Novinky
_Teddy_
8
VW sa chce v Amerike presadit, a ty by si riskoval ze stvrt miliona divakov uvidi Passika bezmocne na plosine odtahovky? Neblazni...
Přejít do diskuze
Uz stihol rozkopat obyvacku, pretoze toto jednoducho nezapada do jeho koncernoveho ovladnutia sveta >😒]
Este kuchynu a mozno sa upokoji :-!
Este kuchynu a mozno sa upokoji :-!
To mas tak, niekto zoberie stare nohavice a hodi na to zaplatu (stary benzin + turbo), niekto vymysli, ako vyrobit nohavice, ktore sa budu menej drat a teda nebudu potrebovat zaplatu.
Jo, jo, dnes šel 3x do garáže přeleštit golfa, na poličce zkontroloval náhradní díly - dvojhmotový setrvačník, váha vzduchu, vstřikovače - vše original připravené, poté stejně nevydržel sedl do něj a uklidnilo jej, až se mu podařilo na trojku ze 1100 ot/min. wocpoda předject dvě postarší hondy civic 1,6 na přivaděči od supermarketu. >😁
Jo, jo, já na mazdě hlavně cením přístup k výrobě a konstrukci. Na jedné straně hledají nová tech řešení, na druhé straně se nevnucují se módními novinkami, které pod záminkou výhodnosti, skrývají většinou jenom jednu věc snížení nákladů výroby. Bohužel tento přístup se jí stává i osudný, protože to málokdo ocení. :-!
Proč ne? Já coby příznivec Mazdy se těším.Je to další důkaz toho,že Mazda umí .A nejen benzíny 😄 Ve VW musí vládnout bezmoc a zoufalství ,když vidí,že TDI není opravdu vrcholem umu >😁 Co ty na to.....Maryšo? 😄
Takze este raz... 1x po viac ako 60 rokoch jazdil v Indy diesel.
1x v historii na lubovolnych pretekoch v Indy diesel vyhral.
V US je z toho celkom dost velka novinka - v kruhoch, ktore o motosporte nieco vedia....
No a pre Mazdu je ctou, ked davas Cayman na uroven Sestky 😄 Ano, bola to GX kategoria, ale aj v Le Mans sa jazdia rozne kategorie a nikto neznevazuje vitazstvo Astonu v jeho triede - kazdy vie, teda kazdy kto o motosporte nieco vie, ze Aston jednoducho nema sancu zvitazit celkovo - jazdia v inej triede. Loseri, vsak....
A ked si myslis, ze toto je bombasticke, tak ta uistujem, ze keby vyhral Passat, tak sa tu zacnu diat veci 😄
1x v historii na lubovolnych pretekoch v Indy diesel vyhral.
V US je z toho celkom dost velka novinka - v kruhoch, ktore o motosporte nieco vedia....
No a pre Mazdu je ctou, ked davas Cayman na uroven Sestky 😄 Ano, bola to GX kategoria, ale aj v Le Mans sa jazdia rozne kategorie a nikto neznevazuje vitazstvo Astonu v jeho triede - kazdy vie, teda kazdy kto o motosporte nieco vie, ze Aston jednoducho nema sancu zvitazit celkovo - jazdia v inej triede. Loseri, vsak....
A ked si myslis, ze toto je bombasticke, tak ta uistujem, ze keby vyhral Passat, tak sa tu zacnu diat veci 😄
O tom žádná, pravdu díš. Kde nemáš pravdu je to, že to lidé neocení. Ocení, takovýto přístup ocení. V Japonsku se Mazda mohutně zvedla díky SKY-D a SKY-G a dalším věcem, po Japonsku Evropa a teď frontálně zaútočili na USA.
Prakticky okamžitě po zavedení technologií SKY se Mazda dostala do černých čísel s neuvěřitelně malou modelovou nabídkou - to je SUPERÚSPĚCH a mohou za to nové technologie !!!!!!!!!!!!!!!
Prakticky okamžitě po zavedení technologií SKY se Mazda dostala do černých čísel s neuvěřitelně malou modelovou nabídkou - to je SUPERÚSPĚCH a mohou za to nové technologie !!!!!!!!!!!!!!!
Je to o hledání mezer na trhu s osobními automobily, Mazda tady cítí novou šanci. konkurenci má jenom ve VW a Chevrolet nasazuje v USA dieselový Cruze - to není moc velká konkurence.
A myslím že na to jdou dobře.
A myslím že na to jdou dobře.
A na to jsi přišel jak? V Evropě prodávají přes 50% v dieselu a dokonce už i v Japonsku, CX5 se prodává v 75% v dieselu.
A protože to jde tak dobře, jdou s tím naplno i v USA.
A protože to jde tak dobře, jdou s tím naplno i v USA.
Inu... podívej se, kolik se u nás ve střední třídě prodá benzínových Insignií, C5, 508... a pak se podívej, kolik se prodá benzínových šestek. Poměr benzínových aut je u Mazdy mnohonásobně vyšší než je celkový průměr střední třídy.
Já přešel z MZR 147 koní na sky 192 koní, které jsou o 700 otáček níže. S HDM jezdím najednou aspoň o půl litru míň. Prostě ty motory jedou líp a v reále jsou o litr dole. Turbo jede líp odspoda a atmosféře zas nevadí tak moc těžká noha.
o to větší bych měl radost, kdyby to byla benzinoFka!
Není to náhodou spíš hra na hledání mezer v závodních pravidlech uved. podniku?
Není to náhodou spíš hra na hledání mezer v závodních pravidlech uved. podniku?
Ani SkyG ani SkyD nemaju vo svojej kategorii normalny kompresny pomer 😄
"benzínový motor Skyactiv-G je zážihový motor s najväčším kompresným pomerom na svete.
2,2-litrový turbodiesel Skyactiv-D je vznetový motor s najmenším kompresným pomerom na svete."
"benzínový motor Skyactiv-G je zážihový motor s najväčším kompresným pomerom na svete.
2,2-litrový turbodiesel Skyactiv-D je vznetový motor s najmenším kompresným pomerom na svete."
Vzhladom na konstrukciu SkyD a nenormalny kompresny pomer, SkyD sa skoro po vsetkych strankach chova ako benzin.
To proto že Mazda neprodává do fleetu,
Opel Vectra měl před 5 roky taky 45% v dieselu a teď má 90%.
Zájem o Sky-G se vyčerpá podobně jako tomu bylo u CX-7 a ustálí se to někde na 80% jako u Fordu. S tím rozdílem že Ford nemá svůj diesel a Mazda má ......... a jaký !!!!!!!!!
Opel Vectra měl před 5 roky taky 45% v dieselu a teď má 90%.
Zájem o Sky-G se vyčerpá podobně jako tomu bylo u CX-7 a ustálí se to někde na 80% jako u Fordu. S tím rozdílem že Ford nemá svůj diesel a Mazda má ......... a jaký !!!!!!!!!
Za osm rovných. Dost krátkých tras, zbytečného předjíždění a zrychlování kdy to není potřeba, jen tak pro radost.
Vyzkoušej - budeš překvapen.
Všichni jásají nad SKY-G, který je vynikající ............... a potom přesednou do SKY-D a na SKY-G zapomínají.
Jedině výrazně nižší cena udržuje SKY-G ve hře (jak říkám, myslím že je to velmi dobrý benzínový motor).
Všichni jásají nad SKY-G, který je vynikající ............... a potom přesednou do SKY-D a na SKY-G zapomínají.
Jedině výrazně nižší cena udržuje SKY-G ve hře (jak říkám, myslím že je to velmi dobrý benzínový motor).
Díky za info. PS: Mazda nebude utrácet peníze za pouhé závodění, má to jasný marketingový základ.
Do tej triedy sa povodne hlasili aj Lotus, VAG s Audi TT, BMW... ale na poslednu chvilu odstupili.
V době nízkoobjemových benzínů , hybridů a elektromotorů? Éra V8 s pěkným projevem už skončila. Zvykej si jinak se ti nebude budoucnost zamnlouvat. :-!
Trieda GX ma standardizovanu ECU, auta bez rozdielu pohonu maju mat rovnaky dojazd a tusim v tej triede ide o alternativne systemy pohonu - nemal som cas to studovat viac.
vynasajme mazdu do neba za vitazstvo na indianapolis. vyhrala iba vo svojej kategorii GX, kde jazdi proti jedinemu superovi - ano Porsche, lenze Cayman. takze clanky aj tu aj na webe su dost zavadzajuce by som povedal.resp informacia je podana asi 10x tak bombasticky nez akou je... :no:
Co považuješ za "běžný podíl nafty"? Pokud se podíváš na celková čísla 1-6 dle SDA pro kategorii SUV, pak má nafta nějakých 72,3% trhu, ve střední třídě je to 78,5%.
Myslím, že Mazda si nadprůměrný podíl benzínů udrží, z vícero důvodů - podle mě se relativně méně prodává do fleetů, obecně japonské diesely nemají takovou reputaci jako japonské benzíny, navíc k pojetí Mazdy jako řidičského auta pasuje benzín lépe.
Z druhé strany je fakt, že i pro mě s relativně malým nájezdem je to dilema, příplatek za naftu není velký a dynamika je proti slabšímu benzínu jednoznačně lepší.
Myslím, že Mazda si nadprůměrný podíl benzínů udrží, z vícero důvodů - podle mě se relativně méně prodává do fleetů, obecně japonské diesely nemají takovou reputaci jako japonské benzíny, navíc k pojetí Mazdy jako řidičského auta pasuje benzín lépe.
Z druhé strany je fakt, že i pro mě s relativně malým nájezdem je to dilema, příplatek za naftu není velký a dynamika je proti slabšímu benzínu jednoznačně lepší.
Neblázni, šestka r.v. ´05 může mít ve doulitru 103Kw, nebo 108 Kw, 2010tka na některých trzích stejný 108 Kw motor, který je stejný jako v první šetce, nebo 114Kw. Ale pozor obě verze šetky II. mají horší zrychlení než ta jedničková, bohužel, dvojková šestka je trochu těžší a ten tah odspodu taky není bůh ví co /i když se krouťák zlepšil/. Ano - spotřeba se zlepšila, ale jen mírně, na oslavný ohňostroj to není. A pokud jsi také majitel mazdy, tak víš, že když chceš jet dynamicky, tak nesmíš nechat padnout otáčky z pod červeného pole, potom máš problémy s kdekým.
Na CX-5 je krásně vidět, jak na začátku benzín dominoval, protože jej kupovali skalní fandové a postupně, jak CX-5 kupují i noví zákazníci, roste podíl nafty na běžné hodnoty u konkurence, nebo dokonce výš než u konkurence, v pololetí 2012 byl podíl dieselu u CX-5 36%, na konci roku 45% a nyní v pololetí 2013 je podíl nafty jak píšeš 57% a dál prudce roste, dokonce nad úroveň srovnatelné konkurence (Tiguan v červenci 65% nafty, CX-5 81% nafty) takže za rok za dva budou poměry dieselů u Mazdy stejné nebo dokonce vyšší než u konkurence. A šestka bude stejná story, první rok staromilci s benzínem a pak nástup nafty. Pokud by totiž nafta u Mazdy nenastoupila tak by efekt byl takový, že první rok budou prodeje jakž takž, ale pak spadnou na úroveň předchozí generace protože staromilců je málo a to je asi to poslední co si Mazda přeje resp. co lze Mazdě přát, nové zákazníky potřebuje a ty získá jedině přes diesely, protože tam je konkurenceschopná.
Mám doma 05 a 10 a tam je posun obrovský (i bez Sky Active) v živosti, rychlosti točení a je lepší záběr odspoda. Přesto motory papírově jsou skoro stejné a nikdo si toho nevšiml. Proč tedy nedat velkému rozdílu velký název 😉 Pořád lepší výsledek v Mazdě technici:marketingáci 4:1 než u BMW a VW, kde to je 1:80 😡
Za rok 2013 v ČR😒br />
Cx-5 461 265 57% v dieselu
6 181 99 55% v dieselu
Za 06/2013😒br />
Cx-5 59 48 81% v dieselu
6 48 25 52% v dieselu
Cx-5 461 265 57% v dieselu
6 181 99 55% v dieselu
Za 06/2013😒br />
Cx-5 59 48 81% v dieselu
6 48 25 52% v dieselu
No tech blbcu je u nas zrejme dost protoze se CX-5 a 6 prodavaji v dieselu pres 50%. Nastesti ovsem mame takove chytroliny nako jsi ty, kteri to zachrani... >😁 >😁 >😁
tak to si úplne mimo. podľa mňa sa to ustáli tak, že benzín bude mať prevahu. pri CX-7 to bola iná pesnička. nie každý má nervy živiť 2.3 benzín s turbom, ktorý chodí v priemere za 12-13 litrov. Ale tento nový Sky-G je perfektný. V podstate nie je dôvod ísť do dieslu v tejto novej šestke. či budeš jazdiť za 6,5 l nafty, alebo 7,5 litrov benzínu... to už fakt iba blbec zoberie diesel. a kto chce výkon, tak je tam 192 HP 2.5i so spotrebou tiež okolo 7-8
V Americe porovnávali silný 2,5 SKY-G se silnější verzí 2,2 SKY-D a diesel u nich, Amíků, jasně vyhrál.
Pořád má víc lidí V8, než hybrid či elektromobil 😉
Já se budu snažit odolávat co to dá, díky bohu za ojetiny :yes:
Já se budu snažit odolávat co to dá, díky bohu za ojetiny :yes:
myslel som,ked sa naozaj snazis usporne 😄 Je super,ze 2,5liter AT pri jazde na radost da za 8litrov :yes:
No počkej, ten rozdíl v ceně u šestky není nijak extrémní... mezi 2.0G 107kW a 2.2D 110kW je to nějakých 50.000Kč.
Ne, ne, mimo poslední šestku, všechny jsem vlastnil, dřív v ´90tých letech xedosy, tak si trochu dovolím to hodnotit. Jinak když technologie sky moc nepřinesla kilowatty nahoru, toho krouťáku taky ne, tak co je na ni tak revolučního? Tím nechci kritizovat, sky příjmám taky kladně, spotřeba šla trošku dolů jen někdy si myslím, že je trochu přeceňovaná, zvlášť u benzinu, diesel je na tom líp. A motory 1,8 Tsi, 2.0 Tsi v audi, škodě, VW dovedou potrápit, i když mi to jako dlouholetému fandovi mazdy jde špatně z huby. ;-\
A tím pádem to platí i naopak. Každý ať si vybere. Japonci si překvapivě (ale po zásluze) vybírají diesel.
Taky se mi líbí, že dokážou bojovat i na tomto poli, ale diesely prostě rád nemám a mít nebudu. Jedině, že by se ten motor po všech stránkách choval stejně jako benzín.
Tak optimistický bych zase nebyl, mazda se zatím dostala z červených čísel, jinak byla před totálním krachem, její dluh nabíral 20 mld éček, díky suv-mánii se jim to podařilo stáhnout cx5kou zpět a teď se čeká jak zabere nová šestka a trojka. Technologie sky zase tak převratná není, předešlá šestka v benzínu 2,0 měla ty stejné kilowaty - 114 vs. dnešních 121, u slabší verze 107, přímý vstřik už také byl. Jasně zapracovali na krouťáku a snížení spotřeby, ale pořád je to cizelace starého známého motoru LF.
Jako celek, kvalita, trvanlivost, minimální servnisní náročnost! - mazda na jedničku, ale na druhé straně turbomotroy ji sakra šlapou na paty, chtělo by to pár koní přidat, i když chápu, že se to asi líp řekne, než udělá.
Jako celek, kvalita, trvanlivost, minimální servnisní náročnost! - mazda na jedničku, ale na druhé straně turbomotroy ji sakra šlapou na paty, chtělo by to pár koní přidat, i když chápu, že se to asi líp řekne, než udělá.