Jezdilo by urcite vice Alf, ale rozhodne by nevznikal design jako 159. Rozdil mezi znackami koncernu neni skoro zadny. Spise by jezdilo neco jako Seat se znakem Alfa a o tom to preci neni ;-) Alfu dela Alfou jeji design a ten by tam urcite nebyl
Naopak..u Alfy ma dojit k hodne zmenam....technika ma byt spriznena co nejvis s Maserati....tak ze design bude za jedna...technika za jedna :))) no jeste tu kvalitu >:D a ono zas bude neco krasneho na svete ;)
Tendenci nečekaně chytnout mají všechny vozy s motorem uprostřed (možná lépe řečeno, když už chytnou, mají větší problémy). I McLaren 12C. To netřeba vysvětlovat někomu, kdo o autech něco ví.
Podle mně to bude stejný příběh jako s Reventonem - nejdřive malá serie (20ks?) a poté sériové auto, které z této série designově přímo vychází.
Stačí se podívat na Murcielago, Reventon a Aventador vedle sebe a je vidět jak moc si Aventador vzal z Reventonu.
Alfa a vlastně ani lancia už nikdy nebudou vyrábět auta, jako byla ta která je proslavila. Ať už budou pod fiatem a nebo pod kýmkoliv jiným. Budou se lišit už pouze dizajnem.
Ano, design se hodnotí až po odhalení a "naživo", co se týče spolehlivosti to bude s technikou Audi (i když koncern nemusím) asi v pořádku. Vlastní montáž a dodržení všech postupů při ní by mělo být v této cenové hladině samozřejmostí.
Spíš myslím, že bude vycházet z konceptu Sesto Elemento, který si nese dost rysů současného Gallarda. Navíc je i pojízdný, což značí velkou soustředění právě na tenhle koncept.
Přesně tak. Je mi šumák, že to má rádio z Audi, hlavní je, že pak můžou postavit auto jako je aventador, z toho jsem měl zježené chlupy v uších ještě po týdnu. ;-)