější. Neber mě špatně, já bych to auto strašně chtěl, ale musel bych ho dostat zadarmo, protože tuhle investici bych neudělal. Jsem jinak rád, žes mi to osvětlil s tím Maserati, bude to fakt šunt ;-)
Maserati každých 5000 km porucha a servis. Hodně přehnaný názor... SL 63 AMG je nejprodávanější AMG vůbec ..takže Váš názor je menšinový, tedy alespoň co se zákazníků týká...
R8 Spyder se mi nejeví tak úplně mimo pro srovnání.
Nicméně blíž je skutečně asi tak Californie a ta nabízí (pro mně) lepší image i jízdní výkony.
Ale zase nejezdí za devět litrů na dálnici (joke:-)
Cena testovaného vozu vč. příplatků 4.633.826 Kč (SL 63 AMG)
Za tu cenu seženeš parádní R8 a ano je to jiná kategorie,ale lepší auto ve všech směrech,je to fuk že je to jiná kategorie,dát tolik peněz za SL Mergla to jsou vyhozený peníze
třeba R8, nový cayman, SL se mi líbí je to pěkné auto,ale za 4 mega se mi nelíbí, nějak z něho necejtím že to tolik může stát, kdežto z R8 to cítit jde,jenom blázen by dal přednost SL před R8
... Tetno německý Terminátor má jedinou chybu (pro mě!) a tou jest... design 8-s Ten xicht, to si snad může koupit jen slepec (můj názor). Motor tradičně na jedničku, ale sorry, za auto se nechci stydět.
Proč se musim koukat na fotku Vaverky a na vaši nemůžu? :-)
Dle bleskovýho průzkumu by deset z deseti diskutujících radši koukalo na fotku Renaty než Lukáše >:-[]
Jo do česka to bohužel fakt spíš neni ;-\
Jel sem minulej tejden do Budějovic a těšil se na ten novej kousek dálnice. Já naiva si představoval že to je u Tábora spojený s tou starou a hlavně že to je nová dálnice ne amatérsky postavená klikatá dvouproudá silnice s nekvalitnim povrchem :no:
Teda musim přiznat že cesta zpátky mi přišla lepší, buď sem si zvyk smířil se nebo je ta půlka směrem z Tábora na Budějovice fakt horší
Tak tenhle robil Lukáš Vaverka >:-[]
Dobrý sou taky ty mínusy, docela by mě zajímalo co by si tak představoval. Kufr z Octavie kombi? Těžkopádný design přídě je taky supr ale vopravdová sranda začíná u stížnosti na cenu a na velké cenové skoky mezi motory :yes: >:D
Takže by mě zajímalo jakej kufr by u se u vozu se pevnou skládací střechou prošel bez připomínek a jaký ceny Mercedesu SL by redaci jaksi vyhovovaly >:-[]
skvele auto... asi najlepsi a najkrajsi mercedes... bohuzial testerom to na 5 hviezd asi nestaci.... este dobre ze nehodnotime ich testy s chybami mi citatelia... to by dopadli hviezdickami horsie ako toto [odkaz] ;-)
stacili mi 2 sekundy aby som v tom teste nasiel chybu:
d) rozvor (mm): 2995
ani dalej nepozeram 8-s
pochybujem ze toto 4,6metrove kabrio ma 3metrovy razvor ... pri vsetkej ucte .... ani opisat cisla neviete.. v kazdom teste chyby a chyby.... pravidelne, este som nenasiel test bez chyb 8-s