Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hongqi L5: Zkrácená verze čínského Rollsu má 5,5 metru a 6,0 l V12

20 komentářů

Avatar - jozephko
jozephko
...do chodca spredu >😁 . Tie vystúple rámiky svetiel asi každého definitívne pošlú do večných lovíšť.
IPace
co ramy svetel, ale ta krvava ploutev na haubne, to by asi nebožtíka pekne rozparalo >😒]
Gilgit
No ale to je práve ta Rudá Vlajka, ta tam být musí. Ale mohli by ji udelat z mekcených plastu.
IPace
prd z plastu, nahoru poradne ostri a pekne nabrousit :-!
RS
Werner Lang by měl radost. 😉
Gilgit
Ono to není z DDR do PCR, ale naopak. Hongqi CA72, který slouzil jako predloha tomuto retro vozu, byl predstaven v roce 1958, Trabant 601 o nekolik let pozdeji.
RS
Zajímavé :yes:
Gilgit
FAW práve slaví 60 let. Na stránce FAW se dá kliknout na speciální stránku o tomto jubileu, kde je spousta informací, fotografií a krátkých filmových záberu. Samozrejme vsechno v cínstine, coz ale dnes díky internetu není velký problém. Tak pokud tady je nekdo skutecne vedychtivý, s chutí do toho!!!
Frantizsekk
Spis jako tuzing kdysi pekneho auta. A kdyz uz, tak meli udelat jinak blinkry, naraznik i mlhovky- nejlip zadny.
cuisine
to je bomba, s tím bych se chtěl svézt ... :yes: ..
Avatar - beibej
beibej
no až BMW bude dávat běžně tříválce tak se možná V12 od číňanů ukáže jako podivínská zajímavost. 😉
Avatar - Iv8
Iv8
asi dělal stejný člověk, jako to SUV od Bentley. Nic pro mne.
Gilgit
Design vychází z puvodního modelu z roku 1958.
Avatar - Iv8
Iv8
OK, to nezpochybňuji, ale ty přední světla...
Gilgit
To je fakt, ty svetla jsou úlet.
MirekGTA
...před 5ti lety dělali tříkolky, toto dělají dnes, co asi budou dělat za 5let? Já bych se tomu moc nesmál...
Gilgit
Más pravdu. Na tom nic k smíchu není. Toto auto je zámerne delané jako retro a jako takové se mi docela líbí, az na ty svetlomety. Jinak je FAW obrovská firma s mnoha továrnami a radou moderních vozu, jak osobních, tak uzitkových.
adamzprahy
je to tak, koukal jsem na jejich web a když si vemu co se v Číně prodává za auta, tak FAW rozhodně neni k smíchu na rozdíl třeba od takové Lady 😄
Gilgit
Tak já bych nerekl ze Lada je úplne k smíchu. Pod taktovkou Renault-Nissan se v poslední dobe v Togliatti mnoho zmenilo, i kdyz to na první pohled jeste není videt. Mám na mysli hlavne zlepsování kvality výroby, zvysování kvality komponentu kupovaných od dodavatelu atd. Za nekolik let s novými modely pujde Lada rozhodne nahoru.

Ale je pravda, ze jeste pred 20 lety byl ruský automobilový prumysl jasne lepsí nez cínský. Cínani ale udelali mohutný skok dopredu, zatímco Rusové se rozvíjeli jen pomalu a nechali se Cínany predbehnout.

Jasný príklad je práve FAW. První automobil vyrobený v roce 1956 firmou FAW byl licencní ruský nákladní vuz ZIS 150 (jehoz jméno se v roce 1956 zmenilo na ZIL 150). Dnes je FAW obrovský prosperující koncern, a moskevská automobilka ZIL se jiz roky potácí nad propastí.

Pred nekolika lety byla v Moskve velká výstava cínských výrobku a pri té prílezitosti zástupci firmy FAW predali zástupcum firmy ZIL velký model svého prvního nákladáku, který byl vyroben práve v ruské licenci. Dovedu si predstavit neveselé myslenky lidí ze ZILu, kdyz si pri té prílezitosti porovnali, kde je dnes jejich továrna a kde jsou Cínani, které tehdy ucili delat automobily.
adamzprahy
No právě, do Lady musel vstoupit Renault-Nissan, aby se posunuly od žigulíků dál 😉

Jinak jsem to myslel v podstatě tak jak píšeš 😄