U nás zatím platí co zákazník nezjistí a nevymůže není. Brzdy mi měnili taky. Dělají to v tichosti aby neměli negativní reklamu, stejně jako VW , Škoda s TSI ale s tím rozdílem, že to Hyundai zdarma a u VW, Škody si to zaplatíš.
Já nic Škodu ani omylem, ale syn Golf VI 1,2TSI 1. výměna zdarma(záruka), 2.platil něco kolem 10tisíc(po záruce). Dobrá sviňárna když u zmetku si musíš platit za opravu, tady by nemělo rozhodovat jestli je po záruce nebo ne.
Pokud ta vadná parkovací brzda stále přibržďovala, tak to majitele taky stálo pěkných pár litrů paliva navíc. Bylo by tedy na místě, aby takto vzniklou škodu Hyundai postiženým lidem nahradil podle počtu ujetých km!
Inu, v každém případě "nejkvalitnější české vozy", že pane Vošický! >:D >:D >:D >:D >:D
omg, FUJ 8-s už zase značka těch, kteří autům 1) nerozumí 2) záměrně podporují import, místo aby přispívali našemu exportu. ...Zrušme Míšu, Kunín, ČVUT, Madetu, OP Prostějov, spalme zem a tahejme si sem jen kim-čong-ily :-( To je úplně to stejné, jako nasypat peníze spoluobčanům ;-\
Tohle sem nepiš. Přijde rejže klub a sežerou tě >:D >:D Nyní je moderní blábolit cosi o dlouhé záruce zdarma, kondičních prohlídkách zdarma, voleji zdarma a poměru cena výkon >:-[]
Hned dle nadpisu sem věděl, že když sem vlezu rozjasní se mi den o něco víc.
Kupuji si vozy značky Hyundai, protože mi nabídnou to co od vozidla očekávám,
Kupuji telefony značky Motorola, protože splňují to co od telefonu očekávám.
Počítače kupuji Asus, protože mi nabídnou to co od něj očekávám,
Žrát se pokouším to české, protože mi chutná.
Takže milej zlatej, nevím co všechno chceš rušit ty, ale většinou to ruší ti, kteří sedí ve vedení a neví. pokud není nějaká věc konkurenceschopná tak at si klidně chcípne, mě je to jedno, vývoj jde dál.
Sme jedna planeta, tak at si každý koupí to co chce, to co se mu líbí, nebo na to na co má peníze a spokojí se s tím. Klidně si koupím věc z Marzu, pokud bude lepší než ta zde na zemi.
Takže se tak nerozčiluj, stejně to nezměníš, raději si zvykek, třeba se ti v budoucnu poštěstí a dočkáš se čínské nebo korea prémie >:D
Co by jsi za to dal, kdyby jsim měl v tom tvém Jundaj 1.2TSI. To je, parametrově, spotřebou a uživatelským komforem, nejlepší maloobjemový motor od koncernu hned po 1.2TSI EA211. Vadný rozvodový řetěz je chyba, kterou koncern vyřešil novou generací. Na vyřešení problému s třískající zadní nápravy ix20 zatím čekáte, že? >:D
Nějak to vlnobití na karoseriích i30 začíná své majitele splachovat >:D:no: iX 20 zase vyniká zadní nápravou s nesmyslně uchycenými tlumiči mimo osu kývání nápravy (jak před časem zjistil Svět motorů, lze napravit převrtáním v garáži >:D ) no a o příšernosti jménem Veloster snad nemá cenu ani hovořit, její prodeje v Evropě hovoří za vše...
je tam hodne vela veci pritiahnutých k extremu,vela pochybnych účtov,1 negativny príspevok a uz sa na fore neukazal...ale bobek jak ty si vezme k srdcu len to :-)
Ostatní automobilky alespoň mají v případě menších problémů svolávací akce narozdíl od folcvágnu, který držel pod pokličkou a vyzdvihoval své TSI ( Totálně Špatná Investice) motory, které se po 30 tis. potkávali a potkávají.
(mimochodem nejsem zastáncem korejců)