Japonský prémiový výrobce Infiniti učinil další kontroverzní krok - v následujícím roce chce prodávat souběžně jak nový sedan Q50, tak jeho předchůdce G37.
No, Q50 ergonomií, kvalitou, motorem (šíře nabídky) neodpovídá německé trojce, ale kdyby dal ještě nižší cenu, tak by jim to mohlo zatopit, pak by u nás třeba upravili ceny směrem dolů a německá trojka by byla ještě dostupnější, takže jsem pro, jen tak dál >:-[]
G37 je velmi mensinove auto. Je to velmi zajimavy motor spolecne se slusnou prevodovkou, jedovatymi brzdami a ostrym podvozkem namontovane v jinak prisernem aute s dobrou vybavou. Je to pro tech par lidi co chteji zabavnou raketu a odpusti auto spoustu nedostatku.
Proč ne, když nasadí slušnou cenu, třeba Astře Classic docela zatopí. >:-[]
Pro mě osobně bylo G37 tak trochu autem snů už od roku 2008, kdy se teprve mluvilo o příchodu do Evropy. Nádherný "americký japonec" se zajímavým motorem...
infiniti má u nás výraznou nevýhodu, že má "síť prodejců" v počtu jeden. nepočítám prodejny, které importují auta z ameriky.pokud vzroste počet na např.každé krajské město,rázem stoupne i prodejnost