Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sourozenec MX-5 od Alfy použije vlastní motory i design

Chystaní sourozenci z dílny Mazdy a Alfy Romeo použijí málo společných komponentů. Shodné však bude čelní sklo nebo zavěšení.
Zpět na článek
30. 7. 2013 10:04
31. 7. 2013 22:38
29. 7. 2013 16:15
Doufám, že nezapomenou na manuál...
V článku se hovoří o šestistupňové dvouspojce, ale co šestistupňový manuál?!!! Snad proboha neudělají stejnou chybu jako u 4C! Tím by tenhle jinak velmi slibný projekt totálně zabili, ale nevěřím tomu, že by Italové byli tak hloupí. A ten retrodesign ve stylu klasického alfáckého Spideru by určitě taky nebyl na škodu, naopak, spoušs fanoušků by mohl přitáhnout...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
29. 7. 2013 16:59
Manuál k tomu určitě bude
manuál , neboli návod se dává ke všemu, tak se bát nemusíš >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
29. 7. 2013 17:20
MX5 je ikona!
Hlavně ať sourozenec použije vlastního co nejvíc, ať se to co nejmíň podobá mx5, vůbec nevím jak by mazdě mohla pomoci spojitost se značkou AR. >:-[] Když jim chybí maloobjemový motor, ať ho tedy od AR v tichosti vezmou a chovají se jako třeba bmw a jejich 1,6 od PSA , nebo jaguar a jejich 3,0 V6 taktéž od PSA - nikde to moc do světa netroubí!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
30. 7. 2013 07:33
Re: MX5 je ikona!
Při dynamických parametrech 2,0 skyactiv, které jsou pro sportovní auto předpokládané váhy tak akorát, už nemá smysl nějaký maloobjemový motor, nedopadne to jinak, než že budou dvě verze dvoulitru, jak to mají ostatní modely mazdy, jiný motor mazda nemá a jiného ani netřeba, protože jak je svou dynamikou v autě střední třídy tak na hraně použití, v mx5 to bude ideál.
Avatar - Uživatel_5340709
30. 7. 2013 08:46
Re: MX5 je ikona!
Rád si poslechnu proč tedy, resp. z jakého důvodu se mazda tedy vydává na spolupráci s AR, když to není získání motoru /nejvíce se spekuluje o objemu 1,6/, když schassi a vše ostatní nakreslili v jpn?
Avatar - T613
30. 7. 2013 10:04
Re: MX5 je ikona!
zmenšení finančních nákladů na vývoj, větší objem výroby a z toho vyplývající snížení nákladů na ni
Avatar - Dinar
30. 7. 2013 10:50
Re: MX5 je ikona!
Všude se píše, že alfa použije pro duetto, či jak se bude nakonec tahle alfa jmenovat, přeplňovaný 1,4 twinair, nad ním má 1,75 tbi, rád si poslechnu, k čemu by jí byl nějaký další motor s objemem 1,6.
Avatar - Uživatel_5340709
30. 7. 2013 12:44
Re: MX5 je ikona!
I kdyby to neměl být motor přímo 1,6 , po přečtení tvých dvou příspěvků mě napadá něco o snížených mentálních schopnostech a idi.....ch. To se jinak říci nedá. :-(
Avatar - Dinar
30. 7. 2013 13:21
Re: MX5 je ikona!
Napadat tě může cokoliv, nic to ovšem nemění na tom, že v této diskusi jsi opět mimo, jako v naprosté většině svých komentů. ;-)
Avatar - Stejsn
30. 7. 2013 08:47
Re: MX5 je ikona!
Taky mám takový názor. Proti spolupráci vůbec nic nemám, ale nevím jak by jedné nebo druhé značce mohlo pomoct, že to budou roztrubovat do světa. MX-5 je skoro kult a Alfa taky, dohromady ovšem moc nejdou a obě mají úplně jiné fanoušky. To je jako kdyby Kawasaki vyvíjela společnou motorku s Harley-Davidson.
Avatar - Enthusiastic.driver
30. 7. 2013 09:01
Re: MX5 je ikona!
Alfě se hodí malé zadokolkové šasi a Mazda nemá žádný kvalitní turbomotor, který se jí taky může hodit. No a řekl bych, že až v prní řadě bylo motivací podělení vývojových nákladů dvěma.
Avatar - Uživatel_5340709
30. 7. 2013 09:25
Re: MX5 je ikona!
AR je v současné době tak maximálně bazarový kult chodníkových driftařů, jak tu kdesi psal GTI, samozřejmě nepočítám 8C, 4C. A to říkám, jako bývalý majitel AR GTV, který kdysi /hóódně kdysi/ za něco stála. Možná ted nově giulietta, ale .........
Osobně se mazdě divím, že tolik slevila ze svých ideálů jen kvůli tomu, že ji chybí turbomotor a svoje know-how jen tak strčí do rukou jižanských flákačů. >:-[] :no:
Avatar - Enthusiastic.driver
30. 7. 2013 09:03
hmotnost...
Tak snad už jsme se zastavili na konečné hodnotě... První "syp news" hovořily o šílených číslech okolo 800kg, po dalším roce už se zprávy omezovaly jen na "hluboko pod tunu" - což může být pro někoho 800 pro jiného 950.. No a teď už tu máme 1000 - 1100. Jsem docela zvědavý, jak to nakonec bude doopravdy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
30. 7. 2013 09:18
Re: hmotnost...
Dostat se pod tunu, možná, na 800 - to už je takový velký konstruktérský oříšek >:D . Pokud tu tunu nebo metrák nad tunu zastavíme nějakým 1,6 turbo s cca. 130-150 Kw, tak to zase tolik vadit nebude. Ale jde to proti hodnotám, které v mazdě sami deklarovali.
31. 7. 2013 22:38
váha
"zase tolik vadit nebude"
jakékoliv navýšení hmotnosti vadí. Manželka má MX5 z r99. Nevim tady z hlavy kolik to auto váží ale je to prd. Na to že to má jen 1,6 to celkem jede, moc to nežere, brzdy vydrží věčnost, to samé spojka. Je to blbuvzdorny stroj co má najeto 280 000km a a váha na tom má velký podíl.
Rozbalit vlákno
0