ale nemozem si odpustit ze mi to nieco pripomina: [odkaz]
ale inak je fajn ze uz to nebude v koncerne vw len o octavii kombi v nizsej strednej triede... ale konecne sa pridali aj vw golf kombi a leon kombik..... ktore octavke trosku stazia situaciu ....ja si myslim ze 589L je v pohode az moc... takze zakaznici si skor budu volit medzi octaviou golfom a leonom na zaklade sympatii ku znacke a nie na zaklade kufru a to je dobre.... mne osobne sa najviac stale pozdava golf kombi... ale chce to lepsie fotky a mozno zmenim nazor ... lebo leon vyzera sympaticky a zaujimavo.... taka spanielska alficka ;-)
Golf Variant tu byl přece vždycky... jen holt minulá generace nevypadala tak dobře jako ta aktuální. Mně se SEAT líbí, hlavně vevnitř. Otázka je... jak už jsem říkal u Octavie, za optimum považuju pro soukromé ježdění 1.4TSI a tam má Golf výhodu lepší nápravy, bylo by nutné to projet.
;-) Tož ano, na tuto noto se u Seatu už od dob mistra Walter de Silvy tak nějak, tu s menšími tu s většími uspěchy, trošku hraje ... pohříchu však bohužel s těmi menšími tak nějak častěji, však víme. No že by se s novým Leonem blýskalo na lepší časy? Tož uvidíme a palce držíme :yes:
. spíše než konečně na auto.cz,....by mělo být KONEČNĚ vůbec LEON ST,...na tohle čekám od roku 2006 co vyjela ta slušně řečeno "nepovedená" 2. generace a s ní všechny ty hrůzné derivace.
Teď rozumnou cenu, motorizaci, výbavu, a myslím že by mělo býti vše OK, možná různé předvýrobní skicy vypadaly ještě zajímavěji, přesto dávám jedničku !!! :yes::yes::yes::yes:
seat taketo modely ako ibiza ST a teraz leon ST potreboval uz davno pradavno... otazne je preco koncern vw s tym roky nic nerobil a pozeral sa ako seat zvysuje straty.... este to chce nejake SUVecko ako ma skoda yetiho a vw tiguana a seat sa mozno postavi na nohy... :yes:
Jo, pěkný...ale řekněte už konečně někdo výrobců, ať jde s těma mezipodlahama někam. Jakýkoliv kufr dnes člověk otevře, tam je mezipodlaha... Ještě před pár lety šly jednoduše sklopit sedáky i opěradla a auto mělo krásně rovnou podlahu, dnes se vymýšlejí způsoby a cesty jak to udělat aby to nešlo.
uplne súhlasím.
potom je kufor zbytočne malý "na výšku". Treba si zobrať príklad napr. z Hondy Civic, kde nieje dvojitá podlaha a operadlo sa sklápa spolu so sedákom jedným pohybom (sedák klesá do podlahy pod operadlo) a napriek tomu vznikne krásna rovná plocha s výškou "po plato" o takmer 10cm vyššou, než u bežných kombi s dvojitou podlahou...
No povedl se. Na novém Leonu se mi asi nejvíc líbí dynamicky působící palubovka spolu se skvěle umístěným multimediálním systémem, který je po vzoru Audi umístěn o poznání výše než např. u sesterské Octavie nebo Golfu a to si zaslouží pochvalu. :yes:
suhlas.,.. navigacia v leone je na podstatne lepsom a ocami dostupnejsom mieste ako tie utopene navigacie v octavii a golfe , za to si zasluzi leon pochvalu .... :yes: auticko dava zmysel... neohuri maximalnym kufrom voci octavke alebo golfu ale napriek tomu mi pride praktickejsie a zvnutra akesi zivsie krajsie a menej chladne ako skoda a vw... uznavam ze celkovo sa mi golfik kombi stale paci trosku viac ale chce to viac fotiek a mozno zmenim nazor.... leon rozhodne prekvapil.... taketo auto mal mat seat uz davno... a znacka seat by nemusela byt dnes v pruseroch.... ale koncern to tak hadam uz nenecha a seat sa pomaly ale isto pozbiera.... za mna osobne za tento leon ST palec hore :yes:
Jasně, design je individuální. Mě osobně se podle těchto fotek více líbí Leon a těch pár litrů v zavazadelníku mi nevadí. Ostatně nepamatuji si, že bych někdy jel autem s úplně narvaným kufrem (500l) a vůbec si neumím představit, že bych řešil nějakých cca 15 litrů navíc. Jak bylo správně řečeno, kufr má v dané třídě nadstandardní objem.
Kufr řešíš až v momentě kdy máš v autě dvě děti a valíš na dovču..a těch hovadin co děcka nutně potřebují.. ;-)
Ani 700l ve firemním VW Touran není dost.. >:-[]
Leon vypadá dost dobře..dobrý.
Hlavně, když máš malej kufr, naučíš se s tim šetřit, vezeš nejnutnější atd... Čím větší kufr, tím více krámů. Mám občas problém i ve dvou s kufrem od Mondea kombi >:D Hlavně že vezu 10 trik patery džíny a tak podobně :D:D
To chápu..taky jsem před pár roky jezdil ve dvou nebo ve třech..jenže s dětma je to o něčem jiném!
Potřebuješ toho hodně pro jejich zábavu..aby se nenudily.. ;-)
A pro mne stačí třeba jedna sportovní taška,balon a rakety na tenis..
Takže zavazadelník řešíš až s rodinou..to jsou pak jiné priority!
Jo, povedl se, tohle je kombi nižší střední, kterým bych chtěl jezdit, Golf je super, Oktávka je také hezká, ale tohle je pro mě jakožto mladého člověka ideální ! Snad bude za slušnou cenu a neodfláknout interiér :yes:
Já se jen bojím toho zpracování, ale pokud nejsi olizovač plastů, může ti to být fuk. Se Seaty nějaké zkušenosti mám a vždy za VW tím interiérem trochu zaostávaly.. to je škoda, jinak i když je to třeba jen můj pocit, jsou řidičsky více komunikativní, nebo jak bych to řekl. Třeba Ibiza versus polo či Fabia.. Ibiza je zábavnější, Leon vs Golf, Oktávka.. to stejné... Dříve tomu tak bylo, nový Leon sem ještě nejel, ale jako bývalý Seaťák se na něj musím jít podívat.
mne teda tvrde plasty vobec nevadia.... tieto veci som nikdy neriesil.... v prvom rade ma na aute zaujima motor... celkovo dizajn a spracovanie. Suhlasim ... seat aj mne pride uz len na pohlad akysi sportovejsi krajsi a menej nudny ako skoda alebo vw.. a je dobre ze mozes potrdit ze podobne je to aj z hladiska jazdy a ridice.... seaty som ja osobne akosi v minulosti velmi nesledoval a nezaoberal sa nimi ale v sucasnosti maju uz krasne auta.... ze je ibiza ST dizajnovy kral malej triedy som tu pred rokom dvomi pisal niekolkokrat ... a aj samotna kratka ibiza... fakt krasne auto....
ja som jazdil v jedinom seate a to bola stara cordoba ako dvojicka pola classic.... a uz tam mozem potvrdit ze polo 6N1 malo ovela lepsie vyplne dveri ako seat cordoba v tych 90tych rokoch.... uz vtedy bolo citit ze seat koncern jednoducho ochudobnuje a uprednostnuje vw....
nehanbim sa povedat ze tento leon ST aj ked nie som fanda kombikov by som si vedel predstavit ako moje rodinne auto a kludne by som mu dal prednost aj pred ceedom alebo aurisom ... vsetko je o sympartiach a o tom ako sa clovek v aute citi a ako sa mu paci .... mna tento leon zaujal.... seat ma prijemne prekvapil a aj ked pred rokom som seatu daval par rokov zivota ... je fajn ze som sa mylil a ze seat sa prebera .... uz bolo nacase.... hadam sa konecne pozbiera a bude pre koncern uspesnou znackou.... nemam dovod seatu nepriat uspech..... jednoznacne by si uspech seat uz zasluzil za tie slabe roky.... ostava len drzat palce :yes:
Jak řikám, je to možná jen můj subjektivní pocit, ale sedni si do Leonu a pak do Golfu... nevím čím to popsat, jsou to obě civilní auta, ale v Leonu ( mluvim o předchozí generaci) se uplně vidíš jak projíždíš zatáčky i když to má třeba jen základní TSI :D:D . Já se prostě lépe cítím v Seatu. I když sem zkoušel Exeo, bylo mi strašně příjemné, sedíš hezky u země a stejně Seat pozitive mám známe i v rodinně, jezdí výhradně na této značce a někteří se k ní vrací od VW..
Sám sem míval Cordobu, ale tu poslední, než ji zrušili ve výrobě.
Ty plasty, víš co, ono to nevadí, když je to nové, ale časem se rychleji poškrábou, poničí a vržou... Proto bych je preferoval.
Měli jsme pře 10lety Seat Leon Sport..bylo to super auto..
Jenže interier tehdy byl z Audi A3..!! ;-)
Nyní se na Seatu víc šetří..bohužel.
Ale toto kombi by mohlo být úspěšné..vypadá fakt dost dobře.Asi O III sebere pár zákazníků. :-)
Šetří? Leon má progresivní full LED světlomety, jako první ve své třídě a spolu s A3 jako jediný.
Jak jsem již psal, promyšlené umístění navigace je pohodlnější a bezpečnější řešení než má např. Golf a to je Leon podstatně levnější než Golf a navíc má klasickou ručku. :-)
Já osobně bych dal přednost Leonu Sport Tourer, i kdyby byl dražší než Golfik. Je to skvělé autíčko!
Myslim ze kombi ma ovela vyvazenejsi dizajn zadnych partii...pri HB to je nejak podivne nafuknute, akoby tam chybalo to okienko ala "Spaceback"...takisto svetla mi tam akosi nepasiju....ale pri kombi mi to cele zapada :yes:
Škarohlídi určitě budou skuhrat, že je to hodně podobné Ibize ST (a budou mít pravdu), ale mě to vůbec, ale vůbec nevadí! Auto je nádherné, kombinuje v sobě krásný design, skvělou praktičnost, šmrncovní a dostatečně prostorný interiér, výborné dílenské zpracoávní, lehkou stavbu a prvotřídní jízdní vlastnosti (soudím podle výborných zkušeností s hatchbackem). Vůbec nepochybuji o tom, že i kombík bude prodejní pecka! :-):yes::yes::yes:
Teď ještě nahradit ten paskvil Exeo Leonem sedan (už je prý hotový a ve srovnání s hatchbackem a kombíkem bude mít mírně prodloužený rozvor) a přidat ještě nějaké pěkné SUV a Seat je z toho venku! Kéž by záchrana Alfy Romeo šla alespoň polovičním tempem! Bravo Seat, bravo Leon ST!
Čo vlastne definuje ten takzvaný "športový" dizajn? Vyzerá to dobre, ale v prvom rade mi padnú ro očí veľké masívne plochy plechu a malé plochy okien vytlačené kdesi d neba...lebo o nízkej stavbe karosérie sa teda hovoriť nedá...
Čiže pekné auto, ale dojem športovosti, sorry, vo mne nevzbudzuje.
Zatímco dříve byla Octavia Combi vcelku jednoznačnou volbou, co do vzhledové stránky Golf Variant příliš neperlil, pak nyný má Octavia Combi rovnou ne jeden, ale dva problémy :-!
1) Golf Variant - z estetického hlediska snad téměř povedenější než opravdu povedená Octavia, přitom cenově v ČR značně výhodnější
2) Leon ST - vzhled vyšel též na jedničku...
Chtělo by se mi dát Seatu :yes::yes::yes: , jenže opravdu je tohle směr, kterým chce Seat jít? Kde jsou nějaké vozy, co chytnou za srdce? Tak alespoň doufám, že Leon ST nebude ochuzen o Cupru ;-)
Myslím, že koncern je v přístupu k Seatu HOOODNĚ přísný a Seat je až nekřesťansky opatrný. Modely co představuje mi přijdou jako ze škatulky "hlavně neurazit" a navíc "oslovit co nejvíce zájemců"... Ono se ale v pozici Seatu není co divit, když je někdo na umělé výživě, tak asi nebude předvádět sportovní výkony... Ale mě tam schází ten duch Seatu. Leon ST? Jako dobrý, ale to je vše. Mé zaujetí zkrátka nikde.
Když ty auta navrhují sterylní němci tak se nejde divit, Škodovky taky nějakýma linkama a oblinama a křivkama zrovna nehýří, ale na druhou stranu lepší než korejské vlbití, teda až na KIU ty vypadají vskutku hodně dobře, jen ty motory jsou zatraceně líné, ale co si budeme povídat to 1.2 HTP a TSI taky >:D
Klid Klaudie. Tady se musim toppera zastat, ac normalne to nedelam.
Ceeda (spolu s i30) sem zatahl donPedro, topper jenom fotkama dolozil, ze v pripade Ceedu nema pravdu.
Ceeda jsem zatáhl mistr Tooper nikoliv já ;-) to jen pro pořádek - co je korejské vlnobití snad zde není třeba vysvětlovat, jsme přece na webu o autech. A já navíc i uznám že i tento styl se může někomu líbit, a proč by ne. Šálek mého čaje však není.
Pokud se bavime o nizsi stredni tride, coz se bavime (Octavia, Golf, Leon i Focus jsou nizsi stredni, ze ano?) a ty zminis "korejska vlnobiti" - tedy mnozne cislo, nevychazi mi z tveho prispevku nic jineho, nez ze myslis jak Ceeda, tak i30.
Pokud tomu tak neni, bud konkretni a uved vozy, ktere jsi tim myslel, at v tom je jasno.
Měl jsem na mysli vpodstatě cokoliv ze současné produkce Hyundai, máme-li se však držeti strikně třídy pak tedy ano, i30. Šlo jen o to, abychtakřek "básnickou zkratkou" vyjádřiti rozdíl v pojetí designu, nic více. Nemám nic proti korejským, ostatně ani jiným, značkám, neb každý zboží má svýho kupce, jen ta "korea" je mimo hodně mne a současný fordí design je pro mne docela velkým zklamáním (snad jen mimo Mondeo). Dosti flame, tož tak.
Design je velmi subjektivní věc, a dnes máme naštěstí velký výběr i v kombících. Ostatně když se podíváme na design v čase, tak se pořád hlavní proud mění od zakulacených/vlnících přes co nejostřejší hrany po jednoduché linky a zpět.
Nový Leon ST se mi líbí, design je čistý a kdyby byl před 3/4 rokem na trhu, přemýšlel bych nad ním.
Takto u mě vyhrála kombinace cena/výkon a pro mě slušný design v podobě Hyundai i30 kombi, 1,6MPI. Můžete se klidně smát že je to "rýže", ale auto je za tu dobu bez problémů, jízdní vlastnosti slušné a za stejnou výbavu bych u Octavie kombi v předchozí generaci dal o cca 120.000Kč víc a tady je i delší záruka.
Cos teda myslel tim "jak to dopadlo u FF"? :-O
Novy Focus patri k nejprodavanejsim vozum na svete, nevim jak je to ted, ale loni byl dokonce uplne nejprodavanejsim vozem. Podle prodeju (a to je to nejdulezitejsi) to tedy vypada, ze to dopadlo vic, nez dobre.
Ten zadek vypada jako Fiat Croma [odkaz] . To bude chtit kridlo ve stylu jednickoveho eresa [odkaz] a poradny difuzor, aby to vypadalo trochu patricne. Te crome to sluselo, ta byla takova cela natekla a s jejim pojetim mirne ve stylu combi-MPV (jako 307) se to tolik netlouklo.
Proč musí mít Škoda čísla na tachometru a otáčkoměru kolem dokola a vzhůru nohama a Seat je může mít na stejných přístrojích normálně? Pro designéry Škody: :no::no::no:
BTW: ty trojúhelníkové přední světlomety jsou u toho Seatu tedy opravdu děs běs :no::no::no:
Upřímně mě se to nelíbí. 8-s Ten zadek je tam nastavovanej a moc plechu, sice linka od světel, jak předních tak zadních, tu plochu rozbíjejí, ale ani to nepomůže. Ale tak třeba se mi to tak jen zdá, u Golfu Variant se mi propagační fotky taky nelíbily, protože tam taky bylo moc "prázdna", ale když sem ho viděl naživo v Ženevě, ještě v tý modrý a paketem, bylo to sakra hezký! :-):yes: