Frankfurt 2013
Podla obrazkov to bude asi velmi mierny facelift😒br />
[odkaz]
Ale mal by sa zmenit aj interier, mozno takto😒br />
[odkaz]
(nesiel vlozit priamo link na obrazok, takze link je v prispevku od "Blue Zee" )
Karosarske verzie bohuzial chybaju, aspon to kombi mohli spravit ;-\
[odkaz]
Ale mal by sa zmenit aj interier, mozno takto😒br />
[odkaz]
(nesiel vlozit priamo link na obrazok, takze link je v prispevku od "Blue Zee" )
Karosarske verzie bohuzial chybaju, aspon to kombi mohli spravit ;-\
ja talianov nikdy nepochopim.. idu faceliftovat to co facelift ani nepotrebuje ale ze im chybaju nove modely to im akosi nevadi... nemaju model v strednej ani vyssej strednej triede... v nizsej strednej triede okrem hatchu tiez nemaju nic ziadny kombik .. mito medzi malymi autami je ako trojdverak uz uplne stratene a nezmyselne .... pritom stacilo spravit aj 5 dverovu verziu a predaje mohli byt trojnasobne vyssie... nechapem a nechcem ani pochopit preco sa sami takto nicia.... taliani su nepoucitelni a talianske auto by som si kupil jedine asi pandu alebo f500.... inu znacku ako fiat urcite nie lebo by som sa bal ci neskrachuje.... nerozumiem.. alfa ma krasnu historiu.. vzdy vyrabala pekne modely a dost modelov ale toto co sa deje poslednych par rokov mamma miaaa.... konec.... skocila brera , 159tka, alfa GT, alfa 166, a ja neviem ake dalsie este modely.... a nove nic... nic nove co by nakoplo alfu k zivotu... vzdy je to len o nejakych novyc hfarbach lakoch faceliftoch motoroch a faceliftoch faceliftovanych faceliftov .... asi by mali sefovia autmobilky alfa romeo ist do korei na exkurziu kde by im ukazali ako sa sikovne efektivne rychlo a ucinne dnes robia uspesne auta a aj by im ukazali talianom ake auta vyrabat ( karosarske verzie a triedy ) aby sa vyhli neuspechu.... lebo zjavne taliani nevedia co vyrabat 8-s
Jestli ono není jednodušší faceliftovat než udělat nové auto střední třídy 😉 .
Je lepší dělat věci pomalu a pořádně než šlápnout vedle a pokazit si pověst nějakým nedodělkem. Samozřejmě je škoda nechat současné zákazníky 159 utéct ke konkurenci, vždy je tu riziko že už se nevrátí... ale prostě nová Alfa ve střední třídě, to musí být něco mezi Mazdou a BMW... a to není úplně sranda.
Uvědom si, že tu máme od Alfy 3 nové svébytné modely za posledních 5 let - to není na relativně malosériovou automobilku zase tak špatné...
Je lepší dělat věci pomalu a pořádně než šlápnout vedle a pokazit si pověst nějakým nedodělkem. Samozřejmě je škoda nechat současné zákazníky 159 utéct ke konkurenci, vždy je tu riziko že už se nevrátí... ale prostě nová Alfa ve střední třídě, to musí být něco mezi Mazdou a BMW... a to není úplně sranda.
Uvědom si, že tu máme od Alfy 3 nové svébytné modely za posledních 5 let - to není na relativně malosériovou automobilku zase tak špatné...
ano je to uplne tragicke 😄 pretoze maloseriova automobilka je preto, ze nema skoro nic na predaj
Rád bych ti připoměl, že jednu dobu jistá automobilka nabízela pouze Fábii a Octavii a kde je dnes? Takže klídek. 😉
-22% 😉
To není ani tak neschopností značky, ale více ekonomickou situací, která dopadla téměř na všechny. I na Škodovku. -22% je nic neříkající číslo. Na ekonomické výsledky je třeba nahlížet více do hloubky. Uvedu příklady😒br />
1. automobilka hodně investovala a navzdory vysokým prodejům se díky masivním investicím propadla například o -10%
2. automobilka do ničeho neinvestovala a díky nízkým prodejům se propadlo o -10%
Tedy čísla jsou stejná, ale znamenají úplně něco jiného. Bohužel pro nás čtenáře zde redaktoři servírují často pouze prázdná čísla, ale nic navíc.
1. automobilka hodně investovala a navzdory vysokým prodejům se díky masivním investicím propadla například o -10%
2. automobilka do ničeho neinvestovala a díky nízkým prodejům se propadlo o -10%
Tedy čísla jsou stejná, ale znamenají úplně něco jiného. Bohužel pro nás čtenáře zde redaktoři servírují často pouze prázdná čísla, ale nic navíc.
No nevim. U mistniho prodejce Skodovky je na place jeste porad hromada OII RS ktere se dlouho prodavaly lepe nez Rapid + OIII dohromady - az ted se to zacina lamat na stranu novinek.
Na cestach jsem dotedka potkal jen jednu jedinou OIII, zato treba nove Audi A3 maji jen na nasi ulici tri, a taky bileho Leona, nove Golfy a Clio ani nepocitam.
Sam asi z O2 na O3 prechazet nebudu, ledazyby udelali rychle facelift, ona O3 ve verzi Elegance vypada hur nez O2 Ambiente - to nove radio SWING je nehezke, a vubec to v interieru vypada nevalne - treba ty krasne packy z Golfa VII se k matnemu plastu O3 nehodi.
Na cestach jsem dotedka potkal jen jednu jedinou OIII, zato treba nove Audi A3 maji jen na nasi ulici tri, a taky bileho Leona, nove Golfy a Clio ani nepocitam.
Sam asi z O2 na O3 prechazet nebudu, ledazyby udelali rychle facelift, ona O3 ve verzi Elegance vypada hur nez O2 Ambiente - to nove radio SWING je nehezke, a vubec to v interieru vypada nevalne - treba ty krasne packy z Golfa VII se k matnemu plastu O3 nehodi.
Tragická je Lancia, která rezignovala na vlastní auta a lepí znáčky na Chryslery, to nemůže dlouhodobě fungovat... respektive, může to fungovat pouze s vědomím value for money bez ohledu na značku.
Alfa sice nemá moc modelů, ale má pokryté prodejně nejdůležitější segmenty, má konečně i solidní sporťák pro posílení image... takže se není za co stydět.
Alfa sice nemá moc modelů, ale má pokryté prodejně nejdůležitější segmenty, má konečně i solidní sporťák pro posílení image... takže se není za co stydět.
za to ale nemůže Lancia jako taková, ale vedení automobilky a to jak to před mistrem Fantozzim tak za něj 😉 Píšeš to jako by si tento úděl vybrala Lancia sama :no:
Tuhle myšlenkovou šarádu jsem nepochopil... vedení Lancie jsou neschopní ***i, ale značka samotná za to nemůže, sama si to nevybrala? Já nějak naivně předpokládal, že za automobilku vždy rozhoduje nějaké vedení a značka samotná, úst nemaje, vlastní rozhodnutí nečiní... 😉
myšlenkovou šárádu tady předvádíš akorát ty a nebo účelově hraješ hloupého 8-s
Nejdříve napíšeš, že Lancia si za své postavení může sama ( jako by mohla rozhodovat pouze sama za sebe bez ohledu na ostatní značky koncernu Fiat ) a pak tomu nasadíš korunu prohlášením, že značka jako taková rozhodnutí nečiní..... >😁 :yes😒br />
Věřím tomu, že ve vedení Lancie jsou ještě lidé, kterým na značce záleží, bohužel tito lidé (ať mají úmysly sebelepší) nerozhodují o tom, co bude nebo nebude Lancia vyrábět, stejně jako o tom nerozhodují lidé pracující v Alfě Romeo, protože vše má pod palcem kápo Marchionne.
A ten rozhoduje o tom, že Lancia bude jen přelepovaný Chrysler , stejně jako je odpovědný za to, že tu doteď nemáme nástupce 159/166/Brery/Spideru 😉
PS: tím "vedením automobilky" v předchozím postu nebylo myšleno vedení Lancie, ale vedení celého koncernu Fiat samozřejmě 😉
Nejdříve napíšeš, že Lancia si za své postavení může sama ( jako by mohla rozhodovat pouze sama za sebe bez ohledu na ostatní značky koncernu Fiat ) a pak tomu nasadíš korunu prohlášením, že značka jako taková rozhodnutí nečiní..... >😁 :yes😒br />
Věřím tomu, že ve vedení Lancie jsou ještě lidé, kterým na značce záleží, bohužel tito lidé (ať mají úmysly sebelepší) nerozhodují o tom, co bude nebo nebude Lancia vyrábět, stejně jako o tom nerozhodují lidé pracující v Alfě Romeo, protože vše má pod palcem kápo Marchionne.
A ten rozhoduje o tom, že Lancia bude jen přelepovaný Chrysler , stejně jako je odpovědný za to, že tu doteď nemáme nástupce 159/166/Brery/Spideru 😉
PS: tím "vedením automobilky" v předchozím postu nebylo myšleno vedení Lancie, ale vedení celého koncernu Fiat samozřejmě 😉
Vedení koncernu, to je jiná, s tím částečně souhlasím... jenže ani Marchionne by nepodřízl slepici snášející zlatá vejce. Ale pokud nesnáší ani obyčejná?
Vezmi si paralelu v koncernu VW - Škoda dostává relativně hodně prostoru, rozšiřuje modelovou paletu a tak dále. SEAT byl spíš ten třetí vzadu. Osobně věřím tomu, že za tím nejsou zlí šéfové koncernu, ale šikovní lidé u nás ve Škodovce - tak to funguje ve většině velkých firem, čím více se ti daří, tím více prostoru dostáváš. A naopak.
Jmenuj poslední model Lancie, který si opravdu zasloužil respekt, poslední opravdu dobré auto... jaj, to už je doba.
Vezmi si paralelu v koncernu VW - Škoda dostává relativně hodně prostoru, rozšiřuje modelovou paletu a tak dále. SEAT byl spíš ten třetí vzadu. Osobně věřím tomu, že za tím nejsou zlí šéfové koncernu, ale šikovní lidé u nás ve Škodovce - tak to funguje ve většině velkých firem, čím více se ti daří, tím více prostoru dostáváš. A naopak.
Jmenuj poslední model Lancie, který si opravdu zasloužil respekt, poslední opravdu dobré auto... jaj, to už je doba.
Jo jo, šikovní lidé... >😁 Když jsou peníze, jde ledacos 😉 Když nejsou, můžou tam být sebešikovnější lidé, ale když ti někdo nad tebou krouhne finance, tak seš nahranej......
Peníze jsou. Pokud dokážeš z každého vloženého milionu vrátit dva, tak se pro tebe ten milion najde. Pokud z každého vloženého milionu vrátíš půl, pak ti někdo ty finance krouhne, dřív nebo později.
Kdyby to bylo až tak simple, tak dneska Alfa prodává 500 tisíc vozů ročně.
To je právě obráceně. Pokud by Alfa prodávala 500.000 ročně, pak by nebyl problém urychlit vývoj nových modelů. Momentálně se jako nejziskovější část koncernu jeví Chrysler, proto se mu po zásluze dostává největší pozornosti.
Ježíší Emele 8-s ! Není prodejů bez nových modelů, bludný kruh..... 8-s
Chrysler se prodává protože americký trh už není v současné době postižen krizí narozdíl od toho evropského, nehledě na velké rozdíly v cenách pohonných hmot i samotných automobilů v porovnnání s Evropou.
Chrysler se prodává protože americký trh už není v současné době postižen krizí narozdíl od toho evropského, nehledě na velké rozdíly v cenách pohonných hmot i samotných automobilů v porovnnání s Evropou.
Není prodejů bez nových modelů, ano. Klíčová otázka ale zní... bylo by prodejů s novými modely? Byly by ty prodeje takové, aby se vývoj těch modelů zaplatil a přineslo to zisky?
Pokud by Lancia měla špičkový tým lidí s jasnou a věrohodnou vizí toho, jak během deseti let dovést automobilku ke zisku a rozkvětu, jistě by pro ně koncern peníze obstaral - je to investice jako každá jiná a rozumný investor holt posuzuje riziko a návratnost.
Pokud by Lancia měla špičkový tým lidí s jasnou a věrohodnou vizí toho, jak během deseti let dovést automobilku ke zisku a rozkvětu, jistě by pro ně koncern peníze obstaral - je to investice jako každá jiná a rozumný investor holt posuzuje riziko a návratnost.
Tak mne osobne sa moznost pouzit ako zakladny motor dvojvalec vobec "nenabizi", neviem, kde na to autor prisiel, ci je to podlozene nejakym zdrojom zvnutra, alebo iba prejav vlastnej invencie ci snaha rozpumpovat diskusiu 😄
Osobne by som privital QV s prevodovkou TCT, aj ked by to bola z hladiska celkovych predajov okrajova verzia.
Osobne by som privital QV s prevodovkou TCT, aj ked by to bola z hladiska celkovych predajov okrajova verzia.
Giulietta se mi moc líbí, ovšem až na ty přední světla - nepochopím, jak u auta s takhle extrémně vysokým předkem mohli udělat světla na výšku, čímž tento designérský problém ještě zdůraznili... Očekávál jsem, že při modernizaci ten předek předělají pořádným faceliftem s nízkými širokými lampami, leč nestalo se tak... Škoda!
No jo, to je prostě nový designový jazyk Alfy, se kterým je Alfa sama očividně spokojena, takže ho vidíme i na 4C a velmi pravděpodobně ho uvidíme i na dalších modelech... taky mi přišla zajímavější vizáž 159 nebo 147 se světly na šířku. Ale jak píšeš, i tak se mi Giulietta líbí 😄
Je to vždy o detailech a úhlu podledu.
Někdy stačí málo [odkaz]
a někdy chybí moc 😉 [odkaz]
Někdy stačí málo [odkaz]
a někdy chybí moc 😉 [odkaz]
Za mě dělá Alfa moc hezká,průměrně kvalitní,jízdně velmi dobrá a celkem dost nepraktická auta,pro tu "svoji" cílovou skupinu zákazníků.Do srovnání s ostatními modely to zapadá obtížně,Alfa je buď chceš nebo nech být.
MiTo-trochu předražené,trochu drncavé,ovšem zcela subjektivně krásná extravagantnější verze Fiatu Punto.nejlepší volba asi 0.9 twin air
Giuletta-slušně jezdící,velmi hezký hatchback, na velikost auta málo prostoru uvnitř,originální interier.nejlepší volba 1.4Tb 170k
4C-designová hračka,myslím,že to nebude motoricky a podvozkově taková bomba jak slibovali,ale ten vzhled!!
ještě poměrně aktuální 159-těžké,málo místa,opět skvělý vzhled hlavně kombíku,dobrá jízda.nejlepší verze-2.0JTDm 170k. Benzíny nedávaly tu váhu v 159tce nejhorší byl žravý a poměrně líný V6 4x4
Tak já vidím,Alfy.Podle mě má značka potenciál,ale musí se s ní a novými směry opatrně.
AR bude vždy něco ne-mainstreamového.😊
MiTo-trochu předražené,trochu drncavé,ovšem zcela subjektivně krásná extravagantnější verze Fiatu Punto.nejlepší volba asi 0.9 twin air
Giuletta-slušně jezdící,velmi hezký hatchback, na velikost auta málo prostoru uvnitř,originální interier.nejlepší volba 1.4Tb 170k
4C-designová hračka,myslím,že to nebude motoricky a podvozkově taková bomba jak slibovali,ale ten vzhled!!
ještě poměrně aktuální 159-těžké,málo místa,opět skvělý vzhled hlavně kombíku,dobrá jízda.nejlepší verze-2.0JTDm 170k. Benzíny nedávaly tu váhu v 159tce nejhorší byl žravý a poměrně líný V6 4x4
Tak já vidím,Alfy.Podle mě má značka potenciál,ale musí se s ní a novými směry opatrně.
AR bude vždy něco ne-mainstreamového.😊
Giulieta je super auto... a právě v ní bude ten dvouválec dávat smysl!
Je to charakterní točivý motor... takže v Puntu je čtyřválec 1.2 s momentem dosupným už při zvýšeném volnoběhu lepší... do červené Giuliety bude tenhle motor mazec!
A jsem si jistej, že bude výkonější, než je v 500...
😉
Je to charakterní točivý motor... takže v Puntu je čtyřválec 1.2 s momentem dosupným už při zvýšeném volnoběhu lepší... do červené Giuliety bude tenhle motor mazec!
A jsem si jistej, že bude výkonější, než je v 500...
😉
To myslíš fakt vážně? >😁 Alfu Romeo s dvuválcem 8-s 8-s 8-s To je přece naprosto nepřijatelné. Ještě tak do Fiatu 500 (vzhledem k tradici),ale do Alfy nikdy a do Giulietty už vůbec ne. Pane bože, už jen ty vibrace a ten zvuk! To je přece úplně prznění značky. Alfa musí mít minimálně 4 válce, to není Fiat! Kdo tohle nechápe, Alfu si asi nekoupí, neboť to není Alfista :-!
myslíš?
To mě mrzí.. že ani po 10 Alfách a asi 800tis km v nich se nemůžu považovat za Alfistu...
😉
Chce to jen být dříve narozený!
Ten dvouválec evokuje velmi věrně zvuk a vlastně i chování ortodoxních boxerů... Alfasuda jsem neměl, ale 33 postupně tři a všechny byly SUPER!
I když jedna byla diesel... a Sprint s boxerem 1.7? Úplnej nářez!
Na úrovni milování...
😉
To mě mrzí.. že ani po 10 Alfách a asi 800tis km v nich se nemůžu považovat za Alfistu...
😉
Chce to jen být dříve narozený!
Ten dvouválec evokuje velmi věrně zvuk a vlastně i chování ortodoxních boxerů... Alfasuda jsem neměl, ale 33 postupně tři a všechny byly SUPER!
I když jedna byla diesel... a Sprint s boxerem 1.7? Úplnej nářez!
Na úrovni milování...
😉
až jsem se nostalgicky zasnil... kdo někdy slyšel vytočenýho boxera, ví o čem mluvím...
:-!
:-!
Tak to mě opravdu překvapuje, že po "10 alfách" by jsi akceptoval jednáctou s dvouválcem pod kapotou. Nic proti alfáckému boxeru, ale Twin Air je úplně jiný šálek čaje, - 2 válce jsou prostě zase jen 2 válce.... Nikomu to nevnucuji, ale pro mě je to v jakémkoliv autě nižší střední třídy naprostá zhovadilost, natož pak v Alfě. Ale svůj názor tu nechci nikomu vnucovat, jen jsem si ho dovolil zde prezentovat, protože informace o tom, že by TwinAir mohla dostat i Giu mě prostě zvedla ze židle ;-\ Stejně si ale myslím, že se tak nestane, protože by to mohlo ohrozuit image tohoto modelu. Ono už i v MiTu je to dost silné kafe...
nemyslím si, že by za špatným prodejem Alf stála mizerná kvalita, ty auta jsou srovnatelná s čímkoliv jiným prodávaným v Evropě. Alfa 4C se mi moc libí, ale nejspíš bude pro běžného člověka dost nedostupná. Já sám mám doma jednu Alfu a jeden koncern. Alfu mám třetí a tu poslední už přes 5let a tak dlouho jsem ještě žádné jiné auto neměl a že jsem jich měl už víc jak 30. Alfy vždycky byly trošku jiné, ale v současnosti to jsou auta, které jsou velice podobná těm ostatním - zejména použitou technikou a to je asi největší problém, nedokáží krom vzhledu nabídnout o moc víc než ostatní evropské značky, za tu cenu nedokáží nabídnout tu zábavu co dříve. Snad se jim podaří udělat nějakou tu zadakolku s motorem alespoň V6 - to by si svého kupce určitě našlo. Občas slyším nějakou tu špatnou zkušenost s Alfou, ale mizerné kusy se najdou u všech značek, já tu zkušenost nemám a jestli mám, tak to nebyla Alfa. Osobně si myslím, že facelift nic moc nezmění, ty auta jsou hezká, ale protože rád jezdím na srazy na kterých je vždycky většinou přes 100 Alf, tak Giulietty a Mi-ta jaksi chybí, když se tam náhodou nějaké objeví, tak to nikoho moc nezajímá, zájem Alfistů končí Brerou, obdivují se především všechny staré Alfácké V6tky, tak že dokud Alfa nezačne vyrábět auta, která zaujmou lidi, co si je dříve kupovali, tak to nevidím dobře, bohužel to je ale i dobou, díky emisním normám si už nemůže kupovat taková auta, co se nám líbí i nečím jiným než vzhledem a tak si kupujeme auta co nejmíň žerou a mají nejdelší záruku 😒
Současné Alfy pořád nejezdí špatně, Giulietta je jízdně velmi dobrá. Krom designu dokážou nabídnout i hezký interiér - zase mluvím o Giuliettě, tam se člověk na první posazení cítí výjimečně, mnohem víc než třeba v GTI, přitom to není taková opičárna jako ST.
V6 zadokolka... kolik takové auto může stát? Minimálně mega, jako 370Z, ale spíš víc. To ti nestačí 4C? Dostupnější varianta by snad mohl být klon MX-5, s 1.75TBi...
Alfy jako zadokolky, to už je poměrně dávná minulost. Nevím jestli ta přízeň Alfistů není trošku sentimentální, takové těšení se z mýtů o tom, jak kdysi mohli vyprášit kožich BMW. Osobně třeba Breru za příliš povedené auto nepovažuju... zejména kvůli hmotnosti na úrovni 159.
V6 zadokolka... kolik takové auto může stát? Minimálně mega, jako 370Z, ale spíš víc. To ti nestačí 4C? Dostupnější varianta by snad mohl být klon MX-5, s 1.75TBi...
Alfy jako zadokolky, to už je poměrně dávná minulost. Nevím jestli ta přízeň Alfistů není trošku sentimentální, takové těšení se z mýtů o tom, jak kdysi mohli vyprášit kožich BMW. Osobně třeba Breru za příliš povedené auto nepovažuju... zejména kvůli hmotnosti na úrovni 159.
Když se mi poštěstí našetřit alespoň 1,5 mega na nový auto, tak za současné situace skončím u BMW nebo Mercedesu, protože High-tech 4C si stejně nebudu moci dovolit. To auto je stvořené vyloženě jenom pro zábavu a je stavěno tak, aby bylo co nejlehčí. To je sice fajn, ale to bych musel nejdříve našetřit těch 1,5 mega 2x, protože kdo si dneska může dovolit mít jedno auto pro rodinu a jedno na zábavu? Já to teda tak mám, ale přeci jen se pohybuju v jiných částkách a ani to nemám čistě rozdělené zábava - rodina, prostě do práce, v dešti, v zimě a po městě jezdím Golfem, když jedu dál než 50km, tak jedu Alfou, protože i když je GTA hodně ostrý, tak má pořád hodně z toho GT a na dálkové cestování je neskutečně příjemné a má i kufr a plnohodnotné sedačky vzadu. 156tka sice nebyla co se týče kufru největší, měl jsem sedana i sportwagona a nikdy jsem neměl s prostorem problém a i do sedana jsem dal v pohodě kočárek. Byla to sice už předokolka, ale pořád lehké a zábavné auto. 159 byla sice dokonalejší, asi i kvalitnější, ale těžká, bez cuore sportivo motorů. Několikrát se v diskuzi objevilo o nadváze 159tky, ale ona byla vlastně jenom stejně těžká a nezábavná jako všechny ostatní auta, nebyla špatná, ale stejná, jedna z mnoha a stejně na tom je i Giulietta. Měl jsem možnost otestovat Giulietta QV - o 10koní méně než má 147 GTA, nebylo sice špatné svezení, ale je to podobné jako v Glolfu GTI nebo Focusu, nic co by mě hnalo adrenalin do žil. Proto říkám - zadokolka s pořádným motorem - sedan, kombi, k tomu nějaký ten dvoumístný Spider a 4C- taková auta Alfa v minulosti dělala - s předokolkou, el. diferákem a el. servem a malým turbomotorem díru do světa neudělají - to dneska dělají všichni - krom BMW a Mercedesu a těm se vcelku daří.
Testovací jízda je skutečně jen taková seznamovací...
To s tou klimou je ale nepříjemný, to už by snad byla lepší i manuální. Taková věc se odhaluje při předváděcí jízdě jen těžko. S tímhle bych je otravoval tak dlouho dokud by nedošlo k nápravě.
Pár Giuliett jsem viděl a u nich bylo dílenské zpracování příkladné - na úrovni Audi, ale efektnější - aspoň co se interiéru týče, ale ani jinak jsem žádné stížnosti neslyšel.