Honda jde dle mého názoru stejnou cestou jako Ford tzn. čím dál horší a horší design.
Měla by se poučit u úspěšných (VW) a když už se něco povede a lidi to kupují, tak to neopustit ale opečovávat a neustále vylepšovat.
S pověstí mi jdi k šípku, nejsem holka na vdávání.
Sice nevím jak souvisí duševní úroveň s tím nadpisem ale budiž.
Na vysvětlenou pro ty s vyšší duševní úrovní :
Hondu mám rád, jen nechápu proč opouští to co bylo úspěšné viz Civic 7-8g a teď i ten Jazz. U Fordu to bylo "vylepšení" posledního Focusu nebo tlama u Fiesty.
Nemyslím tím jen design ale i technickou úroveň a takovou tu sportovnost, která dělala Hondu Hondou. Teď tu sportovnost vidím více u Mazdy, která jde tím správným směrem, který Honda opustila a přináší jí to ovoce. Konvenci Honda dělat neuměla a neumí, tu ať přenechá němcům a korejcům. Obavám se toho, jestli se Honda neprobere, tak jí zůstanou jen motorky a sekačky.
no ... dizajn zvonku je dost diskutabilny ale v pripade jazzu to bolo vzdy tak , skor som prekvapeny interierom ktory az moc kopiruje toyotacky yaris: [odkaz] ... som zvedavy na europske specifikacie ceny a motory..... skoda ze jazz nie je klasicky hatch ako napr polo yaris alebo fiesta... opat je to take akesi mpv-ecko skoda... cakal som trosku vacsiu zmenu
Zvenku to není špatné, ale uvnitř? Připadá mi to jakoby se jednalo o fotku z vozu, který prošel crash testem ve 100 km/h. Poslední dobou Japonci v interiéru dělají psí kusy...
trosku si vedla.... note je skor MPV a to auto ma 2,6 m razvor -- konkurentom mu je teda skor venga a ix20 a nie maly jazz
doterajsi jazz nemal razvor ani 2,5 metra.. viac tu [odkaz] a note je aj o 20cm dlhsie auto ako jazz.... takze si myslim ze konkurentom pre note je teda skor venga a ix20 ....
aj v kategorii malych aut najdes jazz ale note nie.... nissan ma v malych autach zastupenu micru... note je uz v triede malych mpv [odkaz] ;-)
tak za prvé, zmiňoval jsem zatím jenom desig, ale když jsi to nakousl, tak vedle jsi ty, protože nissan tvrdí a to si můžeš ověřit, že druhá generace není mpv a co se týká rozměrů, ty znáš rozměry nastupujícího jazzu?jinak nissan má jisto jistě navrch i proti korejské "konkurenci"
Označit hybridní auto za "sportovní", to je opravdu výrok aspirující na Zlatý ventilek! (hlavně pak se samočinnou převodovkou!). Jinak po designové stránce velké zklamání, kromě Mazdy a Suzuki to Japonci v poslední době vedou nějak od desíti k pěti... :no:
Jistě, máš naprostou pravdu. McLaren P1, Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder a Honda NSX, hybridy s (pokud to tak cítíš) automatickou převodovkou, ty se opravdu za sportovní považovat nedají, Lidi jsou holt hlupáci, ještě že tě máme. :-):yes:
Spojit atmosféru z minulého století s dvouspojkovou převodovkou je trochu na hlavu... Pokud to bude pomalé a otravné, jak ty staré pětispojkové automaty Hondamatic, tak to nikdo nekoupí, takovej krám... :no:
Opět další jedinec, co se projevil jako hlupák. Neujel jste v tom ani metr a už víte, že to bude špatné. Dvouspojka je odpověď všem těm, kdo kvůli CVT Hondu nechtějí, i když dnešní CVT už taky není tím čím byla v r. 2000 a např. v Subaru XV 2,0 funguje víc než dobře, pokud bude Honda dvouspojku nabízet i ke konvenčním verzím, (ne jen k hybridům) není důvod proč její koupi nezvážit. Btw. Civic 9g už "nenáviděné" CVT nemá.
Já nemluvil o CVT, ale o jejich "unikátu" Hondamatic, který má stále pouze 5 rychlostí a hydrodynamický měnič, ve kterém se projevují obrovské ztráty a výsledek je tristní dynamika a vysoká spotřeba. Jezdím v tom poměrně často (Accord 2,0 r.v. 2003), sice svezení je vcelku hezké, ale jakmile chci předjet do kopce HTP, tak na to šlápnu, ale on taky. Výsledek je takový, že ho prostě nepředjedu ať chci nebo ne a dědek za volantem Fábie se mi akorát vysměje, že mi to nejede... Tím jsem chtěl říct, že měnic točivého momentu má ztráty, ve kterém se z těch 155 koní ztratí tak 40, z čehož mohu usoudit, že používt tuto konstrukci je blbost... ;-\
O čem to přesně mluvíš? Nové atmosférické motory Earth Dreams rozhodně nejsou z minulého století a z logiky věci vcelku vyplývá, že DCT převodovky nemají tebou zmíněný měnič.
Až příště pojedeš s klasickým měničovým automatem (jenž stále používá asi tak 60 % všech aut s nemanuálním řazením), tak si na mě vzpomeň a před manévrem nejprve podřaď. Pak se ti dědek za volantem fábie nebude smát, že neumíš jezdit. :-)
Civic CVT nikdy neměl, to si asi pleteš s robotizovaným i-Shiftem, pouze Jazz/City a hybridy Insight, CR-Z a Civic. Jinak u Hondy je to přesně naopak - tam se CVT nyní rozšiřují z malých do větších aut - v US s ním začal jezdit Accord!
Budoucí rozhození převodovek je zatím velkou neznámou. DCT jsou zatím potvrzeny pouze pro hybridy - Jazz/NSX/Acura RLX, naopak Jazz bude mít zcela jistě opět CVT a jak vidno, má ho i Accord. Takže teď není vůbec zřejmé, které z budoucích aut bude mít 5AT, které 6AT, které 7DCT a které CVT.
První Jazz měl špičkový design padnoucí k tomu jménu - tak nějak "optimisticky" koukal velkými světly pod kryty, nebylo tam nic rušivého. Hezké auto s nízkou spotřebou a motorem s 2 svíčkami na válec. Inovativní sklápění zadních sedadel.
Tenhle nový kočkopes je designovým přešlapem. Nárazník s velkými "fake" vdechy jako nějaký sporťák u mikro MPV. Proč? K tomu "patrové" uspořádání a velká masa plechu nad koly. Na boku zcela nesmyslný prolis táhnoucí se dozadu, který vysoký bok auta vůbec opticky nerozbíjí. Stejný prolis má odporný Ssangyong Actyon. Chtělo by to spíš větší okna a ne se za každou cenu snažit, aby linka oken vedla "dynamicky" vzhůru, to malým autům moc nesvědčí.
Japonci by měli zaplatit nějakému italskému studiu a nedělat design sami. Prodává obal. Na co je dokonalá technika, když auto vypadá zvenku hnusně? To si raději každý vezme zastaralejší techniku koncernu ve vzhledově přijatelném kabátě.