Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2009: Návrat Mercedesu E mezi TOP3 vyšší střední třídy, nadále vede Audi

Vyšší střední třída čekala na novelu zákona o DPH, Mercedes-Benz pak na novou generaci třídy E.
Zpět na článek
19. 5. 2009 08:33
19. 5. 2009 08:46
19. 5. 2009 08:49
19. 5. 2009 08:50
19. 5. 2009 09:02
19. 5. 2009 09:07
19. 5. 2009 09:07
19. 5. 2009 10:52
19. 5. 2009 11:09
19. 5. 2009 11:15
19. 5. 2009 09:26
19. 5. 2009 09:40
19. 5. 2009 09:44
19. 5. 2009 10:59
19. 5. 2009 11:40
19. 5. 2009 11:46
19. 5. 2009 12:34
19. 5. 2009 10:53
19. 5. 2009 11:10
19. 5. 2009 11:28
19. 5. 2009 11:33
19. 5. 2009 11:45
19. 5. 2009 11:46
19. 5. 2009 11:53
19. 5. 2009 11:56
19. 5. 2009 12:08
19. 5. 2009 12:11
19. 5. 2009 12:18
19. 5. 2009 12:22
19. 5. 2009 12:34
19. 5. 2009 12:41
19. 5. 2009 12:54
19. 5. 2009 12:59
19. 5. 2009 11:56
19. 5. 2009 12:09
19. 5. 2009 11:13
19. 5. 2009 11:20
19. 5. 2009 11:28
19. 5. 2009 21:51
19. 5. 2009 21:59
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 22:08
19. 5. 2009 22:19
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 22:29
19. 5. 2009 23:56
19. 5. 2009 22:18
19. 5. 2009 22:24
20. 5. 2009 14:26
19. 5. 2009 09:50
19. 5. 2009 10:21
19. 5. 2009 10:36
19. 5. 2009 10:40
19. 5. 2009 10:41
19. 5. 2009 10:49
19. 5. 2009 10:51
19. 5. 2009 10:56
19. 5. 2009 10:57
19. 5. 2009 11:02
19. 5. 2009 11:07
19. 5. 2009 11:24
19. 5. 2009 11:29
19. 5. 2009 11:34
19. 5. 2009 11:38
19. 5. 2009 12:59
19. 5. 2009 11:10
19. 5. 2009 11:15
19. 5. 2009 11:30
19. 5. 2009 10:50
19. 5. 2009 11:14
19. 5. 2009 15:05
19. 5. 2009 11:13
19. 5. 2009 11:32
19. 5. 2009 11:41
19. 5. 2009 11:41
19. 5. 2009 11:45
19. 5. 2009 11:56
19. 5. 2009 11:59
19. 5. 2009 12:03
19. 5. 2009 12:07
19. 5. 2009 12:11
19. 5. 2009 12:14
19. 5. 2009 12:21
19. 5. 2009 12:23
19. 5. 2009 12:17
19. 5. 2009 12:19
19. 5. 2009 12:22
19. 5. 2009 13:01
19. 5. 2009 13:10
19. 5. 2009 13:52
19. 5. 2009 14:12
19. 5. 2009 14:43
19. 5. 2009 14:48
19. 5. 2009 15:17
19. 5. 2009 15:28
19. 5. 2009 16:23
19. 5. 2009 17:07
19. 5. 2009 17:40
20. 5. 2009 14:26
20. 5. 2009 15:27
19. 5. 2009 15:35
19. 5. 2009 15:44
19. 5. 2009 15:47
19. 5. 2009 15:47
19. 5. 2009 16:25
19. 5. 2009 15:52
19. 5. 2009 16:12
19. 5. 2009 16:26
19. 5. 2009 17:09
19. 5. 2009 17:43
19. 5. 2009 16:14
19. 5. 2009 16:29
19. 5. 2009 21:09
19. 5. 2009 21:31
19. 5. 2009 21:50
19. 5. 2009 22:30
19. 5. 2009 22:37
19. 5. 2009 22:39
19. 5. 2009 22:42
19. 5. 2009 22:47
19. 5. 2009 22:49
19. 5. 2009 23:01
19. 5. 2009 23:07
19. 5. 2009 12:16
19. 5. 2009 12:24
19. 5. 2009 11:53
19. 5. 2009 12:01
19. 5. 2009 12:05
19. 5. 2009 12:13
19. 5. 2009 12:14
19. 5. 2009 12:23
19. 5. 2009 12:35
19. 5. 2009 12:23
19. 5. 2009 12:26
19. 5. 2009 12:28
19. 5. 2009 14:45
19. 5. 2009 14:51
19. 5. 2009 14:57
19. 5. 2009 15:02
19. 5. 2009 15:21
19. 5. 2009 12:32
19. 5. 2009 13:12
19. 5. 2009 13:29
19. 5. 2009 13:34
19. 5. 2009 14:08
19. 5. 2009 14:14
19. 5. 2009 16:12
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 16:32
19. 5. 2009 14:40
19. 5. 2009 15:15
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 13:07
19. 5. 2009 13:12
19. 5. 2009 13:30
19. 5. 2009 13:57
19. 5. 2009 13:59
19. 5. 2009 14:01
19. 5. 2009 14:09
19. 5. 2009 14:11
19. 5. 2009 14:21
19. 5. 2009 15:29
19. 5. 2009 15:41
19. 5. 2009 13:58
19. 5. 2009 14:10
19. 5. 2009 14:20
19. 5. 2009 14:28
19. 5. 2009 14:38
19. 5. 2009 15:00
19. 5. 2009 15:04
19. 5. 2009 15:22
19. 5. 2009 15:29
19. 5. 2009 15:31
19. 5. 2009 15:34
19. 5. 2009 15:40
19. 5. 2009 15:42
19. 5. 2009 15:45
19. 5. 2009 15:50
19. 5. 2009 15:54
19. 5. 2009 15:52
19. 5. 2009 15:59
19. 5. 2009 16:16
19. 5. 2009 15:45
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 15:53
19. 5. 2009 16:01
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 16:21
19. 5. 2009 16:38
19. 5. 2009 17:25
19. 5. 2009 16:55
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 17:17
19. 5. 2009 16:01
19. 5. 2009 15:17
19. 5. 2009 15:30
19. 5. 2009 15:34
19. 5. 2009 16:42
19. 5. 2009 17:21
19. 5. 2009 15:33
19. 5. 2009 15:36
19. 5. 2009 15:39
19. 5. 2009 15:44
19. 5. 2009 15:47
19. 5. 2009 15:52
19. 5. 2009 15:57
19. 5. 2009 15:47
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 15:49
19. 5. 2009 15:43
19. 5. 2009 15:48
19. 5. 2009 15:38
19. 5. 2009 14:20
neregistrovaný "carmik"
19. 5. 2009 14:35
19. 5. 2009 14:39
neregistrovaný "carmik"
19. 5. 2009 08:33
Proc
Cesi jsou fakt particka - perfektni nova E-class je pobita hnusnym prevlecenym Passatem ;-\
Rozbalit vlákno
68
19. 5. 2009 08:46
Re: Proc
Kde jsi prisel na to, ze je to Passat? Ten je postaven na prodlouzene platforme Golfu, A6 ma zcela svebytnou platformu, vedatore...
19. 5. 2009 08:50
Re: Proc
Mimochodem...Passat ma ulozeny motory pricne, Audi podelne. Pouze generace B5 a B6 byly podobne usporadanim A6. Nejdriv si to prostuduj a pak pis nesmysly. ;-)
19. 5. 2009 09:02
Re: Proc
Prosimte nestourej se v detailech to co pises je samozrejmy jde o to, ze cesky teplakovy zakaznik co prodava kryty na Nokii 5110 v holesovicke trznici pobije stredni tridu s vkusem, ktera by nastoupila do noveho fakt povedeneho E-cka to byla pointa.

Proste nerozumimi tomu, kdo a proc to kupuje - budgetovy zakaznik da VW a ten kdo chce premii jde do BMW nebo MB.

Proste ten brand fakt nemusim a poslednim hrebikem do rakve je manzelka ktera chce jako dalsi auto A3 - pomoooct
Avatar - marek.g
19. 5. 2009 09:07
Re: Proc
nerad se opakuju,ale >:D 8-s >:-[] :no:
Avatar - jazva
19. 5. 2009 09:07
Re: Proc
a ty si rozumel tomu, čo napísal? 8-s ;-)
19. 5. 2009 10:52
Re: Proc
Chce tim rict ze Audi neni premiovka, ze ji tak vnimaji jen Cesi s kdovijakym vkusem ;-) A ja s nim souhlasim :-)
19. 5. 2009 11:09
Re: Proc
Dekuju - mel jsem to asi vyjadrit jednoduseji aby to mistni pochopili :-)
Avatar - mustafa
19. 5. 2009 09:26
Re: Proc
že by měla manželka víc rozumu jak světaznalý, na slovo vzatý odborník přes auta Vasut74? >:D
19. 5. 2009 09:40
Re: Proc
Obavam se ze ji to nakukaly naky kamosky co maj doma kluky z vrakacu a podobne :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 5. 2009 09:44
Re: Proc
Po usednutí do BMW spousta zákazníků rychle běží k Audi. BMW má sportovní nádech s palubkou odkloněnou od řidiče.
19. 5. 2009 10:59
Re: Proc
jen co se ale rozjedou, bezi zpet do BMW >:D
19. 5. 2009 11:40
Re: Proc
Jednicka i trojka maji decentni nakloneni k ridici, sedmicka nyni take. Co se tyce petky...design jeji palubky zestarl ze vsech tri nemeckych premiovych znacek s nejvetsi gracii a A6 je momentalne na stiru ;-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 11:46
Re: Proc
S tím úplně nesouhlasím, při pohledu na současnou pětkovou palubku mám pořád pocit, že sedím v autě
o třídu "levnějším"...což pro mne nemá s "grácií" o které píšeš zrovna moc společného...
19. 5. 2009 12:34
Re: Proc
Neco jsem s ni najel a zaroven i s A6 a sedi mi vic BMW. Ale to je vec nazoru.
19. 5. 2009 10:53
Re: Proc
Kdyz neco napises, tak to musi mit hlavu a patu, coz v tvem pripade nema...a to uz vubec nemluvim o tom, ze se bavis o vyssi stredni! :no:
19. 5. 2009 11:10
Re: Proc
Takze sup do olitany audiny a do posilovny :-)
19. 5. 2009 11:28
Re: Proc
To mozna plati pro tebe, hrajes si tu na grofa a pritom te tipuju na modeloveho pozera.
Avatar - white label
19. 5. 2009 11:33
Re: Proc
Nemá to snadné...kámoši věčně v posilovně a skutečná "prémie" jen na "stěně"... ;-)
19. 5. 2009 11:45
Re: Proc
Presne takhle jezdi do posilky jeden muj vybornej kamarad v A4 1,9 TDI rok 2002 :-) Ma reznictvi, je to pekna hrana, moc fajn clovek, nedavno me zboural hlaskou ze je ta jeho Audina sportovni >:D
19. 5. 2009 11:46
Re: Proc
Podle PR automobilky jsou vsechny auta sportovni...chytremu napovez, blbeho kopni. ;-)
19. 5. 2009 11:53
Re: Proc
Proboha ty veris PR ??? >:D >:D O te audine co sem vyse popsal muze tvrdit ze je sportovni jen nekdo kdo nikdy v nicem jinym nejel (a to neni jeho pripad) nebo je naprosty ridic traged.
19. 5. 2009 11:56
Re: Proc
ja pisu o PR, kdyby to byla pravda, neodchazel bych od vrtule.

Ne, temto vymyslum opravdu neverim a pokud, tak jen u modelu, ktere opravdu sportovni jsou, tedy S a RS. ;-)
19. 5. 2009 12:08
Re: Proc
Opet nechapu co si chtel rict... To s S a RS samozrejme jo.
19. 5. 2009 12:11
Re: Proc
Jeste jednou opakuji, ze jsem nikdy nebral zakladnui modely Audi jako sportovni vozy, nebo vozy se sportovnim charakterem a proto jsem je taky na dlouhe cesty uprednostnil pred sportovnejsi konkurenci. Ted uz to je srozumitelne? ;-)
19. 5. 2009 12:18
Re: Proc
Ted uz ses vyjadril zcela jasne. Dokonce i chapu pohnutky vymeny znacky, ja bych ale od BMW sel radsi k mercedesu ;-) Starsi a stary audiny jsou totiz tvrdy a jeste k tomu toporny za coz muze jejich nepremiova konstrukce (predokolka atd.)
19. 5. 2009 12:22
Re: Proc
Delam vse proto, abych nemusel na starsi ;-) . Na M-B se necitim dost sedivy (muj subjektivni predsudek) a nekdy je lepsi jezdit autem ne tak rvoucim. :-)
19. 5. 2009 12:34
Re: Proc
To zni rozumne. K tomu vani - jestli se v Cechach zavidi tak sou to audiny, pasaty a podobny stroje, po tech touzi ti co nemaji na premii. Lepsi volba by pak bylo to mondeo nebo 6 mazda ;-) Krome drobnosti v interieru a omezenejsi motorove a vypavove skale jsou ve vsem lepsi.
19. 5. 2009 12:41
Re: Proc
Mondeo a Passat jsou zbytecne nafoukla auta na svou tridu. Navic jsem si dokazal vysoutezit cenu temer na jejich urovni. Nebylo opravdu co resit. Mazda 6 je pekna a urcite dobra, ale...
V uvahu pripadalo jeste Volvo, Saab a AR. Volvo beru jako fajn auto pro rybare (XC60 se mi ale vazne libi a byt o 2 mesice driv, asi bych nevahal), Saab je uvnitr opravu maly a AR ma otresny servis.
Jinak osobne nevidim zadny naskok pri beznem cestovani M6, nebo Mondea.
19. 5. 2009 12:54
Re: Proc
Nafoukly je hlavne Mondeo, pasat je porad jeste celkem kompaktni, nechci ale videt novou generaci. Pro me je mazda jasna volba, rad ridim a dokazu ocenit auta ktera umi i neco vic nez presun z A do B. V tom je asi nejvetsi rozdil mezi nama dvema, mame nektery priority trosku jinak. Kazdopadne uz chapu tvoje pohnutky ;-)
19. 5. 2009 12:59
Re: Proc
Ale prd rozdil. Jezdil jsem 2 roky v posledni BMW rady 3. Rizeni, podvozek, razeni uchvatny...pokud si ovsem chces zaradit. Trojka v sobe nema uvolnenost na delsi cesty, je to auto, ktere musis ridit a to je pri dlouhych dalnicnich presunech nekdy dost unavujici.
A paklize jsou dlouhe trasy prioritou, tak musi chtic si obcas zablbnout ustoupit...bohuzel. Jak jsem psal nize, hral velmi dulezitou roli i pristup servisu. Nebudu jezdit na servis pres celou republiku k Bychlovi.
Avatar - white label
19. 5. 2009 11:56
Re: Proc
Jasně, já jsem vlastně před posilovnou jiné auto než Audi taky ještě neviděl...jestli není problém v tom, že tam nechodím...
:-!
19. 5. 2009 12:09
Re: Proc
Bejva tam jeste hodne pasatu, oktavek, golfu a dalsich super aut :-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 11:13
Re: Proc
Vidím Vašute, že své zákazníku z holešovické tržnice máš zmáknuté skvěle...jen by to chtělo netrávit tam celou "pracovní dobu" a mrknout občas kolik se A6 prodává taky v Evropě, např. v Německu, Švýcarsku, Rakousku atd.
Abys tu nakonec nebyl za teplákového prodavače, co po šíchtě počítá A6ky na parkovišti před Matějskou poutí... :-!
19. 5. 2009 11:20
Re: Proc
Usmevna parta milovniku radobypremie - no nic na dopoledni zabavu to stacilo - jdu si prepocitat audiny do Holesovic :-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 11:28
Re: Proc
Už zas...! Že tě to pořád baví...!?
Mrkni se spíš konečně na ty skutečné prodeje, ať tady zase příště všechny "nebavíš" tvrzením, že Audi se prodává dobře jen v ČR...

P.S. Ale co se ti líbí u vás na parkovišti je čistě tvoje věc,
do toho ti samozřejmě kecat nechci... :-!
Avatar - ZoomZoom
19. 5. 2009 21:51
Re: Proc
S Vasutem musim tak trochu souhlasit... Oni Audiny jsou jen lepší VW... Fakt je to že audi nenabízí nic z toho, to co dvojka M-B (luxus) a BMW (šport). U audi nic z toho nevidím... Také ten jejich "Náskok díky technice" jaksi nikde nevidím. Samo že dělají dobrá auta, ale MB a BMW to dělají přeci jen lépe. Navíc určitě znáš slogan "čtyři kroužky pro ***ky"...
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 21:59
Re: Proc
ja zase az tak s tebou nesuhlasim.To, ze AUDI patri do koncernu VW, este neznamena, ze nema vlastny vyvoj a svoj smer.
Audina je niekde medzi tym komfortom MB a sportovostou BMW, ona sa neda tak jednoznacne zaradit, ale kvalitativne a technicky patri do nemeckeho premioveho tria.
19. 5. 2009 22:08
Re: Proc
Jasne ale to treba Lexus taky (jen jako priklad). Argument proc Audi, kterej se mi zda pochopitelny ma jeden znamy co jeho srdce pro 4 kruhy bije - chci pohodlne auto a mam na drazsi a kdyz budu mit MB, tak si sousedi budou myslet, ze se mi jako dari vic nez je zdravo, kdezto u audi vyssi cenovou hladinu nepredpokladaj neb je to dle nich obyc kara. To dava smysl.

Kazdopadne me fakt dostalo knuceni nekterejch mistnich jelit jakmile se jim clovek otrel o jejich vlhky sny

Proste argumentace typu - nekoupil sis to nemuzes o tom psat a mit na to nazor je uplne zcestna - to proste klasicky zavani tim, ze za posledni upocenou korunu jsem si poridil Audi aby me kluci na sidlisti zrali a ted mi to tu nekdo bude rozporovat :-) To rozhodneni neni na tebe - von se kluk usata ozve dozajista
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 22:19
Re: Proc
ako ma vnimaju susedia, to by nas nemalo vobec zaujimat, pokial sme si na to auto zarobili podctivo a uz vobec si nemyslim, ze sa budu na teba v MB pozerat inak ako, ked budes sediet v AUDI, pretoze tu ide o socialisticku vlastnost, ktora je u Vas aj u nas a dlho bude a vola sa zavist.
Ja Ti tvoj nazor neberiem, mas na neho pravo, presne tak ako aj my vsetci.
A piseme tu o nemeckej premii, tak preto som nespomenul LEXUS. ;-)
19. 5. 2009 22:29
Re: Proc
KEz by to bylo tak jednoduche s temi sousedy :-)

Ad Lexus OK - nejak jsem mel za to ze tu resime premii obecne - do toho tedy snad jeste chybi Jaguar a rekneme nove vstoupvsi Infiniti
19. 5. 2009 23:56
Re: Proc
Chlapče, chlapče, fakt se dobře bavím. Jeden tady napíše, jak je mu něco směšné, ale jediná věc, která je uboze směšná, je jeho postoj a "názor" jako od puberťáka.

Zkus to pochopit tak, že já o těch autech píšu a když se jdu podívat do garáže, tak tam stojí vedle sebe. A nemůžu napsat, že jedno je výrazně lepší než to druhé. Není. A píšu o tom, protože mám nějakou tu zkušenost a necucám si to z prstů jako ty. :-! Nemám předsudky ani infantilní uvažování teplákovýho kovboje, kterej si myslí, že když vybere BMW bude světovej. Tebe diskvalifikuje již v počátku tvůj vlastní mozek a auto to rozhodně nezachrání. :-! :no:
Avatar - white label
19. 5. 2009 22:18
Re: Proc
Tak ta poslední věta, to je opravdu silný argument tos mě úplně odzbrojil...
To co píšeš jsou možná trochu tvé subjektivní postřehy, ale
i profláklé obecné kecy...bez konkrétních, přesvědčivých argumentů...
Tvrdíš, že Audi nanabízí "sport" jako BMW..., jak je potom možné, že ve srovnávacích testech porážela RS4 poslední sportovní ikonu BMW M3..., ta by se jí přece neměla, podle tvé obecné logiky, ani přiblížit...
A kdo dokázal přinést na trh přímé vstřikování nafty i mezi prémii...?
Jak dlouho používá Audi systém Qattro a jak dlouho BMW Xdrive, který až v poslední době začíná postupně intenzivně cpát do všech svých prémiových modelových řad...
Znovu píšu, že hádat se tady, která značka je obecně lepší než druhá je na úrovni I. st. ZŠ...
Jestli chceš něco opravdu srovnávat, zkus raději konkrétní auta...

P.S. "Vtipné" slogany si nechej klidně pro spolužáky těmi tu opravdu nikoho normálního neoslovíš...
;-)
19. 5. 2009 22:24
Re: Proc
Nevidíš luxus a sport? Co tam teda vidíš? Dobrý auto? Schválně se podívej na tohle video, přečti si něco o technice a řekni mě, co tam chybí.

[odkaz]
20. 5. 2009 14:26
Re: Proc
Tam vidim max ten luxus, po sportu ani pamatky. Pokud teda nepovazujes sportovni = rychly po primce.
19. 5. 2009 09:50
Re: Proc
Nejsi ty ten herec Vašůt, co dělá reklamu Auto Štěpánek?
19. 5. 2009 10:21
Re: Proc
presne tak - stavte se u me v bazaru pro nakou vonavou Audinu ;-)
19. 5. 2009 10:36
Re: Proc
Máš tam loňskou RS6? :-O
19. 5. 2009 10:40
Re: Proc
Zeptam se kluku az se vratej z posilovny :-)
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 10:41
Re: Proc
Necintej si pentli, vůbec nemáš tušení o čem je řeč, ty řeči o nokiích a teplákách dá dohromady každý vemeno. :-!
19. 5. 2009 10:49
Re: Proc
Asi si budete myslet ze sem dalsi magor ale v zasade s Vasutem souhlasim. Nevim proc, ale Audi a jeji vytvory mi prijdou nevkusny - teplakovy a Nokiovy >:D
19. 5. 2009 10:51
Re: Proc
Nevkusny me prijdou nektere kreace z Ciny, Audi je naopak velmi usedle. Takze?
19. 5. 2009 10:56
Re: Proc
no tak o Cine ani netreba mluvit, to je tragedie.
Ja Audi nevnimam jako usedle (leda tim ze prodavaji vetsinu kombiku TDI), designove je dle meho vkusu prvoplanovite libive az podbizive ;-)
19. 5. 2009 10:57
Re: Proc
Prvoplanovite? Proto od roku 1986 kdy vyjelo Audi 80 nemuseli zasadne menit koncept? To je opravdu usmevne... :-)
19. 5. 2009 11:02
Re: Proc
Nechapu to s tim konceptem, mluvim o prvoplanovitosti designovych detailu jako jsou napriklad diodovy predni svetla. Ty se mi nelibili po par mesicich kdy s tim prisli.. Mimochodem vsimli jste si kolik starych plecek a vraku ma pod normalnima svetlama nalepenej diodovej pas na deni sviceni? To se ti libi? >:D
19. 5. 2009 11:07
Re: Proc
yslim designovy koncept...a ano diody jsou levnejsi nez svitici obroucky od BMW, proto si je kazdy lepi jak chce. Mimochodem, nema je i S a E-klasse? ;-)
19. 5. 2009 11:24
Re: Proc
ja ale nemluvim o zadnym konceptu, koncepty maji uplne normalni, sedan, kombik, kupe, SUV atd. Jde o jejich designovy jazyk, uz nevim jak ti to popsat, asi to nemuzes pochopit - to myslim bez urazky.
19. 5. 2009 11:29
Re: Proc
Ano, jejich designovy jazyk je uz 20 let nemenny. Meni se pouze detaily, zakladni koncept zustava.
19. 5. 2009 11:34
Re: Proc
A nemyslis ze to se da rict prakticky o jakekoliv lepsi automobilce?

Nezlob se, ale tahle debata je o nicem, jdu delat neco uzitecnyho, hodne zdaru ;-)
19. 5. 2009 11:38
Re: Proc
Co je lepsi automobilka? A tim padem uznavas, ze designovy jazyk Audi je nemenny? :-)

Urcite, jen jdi :yes:
19. 5. 2009 12:59
Re: Proc
Karlito, z toho co jsi zde napsal, vyplývá jedno. Nerozumíš pojmu "prvoplánovitost". Paja to píše dobře. :-!
Avatar - miromen
19. 5. 2009 11:10
Re: Proc
A ja myslel že to jsou všechno audiny. No nic objednam se k očnimu. >:D
19. 5. 2009 11:30
Re: Proc
Ti co si to tam nalepi treba doufaji ze spatne vidich bude vetsina :-)
19. 5. 2009 10:50
Re: Proc
A ja myslel, ze budu muset zahodit oblek a koupit Nokii... :-)
19. 5. 2009 11:13
Proc
Yoyo netusim - s vemenama mas pravdu - je to zcela jasne pokud se rozhlednes kdekoliv kolem sebe takze na to zadny zasadni znalosti fakt nejsou treba :-)

Na druhou skupinu jsem samozrejme zapomnel - Obchodni cestujici s oblekem od Blazka hehe
Rozbalit vlákno
137
19. 5. 2009 11:32
Re: Proc
Chlapce mas hodnoty malinko prevracene. Jen pro tve info...oblek ze znackove prodejny Boss v Mnichove poridis levneji nez vyssi level od Blazka. A ver, ze ne vsichni kdo nosi kozenou tasku jsou obchodaci...zkus z te trznice nekdy vylezt. ;-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 11:41
Re: Proc
Já mu to říkám taky a pořád... ;-)
19. 5. 2009 11:41
Re: Proc
Pochop, Vasut je asi dosti vydelavajici clovek, takze nevnima Audi jako premiovku. Jako premiovku ji vnimaji prave obchodnici z trznice (krasna skatulka, dalo by se jich najit mnohem vic :-) ) a proto si z nich dela srandu. ;-)

Hele a nejezdis ty v Audine? :-)
19. 5. 2009 11:45
Re: Proc
Pak bych ho pochopil, ale jak je dokaze znat ze sve pozice? :-)

Jezdim a necitim se meneceny :-)
19. 5. 2009 11:56
Re: Proc
Ok, neni treba co resit ;-) >:D
19. 5. 2009 11:59
Re: Proc
Tomu zrejme rozumis jen ty a tvuj doktor :-)
19. 5. 2009 12:03
Re: Proc
Pajo cim dal vic mam pocit ze ses typ mimone kterej zatvrzele busi pestickama do stolu jak maly decko, nehodlam s tebou diskutovat protoze to nikam nevede, mas svuj svet a nic jinyho nechapes. ;-)
19. 5. 2009 12:07
Re: Proc
Ne, to ty jsi zabrzden. Co znamena veta "neni co resit"? Ty soudis lidi podle auta? Nedelas na bernaku? ;-)
19. 5. 2009 12:11
Re: Proc
To "neni co resit" je v podstate:

"Pajo cim dal vic mam pocit ze ses typ mimone kterej zatvrzele busi pestickama do stolu jak maly decko, nehodlam s tebou diskutovat protoze to nikam nevede, mas svuj svet a nic jinyho nechapes"

jen se mi nechtelo psat ;-)
19. 5. 2009 12:14
Re: Proc
Nemam chut se s nekym, kdo nedokaze akceptovat jiny nazor nez svuj dohadovat. Jen se ti snazim vyvratit to, co jsi napsal nahore... Audi neni zalozeno na prvoplanovite libivem designu a drzi svuj styl karoserii jiz 2 desetileti.

Na to tu kopes jak prvnicka a sazis perly, ze te nekdo nechape. ;-)
19. 5. 2009 12:21
Re: Proc
Ok, nemame si co rict :-)
19. 5. 2009 12:23
Re: Proc
Shodli jsme se! :yes: ;-)
Avatar - T613
19. 5. 2009 12:17
Re: Proc
mi to spíše sedí na tebe a Vašuta ;-)
19. 5. 2009 12:19
Re: Proc
Mas teplaky? A mas akvarko? :-)
19. 5. 2009 13:01
Re: Proc
Taky myslím, že jsi kapánek vedle. :-!
Avatar - white label
19. 5. 2009 13:10
Re: Proc
Opravdu jen kapánek...? :-!
19. 5. 2009 14:43
Re: Proc
Myslím si že není. Skutečně VW-group a Audi speciálně dělá auta, která přitahují - s nadsázkou - "macho vypatlance". Technicky proti Audi nic nemám, mají svůj styl který není špatný, ale nejen já zastávám názor Audi bych nekoupil, abych nezapadl do stejné škatulky jako tito týpci (a pipiny).
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:17
Re: Proc
V principu uvažuješ stejně jako ti, které tu tak opovržlivě popisuješ...
Pokud si nekoupíš jakékoli auto(nejen Audi) hlavně z důvodů
které uvádíš, pak si stejně "omezený" jako ti kteří si jej kupují z důvodů o kterých tu píšeš...
Chce to hlavně více nadhledu a aspoň trochu sebevědomí...

P.S. Nic neplatí obecně, ani to o lidech kupujících si produkty určité značky...a být o tom dokonce přesvědčený je zcela objektivně paranoidní...
19. 5. 2009 15:28
Re: Proc
Musim se zastat coolia, u takhle dulezitych veci jako je auto uvazuju i o tom co to auto o me rekne okoli, co si o me budou lidi myslet driv nez otevru pusu. Je to neco jako obleceni, ty bys chodil v obleceni ktery nosi nackove i kdyz se ti treba samo o sobe libi? Ja teda ne...
19. 5. 2009 16:23
Re: Proc
No, vzhledem k tomu co píšeš, nemám obavu, že by ses otázkou nákupu auta "za jeden a půl mega" mohl v brzké době jakkoli zabývat. :-!
19. 5. 2009 17:07
Re: Proc
Podle diskuze na netu se pozna kolik kdo vydelava? ;-)
19. 5. 2009 17:40
Re: Proc
Trefil jsem se, co? :-!
20. 5. 2009 15:27
Re: Proc
No přece to tu veřejně nepřiznáš.
Takže díky za potvrzení. :-!
19. 5. 2009 15:35
Re: Proc
Ovšemže ano, jsem omezený (těmi co jsou jací jsou a mají Audi) ale to platí, jak píše karlitto, i všude jinde, s hadrama taky.
S technikou jak píšu to nemá nic společného.

Pokud se bavíme o pojmu prémie, potom vlastnictví vozu Audi mne musí posunout i společensky výše - což u nás neplatí. Jinak si koupím třeba ten Mercedes (no, i když, auto mafiánů :-)
19. 5. 2009 15:44
Re: Proc
A v bavorakach jezdej samy ho_ada a pirati silnic! A pak si vyber >:D
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:47
Re: Proc
Taky už si na to přišel...?...v principu úplně stejná "pravda"... ;-)
19. 5. 2009 16:25
Re: Proc
BMW je především v Německu vnímáno jako kočár drogových dealerů. ;-)

Stejně jako Mercedes vozítko pro doktory.
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:52
Re: Proc
No vidíš, odpověděl sis sám...MB auto mafiánů, BMW sebevrahů, VW stádovitých, Japonec nakonec... a nakonec si kpoupíš místo auta ho.no a to hlavně k vůli "ostatním"... :-!
19. 5. 2009 16:12
Re: Proc
Ja si klidne koupim BMW, vim ze sebevrah nejsem a to ze ze me budou mit ostatni v jinejch znackach respekt neni od veci :-!
A Japonec (Korejec, dopln dle libosti) nakonec je dneska naprosto zcestny, aspon nedelej ze to nevis ;-)
19. 5. 2009 16:26
Re: Proc
>:D
Koukám, že žiješ zatím v dětských snech. >:D

Co bych si tak koupil, kdybych mohl... >:D
19. 5. 2009 17:09
Re: Proc
podle ceho usuzujes ty staresino >:D
19. 5. 2009 17:43
Re: Proc
Usuzuji ze svých životních zkušeností. To je to, co ještě nemáš. Proto tu klidně napíšu, že je pro tebe nákup nového prémiového auta otázkou dětských snů, nikoli reality. ;-)
19. 5. 2009 16:14
Re: Proc
Japonci na tom nijak zle nejsou, když pominu tunery od Hondy, stejně tak francouzi a italové. Severské země taktéž. Dále Opel, Ford jsou bez příchutě. Takže vybírat je z čeho.
19. 5. 2009 16:29
Re: Proc
Hele, garantuju ti, že až budeš mít na účtě balík prašulí na takovou káru, tak vymeteš všechny autosalony, které byť jen náznakem nabídnou třídu vozu, nad kterým uvažuješ.

Ale obávám se, že se výběr velmi rychle zúží pouze na BMW, MB a Audi (teď možná i Volvo). Což zjistíš, až si to doopravdy prožiješ.
;-)
19. 5. 2009 21:09
Re: Proc
No vidis tak ses trefil s tim zuzenim a muzu ti rict, ze zajit do showroomu Audi me ani nenapadlo.

Krome toho - nazor na vnimani znacky muzes mit aniz bys v tom jezdil coz chapu ze se svym jednoduchym vnimani sveta nejsi schopen pochopit ;-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 21:31
Re: Proc
Ale jo, taky jsem kdysi dávno trpěl utkvělou představou, že MB je značka dobrá hlavně pro prachaté důchodce...

Pak jsem se svezl v jednom kupé od MB a pomalu začal měnit názor...to je přirozený proces poznávaní a sním spojeného určitého vývoje...ale přesto jsem nikdy MB nepovažoval za méněcenný než BMW, nebo Audi... jen mě zdaleka tolik nooslovoval jako třeba to BMW a Audi...
19. 5. 2009 21:50
Re: Proc
jasny netvrdim, ze clovek nemuze zmenit nazor :-!

TO se mi prave libi ze je MB i BMW jasne citelny (a samozrejme ve vsem jezdej zm**i ;-) ) z hlediska cileni na zakazniky

Jen to Audi je proste takove predrazenej VW s zadnou pridanou hodnotou - pro pripadne rejpaly - muj subjektivni nazor ;-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 22:30
Re: Proc
Audi je předraženej VW...to je jen další předsudek...
Prostě až si budeš kupovat auto, zahoď všechny zas.aný předsudky které máš v palici...a vybírej čistě podle sebe, svých potřeb, pocitů a prožitků...
Omezovat by tě při výběru mělo jen konto, už toto omezení "bohatě stačí" a přidávat si zbytečně další je opravdu blbost...
19. 5. 2009 22:37
Re: Proc
Tak na tomhle pristupu se nakonec shodnem - presne takhle udelano a velka spokojenost :-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 22:39
Re: Proc
Jak je to dlouho, cos to takhle spokojeně naposledy udělal...? ;-)
19. 5. 2009 22:42
Re: Proc
3 roky a cokoliv menit mi zatim prijde zcela zbytecne
Avatar - white label
19. 5. 2009 22:47
Re: Proc
3 roky nejsou žádná dlouhá doba...
a konto stačilo i na prémii, nebo si ještě chvíli počkáš...?
19. 5. 2009 22:49
Re: Proc
Dle nekterych zoufalcu zde pritomnych by o tom pak nebylo mozne diskutovat ;-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 23:01
Re: Proc
Zoufalce je třeba ignorovat, stejně jako předsudky...obojí je nepodstatné a jediný způsob jak "jim" to dát na jevo jejich naprosté ignorovaní...stejně jako při tom nákupu auta ;-)

Já mám jedno auto "prémiové" a jedno "neprémiové"... už to "dělení" zní šíleně stupidně a svým způsopbem i je...
To neprémiové je pro mne v něčem i lepší a na poměr cena výkon určitě "výhodnější"...
19. 5. 2009 23:07
Re: Proc
Jsem na tom 2:1 pro premii -i kdyz jak sleduju deni v atuomobilovem svete tak to bude za chvili 0:3 >:D

Ale proste dostat se do tohodle stavu uz je spatenka, to je jak deti ve skole s anglicakama :-)
19. 5. 2009 12:16
Re: Proc
Znam cilovku toho co delam ;-)
19. 5. 2009 12:24
Re: Proc
Ses majitel posilovny a pronajimas v holesovicich trznici typkum s retezama kolem krku co milujou audiny? >:D
Avatar - white label
19. 5. 2009 11:53
Re: Proc
Jak víš kolik vydělává..., nebo to je fakt ten herec?! ;-)
Atˇ to vnímá, jak chce, to je jeho věc, hlavně ať tu nikdo netvrdí, že se Audi dobře prodává jen u nás a že přesně ví kdo si je kupuje, třeba ve švajcu jsem v nich nikoho v teplákách neviděl... :-!
19. 5. 2009 12:01
Re: Proc
Ono je ve finale jedno jak to s nim skutecne je, jde o to ze reprezentuje urcitej pohled urcite skupiny lidi na Audiny.

Audi se samozrejme prodava dobre i jinde, ma svoje nesporny kvality, rozhodne je to jedna z nej znacek, ale porad ji (nejen ja a Vasut) nevnimame jako premii protoze na to podle nas proste nema. A Vasut to "hroti" az tak, ze si z majitelu Audin dela *, protoze v nich casto vida treba majitele trznic a podobny lidi s penezi ale bez vkusu. S tim osobne nesouhlasim, v Audinach jezdi i normalni lidi.
19. 5. 2009 12:05
Re: Proc
Pak je potreba zaradit mezi Audi prave M-B a BMW, taky Touaregy, Santa Fe a dalsi "pozer" kary. Problem Vasuta vidim spis v tom, ze si jeste nikdy nove auto nekupoval, ani na nej nevydelal, proto se snazi neco shazovat.

Pokud by vzal logickou a objektivni argumentaci (treba predni pohon u vetsiny prodavanych rad, nebo sdilene koncernove prvky z jinych vozu koncernu) da se to pochopit, ale teplaky a trhovec je hodne mimo. Stejne tak obchodak musi byt setsakra uspesny, aby si vozil zadek v Audi.
19. 5. 2009 12:13
Re: Proc
Santa Fe pozer kara? >:D Neni co resit ;-)
19. 5. 2009 12:14
Re: Proc
Podivej se nekdy dovnitr ;-)
19. 5. 2009 12:23
Re: Proc
>:D >:D >:D >:D ja o koze ty o voze.
19. 5. 2009 12:35
Re: Proc
Chodim sem kvuli autum, ne kvuli kozam...tam bude zakopany pes. ;-)
19. 5. 2009 12:23
Re: Proc
Jezis Santa Fe - tos mi pripomnel - to ma byt jako Touareg pro mene majetne ? Nebo alespon tak se mi to pomalu jevi. Jinak to karlitoo vystih presne. Od zacatku mi slo o to, ze nechapu proc jsou cesi z Audi tak v pr**li - jasne venku se prodava taky dobre, ale prave jako pro ty kluky obchodni cestujici, kdezto u nas do nich miri parta rado dulezitejch kluku z hornich pater.

Dalsim zajimavym faktem je, ze kdyz se podivam tady kolem sebe (mimo CR ale EU) tak z A6 leze jen starsi stedni generace nebo duchodci, kdezto v CR je to jako i modla yapiku

Mas pravdu - nikdy jsem si takovyhle auto nekupoval, protoze po to vsem co jsem tu napsal by to asi bylo trosku divny ne ?

Muzem tu debatovat techniku, ale o to neslo - slo o to jak je pokrivene vnimani tech aut se 4 kruhy v CR. Obchodak muze byt uspesny zcela prumerne a tu audinu ma - coz jasne vidim kdyz se podivam do naseho ceskyho kanclu

Ale holt nekdo ma rad vdolky jiny holky
19. 5. 2009 12:26
Re: Proc
Timto bych celou debatu ukoncil :yes:
19. 5. 2009 12:28
Re: Proc
Napodobne a jdu dle hesla odrikaneho nejvetsi krajic konfigurovat ten Sportback ;-\
19. 5. 2009 14:45
Re: Proc
Nebo zkuste kabriolet - ty aspoň stojí trochu stranou.
19. 5. 2009 14:51
Re: Proc
Ten uz jeden staci :-)

A hlavne koukal jsem na ten konfigurator a kdyz si odmyslim tu opravdu divokou image v CR plus fakt, ze by me nebavilo aby se auto vyparilo 5 minut pote co bude zaparkovane na chodniku, tak pomer cena vykon neni tak uplne spatenka - fuuj co to rikam :-)
19. 5. 2009 14:57
Re: Proc
A co manzelce navrhnout jednickovy bavko?
19. 5. 2009 15:02
Re: Proc
TO me napadlo taky - jeste na to mrknu. Samozrejme s ohledem na fakt, ze u stavajiciho za 4 roky najezdila 13k, tak by ch se z toho nejradeji vysmekl, ale uvidime :-)
19. 5. 2009 15:21
Re: Proc
tak to je fakt svatecni jezdec, jak se rika "auto bez ridice" :-) ne, to je vtip.. :-) drzim pesti at to dopadne ku spokojenosti vsech ;-)
19. 5. 2009 12:32
Re: Proc
Mame partnery v A a D a jsou to kluci stejne stari jako ja a nevsiml jsem si, ze by jim pri vyberu pripadala Audi duchodcovska. Jejich vyber je veden jinak a to povetsinou na nejnovejsi model z nemecke trojky. Takze bez problemu presedaji z M-B na Audi, nebo BMW.

Jinak modlu tady z Audi podle me nikdo v reakci nedelal. Sam jsem mel duvody ke koupi velmi pragmaticke. Me nezajima jen to v cem jezdim, ale jak je o me a me auto behem 3-4 let postarano. To byl snad nejpadnejsi argument ke koupi.
19. 5. 2009 13:12
Re: Proc
Tak znova, ceny MB/BMW/Audi jsou naprosto srovnatelné. Ten kdo si koupí A6, může klidně i MB E nebo 5er.

Ty auta jsou velmi podobná. Dotažená do detailu, výbornými jízdními vlastnostmi a motory. Žádné propastné rozdíly neexistují. Kdo to tvrdí, ta auta nikdy nejel. :-!
Avatar - white label
19. 5. 2009 13:29
Re: Proc
Jako potvrzení tvých slov přopojuji odstavec z posledního testu A6 na auto.cz (doporučuji zejména Kylie o které se tam "nejmenovaně" také píše):

"Častým argumentem odpůrců Audi, když už dojdou objektivní důvody, proč značku se čtyřmi kruhy nemít rád, je nedotáčivost, způsobená umístěním motoru před přední nápravou, bla bla bla. Tak to vás musím zklamat. Ášestka s pohonem všech kol není o nic více nedotáčivá, než její stejně vybavení konkurenti z Mnichova a Stuttgartu. Ba co víc, nikde ani stopy po těžkém čumáku, kvůli němuž bychom museli významně zdvihnout obočí a vztyčit ukazováček. Jak už bylo uvedeno dříve – Audi se prostě stále zlepšuje..."
19. 5. 2009 13:34
Re: Proc
Ja ti nevim, A6, stejne jako nova A4 jsou sice neutralnejsi nez jejich predchudci, ale na hrane proste leti predkem ven jakoby se nechumelilo. Po presednuti z BMW, nebo M-B je to absolutne jasny ;-)
19. 5. 2009 14:08
Re: Proc
Jenže tu píšeš o chování se na hraně. A dostat se s takovým autem na hranu, to už chce ale hodně silnej žaludek. A ano, poté to jejiž evidentní. Nicméně jde třeba o situaci, kdy konkrétní pravoúhlou zatáčku o poloměru několik desítek metrů běžně rychle projíždím lehce pod 90 km/h, v případě hrany v Audi A6 quattro je to někde u 140 a BMW možná 150. Ale jak píšu, to už je na pleny pro všechny co sedí v autě - včetně mne.
Ty auta (A6, 5er)znám opravdu dobře. ;-)
19. 5. 2009 14:14
Re: Proc
Hranu piluju na kratsich polomerech, dlouhe oblouky nechavam Walterovi na Nurnburgringu :-) .

Domu dojizdim po okresce s navazujicimi pravymi a levymi. Tam je citit oproti BMW mensi ochota ke zmene smeru. Ale pravda je, ze valna vetsina k meznim vlastnostem cichne az kdyz to prezenou a nekteri si to ani neuvedomi, nebo uz ani neuvedomi.
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 16:12
Re: Proc
hrana je siroky pojem, ale dostat taketo auta do uzskych, nie je vobec problem, len treba mat skusenosti.
19. 5. 2009 16:32
Re: Proc
Tímhle stylem se dá zpochybňovat cokoli. Ber to jako střední hodnotu bez extrémů.
Avatar - white label
19. 5. 2009 14:40
Re: Proc
Není to pravidlo, ale s přetáčivostí zadního náhonu to samozřejmě ani srovnávat nelze...
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 15:15
Re: Proc
Treba Quattro a je po probleme.
19. 5. 2009 13:07
Re: Proc
Kristovanoho, Vašut zde reprezentuje jen typ nějakýho vometáka, kterej tady "cintá" fráze, který asi pochytil mezi svejma - sobě rovnejma.

Chybama se jeho příspěvky jen hemží, jako kdyby nedochodil ani základku, tak si nědělám iluze, že to bude nějakej zavatovanej inteligentní člověk.

Nehledě na to, co zde prohlásil o Passatu a A6.

PS: Kouknu li do ceníku Audi, Mercedesu nebo BMW, ceny jsou naprosto srovnatelné, takže bych zde ani nepsal blafy o tom, že kdo nemá na prémii (v podání BMW/MB) tak si koupí Audi.
Prostě je to snůška keců, kterýma je potřeba rozproudit diskuzi a udělat tu ze sebe ještě většího troubu. :-!
Avatar - white label
19. 5. 2009 13:12
Re: Proc
I tak by se to dalo říct...
19. 5. 2009 13:30
Re: Proc
Teda, Ty ses' rozohnil ;-). Doporucuju se jit jeste pobavit nad srotovnym...
19. 5. 2009 13:57
Re: Proc
Pokus se oprostit od svych zazitych myslenkovych pochodu a treba pochopis co chtel Vasut rict. Nemusis s tim souhlasit ale za zamysleni to stoji ;-)
19. 5. 2009 13:59
Re: Proc
To kluka ocividne presahuje :-)
19. 5. 2009 14:01
Re: Proc
Vsak Jossalito chapat chtel, ja jsem taky necetl nic objektivniho... Vypada to jako "rika se, videl jsem" apod.
19. 5. 2009 14:09
Re: Proc
Na to abys nejakou znacku nak vnimal s ni nemusis 100 let existovat

Nic objektivniho to ani byt nemelo, kdyz teda pominu fakt, ze pulka veci co tam kluk napsal je uplne o necem jinym - nikdo sem netahal ceny a to na co kdo ma a nema

To cim tenhle hadr na vyznavace radobypremiovyho audi zacal byl fakt, ze cesi davaj prednost x let starymu nablyskanymu passatu pred kompletne novou E class skutecne premioveho MB

Nic vic nic min
19. 5. 2009 14:11
Re: Proc
Fajn, co je ale x let starej nablyskanej Passat? A6 to neni zcela jiste...
19. 5. 2009 14:21
Re: Proc
A muzem si to dat cele znovu :-)
19. 5. 2009 15:29
Re: Proc
Jiste, technicka neznalost neomlouva
19. 5. 2009 15:41
Re: Proc
Tak to jsem samozrejme studenej, protoze to do posledniho sroubku prolezlly nemam - i kdyz ten podelne vs. pricne je vseobecne znamy fakt, protoze do pasovce tak lze dat narozdil od audi jen naprosto zoufaly Haldex narozdil od prijemneho Torsenu.

A tam zhruba me znalosti konci ;-)
19. 5. 2009 14:10
Re: Proc
Ano, pobavil si nás dobře. ;-) To je opravdu terno, chodit s takovou hlavou jako máš ty. >:D
19. 5. 2009 14:20
Re: Proc
Uz davno auto.cz jen ctu, nediskutuju a dneska jsem se opet presvedcil proc. Vetsina diskutujicich jsou radobyznalci, ktery toho maji ale vic nacteno nez odrizeno. Tim nemyslim roky a pocet km, ale mnozstvi aut a to jakym stylem (styly) jezdi. Webpaja me presvedcil ze vi proc jezdi v Audine a uplne to beru, vetsina lidi tu ale jen stadozne prikyvuje...
19. 5. 2009 14:28
Re: Proc
Uplne kluka jossalita vidim - kluci v parte rikali ze bych mel mit audi to je kuul a holky me budou chtit tak o tom pujdu aspon vypravet na web

;-)

Ale jinak jak pises - pripomnelo mi to malinko tenhle provarenej vtip :

[odkaz]
19. 5. 2009 14:38
Re: Proc
To je taky fakt, Audiny jsou "kláásňoušký". I ta kr_va Hanychova jezdi v A6. >:D

A ten vtip, ten mi dal >:D >:D >:D
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:00
Re: Proc
Rádobyznalce poznáš nejlíp podle toho jak vše vymezujou...
Černé je lepší než bílé, Audi je lepší než BMW...nebo naopak...
A lidí co na něco přikyvujou je dost vždycky...včetně těch co např. znalecky tvrdí, že Audi prostě není "echt prémie"...
Mám naježděno s BMW i s Audi dost na to, abych tady "dětinsky" a umíněně tvrdil, že jedno z nich je lepší než druhé...
Každopádně jsou jiná...a zaplať pánbůh za to, že je opravdu stále z čeho vybírat...
Názor, že Audi není prémie je stejně jednoduchý, jako případné tvrzení, že Audi je obecně lepší než BMW, nebo MB...
Navíc díky téhle diskusi rozhodně Audi do prémie patřit nepřestane, stačí srovnat ceny a mrknout na prodeje, třeba tady ty "carmikovy"...
Já tady na diskuse chodím i přes to velké množství "rádobyznalců",
v těchto diskusích totiž není na "trhu" tak velký výběr jako
s těmi auty, a to nejen "prémiovými"...
19. 5. 2009 15:04
Re: Proc
TO neprestane ;-)

Kazdopadne to nikomu nebrani to videt jinak.
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:22
Re: Proc
Vidět to můžeš jak chceš, jen tu nechoď s názorem, že si Audi kupují jen blbí češi, ten se totiž dá lehce a objektivně vyvrátit...
19. 5. 2009 15:29
Re: Proc
Mame dubnova cisla ze zapadni Evropy nebo je to muj pocit proti tvemu ?

Tu gramatickou paradicku prechazim ;-)
19. 5. 2009 15:31
Re: Proc
Jen blbi cesi ho kupuji jako premiovku >:D >:D >:D
19. 5. 2009 15:34
Re: Proc
Treba mu to jednou dojde :-)
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:40
Re: Proc
Problém bude spíš v tom, že ty bys chtěl hrozně moc hlavně tu "prémiovku", jenže já jezdím "jen" v autech jako např. Audi, BMW, nebo MB... :-!
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:45
Re: Proc
Jo a posluchači mi řikají Kájo... :yes: >:D
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:54
Re: Proc
Překvapivě............................. ano ;-)
19. 5. 2009 15:52
Re: Proc
Vubec si to nepochopil ;-) >:D
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:59
Re: Proc
Tak to buď jedině rád... ;-)
19. 5. 2009 16:16
Re: Proc
Proc bych jako mel bejt? :-)
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 15:45
Re: Proc
no tak potom je blba asi cela Europa podla Vas.
Pozrite si predaje za rok 2008 vo vyspelych statoch Europy, napr. Nemecko, tam bola A6 na prvom mieste v predaji vo svojej triede. :no:
19. 5. 2009 15:53
Re: Proc
Procti si diskuzi, nebavime se o poctech prodanych kusu u nas nebo ve svete ;-)
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 16:01
Re: Proc
citam, ale nazvat ludi, ktory si kupuju Audi blbcami, to je uz trosku prehnane.Audi do premie patri a to celkom zasluzene aj, ked nema taku tradiciu ako BMW alebo MB ,ale do premie patri a vobec to neovplyvnuje VW group, ja mam 10 rocne skusenosti vo firme, ktora VW group vyraba a viem moc dobre posudit, ci Audi patri do premie , alebo nie.A viem uznat kvality Audi aj, ked jazdim na konkurencii a to je dolezite, mat objektivny nazor, nie iba subjektivny. ;-)
19. 5. 2009 16:21
Re: Proc
Ok, napisu to polopaticky:

Lidi kupujici audinu nejsou blbci. Jsou to dobra auta s nespornou kvalitou.

V CR se audina kupuje prevazne s pocitem ze kupuju premiovou zancku. Ja a dalsi lidi to tak nevnimame. Nas subjektivni nazor.

Doufam ze uz jste to pochopili.
19. 5. 2009 16:38
Re: Proc
To není o pocitu, Audi do prémie patří. Napíše ti to tady Marko, kdokoli...

Připadáte mi, jako prodejci BMW a MB, které strašně sejří, že jim klesají neustále prodeje. :-!
19. 5. 2009 17:25
Re: Proc
To ze 90% lidi v CR bere Audinu jako premii me je naprosto putna :-!

Dealer BMW ani Mercedesu taky nejsem i kdyz je znam vic a lip nez jine.
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 16:55
Re: Proc
ono dost ludi kupuje na SR a v Cechach premiu, len kvoli tomu, aby sa pretrcali a pritom nemaju ani sajnu o tych autach, ale to plati pre celu premiu, nie len pre Audi.
A ja Vam ten Vas subjektivny nazor neberiem, len sa ho snazim vyvratit a presvedcit Vas, ze to nie je spravny nazor, ale zjavne sa mi to nedari.
Tak mi teda vymenujte dovody pre, ktore podla Vas nepatri do premie.
19. 5. 2009 17:17
Re: Proc
predokolky; PD nafta (do nedavna, vim); A3, S3 a TT jen s Haldexem; v interieru stejny packy jako v golfech, oktavkach a spol.; oznaceni nafty TDI stejne jako celej koncern; novy Exeo a X dalsich detailu ktery v mych ocich dela Audinu nepremiovou znackou.
Avatar - white label
19. 5. 2009 16:01
Re: Proc
Naopak, sice jen nepřímo, ale to s tím, kdo si to kupuje, velmi souviselo...
19. 5. 2009 15:17
Re: Proc
Ja a Vasut se prave nejak extra nevymezujem, jen sme rekli nas nazor ze Audi nevnimame jako premiovku a ze v tom nejsme sami. Hned se rozpoutala diskuze proc jako je nebo neni, pritom podstata je jen a pouze o nasem vnimani Audi jako znacky.

Nikdo nezpochybnuje jeji kvality, nikdo mi ale zase nevymluvi ze jsou designove podbizive libive a ze v nich v CR jezdi mnohem vetsi procento "teplakaru" (lidi bez vkusu) nez jinde ve svete.
19. 5. 2009 15:30
Re: Proc
Abych se priznal takovejch reakci na tento jednoduchy fakt jsem opravdu necekal
19. 5. 2009 15:34
Re: Proc
No jo no, to je auto.cz, tady se vetsina po vzoru GTIho a dalsich snazi o slovni ekvilibristiku ale obcas tim trpi obsah.
19. 5. 2009 16:42
Re: Proc
No za to ten váš obsah.. to je rovnou na mokrej hadr.

Tohle bych čekal od poďobaných pubescentů, nikoli od lidí, kteří se tu pasují "na pomyslnou sociální špičku". Až jednou budete jezdit v onom novém BMW, MB nebo třeba Audi, rozhodně nebudete mít žaludek psát tyto kraviny do diskuze. Shodili byste především sebe, né tu haněnou značku. To snad pochopíte, až budete starší a něco už "zažijete". :-!
19. 5. 2009 17:21
Re: Proc
Ja ti ten hadr klidne pujcim ty nacelniku ;-)

Nikde sem nenapsal ze sem si za vlastni koupil premiovku, jezdim v sestkovy mazde, pokud se ale bude dal pracovne darit, mam uz svoje favority na 90% vybrany.
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:33
Re: Proc
Tak pokud hodně jezdíš po světě a máš čas si dělat teplákářské statistiky...každý máme nějakého "koníčka"... ;-)
Já si osobně auto nevybírám ani podle opravdových statistik...
A je rozdíl tvrdit, že něco někam opravdu nepatří... anebo, že já to tak nevnímám....
Nebo se jen podivovat nad prodeji u nás...anebo tvrdit, že si to kupují jen (blbí) češi...
19. 5. 2009 15:36
Re: Proc
Tak jo - od zitra uz vsichni jen objektivni tvrzeni a pak treba v ty praci i neco udelame misto nesmyslnych debat na netu
19. 5. 2009 15:39
Re: Proc
Asi tak ku_va ;-\ Dneska sem tu zabil strasnyho casu...
19. 5. 2009 15:44
Re: Proc
No vzhledem k tomu ze polovina lidi co tu sedeli vcera se mnou se dnesniho rana nedockali, tak stravit cas takhle supr produktivne beru jako odmenu za preziti ;-)
19. 5. 2009 15:52
Re: Proc
Bohuzel mnohem prozaictejsi duvod - layoff :'-(
19. 5. 2009 15:57
Re: Proc
Tak to je nemile.. Ja podnikam takze se mi nastesti nic takovyho stat nemuze, ted jsem za to obzvlast rad.
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 15:47
Re: Proc
no s Vasimi prispevkami, teba a kolegu Vasuta,je to fakt zabity cas. ;-)
19. 5. 2009 15:49
Re: Proc
Jen jsme se nechali vyprovokovat k diskuzi.
Avatar - white label
19. 5. 2009 15:43
Re: Proc
No konečně ;-) , jak vidíš, někdy svůj smysl mají... :-!
19. 5. 2009 15:48
Re: Proc
Zcela objektivni diskuse - trosku oxymoron rekl bych :-)
19. 5. 2009 15:38
Re: Proc
Ti hloupi cesi byla uz trosku nadsazka ;-) Statistiky si nedelam ale ten rozdil se neda prehlidnout, Vasut to nekde vys dobre popsal..

A celou dobu trvdim ze "ja to tak vnimam", 100% objektivita stejne neexistuje.
neregistrovaný "carmik"
19. 5. 2009 14:20
Re: Proc
Když jsme u těch prodejů, mrkněte na:
[odkaz]
neregistrovaný "carmik"
19. 5. 2009 14:39
Re: Proc
Díky ;-)