Koukam, ze Japonci se nikdy nepouci a i v nove generaci zopakovali vsechny chyby generace predchazejici, tedy slaby motor vylepseny dnes uz zastaralou prevodovkou, mizerny infotainment (uz jim alespon funguje za jizdy?) a sedacky urcene pro japonske trpasliky do kterych se Evropan nevejde. To vsechno uz tady bylo a mame to tu zas. :-(
Jake chyby myslite? Ze v aute za 800 tisic mate pohodli jak v premii o tridu vyse? Nemluve o zpracovani, materialech, tichu? Motor jezdi s prumernou spotrebou za 7-8l, ukazte mi jiny podobny V6 za 800 tisic :-) Prevodovka trochu ztraci ok, ale zase jsme u ceny. Podobny automobil z nemecke premie by stal min o 300 tisic vic :-) Sedacky jsou uplne normalni, pokud nemate 2,1m a to by vam byla mala vetsina aut. Takze zase takove to ceske plivani a ulne mimo :-)
Testovaný vůz je za 1,2 mio... za to je Mercedes nebo BMW a není se o čem bavit. Vedle výše zmíněných neduhů není to ani hezké, ani top v technice a ani moc rychlé. Co z této V6, když má horší výkony než V4.
Kvalita a spolehlivost je u Lexusu nebo BMW celkem totozna. Pokud je to s benzinem, tak je to bez problemu, pokud je to s dieselem tak holt problemy jsou. Predchozi generace mela zoufaly diesel 2.2 DCAT se kterym byl kopec problemu a pritom to byl taky Lexus. Atmosfericky sestivalce na problemy netrpi ani u jinych znacek, tedy pokud to neni koncern a jeho vecne problemy s rozvodama.
skus si v konfiguratore MB, BMW ci Audi naklikat vybavu ISka a zrazu zistis, ze bavit sa predsalen je o com, pretoze ten cenovy rozdiel tam stale bude v prospech ISka.
Ctyrvalcova D3 bude stat ve stejne vybave dokonce mene nez ten Lexus a sestivalcova D3 bude sice za podobnou cenu, ale mnohem lepe pojede. Ta cena s ohledem na motor a prevodovku neni nijak uzasna.
mozes to potvrdit linkom na konfigurator? Pretoze ked som si ja minuly rok konfiguroval BMW 320i, Audi A4 2.0 TFSI a MB C250 kazde jedno vyslo o niekolko tisic viac ako IS250 v rovnakej vybave a neverim, ze sa toho tolko zmenilo za tych par mesiacov.
Aj teraz som si preletel cennik D3 a Lexusu a uz v zakladnej vybave je IS lacnejsie - nehovoriac o tom, ze D3 si rado necha priplatit aj za vybavu, ktora sa dnes povazuje za samozrejmost.
současný dvoulitr od mercedesu 1991 cm3 benzín. Buď 211 koní nebo 360 ;-) . V druhém provedení nejrychlejší sériový čtyřválec na světě. Samo není atmosférický... to už je pryč.
Zapomněl jsi na subaru impreza a jeho ostré verze..................... , .......... ne dělám si pr..... >:-[] , pokud nejsi schopen rozlišit atmosferické motory od turbo-motorů, tak budeš asi ten motorářský fajnšmekr bych řek, s těmi my amatéři nemůžeme diskutovat. :-(
A který nedopovaný čtyřválec myslíte? 8-s Podívejte se jinam, např. v Audi A6 se nabízí šestiválec 2,8 FSI 150 kW a není to to zdaleka základní motor. Ovšem je to atmosféra. :-):yes:
No vždyť ano. Někdo tlačí hybrid, kde těžistě prodejů bude v řádech desítek kusů. Někdo tlačí to, co mu zákazník akceptuje a prodává v řádech stovek kusů. Dle zvětšování regionu v rámci evropy si přihoď jednu, či dvě nuly.
BMW v nabídce hybridní trojku má. 300h mě moc netáhne. HSD postavený na tomhle šestiválci by byl zajímavější. V nabídce zkrátka chybí 350. Byť by to byla okrajová motorizace. Ale ono celé IS je okrajový model.
Konkurence hybridy ma, ale nikdo je nechce, protoze diesely jsou lepsi. Treba Sko nabizi Mercedes s hybridem, ale v cele CR se prodalo slovy nula kusu.
Pohodli v Lexusech je znacne iluzorni pojem. S jejich sedackami pro trpasliky se o necem takovem neda moc mluvit. I GSko ma sedacky mensi nez co je v Evrope zvykem v normalni nepremiove stredni tride.
??? 2,5 V6 atmo, 153 Kw se ti zdá jako slabý motor? >:D To si děláš srandu, ne? Ta vé-šestka je to nejlepší co na tom autě je, patrně jsi asi nikdy víceválce nevlastnil, když takhle mluvíš. Navíc když se podíváš na sprit-monitor na předešlou generaci s podobným motorem, má velmi dobrou /!/ spotřebu. Mimochodem kolik "dává" mazda se svým 2,5 sky, nebo kizashi? Lidi trochu soudnosti to chce. :-!
Na radoby sportovni premiovy sedan je to opravdu hodne slaby vykon. Navic v kombinaci s prehistorickym automatem je vysledna dynamika jeste horsi nez by to vypadalo na tech 153kW. Realne je to auto pomalejsi nez nepremiove Volkswageny nebo Skodovky s 1.8TSI, tedy naprosto beznym ctyrvalcovym motorem dostupnym v autech s polovicni cenou.
Ten automat zapadá do filozofie tohoto auta, navíc tohle není čistě sport jako oct. RS, nebo tak. To že dostane lehoučce na * na semaforech od 1,8 TSI v oct, nebo passatu je asi pravda, ale znovu ti můžu zopakovat, sedni do šestiválce a potom suď - těch 0.5s na tomhle autě oželíš, to ti můžu potvrdit. Jinak je jasné, že verze s manuálem by tyto problémy odstranila, osobně bych se k ní také klonil, ale lexus razí spíš pohodlí a kvalitu svezení, proto rychlost je až na druhém místě.
Šak netvrdím že 2,5 sky je špatný, jen dávám srovnání, že pokud stejně objemný šestiválec dává ještě o trochu víc /více hmoty, větší tření/ při rozumné spotřebě, vůbec to není špatné - spíše vynikající.
jj, že by chtěl Lexus konkurovat BMW? S těmi dvěma motory proti motorové paletě BMW? S tou Toyota převodovkou?? S tím interiérem?? Možná kdyby byl o třetinu levnější....ne, stále ne, nemá šanci. >:-[]
Slabý a auto s ním vůbec nefunguje dobře, byly napsány řady testů, to se nepovedlo, kočkopes, který nefunguje.
Absence dieselu a řada dalších věcí to auto rychle pohřbí.
Testy psaly, že hybrid nefunguje s verzí sport a se snahou o sportování vůbec. Kam se tedy IS cpe a po právu dostává za uši, že s hybridem ne-e.
Ale když se člověk hybridem nechá přesvědčit k jízdě plynulé, plavné a neagresivní, tak to auto začne opravdu dávat smysl. Při takové jízdě není motor slyšet vůbec.
který je důstojnou odpovědí na 325i z roku 2005. Jako základní motor ještě dnes velmi dobrý. Ovšem zároveň jako vrcholná motorizace bída (pomalejší a neohrabanější hybrid je v evropských podmínkách neprodejné auto).
No jo, Lexus na Evropu z vysoka ... :-)
V USA je nabídka lepší, tam nabízí ISko i s motorem 3.5 V6.
Navíc tam jak verzi IS250, tak i verzi IS350 nabízí i s pohonem 4x4 + verze IS350 se nabízí s osmikvaltem.
Je to lepší než 316i, spíš někde na úrovni 320i... pokud by šlo jen o motor, asi bych dal přednost šestiválci. S výbavou Executive za 919 tisíc je to hodně solidní - pokud chceš sedan, benzín, automat.
Lexus se umí trefit do vkusu Evropanů. prostě postaví auto pro USA, možná pro Japonsko a potom s nepatrnými úpravami prodává (spíše neprodává) auto v Evropě.
Výrazně více se bude prodávat 300h než tahle 250. Např. jen sehnat předváděčku IS 250 je problém.
Asi je to dané skladbou zákazníků Lexusu a je otázka, co je příčina a co následek. Pro pohodovu jízdu je ten hybrid výborný, pro sportovní (což je zřejmě jediný parametr, který dnes novináře zajímá) ne.
Pak je ovšem zajímavé, že Lexus marketingově stále omílá testování na NS. Pokud tam testují tu pohodovou jízdu tak to moc ideální volba trati není. A pokud tam testují jízdu 300h na limitu tak se tam dost flákají. Osobně považuji za nejlepší z hlediska komfortu právě verzi 250, sametovému šestiválci s dobrým podvozkem se právě v oblasti komfortu nemůže hybrid se čtyřválcovým chrchlem a CVT zdaleka rovnat.
Zcela vážně: v čem je ta 250 lepší? Mám domluvenou srovnávací jízdu 250 x 300h, tak na co se mám zaměřit?
Zatím jsem jel jen s 300h; podvozek mi přišel ok, motor + převodovka jako kdyby tam vůbec nebyly. Tj. jelo to potichu a samo, tedy pokud člověk neprošlápl plyn na podlahu.
1. zvukově, samet V6 a čtyřválec se nedá srovnávat zvenku ani zevnitř při vytočeném motoru.
2. jízdně, menší hmotnost a daleko lepší převodovka=lehkonohá jízda 250 do oblouku
3. dynamikou, 250 je prostě rychlejší počínaje zrychlením a konče Vmax
4. 300h na požadavek max. výkonu odpovídá divnou kombinací, kdy se střídavě přetahuje elektromotor a spalovací motor, chvíli tahá jeden, pak druhý a výsledná zvuková kulisa umocněná ještě CVT je jak rozladěný koncert, 250 prostě jede (když dá řidič pokyn) nebo nejede když jej nedá), jednoduché, hladké, sladěné se zvukem.
5. ke komfortnějšímu charakteru 250 lze přičíst i větší kufr a vyšší užitečnou hmotnost.
Přesně tak! :yes: Jedna věc je sedět u netu a nad papírovými parametry mudrovat, a druhá věc je šestiválec /jakýkoliv R6, V6/ vlastnit a jezdit s ním. Pak si člověk ujasní co chce, a že byť výkonné hrubé R4 turbo, není někdy to pravé.
Což o to, mně se ten zvuk čtyřválce v té 300h taky nelíbil. Ale když jsem jel klidně, tak prostě nebyl slyšet vůbec.
Díky za vyjmenované body k prozkoumání, budu i díky nim ty 250 a 300h porovávat pečlivě.
Ak Ti smiem poradit, najprv si premysli, kde sa s tym autom budes primarne vyskytovat. IS 250 vlastnim a IS 300h som mal pozicane.
Z fleku mozem povedat, ze 250 ma lepsi zvuk, ale to ocenujem len pri dialnicnych rychlostiach. V meste, ho nevytacam, tak ho nie je pocut. A ak vies s hybridom jazdit, tak to bude IS 300h platit dvojnasobne. Musis si uvedomit akurat fakt, ze hybrid ma ine pravidla hry. Ale to plati vseobecne, nie len u tohoto ISka.
Este jedna rada, vypni si generator zvuku v kabine u IS 300h. Je to zbytocna volovina. Ale Janda si na tom na videu zgustol.
A zapomněl jsem na komfort resp. dávkovatelnost brzd. 300h nejprve brzdí vlažně, protože se snaží uplatnit rekuperaci a při trvajícím tlaku brzdí jak o život, takže dávkovatelnost brzd je špatná. 250 má „normální“ brzdy odpovídající prémii, perfektně dávkovatelné.
Hybrid v IS a je skutečně tragedie, když se srovná s hybridním GS, tak skoro nejde věřit, že je to auto stejné automobilky. I4 vs. V6 prostě projevem jiné světy, navíc CVT v IS se chová tak zmateně, že ve výsledku je jízda jen kakofonií různě intenzivního vytí utrápeného motoru. Tohle na D3 stačit nebude a v kombinaci s designem ve stylu zmačkaného papíru je to jen další hřebík do rakve prodejů v Evropě. Možná jim amíci na ten čtyřhrnek hybrid skočí, ale tipnul bych, že i tam zaznamená v této generaci IS horší prodeje.
Aha! >:D Tak ten hybrid je pro domácí a ostatní asijské trhy? A navíc k oblažení Evropanů? No, jestli to má být skutečně v Evropě alternativa k dýzlům, pak u lexe těžce podcenili situaci.
Proti hybridům nic nemám, ale tady konkrétně mi více voní 250, protože to bude sametový pohodář. Zamrzí, že nedostal novější převodovku. 300h nenabídne lepší dynamiku, ani komfort. Jen tu spotřebu. Možná kdybych ho plánoval provozovat hlavně ve městě. Pak by ovšem bylo otázkou, proč nekoupit CT.
Průnik zákaznické skupiny passatu a IS bude jistě zcela zanedbatelný, na druhou stranu, z hlediska pozicionování samotnými automobilkami, je např. zajímavé podívat se na ceny předchozí generace IS a passatu, a tím nemyslím jen v Evropě, ale např. v USA, kde ceny šestiválcových verzí těchto aut byly naprosto srovnatelné. Konkureční modely D3 v podobných motorizacích stály výrazně více. V akt. generaci u.s. passatu to bude nejspíš už jinak, ale pro B5 to platilo.
Jo, jo, souhlas. Dnešní trh je složitý, a různé značky mají v různých státech úplně jinou pověst /třeba bývalý saab tady a v německu, nebo např. škoda u nás, v německu vs. francie atd./ ..... a tím se dostaneme k tomu, že ceny se můžou různě sbližovat a určitě IS-ko musí s passatem počítat, i když se to tak nemusí jevit. Dnes se každý snaží trefit do nějaké mezery na trhu, nabídnout něco nadstandard, buď dobrou pověst a značku viz. D3, nebo musíš něco přihodit v technice. Lex je v tomto tak trochu na pomezí a bojuje. :yes:
Ano, u Lexusu se neinspirovali sami, ale u něj to alespoň nedopadlo tak špatně jako i jiné automobilky, kde okopírovali a naroubovali jen spodní část masky a výsledek byl stejný jako když pejsek a kočička vařili dort.
Pokud jsi neuhádl o kom mluvím, tak vkládám odkaz: [odkaz]
Jinak za mě, pokud bych si měl vybrat sedan střední třídy právě od Japonců, tak IS je asi jediná možná volba. Naštěstí se u ní nekoná žadné vlnobití jako u nové M6 (ve stylu Hyundai) vyvolávající mořskou nemoc:-)
Ten vnější design je docela zajímavý (až na ten vetřelcovitý ksicht), zvětšený interiér a nerunflaty chvályhodné a standardní výbava také, ale proti 3-er je to pořád zoufalost. Kde je naftový motor? Kde je širší nabídka benzínů? Kde je kombík? Kde kupé? Kde je manuální převodovka? Jinými slovy to v evropské prémiové třídě bude opět zcela okrajová záležitost. P.S. BMW 3 F30 - bravo, BMW :-):yes::yes::yes:
To auto se někomu (asi) líbí, ostatní ho nesnáší. Já se musím hlásit k těm, kteří ho nesnáší. Tenhle přebujelý design mi není blízký vůbec v ničem (a to nejsem fanda Audifikovanosti).
Jediné místo, kde je tohle auto pro mě hezké jsou zadní sedačky >:D
Kdo z Vás co tu kydají na Lexus nebo jakékoli auto této třídy, vlastní podobný kočár. Má tu někdo Nové Audi, MB, BMW, Lexus??Pokud ano může porovnat. Mě osobně příjde od pohledu že z designem to přehnali ,ale pokud bude jízda podobná jako v minulé generaci bude to stále super auto. Nemá podvozek jako BMW. Ani quattro jak Audi, Nebo jméno jako mercedes. Jedno plus tu je spolehlivost. A ta je kupodivu perfektní. Spotřeba na objem je slušná a jízda přesně jaká by měla být. Ticho, pohodlí, luxus a to vše za lepší cenu než konkurence. K Lexusu jako celku. Je to japonec a jako takový se musí brát. Evropané hold mají jiné oči a každý má právo na svůj vkus. Jinde ve světě se líbí a prodává :-) .Měl jsem možnost si ho vyzkoušet a výsledek?? Normální auto jako všechny ostatní. Jde o to že každý tu preferuje to svoje a i když vlastní třeba foobii 1,2htp je prostě BMW to nej.
Souhlas s Radohanno. Pro IS 250 v Premiu si jdu za cca 14 dní. Vybíral jsem dlouho, ostatně nové auto si nekupuji každý rok. Poměr užitná hodnota k ceně se mi zdá nejlepší i ve srovnání se srovnatelnými auty německé trojky. Po měsíci užívání napíšu pár prvních dojmů-zda se zdání potvrdilo.