po facelifte doslova nabrala druhy dych... jej predaje v eu su celkom slusne a dokonca niekde aj pekne rastu... uvidime na konci tohto roka ale nebol by som prekapeny keby oproti minulemu roku predaje i20 opat stupli... dovolim si povedat ze v tejto podobe akej je by vydrzala minimalne aj cely dalsi rok ... kazdopadne sa uz na novu i20 tesim ;-) predsa len rio je uz kusok modernejsie a ma novsiu plosinu s vacsim razvorom.....
suhlasim aj s tou i10tkou ktora je momentalne teraz v hyundai najviac ocakavana a prvorada... oficialne fotky novej generacie uz doslova cakam kazdu chvilu kazdu hodinu... mali by uz byt .... mozno aj dnes alebo zajtra uz by mohli byt.... urcite bude teda uz na frankfurtskom autosalone a nahradi predsa len dnes uz malo konkurencie schopnu dnesnu i10tku .... ktora dovolim si povedat bola tym prvym prelomovym hyundaiom znamenajucim odpich od lowendu k vyrobe serioznych a kvalitnych aut... dodnes je i10 an niektorych europskych trhov velmi uspesne auto ale predsa len vek sa uz skryt neda.... a je cas na novu generaciu.....
ocakavam ze ostane stvorvalec 1,2 z radu kappa teda motor aky ma aj picanto a rio... urcite tam bude aj tent rojvalec 1,1 crdi a mozno sa dockame aj nejakeho prekvapenia v pripade nasadenia nejakeho maleho turba ... tesim sa uz nech su tu fotky :yes:
i20 je po facelifte velmi pekne auto... a dovolim si povedat ze faceliftom naslo svoju tvar a ziskalo na serioznosti a vyzore ;-) ... a zaradilo sa k ostatnym bracekom v portfoliu modelov znacky hyundai....
tu mas celkom dobry testik v porovnani s predfaceliftovanou verziou.... ako sa ukazuje i20 je auto bez slabin a teda skutocne podarene auto: [odkaz]
ja by som ako male auto bral asi skor rio s 1,2 kappa motorom ... ale i20 po facelifte sa mi tiez paci.... ono je to vsetko aj o cene a o tom ako sa clovek v aute citi... v i20 som siel a ma fajne tvrde sedaky so sa hodi aj na dlhe cesty.....
este doplnim nieco cerstve.... sice diesel v malych autach je nezmysel ale toto ocenenie potesi... viac v clanku: [odkaz] hyundai :yes:
Cituji: "Plasty v interiéru zůstaly tvrdé, ale na některých částech palubní desky byl použit lak s měkkou povrchovou úpravou. Podle výrobce je to díky přimíchání polyuretanových nanočástic do laku."
Překlad: Sice to vyrábíme z recyklovaných kelímků na jogurt, ale dáváme tam nanočástice, tak se tvařte, že je plast měkký a hodnotný >:D
nerozumiem co tym chces povedat... palubovka je v i20 uplne v pohode ;-) .. je x horsich a v drahsich autach... za to ze ty si nemas rad korejcov a renaulty nemusis sa tu na nich odbavovat ;-) .. kvality auta uz posudili renomovani europski odbornici a ty by ta vysmiali za takyto blabol ;-)
V USA dělali výzkum, jak se u jednotlivých automobilek uvolňují "smrady" z interiéru. Sourozenci Hyundai/KIA byli na posledním, 15. místě (zdroj: Autosalon na Primě).
Holt auto se nedá vyrobit levněji bez toho, aniž bys ušetřil na materiálu atd.
pri i10 ide o mini vozidlo
viď [odkaz] alebo [odkaz]
špionážne snímky pri i20 sú odlišné
[odkaz] alebo [odkaz]
V prípade tých špionážnych snínok ide o auto určené pre indický trh. V skutočnosti však existuje aj jeho reálna verzia, ktorá sa predáva v Brazíli. Hyundai HB20 - [odkaz] resp. [odkaz]%281%29.JPG resp. [odkaz]%289%29.JPG
V Brazílií sa premáva pre nás v EU neznámy model Hyundai HB20S (s=sedan)
[odkaz] resp. [odkaz]
Existuje aj model HB20X, ktorý je crossover (pre EU akoby stvorený, len musí najprv prísť na trh nová i20, aby vznikla ix20...)
[odkaz] resp. [odkaz]
Nebolo by to po prvýkrát, kedy by na EU trh prišlo niečo z Juhoamerického (príklad je napr. pri Fiate, kde z Fiata Uno [odkaz] vznikla naša Panda [odkaz]
Hyundai potrebuje tiež recyklovať a je jednoduchšie upraviť (dizajnovo a technicky) existujúci a pre EU neznámy model (vychádzam z predpokladu, že v Európe sú o kúsok náročnejší zákazníci, preto aj pridám LED svetlá, lepšia palubná doska...). Byť v Hyundai, robím to tak.
Místní basmati klub má srocení a k tomu patří i adorační bláboly na Jundaji i20. Hoši, i20 je křáp na úrovni Felicie a to té feldě dozajista křivdím. Zatímco felda je modernizovaný Favorit a dávno se nevyrábí, tak i20 je jako výkřik moderní techniky prodávána stále. Zajímavé je, že Sandero, které je technicky, vzhledově, ale i cenově lepší než tragická i20, se tady prakticky neprodává. Dachně chybí to hype kolem a miliony nasypané do reklamního výplachu mozků jelimanů.
no a teraz sa skus opytat sam seba preco sa podla teba technicky lepsie krajsie a lacnejsie auto nepredava.... sranda co? Asi to ludia vidia inak len ty si zaslepeny
Cenovo mi terajsia i20 pride dost nezaujimava. Ano v zaklade, ma podla parametrov velmi slusny motor. Ale chyba mi taka ponuka, aka bola na posledny Accent. Deto terajsie Rio ... :-!
Ani nemluv, táta Acenta v doprodeji koupil za 170tkč včetně metalízy. Sem tam s ním jedu a není to špatný auto. Chce to ale sledovat a potom se rychle rozhodnout, byla to otázka týdne.