Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Z Hirošimy do Frankfurtu s Mazdou 3: Den první

Redakce Auto.cz je jako jediná z Česka součástí výpravy, která veze zcela nové Mazdy 3 z výrobního závodu v Hirošimě přímo na frankfurtský autosalon. Přinášíme reportáž z prvního dne.
Zpět na článek
4. 8. 2013 00:09
4. 8. 2013 07:10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 8. 2013 07:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 8. 2013 10:18
4. 8. 2013 15:14
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 8. 2013 11:16
4. 8. 2013 12:10
4. 8. 2013 15:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 8. 2013 00:09
Držím palce
Držím palce Mazdě z Hulína na moravě ;-)
Rozbalit vlákno
0
4. 8. 2013 01:17
Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Pozeral som nove info o cenach v DE, v CZ/SK pravdepodobne cca. 3000 EUR menej:

Bezpecnostny balik i-Activsense je iba v najvyssej vybave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zakladna vybava Prime-Line:
SKYACTIV-G 100 benzin (74 kW/100 PS) SKYACTIV-MT 16.990 Euro

Stredna vybava Center-Line
SKYACTIV-G 120 benzin (88 kW/120 PS) SKYACTIV-MT 20.290 Euro
SKYACTIV-G 120 benzin (88 kW/120 PS) SKYACTIV-Drive 22.090 Euro
SKYACTIV-G 165 i-ELOOP benzin (121 kW/165 PS) SKYACTIV-MT 22.290 Euro
SKYACTIV-D 150 Diesel (110 kW/150 PS) SKYACTIV-MT 24.390 Euro
SKYACTIV-D 150 Diesel (110 kW/150 PS) SKYACTIV-Drive 26.190 Euro

Najvyssia vybava Sports-Line
SKYACTIV-G 120 benzin (88 kW/120 PS) SKYACTIV-MT 23.290 Euro
SKYACTIV-G 120 benzin (88 kW/120 PS) SKYACTIV-Drive 25.190 Euro
SKYACTIV-G 165 i-ELOOP benzin (121 kW/165 PS) SKYACTIV-MT 25.290 Euro
SKYACTIV-D 150 Diesel (110 kW/150 PS) SKYACTIV-MT 27.390 Euro
SKYACTIV-D 150 Diesel (110 kW/150 PS) SKYACTIV-Drive 29.290 Euro

i-ActiveSense s asistentom mrtveho uhla, jazdnych pruhov, adaptivnym tempomatom, samozabrzdenim do 30 km/h, varovanim o iducom vozidle pri cuvani, samoprepinanim dialkovych a dennych svetiel a natacanim do zakrut je iba v najvyssej vybave od 23.290 + 1.650 za i-ActiveSense = 24940, t.j. cca. 25000, cize u nas od cca. 22000 EUR. Nenazranci jedny, chces spickovu bezpecnost, spickovo zaplat... Vsade sa pise o nehodach, kontrolach na cestach, obmedzeniach atd., ale aby sa proti tomu nieco robilo, to nie, bezpecie je luxus... To auto som chcel kupit, ale 22000 a viac za kompakt nedam.

Riadne ma stve ako automobilky rizuju na bezpecnosti. Mali by to dat v EU povinne a hotovo. Pomaly kazda automobilka pracuje na autopilotovi ale ak chce zakaznik to najbezpecnejsie, tak nech kupi to najdrahsie. To uz rovno kupit mercedes...
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 8. 2013 07:10
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Ajeje, realita nesplnila tvoje predstavy z mokrych snov.... Na vine je realita?

Kup si auto za 22 tisic a hotovo.
4. 8. 2013 09:07
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Nemáš ani na Logana,tak se nedívej po Mazdě lopato. >:D
Avatar - Ja Prvni 123
4. 8. 2013 09:54
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
co je tohle za blabol... a Golf, kde si doplacis i za rucni brzdu Ti nevadi?!
>:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2013 10:50
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Golf ji má v základu, to u Octavie se připlácí >:-[] Golf je v základu jedním z nejlépe vybavených modelů nižší střední :-!
Avatar - Ja Prvni 123
4. 8. 2013 14:48
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
tak mi mozna neco uniklo... byvalo to tak.
Je mozne, ze zezlo prevzala Oktavka.
;-)
4. 8. 2013 10:11
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Jestli chcete aby za vás auto samo brzdilo, udržovalo rychlost, koukalo se do zrcátka, přepínalo světla, tak radši jeďte vlakem ;-)
4. 8. 2013 10:11
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
za vybaveny golf das nasich 34tis...lebo vela príplatkov...u Mazdy je zvykom,ze uz dokupis max tak stresne ci metalizu...pri plnej vybave.
2há vec je tých 3000 rozdiel...s vyssou cenou sa aj rozdiel zvysuje...u dizlu das u nas 23900,nemci 28500,ale inak volene vybavy.

[odkaz]
4. 8. 2013 10:19
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Prave ze ty priplatky u Golfa snizuji vyslednou cenu. U Mazdy musis koupit vybavu celou, takze pokud se nepotkas s japonskymi ocekavanimi tak zaplatis vic nez kolik by clovek dal za Nemce. Typickym prikladem je Mazda 6, ktera se stejnou vybavou jako Passat vyjde o stopadesat tisic korun draze nez Passat.
4. 8. 2013 12:09
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Bud konkretny...ved passat dostanes na zaciatok so 16" plechacmi a Mazdu6 17" zliatinove...Passat mas v zaklade s 1,6TDI 105k a Mazda ti dava 2,0 D 150k...i tie baliky si nemozes vzdy kupit i pre tu najlacnejsiu vybavu.
4. 8. 2013 15:54
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Ano tak to je... u Korejců a Japonců dostaneš už v základu "plnou polní" ale na nějakou personalizaci zapomeň. U koncernu v základu často nedostaneš nic, ale máš obrovskou možnost si auto nakonfigurovat podle vkusu. První možnost je spíše pro méně náročné, kterým stačí to co tam je. Trochu to i sráží cenu vzhledm k tomu, že jsou všechny výbavy unifikované. Druhá možnost je pro ty více náročné.
5. 8. 2013 12:03
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Konkretni priklad, chci do auta bezklicove ovladani, coz je v dnesni dobe zcela normalni prvek vybavy, ktery se da koupit o do aut v nizsi tride, v nizsi stredni to bezne maji auta co stoji trista tisic, zadny nesmyslny luxus. A co na to Mazda? Jedina vybava u Mazdy 6, ktera ma bezklicove ovladani je nejvyssi Revolution, ktera zacina na 710.000Kc v benzinu a 760.000Kc v dieselu. Pokud by se mi nechtelo radit a chtel to same v automatu tak nejnizsi diesel cena je 850.000Kc, Passat to same umi o sto tisic levneji.
8. 8. 2013 11:07
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Bezkličové ovládání je normální prvek výbavy??? 8-s Na to jsi přišel kde? U kterého auta, tedy aut, když je to tak normální je standard???
4. 8. 2013 23:34
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Šlo mu o to, že u Mazdy musíš vzít nejvyšší výbavu, pokud chceš asistenty. Což u Golfu nemusíš, když už jsi ho vytáhl.
Avatar - Emel
4. 8. 2013 11:14
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Mě osobně asistenty pruhů nebo brzdění nezajímají, patří jednoznačně do příplatkové výbavy.
4. 8. 2013 11:53
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Nejlépe by to Mazda měla dávat zadarmo... ideálně by měla lidem platit odměnu za to že si ten paket koupí! >:D
4. 8. 2013 12:52
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Idealne by ich mala davat ako priplatkovy balik ku kazdej vybave... Realne aspon od strednej. Inak je to len hranie sa na bezpecnost. Ja by som tych asistentov pri dlhej ceste po dialnici bral vsetkymi desiatimi - hlavne, ked predtym stravim 8 hod. za pc... Ale som vyrazna mensina, co uz, vacsina je oddychnuty (super)vodic...

Technika je dnes na takej urovni, ze je az tragikomicke tvarit sa, ze nadstandardna bezpecnost je nejaky luxus pre vyvolenych...
4. 8. 2013 15:49
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Jenže pak by nebyl důvod kupovat top výbavu. Tady nejde o to co chceš, nebo co je a není z morálního hlediska povinnost. Tady jde o prachy! Mazda ani jiná automobilka nejsou charita. To by potom bylo možne si u základního modelu různých aut připlatit za klimu, ale pak by spousta lidí nekupovala vyšší výbavy, protože lakovaná zrcátka a podobné drobnosti oželí.
5. 8. 2013 00:52
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
To je o přístupu/ strategii. U Němců jsou tyhle stupně typicky o něčem jiném. Nejde tak ani o výbavu jako o jakýsi standard. V jejich pojetí se pod tím může skrývat lepší odhlučnění, hodnotnější interiér atp. Už ty nízké stupně jim nesou dobré marže. Ty vyšší jsou výhodnější hlavně proto, aby byly konkurence schopné. Což automaticky motivuje lidi je kupovat, pokud o tu výbavu mají zájem. Je to čistě otázka virtuální reality ceníku. Stupně/ standardy mají pomoci překlenout velké cenové rozpětí, kdy ceník jen těžko odráží realitu nákladů na výrobu. Stejně tak balíčky.

Aby platilo, cos napsal, museli by mít na nižších výbavách menší marži. Což nemusí být pravda. Podle mne to spíš plyne z toho, že chtějí vyrábět silně omezené množství variant. Než z toho, že by chtěli lidi nutit do koupě vyšších výbav. To podle mne naopak spoustu lidí odradí.
8. 8. 2013 11:36
Re: Nedrzim palce podla mna nenazranej mazde...
Jestli nejsi odpočatej, tak nelez za volant. Nehody jsou pak kvůli takovej trolům jako jsi ty. Co chrápou za volantem a spoléhaj na techniku.
4. 8. 2013 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Chuck Norris
4. 8. 2013 01:28
událost super !!!!!!!!!! ale chtělo by to přidat
Zrovna takový typ "počinů" se mi líbí... nebýt přizdisráč co sedí doma na zadku, poslouchá katastrofy na nově ale říct že pokud chcete přejet rusko nemusíte mít V3S a že je tam vlastně jako doma. Chce to vzít článek pěkně od podlahy, přidat info, hlavně zlepšit fotky (hlavně to co se fotí- chci vidět ty cesty, chci vidět věci na cestách co v čr nevidím a ne nějaký močící lidi někde u keře :-) ) a bude to po hoooodně dlouhé době článek který si rád prohlídnu a budu se k němu rád vracet a všem o něm vyprávět co jsem se z toho dozvěděl....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 8. 2013 07:12
Flotila
"Po prohlídce ruské tichomořské flotily ve Vladivostoku, jejíž velikost se podle našeho názoru v obecném povědomí hrubě přeceňuje"

Nepochybne ruske namornictvo ukazalo zahranicnym novinarom uplne celu flotilu :-)
Rozbalit vlákno
1
4. 8. 2013 10:18
Re: Flotila
Tak vzhledem k tomu, ze ruske namornictvo vyplouva jen kdyz se toci propagacni video, tak pravdepodobne celou Tichomorskou flotilu videli. :-! Ono i za sovetskych casu to nebyla az takova slava a ted uz maji Rusove jenom par zrezlych necek ze sovetske ery a nekolik novejsich ponorek.
4. 8. 2013 08:49
Zajímavá událost, ale mám pár dotazů :)
V první řadě bych chtěl vědět více o autě jako takovém. Vnitřní prostor, pohodlí, hluk... Nebo tohle zůstane skryto až do shrnutí za všechny tři dny? :-)

A jako druhá věc mě zajímá, jestli je to flotila hatchbacků, nebo je mezi nimi i nějaký sedan?
Rozbalit vlákno
0
4. 8. 2013 08:54
Ať se daří ......
Ano více fotek prosím ;-) jinak Mazda super auto hned bych si ji koupil být sám >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
4. 8. 2013 09:56
good luck
a jakou ráží jsou ozbrojena ta doprovodna vozidla?
:-|
Jinak dobry... stastnou cestu.
Ja jsem jel autem jen do Minsku... a uplne mi to stacilo.
:-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
4. 8. 2013 10:47
akorat ty klimetry... je to dobre?
"ve 3 dnech 1.406km"... to je dost malo, ne?
Ja jsem ted na dovolene ujel v 6 dnech pres 4tisice km - a doprovodne vozidlo jsem k tomu nepotreboval!
No.. ale zase to nebylo po ruske dalnici, to je fakt...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ham.
4. 8. 2013 11:01
Re: akorat ty klimetry... je to dobre?
A tomu říkáš dovolená? :-)
Avatar - 3_diamanty
4. 8. 2013 12:02
Re: akorat ty klimetry... je to dobre?
by si neveril ale niektori najradsej dovolenkuju v aute... su taki blazni... co polovicu dovolenky presedia v aute na cestach a ziju vo vlastnom svete zavreti medzi 4mi oknami auta.....
Avatar - Ja Prvni 123
4. 8. 2013 13:32
Re: akorat ty klimetry... je to dobre?
divit se muzes - ale rikam!
Bajcene jsem si odpocinul... videl spoustu novych mist... a par "starych"... porad lepsi, nez lezet v davu na pisku a cekat, az ten tyden skonci!
Avatar - Ham.
4. 8. 2013 14:54
Re: akorat ty klimetry... je to dobre?
Vidět nová místa je fajn, ale najet u toho 4000km za 6 dní je masochismus. :-)
Avatar - Ja Prvni 123
4. 8. 2013 17:39
Re: akorat ty klimetry... je to dobre?
proc?
Neco pres tisic tam... a pak zpatky = na 4 dny Ti nezbydou ani 2tisice... rano nekam zajet... odpoledne koupat v mori - do vecera a po ochlazeni zase zpatky.
Nebylo to tak hrozny.
Navic mam "autopilota"... najeto dost pres milion... mozna uz 1.5 , prestal jsem to pocitat...
;-)
Avatar - Ham.
5. 8. 2013 09:33
Re: akorat ty klimetry... je to dobre?
Že se to bez problémů ujet dá o tom mě přesvědčovat nemusíš, že to je příjemný způsob trávení dovolené o tom mě nepřesvědčíš. :-)
Avatar - 3_diamanty
4. 8. 2013 12:00
Re: akorat ty klimetry... je to dobre?
trosku si mimo... oni nejdu na cas :-) , nejazdia na cas ... nikam sa neponahlaju a je uplne jedno ci prejdu za 3 dni 1400 km alebo 10 000km .... nie je to sutaz v rychlosti ani nejdu na ziadny casovy rekord .... takze neviem co si tym chcel povedat .... ich ulohou je prist na autosalon nacas a popri tom zdokumentovat cestu .... to ze ty by si ten usek spravil za polovicny cas je nam vsetkym uplne jedno.... ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
4. 8. 2013 13:31
Re: akorat ty klimetry... je to dobre?
ale ne - nehledam soutez... jen me zarazilo, co bude jako pak - pas se vrati letadlem?
Vis, kolik km to je z Vladivostoku do Frankfurtu....?
:-(
4. 8. 2013 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 8. 2013 15:14
Re: akorat ty klimetry... je to dobre?
Sam si si odpovedal, asi si nesiel na dovolenku po nespevnenej komunikacii :-)
Avatar - Emel
4. 8. 2013 11:16
M3
Ta bílá vypadá moc pěkně :-)
Rozbalit vlákno
1
4. 8. 2013 12:47
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
4. 8. 2013 13:38
Re: Neocekávané informace
Ber to jako takový malý cestopis se zaměřením na automobilismus... pro mě vcelku příjemné čtení. Nic víc... ale nic míň.
4. 8. 2013 15:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 8. 2013 15:18
Re: Neocekávané informace
Ale to, ze vo Vladivostoku sa montuju Mazdy, auta firmy, ktora plati vylet, predsa suvisi s automobilizmom :-)

Mne to skor pride tak, ze redaktor siel na cestu nepripraveny, lebo opisuje len to, co prave vidi a svoje dojmy nedoplna ziadnymi datami.
4. 8. 2013 15:18
Re: Neocekávané informace
S tak malým nájezdem, těžko mluvit o autě...
S takovým nájezdem po tankodromu se dá stroze opsat prospekt. V dalších dílech očekávám trošku víc. Pořád je to lepší než opsaný a blbě přeložený zahraniční článek.