Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Porsche 911 Turbo S stojí 5,3 milionu a 911 GT3 3,8 milionu korun

15 komentářů

Avatar - JDM
JDM
R8 je homosexuální auto pro holky >😁
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - blake26
blake26
kolous ja som to myslel trosku inak s tym odlisenim nie ako to ze co si kupuju pozeri a fanusikovia ale vseobecne kolko krat vidis na ulici klasicke carrery a kolko krat sa pritrafi GT3 popripade este lepsia GT3RS podla mna urcite menej a to je z mojho pohladu vycnievanie mat taky typ ktory nieje tak bezny na ulici no na druhej strane ani sa necudujem preco ich tolko po uliciach nechodi ten podvozok je tak tvrdy ze to vyklepe zuby dvojnasobne na slovenskych cestach >😁
_MT_
Žádná civilní 911 neřve. Turbo je i přes křídlo elegantní (a řekl bych, že pozornost neznalce nepřitáhne o mnoho více než Carrera). Pokud je někdo extravagantnější, tak si v první řadě koupí body kit. A GT sice táhnou více pozornosti, ale nejsou to auta na předvádění se. Podobného efektu docílíš příplatky na jiných modelech a nepřijdeš o jejich komfort (nejspíš i ušetříš).
Avatar - Kolouš
Kolouš
ver mi, ze clovek, ktery chce vycnivat si GT3 nekoupi. Soudim alespon podle lidi co GT3 maji a ktere ja znam. Pozera mezi nimi nenajdes. Ty jdou do turbin...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
kdo se v těch označeních má vyznat
_MT_
😉
Avatar - white label
white label
Co mu brání v nákupu R8 V10 PLUS? Zřejmě jen jeden bezvýznamný detail..., a tím bude "překvapivě" cena! 😉
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Mluvíš rozumně,budeš asi jeden z mála lidí co tady má rozum a mozek,nemyslím tím účastníky této diskuze,ale všechny z auto.cz
_MT_
Také nejsem fanoušek. Musíš se v tom nějak zorientovat, když vybíráš a zkoušíš. Nabídka to není o nic složitější než například u A6.
_MT_
Tak si ji kup, co ti v tom brání. Měl jsem tu čest s inovovaným Spyderem V10 a je to příjemné auto.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
tady je dobré srovnání, akorát že tam je tuším starší verze 911ky

zadej do
youtube😒br />
Audi R8 V10 Plus, Porsche 911 Turbo S, Litchfield GT-R. Track, Drag-Race - /CHRIS HARRIS ON CARS

chci R8 V10 PLUS
_MT_
Málo na výběr není, ale doktorát na to zrovna nepotřebuješ. Základ je Carrera a Turbo. Carreru nabízí v osmi verzích - máš na výběr dva motory, dvě karoserie a dva pohony. Čtyři Turba (dva motory, dvě karoserie). Pak GT2, GT3, tam je to jednoduché. A na konec GTS a Targa. Targy byly v minulé generaci dvě (na výběr jsi měl motor) a GTS čtyři (kupé, kabrio a v nabídce byl i pohon všech kol).

Připadá mi to celkem jednoduché, celkem to má logiku. V nabídce je asi devět motorů (nepočítaje power kity), tři karoserie (kupé, kabrio, targa) a dva pohony. To ti dá pěkný počet kombinací a značná část je i v nabídce a má své jméno.
Avatar - blake26
blake26
ano moze to byt matuce ale v jednoduchosti rozdelenie

ked chces mat 911 ale nechces '' vycnievat'' tak mas na vyber Carrera, Carrera4, Carrera S, Carrera 4S (4 znamena 4x4) a este Carrera GTS (997)

a ked chces vycnievat tak GT3, GT3 RS, Turbo, Turbo S, GT2, (podla mna najvacsia lahodka) GT2RS

asi tak nejak nieje toho malo ale nic co sa neda porozumiet a v predajni Porsche uz dostanes aj vyklad ktore auto sa naco hodi ci okruh alebo bezne jazdenie a upecies si kolac podla svojho gusta 😉 ak som nieco zabudol tak sorry a toto je rozdelenie podla mna nie podla nejakej tabulky cize zachovajte pokoj u niekoho to moze byt inak 😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
No já nikdy nebyl fanoušek 911, takže jsem nidky neměl zájem se to naučit a mít tyhle bezcené informace v hlavě, stejně bych dal raději přednost Audi R8 V10 GT
Xawier
...za hubičku 😄 :yes: