Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
ryccardo
Tak já se ani nedivím, že to předběhlo v prodejích Fabii. Za ty prachy to nabízí podstatně víc muziky než malá Fabka a za 3 kila to už má celkem solidní výbavu a TSI motor, tak co.
To si rozhodně nemyslím. V porovnání s Fabií Combi může Rapid nabídnout leda tak více prostoru na zadních sedadlech. Tím jsme jeho klady vyčerpali. Horší tuhost, horší momfort, ošizení v každém detailu... To je tedy výhra v porovnání s Fabí Combi... Ale ano, působí dojmem většího vozu a neznalý si jej dokonce zamění i s Octavií III. To se Fabii Combi nikdy přihodit nemůže >😒]
Jistě, ber to tak, že jak firma, tak soukromník si vezme za tři kila "skoro oktávku" než fabku.
S tou tuhostí bych to neviděl nijak dramaticky. Ošizení v každém detailu na tom autě není zase tolik znát nehledě na to, že FII je na tom co se týče šizení stejně. Rapid je prostě kus auta navíc s tím nic nenaděláš.
Horší komfort, stejně prostoru? Sedl sis někdy do obou aut a projel se s nima? Rapid je kromě prostoru nad hlavou vzadu ve všech ohledech prostornější, v některých dost podstatně. Jízdně je Rapid výrazně lepší. Vzhledem materiálů si nemají co vyčítat. Navíc se u Rapidu poměrně dost prvků v posledních měsících změnilo.
strýček BOB
To bere dech, Škoda by se měla nad sebou zamyslet a konečně přidat krycí plast kolejnic pojezdu předních sedadel. Bez tohoto nezbytného kusu plastu a velkého zlevnění se velkých prodjeních úspěchu nikdy nedočkají.
Nedočkají, jestli myslíš, že Škodovku drží české prodeje, tak to není pravda. Výsadní postavení škodovky u nás se projevit musí.
Jinak plast a vysoká cena je problém, to je jasné 😉
Jinak plast a vysoká cena je problém, to je jasné 😉
Já se z Rapida taky posmíval, ale pak jsem vše pochopil v showroomu Škody. Vypadá to jako o 5% menší Octávia, ale stojí to o 100t méně a společně s kraťasem jdou do čela.
Je sranda , že do boje s konkurencí vytasili stejné karty jako kdysi korejci. Velký prostor, obyčejné plasty, ale nejlevnější ve třídě. Octávka je ve střední třídě skutečný posledníček stejně jako Spaceback v nižší střední. V posledním Autohitu je SB jediné auto s tvrdým plastem palubky, které je bráno jako konkurence. Já ty auta dělím jinak, ale na tom nezáleží, mám pocit že právě SB je správná trefa, na plastu palubky absolutně nezáleží.
Je sranda , že do boje s konkurencí vytasili stejné karty jako kdysi korejci. Velký prostor, obyčejné plasty, ale nejlevnější ve třídě. Octávka je ve střední třídě skutečný posledníček stejně jako Spaceback v nižší střední. V posledním Autohitu je SB jediné auto s tvrdým plastem palubky, které je bráno jako konkurence. Já ty auta dělím jinak, ale na tom nezáleží, mám pocit že právě SB je správná trefa, na plastu palubky absolutně nezáleží.
3_diamanty
uz mozeme seat privitat v 10tke najpredavanejsich znaciek v cechach..... drzim seatu palce... uz o mesiac si asi toyotu a opel seat poda ako jednohubku a pojde pred nich tak uvidime nechajme sa prekvapit.. 😉
marianek
Myslim, ze se zacina projevovat fakt, ze Rapid je pro beznou ceskou rodinu lepsi koupe, nez (dle meho) neprilis povedena Octavia.
Ocekavam, ze v mesicich slabe poptavky fleetovych zakazniku uvidime Rapid na pricce nejvyssi.
Ocekavam, ze v mesicich slabe poptavky fleetovych zakazniku uvidime Rapid na pricce nejvyssi.
Kdyz vysla nova octavia, bedlive jsem ji sledoval, jako vzdy kazde skodovacke auto melo spousty kritiky. No dostal jsem ji jako sluzebak a zamiloval jsem si ji kazdym coulem. A to sem mel pred tim O2 FL. A nemenil bych zpatky, design jsem si nakonec ve vsech ohledech zamiloval jak uvnitr, tk zvenkui kdyz jsem byl z pocatku na rozpacich. Je to krasny auto. Skodovky proste potrebuji chvilku cas, aby si je clovek zamiloval 😄 Neni to proste láska na prvni pohled.
ja neviem, odkedy stretavam octavku na ceste, mam pocit, ze je mensia ako predchadzajuca octavka. Linie auta mi pridu take bezduche bez napadu a nejakej idei. Interier uz ani nekomentujem. A to zadne koleso zarazene hlboko do blatnika uz uplne kazi dizajn auta.
Myslím že Octávka se nikdy moc neprodávala do rodin, ale hlavně do firem.
To u Rapidu bude jiná, dokonce si myslím že Rapid půjde hodně do firem v rámci úspor místo Octávky.
To u Rapidu bude jiná, dokonce si myslím že Rapid půjde hodně do firem v rámci úspor místo Octávky.
Že má marketing Škodovky dokonale zmáknutého českého typického zákazníka-aujtoprosťáčka, je nad slunce jasné. Mě by ale spíš zajímalo, jak se Rapid prodává v západní Evropě. Nevíte někdo o zdroji, kde by se to dalo zjistit?
rohYpnol
Není za tím úspěchem pouhý výsledek účetních uzávěrek společností? Pololetní přebytky se státu nedarují, tak koupíme zepár Škodovek... Ale na Octavii není, tak dáme Rapida...
Zajímal by mě podíl firemní klientely >😒]
Zajímal by mě podíl firemní klientely >😒]
Určitě bude Rapid brát prodeje Octávce, jak moc to uvidíme podle vývoji ve firmách a velikosti "prorůstové" politiky.
stačí jestli nějaká větší firma obnovila svůj vozový park a ve statistice se to hned projeví. Uvidíme další měsíce.
V sousedstvi mam firmu s cca 100 sluzebnimi vozy, vesmes Octavky, par Superbu. Z toho, co jsem zatim vypozoroval vyplyva, ze vozy s ukoncenym leasingem nahrazuji Rapidama.
Mě úspěch Rapidu nepřekvapuje, to auto je pro ČR geniálně navržené... přesně to, co běžná rodina potřebuje - čtyři místa, velký dobře přístupný kufr, důstojný design... a jinak žádné velké parádičky. Jediný problém byla cena, ale to se v poslední době srovnává, takže úspěch auta je logický.
Xawier
...nám tady pár místních hlupáčků vysvětlovalo, jaký je Rapid prodejní neúspěch >😁 Nyní už v tom pokračuje jenom RohYpnol >😒]
Jak se to vezme. Pro škodovku je to určitě úspěch neboť prodává ošizené auto za plnou cenu. Na druhou stranu, kdyby nebyl, tak by prodali více Oktávek.
Jestli nejsi schopný pochopit, že i 1059 ks může být za očekáváním, pak na sobě začni tvrdě pracovat, abys dosáhl alespoń úrovně místních hlupáčků >😒] >😒]
este ze to vsetko mame tu😒br /> [odkaz]
tu si staci uz zvolit len vlavo v stlpci triedu aut, vsetko je to pekne uz spracovane [odkaz]
tych 1059 kusov rapidu nakoniec ani nebolo daleko od prvej octavie ... ktovie coho sa este dockame ked pride spaceback... octaviii ale jednocnacne aj fabii rapid berie predajne pocty.... cakalo sa totiz viac octavii aj viac fabii ale rapid ich kanibalizuje co nie je prekvapenie.... je to solidne auto
skokanom roka za mesiac jul ( cervenec ) je jednoznacne seat a dacia... oproti minulemu roku v juli sa ich predaj doslova v tomto roku v juli strojnasobil :yes: fandim im takze ma to tesi :yes😒br />
prekvapila julova porazka yetiho od tigiho aj kaskaja a aj dustera ... a len tesne sa ubranil yeti pred korejcami .. yeti uz akosi nedominuje... nieco sa s nim deje.... nevieme co
Sorry ale to se nedalo
Letos mel koncern vw dovolenou dříve uz od 15.7. A navíc byl 5.7. Státní svátek
Takže se vyrábělo jen cca dva týdny pokud v kvasinach nedělali škatule hejbejte se
a nemeli dokonce tři.
Typicky ma vwg dovolenou dva tydny na přelomu července a srpna (loni od 30.7. Předloni od 23.7.)
Btw pro ostatní - vyrobené auto je u dealera po Evropě do cca 3-4 dnu pote co spadne z linky a v ČR dokonce klidně i druhy pracovni den takže je bežné do tydne na značkách a to je to co statistiky sleduji
Jinak v červnu byl yeti jednoznačnou jedníckou
S propady prodejů teď (asi i další dva roky budou) bojuji všichni, takže situace je celkove dosti nestabilní