Při čekání na sportovní BMW M4 se ještě budeme muset trochu obrnit trpělivostí, ale čekání teď bude o něco snazší, můžeme se pokochat čtyřkovým kupé s paketem M Performance. Je to krasavec.
Nekdo z vice zasvecenych: bude 435i s M performance paketem stejne vyladeny stroj jako M135i? Bude se znacit M435i?
Jde mi hlavne o podvozek, aby M performance paket neznamenal jen M paketovej podvozek, par kW a par plastiku navic, ale slo o sladenej celek jako u M135i.
Ne. To, co vidis nahore, je 435i s M Performance doplnky, a ne plny produkt M Performance divize, ktera stoji za M135i, M550d, X5/X6 M50d. Proste si koupis 435i a kdyz proste budes chtit to upravit, jedna z moznosti bude si jit do BMW prave pro ty doplnky, ktere jsou vyobrazeny na hornim aute. Takhle to funguje uz radu let (pro drivejsi E modely sis mohl koupit Performance veci), ted se to s prichodem F generace prejmenovalo na M Performance, ale podstata zustala stejna. Myslim, ze i upravu podvozku v budoucnosti uvidime (springs&bushings). Z tohohle ti ale M435i nevznikne. Ta M Performance auta maji daleko vice zmen, napr. pokud si dobre pamatuji, M550d ma hydraulicky posilovac rizeni a M135i nema runflaty.
O M435i jsem jeste nic necetl, ale cekej urcite M235i a novou M4 v Detroitu (pry v zakladu lehci nez 435i, tvrdi M CEO).
Toho jsem se bal, dik za objasneni. Prave M335i nebo M435i mi davaji sakra smysl a tak nejak nechapu proc nejsou jeste na scene (proti pravovernym ///M by se urcite dali rozeznat jak cenou, tak seriovejsim motorem a otevrenym difem). Skoda.
Na M235i se tesim, na M3/M4 jeste vic, ale znovu jsou to bud coupe nebo auta cenou jinde. Praktictejsi kastle sedanu v provedeni M performance jako M135i a s benzinem (zadne M550d) mi od BMW zatim chybi. Snad casem. ;-\