Novinky
iudex
1
Neprežúvame náhodou rovnaké jedlo dvakrát? ;-\ Potom už moc nechutí...
ten kočárek věnovat princátku a mají v Anglii vyhráno.
Vlastně nevím, co víc bych k tomu dodal, snad jen že jde o samoúčelný a hloupý marketingový tah, jelikož ten kočárek nepřináší svému uživateli nic než nepraktický prvoplánový paskvil. Jde o honbu za publicitou za každou cenu.Honbu za LIKEy a prolinky. Jen aby se marketéři ze Škoda UK nepřepočítali a nevysloužili Octavii RS image čehosi nesmyslného na velkých lesklých kolech. Přesně to totiž ve mě ten kočár a jeho spojení s Octavii vyvolává...
V Británii je škoda nejpopulárnější značkou a Octavia nejprodávanějším autem, takže asi ví, co dělají. I když souhlasím, že toto je kýč jak bič.
Tahle reklama je kus špičkově odvedené práce. Nemám problém to přiznat i když Škoda není moje oblíbená značka. Vtipná reklama na které je vidět, že si na ní dali tvůrci záležet a na kterou se každý rád podívá. Když to srovnám třeba s trapnou reklamou na novou Auris s buzeran*em v hlavní roli...
Běž se zahrabat jsi se svými super pakety výbavou a reklamou směšná.
Co to je za reklamu, ve které ani Kočárek do kufru nesložíš? >😒] :no: trošičku kontraproduktivní u auta co dominuje KUFREM >😁