Novinky
Zato Kia má každý model naprosto jiný.. tohle dělá snad každý výrobce..ale tebe žere nejvíc Škoda.
Ano s blbosti nemuzeme vyhrat. S fanatiky taky ne. Skoda je pochopitelne ceska znacka a kdo tvrdi opak znevazuje praci vsech ceskych inzenyru a konstrukteru, designeru, marketeru, obchodniku apod.
Skoda se musela spojit s nekym silnym, jinak by zanikla. Jaka je momentalne pozice znacky Jawa na evropskem a svetovem trhu? A ja neznam nikoho lepsiho pro toto spojeni nez je koncern Volkswagen.
Skoda se musela spojit s nekym silnym, jinak by zanikla. Jaka je momentalne pozice znacky Jawa na evropskem a svetovem trhu? A ja neznam nikoho lepsiho pro toto spojeni nez je koncern Volkswagen.
Problém je, že podobné žvásty tady provozuje celá řada podivných individuí, které se v tom znovu a znovu vyžívají. Já už nemám sílu to sem psát a nakonec proč taky. Ta menšina normálních diskutujících to ví, zbytek to opakuje furt dokola a do omrzení, nicméně vizitku tím vystavuje jenom sama sobě. Přesto díky, žes to sem napsal - z blbostí sice nemůžeme vyhrát, ale nesmíme jí podlehnout. Hezký den :yes: 😄
ŠKODA AUTO a.s.
Tř. Václava Klementa 869
293 60 Mladá Boleslav
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 332
IČ: 00 17 70 41
Škoda je samozřejmě české auto, kromě důvodů, které uvedli kolegové výše.
Tř. Václava Klementa 869
293 60 Mladá Boleslav
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou B 332
IČ: 00 17 70 41
Škoda je samozřejmě české auto, kromě důvodů, které uvedli kolegové výše.
Nemá cenu jim to vysvětlovat, nikdy totiž nepochopí, že ŠKODA JE ČESKÁ AUTOMOBILKA... Hyundai má továrnu v Nošovicích - je to česká automobilka?? Škodovka jen vstoupila do koncernu, což znamená jen vzájemnou spolupráci, nikoli změnu vlastenectví. Bugatti, Lamborghini, Seat jsou taky německé, když jsou v koncernu? Vzpamatujte se lidičky, vaše minimozečky nestíhají pobírat tohle množství informací, odpočinek Vás nemine... 😄
Škodovka a SUV vtip storočia >😁 a zákazníci zase namyslený blbečkovia pocitom SUV v značke Škoda to zas bude tereňákov v kopci >😁
Tak ty, kamaráde, jsi viděl Škodovku (fabriku) asi jen na obrázku. Design se vyvíjí ze 100% zde a byl jsem v designovém centru osobně, takže jsem celý ten proces na vlastní oči viděl (tam se asi bohužel nedostaneš). Designéři se samozřejmě řídí jistým směrem, ostatně tak se musí řídit designéři Audi, ale i Bugatti a Lamborghini. Ale myslet si, že k nám přistane 90% hotový design z VW, to už je jen projev duševní slabosti a našeho známého českého "patriotismu". Ingenlath dělal příšerný korejský fluidní design (komu se líbí Fabia II?), tudíž odešel. Místo něj přišel Kabaň, který navrhoval exteriéry Audi, navrhl Bugatti Veyron a navíc to je čechoslovák. Designem, co dělá se spíše v koncernu inspirují, než aby on musel navzdory svým schopnostem navrhovat podle koncernu. Stačí se podívat a porovnat, co on dříve navrhoval s tím, co navrhovalo v té době třeba VW.
Jako Tiguan nebo Touareg? Snad to druhé. 😄
Škodovka to má skvěle rozjeté. Tohle auto bude mít slibnou budoucnost. :yes:
Škodovka to má skvěle rozjeté. Tohle auto bude mít slibnou budoucnost. :yes:
Pre budúci rok má dôjsť k predstaveniu hlavne nástupcu modelu Fábia. Ten bude v dvoch variantách.
"Nástupca" Roomsteru, keďže bude patriť už do kompaktnej triedy a nebude už zdieľať niektoré rovnaké komponenty ako Fábia, by mohol prísť až koncom roka.
Rovnako, má dôjsť k FL modelu Yeti (ten možno ešte koncom tohto roka).
Je pravidlo, že štúdie k modelom sa ukazujú rok-dva vopred. Ukazujú sa na nich nové myšlienky a čaká sa reakcia verejnosti. Preto je rozumné, že veľké SUV príde na trh až v roku 2015. A aj v tomto roku príde na trh Suberb. Bolo by veľmi neekonomické, aby nástupca modelu prišiel na trh rok po jeho FL.
"Nástupca" Roomsteru, keďže bude patriť už do kompaktnej triedy a nebude už zdieľať niektoré rovnaké komponenty ako Fábia, by mohol prísť až koncom roka.
Rovnako, má dôjsť k FL modelu Yeti (ten možno ešte koncom tohto roka).
Je pravidlo, že štúdie k modelom sa ukazujú rok-dva vopred. Ukazujú sa na nich nové myšlienky a čaká sa reakcia verejnosti. Preto je rozumné, že veľké SUV príde na trh až v roku 2015. A aj v tomto roku príde na trh Suberb. Bolo by veľmi neekonomické, aby nástupca modelu prišiel na trh rok po jeho FL.
Ale inak Skoda Snowman je krasna a myslim ze to bude aj realita. Ked ano ta parada ne >😁 >😁 😄 😉 :-! :-! :-!
sesternica zo siesteho kolena od noveho suv Bentley, s ktorym bude zdielat platformu a kopec dalsej techniky?
mas pravdu ze ku Skode take velke auto patri ale povedz tie auta ktore si spomynal ci ze Tuareg a Cayenne a keby tam bolo to SUV [odkaz] tak ktore auto by si bral??? ja jednoznacne to SUV od Skody :-! :-! :-!
Nechci se hádat, jen by mě zajímalo, z jakýho důvodu ke Škodovce "JEDNOZNAČNĚ PATŘÍ" velké SUV??? To mi nejde do hlavy. Škodovka nemá ani plnohodnotný MPV. A to si myslím, by byla lepší volba další modelové řady.
Viděl bych ten rozdíl jako mezi dvojčaty Touareg a Porsche Cayenne.
Měl jsem dost výjimečnou možnost se svézt s oběma a rozdíl je tam hlavně v ceně (tuším Porsche +360 tis. - oba měli identický motor 6válec v dieselu a prakticky stejnou výbavu) a tom znáčku na kapotě (ze kterého se odvíjí ta cenovka).
Kdybych si mezi těmahle dvěma mohl vybírat, tak bych si zvolil Touarega, přijde mi hezčí a uživatelsky nějak tak příhodnější. Mám tuhle kategorii aut rád, ale nelíbí se mi, když se tady objevují auta s ryze sportovním image. Na SUV nic sportovního ve smyslu toho, co člověk spojuje se jménem Porsche není. Ale na druhou stranu prodávají podle všeho dobře a to je pro každého výrobce to hlavní.....
Ke škodovce i VW ovšem takovéhle auto jednoznačně patří.
Měl jsem dost výjimečnou možnost se svézt s oběma a rozdíl je tam hlavně v ceně (tuším Porsche +360 tis. - oba měli identický motor 6válec v dieselu a prakticky stejnou výbavu) a tom znáčku na kapotě (ze kterého se odvíjí ta cenovka).
Kdybych si mezi těmahle dvěma mohl vybírat, tak bych si zvolil Touarega, přijde mi hezčí a uživatelsky nějak tak příhodnější. Mám tuhle kategorii aut rád, ale nelíbí se mi, když se tady objevují auta s ryze sportovním image. Na SUV nic sportovního ve smyslu toho, co člověk spojuje se jménem Porsche není. Ale na druhou stranu prodávají podle všeho dobře a to je pro každého výrobce to hlavní.....
Ke škodovce i VW ovšem takovéhle auto jednoznačně patří.
Pocuvaj ze lacnejsie tech. a materialy to asi zrejme nebude Skoda stavkuje na kvalitu. A zase tech. su take iste ako u inych aut koncernu lenze v Tuaregu bude trocha viac tech. ako v Snowmane alebo na rozhrani medzi Tuaregom a Tiguanom asi. 8-s :-! :-! :-!
Kde je napsáno že jde o ofiko fotku Škodovky? Je to zase nepovedený virtuální model novináře kterej se celý den kope do zadku a vymýšlí hovadiny.
Bude to väčšie ako Tiguan - 7-miestne (veľké možno ako terajší Tuareg) ale bude využívať lacnejšie technológie, materiály a pod. - tak som aspoň počul...
Odhadujem to na Rapid medzi SUV 😉
Odhadujem to na Rapid medzi SUV 😉
Tak tedy vážně: Design (v místní značce - tedy např. Škoda) se koná (vyvíjí) tak z 15 - 20 % (dá-li se takto odhadnout). Hlavní slovo totiž přichází z Postupimi (centrum pro design koncernu VW) - designové doktríny jsou závazné a žádný místní designér se většinou nevzbouří - a když, tak jen jednou (pak odejde nebo přijme toto "náboženství"). A nyní konkrétně: Ingenlath odešel. Kabaň zůstal (zatím).
Tak co se týče zmíněné motorizace tak osobně ani jednoho. Touareg je střep a Porsche jedině v benzínu ;-\ Kdokoliv kdo si koupí Porsche v naftě je automobilový analfabet :no:
Promiňte mi to, ale tyhle laické kecy opravdu nemám rád. O vývoji a výrobě aut nemáte šajn a jen urážíte desetitisíce lidí, co ve dne v noci makají na svých českých autech. Trocha úcty by neuškodila.