Pondělí 5. srpna se zapsalo do dějin automobilky Honda. Na závodním okruhu Mid-Ohio Sports Car Course v Ohiu totiž výrobce veřejnosti představil prototyp supersportovního modelu NSX.
technicistni??? vzdyt je to jen nepekne auto, u ktereho zadnou extra techniku necekam. Elektromobil byl propadak, V8 byla pomala. Nic o co by se clovek mel zajimat. Oproti tomu nove nSX je nabusene spickovou technikou. Mit nove NSX karbonovy monokok a V10 z ukonceneho projektu NSX v roce 2010, tak se technikou muze rovnat 918 a to ma cenu uplne nekde jinde >:D NSX bude jeden z nejlepsich a nejdostupnejsich sportaku na trhu.
R8 ma mrnava kola, velky previs v predu, linky co z predniho blatniku nikam nenavazuje, divne prepulena strecha, vysoka kabina a pritom nepekne nizky kapota, odporne jiny barvny dil na karoserii, ktery z auta udela designovou slepeninu dvou aut. R8 vypada jak vetsi kulate a stejne nepekne prvni Audi TT. R8 ma jeden z nejhorsich designu sportaku, co jsem kdy videl.
Cekam jen na cas kola nba severni smycce, verim ze nove NSX udela i V10 v R8
Ver tomu, ze videt ji v Zeneve byl obrovsky zazitek. Je to nadherna, siroka placka. Sice kompaktnejsi, ale krasna a respekt vzbuzujici.
Oproti R8 je designove vybrousenejsi a auto jde vice do klinu.
No, uvidime, ale ja tomu autu verim.
R8 není žádný krasavec, ale technicistní auto. Malé Lambo pro holky. Tahle Honda na tom není líp. Pro mě designově zklamání, ostatně jako všechny Hondy od dob S2000.
Jeste pridam krasne srovnani NSX soucasne i predchozi generace s Audi R8, coz je takovy oblibeny vytykaci argument.
Ne, neni to zadna kopie. NSX je dle meho nazoru mnohem elegantnejsi s cistejsim designem.