Novinky
Sám by jsem si tento zaklad 1.2 taky nevybral v tak velkým aute. Ale zase důchodci který se nikam nehrnou proč ne. Líbila by se mi ta jejich 1,6 120koniku ale mohli by přidat 6-ty prevodovy stupeň a bylo by vse cajk. Jinak mám R Fluence 81kw a zatím si nemůžu ztezovat
Nedavno jsem videl a slysel 208 pred barakem. Auto pekny do doby nez jsem slysel ten divnej vylagrovanej 3-valcovej zvuk. Odporne uz v 208 natoz o tridu vysse 😉
se tady ohánějí papírovými kilowaty, ale nejsou schopni si uvědomit, že blbá 55 kW 1,6ka pojede mnohem líp než vyhoněný tříválec i když třeba z nuly na 100 může mít o sekundu víc.
Koukám, že základní 308 má slušnou hmotnost. Za nastupující trend snižování hmotnosti chválím. Nahoře se rejže pozastavuje nad výkony základní 1.2VTi, ano, je to základ a výkony tomu odpovídají. V benzínu bude nejprodávanější uškrcený 1.6THP. Pro zajímavost se podíváme na kija, základ atmo 1.4, výkony zoufalé, hmotnost vozu vyšší o takřka 200kg >😁 >😁 a benzínové turbo v nabídce žádné není. Tolik pohled přes plot ke konkurenci.
Hmotnost je fajn, ale Peugeoty už dnes nejsou moc kvalitní. Pokud ještě dokážou snížit cenu, bude to jistě na úkor kvality.
jen Škodovka umí vyrábět kvalitnější auta za nižší cenu 😉 :yes:
odporucam francuzom pozriet si parametre zakladneho lancera .. a nielen motor.... ale aj vybavu, pneumatiky, brzdy... vsetko :yes: ... nepodareny francuzsky vtip 8-s , v tomto boli a budu japonci vzdy pred eu... mazda 3 tiez ponuka solidny zaklad, korejci tiez :yes: len europania sami sebe ponukaju kosacky a sami sa oblbuju a potom ze preco krachuju
rozdiel medzi 125k a 155k verziou je 1300 eur
[odkaz]
Neříkám, že bych si to koupil, to nikdy - konec konců, mám Fabii 2.0 😄 Ale Peugeoty si hodně kupujou ženské a těm bude ten motor asi stačit. Vždyť to má lepší dynamické parametry než všechny Fabie HTP. A do města by to stačilo i mě. Spíše mě zaráží, že mezi atmosferickým motorem 1.2 a turbomotorem 1.6 zeje obrovská díra - chybí motorový střed nabídky, třeba atmosferická šestnástistovka.
A když poukazuješ na toho Lancera, tak také poukaž na jeho prodeje. A obecně mi ukaž u Japonců nebo Korejců této třídy včetně avizovaných novinek nějaký konkurenceschopný motor, který může být protiváhou aspoň výkonového průměru současných evropských motorizací střední třídy (což je turbo s 90-103kW). U výkonnější motorizací už je tato konkurence naprostá nula.