Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Peugeot 308 je levnější než současný, alespoň ve Francii

Peugeot dnes zveřejnil ceny nové generace 308 na domácím trhu. Vychází v přepočtu na 462 tisíc korun, je ovšem levnější než současný model.
Zpět na článek
16. 7. 2013 20:13
17. 7. 2013 10:15
16. 7. 2013 21:38
16. 7. 2013 22:32
17. 7. 2013 07:09
17. 7. 2013 10:07
17. 7. 2013 08:06
17. 7. 2013 22:51
17. 7. 2013 19:23
18. 7. 2013 07:32
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2013 18:48
s tou 1.2 VTi
si v novej 308 hadam robia zo zakaznikov * .... ved to ma horsiu maximalku ako rapid 1,2 MPI ..... to uz peugeot tam nemal nieco ine co dat? napr tu 70kw 1,4ku Vti? Trojvalec bez turba v nizsej strednej triede? fuuha... francuzi si veria.... pezotu fandim ale napr nas zakladny lancer ma 86kw.... a to je ine kafco.... a pritom to nie je ziadne delo... ale klido pido bezne normalne auto ... vazne nechcel by som 60kw auto v nizsej strednej triede... ani za trest 8-s , akurat pozeram ze zrychlenie ma aj felda lepsie ako ten pezot s trojvalcom... no sranda... chapem ze dizajn predava ale zase zeby niekto tuzil jazdit s kosackou na travnik? 8-s Podla mna to v pezote s tym zakladnym motorom prepiskli podobne ako to kedysi prepiskli s fabiou junior 1.0 37kw alebo O2 1,4 55kw....

odporucam francuzom pozriet si parametre zakladneho lancera .. a nielen motor.... ale aj vybavu, pneumatiky, brzdy... vsetko :yes: ... nepodareny francuzsky vtip 8-s , v tomto boli a budu japonci vzdy pred eu... mazda 3 tiez ponuka solidny zaklad, korejci tiez :yes: len europania sami sebe ponukaju kosacky a sami sa oblbuju a potom ze preco krachuju
Rozbalit vlákno
17
Avatar - grifith
16. 7. 2013 19:07
Re: s tou 1.2 VTi
V podstatě máš s tím základním motorem pravdu. Dýchavičná tříválcová "bomba" je krokem zpět, ale hlavní bude, že emisní limity se dostanou (pouze tabulkově) zase níž. Druhou stranou je, že pak máš na výběr velmi zajímavé zážehové motorizace. Jen ten základ... Chceš-li něco víc, prostě musíš do prasátka skládat delší dobu. Počkejme na české ceny, pak vše může vypadat ve zcela jiném světle. ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2013 19:11
Re: s tou 1.2 VTi
zaujimava sa mi vidi ta 92kw verzia THPecka... ale ta uz bude cenovo inde ako 1,2VTi.... chcelo by to nieco medzi tym este.... nieco mozno okolo 80kw..... ten zaklad je proste dost slaby to uz je na smiech.... no a cena za THP uz bude zase inde ako korejci alebo toyota ci seat... a potom ze preco sa francuzom nedari ;-) .... ked na to idu motoricky takto nejako zvlastne ;-\
Avatar - grifith
16. 7. 2013 19:17
Re: s tou 1.2 VTi
Složení je kromě základního motoru dostačující. Jaké budou rozdíly v cenách jednotlivých motorizací u nás jsou čistou spekulací. Až to budeš mít černé na bílém, můžeš soudit, jinak vaříš solidně z vody....
16. 7. 2013 20:13
Re: s tou 1.2 VTi
rozdiel medzi 82k a 125k verziou je 2 200 eur.
rozdiel medzi 125k a 155k verziou je 1300 eur

[odkaz]
Avatar - grifith
16. 7. 2013 20:24
Re: s tou 1.2 VTi
Francouzské ceny jsou pro nás mírně mimo mísu. Tady tak základní verze nebude stát 17800 EUR v přepočtu s kurzem a rozdíly mezi jednotlivými verzemi zcela jistě také nebudou rovny cenovým možnostem francouzských zákazníků.
17. 7. 2013 10:15
Re: s tou 1.2 VTi
ale daju sa odhadnut ceny. a taktiez vies, ze ake mozes ocakavat rozdiely v cenach medzi motorizaciami. ak je rozdiel v cene 2000eur vo fr, tak neocakavam rozdiel 500e na svk...
Avatar - grifith
17. 7. 2013 10:49
Re: s tou 1.2 VTi
Já zde věštce dělat nebudu a raději si počkám na oficiální ceníky pro náš trh. Pak zde bude možné dělat nějaké závěry nad cenami a smyslem jednotlivých variant ;-) Jen tvrdím, že takové rozdíly jako ve Francii si český dovozce nemůže dovolit.
16. 7. 2013 19:12
Re: s tou 1.2 VTi
to ze tam je znamena ze si ju moze niekto kupit. Ale nemusi. Percentualne to bude rovnako ako vrcholova motorizacia ktora prestava davat zmysel. Finta je v tom, ze nikto nikoho do nicoho nenuti. Ti ktori si kupuju nove auto si proste vyberu motor ktory chcu a potrebuju a na nazore bazarovych kovbojov az tak nezalezi
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2013 19:16
Re: s tou 1.2 VTi
ano mas pravdu..... ale mnoho ludi bude zvazovat asi takto: 1,2 trojvalec nechcem lebo je slaby a na 92KW THP zase nemam a nepotrebujem take silne a tak si povedzme zoberu 1,4ku ceeda ..... a je to... pezot prisiel takto o zakaznika... takto to chodi
Avatar - Otrava
16. 7. 2013 22:18
Re: s tou 1.2 VTi
No, že by ta 1.4ka u ceedu byla nějaká výhra, to se říci nedá - i se 6 stupňovou převodovkou je udávané zrychlení jen o půl sekundy lepší a spotřeba o litr horší. Uvidíme jak se bude chovat nová 308 v reálu s tímto motorem, ale zatím ani nevíme cenu pro jednotlivé motory, takže podobné spekulace co koupit jsou zatím bezpředmětné.
16. 7. 2013 23:23
Re: s tou 1.2 VTi
A protoze se jim nebude zdat 1,2 ani THP, rozhodnou se pro diesel, aspon ja bych to tak udelal >:D Klidne i tu slabsi verzi, zalezi jaky bude cenovy rozdil. Dobre je, ze je u obou 6kvalt, narozdil od 1,2.
16. 7. 2013 19:39
Re: s tou 1.2 VTi
O2 1.4 55kW byla ještě v pohodě, zapomněl jsi na O1 1.4 44kW :-) No a zapomněl jsi také na Peugeot 306 1.1 44kW či Peugeot 307 1.4 55 kW.
Neříkám, že bych si to koupil, to nikdy - konec konců, mám Fabii 2.0 :-) Ale Peugeoty si hodně kupujou ženské a těm bude ten motor asi stačit. Vždyť to má lepší dynamické parametry než všechny Fabie HTP. A do města by to stačilo i mě. Spíše mě zaráží, že mezi atmosferickým motorem 1.2 a turbomotorem 1.6 zeje obrovská díra - chybí motorový střed nabídky, třeba atmosferická šestnástistovka.
Avatar - twistedTSD
17. 7. 2013 10:03
Re: s tou 1.2 VTi
Přesně - tříválcová 1.2 je trochu zvláštní, ale jako základ "již od" proč ne. Chce to ale za rozumný příplatek nějaký "zlatý střed".
16. 7. 2013 20:01
Re: s tou 1.2 VTi
Není to horší než Rapid, zrychlení 0-100 13.3, Rapid 13.9 na maximálku se nehraje..
16. 7. 2013 21:29
Re: s tou 1.2 VTi
Na to auto je to jednoznačně malý motor, pokud je uvažováno jako rodinné. Pokud má být ale jako auto do města, tak proč ne. Dynamika nebude nijak supertragická navíc podívej se na pohotovostní hmotnost ;-)
16. 7. 2013 22:03
Re: s tou 1.2 VTi
nerobia, pozri si zakladne motorizacie aut par rokov naspat. Bezne sa nasli 1,4 s 55kW. Zakaznik si to auto kupit nemusi, mozes si priplatit za viac. Na strane druhej, pokial s tym autom skaces v mestkych kolonach a vozis s nim do skoly/skolky deti, tak svoj ucel splni ;-)
17. 7. 2013 08:31
Re: s tou 1.2 VTi
Tak předně se bavíme o úplně základní motorizaci, jejíž určení je pro zcela nenáročné použití. A za druhé, proti současné generaci, která sice začíná na 1.4VTi, to zase až tak rozdíl nebude. Protože tlouštík z této generace výrazně zhubnul a pokud máme věřit číslu z článku, tak se bavíme o 1075 vs. 1296 (!) kg.

A když poukazuješ na toho Lancera, tak také poukaž na jeho prodeje. A obecně mi ukaž u Japonců nebo Korejců této třídy včetně avizovaných novinek nějaký konkurenceschopný motor, který může být protiváhou aspoň výkonového průměru současných evropských motorizací střední třídy (což je turbo s 90-103kW). U výkonnější motorizací už je tato konkurence naprostá nula.
16. 7. 2013 21:38
Zaklad proč ne
Sám by jsem si tento zaklad 1.2 taky nevybral v tak velkým aute. Ale zase důchodci který se nikam nehrnou proč ne. Líbila by se mi ta jejich 1,6 120koniku ale mohli by přidat 6-ty prevodovy stupeň a bylo by vse cajk. Jinak mám R Fluence 81kw a zatím si nemůžu ztezovat
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Choochoo
16. 7. 2013 22:32
308
Nedavno jsem videl a slysel 208 pred barakem. Auto pekny do doby nez jsem slysel ten divnej vylagrovanej 3-valcovej zvuk. Odporne uz v 208 natoz o tridu vysse ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
17. 7. 2013 06:43
Místní motoroví mimoni
se tady ohánějí papírovými kilowaty, ale nejsou schopni si uvědomit, že blbá 55 kW 1,6ka pojede mnohem líp než vyhoněný tříválec i když třeba z nuly na 100 může mít o sekundu víc.
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2013 07:29
Re: Místní motoroví mimoni
Také tvrdenie musíš niečím konkrétnym podložiť.
Avatar - sendador
17. 7. 2013 07:09
308?
Opravdu se bude jmenovat 308?
Rozbalit vlákno
1
17. 7. 2013 08:06
topper
No ty s tým bratovým lancerom , ktorý má predaje pomaly ako ferrari sa veľmi neoháňaj.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
17. 7. 2013 08:46
Hmotnost...
Koukám, že základní 308 má slušnou hmotnost. Za nastupující trend snižování hmotnosti chválím. Nahoře se rejže pozastavuje nad výkony základní 1.2VTi, ano, je to základ a výkony tomu odpovídají. V benzínu bude nejprodávanější uškrcený 1.6THP. Pro zajímavost se podíváme na kija, základ atmo 1.4, výkony zoufalé, hmotnost vozu vyšší o takřka 200kg >:D >:D a benzínové turbo v nabídce žádné není. Tolik pohled přes plot ke konkurenci.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - CHerokee
17. 7. 2013 12:31
Re: Hmotnost...
Hmotnost je fajn, ale Peugeoty už dnes nejsou moc kvalitní. Pokud ještě dokážou snížit cenu, bude to jistě na úkor kvality.
Avatar - KANKUNEN
17. 7. 2013 12:40
Re: Hmotnost...
To mě napadlo okamžitě.
18. 7. 2013 07:31
Re: Hmotnost...
Definuj "nejsou moc kvalitní". To akoby baba v potravinách hovorila susedke, že to mlieko je dnes nejaké menej biele...
Avatar - Ja Prvni 123
17. 7. 2013 21:31
Re: Hmotnost...
ale jo - ale co s náma, co turbo nechceme?
Já vím.. jsem divnej... ale je nás takových hodně!
Turbo se vyplatí vlastně jen při jízdě po dálnici na tempomat... jinak je jen k horšímu.
Chci benzínový čtyřválec bez turba s výkonem cca 70kW!
8-s
17. 7. 2013 22:51
Re: Hmotnost...
Tak kup dokud jsou ;-)
Avatar - del42sa
17. 7. 2013 19:23
hmotnost
jen Škodovka umí vyrábět kvalitnější auta za nižší cenu ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
17. 7. 2013 21:31
Re: hmotnost
vážně?
Tak proč je neprodává...?
:-!
18. 7. 2013 07:32
Re: hmotnost
Predávať také dobré autá? Zbláznil si sa? Také autá si treba držať a nie sa ich zbavovať! >:D