Novinky
Kdyby mělo FerrariLMP1 vypadat jako ta hrůza na obrázku a měl jej pohánět nějaký diesel-hybrid-elektromotor, tak ať se na to raději vykašlou. L'automobile Club de l'Ouest poslední dobou vymýšlí pro vozy Le Mans samá imbecilní technická pravidla.
No jestli jim to ovšem půjde jako ve formuli tak to nemá moc velkou cenu 😜
No ale jako křoví pro Porsche dobrý 😄
>😒] Kéž bych mohl říct, že to je jedno, protože tam stejně vlítne Jaguar a ukousne jim pr.... 😄
Do dokonalosti chybí už jen účast Jaguaru a zrušení těch nesmyslných restrikcí, chce to zpátky atmosférický V12 nebo alespoň V8.
Využívajú pravidlá tak ako nik iný. Diesel môže nasadiť do pretekov ktokoľvek - aj Toyota, Porsche, Ferrari. Aj Peugeot...
Tým, že vyhrávajú nešpinia šport, rovnako ako ho Ferrari nešpinilo v časoch, keď so Schumacherom získali 5 titulov v rade (resp. 6 konštruktérskych).
Áno, je to diesel, ale napr. v IRL sa jazdí na etanol, predtým metanol. A? Ak to umožňujú pravidlá a predstavuje to výhodu, tak prečo to nevyužiť?
Rovnako ako pravidlá F1 umožnili ohyzdné nosy monopostov v minulej sezóne, predtým desiatky krídeliek na každom aute, či nevkusné plutvy. Tímy sú tam preto, aby vyhrávali, nie preto aby riešili, čo je ešte to "pravé", "klasické" a čo už "špiní".
Svojou dominanciou ale rozhodne nešpinia motorsport!
Ještě k těm motorům - správný srdcař a nadšenec bude vždycky držet u benzínové jednotky, ti ostatní, kterým ten chrchel, když projede R18 nevadí, jsou jen nezainteresovaní statistici a příznivci zhovadilé EU. Opravdu si myslíte, že je to správný směr? Všichni nad tím mávnou rukou a za chvíli zde budeme mít Audi s naftovým třívalcem 0,9 turbo + 4 elektromotory. Lední medvídci skáčou do vzduchu nadšením, že prožijí další radostný den a plesnivá senilita v čele EU si připočítává další úspěšný zářez.