No jasně to máš pravdu,ono i když na papíře je 63ka smysluplnější(čtyřkolka,spotřeba,možnost posunout V max na 300), tak 65ka je reprezentace.Asi nejspíš bude V12 klasika,zadní náhon a zašpuntovaný na 250 km/h..
Tož ano souhlasím, fantasie, ta nejhorší - neb fantasie chyběla tomu kdo tam nechal někoho naprosto bez fantasie plácnout ten ohavný mega dislpay, o zbytku co je kolem včetně volantu se snad nemá ani cenu zmiňovati - tak zmaštěnou palubku aby jeden u M-B za ta léta pohledal. Tož tak.
Tys pohulil co? Mercedes je nejstarší automobilka na světě... tuším 127 let. Jestli někdo kopíruje, pak jsou to právě Asiati. S Klasse má moderní design spojený s konzervativním a dýchá to na člověka v každém úhlu pohledu...
Na co by měl topper čekat ? BMW má do své obměny cca 2 roky a A8 přes 4, dokonce zatím nedostala ani žádný výrazný facelift. Až přijdou, tak řekneš, že musíme počkat na nové S-classe a ta auta neporovnáš nikdy... :-!
Toto auto je take trochu precackane ;-\ a ta maska sa tam vôbec nehodi ale interier je pekny :yes:. Ale toto S-ko by nemuselo pouzivat razom s generacie na generaciu tolko vela elektroniky (tykajuce sa vsetkych modelov) lebo sa nestihaju preverovat, a auto uz musi ist s terminom do vyroby a tym su mercedesi viac a viac poruchovejsie auta 8-s
Na co si dat pozor pri predoslej generacie a( asi aj aktualnej) si môzete precitat v aktualnom casopise AUTO TIP č.14 na strane 60-61. ;-)
Myslíte,že bude taky,přes odpor eko-EU S 65 AMG?? A když jo myslíte,že ji budou nabízet ve čtyřkolce,nebo bude mít tradičně jen zadek?
Protože těch 1000Nm co má ten motor V12,kdyby bylo jako doteď jenom na zadní kola,když si můžu koupit jen o malinko slabší S 63 ve 4maticu(konečně..).
Podle mě by pak ta S 65 jen se zadkem postrádala úplně smysl...
Jen je divné, že verze 4x2 a 4x4 váží úplně stejně. To je jako pohon všech kol namontovanej u obou verzí a u té 4x2 je odpojenej drátek, nebo jak tomu mám rozumět?
Kto ma odvahu a zamysli sa, nevyhnutne si polozi otazku:
Aky je zmysel existencie tohto auta?
Automobilove technologie neposuva ani o kusok dalej.
Takyto vykon je v akejkolvek situacii na cestach v tejto casti galaxie tragicky zbytocny, nehovoriac o tom, ze vykon na urovni pretekarskeho okruhoveho specialu v komfortnej limuzine dava asi taky zmysel ako 30kW dvojvalec v F1.
Ano, cisla su very impressive, ide o technicky vydarene auto. Ale to je asi tak vsetko.
jj článek hezky ocitoval zdroj ;-) ... jen doplním, že už se víc jak měsíc sériově vyrábějí, jen se o tom doposud nesmělo mluvit. Ofiko premča bude za 3 týdny na IAA Frankfurt ;-)
Držák na rezervu z karbonu ... to vypadá, jakoby ji Mercedes neměl v prohlubni v kufru? Žeby ji měl pod kufrem zveku jako Francouzi? Pokud ano, tak jsem zvědav, co na to čeští motorističtí novináři (u Francouzů pindají, jak je t nepraktické, u Landroveru z toho div neučůrávají radostí)...
Trošku mimo téma (off topic), ale... Vždycky mi vrtá hlavou: Proč má Marcedes S už po několik generací v mřížce chladiče uprostřed ten průhlednej plast? Nějaká aerodynamická záležitost? [odkaz]
...výkon v bestiálním autě. Jsme zvědavej, jak na to zareaguje BMW v příští sedmičkové řadě. Jestli bude dál šlechtit svůj šestilitrový dvanáctiválec, nebo vymyslí něco nového. Osmiválec 4,4l by v těchto vodách asi nestačil...