Vlastně nevím, co víc bych k tomu dodal, snad jen že jde o samoúčelný a hloupý marketingový tah, jelikož ten kočárek nepřináší svému uživateli nic než nepraktický prvoplánový paskvil. Jde o honbu za publicitou za každou cenu.Honbu za LIKEy a prolinky. Jen aby se marketéři ze Škoda UK nepřepočítali a nevysloužili Octavii RS image čehosi nesmyslného na velkých lesklých kolech. Přesně to totiž ve mě ten kočár a jeho spojení s Octavii vyvolává...
Nejpopulárnější značkou v UK?A přitom v prodejích je lepší minimálně dalších 10 značek,respektive přesně 12.Ford,Vauxhall,Volkswagen,Audi,BMW,Nis… se daří lépe.
Tahle reklama je kus špičkově odvedené práce. Nemám problém to přiznat i když Škoda není moje oblíbená značka. Vtipná reklama na které je vidět, že si na ní dali tvůrci záležet a na kterou se každý rád podívá. Když to srovnám třeba s trapnou reklamou na novou Auris s buzeran*em v hlavní roli...