Frankfurt 2013
Uživatel_5340709
3
Tak mladé auto a už FC?
Ham.
8
Lepší přiznat si chybu pozdě než nikdy.
PeterLuk
0
Na druhú stranu, nebolo by fajn ak by autá dostávali facelifty častejšie? Ak by sa nemenili len mriežky chladičov, ale hlavne vytýkané veci?
Pacho69
0
Vzhled prodává. Jen přiznali, že v tomto případě se moc nepodařil a je na čase s tím něco udělat.
Choochoo
0
Ona pujde spise o to, ze se sjednoti kombi s hatchem. Preci jen kdyz uvadi nove kombi po 2 lete, tak to chtej predvest jako nove auto a ne prilepeny kufr na 2 roky stare auto. Nic vice bych v tom nehledal 😉
Ta plastova drzka je vylozene nechutna ;-\
Mě se líbí a obzvlášť v té bílé barvě.
To je mozny. Ja jen konstatuji. To auto mi prijde jako prase bradavicnate. Koukatelne je to jen z profilu.
Přestože jsem její fanda, tak v poslední době má hodna problém i něco pěkného nakreslit, pořád trochu tápe. Názorně je to vidět i na NSX, kde i prototyp trochu ztrácí na atraktivitě.
Nemyslim si.
NSX je nadhernej stroj.
Ta modra je sikovne zamaskovana.
GT concept ukazuje z krasy mnohem vice😒br /> [odkaz]
NSX je nadhernej stroj.
Ta modra je sikovne zamaskovana.
GT concept ukazuje z krasy mnohem vice😒br /> [odkaz]
Ta verze pro superturismo /snad?/ na odkaze se mi také líbí, to je fakt. :yes:
ked si pred rokom kupili nove auto a uz po roku pride facelift ;-\ , to uz ani korejci tak skoro a rychlo nefaceliftuju ;-\ ... v honde nieco asi neklape a je to citit ... novy jazz vyzera uz tiez tak ze ho este pred zacatim predaja mozu rovno faceliftovat aby vyzeral schopne a predajne, honda mala s dizajnom vzdy problem... zvlast civic .. najzvlastnejsi bol ten s tym joystickom na palubovke co vyzeral ako mpvecko [odkaz] .. 8-s .. este ze ma honda CR-V bez nej by v europe bola stratena ako eskimak na sahare
Jsem majitelem Civicu 7G a jsem spokojen. Joystik na palubce? Uz nic jineho nechci je to super vec. A to ze tam je hafo mista snad nikdo nebude pivatovat za minus...to ze to auto neoceni vetsina, neznamena ze je to auto spatne...kazdy ma jine priority a v evrope zvlast jeste konzervatismus...
všichni /frantíci, korejci, ..../ mají opačný problém, chrlí celkem přijatelné kabáty, chrlí překrásné studie, ale mají větší, či menší problém s kvalitou a technikou. Honda - kolébka prvotřídní techniky, dlouhodobé kvality - a v poslední době to neumí zabalit. Začíná to být už trochu kuriózní. 😉
Z 5D odstraní určitě ty vřední zadní světla. Já v tom autě aspoň seděl a člověk se v tom dobře cítí.
Ono to celé není špatné auto, zvlášť naživo. Bohužel to ale vypadá, že veřejnost ho nepřijala.
mozno som divny ale mne na civicu viac ako zadne partie vadi ten plochy prudko klesajuci kratky rozplacnuty predok s tym podivne do stran trciacim naraznikom a s tym asi vela uz nespravia [odkaz] zadne partie su celkom do pohody.. ale predok je trosku divny rozplacnuty ;-\ pritom stary civic vyzeral spredu lepsie [odkaz]
Presne tak. Zadek bych prezil - je sice radikalni ale pekne udelany. Predek je skaredy skoro z kazdeho uhlu pohledu a urcite ho nedelali pro evrospky trh - smrdi to korejcem az za usima. Na predku facelift nic pokjazit nemuze (TM) - ten vypoada lip i nabourany.
mne sa paci tiez ako kazdy riesi zadne partie... a pritom problem je vpredu 😉
tak tak vidim to rovnako ..... presne tak... pravda :yes:
tak tak vidim to rovnako ..... presne tak... pravda :yes:
Ja znam zase spousty lidi co se jim Civic nelibi kvuli zadku...ty divny trcici svetla atd.
Ja pokladam Civic za nadcasove auto( uz od predesle verze). Pro me splnuje castecne design auta jak jsme si je predstavovali po roce 2000 a dale.....
Ja pokladam Civic za nadcasove auto( uz od predesle verze). Pro me splnuje castecne design auta jak jsme si je predstavovali po roce 2000 a dale.....
On je ten předek hodně dán technikou, díky tomu jak je krátký je vevnitř víc místa. Ta 8G je trochu hezčí, ale taky žádný zázrak. První pohled je ok, to oko sklouzne na masku, ale v některých úhlech taky vypadá dost rozplácle. (Mám ho doma, tak ho mám okoukaný dost >😁 ).
Ten tvar navíc souvisí s ACE ([odkaz] ), tj. crashtesty. Takže tady facelift určitě nepomůže, byla by to velká změna.
Ten tvar navíc souvisí s ACE ([odkaz] ), tj. crashtesty. Takže tady facelift určitě nepomůže, byla by to velká změna.
vice mista .... ok no mozno by som ti to aj zozral ale vies aky ma civic razvor?
ma najmensi v triede ... ale inak ano mas pravdu.... ja chapem ze je to podriadene priestornosti ale stejne... nepacia sa mi velmi tie predne partie
ma najmensi v triede ... ale inak ano mas pravdu.... ja chapem ze je to podriadene priestornosti ale stejne... nepacia sa mi velmi tie predne partie
Takze ty komentujes auto a nesedel jsi vnem😉 videl si ho vubec v realu?😉
pozri si razvor civicu... v nizsej strednej triede je razvorom na chvoste .... nemusim v nom sediet aby som vedel ze ma razvor najmensi.... nevravim ze je vo vnutri najmenej miesta.... citas co pisem? 😉
😉 me rozvor auta nezajima...sednu si do auta a vidim jestli je tam mista dostatek nebo ne...ty jsi majiteli 8g odpovidal, ze mu mozna sezerez ze je uvnitr misto...sedni si do nej a pak polemizuj😉
v 8g som sedel.... a palubovka ma hodne dlhu fugu od volantu ku celnemu sklu... priestornost nic moc.... lancer je napr uplne inde v tomto a porazi aj golfa 😉
Ale rozhodne to neni auto stisnene...vsou vice prostorne viz lancer, nebo jeste viz treba Civic 7G 😉
Prostě je to prostorné auto s vychytanými zadními sedadly (má to i Jazz pokud vím). Seděl jsme v tom a svezl jsme se párkrát a jak se mi nový Civic (na rozdíl od předchůdce) nelíbí, tak ergonomii, vnitřní prostor, užitnou hodnotu a spoustu dalších vlastností (třeba ta kvalita...) budu hodnotit jednoznačně pozitivně.
Když to ale někdo hodnotí takhle teoreticky, tak tím ukazuje, co je zač. Občas se někdo odkope, tenhle to dělá dost často.
Jinak se mi ale moc líbí Civic sedan, ten se ale do Evropy snad ani nedováží. Ale po FL v USA se povedl, tuhle jsem jednoho v Praze viděl dokonce na český značce naživo a byl to sedánek jako víno....
Když to ale někdo hodnotí takhle teoreticky, tak tím ukazuje, co je zač. Občas se někdo odkope, tenhle to dělá dost často.
Jinak se mi ale moc líbí Civic sedan, ten se ale do Evropy snad ani nedováží. Ale po FL v USA se povedl, tuhle jsem jednoho v Praze viděl dokonce na český značce naživo a byl to sedánek jako víno....
Americký Civic sedan se mi taky libi, urcite by tu nebyl jen do počtu.
Evropskému Civicu se může vyčítat ledasco, ale určitě ne neprostor😉
Evropskému Civicu se může vyčítat ledasco, ale určitě ne neprostor😉
Ano, Jazz má "Magic seats" taky.
Civic sedan se do Evropy vozí, dá se koupit např. v Polsku. [odkaz]
Civic sedan se do Evropy vozí, dá se koupit např. v Polsku. [odkaz]
Tak to nechapu české zastoupeni....
Jinak pozoruju že se nejen mě líbí americké verze japonských aut...
Možná by stálo za zamyšlení vyrábět i americké verze s malými úpravami v Evropě
Docela by i ušetřili...
Jinak pozoruju že se nejen mě líbí americké verze japonských aut...
Možná by stálo za zamyšlení vyrábět i americké verze s malými úpravami v Evropě
Docela by i ušetřili...
No já české zastoupení chápu naprosto. Dováželi tu 8G v sedanu a skoro nikdo to nechtěl. CIvic 9G v sedanu šel v ČR koupit taky (měli ho severomoravští prodejci Hondy) a hodně rychle s tím skončili. Důvod? Nikdo to nechtěl. Proč by tu dováželi auto, o které není žádný zájem?
Ono to bylo i v rozhovoru s generálním...Stejně jako to vidím třeba u Fiatu...naprosto žádný marketing, propagace...O značce a jejích produktech, silných stránkách ani vidu ani slechu....
Kteri severomoravsti dealeri?
Měli ho Fomi v Třinci-Vendryni, nejsem si jist, zda nebyl i ve Frýdku. Dokonce se dívám, že je ještě mají.
[odkaz]
[odkaz]
Takže tvrdit, že se Civic sedan nedá v ČR koupit, není až ta pravda. Klidně si tam můžete zajet a koupit si ho, dokonce i úplně nový.
[odkaz]
[odkaz]
Takže tvrdit, že se Civic sedan nedá v ČR koupit, není až ta pravda. Klidně si tam můžete zajet a koupit si ho, dokonce i úplně nový.
Trinec neni na Morave. Ve Frydku Honda neni, ale v Zelinkovicich u Mistku.
Jsem holt zvyklý na to, že kraj se označoval za "severomoravský" a na "moravskoslezskou" variantu jsem si ještě nezvyknul. Což bych mohl, když tu celý život žiju 😄
Pokud jde o tu frýdeckou Hondu... tak jmenuje se to Honda Fomi Frýdek Místek...to chceš vážně slovíčkařit kvůli tomu, že je to v Zelinkovicích u Frýdku Místku?
Spíš by mě zajímalo, zda si někdo půjde ten Civic sedan koupit, když ho tu v ČR tak moc chtěli a mají.
Pokud jde o tu frýdeckou Hondu... tak jmenuje se to Honda Fomi Frýdek Místek...to chceš vážně slovíčkařit kvůli tomu, že je to v Zelinkovicích u Frýdku Místku?
Spíš by mě zajímalo, zda si někdo půjde ten Civic sedan koupit, když ho tu v ČR tak moc chtěli a mají.
Toppere, Toppere, opět jsi tak trochu mimo. Umístění převodovky "na palubce" (hned za motorem) je neocenitelná, praktická věc, nemusím sahat někam dolů, je skvěle v dosahu, i když, zvykl bych si i na klasiku. Mj. to umístění řadičky má i praktický důvod. Odpadá klasický převodovkový tunel, a tak je víc místa na zadních sedadlech. Za tohle řešení :yes:. Naopak za umístění vyhřívání zrcátek, které je od volantu vlevo dole bych "střílel." Jinak je ale přístrojovka ergonomických přehmatů prosta.
V CTR 7G je to napriklad naprosto perfektni. Kde maji zavodni auta radicku, hm? A to je presne ono. Nerikam, ze CTR 7G je zavodni auto, ale z vlastni zkusenosti muzu rici, ze radicka ve stredovem panelu je naprosto genialni vec. Navic je to hondacka prevodovka, ktera u Type-R funguje skutecne paradne.
Ač nerad, musim reagovat na ty plivance na Hondu Civic - a ač nerad, ale budu urážet - vy jste banda tupých a dutých hlav, melete úplný *. Tak to je vše.
Podivej se, nikdo nerika, ze je to spatny auto - ono to totiz spatny auto neni.
Tady jde o to, ze Honda proste tu svoji vybrousenou techniku neumi poradne podat respektive prodat.
To je zkratka holy fakt a je tomu tak uz po nejaky ten rok.
Japonska hrdost a tvrzeni, ze spokojenost zakazniku je to nejdulezitejsi je vec sice hezka a zcela jiste chvalyhodna, ovsem evropsky trh je naprosto odlisny od toho zamorskeho, tudiz je pochopitelne, ze design noveho Civica, at uz je po technicke strance sebelepsi, bezneho evropskeho zakaznika proste neoslovi. Tak to je a hotovson basta.
Tady jde o to, ze Honda proste tu svoji vybrousenou techniku neumi poradne podat respektive prodat.
To je zkratka holy fakt a je tomu tak uz po nejaky ten rok.
Japonska hrdost a tvrzeni, ze spokojenost zakazniku je to nejdulezitejsi je vec sice hezka a zcela jiste chvalyhodna, ovsem evropsky trh je naprosto odlisny od toho zamorskeho, tudiz je pochopitelne, ze design noveho Civica, at uz je po technicke strance sebelepsi, bezneho evropskeho zakaznika proste neoslovi. Tak to je a hotovson basta.
To s Tebou souhlasim, já ale reaguju na ty plivance od lidí, kteří pravděpodobně v tom autě ani neseděli, natož aby v něm jeli. Znovu opakuju, ty lidi melou * . Toť vše.
Já můžu říct, že co jsem seděl v 8. a 9g, víc mi vyhovovala pozice v 8.g, tam jsem ani nemusel nic nastavovat a hned bych jel. U 9g je sportovnější, takže jsem si chvilku "hrál" s nastavením, ale taky pohoda. Co se týká mně, Civic 9g v sedanu bych uvítal taky, ale chápu, že kvůli pár lidem co by ho tady chtěli ho prodávat nebudou, já bych ho navíc chtěl v automatu, aspoň že v Polsku se koupit dá.
Honda svou techniku umi prodat. Jenze take jde o to, jake naklady na prodej. Jestlize na 1 Hundai byly naklady na reklamu 48.000 CZK, navic cely podnik na dluh, to smrdi moznosti financni destabilizace, pokud neco nevyjde. A tak Honda proste nepodnika. Proto nebyla nikdy ve ztrate. Na rozdil od jinych. Honda nikdy nemohla pocitat s pomoci samotneho Japonska na rozdil od jinych japonskych automobilek.
se asi mnohym civi 5D 9G nelíbí, ale raději takové auto, nez stale jezdit s koninami do servisu
To je těžká věc, to auto může být sebelepší, ale když se Ti auto nelíbí, prostě si ho nekoupíš. Já bych spíš šel cestou evoluce a cizeloval 8g, ale to si myslím já. Sám mám problém design 9g skousnout, (zadní partie) i když o kvalitách auta nemá smysl pochybovat.
tak s prodejem Civicu to není zase tak špatné .. viz
[odkaz]
ps. octavia 55. flek
[odkaz]
ps. octavia 55. flek
1.) že se tady spoustě lidem nelíbí Civic je logický,protože tady vtěšina má za vzor designu koncern VW, který v 95 % nenabízí nijak atraktivní design, ale logicky konzervativní, který vyhovuje masám. Obzvláště Češi z podstaty věci a historického vývoje velmi špatně snášejí výrazné odlišování a jinakost, ať už jde o oblečení nebo design aut. Ve finále jsem rád,že to tak je, protože se člověk koupí Civica nebo třeba francouzského auta odliší od davu, kdy to skoro v každé ulici v Praze vypadá jak před showroomem Simply clever. Já osobně budu o Civicu kombi velmi uvažovat.
2.) Po přečtení rozhovoru s českým ředitelem Hondy je jasný, proč je Honda v ČR tam, kde je. Pominu to, že pan ředitel skoro nikdy nedopověděl na celý dotaz, případně odpovídal dosti mlživě případně naučenými marketingovými frázemi potažmo se chová, jak kdyby byla Honda absolutní klenot a lidi jim za to trhají ruce, je mimořádně výjimečná, proto má poklice 3x dražší než v Německu a protože je to Honda, nepotřebuje marketing-pan ředitel by se měl trochu probrat.
2.) Po přečtení rozhovoru s českým ředitelem Hondy je jasný, proč je Honda v ČR tam, kde je. Pominu to, že pan ředitel skoro nikdy nedopověděl na celý dotaz, případně odpovídal dosti mlživě případně naučenými marketingovými frázemi potažmo se chová, jak kdyby byla Honda absolutní klenot a lidi jim za to trhají ruce, je mimořádně výjimečná, proto má poklice 3x dražší než v Německu a protože je to Honda, nepotřebuje marketing-pan ředitel by se měl trochu probrat.
Jo. Pojetí krásy se mění, není tak úplně univerzální. Lidé podléhají většině v tom, co je krásné. Viz móda. Nebo umění, obrazy. Co bylo považováno za pěkné v jedné době, už nebylo v další.
To si mnozí kritici vzhledu Hondy neuvědomují.
K Miňovskému - je si prostě jistý svým, nejsou na něho větší tlaky, aby se snažil. Je vděčný za svůj flek. Tak to pak vypadá.
To si mnozí kritici vzhledu Hondy neuvědomují.
K Miňovskému - je si prostě jistý svým, nejsou na něho větší tlaky, aby se snažil. Je vděčný za svůj flek. Tak to pak vypadá.
Chápu pana Miňovského, že nechce a ani nemůže "potopit" chlebodárce, ale ta sebejistota v dokonalosti Hondy....
Z rozhovoru, resp. otázek ale vyplývá, že spoustě lidí Honda pořád není lhostejná a je to vidět i zde v diskuzích. Co by za to která značka dala, aby byla takhle silně a hlavně pozitivně zakořeněna v mysli lidí. U Hondy ale jako by si mysleli, že jim díky tomuto trh zbaští "cokoliv".
Z rozhovoru, resp. otázek ale vyplývá, že spoustě lidí Honda pořád není lhostejná a je to vidět i zde v diskuzích. Co by za to která značka dala, aby byla takhle silně a hlavně pozitivně zakořeněna v mysli lidí. U Hondy ale jako by si mysleli, že jim díky tomuto trh zbaští "cokoliv".
naprosto souhlasím. Taky je mi značka sympatická, leč s autem nemám zkušenosti, jen s motorkou. Ale s tím sebevědomím to přehánějí-ale pan Miňovský skvěle reprezentuje filozofii japonců, to se musí uznat. U Hondy se asi hraje na WOM a to jim stačí, prodeje je asi taky plně uspokojujou, tak proč dělat víc že. No, hlavně že Honda nekrachuje a máme se do budoucna na co těšit 😉
Zbastit cokoli nevim, techniku kterou nabizi je vzdy nadprumerem.
Jakou techniku ? To je pořád technika, technika, ale podívej se, jak jim trh tu techniku baští. Další věcí je, že jen technika ti auto neprodá. Kolik % zákazníků, nebo potecionálních zákazníků jsou nadšenci, kteří tu techniku detailně řeší ? Nejsi diskuzním nováčkem, takže velmi dobře víš, jak je diskuzně strháván koncern, že nabízí nekvalitní, nespolehlivá, předražená a technicky naprosto průměrná auta. OK. Ale očividně nabízí to, co zákazník chce. Ve finále je důležitější ohmatávací displej, než vlečená ramena. Na diskuzích je velmi cítit, jak je v myslích Honda zapsána. Bohužel ty markanty už nejsou tak silné a neexistují produkty, které by ty markanty definovaly a zdůrazňovali.
Věřím i tomu, že p. Miňovský velmi dobře ví, jaká je situace, ale přiznat to nemůže. Navíc se zaměřením Hondy na US trh...
Věřím i tomu, že p. Miňovský velmi dobře ví, jaká je situace, ale přiznat to nemůže. Navíc se zaměřením Hondy na US trh...
Ono je důležité, jak se postaví porovnávací kritéria při výběru, jak se kvantifikují vlastnosti auta. Dříve to bylo jednoznačné - výkon na objem, spolehlivost, sofistikovanost, cena. Jenže čas jde dál. Turba přečůraly atmosféry v poměru výkon/cena/spotřeba. Další je, jak se projeví tlaky na úspory. Honda šla cestou zachování kvality, ale snížení sofistikovanosti některých prvků. Naproti tomu konkurence nabízí sofistikované řešení za méně peněz a s potenciálně mnoha problémy. Lidé kupují, než ji m dojde (pokud vůbec), že vlastně prodělali.
Pozor na to, přeplňovaný motor má nižší spotřebu, ale jen pokud se s ním jezdí určitým způsobem a v určitých režimech např. město, neřku-li o tom, že výši spotřeby ovlivňuje zpřevodování a jiné faktory, které jistě zmiňovat nemusím. Atmosféra naopak není tak citlivá na spotřebu pokud jde o změnu jízdního stylu. Smutné je, že za chvíli už nebude na výběr, doba atmosferickým motorům nenahrává.
S tou nespolehlivostí bych to tak špatně neviděl, na světě je nová generace TSI, ta už snad bude fungovat o poznání lépe, pokud ne, pozná to VW na prodejích, renomé, nerenomé. Udělat 2x stejnou chybu si nemůže dovolit nikdo, v automobilovém průmyslu už teprve ne. Jde o to, že některé automobilky masivně investují do marketingu a většině zákazníků tak nějak "řeknou" co mají chtít, většina zákazníků skutečně technické reálie auta neřeší, nechá se ovlivnit a ještě ráda. Příkladem budiž má bývalá spolužačka, která nevěděla, že TSI, které v autě má, znamená motor s turbem. Jinými slovy, většina zákazníků ani nezvažuje které řešení je potenciálně spolehlivější, protože je to prostě nezajímá. Většina chce, aby se jim jejich auto líbilo, aby bylo uživatelsky přívětivé, mělo slušnou dynamiku a malou spotřebu, toť vše. Logicky pak nedokážou docenit vyšší mechanickou spolehlivost atmosferických motorů před těmi přeplňovanými, protože, jak již bylo řečeno, většinu to nezajímá. Jinými slovy, je tedy chybou Japonců samých (na evropském trhu samozřejmě) že své špičkové know how, neumí (nebo je jim to co se týká Evropy jedno, kdo ví) přetavit ve větší komerční úspěch. V neposlední řadě, je to taky o tom, že je pro evropskou automobilku daleko jednodušší vybudovat si silnou pozici v Evropě, než se o to pokoušet v zámoří, pro Hondu a další japonské automobilky to platí taky, ale vice versa.
Já to s tou spolehlivostí také nijak špatně nevidím. Jen upozorňuji na to, jak je spolehlivost neustále zmiňována zde a jaký to má vliv na prodeje vs. neustále zmiňované neprůstřelná spolehlivost Hondy, geniální technika a reálné prodeje. Tedy Hondě je to (z evropského pohledu) k ničemu. Neumí nabídnout pro zákazníka dostatečně atraktivní balíček. 😉