Ekonomika
peV
2
Njn, ja proti koncernu nic nemám. Za svoje fanaticke fanoušky tady na foru nemůže a na druhou stranu stejně fanatických odpůrců tu ma přinejmenším stejně. Moje strategie je prostá - do takových diskusí se nezapojuju.
Přejít do diskuze
pokud rychle neudělají něco s kvalitou tak tento růst brzo skončí, mám koupené dva nové VW a kvalita je bída bídoucí 😒. Další auto už VW nebude 😒
Ford ma teraz neskutocne zisky, bohuzial iba v US a Cine. V Cine fici Focus a v US zase remeselnici nakupuju pickupy, kedze pocas krizy nenakupovali a dobre ide aj hybrid Cmax.
Přesně, ja snad taky začnu věřit na ty konspirační teorie o jakési nadstandartní vstřícnosti redakce k VW >😁
Ako akcionara ma najviac zaujima zisk, teda v konecnom dosledku moja dividenda. Zisk poklesol, teda nie je to az take ruzove.
Takisto veta: "Porsche prodalo 78.000 aut, což je také slušný výsledek." sama o sebe nic nehovori. Je to viac ci menej ako pred rokom? Podla [odkaz] v prvom polroku 2012 Porsche predalo 69.171 aut, takze zaver sedi, len to odovodnenie chyba 8-s
P. S. Kedy uverejnite vysledky Fiatu? 😄
Takisto veta: "Porsche prodalo 78.000 aut, což je také slušný výsledek." sama o sebe nic nehovori. Je to viac ci menej ako pred rokom? Podla [odkaz] v prvom polroku 2012 Porsche predalo 69.171 aut, takze zaver sedi, len to odovodnenie chyba 8-s
P. S. Kedy uverejnite vysledky Fiatu? 😄
To je sice v zasade pekna myslienka, ale pravda je, ze VW investuje kazdy rok, nielen tento, a aj ked boli investicie v prvom polroku 2013 vyssie ako v prvom polroku 2012, aj po zohladneni tohto rozdielu zisk poklesol.
Pozri [odkaz]
Pozri [odkaz]
Neviem či myslíš mňa konkrétne?
Ak áno vez, že som to myslel všeobecne! Ako akcionár sa rád vzdám vyšších ziskov (aj niekoľko rokov) ak mi investície prinesú väčší úžitok v budúcnosti...
Ak áno vez, že som to myslel všeobecne! Ako akcionár sa rád vzdám vyšších ziskov (aj niekoľko rokov) ak mi investície prinesú väčší úžitok v budúcnosti...
no - já o tom teda popravdě nemám pochybnosti.
😉
A snad ještě víc než redakce je tady "klika" diskutujících, kteří jdou úplně řiční...
Zkus napsat, že FIAT zvýšil zisk o 443% a uslyšíš vodpád výkřiků, že je to jen díky Chrysleru a teda US, a že se to teda vlastně nepočítá...
O tom, že i ten zbytečnej nárůst prodejů aut VW přinely jiné značky koncernu a navíc převážně v Č9ně už se nemluví - a když už, tak je jen doklad geniality vedení koncernu.
😉
A znova dodávám - mně snad ani nevadí VW... mě vadí ta klika tupých roztleskávačů!
😉
A snad ještě víc než redakce je tady "klika" diskutujících, kteří jdou úplně řiční...
Zkus napsat, že FIAT zvýšil zisk o 443% a uslyšíš vodpád výkřiků, že je to jen díky Chrysleru a teda US, a že se to teda vlastně nepočítá...
O tom, že i ten zbytečnej nárůst prodejů aut VW přinely jiné značky koncernu a navíc převážně v Č9ně už se nemluví - a když už, tak je jen doklad geniality vedení koncernu.
😉
A znova dodávám - mně snad ani nevadí VW... mě vadí ta klika tupých roztleskávačů!
planuje radakcia informovat aj o tomto?
[odkaz]
Podla mna je to vyrazne zaujimavejsia informacia ako napr. to, kolko aut Toyota zvolava na zvolavacku v USA 😉
[odkaz]
Podla mna je to vyrazne zaujimavejsia informacia ako napr. to, kolko aut Toyota zvolava na zvolavacku v USA 😉
Pokiaľ sa bude Octavia "biznis edišn" 1,6 TDI so 105k, päťkvaltom, torznou tyčou a s rádiom s pred 10rokov predávať za 22000€ a to ešte si tam musíš za ďalších 3000 popriplácať samozrejmosti, ani sa nedivím že pôjdu do straty. Však to nie je normálne čo za tie šroty pýtajú. Za tú cenu mám M6 alebo avensis...
Akcionára zaujíma dlhodobo udržateľný zisk - keďže za poklesom zisku stoja investície (predpokladám, že budú úspešné) tak ako akcionár by som bol spokojný...
No hlavně nadpis a celý pojetí článku je tady totálně jiný než všude jinde [odkaz] >😁 >😒]