Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Stylový kočárek RS má větší kola než Octavia RS

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 25. 7. 2013 • 07:17
5
12
Škoda nezahálí a propaguje novou Octavii RS, jak se dá. Britské zastoupení se rozhodlo pro dětský kočárek.

Dopravní prostředek pro nejmenší členy rodiny od české automobilky není jen tak obyčejný. S kočárky se vždycky cítí líp maminky, které jsou schopné se podle jeho barev na procházku i obléci a zvolit vhodné doplňky. Ale chudáci taťkové si s tímhle čtyřkolým zařízením pro přepravu potomka vždycky připadají tak trochu nesví. Právě jim Škoda UK v Milton Keynes vyšla vstříc.

Kočárek s emblémem RS se však nemusí stydět „řídit“ žádný chlap. Věrnost značce je navíc třeba pěstovat už od dětství, to nevědí zdaleka jen u okřídleného šípu. Ještě k označení: v Británii se pro ostré škodovky od dob prvních Octavií a Fabií používá název vRS. Malé v pochází původně z háčku nad S v nápisu Škoda. Alespoň tak ho automobilka před dvěma desítkami let vykládala. Pamatujete na soutěžní Favority skupiny A, které měly zelené háčky s červenými stranami jako symboly po celé karoserii? Původ hledejme právě zde.

Škoda vRS Mega Man-Pram, jak je výsledek nazván, je vlastně buginou do jakéhokoli terénu, jen postrádá vlastní pohon, ten musí zajistit jedna lidská (konkrétně tatínkovská) síla. Slouží samozřejmě k propagaci nejnovější třetí generace ostré specifikace Octavie, vystupuje i v reklamě. S jeho výrobou se nepočítá, stál by určitě hodně peněz.

Celé dílo je dva metry vysoké, má nastavitelná vnější zpětná zrcátka, hydraulické odpružení pomocí jediného centrálního teleskopického elementu, dvacetipalcová litá kola s deseti paprsky, velké brzdové třmeny a osvětlení se seřiditelným sklonem pro noční procházky, když se drobečkovi nechce spát. Kočárek dokonce nezůstal ochuzen ani o světla brzdová! Čalounění černočerveného stroje je řádně sportovní a nechybí ani bederní opěrka, také nastavitelná. Pneumatiky sice vypadají spíš silničně, ale prý se hodí i mimo zpevněné cesty.

Škodovka udělala v Británii průzkum mezi tisícovkou majitelů vozů a zároveň otců s malými dětmi. Tři čtvrtiny z nich odpověděly, že by se svým potomkem trávily více času, kdyby měly k dispozici pořádný chlapský kočárek. 25 procent jich nechá tlačit tohle vozidlo raději něžnější polovičku, aby se zkrátka a dobře neztrapnili. Také proto tahle bezesporu zajímavá kreace vznikla.

Témata
26. 7. 2013 18:53
vRS
V ako VICTORY, nie V ako haček na Š... :no:
Avatar - Kuban
26. 7. 2013 08:56
podkopávání vlastních nohou
Co to je za reklamu, ve které ani Kočárek do kufru nesložíš? >:-[] :no: trošičku kontraproduktivní u auta co dominuje KUFREM >:D
Avatar - Invert
26. 7. 2013 08:49
Re: Škodovko
Zajímavé, že ta tvoje "automobilka" dělá ho*no.. :no: :no:
Avatar - Invert
26. 7. 2013 08:47
Re: Teď ještě
Ještě 2,0 TSi/162kW a je to komplet >:D
Avatar - Choochoo
26. 7. 2013 08:26
Re: lehce dementní
tak mam nejaky podobny pocit. Auto vypada neslane a tyhle reklamy tomu davaj korunu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku