Ekonomika
Tiez v akcii u nas...za 14 aj volaco...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mam ASX 1.6 uz rok a jsem spokojen.Hlavne se spotrebou v prumeru 6 litru mereno u stojanu.Ani motoricky a prostorove si nestezuji.
Akurat dnes som mal moznost vidiet lancer hb zozadu, veru nebol to pekny pohlad, tlmic vyfuku ma dost nestastne umiestneny, ze ho je vidiet zozadu pozdlzne v celej krase a ked uz zacina korodovat, nie je to pekny pohlad.
Auto je inac ale velmi pekne, hlavne teda sedan, to sa k lanceru hodi viac, velmi pekny predok.
Mozno by to chcelo 6-stupnovy manual, bo vyzera ze je to dost dotazka sprevodovane podla zrychlenia.
Auto je inac ale velmi pekne, hlavne teda sedan, to sa k lanceru hodi viac, velmi pekny predok.
Mozno by to chcelo 6-stupnovy manual, bo vyzera ze je to dost dotazka sprevodovane podla zrychlenia.
....nedává smysl. Je to výprodej ležáku s benzínovým motorem :no:
je u Mitsubishi snad vyšší než u RR. Ceny ND taky - a musí se kupovat často originál, protože na Mitsubishi se neorig. nedají sehnat. Rád jsem se auta této značky zbavil a nikdy více. Btw. kolega má Lancer Sportback v dieselu a pořád tam řeší nějaké závady - a to ho koupil nový, žádnou olítanou stočenou vraždu.
Japonci se vyplatili dřív, když měli něco navíc - špičkový design, různé technické vychytávky, vysokou kvalitu a cenu srovnatelnou s evropskou produkcí. To znamená v době, kdy od nich ještě ostatní výrobci opisovali. Dnes už jsou spíš na chvostu. Techniku v některých směrech ještě drží, ale design je odpudivý. K tomu nekonkurenceschopné ceny.
Japonci se vyplatili dřív, když měli něco navíc - špičkový design, různé technické vychytávky, vysokou kvalitu a cenu srovnatelnou s evropskou produkcí. To znamená v době, kdy od nich ještě ostatní výrobci opisovali. Dnes už jsou spíš na chvostu. Techniku v některých směrech ještě drží, ale design je odpudivý. K tomu nekonkurenceschopné ceny.
Na dnesni dobu 0-100 u benzinoveho motoru 11 sekund a maximalka 190km/hod u silnejsi varianty jsou docela zoufale hodnoty. Od 103kW bych cekal vice, k tomu zastaraly petikvalt, ktery jako vsechny petikvalty bude nestihat na dalnici a mame auto, ktere za ty penize moc zajimave neni a nedivim se chabym prodejum.
Vlastním mitsubishi lancer sportsedan v maximální výbavě s motorem 1.8 modelový rok 2011(navíc zimní výbava), který jsem koupil v Dánsku nový za 380000 s DPH. Na tomto autě jsem najel už 50000km se spotřebou 8l. Ty papírové hodnoty jsou mimo mísu, nevím proč to papírově degradují. Nad 4000ot/min má motor úplně jinou charakteristiku a pocitově to motor posouvá jinam. Celkem jsem překvapen jak tady můžete psát že má zastaralý 5kvalt, který má 60% automobilu na českých silnicích a je podle Vás nedostačující pro dálniční cestováni....
Pár údajů😒br /> při 130km/h si motor řekne o 7,7l a motor točí 3500ot
maximální rychlost jsem několikrát měřil podle navigace a mobilu na rovinkách v Německu a omezovač mě přes 205 nepustil, přitom tam ještě trochu síly bylo aby to šlo dál.
Moje první garančka stála 7000,- a po roce jsem si nechal vyměnit olej a filtry za 3500.-
jediné negativum, které mi na autě vadí jsou materiály použité na palubovce a umístění tlačítka, kterým se ovládá palubní počítač
Pár údajů😒br /> při 130km/h si motor řekne o 7,7l a motor točí 3500ot
maximální rychlost jsem několikrát měřil podle navigace a mobilu na rovinkách v Německu a omezovač mě přes 205 nepustil, přitom tam ještě trochu síly bylo aby to šlo dál.
Moje první garančka stála 7000,- a po roce jsem si nechal vyměnit olej a filtry za 3500.-
jediné negativum, které mi na autě vadí jsou materiály použité na palubovce a umístění tlačítka, kterým se ovládá palubní počítač
V ramci aktualnich modelu uz maji snad vsechny konkurencni vozy (mozna s par vyjimkami) petikvalty u benzinu jen v pripade zakladnich motoraci, nejvyssi motory maji vsechny sestikvalty, coz je dnes u novych aut uz celkem standard. To ze je to na dalnici naprd je videt i na vasem pripade kdy motor pri 130km/hod toci 3500ot, zvysovani rychlosti nad 130 uz znamena narust otacek do nesmyslnych hodnot, hluk, vysokou spotrebu.
Mam neco podobneho (i kdyz tocim o 300otacek mene) a na dalnici je to pekny opruz, takze vim o cem mluvim.
Mam neco podobneho (i kdyz tocim o 300otacek mene) a na dalnici je to pekny opruz, takze vim o cem mluvim.
3500 ot/min su normalne otacky pre atmosfericky motor daneho objemu. Ak by bol tazsi staly prevod, alebo dlhsi len posledny kvalt, musel by si pri kazdom kopci podradovat
nevím jakou plechovku máte vy, ale pro mě není "opruz" cestovat dálniční rychlostí a ani se neuvědomuji že bychom se přeřvávali ....
Když zvyšujete rychlost nad 130km, tak samozřejmě rostou otáčky, ruch a spotřeba ale pokud vím děje se tak u všech vozů ... >😁
ono na Vás sedí: "když chceš psa bít, hůl si vždycky najdeš"
Když zvyšujete rychlost nad 130km, tak samozřejmě rostou otáčky, ruch a spotřeba ale pokud vím děje se tak u všech vozů ... >😁
ono na Vás sedí: "když chceš psa bít, hůl si vždycky najdeš"
ta 1.8 moc zmysel nedava, ale 1,6 spravi 0-100 za 10,7 , co je minimalny rozdiel a ta hodnota je na atmosfericky motor slusna
Není možnost si ani přikoupit parkovací senzory ?
U sedanu by se tam celkem hodily, ne ? 😄
U sedanu by se tam celkem hodily, ne ? 😄
Lancer je jedno z mála neitalských aut, které bych si uměl představit ve své garáži. Klidně bych ho bral jako příští služebák, ale bohužel už není v nabídce diesel. :no: Když tam naftu ještě dávali, tak byl Lancer moc drahej. Teď zlevnil, ale zase jsou jen benzíny. Bylo by fajn nabídnout třeba 1,8 DI-D MIVEC s cenou do 450tis. Ale toho už se asi nedočkáme...
Tak jsem konečně obdržel vůz Mitsubishi Sportback Invite 1.6 MIVEC. S vozem zatím spokojenost. Prodejce od Smažík Kladno dodržel vše, co slíboval. Taky mi povídal, že v listopadu do ČR dorazí celkově cirka 400 vozů této značky, ale moc Lancerů mezi těmtito vozy nebude, spíš ASX a Outlandery, což mi vůbec nevádí.
P.S. "Dakujeme za tvoju tradicnu dizertacnu pracu k teme".
pohotovostna hmotnost je podla mna na auto tejto triedy ok a dynamika auta so zakladnou 1,6tkou je ukazkova vid pozri si tabulky zrychlenia a maximalky zakladneho lancera , myslim ze velmi slusne udaje... z praxe mozem povedat ze auto ide pekne.. lahko sa vytaca a zvuk je pekny ... rusivy je mozno az nad 140... pod tuto rychlost je skor prijemny ako rusivy .... ale ako vravim auto sme kupovali take ake nam dovolili financne moznosti ... samozrejme ze boli aj lepsie auta ale nie za 14tisic eur v tej dobe.... a dat za lenivu astru 16 tisic bolo uz kus vela... dnes mas samozrejme uz dalsie novsie auta a aj ceny klesli....
nemas zaco aj na buduce 😉 ... koniec koncov nikto ta nenuti citat co nechces :yes😒br />
PS: ja som s autickom uplne spokojny aj ked viem ze je milion lepsich aut.... chcel som sa len podelit o nejake dojmy ( mozno niekomu pomozu pri vybere ) .... prajem kazdemu soferovi aby bol so svojim autickom spokojny.... niet krajsieho pocitu :yes:
Spotrebu zjavne meriaš teraz v lete. Napíš, ako v zime?
Ináč, keby túto rárohu (1380 kg) s 5MT vyrábali a predávali v Malajzii, tak parametre sú O.K.
Páni inžinieri z MM zjavne prispali ponuku pre EÚ!
Sorry, ale predávať auto so športovým prídomkom na pneu 205/60 je fiasko!!! Tieto balóny sú dokonca drahšie ako 205/55!
[odkaz]
Pohotovostní hmotnost rozhodně OK už z dnešního pohledu není (1300 kg), současná auta jsou o 1 až 2 metráky lehčí.
A rozhodně nevím, co myslíš ukázkovou dynamikou, která je zhruba na úrovni jiných základních motorizací (1.0 EB, 1.2TSi apod.) a kde podobně i u Lanceru dnes Japončíci nemají odpověď ani na průměrné motorizace běžné na evropském trhu, viz. 1.8 MIVEC, která je jen nepatrně lepší než základní 1.6-ka, zato výrazně dražší a svezení nabídne jako těžce podprůměrná a tuctová výkonnější varianta koncernové 1.2TSi.
Z tohoto pohledu je jasné, že takto obecně okrajové auto prostě s cenou dolů jít musí. Ale i tak se stále bude jednat na našich cestách o vozítko pár nadšenců.
Inak si vsimni,velka cast z respodentov spritmonitor ma na tom golfe uvedenu pomalu a priemernu jazdu...takze 😉
Ale suhlasim,ze 1,8 v tom Lanceri je zbytocna motorizacia...to uz radsej 2,0liter od Mazdy :-!
A stejně tak, i u toho Lanceru má na Spritmonitoru uvedenu pomalou a průměrnou jízdu většina ... takže ... 😲
Nelíbí se mi interiér, tam je věk hodně znát a použité materiály nemohou konkurovat evropským značkám, bohužel a tak tomu bylo už při jeho uvedení na trh, dnes se rozdíl zvětšil, když ti to neva pak je to v pořádku 😄
Jen se trochu pozastavím nad tou dynamikou. 99,9% aut této třídy z posledních let výroby budou působit ve 160 km/h bezpečně ( pokud budou technicky v pořádku). 😄 Jinak v Lanceru sem nikdy nejel, ale dle technických parametrů se ta šestnácka co údajně máte dost podobá už "vyřazované" atmosféře 75kw od VW, takže počítám auto pojede přibližně podobně jak dvojková oktávka s tímto motorem? ( Váha, kroutící moment, vše je až na zanedbatelná čísla obdobná). Zázrak to neni, ale na běžnou jízdu proč ne ( taky s podobně velkým a výkoným vozem občas jezdím). Jen tu občas nadáváš na downsizing a hlavně na motor TSI 1.2, ten dokáže jet v normálních jízdních situací o dost pružněji jen tak pro informaci 😊.