Infiniti bude prodávat sedany Q50 a G37 souběžně
Jednou z markant prémiové třídy by měla být skutečnost, že jejich pořízením zákazník získá tu pro značku nejnovější dostupnou techniku, bez polovičatých řešení. Ovšem Infiniti to vidí jinak a rozhodlo se po poněkud diskutabilní změně označení svých aut a přejmenování stávajícího kupé a kabrioletu k dalšímu zvláštnímu kroku - nový sedan na pomezí střední a vyšší střední třídy Q50 bude prodávat souběžně s jeho předchůdcem G37. Prostě jako když má Opel nebo Škodovka v nabídce kromě současného modelu i Astru Classic, respektive Octavii Tour.
Trošku nestandardní, u prémiové značky, nemyslíte? Na druhou stranu tím japonská automobilka dá ještě poslední šanci těm, kteří chtějí koupit model střední třídy s benzinovým V6 o objemu 3,7 l, s výkonem 235 kW a a točivým momentem 360 N.m, jenž pracuje i pod kapotou sportovního kupé Nissan 370Z. Ten totiž z nabídky Q50 nadobro mizí a nahrazuje jej diesel od Mercedesu o objemu 2,2 l s parametry 125 kW a 400 N.m a hybridní V6 3.5, jenž má výkon 268 kW.
Šestiválec 3,7 l bude i nadále v nabídce i pro přejmenované kupé a kabriolet, takže se pro zákazníky vlastně nic nemění - G37 zůstává v nabídce i ve svém šestém modelovém roce a pro zájemce o nový a po všech stránkách vyspělejší vůz s dieselovým motorem nebo hybridním ústrojím přibude Q50. Současně se dá očekávat citelné zlevnění G37 a tím pádem jeho snazší dostupnost, což by mohlo zájem o stárnoucí japonský prémiový sportovní sedan povzbudit.