Novinky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Uznávám NSX 1.generace byl to pojem, dokázal porazit tehdejší Ferrari 512 testarossa, ale dnes už je to auto staré
Na NSX 2. generaci mi vadí,že když se na to auto podívám prostě vidím R8 , když jsem se tehdy podíval na NSX 1 . generace nebylo podobné s žádným autem a to mi na NSX 2. generaci vadí nejvíc a je mi jedno jakou užasnou technologii má, nebo nemá ,tento fakt mi vadí ze všeho njevíc, třeba Zonda je Zonda, CCX je CCX, 458 je 458 ,ale NSX 2. genrace vypadá jak R8 a to mi vadí
Na NSX 2. generaci mi vadí,že když se na to auto podívám prostě vidím R8 , když jsem se tehdy podíval na NSX 1 . generace nebylo podobné s žádným autem a to mi na NSX 2. generaci vadí nejvíc a je mi jedno jakou užasnou technologii má, nebo nemá ,tento fakt mi vadí ze všeho njevíc, třeba Zonda je Zonda, CCX je CCX, 458 je 458 ,ale NSX 2. genrace vypadá jak R8 a to mi vadí
The Italian Job mám a to rádoby testování Jeremyho nemá žádnou vypovídající hodnotu, ikdyž ho mám hrozně rád, tak spousta aut už ho vytrestala a je jasné, že nad nima pak zlomí hůl, je to část DNA jeho show, kdyby přiznal, že na to auto prostě se zkušenostmi nemá, nebyl by to Top Gear a už vůbec ne Jeremy. Jinak nechápu, jak můžeš brát verdikty Top Gearu jako jakékoliv měřítko, je to už hlavně zábavní show, testy nelze brát vůbec vážně.
Pokud chceš doporučení na magazíny, které mají ve svých řadách opravdové profíky, musíš více hledat - Autocar, Evo, Drive (Chriss Harris), všude tam 599 GTO vychválili do nebes, flákli mu plných 5 hvězdiček a nikdo nezkrýval nadšení. Jedno z nejvíce ,,řidičských'' aut, které existuje, stačí si pustit test od Steva Sutcliffa z Autocaru a pochopíš.
Jinak 599 GTO je jeden z nejúžasnějších čistokrevných supersportů na světě, pravé hardcore náčiní, které ocení opravdu zkušení řidiči. O obrovském charakteru a duši, užasném zvuku, designu a technice ani nemluvím. Prostě typické dechberoucí Ferrari.
Pokud chceš doporučení na magazíny, které mají ve svých řadách opravdové profíky, musíš více hledat - Autocar, Evo, Drive (Chriss Harris), všude tam 599 GTO vychválili do nebes, flákli mu plných 5 hvězdiček a nikdo nezkrýval nadšení. Jedno z nejvíce ,,řidičských'' aut, které existuje, stačí si pustit test od Steva Sutcliffa z Autocaru a pochopíš.
Jinak 599 GTO je jeden z nejúžasnějších čistokrevných supersportů na světě, pravé hardcore náčiní, které ocení opravdu zkušení řidiči. O obrovském charakteru a duši, užasném zvuku, designu a technice ani nemluvím. Prostě typické dechberoucí Ferrari.
Když je pro někoho nejlepší auto vesmíru R8 (ano, to ubohé převlečené Gallardo pro chudé/pro slečinky), nechává mě jeho trolling chladným 😉
Děti a mladí chlapci si rádi, pod rouškou internetové anonymity, mnohdy zkouší proniknout do dospělého světa většinou jako velcí machři, znalci a drsňáci. 😄
Jak jsi na to přišel ?
To, že došlo k dohodě na spolupráci v oblasti dodávek motorů a elektronických systémů a to, že se předpokládá získání asi 5% akcií Astonu pro Mercedes, ještě neznamená, že "Mercedes má Astona".
To, že došlo k dohodě na spolupráci v oblasti dodávek motorů a elektronických systémů a to, že se předpokládá získání asi 5% akcií Astonu pro Mercedes, ještě neznamená, že "Mercedes má Astona".
Mercedes nemá Astona, Landrover mají indové, stejně jako Jaguar.
Lotus mají už řadu let malajci, největší britskou automobilkou je krom Astonu ještě Morgan a Caterham, dřív to bylo TVR.
Lotus je naprostá legenda a Colin Chapman byl naprostý génius.
Lotus mají už řadu let malajci, největší britskou automobilkou je krom Astonu ještě Morgan a Caterham, dřív to bylo TVR.
Lotus je naprostá legenda a Colin Chapman byl naprostý génius.
No comment >😒]
Nebo vlastně jo. Neni to motor vod Fordu ale od Cosworth, byť s kapacitních důvodů (ručně) montovaný v Kolíně nad Rýnem. A že Noble M15 je vlastně vpodstatě to samý co Honda NSX nad kterou vohrnuješ nos ti taky nevadí, žejo? >😁
Nebo vlastně jo. Neni to motor vod Fordu ale od Cosworth, byť s kapacitních důvodů (ručně) montovaný v Kolíně nad Rýnem. A že Noble M15 je vlastně vpodstatě to samý co Honda NSX nad kterou vohrnuješ nos ti taky nevadí, žejo? >😁
A jak to že v M15 ti stejnej motor nevadí a když ho dostaneš tuplovanej v Astonu tak nad jeho původem vohrnuješ nos? >😁
Aston bude potřebovat časem další pomoc a kdo jiný mu pomůže než Mercedes, no officiálně Mercedes ještě Aston nemá,ale je to jenom otázkou času kdy se stane většinovým vlastníkem
Britské automobilky by bez německých nedaly ani ránu
Audi - VW má Bentley
BMW má Rolls Royce, Range Rover , MIni
Mercdes má Astona
Kdo z velkých hráčů si vezme Lotus?
Audi - VW má Bentley
BMW má Rolls Royce, Range Rover , MIni
Mercdes má Astona
Kdo z velkých hráčů si vezme Lotus?
čéče že slovutní italové montovali motory Ford do aut typu DeTomaso a další.
Většina britských sportáků nebo luxusních kupé i limzín měla americké motory Ford, Chevrolet nebo Chrysler a i tvé slvnéBentley a Rollsy měly svého času převodovky GM Hydramatic >😁 >😁 >😁
Většina britských sportáků nebo luxusních kupé i limzín měla americké motory Ford, Chevrolet nebo Chrysler a i tvé slvnéBentley a Rollsy měly svého času převodovky GM Hydramatic >😁 >😁 >😁
O tom, jestli je dané auto supersport nebo ne nerozhoduje umístění motoru, ale nastavení podvozku, motoru, charakteristika brzd, vyvážení auta, atd. Je jasné, že když se řekne supersport, tak se většině lidí (včetně mě) představí mistrovské kousky jako 458 Italia, LaFerrari, Enzo, Gallardo, Murcielago, MP4-12C, P1, Zonda Cinque a tak dále, ale nelze to škatulkovat jen na stroje s motorem uprostřed. 599 GTB Fiorano je řekněme to ostřejší GT jak píšeš, ale GTO je už prostě čistokrevný supersport se vším všudy, ostré, preciznísilniční a okruhové náčiní. Stejná situace je třeba s Astonem One-77, to je tak rázná strojovna, o který nemůžeš prostě říct že je to GT. Máš ty tvoje představy a teorie poněkud rozházený >😁
Co je o jízdní testy opřenej názor takovejch profíků jako je Chris Harris nebo Steve Sutcliffe proti tomu když si flyboyeda usmyslí >😒]
Noble M600 si dá M15 k svačině plus M15 se už nevyrábí. Její motor je víceméně polovina toho V12 v Astonu co ti tak vadí = furt v tom máš nějak bordel člověče >😁 >😒]
Ale je fakt že starý už nevyráběný Noble M15 si zas k tý svačině dá zejtra vyrobený Audi R8 >😒]
Ale je fakt že starý už nevyráběný Noble M15 si zas k tý svačině dá zejtra vyrobený Audi R8 >😒]
Mercedes bude mít pouze 5% podíl na akciích Astonu, takže jsi totálně vedle. AMG nebude Britům kecat absolutně do ničeho, což je jedině dobře. Nejlepší britská automobilka a jedna z nejlepších na světě si musí zanechat svoji britskou duši a nakonecto vypadá, že AMG bude Astonu co se týče motorů V8 pouze dodávat know how, vyrábět si to prý budou sami, V12 bude i nadále Cosworth (jeden z nejlepších V12, kterému můžou konkurovat pouze V12 od Ferrari a Lamborghini). Aston bude odebírat přímo pouze elektroniku a pravděpodobně i převodovku.
Nedávno se mimochodem odehrálo znovuzrození TVR a převzetí britským majitelem, což je perfektní zpráva. Nebude to dlouho trvat a někdo z ostrovů si pod svůj patronát vrátí většinu britských automobilek, protože představují ohromné národní dědictví. Lotus mezi ně jednoznačně patří a je to jedna ze značek, která nesmí nikdy zemřít.
Nedávno se mimochodem odehrálo znovuzrození TVR a převzetí britským majitelem, což je perfektní zpráva. Nebude to dlouho trvat a někdo z ostrovů si pod svůj patronát vrátí většinu britských automobilek, protože představují ohromné národní dědictví. Lotus mezi ně jednoznačně patří a je to jedna ze značek, která nesmí nikdy zemřít.
Jasně neznám ho jmeném ,ale vím kdo to je poslední dobou má videa na Autocar.co.uk jenom on,poslední videjo tam je srovnání Touareg,teda Cayene vs RR sport
Aston je takový noblesní a představa že je v něm motor z firmy Ford což je pro mě tak 5.cenová kategorie. je pro mě děsivá
U M15 mi to nevadí,nevím proč ale je to tak
U M15 mi to nevadí,nevím proč ale je to tak
Takže najednou ti kopie nevaděj? Stejně jako původ motoru jednou jo jednou ne? Neměl ty bys vyrazit do politiky? >😁
No Chris je slušnej řidič (vobčas mu pučim svůj T601 - řikal že ničim podobnym eště nejezdil >😁 ), ale řek bych že Steve Sutcliffe [odkaz] řídí eště líp, s tim si to taky vobčas rozdáš?
Lotusu elise , ale nejdná se o kopii , je to stejné auto, akorát speedster má jinej kabát a je za polovic, sporťák za stravenky 😄
599 GTO je podle tebe čistokrevný supersport, už jsem slyšel hodně hovadin,ale tohle tvrzení všechno předčí 599 GTO a supersport, na čem jedeš?
599 GTO je hloupá Muscle kára,je to spíš na driftování, než na ideální průjezd zatáčkou a ty řekneš že to je čistokrevný supersport
Supersport je auto s motorem uprostřed a pohonem zadních, nebo všech kol Opel speedster je větší supersport jak 599 GTO,
Aby bylo jasno supersport je například 458,Zonda,Aventador, Porsche Carrera GT,P1,La Ferrari, F40 a tak dále
Auto s motorem ve předu a pohonem zadních kol není supersport ty Jantare
599 GTO je ostřejší GTéčko,ale NÉ supersport,prober se
hahahahahahahahaa >😁
599 GTO je hloupá Muscle kára,je to spíš na driftování, než na ideální průjezd zatáčkou a ty řekneš že to je čistokrevný supersport
Supersport je auto s motorem uprostřed a pohonem zadních, nebo všech kol Opel speedster je větší supersport jak 599 GTO,
Aby bylo jasno supersport je například 458,Zonda,Aventador, Porsche Carrera GT,P1,La Ferrari, F40 a tak dále
Auto s motorem ve předu a pohonem zadních kol není supersport ty Jantare
599 GTO je ostřejší GTéčko,ale NÉ supersport,prober se
hahahahahahahahaa >😁
To nejsem já ty chytrolíne, to mám připravený pro podobnýho borce jako si ty. S kterym pravda neni taková zábava >😒]
Ano ford je vrcholem kvality, není nic kvalinějšího než Opel a Ford >😁 (ironie !!!)
A ty krásné křivky těch posledních Fordů, ty tvary jsou tak oku lahodící, kam se na Ford hrabe německá D3 (ironie !!!)
A ty krásné křivky těch posledních Fordů, ty tvary jsou tak oku lahodící, kam se na Ford hrabe německá D3 (ironie !!!)
Jsem prostý pobíječ much a je to moje povolání v hotelu u Supa, jediné co vlastním je plácačka na mouchy, shlédl jsem,ale všechny díly top gearu, fifth gearu, videa z autocar.co.uk, takže všechno vím a všechno znám a jsem rovnocený soupeř ve vašich diskuzních přestřelkách 😉 😄 >😁 😄
Chrise Harrrise znám občas si spolu zajezdíme, jeho beru samozřejmě vážně,ale s Jeremymim je zas větší legrace
Vím že M600 je rychlejší ,ale M15 se mi víc líbí a obsah motoru a výkon motoru není tak důležitý jako celkový dojem auta, auto beru vždy jako celek, třeba FF má úžasný 12válec Ferrari,který je famózní, ale jako celek stojí FF za *
No TVR už snad znovu nebude, dělali příšerný auta,rýchlý nebespečný a vyrobený kdesi v kůlně a smrdělo to po kánojích, sbohem TVR a už se nevracej kšá kšá
Rovery byly taky děsný,něco jako starý hujdaj,protože s dnešním Hyndaiem se to srovnávat nedá ten už je dál a nevyrábí špatný auta ba naopak
jestli mě nějaká britská automobilka dostala , tak je to jednoznačně Noble a nejvíc se mi líbí pořád M15
[odkaz]
Rovery byly taky děsný,něco jako starý hujdaj,protože s dnešním Hyndaiem se to srovnávat nedá ten už je dál a nevyrábí špatný auta ba naopak
jestli mě nějaká britská automobilka dostala , tak je to jednoznačně Noble a nejvíc se mi líbí pořád M15
[odkaz]
599 GTO je hloupá Muscle kára, přirovnal bych to k Mustangu, 599 GTO se nedá řídit když prší nedá se řídit ani na suchu , furt se zmítá ze strany na stranu, místo 599 GTO,bych raději 458,která je ve všem lepší a kupodivu není dražší jak 599GTO a to je zvláštní, protože 599 GTO je mnohem horší auto jak 458,to je zaujímavé
mrkni se na The italian job
mrkni se na The italian job